آشوب 〰️ ١٨ (تظاهر کن این پست وجود نداره🙏)

الان واقعا احساس نیاز به نوشتن افکارم دارم(یا میکنم؟! نمیدونم ㅠㅠ)

درحال حاضر بین کلی پتو وسط حال خونه ای که منتظره تا تمیزکاری رو شروع کنم نشسته ام و دست و پام طبق روال این دو هفته اخیر یخ زده... 

کلی اتفاقات گوناگون افتاده و واقعا تو حال خودم نیستم هیچ جوره

موقع امتحانام دقیقا همون وسطاش نصفه شب تو خوابگاه بدجور لرز کردم و بچه ها بردنم دکتر.. از دکتر برگشتیم و بعد از 3،4 ساعت خواب رفتیم امتحان اندیشه 2 دادیم.. مردک به من 17 داده درصورتی که هم حقم بیشتر از این بود هم اینکه گفته بود به هیچکس زیر 18 نمیده!!! ای خدا بزنه پس کله آدم دروغگو!!

همون مگقع ها هم جاسوسم! از خونه خبرهایی برام فرستاد که بابا... نمیدونم چقدر جزو حریم شخصیه اونه =/ ولی نگم میترکم.. بابا انگار قصد ازدواج مجدد داره!! 👀 و من تا الان دو بار اون خانم رو دیدم و حقیقتا نظر خاصی جز مودی بودنش ندارم =/

از طرفی.. استاد معادلاتم با 8 منو انداخته.. کلی هم نامه فدات شوم براش نوشتم تو تل ولی فقط سین زده.. ای خدااااا 

یه نمره ام مونده بیاد و وضعیت فعلی ترم آیندم مشروطه!! *خنده دردناک

واقعا نیاز دارم پورممد نمره بالا بهم بده.. خدایا خواهش میکنم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

خب فکر کنم با این همه شلوغی معلوم میشه چرا 11 روزه که پریودم عقب افتاده🙂

آشوب خجالت آوریه ولی الان احساس میکنم جز جونم هیچی برای از دست دادن ندارم :"))))

تنها پوینت مثبت این چندروز درست شدن آبگرمکن و پیدا کردن دیلی ویلی و دیدن ناتو عه 👀

اگه حسی بهتری بهت میده باید بگم که احتمالا وضعیتی که ترم بعد خواهی داشت رو.... همین ترم قراره داشته باشم:) 

اونی رشته جدید واقعا داره اذیتم میکنه، خیلی اذیت شدم این ترم 

اخرش هم همه چی خراب شد

بهتر نشدم که هیچ الان برای تو هم غمگین شدم:")

من تو طول ترم تلاش کردم ولی انگار تلاش بیشتری لازمه ㅠㅠ
الهی🥺🥺 نمیدونم چجگر میتونم کمکت کنم.. تجربه ای چندان ندارم اما خواستی صحبت کنی هم میتونی کامنت خصوصی بهم بدی هم الان برات آیدیمو میفرستم💕 حداقل کاری که بلدم گوش دادن و دلداری و همدردیه💘

سلام خوبی عزیزم😍؟

میخواستم شناس برات بنویسم ولی گفتم ناشناس شاید بهتر باشه...

میدونی همه ی ما مشکلات زیادی در طول زندگی برامون میوفته از اتفاقات شخصی مثل اون بالا تا خیانت و رابطه و حتی مشروط شدن و مشکلا جسمی ولی باید به زندگییییییی ادامه بدیمممممممممممممممم و میدونم که تو قوی هستی میخوام بدونی اینجا  هستن آدمایی که بهت فکر کنن و برات خوشی و خوبی ها رو ارزو کنن من به شخصه خوشحالم که باهات اشنا شدم و الان اینقدر خوشحال شدم که نوشتی که نگو ولی واقعا از محتوا متاسف شدم🥺 امیدوارم زودِ زود زود حالت خوب شه فداتشممممممممم🥺 

یه بغللللللللللللللللللل بزرگ از طرف تماممممممممم دوستات به تو به امید خوشحالیتتتتتتتتتتتتتت🥺❤❤❤ نگران نباششششششششش همه این روزا میره و روزای جدید میاننننننننننن محکم باش❤🥺
 

سلام گل شکرخدا


مثلا ازین ادبیاتت هم نشناختم کی هستی👀😂❤️

عزیزم🥺🥺 خیلی ممنونم ازت بابت این کامنت 💕
یه بغل متقابل به همتون که دوست داشتی و خفن اید💌

هنوزم تظاهر کنم که وجود نداره یا نظر بدم؟😭😭😭😭

در ادامه تظاهر ب وجود نداشتنش نظر بدهㅠㅠㅠ👍

اوکیی

اول از همه: خوبیی؟TTTT اینجا چند روز پیش برف اومد و منم لرررررز کرده بودم عین چی:دی

و وایTT دیلی ویلییTTTTT 

+ منم این ماه انقدرعقب افتاد پریودم که دیگه داشتم میرفتم سراغ خرید سیسمونی برای بچم که پریود شدم دیدم نه کنسلهXD ._. 

میتسوریییㅎㅅㅎ

واقعا بهترم.. فقط نیاز دارم یکم ب تنبلیم غلبه کنم چهارتا حرکت ورزشی انجام بدم👍
ب لطف دیلی تو تونستم دیلیشو کشف کنمXD

وای😂😂 متاسفانه ورژن میتسوری مامان رو در این تایم از دست دادیم.. قول بده بعدا این ورژن رو نشونم بدیش😆😂❤️

ای وای بدتر گند زدم که.... 

ببخشید نمیخواستم حالتو بدتر کنم🥺💔

منم تلاش کردم اما .... اونقدر که باید نتیجه نگرفتم پس باید خیلی بیشتر تلاش کنم

گفتن این حرف، خودش قوت قلبه💛

حتماااا

تا حدودی میشه گفت به خیر گذشت 

از مشروطی گریختم😂

آیگووو.. سخت نگیر به خودت.. فقط نگرانت شدم که بدتر از من تو خودت میریزی حس ها و حال های مختلفت رو🥺❤️


یسسسس👍
خب خداروشکر بخیر گذشت🤩 منم عین تو از مشروطی گریختم و با 14 صدم فاصله تو منطقه امن ام😁

خاک تو سرم 😂😂🤦‍♂️ فهمستی؟ 🤦‍♂️😂 پرام از فداتشم؟😂🤦‍♂️
گرفتم از سلام خوبی🤦‍♂️🤦‍♂️😂

میخواستم سلام نکنما😂😂🤦‍♂️
🥺🥺🥺 من فدایه تو و دل قشنگت بشم عزیز دلم ❤❤❤
مرسییییییییییییییییییییییی🥺😍💖💖💖💖💖💖

بلیییی😆😆😆

قشنگ استایل خودتو داری تو صحبت کردن و چت😂😂❤️👍
ایگووو قربونت که💕💕💕💕

یادمه بهم گفتی مریض شدی منم گفتم دوستام همین سرما خوردگی جدیده رو از خواهر و برادراشون گرفتن

پس آخرش استادت جهنمی بود واتاشینو آی😂

کلا از مامان آدم بگذره هیچکس دیگه محل سگ به آدم نمیده... فقط می‌تونم بگم خدا بخیر کنه

انصافا نخندی بهما... ولی اسم نامادری میشنوم یادم به نامادری سیندرلا میفته هی😂😂😂😂😂😂😂

فدا سرت که مشروط شدی بابا... من دیدم امسال چقدر تلاش کردی😍 مطمئنم ترم بعد از این بهتر عمل میکنی.... 

 

بگردمت... یعنی چی که جز جونت هیچی نداری... نزن این حرفو واتاشینو آی... 

اوکی شت... بغضم گرفت...

همه چیز خوب میشه تهش، باشه؟ :)

خدا لعنت کنه هرچی درد و مرض عهㅠㅠㅠㅠㅠ

خیلی😑 عقده ایا😒😂😂
وای 😂😂😂😂 حق داری.. منم نامادری سفید برفی یادم میاد.. کلن دیزنی گند زده ب هیکل نامادریا😂😂
اوهوم🥺🥺🥺یسسس.. باهم بهتر درس میخونیم 🔥🔥 خانم دکتر و خانم مهندس خفنی میشیم😎❤️

عهههه گریه نکنیا 😢😢😢
باشه:") ما ضدگلوله ایم👊

خوبی؟ خوشی؟

 

از اونجایی که این پست وجود نداره صرفا به ادامۀ بحث حال و احوال بپردازیم؟ D:'

قربونت.. الان بهترم.. تو چطوری اوضاع و احوالت چطوره؟




پیشنهاد جذاب و قشنگی بودXD

نیش باز *

میتسوری مامانم نشونت میدم، دیگه چی میخوای قشنگم؟XD

حالا که اینجوره قبلش باید عروست کنیم😆 دلم برا ترکیب خیار و موز و شیرینی خشک تنگ شدهㅋㅋㅋㅋ

مرسی که اینقدر مهربونی اونی💛

خداروشکر ✨

من با  3/5 نمره اختلاف گریختم 

کل نمراتم بالای 18 بود فقط دوتاشو بدجور گند زدم

عزیزمی💕💕

افرین بهت😍😍😍 کارت خیلی خوب بود🤩👍👍
ترم بعد جفتمون بیشتر دقت و تلاش میکنیم🤝🔥🔥

⁂ قربونت منم خوبم ولی خب آدمه و درگیری‌های زندگیش .. دیشب تا دیروقت مهمون داشتیم و کم خواب شدم و بعدم باید برم خرید .. آلانم باید یکی از کتاب های منبع کنکور ارشد رو سفارش بدم پیش پیش این کتاب دیگه‌ام تموم نشده تا موقع بیاد.

 

شما چه خبرا؟ راستی تصمیمی برای ارشد داری؟

خداروشکر

واو حسابی خسته نباشی پس🔥🔥

منم سلامتی.. برای اولین بار تو باسلام سفارش دادم و دل تو دلم نیست برسه و امروزم بعد 5 روز پشت گوش انداختن بالاخره 30 دقیفه ورزش کردم و واقعا حس رضایت دارم^~^
والا چی بگم.. تازه ترم چهار ام و خب هنوز مه هنوزه نمیدونم چخبره؟ از طرفی همین الانش هم موندم چجوری قراره کارشناسی رو تموم کنم :"))  بقولی هر ترم آشفته تر از پیش ام دارن آشفته ترم میشمxD 

فدات شم💛

نه بابا کجاش خوب بود😂

انشاالله 😁

😚💕💕

دست کم نگیر خودتو و تلاشتو دختر.. کلی رو صندلی های داغون دانشگاه ننشستی که دست کم بگیری نمره و کارتو 😉
واقعا انشالله 

فدایت موفقیت آمیز و خسته‌کننده بود :")

 

میفهمم رسیدن بسته‌ی پستی خیلی روی مخ و از طرفی هیجان‌انگیزه 😅😂

امیدوارم زودتر بسته‌ات به دستت برسه

 

خیلی خوبه، منم اگه بتونم از فردا ورزش رو بعد یه مدت می‌خوام شروع کنم.

 

:")) نه بابا چشم به هم بزنی فارغ میشی .. من آلان ترم آخرم .. فکرشم نمی‌کردم

الهی😂😂❤️


خیلیییی.. ایشالله ایشالله 

آفرین🔥🔥امیدوارم روندش رو حفظ کنی و موندوار بمونه تو روتینت👍

عجب:") چی بگم والا فقط به خیر و خوشی بگذره

اونیییی، فدات شم که💛

🤲

آیگووو خدانکنه عزیز💋❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان