Give me gift🎁

و روزی که با صدای رقص و پایکوبی یار شروع شود

...

برایم چه ارمغانی می آورد؟!

Last Christmas, I gave you my heart

But the very next day you gave it away
This year, to save me from tears

I’ll give it to someone special

😍👌

با صدای بلک پینک ک کاور کردنش تو سرم اکو شد🎵🎶

میشه بهت آهنگ بدم؟*^*

این قفلی این چند روزمه و ایده فیک بعدیم:>

 

https://uupload.ir/view/clean-bandit-rockabye-feat.-sean-paul-anne-marie_jaam.mp3/

 

من خیلی راک گوش میدم و فکر کنم این تا یه حدودی رو مخ نباشه😂

 

https://uupload.ir/view/in_this_moment_-_lost_at_sea_c0j0.mp3/

یسسسس اصن منو با آهنگ خفه کن🎵🎶

عرررررر جیغغغغغ
چ قدر قشنگن😍😍😍👌
اولیه چ کووله👍😮
دومیه💜 *وی هد میزند*
من راک زیاد گوش نمیدم ولی وقتی فیت بکهیون با اون خانمه آهنگhurt رو گوش دادم دیدم راک هم خیلی خوبههههه

قشنگ گوشاتن عزیزدلم:">

این اهنگ راک بای درمورد مادر های تنهان که برای بزرگ کردن بچه هاشون دست به هر کاری میزنن و درحالی که خودشون تو تنهایی و ظلم قرغن بچه هاشون رو بغل میکنن و تموم عشقشون رو بهش میدن:">

 

اوفففففففففففف اونننننننننن!!! دقیقا! اهنگ های راک به یاد موندنی ترین اهنگ هان مثلا اون اهنگی ک میگه وی ول وی ول راک یو:">

یا اهنگ فیلم راکی

 ^_^

واو چ داستان جالبی پشتشه :`) 

یسسسس فعلا که دارم پلی لیست بیکلام هامو سرو سامون میدم
ایشاالله بعده اینا میام سراغ راک  ی چندتا خوبشو پلی لیست میکنم🎵

من می تونی بهت هدیه بدم؟؟

اگه چیزی هست که در توانم باشه بگو انجام می دم برات

اومو مهربونه من😍☺

خوب بعنوان هدیه میتونی یه عکس قشنگ از کیونگسو برام انتخاب کنی که بذارم پروفم؟!😄🍀

من تیزرای این آلبوم جدیدش رو دوست دارم به جز اونا پیشنهادم

اینه

صاف قلبمو هدف گرفت😍

مرسی لاولی😘😘😘

قربونت لاو

 

امیدوارم همیشه خوشحال باشی

مرسی سوییتم😘🍀


تو هم کاری داشتی حتما بهم بگیااا😉🌸

 من اولش نفهمیدم جریان چیه ولی الان که کامنتا رو خوندم فکر کنم فهمیدم :)))  منم میخوام این هدیه رو بهت بدم (البته شاید قبلا دیده باشی) ولی به طرز عجیبی هر بار که میبینمش خوشحالم میکنه 😁😍

 

https://www.instagram.com/p/COvDP_WBNJr/?utm_source=ig_web_copy_link

قلبم شرحه شرحه شد😭😍😍

مرسیییی هما جونم💜💜خیلی هدیه کیوتی عه🌸

😍😍💜💜

🌸🍀💜😘😘

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان