we came

 

منتشر شد!

خلاصه : چی میشه اگه یروز عزیزهِ دلِ دایی هوسوک و ورلدوایدِ عمو جین باهم مهمون خوابگاه و اعضای اون بشن؟!

ژانر :کمدی ، برشی از زندگی روزمره ،فلاف

کاپل : سپ ،کوکمین ،نامجین

نویسنده :شِفا

دانلود فیک

لینک واتپد فیک

هدیه ویژه 

 

دخترررررر نازمممممممم 
خیلی خوبه این وانشاتتتت 
منتظر وانشات های بعدی هستیم برای بعد کنکورت ....
 خیلی خوبه که پیدات کردم شفا اینو میدونستی ؟؟؟؟
لاب یووووو 

😍😍😍

سو کومائو اومونی💚💚💚
یهههه ناامیدت نمیکنم>_<
😅😊 منم خوشحالم باهات آشنا شدم
سارانگهه

به به به مبارکهههه 😁😁 چه هدیه قشنگی بود شفا خیلی باحاله😍😍 من میخونمش حتما 😄 فقط نمیدونم سپ چیه ؟ 😅  ساقی ابنبات شدی شفا شی ؟ 😂❤

😍😍😍

قابلتو نداره>_<
سپ کاپل شوگا و جی هوپ عه ..نمدبر چ اساس سپ نامگذاری شده :/😂
یهه تو وب ویلی ونکا انقدر آبنبات بردم پخش کردم بین بچه های وبش شدم ساقی آبنبات😂😂
آبنبات بدم خدمتتون؟!🍭😉

گادددددد این وانشات عالییییی بود امروز خوندمش عاشقش شدم 

 

فایتینگ نویسنده

خوشحالم دوسش داشتی😍😆

فایتینگ تو یو💪

راستی یسوال شما چه کاپلی دوس داری؟!

من بیشتر سپ و نامجین دوست دارم

چطور؟!

همینطوری راستش 

 

اشناشیم؟!

 :)

حتما
شفام ۱۷💚🍀

منم پانته آم ملقب به دارک کویین و پان پان و پرنسس 17 و نویسنده فن فیک هستم خوشبختم  ^^

چه اسمت قشنگه >_<

واو ازون خفنای روزگاری*-*
منم خوشبختم^-^

خیلیییییییییییییییییییییییییی خوب 

بود :")

جدییییییییییییییییییییی؟!😍😍

ارههههههههههههههههههههههههه

😍😍😍😍

💜💜💜💜

خیلییییییییییییییی خوف بوددددد عرررررررررر 😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚😍😍😍😍😍

😍😍😍😍

تو هم خوندیش😍

خخخ نبابا خفن کجا بود 

 

راستییی شما تا الان چند تا فیک و وانشات نوشتی؟!

خفنی دیگه😉😎


این اولیشه که خودم نوشتم..قبل از این فقط به دوستم تو ادیت متن و ایده کمک میکردم
برای بعده کنکورم هم 3تا ایده دارم هر کدوم برای بی تی اس و اکسو و  بلک پینک
انشالله بعده کنکورم باز مینویسم منتها فیکشن کامل >_<
میگم فیک هایی ک نوشتیو بگو برم بخونم..البته شایدم خوندم و نمیدونم😂آخه بیشتره فیکشن ها و وانشات هایی که فول شدن تو سایت ددی خوندم بیشترشون هم واقعا باحال و نابن

عههه کنکوری هستی؟!من دوسال دیگه کنکور دارم 

اوه خدا بهت صبر بده جدن 

نگوووو تو بلک پینکم شیپ میکنی؟!من عاشق کاپل چهسو,جنلیسا,چهنی,جنسو و لیسو هستم 

 

دوتا وانشاته درواقع یکیش my sexy teacher هست که کوکویه 

یکیشم my alone life هست که بازم کوکویه 

مدیونی فک کنی دیوونه کاپل کوکویم 

یسس 401..از الان فاااایتینگ >_<

😂😂
منم عاشق شیپ چهسو و چهنی وچهسا و کلن هرچی ک به چه یونگ ربط داره ام😂
 واو برم ببینم خوندمش یا هنوز نخوندم(مدیونی فکر کنی اصلا بعده خوندن اسم فیک ها و وانشاتا یادم نمیمونه😅😂)
راستش من اصلا کوکوی یا تهکوک فرقی برام نداره..به نظرم جفتشون پتانسیل هاشون بالاس یونو؟!😂😂

فایتینگگگگ 

 

اتفاقا منم بایسم چهیونگه رکرم جیسو عه 

 

 

مدیونی فک کنی منم اینجوریم اسم بعضیاش یادم نمیمونه 

 

 

راستش من بیشتر کوکوی بخاطر هیکل کوک اما تهکوکم میپسندم 

 

تو اکسو چه کاپلی میشیپی؟!

 

+اصلانم به اسمم توجه نکنیا 

رکر من جنی عه (هرچند ک واقعا جیسو و لیسا هم خیلی جیگر و نازن😍)


😂 سو تنها نیستم
من بیشتر بر اساس جذبه میگم تهکوک..هنوز ک هنوز کوکی رو به چشم خرگوش میبینم😂
مم کایسو و چانبک...البته هونهان هم دوست دارم ولی خوب اگر داستانای هونهان انقدر غم انگیزه ک آدم فقط گریه میکنه (یا حداقل اونایی ک من خوندم این بوده)

😂😂😂 تف به هرچی ج ح عه منم عین تو چندبار قربانی شدم😂😂البته نه تو بیان

جنیم نانازهههه *-*

 

اووو درسته ولی ته جدن گاهی خیلیییی کیوت میشه 

 

من چانبک و کایهون بیشتر میشیپم 

 

اره جدن هونهانا بسی غمگینن چند تا فیک دارم خواستی بگو بدم بهت 

 

جرررر کاش یبار بود من روزانه قربانی میشم

یسسس>_<


پس حالا بذار ی فیک از کایهون و چانبک معرفی کنم برات..."مای ناتی استیودنت" واتپد داری؟! یا تل؟ اگه واتپد داری یه پست تبلیغ برای همین فیک گذاشتم پست بعد از اتاق آشنایی عه..برو بخونش قول میدم پشیمون نشی
تو تل هم آپ میشه..Boyfic رو سرچ کنی تو تل کانالشو میاره

نههه پشت دستمو داغ گذاشتم هونهان غمگین نخونم..اگه جنبه طنز دارن بده ولی اگه اشکمو در میارن اصن ولش ..قلبم طاقت دیدن بدبختیاشون حتی تو فیک هم نداره T-T
آخ آخ آخ یکم خودداری کن حداقل بشه هفته ای یبار

عهه اتفاقا خوندمش واتپد و تل ندارم ولی یکی یهم میدتش 

 

 

یدونه طنز دارم چانبک و کوکوی و هونهان و اونگنیله میخوایش؟!خیلیییی باحاله جدن 

 

هعییی امان از کرم ریزیای خودم T_T

عه جدی؟! دست طرف درد نکنه..خودم خیلی وقته نخوندمش(خیرسرم دوستمه ها ولی برا منم اسپویل نمیکنه عین آدم😂)

وییی چانبک و کوکوی کنار هم خدان😂😂😍 پلیز سند می
امان امان

خخخخ اره بهترین دوست بیانیمه 

 

کلیک

 

بفرما اینه 

 

راستی تو جنلیسا یا چهسو نخوندی؟!

خدا نگهش داره >_<


سو کومائووووووو *3*

یدونه جنلیسا خونده بودم ولی انقدر مسخزه بود نصفه ولش کردم...فیک خوب از بلک پینک زیاد پیدا نمیشه :/

فعلا رفته برا کنکور بعد اون میادش T_T 

 

خواهشششششش 

 

منم زیاد نخوندم جدن کن پیدا میشهههههه  ولی تو فیکا جدیدم از کاپلای ب پ هم استفاده کردم 

ایشالله دوستت هم موفق بشه بعد با خیال راحت بیاد بیان :)


واو بعد میگم خفنی هی ناز میکنی 😉

ایشالااااااا دلم براش خیلی تنگ شده 

 

 

جرررر چه مهربونی تو 

 

راستی یسوال تایپت تو ازمون ام بی تی ای چیه؟ 

آخی منم دلم برا چندتا از دوستام تنگ شده..ولی فعلا خانواده هامون بخاطر کنکور مارو بستن تو خونه زنگم نمیتونیم بزنیم :(


^-^
والا اسم انگلیسیش همیشه یادم میره..ولی فارسیش میشه فرمانده *-*

عزیزمم..قلمت خیلی خوبه موفق باشی💜💜✨

مرسی یلدا جونم😍💚💚💚

شفا شیی دمت گرم دختر وانشاتت خییلی باحال بود 😄😄😄 ذهن خیلی خلاقی داری 😁😁😁 دیگه مطمئنم بعد کنکور میترکونی 😁😀

خوشحالم خوندیش سها شیی😍😀

واییی قربونت😅☺🍀💚💜

خبببب خببببب من تو کامنتا گشتم و فهمیدم نمیدونی چرا سپ نام گذاری شدههههه
پس من بهتون مییگممممم
سپ به انگلیسی sope نوشته میشه که s حرف اول suga عه و ope سه حرف آخر j-hope میباشد
گرفتی؟

یاخدا 😳😳چیشد یهو؟!


عااا.. بابا ایول.. جالبه😮😮.. نه تفکرشونو دوست داشتم🤩
ممنون جدی😆❣️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان