?Have We Met Before

 

bayan tools Sarah Barrios ft.Eric Nam?Have We Met Before

دانلود موریک

🔠🔠🔠🔠🔠

You sat down right at the corner of my table
I don't know what it is but I swear I'm feeling déjà vu
Black cup of coffee and a book you're skimming over
You're a stranger but feel closer and when I'm looking at you
Swear I feel you in my memory
I think I've seen you in my dreams
Maybe you and I have history
But I don't think you know me
?Have we met before
Maybe in another life I knew you
Maybe if I try I'll see right through you
And I'll remember who we were
?Have we met before
Maybe in another time I loved you
Maybe you're the one that I would run to
Don't know why it's all a blur
I think I know you
I think I know you
I sat down right at the corner of your table
For some reason, I thought maybe we had been right here before
Can't concentrate, I just keep reading the same pages
And I don't know how to say it but I wanna know you more
Swear I feel you in my memory
I think I've seen you in my dreams
Maybe you and I have history
But I don't think you know me
?Have we met before
Maybe in another life I knew you
Maybe if I try I'll see right through you
And I'll remember who we were
?Have we met before
Maybe in another time I loved you
Maybe you're the one that I would run to
Don't know why it's all a blur
I think I know you
I think I know you
I think I know you
I think I know you
🔠🔠🔠🔠🔠

گوشه میز من نشستی
نمی دانم چیست اما قسم می خورم که احساس دژاوو دارم
یک فنجان قهوه سیاه و کتابی که در حال غرق شدن در آن هستی
تو غریبه ای اما وقتی به تو نگاه می کنم احساس نزدیکی می کنم
قسم می خورم که تو را در خاطرات ام حس می کنم
فکر می کنم تو را در رویاهایم دیده ام
شاید من و تو گذشته ای داشته باشیم
ولی فکر نکنم منو بشناسی
آیا قبلاً ملاقات کرده ایم؟
شاید در زندگی دیگری تو را می شناختم
شاید اگر سعی کنم از طریق تو ببینم
و من به یاد خواهم آورد که ما چه کسی بودیم
آیا قبلاً ملاقات کرده ایم؟
شاید در زمانی دیگر عاشقت بودم
شاید تو کسی باشی که من به سمتش بدوم
نمی دانم چرا این همه ابهام است
فکر کنم میشناسمت
فکر کنم میشناسمت گوشه میزت نشستم
بنا به دلایلی فکر کردم شاید قبلاً اینجا بودیم
نمی توانم تمرکز کنم، فقط به خواندن همان صفحات ادامه می دهم
و من نمی دانم چگونه آن را بگویم اما می خواهم تورا بیشتر بشناسم
قسم می خورم که تو را در خاطرات ام حس می کنم
فکر می کنم تو را در رویاهایم دیده ام
شاید من و تو گذشته ای داشته باشیم
ولی فکر نکنم منو بشناسی
آیا قبلاً ملاقات کرده ایم؟
شاید در زندگی دیگری تو را می شناختم
شاید اگر سعی کنم از طریق تو ببینم
و من به یاد خواهم آورد که ما چه کسی بودیم
آیا قبلاً ملاقات کرده ایم؟
شاید در زمانی دیگر عاشقت بودم
شاید تو کسی باشی که من به سمتش بدوم
نمی دانم چرا این همه ابهام است
فکر کنم میشناسمت
فکر کنم میشناسمت
فکر کنم میشناسمت
فکر کنم میشناسمت

🎶🎶🎶

سلام ^-^

نظرتون راجب این اهنگه چیه؟

یادم نمیاد چجوری سراز پلی لیستم درآورده ولی وقتی وسط نوشتن تکالیفم رو پخش شافل گذاشتم

این اومد و بووووم

دلمو برد😍

تا حالا حس دژاوو داشتی؟

یا یه حس آشنایی نسبت به یه آدمی ک تازه بهش برخورد کردی؟

یعنی چه سناریوی دیگه ای میشه برا این اهنگ درنظر گرفت؟

https://t.me/Shhhhefa

خیلی آروم و قشنگ بود ☺☺😍😍 معنیشم خیلی قشنگه 

فکر نکنم تا حالا داشته باشم😅 تو چطور؟:))

خیلییییییی🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍 سره معنیش که اصن اوووف انقدر خوشم اومددددد

منم فکر نمیکنم. البته شده یسری ادما بهم حس آشنایی بدن اما نه اینطور عاشقانه یا حس صمیمی

عه

این آهنگ!

توی سایت klstar هم گذاشته بودیش...

انصافا آهنگ قشنگیه... حس ملایمِ رو به خواب بهم میده😂😂😂 و منی که همیشه راک و متال و گاها رپ گوش میدم و خیلیییی کم پیش میاد پاپ گوش کنم چنین آهنگی اصلا برای من خوب نی😂💔

درواقع گوشش میدما ولی زیاد نه... این مدا آهنگ ها خسته ام میکنن راستش😂👍

سناریو...؟

عوم... نظر خاصی ندارم راستش ولی خیلی وایب یواش و آرامش بخشی داره:)

-----------------

فاینالی من امروز رفتم سایت klstarببینم چه خبر

بعد دیدم امروز تولد رز عه برای همین تبریک هم گفتم

یه مشت رت و هذیون هم توی بقیه گروه ها گفتم که یهوووووووووووو زارت جیشوگ اومد!!!!!!!!!!!!

بعد زارت من کامنت گذاشتم هم  جوابمو داد!

هاه!😎🍷🚬

--------------

انصافا بعد این همه قرن باید تصمیم بگیرم برم سایت و دقیقا یکی ادمین ها هم بیاد.... خداوکیلی اول من بودم بعد شانس به وجود اومد😂😂

یپپپپ

فکر کن منو تو تو یه ماشین بشینیم و بخوایم چیزی غیر از کیپاپ مخصوصا بنگتن گوش بدیم رسما خون و خونریزی راه میفته 😂😂😂 من زیاد اهل راک و متال نیستم ولی از اونور یکم آکوستیک و فلامینگو و اسپانیول و اهنگای اروم دوست دارم
.. 
اتفاقا منم یهو چند ساعت پیش دمه غروب یادم اومد تولده این مکنه اس منتها اصن سایتو دورشو خط کشیدم و یادم نبود تو بیان اکانت داره سو تو بله پیام دادمَ😐
الان اینو گفتی دلمو بسوزونی؟!🤨🤨🤨
منم امروز از جیس نوتیص گرفتم منتها تو اینستا.. فکر کن بالاخره بعده قرنی درخواست فالومو اکسپت کرد و من اصن یحالی بودم ک نگم🤩😍 

الهه‌ی شانسسس محدثهههههه چون با من دوستههههه😎😎😎🤘
😂😂😂

منی که اصلا نمیتونم آکوستیک رو تحمل کنم>>>>>>>>>>>>

انصافا باید همون آهنگ های بنگتن رو دو دستی بچسبیم بهش😂👍

----------------------------------

«بله» دیگه چه پیام رسانیه؟😂

چرا دور سایتو خط کشیدی آخه؟

واقعا من نمیتونم هیچ وقت سایتو ترک کنم. برام پر از خاطره اس... حتی اگر هیچکس دیگه توش نره من همواره بهش سر میزنم...

-----------------------------------

یس.. گفتم بسی دلت بسوزه😎🍷🚬

وات؟ وایی بالاخره بعد یه سال اکسپت کرد جدا؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خوشبحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

آقا... قبول نی... الان هم میسو هم تو قیافه جیسوگ رو دیدین ولی من نه... خودمو بکوبم به در و دیوار یا چی؟

-------------------------------------

وات؟ نههههههههههه شانس منم و چون تو با من دوستی، خوش شانس محسوب میشی😂😎🍷🚬

پس نتیجه میگیرم اگه یروز باهم نشستیم اهنگ گوش بدیم همون بنگتن میذاریم 😂👍


اپلیکیشن وطنی ساخته‌ی بانک ملی😂😂 حتی میسو هم داره اینو🤣🤣🤣
چون نمیتونم بیام اونجا پیام بدم😢😢 این جیسوگ هم ک قربونش برم درخواست ما مبنی بر اعمال اپدیت جدید رو ب اونجای یونتان گرفته😂💔

بچه پررو😂😂
اره.. فکر کن اینستا رو بعده یه هفته باز کردم و اولین پستی ک خورد تو صورتم ماله جیس بود😎😂 بذار حرفتو تصحیح کنم منو میسو و ماندانا و ستیا👀 تازه رفتم تو هایلایت هاش عکس سیما هم دیدم و انصافا دوتاشون خیلی خوشگلنن😭😭😭😭😭 من میخوام باهاشون ازبباج کنم اصن😭😭😭
فعلا نکوب در و دیوار بذار اینستا بریزی فالوش کنی فالوت کنه بعد از زیبایی هاش خودتو بکوب در و دیوار😭👍

برووووو عامووووو کم خودتو تحویل بگیررر😂😂😂 اصن خوش شانس جیسوگه ک ما ادعای همسریه اونو داریم😎🤘 قبول داری؟ 

کاملا موافقم... همون آهنگ‌های 7 تا شاهمون + سولوهای کان فرساشون رو گوش کنیم بسه😂

------------------------

چرا باید از پیام رسان بانک استفاده کنید آخه؟😂😂

سم×2 بهتون😂

---------------------------

آیگو.... آره کاش سایت آپدیتمیشد رسما رو مخه

دیروز توش بودم عذابم داد و تبلیغ آورد بالا ولی کلا هیچی اون ورژن اولیه اش نمیشه... عاشق فونت اون موقع بودم

اگر فونت اون موقع رو با قابلیت های پیام دادن الان رو باهم ایجاد کنه دوباره خیلی خوب میشه😂

------------------------------

آیگو... همه‌تون که دیدینش فقط من موندم😕

یااااا! جلو من از خوشگلی بقیه تعریف نکن حسودیم میشه فکر میکنم من زشتم😂💔

بنا بر n دلیل نمیتونم اینستا نصب کنم

1- من جنبه ی استفاده از هیچ اپلیکیشنی رو ندارم

2- اگر نصب کنم از 10 مورد 9 تاشو مامانم داره ازش استفاده میکنه سو رسما به درد نمیخوره :/

3- شنیدم زیاد اینترنت مصرف میکنه و الانم که فیل/تره سو نداشته باشمش هم زیاد مهم نی😂💔

و دلایل زیاد دیگه ای که اگر بخوام بگمشون این کامنتم میشه طومار پس نمیگم😂😂💜💜

ولی انصافا ببینیدشون و بگید محدثه اصلا فشار داره نمیخوره😂

----------------------------------

یااااااااااااا من پیرو مسیر حضرت کیم سوکجینم - حضرت ورد وایلد هندسام - پس خودم دوبل تحویل میگیرم😂😎🍷🚬

اوفففففففففف حاجی گنگمون بالاس، لتس راک اند رول بیبی!

آره... بقیه برن آبنبات بخورن چون مثل جیس با ما نیستند😎🍷🚬

یسسسس 👍👍👍👍🤝🤝🤝🤝


شاید چون مجبوریم؟ شاید چون از بقیه پیام‌رسان های داخلی بهتر بود؟ 🤔 😂


واییی یادته چ خوب بود اول تم اولش؟ 🥺🥺  منم دلم تنگ شد

اخه دیوونه منکه دیدم چ خوشگلی چی میگی زشتم😐😂😂 ملت ارزوشونه نچرال مثل تو باشن😌👍
مورد 1 رو منم خیلی هستممممم 👍👍👍😂💔
واییی بابای منم عین مامانته بعد میدونی خیلی گیره رو اکانت داشتنای من و من پررو پررو دوتا دوتا هرجا اکانت میزنم 👀😂
چشم میگیم😂😂😂

سوکجین خودش نباشه مرید هاش هستن😂😂😂
یس بیبی😎🤘🥃

خب پیام رسان های خارجی تا جایی که خودم یادم میاد skype همین طوری هم کار میداد.

البته دقیق مطمئن نیستم. شخصا داشتم چک میکردم ببینم کار میده یا نه که هارد لب‌تاپم ترکید و دادم درستش کنن برای همین دیگه نرفتم ببینه چه جوریه ولی یادمه همین طوری هم کار میداد.

--------------------

آره یادمه تم اولشو... فونت گوگولیشم یادمه

تنها موردی که داشت موقع پیام فرستادن، پیام های خودت و طرف مقابلت همه یه طرف بود.

اگر دوباره آپدیتش کنه و همون چیزهای قبلی رو با این پیام جدیده بذاره کنار هم خیلی خوب میشه T_T

--------------------

هاه😎🍷🚬 دیگه زیادی نچرال خوشگل بودن هم خوب نی باید گاهی وقتا شکسته نفسی کنم😔

انصافا تو رو هر چی میخوای دست بذار؛ من از بس از 24 ساعت 11 ساعت توشم که گندش در میاد😂💔

وای اینقدر بدم میاد یکی توی گوشیم بگرده... خو دلت میخواد توی این چیزی که من استفاده میکنم باشی، برو برای خودت نصب کن:/

-------------------------

جر😂

نه بابا من مَرید هیچکس نیستم، من منم!😂😂

فقط یه 7 تا شاه دارم توی زندگیم که الگومن برای همین توی همون مسیر دارم قدم بر میدارم😔

توهم هردفعه اومدی ی حرکتی بزنی تلفات دادیا😂💔



آره آره... سرش خلوت شه دریت کنه دل ی جماعت شاد شه:")

😂😂😂
ها والا.. یکی نیس بگه عزیزه من درسته من بچت ولی گاهی حتی باید دره اتاق بچت هم بزنی بعد بری داخل چ برسه گوشی و اکانت و غیره


جمله سنگین و گوهربار بود و کمرم شکست😂😂👍

دفعه ی قبلی که اومدم یه حرکتی بزنم اما تلفات دادم چی بوده؟😂💔

به جان خودم اگر فکر کردی چیزی توی مغزم اندازه ی ثانیه ای دووم میاره سخت در اشتباهی😂💔

-------------------------------------------

وای وا وای*به توان 9999999999999999999999999999999

به قران چقدر سر اینکه به مامانم حالی کنم اول در بزن بعد بیا توی این اتاق، بحثم شده که حد ندارههههههههههههههههههههه

هی میگم اگر دارم کار بدی هم میکنم 0.1 ثانیه در زدن و بعد باز کردنش قرار نیست تفاوتی ایجاد کنههههههههههههههه

قثفدهخثکساخص4اثثافقبص9حلبحمهبصح9عهث

----------------------------------------------

کلا من جمله قصار و سنگین زیاد میگم، شماها درست توجه نمیکنید *گرفتن ناخن هام جلو چشم و چشم نازک کردن و زل زدن بهشون و کمی روشون رو فوت کردن

یادمه یچی راجب گوشیت میگفتی🤔👀


همدردیم فرندکم😢😂🤦‍♀️

بلی بلی اصن روایت داریم شاخای اینستا و تیک تاک یه 4واحدی پیش شما میگذرونن بزرگوار😎😂

گوشیم؟

نه مای فرند من گوشیم سالمه، فکر کنم منو با ماهی که گوشیش دیگه روشن نمیشه قاطی کردی😂💔

شخصا یه ماهه دستم به لب‌تاپ و کامپیوترم بنده.. هر بار یه جاشون مورد داره😂😂😂😂😂

---------------------------

هر کی این روایتو گفته بسی درست گفته... همه یه دور برای شاخ بودن میان پیش من دوره آموزشی میگذرونن ولی من از بس خوشم نمیاد تو چش همه باشم نمیگم که ریا نشه😔🚬 لای؟ نوووو

ماهی بود؟

*وی در ذهنش جستجو میکند و کماکان بذیاد نمیاورد کی بید
خوش ب سعادتتت این داداشه من نمیذاره دو دقیقه برم پای کامپیوتره خودم😐💔 گوشی بدبختم هم ک نگم الان تو شارژ دارم باهاش کار میکنم😂💔

اوه مای مای.. اوه لالا 😯 دتس رایت👌




https://fazayihaa.blog.ir/post/181
فرندکم این اون فیکه سم از گاتسون عه

رفتم گشتم اندرتیکر رو پی‌دی‌اف اصن نداره فقط تو واتپد میشه خوند

نه مطمئنم ماهی بود 😂💔

 

یذره از اون جذبه ات استفاده کن و یکم زور بگو من بزرگترم و این حرفا شاید کار داد😂 یا میخوای باهاش منطقی بحرف بگو من هر اینقدر روزی یه بار میخوام برم سرش و همون یه بار رو کوتاه بیا😂😂💔💔

 

جان فرندک؟

اووووو مرسیییییی 

گذاشتمش توی لیست هروقت اسلحه تموم شد، این سمو شروع کنم😎🍷🚬

عه فقط توی واتپده؟

برات توضیح دادم که... بذار هروقت این مشکل من حل شد اونم حتما میرم از توی واتپد می‌خونم

#وقتی_اینجا_زندگی_می‌کنی💔

جذبه ام دیگه تو این خونه و اون دانشگاه کار نمیکنه 😔💔

به نظرت این بچه اگه حرف منطقی منو میفهمید الان وضعم این بود؟! 😂💔

جونت بی بلا
گوربانت😘😘
اره اونجاس فقد
اوکایه انشالله اینم اوکای میشه فرندک❤️

«جذبه ام دیگه تو این خونه و اون دانشگاه کار نمیکنه 😔💔»

ای ای ای... زشته مای فرند!

پس اون مای فرندی که همش به من زور میگفت و با هم هی گیس و گیس کشی میکردیم کجا رفت؟😔💔😂

وای یاد خاطرات افتادم... چه جوری اینقدر همش دعوا داشتیم با هم؟😂😂😂😂😂😂

تو چرا دیگه از اون خنجرت استفاده نمیکنی؟ دمپاییمو درارم زورت کنم یا چی؟😂

----------

«به نظرت این بچه اگه حرف منطقی منو میفهمید الان وضعم این بود؟! 😂💔»

😂😂😂😂

سکوت میکنم😂

ای فرندک گذشت اون دوران😔😂

والا دیگه جزو عتیقه هاس😂💔 میترسم ب فنا بره😢

ک منطقی تره😂😂

آهنگ بسیار دل نشین و آرامی بود خیلی زیبااا💖🥰✨

 

خوشحالم دوسش داشتی😆❤️

شفا... مای فرند... بالاخره قبول شدم... بالاخره...

وای ... یه ساعته گریه ولم نمی‌کنه...

وای محد🤩🤩🤩🤩نمیدونی چقدر خوشحالم برات دختر🤗🤗 تبریک میگم واقعا واقعا واقعا خسته نباشی رفیق❤️❤️❤️❤️❤️ خیلی خوشحالم جدی.. ادل هفته یه خبر خوب شنیدم😆😆😆و چی ازین بهتر خبر قبولیته😍😍😍 الحق که تو خفن روزگاری.. ایکلش میشد بغلت کنم شوتت کنم هوا😂😂😂

راستییی مماخت چطوره؟ بهتری الان؟ 

*منی که تا هر چی میشه اول میام به تو میگم😂😂

شفاااا قربونت برممممممم 

فکر کنم دارم میام ور دل خودت... احتمال اینکه پرستاری/زوانشناسی/تغذیه دانشگاه شهید بهشتی تهران بیارم خیلیه🤧🤧🤧

********

وای عزییییزم🥰🥰🥰🥰

خوشحالم که هفته ی خوبی برات ساختم واتاشینو آی🥺

اینقدر دوق دارم که نگووو

تازهههه مامانم گفته این رشته ها چون احتمال مهاجرتشون بیشتر از دندون دارو و ایناس برو😭

واییییی دارم جون میدممممبجیخیتتص

🥺🥺🥺🥰🥰🥰 *احساس گودرت، خفن بودن و رفیق باحاله بودن😂😎

واییی ایولللل🤩🤩🤩👍👍👍 تو دیگه کی هستی اصننننن👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

می آمور بازم میگم خیلی خوشحالم برات😆😆😆جدی تو استحقاق اینو داری تا نتیجه همه این زحمتات رو ببینی👍فایتینگ برو

ببین چه خوشگل شدم😎🍷🚬

واوووو محدثههههه انجامش دادی👍👍👍

خیلی برات خوشحالم دختره‌ی جذابه باهوش 💖💖💖 

شفااااا شفااااااااا سلاااام خوبییییی؟؟

شفااا قبول شدممممممممم قبول شدممممممممممم دیدی تلاشام جواب داد؟ دیدییییییی؟؟

واقعا حس وصف نشدنیه آبیاری گیاهان دریایی😔😂😂  مطمئنم نمیتونی حسش کنی ولی من از الان دارم حسش میکنم 😂😂😂


به محد...

مباااااارکهههههه محد عزیزمممم الهی همیشه دلت خوش باش خوشگلههه واقعا برات خوشحالم جواب تلاشات و بلاخره گرفتی مبارکت باشه عزیز دلم🥺💜 

راستی ، میسو گفت زودی میاد به تک تک پیامات جواب میده ... کلی دلش برات تنگه !...


شفااااا خیلی بدیییییی تک خوری میکنییی؟؟؟ تنها تنها عکس محد و میبینی تفی؟ این درسته ؟ این انصافه؟؟ من گناه دارم بخداااا محدددددددد مگه قرار نبود ورمش خوابید بهم نشون بدییییییی ؟؟ اول به این شفا ی تفی نشون میدی؟؟؟ چه وضعشه اخه؟؟

"به مدت 12 مین با هردوتون چصم😔😂😂"

 

 

انقدر ماهی صدات کردم مغزم تعجب کرد این اسمو دید😂😂😂من خوبممم تو چطوریییی

جدیییی؟؟؟راس راسکی داری میگییی؟ ؟؟😍😍😍
😐😐😐 خودتو مسخره کن😂😂😂💔 دختر بدجنس


آرههه سوز ب دلتتتتت😈😈😈😈😈 بلیییی انصافهههههه 😏😏😎من گودرتمندمممممم پس زورم رسید زودتر ازت عکسشو بگیرم بوجی موجیش کنممم🤗🤗🤗
😂😂😂😂 چص نباش خوشگله😔😂 

بد کاری کردم با اسم جاذابم افتخار دادم بهت؟😔😂😂 به مغزت بگو عادت کنهههه😏خوب بمونااا، منم خوبم 😌💙

نه باباااا الان چن وقته دوباره درحال علم آموزی ام😔😂😂

😂😂😂😂 آخه شفا اصن به من میخوره بد جنس باشم تفی؟😶😂


واقعا که واااقعا کههههه نخیرم اصلا انصاف نیس😐😑😑😑

محد بیا پاسخگو باش خدایی...

منممم عکس میخواااام☺😭 خدایی شفا محد باید ی اکانت تو اینستا و تل راه بندازه ... کارای خوب خوب کنیم 😄😄😄

نه دیه ... این دفعه به مدت 30 مین چصم😔😂

نه اتفاقا خوب کردی😎😎😁چشمممم😆😆

بچه پررو😐😂😂😂
تفی چیه افتاده تو دهنت هی میگی😂😂😂 آره دیگه.. آدمی که چص کنه بدجنسه😔😂💔

حیحی😈😎
واییی واقعا باید اکانت بزنه (حالا نکنه خیلی تو اینستا همه حرف میزنیم💔) 
ای بابااااا

وقتی شفا رو نمیدونی کجا گیر بیاری و بعد از کلی تلاش و جست و جو ادرس وبشو میدن بهت... اخه لهنتی این حق منه؟ سهم منه؟ بعد از کامبک یه ساله در به در سایت به سایت دنبال شفا شی بگردی اخر سر اینجا پیداش کنی؟؟ اما خب بالاخره پیدات کردم :")) سلاممممم چخبرا؟ چیکارا میکنی؟ همچی رواله؟ چی میخونی؟

حرف بزن واسم دلم تنگه واست

اوموووو ایسولااااا😍😍😍😍

نه والا حق تو و هیچکدوم از بروبچ این نیست😢 اونسری ویمون گفت تو سایت هی بچه ها خبر میگیرن کجام و چرا نمیام... منتها واقعا نمیشه.. این جیسوگ بلا نگرفته گند زده ب سایت نمیشه اومد اصن💔💔💔میزنه کلی پیام دارما ولی تا چتو باز میکنم صفحه سفید میاره
قربونت بشم خوبم 😆 آره تا حد زیادی رواله و خوب میگذره... والا داتشگاه رفتم این مدته ادای درس خوندن درآوردم 😂💔
خودت چطوری چخبرا چیکار کردی این مدته؟ خیلیییی خوشحالم کردی افتخار دادی اومدی اینور💖💖💖💖💖 اصن نگم برات

ببین باور کن تفی گفتنم تقصیر جیس ؛ اون انداخت تو دهنم:"/ الان ی ساله که دیگه تو دهنم مونده و نمیره😔😂😂  این چصا از سر علاقس سیس 😂😂😂


 بخدا باید ی اکانت راه بندازه دیگه درس مرسش که تموم  شده ،...

گیریم یهو سایت هنگید ! بلاخره ی جا دیگه باشه تا باهاش در ارتباط باشیم...

وای اصن اینستا زیاد نمیرم هر وقت بعد از مدتها میرم جواب دایرکتا رو میدم یکم پستای پسرا رو لایک میکنم و بعد آف میشم! جالبه بدونی حتی اکسپلورم سر نمیزنم!... 

از دست جیسوگ😂💔

بلی بلی چون دوست دارم منم 5 دیقه چص میشم😔😂😂

ذقیقااااااا
محد خانم با شماییم!!
من دایزکتام هرکدوم ی اکسپلورن واسه خودشون مخصوصاً دایرکت نگین😂😂😂
ولی کار درستو تو میکنی

جیس که ادم میمونه چی بگه😐 یه سایت خوشگلی زد و یه لشکر طرفدار پیدا کرد و جا گذاشت رفت😐 از هر طرف هم که ایگنور میکنه😐 ولی خب به فال نیک میگیرمش لابد کار و برنامه ای داره نمیتونه بیاد اینطرف...

خب خوبه که خوبههه بهترم میشههه😎 اصلا درس خوندن به ادا دراوردنشه وگرنه عادیشو که همه بلدن...

این مدت کار خاصی نکردم سال کنکورمو گذروندم و درس خوندم و تموم شد فقطم درس نخوندم 15 تا سریال 200 تا ورایتی شو کیپاپ و 72 تا اهنگ جدید کیپاپ گوش دادم واسه دوران جمع بندی هم 6 تا گروه جدید استن کردم خلاصه که سرم شلوغ بوده اره... بعدشم که دوهفته رفتم شمال و بعدم مشهد جات خالی... بعد که برگشتم خونه باشگاه رفتم و دارم عکاسی هم یاد میگیرم(از همون دست کارای موردعلاقه که برنامشو میزارن واسه بعد کنکور 🙄) این وسطا هم ویمون منو شاول کرد دحلخنپنجلهبفیقثثص 

تلگرامم که نداری منم که اینستا ندارم حالا چیکار کنیم کجا همو پیدا کنیم😐😂 نظرت در مورد شاد چیه؟ با ویمون و میسو اونجا در ارتباطم😐😂 با ماهی هم که همه جا در ارتباطم هرچی باشه دریاشم و میدونی که ماهی هم بدون دریا دووم نمیاره... 

دقیقا دقیقا... والا چی بگم.. تو استوریای خانم تا الان لبه دریا و کنسرت و سگ و گربه دیدم حداقل سالم و ب تفریح میگذرونه اینش خوبه😂 ولی دیگه نباید ما و سایتو ول کنه :")))) گوناه داریمㅠㅠ

وای😂😂😂😂😂 فقطم؟! دخدر این فقطم تورو من تو 6سال بزور رسیدم بهش انجام بدم 😂😂😂تو توی سال کنکورت گل کاشتی رسما😂😂👍
بسلامتی همیشه ب شادی و سفر و خوشگذرونی 🤩🤩
عووو داری خفن تر میشی کههه 🤩🤩 این ویمون ب هرکی میرسه انقدر از سوجو میگه ک 😂😂😂احساس میکنم عشق حقیقیش اعضا سوجو ان😂😂
ای بابا😐💔 شاد هم خوبه.. میگم بله نداری؟👀 اونم خوبه
واووو عجب جمله خفنی شد😯😯😯

اره دیگه قرار بود یه چیزایی بعد از اینکه از کنکور برگشتم بهم بگه که خب ول کرد رفت😐😂 الانم خندم از گریه غم انگیزتره😂

مخصوصا دوران جمع بندی خوب گل کاشتم گل هایی مثل سنبل سوسن رز و این چیزا ولی پشیمون نیستم همونجا هم به ویمون گفتم یدونه ایسوله و کیپاپش انگیزه و امیدش و پناه روزای سختش...

سوجو؟ شاول فندوم شاینیههه. اره ویمون شاوله بشدتتت بایسشم جونگهیونه

بله ندارم ایتا هم ندارم تنها اپ ایرانیم شاده، یادگار دوران مدرسس😂😂

گلبم درد گرفت برات💔🙂

بح بح بح بح😂😂😂 نباید زندگی رو سخت گرفت 

اوپس بازم اینارو قاطی کردم 🤦‍♀️🙀 اصن الف اسم فندوم سوجوعه.. چرا اخه من اشتباه میگیرم هی😂💔 بیا راجب این سوتی هیچ وقت با ویمون حرف نزنیم باشه؟ 😂😂
ایگووو.. اوکی فقط شادی ک من دارم تو گوشیم اکانت ب اسم داداشمه😂 بعده کنکورم فقط اسم این فسقلی موند رو اکانت.. میخوای تو یه کامنت آیدی یا شماره بده من تایید نمیکنم از اونور هم بهت وصل میشم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ارهههه بابا یه کلمه کره ای هست : گوموشیراگو... یعنی اشکالی نداره سخت نگیر. تهیونگ یه بار گفتش و کلمه موردعلاقمه... میگفت تو دوران کاراموزیش باباش بهش یاد داده این کلمه رو :")

باشه این یه راز کوچیک بین ایسول و شفاست...

کنچانا فقط یه راه ارتباطی داشته باشم که گمت نکنم😐😂

ایدی : **********

اووووو واقعا کلمه قشنگیه♥ㅅ♥

نایسسسس😆😆😆
الان دیروقته(2ونیم شبه😂) به امید خدا بخدابم بیدار شم پیامت میدم^^

هعی ...

اعه اعه 😔😂

محد انگار الان درگیر انتخاب رشتس فعلا در دسترس نمی باشد...

 

جررر دقیقاااا این شرایطو من تو دایرکت رعنا دارم😂😂😂 قشنگ میتونه اکسپلور رو پوشش بده ...

هعی چی بگم اینستا در کل معتاد کنندس مگر اینکه بتونی مدیریت کنی...

آره انگار.. امیدوارم خوب پیش برههه.. اگه بتونه بیاد تهران خیلی خوب میشه🤩


😂😂😂😂 
درسته.. یکم سخته ولی خب باید بشه مدیریت کرد

حالمممممممم از انتخاب رشته بهم میخورهههههههه

اینکه ۲ هفته فکرت به یه موضوع باشه و تهشم سردرد ف/اکی ولت نکنه خیلیهههههه

*****

احساس گودرت، خفن بودن و رفیق باحاله بودن😂😎

آیگوووو😂 هر کسی با من دوست باشه همین چیزا رو حس می‌کنه مای چایلد😎🍷🚬

****

وای آقا این عمل بینی‌مو که انجام دادم اینقدر بدبختی کشیدم سرش😂 آخه چرا نباید غذا نمک‌دار بخورم؟😭💔 یا مثلا یه هفته‌ی کامل صاف بخوابم... کمردرد مُردم😂  

اومووو.. چی بگم می‌آمور که نگفته هم میدونی این فکر کردنا لازمه :") فایتینگ


یذره کمتر خودتو بگیر 😂😂

جدی؟؟ مگه نمک قراره چیکارت کنه؟ 😐 واییی خیلی بده همش ی مدل خوابیدن.. یکی از بچه ها تو خدابگاه بود این لعنتی موقع خوابیدن انگار مرده رو گذاشتی تو تابوت.. قشنگ عین کوک تو سون وقتی تو تابوت بود😂😂😂

به ماهی شی...

عزیزمممممممم!!! کجا بودی، نبودی😂 دلم خیلی برات تنگ شده بود. 

فدات شم عزیزم. مرسی! ایشالا تو هم سال دیگه نتیجه زحمتاتو می‌بینی🥰

آی آی آی... از این میسو که چند ماهه خبر ندارم😭🤧


خداوکیلی تا تکلیف دانشگاهم معلوم نشه من هیچ اکانتی هیچ جا نمی‌ذارم😑

@ماهی

 ای بابا 😐

هاننن راستی ماهی شی!

بهم یگو کی توی سایت میای تا با عکس‌های بینیم زخمیت کنم😂😎 

آخه توی سایت عکس بفرستی تا یه هفته ی بعد (البته اگر اشتباه نکنم) پاک میشه...

@دوباره ماهییی

اگه بتونه بیاد تهران خیلی خوب میشه...

ایشالا هرچی خیره براش پیش بیاد و به اون چیزی که میخواد برسه...

یکم سخته ولی باید بشه مدیریتش کرد...

اره دقیقا باید مدیریتش کرد...

انشالله 

شفا فکر کنم نمک و بخاطر ورم و اینا میگن نخوره....که نمیدونم ورمی که داره بدتر نشه و بخوابه!؟...


به محد عزیزم...

فدات شمممم بابا من که همیشه هستم، اتفاقا تو نبودی! منم همیشه دلتنگم هعی...

چی بگم... نگران نباش ولی براش دعا کن که هم از نظر روحی و هم جسمی عالی باشه، چون  تو همچین شرایطی بلاخره رخ نمایی میکنه تو سایت :")


وداااا !!!!.... شفا موافقی محد و بکنیم؟ *بلاک خشن؟؟؟؟

پ.ن : قال ماهیونگ؛ خدا منحرفیون را دوست ندارد؛پس بیایید از رستگاران باشیم!...

جدی؟! نمیدونستم 😯


@محدثه 
یسسس😈😈بلاک خشن رو میپسندم 👍😂 
بابا دیگه مدل صحبت کردنت دستمون اومده ها😂😂😂ینی چی اخه😂😂

محد راستش این روزا یکم سرم شلوغه T^T ولی قول میدم زودی بیام سایت! تو عکس بفرست من زیر ی هفته خودمو میرسونم چینجاااا

 

هعی سایتم چصی میاد برامون:"/

@بازم محد

 دلم میخواد یقه جیس رو بگیرم ی کتک حسابی بزنم بگم اخه مگه خصومت شخصی داری با سایت ک محل نمیدیش😑😑😑

سلاممم واتاشینو آی!!! چه طورییییی؟؟؟؟

مگه نمک قراره چیکارت کنه؟😐

 والا دکترم گفته بود تا یک ماه اول نمک نخور تا ورم بیش‌تر از این نکنه😂 آخه توی زیستمون هم می‌خونیم... کلا نمک باعث میشه به دنبالش آب هم جذب شه و این باعث ورم بیشتر میشه... برای اینکه بهتر بفهمی، دیدی غذای شور می‌خوری بیشتر آب میخوری؟ علتش همینه😁


وای واتاشینو آی... گفتن نتایج انتخاب رشته وسط های مهر ماه میاد. 

تا اون موقع من چه گلی سر کنممممممممیمیمقخقتهصهصهس


رفتم وی/پی ان پولی نصب کردم روی کامپیوترم و رسما خودمو راحت کردم😂😂😂 یه جوری بدون قطعی همه چی بالا میاد کهه😂

تازه نشستم دارم فصل ۱۶ آمریکن'ز گات تلنت میبینم😂👍🏻

سلاااااااااااااااااام می‌آمورررر.. والا چی بگم... ساعت خوابم بهم ریخته شدم شبیه زامبی... داغونم اصلا


خودت چطور مطوری؟ ؟؟؟
اهااا که اینطورر😮😮😮جالبه.. 

کنچانا کنچانا.. ایشالله ک همه چی ب خیر و خوشی پیش میره.. والا تا وسط مهر هم چیزو از دست نمیدید شماها.. بعد ی ترم طولانی ای چیدن که اوففف تا وسط دی کلاساس

بح بححح مبارکههههه (خودداری برای گفتن جمله‌ی شیرینی بده😂😂) 
15 فصل قبلیو دیدی؟؟؟ یا رندوم؟؟؟
منم نشستم داتی افتر اسکول میبینم و انصافا خوبه.. خوشم اومده

سلام شفا خوبی؟ چه خبر؟ *^*

سلام عزیزم😍 شکرخدا خوبم خودت چطوری ؟

سلامتی😆 درکنارش هم استرس برا همه چی و هیچی😐😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان