ارزش زمان⌛

🌀هرکسی ارزش زمانی را میداند که در آن مدت تلاش کرده و انرژی صرف کرده است!
⌛️معنای ۷سال رو کی خوب میفهمه؟ 
دانشجوهای پزشکی...
⌛️معنای ۴سال رو کی میفهمه؟
بچه های کارشناسی...
⌛️معنای ۲سال رو کی خوب میفهمه؟ 
سرباز‌ها...
⌛️معنای ۱سال رو کی خوب میفهمه؟
پشت کنکوری‌ها...
⌛️معنای ۹ماه رو کی خوب میفهمه؟
بانوان باردار...
⌛️معنای ۱ماه رو کی خوب میفهمه؟ 
روزه داران ماه مبارک رمضان...
⌛️معنای ۱هفته رو کی خوب میفهمه؟
سر دبیرهای مجلات هفتگی...
⌛️معنای ۱روز رو کی خوب میفهمه؟
کارگران روز مزد...
⌛️معنای ۱ساعت رو کی خوب میفهمه؟
عاشق منتظر... 
⌛️معنای ۱دقیقه رو کی خوب میفهمه؟
اونایی که از پرواز جا موندند...
⌛️معنای ۱ثانیه رو کی خوب میفهمه؟
اونایی که در تصادف جون سالم به در بردند...
⌛️معنای ۱دهم ثانیه رو کی خوب میفهمه؟
مقام دوم تو المپیک...
 ⌛️معنای لحظه را چه کسی درک میکنه ؟
کسی که دستش از دنیا کوتاهه...
🔸این فقط یک یادآوری بود تا
قدر لحظه لحظه‌های زندگیمون رو 
بدونیم.
خیلی زود دیر میشه...
نه...!
خیلی زود تموم میشه!
🔺شاید فرصتی رو که الان داریم،
لحظه‌ای دیگر فقط یک خاطره باشد
شاید تلخ و زشت... 
و شاید شیرین و زیبا.
🌀از لحظه‌هایتان به خوبی استفاده کنید و سعی کنید تمام این لحظه ها رو با برنامه و هدفمند طی کنید .  
🔺این نکته یادت باشه که برای رسیدن به موفقیت حتی یک لحظه هم نباید از دست بدی! 
نباید حتی یک ساعت از رقبا عقب بمونی، پس برای ثانیه ثانیه زمان باقی مونده تا کنکورت برنامه داشته باش 💪⌛️
💎
 
این متن رو مشاور پایمون تو گروه گذاشته بود و از نظرم واقعا داره درست میگه !!!
دوست دارم که اگه شما هم مثله من کاهلی یا تنبلی کردید چ تو درس چ بقیه کارها..بیشتر تلاش کنید :) 💚🍀

کاملا درسته 👍🏻

عه گودبوی😍😄خوبی؟!

من عالیم ببخشید تازه دارم کامنتام رو جواب میدم 😂😂

 

 

نوپروبلم >_<مهم اینه تهش جواب دادی :")

😂😂 جر مرسی بابت درک بسیار های 😂😂

خواهش میکنم>_< فعلا تنها کاری ک ازم برمیاد همینهXD

😍👍🏻 کار بسیار بزرگیه 😍👍🏻

یجوری میگی احساس میکنم دکتر سمیعیم و دارم شکسته نفسی میکنمXD

راحت باش بِرو تعارف نکن >_<

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان