W_log "He loves her"

هفته اول ترم جدیدمو به خودم تبریک میگممم!!

با تدابیری که آموزش و آدمای گروه برنامه ریزی انجام دادن ما عملا یه ترم با کلی سردرد و بدو بدو قراره داشته باشیم.. من نمیدونم چرا کل تایم کلاس و استراحت بین دوتا کلاس از دو ساعتی که بود به یک ساعت و نیم کاهش پیدا کرده.. نه چرا واقعا این فکرو کردن کمترش کنن بعد ادلین کلاس بجای هشت صبح، یه ربع به هشت شروع بشه؟؟ مرد حسابی تو خودت اسم خودتو اون ساعت از صبح یادت میاد که توقع داری دانشجو جماعت برن کلاسو پیدا کنن؟؟ ای خداا

بعد از طرف دیگه.. من با قطار 5و 25 دقیقه صبح میرم اونجا و ساعت هشت شب به معنای واقعی کلمه بیهوش میشم.. نورعلی نوره *خنده دردناک و تلخ

بگذریم...تو این سه روز حداقل یکشنبه یکم خوش گذشت و چسبید.. بعد تموم شدن کلاسا دوتا از بچه ها با جناب لاشی ( اینجا لازمه بگم که اکثر ما ازین پسره خوشمون نمیاد ولی دوستمون اصرار داره که نه بچه گلیه اما بازم بین ما اینجوری منشن میشه) رفتن بیرون و ما چهارتا هم تصمیم گرفتیم ی چرخی بزنیم پس رفتیم کمپ مزه تا بعد اون بریم خرید.. 

تو کمپ مزه ما سفارشمونو داده بودیم و منتظر کورن داگ هامون بودیم که یهو مریم گفت  «اون بهار و مهسا نیستن اون بیرون؟» و تادااا خودشون بودن!! لعنتی قم واقعا کوچیکه و ماها هم واقعا عین هم فکر میکنیمXD خلاصه اون سه تا هم اومدن و سفارششون رو دادن و همه کلی تو سر هم زدیم و به این نتیجه رسیدیم که تو این فیلما الکی الکی هم یهویی تو یه جا کاراکترا باهم روبه‌رو نمیشن!

بعد از جدا شدن دوباره ما از اون سه تا ما پیاده حرکت کردیم سمت فروشگاه موردنظر و بین راه یه شال و روسری فروشی رفتیم و من شال مشکی ای خریدم که در واقع سورمه ایه ㅠㅠ شکست عشقی خوردم واقعا.. تقصیر نورپردازی اون مغازه است که ما فکر کردیم مشکیه :) *این نکته کاملا علمی است رنگی که به چشم ما میرسه به 3 عامل نور، جسم و مشاهده کننده بستگی داره *

خلاصه رفتیم فردشگاه موردنظر و بچه ها کلی خرید کردن و بنده هم دوتا کش موی ساتن و دو جفت جوراب سفید با طرح پروانه و قلب رنگین کمانی برداشتم XD

ازونجا اسنپ زدیم خوابگاه و  شاممون هم از مرجان خانم گرفتیم.. با پدیده عحیبی به اسم جارو شدن اتاق توسط بهار!! روبه‌رو شدیم.. واقعا باید گینس ثبت شه.

بعد نشون دادن خریدها ب بهار و تن زدن لباسا نوبت به غیبت راجب همکلاسیمون شد.. این شازده پسر که جزو رنک اولای کلاسمونه انگاری علاقمند بهار شده و ما مثلا از این قضیه خبر نداریم*در صورت لو رفتن این راز شدیدا با متخلف برخورد فیزیکی صورت میگیرد الکی* و نشستیم پای تحلیل رفتارهاش.. آخر کار هم برای خالی نبودن عریضه یه فال پاسور هم برا این بنده خدا و بهار گرفتیم و فهمیدیم 90 درصد داره به بهار فکر میکنه XD

کلاسای امروزم که نگم براتون.. تو کلاس آخری استاد اومده بود  و صندلیش رو به روی در بود.. یکی از پسرا بلند شد پنجره رو بست و بدون توجه به اطرافش و اینکه استاد داره با یکی از بیرون سلام احوال پرسی میکنه در کلاس هم بستXD قیافه استاد دیدنی بود و قیافه پسره بعد فهمیدن کاری که کرده دیدنی تر!!

الانم تو راه آهن نشستم این رایت لاگ رو نوشتم. وقت نشون دادن بلیطه پس فعلا 

وای اسپرایت و کورن داگگگسگمسنصتست 

جات خالی خیلی چسبید :)

گفتم دفعه اولم بود کورن داگ خوردم و واقعا خوشمزه بود؟ ㅠㅠ

وای خودا 😂😂😂

میدونی خیلی کیوت مینویسی

میزوکییی چطوری؟

آیگوو 😍🥰 واقعا از نظر روحی به همچین تعریفی نیاز داشتم مرسی💖💖💖

وای شفا امروز خیلی خوب بودم نمیدونم چرا (۴ قسمت ران bts با هم اتاقیم دیدیم خیلی عالی بود *-*)

*-* از اینکه منو شناختی متعجب و خرسندم ^^♡♡

نه واقعا از نوشتنت شوخی و حس حال میباره همیشه مثل یک سان شاین 

و من لذت میبرم ^^

+من اسپرایت دلم خواست =-= 

ولی با دوستا رفتن برا خوردن یچیز دیگس 

 

 

واووو خداروشکر که خوب بودی🤩🤩🤩 واییی عاشق اینک یکی پایه باشه فیلم و برنامه باحال ببینه با ادم اصن عالییی😍😍

آیگوو😂❤️
مرسیییی (خیلی یهویی دلم خواست بگم که دیدی داره البوممم میدههه هوبیی؟؟لحیحلعتیتنسع اخجون اهنگای قشنگ و گوشنواز جدید🥰🥰🥰)
آدم هرچقدر اسپرایت بخوره کمه ㅠㅠ قدر این نوشابه رو کمتر کسی میدونهㅠㅠ #اسپرایت‌عالیه
واقعااا 👍👍👍امیدوارم همه با دوستاشون برن بیرون و کلی خوراکی خوشمزه بخورن

میسی عزیزممممممم 

آره خیلی باحاله >-<

(ارههههههههههههه وایی هیجان زدم فرض کن سرباز باشی بعد همزمان البوم بدی XDDDD)

💖💖

وایی اینا چجگری میتونن این همه کارو هندل کنن؟؟ هم اهنگ بخونه هم بسازه هم ضبط کنه هم مدل باشه تازه اون وسطا سربازی بره کلی سفر کنه ب علایق و کارای شخصیش هم برسه؟؟؟ من ی خواب و غذا خوردن و دانشگاه رو نمیتونم هندل کنمㅠㅠㅠ 

دقیقا TT خیلی خفنن جذابای خودمن  TTTTTTTTTT

بقول تو یدونه دانشگاه رو سروسامون بدیم خودش خیلیه

پاشو اسفند دود کنیم براشون اسنجور نمیشه 😭😂


*اسفند دود کردن *-* 

راستی شفا میتونم بپرسم ترم چندی؟

گردوندن اسفند دور سر حضار و عکس های بی تی اس*

آره جانم.. ترم 4 😆

آیگووووووووووو

ببینید کی دوباره برامون نوشتههههههه

 

منم هفته ی اول دانشگاهو بهت تبریک میگممممم *مال من هفته دوم بود و رسماااا هنوز شروع نشده پاره‌ممممم*

حرص نخور سر تایک استراحت... بخدا من شخصا ترجیح میدم زود تموم شه بره پی کارش

فا.ک... یه ربع به هشت ظلمه... فحشه.... 

ن.ک.ن.ید. ^_^

نکنید.^_^

نکنننیییددددد. ^_^

اسم، پیشکش... من اون ساعت درسته بیدارم (من همیشه 7 بیدارم) ولی انصافاااا مغزم تا اون بیدار نیستتتتتتتتتتتت

حیحیحی کیه یعنی؟؟؟!


ملسیییی.. الهی😂💔
ولی من ترجیح میدم صبحا بخوابم و کلی استراحت بین کلاسام باشه :") این حرکتشون ناجوانمردانه بود
😂😂😂

ودففففففففف

5 و نیم صبح میرسییی؟؟؟؟

واتاشینو آِ ساعت چند مگه از تهران راه میوفتی؟؟؟

نمیشه مثلا یه روز زودتر بری انجا یا چمیدونم... یکم بلیطو زودتر بگیری؟ ندارن زودتر؟ 

 

ولی باور کن توی فیلم ها الکی به هم میرسنن😂 آخه حالا واقعا به قول تو قم کوچیکه ولی فرض بگیر مثلا توی اصفهان با این حجم از غذا فروشی (سمی که نوشتم فقط) توی یه ردیفن دقیقا زارت همو ببینین.. اصلا راه نداره😂

نه وایسا ببین.. 4ونیم بیدار میشم 5 راه آهن تهرانم.. 5ونیم قطار تهران ب قم حرکت میکنه و حدود 8 صبح راه آهن قم ام

والا بابای گرام ب روز قبل رضایت نمیده میگه کمتر شبا خوابگاه باش بیشتر خونه =/

ببین بنظر من حتی تو اصفهان هم میشه😂😂😂  اصن هرجای دنیا ک بگی😂😂 دیگه بعنوان باور قلبی پذیرفتم اینو

وایی😂😂😂

فکر میکردم فقط خودم این مدلی جوراب بر میدارممم😂 مال من هر چی گل گلی تر و شلوغ تر، بهتر😂 تا دوست هم ندارم ساق داشته باشه... میره روی مغزم که هم شلوار روی مچمه هم جوراب😂😂

 

 

اه... دلم هم زد. یه جوری گفتی اصلا یه چیز بدی اومد توی ذهنم😂 مگه چه قدر نابود کثیف بوده؟

 

فال پاسور تهشو کجا دلم بذارم😂😂😂😂😂😂😂

 

وای جررر جررر😂😂😂😂😂😂😂😂 واییییی آقااااا منم یه بار شده همچین دسته گلی به آبببب بدممممم

کلا من مسخره بازی زیاد در میارمممم ولی جداااا آبروم سر این یکی رفتتتتتتت... 😂😂😂😂😂😂

ببین... ما یکی از استادا قدش خیلی کوتاس... عین خودمون میمونه لامصب... بعدم من دنبال یکی از دوستام بودم و اینم از پشت شبیهش بود... 

یهو کوفتم کمرش و نزدیک بود دستمو بندازم دور شونه اش یهو برگشتم دیدم فلانیه... وای منو میگی.... قشنگ تعظیم 90 درجه ای داشتم میرفتم و دست به دامن یارو بودم ببخشه....

خدا سر کسی نیاره...

اصن این بچه به جوراباش معروفه😂😂 راحت هم میشه چگراباشو تو بند رخت تشخیص داد... منم جدیدا جوراب ساقدار دوست ندارم چون شلوارام خیلی بلندن و کافیه😂


ببین کلی مو و پوست تخمه و خرده چیپس و پفک رو موکت اتاق بود و فرش چون بردن شستن تمیز بود.. یخچال و بغل در هم پر غذای فاسد و میوه کپک زده یعنی جالمون بهم خورد تا اینا رو جمع کنیم ببریم

اون سمت چپ بالا یکم جا هست اونجا بذار😂😂

وایییی😂😂😂😂محد عالی ای تو🤣🤣🤣 خوبه حالا نیت شوخی خرکی نداشتی وضع بدتر شه😂😂😂

ولی چه دوستای باحالی داریییی

من اینجا با بقیه نمیتونم کنار بیام...

کلا من با افراد بزرگ تر از خودم راحت تر کنار میام... بعدش با هم سن هام و شاااااید در مواقعی بسیار نادر، از خودم کوچک تر ها

و الان توسط یه مشت بچه احاطه شدم... لامصبا من ازشون فقط یه سال بزرگترم ولی لعنت حس مسخره ایه......هعیلقبعهیلخعیلبخیلقخ

*خدایا گوشه گیر/ آنتی سوشال/ افسرده شدم خودت بدون چرا*

واقعا خداروشکر میکنم آدمای خوبی ان.. عین خودم خل و چلن ولی ته دلشون صافه

متوجه میشم چی میگی.. به خودت و حست سخت نگیر.. ترم ب ترم ک بگذره ادمای بیشتری میبینی میشناسی و خب ممکمه اون دوستای دانشگاه خوبتو پیدا کنی.. اینوو بگمم.. ایسول رو یادته ک؟ این بچه هم امسال رفت دانشگاه فکر کنم دندون پزشکی قبول شد خوابگاهی شد اونم.. یه ماهه اول کلی غر میزد وای من نمیجوشم با اینا و یجورین و فلان و بهمان ولی الان میبینم با همون بچه ها بیرون میرن و وقت میگذرونن و انگار تونسته باهاشون گرم بگیره.. این دو ترم اول تو شناخت آدما و خوب و بد کردن و بقولی قضاوتشون سخت میگذره ولی بعدش کم کم پیدا میشن آدمای درست 

*بی تی اس در سربازی

آرمی: .ای آخیش.. یه مدت استریم نداریم بزنیم و میتونیم یکم زجه بزنیم که دلتنگیم و آهنگ های غمگین گوش کنیم و لایو هاشون رو ببینیم و با هایپ/نوشیدنی انرژی زا/ ایستک (مخصوصاااا ایستک که همون آبجو خارجی هاس) مثلا فاز دپ بگیریم و مست کنیم

بی تی اس: *نو نات تودیییییی* دارم برات آلبوم میدم بیرون جیگر حالت جا بیاددددد

 

وایییییییییی

جی هوپ داره آلبوم میده بیروننننننننننننننن

دل تو دلم نیستتتتتتتتت

 

حق ترینننن موددددد

جبااحبهجیحعسخغسخغسخغسلیححعیلبح
لحبلبخیهخغیخبطتبطتلزابَطهطبحبلباحعسف64ف
غ76غیعسفهبی75ف6سفخیبلح7غ6غیخبط جی هوووووووووووپپپپپپㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ چاگیم داره بازم خفن بازی درمیاره 

دوستان ببینید... اسممو حواسم نبود که کیبورد انگلیسیه و تایپش کردم...

الان یه اسم فضایی دارم: lpnei

lpnei هستم. در خدمت شوما.

کای درون محد😂😂😂 ولی بامزه شده ایپِنِی؟

زینب میشه cdkf
شفا هم میشه ath
اقا نامردیه ماله اسمای من مثل تو قشنگ نشد 😭😂

واییی واتاشینو آی

من کراش کوفتیم روی فیلم suicide squad باز بعد چند سال اومده بالا  و الان یهو توی یه روز میشینم سه بار این فیلمو میبینم و داره همه ی وقت های کوفتی روزمو میگیرههههههههههههههههه

کومک...

این همون فیلمیه که توی دهنم انداخت هی به همه بگم مای چایلد....

ولی خداوکیلی یک این فیلم، از دوش بهتره بود..

رسما دوش به نظرم میزنه تو ذوقم.

کاش ولی اینقدر توی یکش از جوکر و هارلی حذف نمیکردن... نسخه ی extended هم که دادن بیرون براش همچنان باز حذفی داره....

خب تف بهتون😭😭

من اصلا به خاطر جوکر این فیلم زنده امT_T 

بخوام در کل بگم، من روی خود جوکر کراشم.

اول نفهمیدم کدوم فیلمه تا اینکه اسم جوکر اومد و بعد سرچ کردم و دیدم عهههه ایننن.. فیلم باحالی بود ولی دخدرررررر چخبرتههههههه من جای تو مغزم درد گرفت 😵😵

جوکر واقعا کراشه.. هارلی هم کراشه چ وقتی دکتر بود چ وقتی کویین شد 🔥🔥 حالا تا چک نزدم تو گوشت ب خودت بیا می‌آمور 😡تو کار و زندگی داری.. قرار نیست تو هرریواچ یهو جوکر بپره بیرون بگه های بیبی هو یو دوین =/

ژون بابا 

*-*

گوربان شوما^~^

سلام شفا جونم!!!😍😍😍😍 چطوری دختر؟ خوبی ؟؟؟

ایوللل یه پست خفن می بینم ازت !!!🤩😂😂😂* وی مرده از خنده * واییی لعنتی باهات ۱۰۰٪ موافقم🥲🤌 این چه کاریه دانشگاه ها سرمون دارن پیاده می کنن و بد تر از اون این استادا که فاز سحر خیز برمیدارن امیدوارم به پست کسی واقعا نخوره ! باهاش حتما صحبت کنید =-= یعنی چه ؟ یک ربع به ۸ واقعا ظلمههه!!!! ما تازه کلاس ۸ رو به استاد گفتیم ترو خدا ساعت ۸ و ربع برگزار کنه🥲🫠 قبول کرد ! البته اون خانم بود با آقا ها که فاز پر انرژی و استادی برمیدارن واقعا نمیدونم چه فکری دارن !

 

لعنتی کورن داگ ها واقعا خوشمزه میزنن🥲😂* وی یک عدد شکمو است 😔✋️* واییی شفا منم بیا ببرررر😂😂😂😂😂😂!!!!ننتیییی چقدر خوبههه خوشمزه بود حالا؟🤣* وی می خواد اذیت کنه کرم بریزه *

چقدر خوبه دوستا دور هم جمع شدین😍!! حسابی فکر کنم به وَجد اومدین و خستگی از تنتون در رفته!

واییی شفااا عاشق نوشته های حتی وبلاگ طورتم🥰🥰🥰😍😂🤣😍😍😍!!!! 

اونجا که عین خانم های دور محفل سبزی پاک کردن بودین و فال برای بهار بنده خداتون می گرفتید من مردم از خنده🤣🤣🤣🤣🤣🤣

کدوم دانشگاهی مگه خواهر که رفتی خوابگاه؟

کلا مامان منم می خواد شال بخریم میگه برید از زیر نور این مغازه بیرون تا بفهمیم چطوریه و بهت میاد و رنگ اصلی شو ببینیم ! 

ای وای گول خوردیTTwTT !!!

ولی حسابی معلومه خوش گذشته !!~•-•~ * وی یه تیکه کورن داگ از عکس می کنده و خودشو خیالی پرتاب می کنه تو کیسه خریداتون  دید بزنه *🐣

سلاممم راشل جون😍 من خوبم عزیزم تو چطوری؟

🥰🥰🥰
اگه دست خوده استادا بود یچیزی.. اموزش و برنامه ریزی دانشگاه ساعت همه کلاسا رو کشیدن جلو😂💔 نظرات ماهم اصلا براشون اهمیتی نداره😐👍
 وایی این استادای پرانرژی.. ترم پیش با یکی ازینا داشتیم (این ترم هم باهاش داریم ولی کلاساش همش بعده ناهاره) صبح همه تو خواب و بیداری بودیم این با تمام توان و شادی درس میداد.. بعد کلاسای بعدازظهرش به حالت نرمال بقیه استادا میرسه😂😂

عزیزم😂😂😂 همه چیش خوب بود الا کیفیت سوسیس.. اگه از شرکت بهتری میخریدن درست میکردن دیگه عالی میشد🤤🤤*وی کم نمیاورد😂😂😈
آره خوب بود اون روز انصافا با اینکه نصفمون یا پریود بودیم یا خسته از کلاس ولی کسی صداش درنیومد:)
گوربان شما😎😂💖💖
واییی خیلی خوب بود شبش یعنی ما انقدر خندیدیم که نگم 😂😂 بهار طفلک آب شد از خجالت بینمون🤣🤣
صنعتی قم.. انقدر رفت و آمد بین دوتا شهر حسته کنندس برای هرروز که دبگه تن دادیم ب خوابگاه رفتن و اینم واقعا باحاله
ایکاش مامانت همراهم بود موقع خریدن شاله😭😂😂
بذار از محتوا کیسه خریدا هم بگم.. من ک دوتا جوراب و کش مو ساتن خریدم.. مریم و بیتا هرکدوم خرس تدی و تیشرت شلوارک برداشتن.. ستایش هم تیشرت شلوارک برداشت.. اگه گذرت ب قم افتاد فروشگاه هیبا حتما برو که قیمت لباساش خیلی خوبه👍👍

کای درون محد😂😂😂 ولی بامزه شده ایپِنِی؟

نه اون L هست😂

شبیه لپنی شده به نظرم😂 

زینب میشه cdkf

شفا هم میشه ath

شفا با حال شده ها😂 چه طوری خانم اَث (با لحجه th انگلیسی خوانده شود)؟😂😂😂😂😂

 اقا نامردیه ماله اسمای من مثل تو قشنگ نشد 😭😂

نگووووو😂 اث جالبه که😂😂😂😂😂 

هیچ وقت نتونستم ال و آی رو درست تشخیص بدم😂😂💔 پس میشه اِلپنی

انگار واحد پوله😂😂😂

عسیسم با لحجه بریتیش بگو😎😌 😂😂😂ریپیت افتر می آعث~

هم وزن با بَس😂💔 برند جدید سم ها و آفت کش ها🤣🤣

والا بابای گرام ب روز قبل رضایت نمیده میگه کمتر شبا خوابگاه باش بیشتر خونه =/

اینو انصافا راست میگن ولی الان وضع خیلی فاکدآپه... ببین براش توضیح بدی دلش نرم نمیشه؟ 

وایییی😂😂😂😂محد عالی ای تو🤣🤣🤣 خوبه حالا نیت شوخی خرکی نداشتی وضع بدتر شه😂😂😂

ببین کلا آب شدم رفتم تو زمین... دیگه محد ی وجود نداره. من بخارم الان😂😂😂

شوخی خرکی😂 اون موقع دیگه استاده خشتکمو عمامه گِلِ سرم میکرد😂😂😂😂😂 

نمیدونم والا.. شاید برا ماه رمضون رضایت بده👀تلاشمونو میکنیم ببینیم



آیگووو😂😂😂 بیا تقطیر و میعانت کنم درست شی خانم بخارا😂
اون موقع باید انصراف از تحصیل میدادی یا انتقالی میگرفتی😂😂😂

حالا تا چک نزدم تو گوشت ب خودت بیا می‌آمور 😡تو کار و زندگی داری.. قرار نیست تو هرریواچ یهو جوکر بپره بیرون بگه های بیبی هو یو دوین =/

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

نترس از سرم افتاد😂 آخرین بار که نگاهش کردم این فیلمه رو فکر کنم چند روز پیش بود. فازش از سرم افتاد😂

واییییییییی

کاش جوکر بپره بیرون اینو بهم بگه ولییییییییییخهقاسیخیا

البته این تیکه که گفتی بیشتر به درد جویی توی فرندز میخوره😂😂

خب خداروشکر 😂😂

آره آره قشنگ صدای جویی تو سرم بود موقع نوشتنش ولی تصور جوکر ک اینو میگه خیلی بامزس😂😂😂 بعد فکر کن مثل جویی سر تا پاتو نگاه کنه و لبخند شروع لاس زدنو بزنه😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان