چالش 30 روزۀ نوشتن🍀با شفا

"چالش 30 روزۀ نوشتن"

منبع

امروز جمعه 25 تیر 1400 شروع چالش :)

✉روز اول: 10چیزی که واقعا خوشحالت میکنن؟!

1.هدیه گرفتن کتابایی که دوست دارم بخرم از دوستام 

2.آهنگای اکسو و بی تی اس و بلک پینک (وچندتای دیگه) مخصوصا اگه با کسایی که دوسشون دارم گوش بدم

3.رقصیدن (البته که به پارتنر و همراه نیاز دارم*_*)

4.مسافرت رفتن

5.اینکه به یه بچه لبخند بزنم و بهش آبنبات یا شکلات بدم :)

6.رفتن به کتابخونه یا شهرکتاب ،باغ کتاب (کلا هرچی که به کتاب ربط داشته باشه)

7.لواشک!

8.داداشم از ته دل بخنده ^_^

9.سوپرایزم نکنن (واقعا میگم اگه بدون سوپرایز کردنم کاریو انجام بدن بیشتر خوشحال میشم^_^)

10.غذا پختن دسته جمعی (بیاید یبار امتحان کنیم @_@)

✉روز دوم :چیزی که یک نفر در موردت گفته و نمیتونی فراموشش کنی؟!

راستش خیلی چیزا هست که راجب خودم شنیدم و نمیتونم فراموش کنم...چه حرفای قشنگ چه حرفای بد...و چه حرفایی که منو ناراحت و سرخورده کردن. اما دوتا دیالوگ هست که بد رو مخم رژه میرن و وقت و بی وقت خودشونو نشون میدن.

"اگه من پیر بشم منو میذاری خانه سالمندان؟!"

"ببین خودت منو ول کردی...بخدا قسم به جون خودت و داداشت قسم وقتی مُردَم هم حق نداری بیای سره خاکم چون خودت نخواستی منو ببینی..."

:) 

✉روز سوم: 3تا چیزی که واقعا اذیتت میکنه؟!

1.تعارف الکی! راستش من اصولا اهل تعارف کردن نیستم که بگم حالا شام بودید چرا میوه نمیخورید وبلا بلا بلا .. خوشم هم نمیاد الکی بهم تعارف کنن.( اما اگه دیدید دارم تعارف میکنم یعنی یا اون شخص برام محترم و عزیزه یا واقعا توانایی انجام اون کاری که تعارف کردمو دارم)

2.فحش دادن! این واقعا مزخرفه :/ مخصوصا فحش ناموس آخه دوست محترم از ناموس اون به تو چی بدیی رسیده؟ اون هیچی زشت نیست آدمی مثله تو اون کلمات مبتذل رو بلند و بیشرمانه به زبون بیاره؟!اونم برای اینکه تو اون دعوای لفظی برنده شه!! حیا کن :|

3. نگاه هایی که میگن"خجالت بکش از سنت گذشته یا اینجا ایرانه!" خوب که چی؟ من برای اینکه تو پارک با 17سال سنم سواره سرسره شم برای چی خجالت بکشم؟ برای چی خودمو از پوشیدن رنگ روشن تو این سن محروم کنم؟ خواهشا عقاید خودتون رو برای اینکه بقیه قبول کنن تو چششون فرو نکنید!

✉روز چهارم :دربارۀ کسی بنویس که برات الهام بخش بوده!

معلم ادبیات راهنماییم..خانم حجازی! 

جزو اولین معلمایی بود که علاقمو به درس زیاد کرد

و حس نویسندگی و شاعریمو پرورش داد و تشویقم کرد

این شخص غیر مستقیم کمک های زیادی بهم کرده...

خانم حجازی دوست دارم💜😍

✉روز پنجم:5 مکان که دوست داری ببینی!

کل ی کشور هم مکان حساب میشه؟!! 100%

1.کره جنوبی

2.ایتالیا

3.پل طبیعت تو تهران(قبلا رفتماا ولی خیلی دوست داشتنیه لعنتی)

4.ژاپن

5.آههه نه 5تا کمه:( چ کنم آخریش هم دوست دارم برم اقیانوس موج سواری!!(کُشته نشم صلوات)

✉روز ششم: 5 راه برای بردن قلبت؟!

خب ببین اگه من بگم که دیگه طرف نمیره زحمت بکشه کارای باحال بکنه ! تازه بگم هم قطعا دیگه نمیشه راحت با همینا دلمو برد!! فقط میگم سوپرایزم نکن...همین قدم بزرگی برا بردن دلمه ^_^

✉روز هفتم: 10 اهنگ که در حال حاضر عاشقشونی!

1.The eve_ EXO

2.Gravity_ EXO

3.Promise _JIMIN

4.Cry for me_ TWICE

5.Tomboy_  DESTINY ROGERS

6.Fake love_ BTS

7. See you again_ CHARLIE PUOTH

8.We don't talk anymore_ CHARLIE PUOTH & SELENA GOMEZ

9.Stay_ BLACKPINK

10.Blue side_ J HOPE

بیشتر از این حرفاس ولی چالش محدودمان کرد! :)

عیدتون مبارک🍀🌸

هشتم :چیزی رو بنویس که باهاش سروکله میزنی!

کنکور!!

در عین حال که رو به رو شدن باهاش ترسناکه جالبم هست!

ممم برم ب بقیه تست هام برسم😐 فعلا خداحافظ👋👋

✉روز نهم:چندتا جمله حکیمانه که باهات صحبت میکنن رو بنویس!

"طاعت ببر از استاد هر چند که میرنجی..گر میطلبی گنجی باید ببری رنجی"

 دیگه یاد ندارم :)

✉روز دهم: دربارۀ چیزی بنویس که خوب حسش میکنی!

چیزی که خوب حسش میکنم اشتیاقم به دیدن دوباره ی بیرونه...که قدم بزنم..خرید کنم و با کسایی ک دوسشون دارم به سفر و دورهمی برم...

کنارش بی میلی هم حس میکنم..به اینکه این روزای خسته کننده رو دیگه ادامه ندم...که بزنم زیر هرچی که تا الان مهم بود...هک بگم "دیگه نیستم"..

میدونید مطمئنم خیلی از ماها(مخصوصا من) مثله گل نیلوفریم..وسط یه مرداب یا برکه گیر کردیم بین گندیدگی ها و زشتی ها اما..اما دلمون پر میکشه که وسط دشت و باغ باشیم با هزاران گل دیگه:) 

اما به نظرتون میشه از اصالت گل نیلوفر دل بکنیم و بریم میون گلهای دیگه؟!

اون موقع هنوزم "گل نیلوفر"خطاب میشیم؟!

دلتنگ چی؟! آیا قراره دلتنگ بشیم؟!..

میشه بهم بگی...لطفا!

✉روز یازدهم: چیزی که همیشه درباره ش فکر می کنی که "چی میشد اگه..."

چی میشد اگه بجای اون همه سال سکوت یبار میگفتم چیا دیدم و شنیدم؟!

چی میشد اگه الان تنها میموندم؟!

✉روز دوازدهم: 5تا از نعمت های زندگیت!

1.اینکه داداشمو دارم! شاید بعضی وقتا اذیتم میکنه ولی درکل بودنش مایه آرامشم عه.

2.اینکه پدرم منو درک میکنه یا حداقل داره سعیشو میکنه :)

3.تو کشوری بدنیا اومدم که حداقل الان جنگ تن به تن با تانک و تفنگ نداره!

4.دوستای خوب!! واقعا از خدا شاکرم که با آدمای خوب آشنا میشم و دوستیای خوبی ساخته میشه >_<

5. اینترنت! و من الله التوفیقXD

✉روز سیزدهم: برای چه چیزی هیجان زده ای؟!

الان من با ۴ تا امتحان تستی اختصاصی تو ۲ساعت بهم میخوره غم زده باشم یا هیجان زده؟! :\ حرفا میزنیا ۶صبحی اول مرداد! :|

✉روز چهاردهم:فیلم موردعلاقت که هیچ وقت از دیدنش خسته نمیشی؟!

جاست »بارکد«

دیالوگاش رو دیگه حفظم

عاشق بازی رضاکیانیان و بهرام رادان و محسن کیایی تو این فیلمم*_*

✉روز پانزدهم:نمایی از روند یک روز تو!   (برداشت خودم از جمله^^)

امروز ۷مرداد..بیدار شدم ،مسواک زدم، کمی آرایش کردم و آماده شدم برای رفتن ب خونه مامان بزرگ ، چندتا تلفن جواب دادم و تبریک گفتم ،رفتیم خونه مامان بزرگ،ناهار خوردیم،برگشتیم خونه، اومدم مجازی،بعد میرم کلاس جبرانی آنلاین بعد حل تکالیف بعد لالا😴😄

✉روز شانزدهم:چیزی که دلت براش تنگ میشه؟!

شاید دوره راهنماییم ! اون موقع درس خوندن و با دوستام بودن آسون بود..راحت میشد از خونه به اونجا پناه ببرم..کسایی بودن که حرفامو میشنیدن؛گاهی بغلم میکردن٬گاهی تحسین و گاهی انتقاد!

دوست داشتنی بود همه چیز :)

✉روز هفدهم:درباره علامت زودیاکت بگو و اینکه چقدر باهات منطبقه؟!

(متن کپی نمیشد پس کلیک کنید )

خب درست متوجه شدید من یک آبان ماهیم!

بخدا ما آبان ماهیا انقدر هم که این طالع بینا و ستاره شناسا میگن عجیب نیستیم!

خب جذاب که هستیم...تا جایی که میتونیم برا دوستامون کم نمیذاریم..گروهی یا عاشق خانواده اند یا متنفر..دسته خاصی مثه من اصن این چیزا (عشق و تنفر) براشون مهم نیست

داشتن توجه طولانی و مدام ما هم سخته یا بمون یا برو قاعده اینه :)

دوست دارم نظر شماها رو راجب آبان ماهیا بدونم...احتمالا جالب باشه مخصوصا اگه باهاشون دوست یا فامیلید (اگه خودتون آبانی هستید تبریک میگم شما تمام شانستون رو سره آبانی بودن قمار کردید XD)

✉روز هجدهم: 30 تا فکت دربارۀ خودت!  (جنگه مگه ؟ :/ ) 

یکم زیاد نی ۳۰تا ؟! :|

1.من دخترم

2. اسم خودم زینب عه

3.متولد آبانم 

4.مولتی فنم.

5.قبل از کیپاپ فن دوآتیشه حمید عسکری بودم .

6.از فوتبال خوشم نمیاد.

7.با گیم هایی مثله پابجی حال نمیکنم.

8.اوایل بلینک شدنم از جیسو خوشم نمیومد

9.اوایل آرمی شدنم از آر ام و جی هوپ خوشم نمیومد 

10.اوایل اکسوال شدنم از سهون و چن خوشم نمیومد.

11.بازیای فکری دوست دارم.

12.عاشق کتابای روانشناسی،موفقیت و رمان ام. 

13.با اکیپ خاصی دوست نیستم و اکثر اکیپا رفت و آمد دارم(بیشتر تو مدرسه صدق میکنه )

14.هیچ وقت طولانی یه اکانت نساختم(رکورد ماندگاریم8ماهه بعد اکانت رو ول میکنم یا حذف میکنم)

15.ضعیف ترین درسم تو کل دوران تحصیل شیمی عه

16.عاشق بستنی متری عم*-*

17.از پفک نمکی مینو خوشم نمیاد ولی عاشق پفک چی توز موتوریم

18.اگه بخوان ک من کاری انجام بدم باید نازمو بکشن

19.عاشق موی بلندم ولی همیشه موهام تا شونه هامه :/

20.من دوسال هنرجوی گیتارکلاسیک بودم

21.من یسال ژیمیناستیک کار کردم

22.تو کل دوران دبستانم من همون بچه مردمی بودم ک تو سر بقیه بچه ها میکوبیدن

23.کنار پسرا و مردای همسن یا بزرگتر از خودم معذبم 

24.از شوخیای جنسی متنفرممممممم

25.تا الان بیشتر از 10تا داستان شروع کردم که همه نیمه تمومن

26.آدم خیلی تخیلی هستم

27.ی مدت خیلی تو بهر طالع بینی و شخصیت شناسی بودم(13سالگیم)

28.متاسفانه رازدار خوبیم(8سال ی رازو نگه داشتم و تهش خوده طرف با ی حرکت رازشو لو داد)

29.تا حالا رل نزدم و خوشمم نمیاد

30.با این حال مشاور عشقیه نصف کلاس بودم :/

چ فکت هایی :|

✉روز نوزدهم: از عشق اولت بنویس!

عاشق نشدم که:\

البته اگه عشق و علاقمو ب پتو و بالش نادیده بگیرم!

✉روز بیستم: 3تا سلبریتی کراشت؟!

1.پارک چانیول

2.ژانگ ییشینگ (ژانگ لی)

3.جانگ هوسوک

4.کیم کای (کیم جونگین)

5.دو کیونگسو (دی او)

کی ب کیه جانی دپ هم حساب کنید..اون ایدن گالاگر و رابرت شیهان و جانی دپ هم اضافه کنید >_<

#به قوانین پایبند نیستم XD

✉روز بیست و یکم: 3تا درسی که میخوای به بچه هات یاد بدی؟!

1.هیچ وقت به هیچ کس کامل اعتماد نکن و انتظار خیانت داشته باش حتی از من!

2.سعی کن هیچ وقت قضاوت نکنی بقولی"ممکن است راهب دیروز گناهکار امروز،و فاح*شه ی دیروز پرهیزکار امروز باشد"!

3.همه راز هاتو به یک نفر نگو !

✉روز بیست و دوم: آهنگات رو روی شافل بذار و 10تای اولو بنویس!

کلن ۲۰تا آهنگ دارم تو تبلت که ۱۶تاش بیکلام برا مطالعه و درسه :| فکر نکنم دوست داشته باشید؟! دارید بگم؟!

اون چارتا هم دوتاش آهنگ راک عه که کیوتی زیره پست گیو می گیفت برام فرستاده ،یکی دیگه هم آهنگ چانیول و پانچ عه آخری هم دروغ چرا از محمد بیباک 

:)

✉روز بیست و سوم: نامه ای به یک نفر!هرکسی!

سلام به تویی که داری این نامه رو میخونی.

نمیدونم همو میشناسیم یا نه ولی مهم نیست.. مهم اینه که تو الان داری ناممو میخونی

اینو بدون که تو خیلی دوست داشتنی و خوب هستی و لیاقت اینو داری که حداقل یبار کاری که دوست داری و ازش لذت میبری انجام بدی :)

مراقب خودت و خوبی هات باش دوست من 💚🍀 

:) 

✉روز بیست و چهارم: درسی که از راه سختی یادش گرفتی!

به هرکس و هرچیزی کامل اعتماد نکن چون حتی چشم و گوشت هم بهت خیانت میکنن!

✉روز بیست و پنجم: درباره ی یک کلمه فکر کن. توی گوگل سرچش کن. چیزی رو بنویس که عکس یازدهم الهام گرفتی.

:/  

Next Q please

✉روز بیست و ششم: دربارۀ قسمتی از زندگیت بنویس که دوست داری اصلاحش کنی!

دروغ چرا یه مدت خیلی دلم میخواست این کارو بکنم...اما حالا  اصلا علاقه ای ندارم که حتی بهش فکر کنم!

میدونی آدم تو زندگیش حتی اون قسمتای بدش شاید چیزاییو از دست بده یا احساس های خیلی بدی داشته باشه..ولی یبار دقت کن..ببین تو اون موقع ها چه چیزایی بود که بدست آوردی؟! و ببین اونا چقدر برات ارزشمنده؟!

✉روز بیست و هفتم: دربارۀ چیزی بنویس که توش خیلی خوبی!

ممم من تو خیلی چیزا خوبم (آره ارواح عمم)

تو قانع کردن دیگران موقعی که چیزی میخوام!

تو نوشتن شعر و داستان 😎

تو رقص >_<

و کاری ک توش بینظیرم!!! رفتن رو مخ بابام XD

✉روز بیست و هشتم: 5تا چیز که باعث میشن بلند بلند بخندی!

نمیشه گفت 100در100 همیشه باعث خندم میشن ولی خب:

1.وقتی داداشم خودشو لوس میکنه و شبیه گربه ها میشه!

2.فن فیک ها!خدایی فرق نداره چ ژانریه در هر صورت یجوری خندم میگیره ک مجبورم جلو دهنمو بگیرم تا کسی فکر نکنه دیوونم :/

3.فرندز!مخصوصا چندلر و جویی...من عاشق خل بازیای اینام@_@

4.وقتی سره یچیز بیخود یساعت تو هپروتم و با خودم حرف میزنم و سناریو های خیالی با آدمای خیالی رو اجرا میکنم..وقتی ک به خودم میام از خنده کبود میشم!

5.فانی مومنت ها..البته نه همشون یه تعداد خاصی هستن هر وقت میبینم جررررررررر میخورم رسماXD

✉روز بیست و نهم: هدف هات برای 30 روز بعدی!

خب برای 30 روز آینده میخوام تو درس و یادگیری بیشتر تلاش کنم.

روی اومدنم به فضای مجازی بیشتر کار کنم..دقت کردم میانگین تایمی که تو روز میام مجازی تو این یه سال اخیر حتی یه روز به همین اندازه هم درس نخوندم و این خیلی بده :( 

میخوام سعی کنم شاگرد خوبی برای معلمام و دختر خوبی برای بابام باشم و اصلا هم مهم نیست اگه خواهر بدی باشم ^-^

راستی بذارید از همینجا به بچه هایی که هنوز به یازدهم و دوازدهم نرسیدن بگم :از الان با برنامه کارهاتو انجام بده..شاید الان سخت باشه ولی وقتی به 17-18سالگی یا حتی بیشتر از این برسی دیگه نمی تونی خودتو با برنامه سازی و انجامش وفق بدی! 

✉روز سی اُم :فراز و نشیب های این ماه؟!

یک ماهه کلاس تابستونی مدرسه شروع شده...یبار بابام ب شدت حالش بد شد...کلی تست و امتحان...نوشتن ی وانشات...و کلی اتفاق دیگه ک حوصله مرورشون رو ندارم

اما در کل بد نبود (صبح جمعس توقع جمله انگیزشی از من ی نفر نباید داشت😶)

پایان چالش :جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

:)

 

 

 

سلام شفا عزیزم ... بخشی که خودت پاسخ دادی و ابی رنگه رو لطفا کم رنگ تر کن چون نمیشه خوندشون متاسفانه 💜💜

سلام سوفیای عزیزم

اووو مرسی که گفتی یادم رفت چک کنم 

درست شد ^^ خوبه؟

اره اره عزیزم درست شد .. خیلی ممنون .. میبخشی من چشمام همین جوری نیاز به عینک داره برای همین سخته خوندن :") 💜💜

 

خب من پست رو بخونم و نظر بدم راجع بهش :"))

خوب خداروشکر

این چه حرفیه فدا سرت تقصیر خودم بود که حواسم به بک گراند نبود😅 بیشتر مراقب چشات باش عزیزم:)

:")

چه چالش قشنگیه و چقدر جوابات بهشون خوبه

هوس کردم منم چالش شرکت کنم ... یادم از وب قبلیم افتاد .. من به چالش نویسی معروف بودم ( بهم میگفتن خدای چالش نویسی 😂😂 )

دیگه چالش نوشتن رو بعد از این وب گذاشتم کنار ... چالش نوشتن یا شرکت کردن توی چالش ها جالبه به نظرم

خیلی گوگولیه چالشش..^_^کلن سعیمو میکنم چیزای حال خوب کن زیادی برای خودم پیدا کنم اما سره اون بچه ها واقعا ناراحت میشم که ماسک رو صورتمه و نمیتونم برش دارم تا اون بچه قیافمو موقع لبخند زدن ببینه :( و کمتر کسی هم پیدا میشه که بذاره بچش از دست غریبه ها وسط کرونا چیزی بگیره که خوب حق هم دارن :")


واوو حیف شد ندیدم چالشاتو
به نظر منم کاره جالبیه..تو مدرسه هم سره کارای چالشی جزو اولین نفرا داوطلب بودم..تو بازی جرئت حقیقت هم از اونجا که دوستام میدونن اکثر چیزارو جرئت انتخاب میکنم
چالشای نوشتنی هم خیلی خوبه چون باعث میشه آدم به چیزایی که میخواد و خیلی وقته فکر نکرده فکر کنه!

منتظر روزای بعدی هستم :"))

خودمم همینطور ^_^

روز اول مورد دهم :

دسته جمعی بپزید غذا خراب نمیشه؟ "-"

اشپز که دو تا شد اش یا شور میشه یا بی نمک XD

همیشه هم ضرب المثل ها درست نیستناا 😉😄

اتفاقا تو خونه منو بابام و داداشم باهم آشپزی میکنیم
داداشم مواد لازمو خرد میکنه منو بابام هم به نوبت غذارو اماده میکنیم مثلا گاهی من برنج میذارم بابام خورش یا برعکس
سره ماکارونی هم من مواد رو تف میدم بابام مخلوط میکنه با رشته ها
اولش سخته بعدش کم کم آسون میشه😉

آم به نظر من دسته جمعی غذا خوب میشه ولی خب باید هر قسمتی رو به یکی بدی !😍

دقیقا دقیقا دقیقا👍

میگم قالبم تا الان چطور شد؟ خوبه؟ایراداش چیه؟! 
(وی از حضور گودبوی تمام بهره را میبرد😈😂)

😍 یسسسسس دقیقا

 

راستش تنها ایراد قالب یکی نبودن فونت ها هست که توی قالبای بیان هستش 😂 همین ولی از همه لحاظ رنگ بندی فوق العاده ای داره آفرین 😍

:))

😂😂😂 عاووو دقت نکرده بودم به فونت
ملسیییییی گودبوی ^_^💜🍀

😂😂😂 خواهش میکنم 😂😂😂😂👍🏻 

منم خیلی دلم میخواد کره برم اونجا چند تا آلبوم بخرم برگردم :))) و البته اگه پول داشته باشم لایت استیک هم از واجباته :) 

قطعا لایت استیک و آلبوم تو اونجا قیمتش مثه ایران نجومی نیست

تهش میریم یه مدت خوده همونجا کار میکنیم میخریم میایم :")

عید تو هم مبارک 😁 

😘😚 

وای اصلا بدجوری دلم برای کنکوریا میسوزه :"

موفق باشی شفایی *-*

:")

مرسی هیرای جانم تو هم تلاشتو بکن همیشه! >_<

سلام سلام امیدوارم حالت خوب باشه

ام شرایط ورود به چالشت چیست 😅💚!

سلام ب روی ماهت من خوبم تو چطوری؟!

شرایط خاصی نداره 
ی پست میذاری هر روز ی موردش رو مینویسی و آپدیت میکنی :)

به نظرم آبانیها خیلی مستعدن توی حرفهای بامزه زدن و دیگران رو خندوندن :)) مثلا یکی از اقوام ما همیشه کلی ما رو میخندونه و متولد آبانه 😁 یا توی کانون یه معلمی داشتیم خانم یوسفی ایشونم همین طوری بودن و کلی سر کلاس بچه ها رو میخندوندن :)) 😂 یا میا و کوروش (نمیدونم میشناسیشون یا نه ولی اگر نمیشناسی دو تا یوتیوبر هستن:) اونا هم هر دوتاشون متولد آبان هستن و ویدیوهاشون آخر خنده ست 😄 دیگه از شفا خانومم نگم که کلی ما رو تو سایت کی ال استار میخندونه 😁😂 

جدی میا و کوروش هم آبانین؟!! واو😮😮

😅😅نظر لطفته سهایی
ایشاالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه😆

آره میا ۱۵ آبانه و کوروش هم چند روز بعد از میاست دقیق نمیدونم:)) 

همچنین 😁😄

یا لی سومان و بنگ پی دی نیم😮😮

من چهارده آبانم ..کریس وو هم پونزده آبانه عین میا

قبول نیستا متولد آبان رو توی روز قبل گفته بودی پس دیگه حساب نمیشه 😁😄

😂😂😂

حالا کوتاه بیا شما خواهر من 29تای بقیه رو بچسب بقیه رو حساس نکن😉😂

نامه ی امید بخشی بود! امیدوارم به دل آدمایی که بهش نیاز دارن بشینه 

:")

امیدوارم

سلاممممممممممممم 👍🏻😍مرسی تنکس 😍👍🏻 و صبح زیبات بخیر

سلااااااااااااااااام گودبوی!!

خواهش بِرو ^-^
صبح زیبای تو هم بخیر :")
خوبی؟

منم پفک نمکی مینو رو دوست ندارم اصلا مزه نداره نمکم نداره 😅😂 خواستم همون روزی که نوشتی بگم ولی گفتم شاید اشتباه میکنم ؟ بعد دیروز که خوردم دیدم نهه اصلا هم اشتباه نمیکردم😕😂

😂😂😂

یعنی عاشقت شدم با این حرکتت👌💜😂

منم این چالش رو انجام دادم 

ولی نصفه ولش کرده و الان گشادیمه برم ادامش بدم 

:")

منم قبلا یدونه 30روزه با آیدل نصفه ول کردم

میگم چجوریه که یهو بازدیدا از نصفه شب تا الان یهو هزارتا شده ولی بازدیدای پست ها تکون نخورده؟! بیان قاطی کرده؟ :/

اره بیان قاط زده 

چه خبر ؟؟

هیی

سره کلاس آنلاینم..و همزمان دارم تو بیان و سایت بی تی اس و آرمی میگردم و حرف میزنم
از اونورم دارم وانشاتمو مینویسم ^-^
تو چخبر؟ خوبی؟

هچ خبر 

تو نت ول میگردم 

مرسی بد نیستم 

خودت خوبی ؟؟

ولگردی تو نت دوست :)

من خوبم خداروشکر
💛💚

چقدر حوصله داری 😂 من اصن حوصله چالش ندارم آفرین 👍🏻

😂😂😂

خودمم در عجبم چطور تا الان ادامش دادم😮
عوضش حوصله کدنوشتن داری😉👏👏👏

😂😂 آره 😍💖💪🏻 فداتشم خوبی؟

^-^خدا نکنه

شکرخدا میخوام یکم آدم شم کم بیام مجازی حداقل جزوه هامو کامل کنم😅😂
تو چطوری؟

من عالیممممممممم 😍😂 ایشالله که بترکونی 😍😍👍🏻

خداروشکر :)

مرسییییییییییییییییییییییییییی*-*
(حال ندارم برم سراغ استیکرا سو ساری)

😂😂😂 جر آی نو 😂😂

تچکرات فراوان برای ابراز همدردی و درک بالات XD 

>_<

😍😍😍 به همچنین تو هم سحر خیزی یا مثل من جغدی؟😂

فکر کنم استثنائا جزو سحرخیزا باشم این ی سالوXD

وای خداا من تازه با وبت اشنا شدم

چقدر قالبت و رنگ بندیت جینگولیه:"))
 

هنوز وقت نکردم کامل مطالبتو بخونم ولی این عکس اخرت و این شبدرای 4 برگ چقدر خدا بود

منم که خودم عاشق شبدراXOOO

خوش اومدی لاولیییییییییییییییییی *-*

چشات قشنگ و جینگول میبینه وبو ^_^

ویییییی منم عاشق شبدرمXD

میدونی شفا شی منم یه مدت اینجوری بودم دهم که بودم هی میرفتم توی اینستاگرام بعد به خدا قول دادم که مثلا روزای بعد از آزمون برم و خب میدونی وقتی به خدا قول بدی بیشتر حواست جمع میشه و یه ذره هم محدود میشی و خیلی هم موثره :))) 

 

متوجه ام چی میگی

اتفاقا ازین قولا پیش خدا زیاد دادم سره همین حنام نه پیش اون نه پیش خودم هیچ رنگی نداره:(
ببینم میشه رایزنی کرد ~-~

ا من صبح که پاشدم فکر کردم امروز پنج شنبه است جدی...

جمعه است پس//

ولی خداروشکر که مدرسه ی من دیگه بعد 12 سال ازگار تموم شد.

صلوات

منم دیروز هی فکر میکردم جمعس -_-

خشا ب سعادتت دست راستت رو سر امثال من :")

منم خیلی وقتا قول دادم و زدم زیرش 😅.. ولی بازم بده وقتی واقعا انجامش بدی رنگ حنا کم کم برمیگرده 😉 میتونی 🤛

اینم فرضیه ای که باید امتحان بشه :)

مرسی*3*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان