WWV.blog

سلام^^

بزن اینجا تا ویدیو رو ببینی!!

امروز مغازه بودم و داشتم خیاطی میکردم که یادم افتاد راشل گفت جالب میشه از خیاطیم فیلم بگیرم بذارم.. خب امتحانش که ضرر نداشت؟! 👀

پس از دوختن کوسن مبارک مبل مشتری گرامی ویدیو گرفتم و ترجیح دادم جوری باشه که صورتم نیفته. 

آهنگ روی ویدیو: House on a hill - Eric Nam 

خسته نباشییTTT این شغلته پسDD: ?

مرسییی♡♡♡ آره یجورایی.. بعنوان کارمند پاره وقت بابام XD

واووو
our tailor shefa

Muchas gracias amigo.🥰❤️✨

کاش میدونسم به چه زبونی نوشتی😂

اسپانیاییه 😂😂 خیلی ممنون رفیق


اها قربونت رفیق چی میشه😂

حیح😆

Amigo

سلام عزیزم، خیلی باحال بود. انگار واقعا توی کارت ماهر هستی 👍

سلام شیما جونم😆خوبی؟

نه خیلی ماهر نیستم😄هنوز کلی چیزمیز باید یاد بگیرم و کلی تمرین باید بکنم که تمیز و خوشگل بدوزم👍

ممنون عزیزم، خودت خوبی؟ 🍓

دیگه اون موقع استاد میشی 👍👍

قربونت.. بد نیستم.. به شدت خوابم میاد ولی کلاس دارم یکم دیگه🤕

آره خدا بخواد😆😎

فقط اون تیکه که یهو دوربینت رفت اونور به امون خدا کمی تفریح😂😂😂

ولی دستمریزاد واتاشینو آی🥰 انصافا من یه درز هم بلد نیستم بدوزم😂

 

واتاشینو آی منه ها دوستان😎🍷🚬 

بلده کامل اسپانیایی حرف بزنه 😎🍷🚬

 

راستی میگم مای فرند، از ماهی و میسو خبری نداری؟ 

من هیچگونه دسترسی به کامپیوترم ندارم فعلا و تنها راه ارتباطیم با جفتشون مخصوصا میسو، قطع شده 😭

اگر باهاشون حرف زدی بگو این مدت ماه رو نصف کردم از بس نگاهش کردم... 

 

دوست دارم در واپسین لحظات از عمل بینیم بگم که از بس ورمش نهوابیده باید برم کورتون تزریق کنم:))) و احتمالا استخون یه جاش هم تراش درست نخورده باید بی‌حسی بزنم و از نو دکتر باید شکل بده.... این یعنی چسب بینی فاکی زدن من همچنان ادامه دارد.

😂😂😂 خوب بود زود فهمیدم چرخیده وورنه کلا بیخیال ویدیو میشدم

🥰🥰🥰🥰🥰 کنچانا کنچانا همه که نباید همه چی بلد باشن می‌آمور 😆 تو توی کارای دیگه ای خوبی دارلینگ😎👍

🤩🥰🥰😌😌💅

چرا چرا تو تل باهاشون صحبت کردم خوبن جفتشون ولی میسو بچه یکم تحت فشار درس و زندگی داره دیوونه میشه😢😢 با من که راجبش صحبت نکرد زیاد ولی گفت پیش مشاور میره زیاد نگرانش نباشم.. راستیی جیسوگ ایسول و میسو رو ادمین گروه چت کرده.. یه پیامم داده جیس که فعالیت کانال تل و سایت چندماهی متوقف میشه ولی حتما برمیگردن دوباره👀
چشممم میگم❤️

اومو.. بچم🥺🥺حتما حتما مراقب خودت باش، به حرف مامانت و دکتر گوش بده، فایتینگ ❤️😘دعا میکنم زود مماخت خوب شه درد هم نداشته باشی می‌آمور 🥺🤗

ویرایش کامنت: محدددد اینایی ک کپی پیست میکنم حرفای میسوعه👇
بهش بگو خیلییی زیاد دلتنگشم
بهش بگو نگرانم نباشه حالم خوبه
بهش بگو منم اینقدرر ماهو نگا کردم که هی جلو چشمم خوشگل تر میشه
میدونی چرا؟
چون درسته دلتنگم ولی دلتنگی کشیدن واسه لحظه ای که قراره باز ببینمت و باهات حرف بزنم ارزششو داره... پس ماه خوشگل تر میشه تا دلتنگیتو کمتر حس کنم:)

مای فرند، یه چیزی کشف کردم... 

باورت میشه یبعد این همه سال من تا حالا قیافه تو رو ندیدم🫢

آخه این چه وضعشه :/

 

از سری آلودگی‌های شدید اینجا میگم که وضعیت به قرمز هم رسید. 

دوست دارم بازم بگم دو روزه اصلا باد نمیاد.

دلم برای باد وزیدن تنگ شده.

و همچنین دانشجویانی که کلا شش ندارن و باید باز توی این هوا برن بیرون. به‌به. صفا باشه ^_^

بابا مگه منو تو توی سایت عکسمونو برا هم نفرستادیم؟؟؟؟؟ بعد اون ویدیوی جرعت حقیقت منو مگه ندیده بوده بیدی؟ 🤔 👀عجیبه 😶


وای.. همه جا هوا کثافتههه 😭😭 بخدا حق ماها این نیست.. چرا یهو اتقدر اوضاع هوا بهم ریخت😢😢مگه چقدر ماشین و کارخونه و کارگاه دارن کار میکنن که وضع اینجور شده

دانشجو همیشه جزو قشر ستمکش بوده، هست و خواهد بود💔🤧

ویرایش کامنت: می‌آمور پیام ماهی رو این زیر برات کپی پیست میکنم👇
محد :")))))))))
فاک :")
دلم براش تنگ شده جدی...
تفی کجاس آخه
اصن دانشگاه و چیکار کرد؟
اوموووو عزیز دلمم🙂😭
محد قشنگم من که با دیدن ماه بغضی میشم...
چینجا میصت🥹🤍
کلی مراقب خودت و دماغت باش😞

سلاممممممممممم شفاییی😍😍😍 جقده بامزه بود این ویدیو بازم بزار 😍😍😍
خیلی باحال بود 😍😂😂
فقط اون تیکه که لایک دادی به دوربین😂😂😂😂
چقدر در نهایت باحال و خوشگل شد ...

ایول بابا 😂😍😍😍 

خداییش کیفیدم خیلی زیاد 😍😍😍 
موزیک ویدیو هم خیلی باحال بود

فکر نمیکردم روزی یه ویدیو از خیاطی رو تا آخر ببینم 😍😍😂😂 خب فکر کنم اون روز اومد و دیدم

پ.ن : راشلی هم همیشه ایده های بامزه میده😂😂😂😂 😍👍💖

سلاااامم ب فرهان گل و گلاببب😍 اگه یادم بمونه و فرصتش بشه حتما 😆👌

😂😂😂
مرسییی دیدیش🥺🤩🤩❤️
موزیکش رو خودمم خیلی دوست دارم.. فکر کنم تنها آهنگی بود که تو پلی لیستم یکم به ویدیو میخورد👀👀

آره راشلی واقعا ایده پرداز خوبیه بنظرم باید ازشون استفاده کنع👍😎

وایییی شفااااا دختر تو عالیییی هستییییی عررررر بیا ماچت کنم 😘👐😗فرار هم نمیکنیاااا  !!!! کلی چشام قلبی شدهههههه😆جیغغغ😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ایول بهتتتتتت دمت گرم بیشتر از این کارا بکن واییی از اول تا آخر ویدئو با دقت داشتم به کارت نگاه می کردم ! کم مونده بود دستام رو زیر چونه ام بزارم برای بار ۴ ام باز ببینممم😍❤️❤️❤️

 

+ از جاهای باحالی که میری و برات جالبن هم می تونی  بزاری! عین ولاگا واقعا میشه😍😍😍🤩🤩🤩🤩حال کردم شدیددد🤌😗اوماچچچ~♡

+ شرمنده من واقعا دیر به دیر این سری سر میان ترم ها اومدم بیان این ترم مرا گُسَست تازه اومدم دیدم چقدر ستاره !🥲 و دیدم اع! شفا پست گذاشته و انگار دیر تر از همه این پشت هیجان انگیز رو دیدم🥺💖 ولی واقعا چه کار جالب و حساسی ! 

من یه بار بچه که بودم از خیاطی انقدر خوشم میومد همه خوابیده که بودن یهو کرم داشتم بچه بودم دیگه 😔 یه انگشتم رو زیر سوزن گذاشتم فکر کنم حواسم نبود یا کنجکاوی چی بود چرخ چرخوندم سوزن رفت تو انگشتم شانس اوردم😬 کل فامیل برق ۳ فاز پریدن مادر بزرگم نجاتم داد ولی این کار دوخت و دوز رو خیلی دوست دارم به خصوص تو گلدوزی و تابلو درست کردم خیلی قشنگ و ظریف! و عوضش از اون به بعد من خیلی کار با سوزن و دوخت و دوزم عالیه🤣😂🤣😂

گوربانتتتت😆😆😆فرار چیه بیا لپامو بماچ🥰🥰😂

عزیزم😂😂❤️❤️❤️❤️❤️

+ایده قشنگیه ولی جای باحالی نمیرم اخه😂💔 همش مسیر خونه دانشگاه مغازه رو طی میکنم👀.. 🤩🤩😘

الهی🥺🥺میفهمم.. خودمم هفته بعدی دوتا میانترم نفس گیر دارم😭😂  (همش داری تعریف میکنی خجالتم داره میاد😅🤭)
ای واییی😳😳😳😳 خداروشکر واقعا بخیر گذشت😧.. واییی گلدوزی خیلی قشنگههههه منم دوست دارم یبار امتحان کنم باحالههه🤩🤩🤩 ایوللل بهت بابا 😮😮👍👍👍

بی‌خیال میشدم چه صیغه‌ایه😂 نگووووو 

لاقل می‌گفتی دیدم خراب شده میذاشتم بعدا اگر باز خیاطی کردم فیلم می‌گیرم😂👌🏻

واقعا من اگر یه زمانی خواستم ویدیو از خودم بگیرم احتمالا تهش این باشه چه جوری سه ساعت سرمونو بیاریم پایین و هوار درس بخونیم... فوقش از ویدیو های با من درس بخوان بشه😂💔 خداکیلی شانس منو....

 

وای لایو جیمین، تهیونگ، نامحون و جونگ‌کوک.... گریه... مرض... جونگ‌کوکی که دیگه مو نداره:))))) و تهیونگی که شبیه ده سال پیشش شده:))) 

نمی‌خوام:))))))

اومو باهم تو وب ایم😍😂

بابا ازین حالا ندارم که😂😂💔
ازین ویدیو ها هم خوبهه انصافا.. من یکی که میشستم باهات درس میخوندم ببینم کم میارم یا نه😎👌البته ازین ویدیو های انگلیسی زبان هم میتونی درست کنی.. یا اموزش زبان با اهنگ و... خلاصه این ویژگیو میتونی استفاده کنی😎😌

دیدی کچلمو؟ ؟؟😭😭😭😭 مرتیکه های خر😭😭😭😭

الهی بگردم بچه میسو رو....

واقعا اینقدر بدم میاد جدیدا از خودم

هر کسی دورمه کمک نیاز داره و من عین همیشه کاری از دستم بر نمیاد... حس انزجار دارم گاهی وقتا.

بگردم میسو رو... کاش بدونه از اینجا کلی وایب خوب دارم براش می‌فرستم تا سریع از مشکلاتش رها شه... 

کنکور تا نکشتمون آدم نمیشه

شخصا هنوز دارم پس میدم...

:)))) (👉🏻 واکنش من بعد از خوندن پیامای میسو...) 

ندارم هیچی بگم جدی. هیچی. فقط می‌دونم کنکور یه سفتی خوندن داره تا الماس وجودی‌مونو شکل بده. حرفی برای گفتن ندارم... فقط می‌تونم بگم من همیشه منتظرم:) بدونه هر وقت برگرده دستام برای به آغوش کشیدنش بازه :) 

تو هم همین طور واتاشینو آی... 

اه لعنت... احساسی شدم... چرا هیچ کدومتونو شانس ندارم ببینم آخه :)))

ایگوو نکن اینجور :")))) تقصیر تو نیست که

براش میفرستم اینم❤️
امیدوارم بزودی اون روز برسه 🥺🥺❤️که همو ببینیم بغل کنیم💜💜💜

نه بابا کجا قیافه اتو دیدم😂💔

یادمه من عمس دادم ولی تو نه.... هعی زندگی، میگذری بگذر

جرات حقیقت؟ ن م ن؟؟؟؟؟ چی شده؟؟؟؟؟ 

آقا قضیه چیه من خبر ندارمممممممم

 

آلودگی فاکی... انصافا یه مدت سر درد اینقدر فشار داشت میاورد که

 

بینیم🥲🥲🥲

ببین درد و اینا هیچی نداره 

ولی تا دلت بخواد ورم چرا🥲 موندم چرا اون وسط استخونش درست تراش نخورده 🥲 الان فعلا منشی گفته بیا کورتن بزن ببینم ورمش بخوابه وضعیت استخونه چیه... اگر بهتر نشد، بیا اینجا سر پایی یه بی‌حسی بزن تا دکتر ده دقیقه وقت بذاره از نو بتراشه استخونتو... رسما جراحی خورده بهم دوباره.

باز جا شکرش باقیه اون وسط بینیم نیست وگرنه جراحی با بی‌هوشی کامل نیاز داشت ولی این چون کناره، عین دندون پزشکی می‌مونه

وایییی واقعی میگی؟؟؟؟ من این همه مدت با این ذهنیت بودم که همتون عکسمو دیدین🤯🤯🤯 خدای من..

جرعت حقیقت هم نمیدونی؟؟ شت.. اون اولا که قابلیت چت اومده بود منو سارا و ستیا و نیلو و دو سه تا از بچه ها جرعت حقیقت بازی کردیم ک من گفتم جرعت.. سارا هم گفت باید بری تو کوچتون کلاغ پر بری باتر بخونی بفرستی برامون.. نصف بچه ها اون ویدیو رو دیدن حتی ماهی هم گفت سیوش کرده😭😂 یه همچین وضعی بود.. یه راه ارتباطی دو نفره باید باز برقرار کنیم من روی همچون یوزارسیفمو بهت نشون بدم تو هم دستتو از حیرت ببری👀😂

😢😢😢

منشی گفته بزن؟؟ تروخدا حرفای دکترا رو گوش بدیا نه بقیه رو👀 وییی خدا جون
امیدوارم بخیر بگذره فرندکم🥺❤️

وایییییی تو هم آنلاینییی؟؟؟؟ (به قول رادیو اصفهان چند وقت پیش: شما می‌توانید برای ثبت نام در کنکور به صورت برخط اقدام کنید.)😂😂😂

 

اوموووو😎🍷🚬

شفا خفنههههه😎🍷🚬

انصافا من روی حود خوندن باشم تا چهار ساعت پشت سر همو میرم😂انگلیسی... هم. شاید باید برم تو خط آموزش زبان😂

هر چند شااااید کلا از تابستون دیگه بازم میگما... شاید... برم یه چنل بزنم تو یوتوب😂 به مامانم گفتم انگار مشکلی نداشت ولی خودم با خودم باید کنار بیام😂

تا اومدم ذوق کنم باهم انلاینیم بابام اومد خونه بساط خوش آمد گویی ب یعقوب نبی رو داشتیم😂💔


ببین داری قلقلکم میدیا.. منم 4ساعت و 5 دقیقه میتونم اصن😎😂😂 یسسس برو تو کارش 😎👌حتما حتما چنلو که زدی اول ب من بگو که بشم اولین سابسکرایبت پزشو بدم ب همه😎😌
وای فکر کن ی رفیق یوتیوبر داشته باشه آدم 🤩🤩 اوففف اصن به به

اوماچچ ماچچ ماچچچچ😚😘😗❤️❤️❤️❤️

+ اوه حتما که نباید ویدئو باشه اگه فکر می کنی زیاد نیستن گهگاهی می تونی ماهانه عکس ها و میام های جالبی که رفتی رو به صورت چند تایی تو یه عکس مربع مربع کنار هم کلاژن کنی اگه برنامه inshot رو داشته باشی و اگه یادتم رفته بعد چه چیزی می خواستی درباره عکس ها اون ماه زیرشون بنویسی تو یه برگه می تونی هر چی به ذهنت اومد یاد داشت کنی اون زمان که بعداز یاد داشت هات بخونی و بنویسی😘 اون زمان چه چیزی باعث شده از اونجا عکس بگیری ! هر چند ممکنه اون مسیر ها چون زیاد رفتی و اومدی عین من برات تکراری باشن ولی برای نشون دادن به بقیه فکر نکنم😅😂 البته هر جور راحتی شفا جونم ! ولی حتما تا می تونی جاهای دیدنی شهرتون رو برو ! عیر ممکنه نداشته باشه ! حتما جاهایی هست که ندیدیم همه مون ! 

البته فعلا با اوضاع دانشجویی و اینا درک می کنم خیلی هم کار می کنیم همش وقتمون میره دیگه وقتی نمی مونه برای جایی رفتن🫠

 

ایشالله از پسشون بر بیای و بگذرونی از سر 🥲 انقدر میان ترم ها خسته ام کرد موندم برای ترم جونی برام می مونه یا نه😂

+ تعریف بی خود که نمی کنم ! حقیقت رو گفتم 🥺❤️! 😍 همین کاری که به ظاهر ساده گرفتیش  رو خیلی ها بلد نیستن! و کلی قلق  داره ! پس ارزش کار هات و زحمت هات رو هیچ وقت بیهوده ندون ! 😍😘 

ارههه😔🤧

ارههههه😆😆😆😆منم خیلی دوست دارم مهارتش رو کسب کنم به نظر خیلی باحال میاد و منم عاشق ظریف کاریم🤣😂🤣😂

🥰🥰🥰

اینم ایده قشنگیه😍😍😍 اگه یادم موند عکس بگیرم حتما انجام میدم
آره تکراریه ولی بعضی وقتا اتفاقای جالبی میتونه تو مسیرهای تکراری بیفته مگه نه؟! 😆😂

ایشالله ک بمونه وگرنه که حیف این همه زحمت😢😂💔
🤩🤩 آره خب هرکی یه هنری داره و کاری بلده
چشممم ارزششون رو کم نمیدونم😆😎👍

ایشالله قسمت شه دوتامون یه دستی تو این هنر هم ببریم

که همو ببینیم بغل کنیم💜💜💜

وای... می‌دونم بهم نمیاد ولی گریه احتمالا ولم نکنه اون روز:))

راستی!

زاینده رودمون رو باز کردن و الان آب داره :)))) زاینده رود با آب. پل‌های قشنگمون با آب جاری زیرش. زاینده رود قشنگمون که پرنده ها روشن. زاینده رودمون که وقتی می‌بینمش به افتدارش از زمان هخامنشیان فکر می‌کنم. حس می‌کنم الان از این پر افتخارتر نمی‌تونم باشم. اینقدر خوبه... بوی درختا که آب زیرشون جاریه... میری اونجا جدا میشی کلا از دنیا...

کاش همه‌تون بیاید اصفهان:))))  

 

فدات شم... ببخشید این وسط تو هم افتادی تو زحمت هی پیام کپی پیست می‌کنی🥲💜💜💜💜💜💜

واییی تصورش هم خیلی قشنگه ببینمت🥺🥺🥺

واقعنییی؟؟🤩🤩🤩 به دلم موند بیام اصفهان و زاینده رود پر از آب ببینم
یادمه وقتی 10 سالم اینا بود اومده بودیم اون موقع خشک بود😢

نگوو فدا سر سه تاتون❤️

عهههه پیامای ماهی و الان دیدم.... 

خب من الان چه بگم :)))))))) 

منم ماه می‌بینم یه حس عجیبی دارم. دیروز فکر کنم بود... یهو رفتم پشت بنجره و ماه جلو صورتم بود. لبخند روی لب اون موقعمو با هیچی عوض نمی‌کنم. البته که مامانم براش سوال این بچه چرا این جوریه و البته منم قرار نبود جواب بدم. وایب عجیبی داره... 

دماغ خوشگلم🥲🥲🥲 داره پدرمو در میاره تا خوشگل شه🥲🥲🥲 غمم گینه... 

ماهی هم باید مراقب خودش و حالش باشه وگرنه که به قول خودش 🙂🌹 (😂 آهرشم نفهمیدم چرا این ایموجی ها فوشن.. فقط میدونم فوشن... صرفا جهت تجدید خاطره گذاشتم😂👌🏻)

👀

هی دارم سعی میکنم داستان ماه رو بفهمم ولی مغزم قد نمیده *گیج نگاه کردن ب ماه
ایگوو ایگوو
منم نمیدونم😂😂😂 احساس میکنم فحش عمه بهم بدن بهتره تا این ترکیب استیکر😂😂
براش فرستادم این کامنت هم

واقعا این قضیه‌ی «جرأت حقیقت» رو نمی‌دونستم ولی الان منم مشتاق شدم اون ویدیو رو ببینم😂

 

عجب😂 

من راه راه ارتباطی از کجا بدم بهت...

می‌خوای یه ساعت مشخص کنیم هر دومون آنلاین شیم توی سایت باهمدیگه و یه  پست رمزدار بذاری و سریع هم برش داری؟ رمزش رو می‌تونم یچی سخت بگم که حدس زدنش سخت باشه 

دقیقا از همین شیوه من همزادمو دیدم😂

راجب توضیحاتت: زاجیعحسهحسنعقعنغ قربون صدای خسته می‌آمور بشمم من😍😍😍 گودای مننن کیوتههه چقدرررر این دخترهه🥰🥰🥰🤗💞

خیلی ممنان بابت توضیحات خوبتان فرندک😚😚

تو همون پست رمزدار برات میذارمش اگه پیداش کنم😁😂
آره خوبه همینکارو میکنیم👍👍👍

خوبه قلقلکت میدم ولی واقعا من در توانم چهار ساعت و پنج دقیقه نیست😂

آقا من تسلیمم😂🤝

 

😂😂 دوست یوتیوبر

والا چی بگم 

چشم حتمااااا اگر چنل زدم اولین نفر لینکشو می‌فرستم برات 😎🍷🚬 فعلا در حد یه ایده اس ولی دارم فکر می‌کنم روش

فرض کن بعدش هی منو نشون دوستات میدی و میگی «می‌آمور منه ها. بهش چشم نداشته باشین»😂

سره 5 دقیقه🤣🤣🤣

بیلاخره شفای گودتمند برنده رقابت شد😎😂

آفرینننن فرندکم😍🥰❤️🤗
وای فکر کن یکی روت کراش بزنه...من با ماهی و میسو و جیس و سحر تیم میسازیم دهن طرف رو سرویس میکنیم😈😈😈ب چ جرعتی به خودش اجازه داده کراششش بزنههه اونم رو یه آدم معمولی!!!! محدثههههه!!!! سلطان بیابون و بزرگ سایت کی ال!!! وا مصیبتا😡😂😂

آره منشی گفته 😂

این منشیِ دکترم فکر کنم بیش از سه ساله اینجا کار می‌کنه. میگم سه سال، چون تا سه سالشو مطمئنم 

بعد این خانمه اصلا منشی نیست... پرستاره فکر کنم 😂💔 حالا هر چی که هست، توی مطب این جناب دکتر این مدلیه که بعد از اینکه عمل کردی و خود دکتر دیدت، دیگه هر چی سوال داری می‌تونی از این منشی-پرستار گرامی بپرسی😂😂 پیش‌بینی ایشون هم تزریق کورتون بود...اینقدر این خانم ورستار اطلاعات داره که اگر جا داشت خودش بینی عمل می‌کرد😂

و البته که دوست دارم اشاره کنم بعد از اینکه عمل کردم و دکترم دید گفت کورتون می‌خواد ولی زمان معلوم نکرد براش چون عوارض داره... مثلا ممکنه اگر در زمان درستش نزنی حفره ایجاد کنه یا رنگ پوست رو تغییر بده

 خلاصه سرتو درد نیارم؛ همه‌ی اینا دست به دست هم داده تا من الان برم کورتون بزنم

 

آیگو🥺🥺🥺 نگران نباش واتاشینو آی

دکترم جزو هیات علمی دانشگاه اصفهانه و هم استاد دانشگاهه اگر اشتباه نکنم و خیلی معروفه اینجا 

رفتم پیش یکی کار بلد باشه نخواد گند بزنه 🥲

عاووو که اینطور 😮 😮 😮

مگه مماخ اون بنده خدا چشه😐😂
ای وای😢😢 ایشالله به خیر و خوبی پیش بره محد دلم نمیخواد اذیت شی سرش🥺

خداروشکر.. اگه بهش اعتماد داری خوبه
تو قم اساتید الزامن حتی تو تدریس خوب نیستن چه برسه به کارشون تو اون رشته😂💔 یکیو داریم که بخدا میگم اطلاعات عمومی ما دانشجوها از شیمی پلیمر نسبت به علم تخصصی اون راجب این بیشتره😭😂

تو همون پست رمزدار برات میذارمش اگه پیداش کنم😁😂

عجب😂😂😂

پس بگو از چند روز پیش تا الان پیداش کردی😂🤝 

وای فکر کن یکی روت کراش بزنه...من با ماهی و میسو و جیس و سحر تیم میسازیم دهن طرف رو سرویس میکنیم😈😈😈

😂😂😂 خداروشکررررر پس پشتم یسری دوست خوب دارم عینهوووو کوه پشتمنننننن

 ب چ جرعتی به خودش اجازه داده کراششش بزنههه اونم رو یه آدم معمولی!!!! محدثههههه!!!!

بالاخره معمولیم یا چییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مبخیخغارحبحغیخیهغیسهغسخف

سلطان بیابون و بزرگ سایت کی ال!!! وا مصیبتا😡😂😂 

😂😂😂😂😂😂😂 نمی‌دونم باید به سلطان بیابون بودنم بخندم یا چی😂😂😂😂 فکر کردین منحرف اعظم بودن الکیه؟ 😎🍷🚬 کلی تمرین نیاز داره جانم.

بزرگ سایت کی‌ال... هعی... و سیما جونی که اومد اسم لرزه بنداز منو گذاشته آرمی جذااب با دو الف... البته، من شیری نیستم که به این بادا بلرزم!(وقتی گند میزنم تو مثل) 

خب خب خب خب بذار اول کامنت بدم برا ویست:

َعخخعسلیحبسخبسخغ محدثهههه صداشوووو😍😍😍انرژیشووو🤩🤩🤩 ای قودااااا🥰🥰🥰 خوبه سره حالی می‌آمور 😍❤️ اوماناا  خداروشکر اوضاع مماخت خوبه 😆😆😆 باریک الله به خانم حسینی 😂😂😂.. ایگووو  😂😂ترم یکی داری اینجور میگی تا به اخرش برسی معلوم نیست چندقلو بزایی🤣💔
منم سلامتیی اتفاقا داشتم ویست رو گوش میدادم داداشم کرمش گرفته بود هی اذیت میکرد ابجی چیکار میکنی منم ببینم منم گوش بدم😂 همه خوبن شکر خدا.. جات خالی دیشب با ایسول قبل خواب عین دیوونه ها توهم زده بودیم🤣🤣 تو گروه چرت و پرت میگفتیم
.. 
حیحیحی ویدیوعه رو پیدا کردم.. خیلی خجالت آوره😭😂  تو یه کامنت یه رمز بفرست یه پست بسازم رخ یوسف نمایم را بهت نشان دهم 😎😂
.. 
پس کی فکر کردی😎😎 عین عقااابب حواسمون بهت هست😌💅 
نه وایسا😂😂اشتباه تایپی شده میخواستم تایپ کنم  «اونم نه رو یه آدم معمولیی!!» نه جا موند🤣🤣
بلی بلی صحیح است درست میفرمایید 😌😎 
😂😂😂 منم کبکی نیستم که کلاه برفی سرم کنم😌😃 ربطی نداشت ولی آرهه😆😂

قلبم مچاله شد:)))))))))))))))))))))))

جونگ‌کوک اومد لایو و گفت خدافظ:))))) گفت باید خونه‌مو تمیز می‌کردم و غذا می‌پختم برای همین دیر شد:))))))

جیمینم اومد گفت خدافظ:)))

وی هم همین طور:))))

نامجون هم که امروز کلا تو ارتش بوده:)))))))

جدی جدی.... خلا حس می‌کنم:)))))))

تا جین برگرده یکی دو ماه مونده و این یعنی... یعنی... وای. 😭😭😭

خداوندا:)))) کیل می نو:)))))))

نمی‌کشم. تو شکم. هنگم. می‌فهمم اما نمی‌خوام درک کنم. 

درد دارم.

چه جوری باید سفر کنم برم ۲۰۲۵؟؟؟؟

هی زور زدم این مدت اصن خبرا رو نخونم عکسا و ویدیو هارو نبینم😢😢😢 تف به 2023 واقعا اعصابم دیگه نمیکشههههههه😭😭 خدایا بسه دیگه ما آدمیم نه ربات یا هیولا یا هرکوفتی

وای سم دیدمممم😂😂😂😂😂

سممممم اسیددددد

د آخه چراااا😂😂😂😂

چرا باید لخت ویدیو کال بگیرن؟؟؟ چرا همه دم رفتی میمی‌هاشونو دارن می‌ریزن بیرون؟😂😂😂😂 قبل اینا نامجون چشامونو باز کرد بخدا😂😂😂😂😂

تهیونگ توی شوچیتا: آرمی‌ها فکر می‌کنن چپتر دوم درباره‌ی لخت شدنه. 

من جوکم براتتتتتت مرددددد؟؟؟؟😂😂😂😂

لعنتی ناراحتی‌مو شستی بردیییی😂😂😂😂😂

د بذار دو ثانیه غمم گین باشههههههه😂😂😂

وای اینا😂😂😂😂  کوک اون همه زور زد کله لختش رو راحت نشونمون نده بعد تهیونگ زارپ اسکرین شات استوری کرد🤣🤣🤣 آخر نمیدونم با این 7تا پسر نرمال قراره از حرص و غصه دوری پیر شیم یا با خندیدن به دیوونه بازی هاشون جوون بمونیم😂💔


شفا شی😂

لازمه ذکر کنم من ویسمو ساعت ۷:۰۵ عصر گرفتم؟

لازمه ذکر کنم تا قبل از اون جونگ‌کوک یه بار اومده بود لایو، اما بعد ویسمم اومد لایو و گفت خداحافظ؟؟؟؟

لازمه بگم این حجم مدیریت زمانیِ من عالیه اصلا؟😂

اصلا پرفکت😂👍💔لنگه نداره این تایمینگ

با خودم گفتم بذار قبل اینکه بخوابم، عکس این بینی مبارکو که ایقدر درموردش حرف زدمو لاقل بفرستم....

لینکشو توی پیام بعدی میدم، ولی تو همینجا جوابتو بنویس.... و اینکه! خواستی، برای میسو و ماهی هم بفرست.... اصلا منو ندیدن این مدت:)) 

خوب کردی دستت دردنکنه

ماشالله ماشالله هزار الله اکبر چه می‌آمور ژذاببب و دلبریی دارم😍😍😍 دارم وسوسه میشم بیام بدزدمت بریم کره دوتایی ته و هوبی رو بدزدیم بریم ی گوشه زندگیمونو کنیم🥺😂❤️
حیف که قلب مهربونی دارم وگرنه از میس و ماه یه مژدگانی گندههه میگرفتم بعد عکسارو میفرستادم😂😂😂 میبینی چه رفیق گلی ام؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان