گاهی

گاهی تو زندگی روزایی وجود داره که از هیچی مطمئن نیستی

از آبی بودن آسمون و عظمت دریا..

از اینکه واقعا راهی که میری درسته یا نه

خیلی دلم میخواد مرتب تو وبم فعالیت کنم..پست های دوست داشتنی و حتی مفید بذارم

رابطه مو با بچه های بیان عمیق تر کنم

اما می ترسم

من همیشه از ارتباط و پیوند میترسم

از اینکه یکی قبل از اینکه ترکش کنم منو ترک کنه

 
bayan tools EXODon't Go

دانلود موریک

سلام شفا عزیز

 

خوب میفهمم چه حسی داری چون افرادی رو اینجوری از دست دادم ، اما همیشه قضیه فقط ترک شدن توسط دیگران نیست گاهی ارتباطات اشتباهه و تو وقتی میفهمی که داره دیر میشه یا دیر شده ... آدم ها همه شون تو رو به خاطر خودت نمی خوان و آدم های کمی هستن که تو رو فقط به خاطر خودت بخوان ، پای منافع ، تنهایی و دیگر نیازهاشون در میونه .. بعضیام آدم دیر میفهمه نمک نشناسن :") آره من همۀ این آدم ها رو تجربه کردم برای همین ارتباطاتمو هر روز محدود تر میکنم و آدم های کمی رو نگه می دارم. چون میدونم فقط یه بار زندگی میکنم و پشیمونی از اینکه چرا با این آدمها بودم رو نمی خوام داشته باشم.

 

راستی این آهنگ برام مثل یک خاطره بازی بود ... دلم براش تنگ شده بود خیلی وقت بود که گوشش نداده بودم

سلام 🥺😍


حرفات درسته..

☺️خوشحالم تو این خاطره بازیت سهم داشتم 🍀💚

آخ این مطمئن نبودن بعضی وقتا اینقدر باعث میشه زیاد فکر کنم درباره اتفاقات احتمالی اینده که دلم میخواد کاش مثل یه ربات فقط کاری که باید بکنم رو بکنم اصلا فکر نکنم به چیزی  😧  

☹️🤕منم همینطور 

اوموووووووو 
دخترکمممممم 
هیچ وقت از ارتباط با دیگران نترس بلاخره ادمای خوب هم یه جایی خودشونو به ادم نشون میدن 
به جاشش انقدرررر قوی بشو که رفتن و ترک کردن کسی عذابت نده 
قوی باشششش شفای مننننن 
شفاااا 
هیلرررر 
نجات دهنده 
.
.
.
. لاووو یووووووو 

🤩😅

💞

دوست داشتن ترس میاره ترس از دست دادن : دی 

.

همون اول که اومدم توی بیان با چند نفر میشه گقت تقریبا دوست شدم.

3 تاشون کلا برای همیشه یهوو وبشون رو بستن.

یکیشون هم وبش رو برای مدت محدودی بست

دروغ چرا خیلی خورد توی ذوقم و ترسیدم... واقعا زیاد

اما بعدش کم کم با یان موضوع کنار اومدم

ولی نمیشه گفت برام حل شده... 

اه. واقعا این داسنان مسئله ی به شدت رو مخیع

اومو

واقعا رو مخ عه 😑
درک نمیکنم چرا ما آدما هی میریم و میایم
و مهمتر درک نمیکنم چرا گاهی برای قبول و پذیرش این موضوع مقاومت میکنیم🙁

سلااام شفا شییی خوبی خوشی ؟؟ ☺❤

با اینکه میدونم به چز مدرسه و کلاس و درس خبری نیست ولی بازم بگو چه خبر 😅😄

نظرت درباره آدم فضایی که کارگردان عزیز قرارش داد کنار جی هوپ چیه؟ 😂😂 

سلاااااااااااااااااام سها شیی😍😍

😂😂 امشب عاشقان آسمان سرخ دیدم تصمیم گرفتم شاهزاده یول رو ب فرزندی بگیرم 😂😂بچم تنهاس شده کپی هان سوجون توی زیبایی حقیقی🥺😂
واهاااااای😑😑یکی نیست ب کلد پلی و پی دی نیم بگه نونتون کمه آبتون کمه ینی چی اخه😐💔چرا با احساسات بچه های مردم بازی میکنید چرا جی هوووووپ؟؟؟!! چرا همون کلدپلی نرفت با اون زشته لاس بزنه 😐تا کی تبعیض؟؟
اصلا کوک و هوپ کی وقت کردن برن لاس زدن یاد بگیرن؟ این دوتا چرا نمیرن عین بچه خوب کنار شوگا بشینن نارنگی بخورن🤨بذارید ته و جیمین و جین بار این مسئولیت رو ب دوش بکشن 😐😂
چ دل پری دارم 🤧😂

هعی کلا علاقه دارن همیشه یه نفر اینقدر مظلوم و بی گناه باشه اخرشم دلشو میشکنن 😔😞🤧

خیلی خوبی شفا شی 😂😂😂 دقیقا چه وضعشه اخه مگه ام وی برای اونا بود خودشونم برن بچسبن به آدم فضایی هاشون 😡 اصن شاید جی هوپ نخواد یه آدم فضایی بهش بچسبه چه کاریه اخه میکنن 😧😂😂 

البته همش زیر سر اون ادیتور و کارگردانه اگه گیرشون بیارم 😡🔫😅😂 


 

 

 

دخیخا 🤧😑

😅😂🤭خوبی از خودته خواهر😄 خون خودتو کثیف نکن خواهر🤧بعدا ک رفتیم کنسرت و فن سایت اونجا یقه پسرا رو میگیریم اتمام حجت میکنیم دیگه حرف استف و کارگردان جماعت گوش ندن 😌
قبل‌تر از اون ادیتور ذلیل شده تقصیر اون بچه بدی عه ک پیشنهاد لاس زدن با فضایی داد و بدتر از اون کسیه که گفت جی هوپ مناسب اینکاره😐😒 من اون دنیا اول از همه یقه این دو بزرگوار رو میگیرم😠😂

به نکته خوبی اشاره کردی اون دنیا وقت انتقامه 😈😂😂

😎😈

های شفایی 😍😘
چرا انقدر کم فعالیت میکنی اینجا گرل؟؟
هو ام ای؟😆

سلام بیب


.دقیقا با همچین ژستی اومدم سر بزنم اینجا
حسابی کار دارم ..اینجا هم ک کسی از اول زیاد با من کار نداره :(
ممممم رفتم وبتو دیدم فهمیدم سارایی ولی کدوم سارا ذهنم یاری نمیکنه -_-ساری بیب :(

؟مگه چنتا سارا میشناسی؟

ممم ی سارا تو نماشا

ی سارا تو سایت آرمی 
ممم دیگه مغزم یاری نمیکنه😢 آخه چرااااا😭😭😭

حساب نیست که دیدی وبمو  فایده نداره 😒😞😔
 

عههه 😐💔

مای هارت ایز بریک
خو عزیزجان من چیکار کنم حافظم یاری نمیده ☹️

اخ نه نشکنه 
اشکال نداره بابا شوخی کردم
شناختی دیگه بالاخره؟

 

سارای نمایی دیگه

.
فقط سارای نماعه ک فن سوجو عه
(الان یهو میبینی بازم شناساییم با شکست رو ب رو شد :/ )

اره صحیح افرین 😎

جدا؟!!!


.

اره چطورر؟نمیخوره من باشم؟😂😅😅

خوب اگه همون سارایی بگو آخرین باری ک تو واتساب بهت پیام دادم چ سوالی پرسیدم 🧐😂اصنم مرض ندارم 😁😂😂

واااا شک داری😂😂😂😂😂از اونجایی که اخرینی که گفتی نمیدونم مال کیه.اخرین پیامیکه دادی تا الان از اون خرگوشا فرستادی گفتی ازاینا
راستی ازماییه؟😂😂😂😂😂

 

براوووو 👏👏👏خوده خودتی (یهو یاده علیه علیییییی افتادم😂😂)

از اونجا که کلی سرکارم گذاشتن سره اینکه کی هستن گفتم حداقل بدونم تو واقعی عی😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان