W_log.. Driving or Kissing

امروز دومین جلسه آموزش شهریم بود.. از دمه اموزشگاه پشت رول نشستم و با راهنمایی ها و حرف زدنای مربی سمت انقلاب و ولیعصر و بعد شاهپور.. رفتم

امروز تمرکز رو این بود که من یکم با کلاج دوست بشم و تو ترافیک و شلوغی و سربالایی و سرازیری محک بخورم..

انقلاب رو که رد کردم گفت بغل خیابون (شیب سربالایی داشت) پارک کنم. تا پارک کردم گفت خب حالا دوباره حرکت کن (کل این جلسه همین آش و همین کاسه) رو به روم یه دختر دیگه هم سن و سالم میخواست تاکسی بگیره که باهم چسم تو چشم شدیم.. لبخند زدم، لبخند زد و تا اومدم حرکت کنم هم خندم گرفت هم فاز چص ناله ام turn on داشت میشد. همین گیر و دار اونم خندش گرفت و یه تاکسی اومد و سوار شد و منم پشت سرش حرکت کردم..

تقاطع نزدیک خونمون مربی گفت وایسم و ماشین و تحویلش بدم و بای‌بای

خرامان خرامان اومدم خیابونو بعد پیچیدم کوچه.. وسطای کوچه پیچیدم تو ی کوچه دیگه ( وقتی زور میزنی اسم کوچه ها رو نگی بچه ها تو مپ نزنن آدرس درارن😂😂) که دیدم جلوتر یه زوج نزدیک خونه دختره شدن و همو بوسیدن (بقول خودمون نوک زدن😂) دختره رفت سمت در ولی دوباره برگشت یه نوک بیشتر زد😂🥰

یسری اتفاقات ساده اینچنینی میتونه حال آدمو عوض و بهتر کنه و یادش بره ممکنه فردا امتحان ریاضی قبل قلموی 45 تومنی ویلی انگولکش کنه😂💔یا حتی اینکه صبحش ده بار نزدیک بود موتوری ها بخاطر حواس پرتی خوده آدم بیان تو دل و رودش🙄

قبل دیدن اون زوج میخواستم رایت لاگ بذارم و بعد دیدنشون مطمئن شدم باید بنویسم این پست رو چون ممکنه حال یکی تون رو بهتر کنه مثل خودم:) 

آیگو... شانس میده خدا بهتون... چرا اینجا من از اینجور چیزا نمیبینم آخههههههههههههههههههههههههغهبقه

😂😂😂

انشاالله قسمتت شه فیض ببری

آخی 😍 ایشالا خوشبخت بشن 😂😄😊😍
منم پشت پنجره خونه مون کلی زوج های مختلف رو دیدم در حالت های مختلف😄😂 اکثرا در حد همین بغل کردن بود چند بارم دیدم خیلی جدی داشتن با هم حرف میزدن 😂😂

ان شاء الله

ایگوووو ازین مدل اخری ها منم زیاد دیدم

حالا شفا بذار من برات تعریف کنم...
در یک روز بارونی و بسی سرد رفتم دنبال خواهر گرامم...
در راه قدم زنان از بارون لذت میبردم؛ بادی که به چترم میخورد باعث میشد هی چتر بره عقب و من صاف نگهش دارم...
درکنار مد خواهر گرام یک هنرستان هست...
اطرافش دارای کوچه های بزرگ و خلوت:")...
همین بین یهو باد خورد به چترم ، چتر رو هل داد عقب و خب تاداااا دو تا کبوتر عاشق و جلوم دیدم که اصن با دل و جون بقول تو نوک میزدن بهم 😂😂
من همین که این صحنه رو دیدم چتر رو اوردم پایین کل صورتمو پوشوند و گفتم به کارتون برسین 😂😂😂
*ی لحظه برگام ریخت خدایی...

وایییییییی😳🤣🤣🤣🤣🤣🤣

الان رسما یه چشم و گوش بازی تو😂😂
خیلی انیمه ای تصورت کردم😂😂 فانتر شد😂😂

جرر با این صحنه ها تو فیلما زیاد مواجه شدم اما از نزدیک خیر 🤣🤣🤣 اصن برگام ریخت و برگاشون ریخت😂😂

حالا اینم بگم که بعد از اینکه از صحنه دور شدم، چن بار پشتمو نگا کردم قیافه پسره یا دختره رو ببینم یکم😂😂 شاید اشنا در اومدیم والا🤣🤣 شفا پسرهه اصن بچه!بیبی فیس! اصن برگام ریخت...
دختره دویید رفت زیر سایه بون روبه روم ؛؛ انقدر نوک زدنا عمیق بود که دور لبش همه قرمز بود🤣🤣 نوک بینیش هم همینطور"شاید واسه سرمای هوا بود..."
*تو چشای دختره زل زدم، قیافه برام اشنا نبود سو به راه خود ادامه دادم:")
*سمی هم خودتونین 😂😂

اخییییی🥺😂😂😂😂😂

لعنت بهت عمیقا افسرده بودم اینو خوندم پارهه شدم😂😂❤️

دورت بگردم شفا چرا افسرده ای؟
میخوای باهم حرف بزنیم؟

در این لحظه بخاطر اینکه ریاضی رو با 9 افتادم😭😭😭

ی نگاه کردم به لیست واحدا.. ترم بعد نصف کلاسا تداخل داره اگه با اونی ک میخوام وردارم😢😢
نمیدونم چ غلطی کنم

فدای سرتتتت عزیز دلممم
به چپت بخاطر همین ناراحتی؟ منو نگاه نمره کیلو چنده؟ولی اون دبیر خاک بر سر چرا ی نمره نداد اخه عیش ارث باباشونه انگار... اینها همه ی روزی برات خاطره میشن ...
ایشالا ی جوری جور در بیاد و راحت انتخاب واحد کنی تموم شه بره نبینم افسردگیت رو هاااااا !!!!!!

عروسی عم نرفتم😢💔 دلم عروسی میخواس:")

تازه تو گروه پیام گذاشته نمره ها با ارفاقه اگه اعتراض بزنید اون ارفاق هم کم میکنم =/ فعلا نامه زدم ب کارشناس برای همنیاز کردن ریاضی 1و2 ببینم چی میشه🤧

الهی...
ای بابا!
ایشالا خیره...

ان شاء الله 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان