خیلی دو هویی!!

سلاممم به تویی که داری این پست رو میخونی😄

یه مدته نبودم... اصلا نمیدونم کنترل خودم و اوضاع رو چجوری تا الان دست گرفتم.. فعلا که به خیر گذشته.. 

کلاسامو رفتم این مدت.. خرید هایی با جیب خالی.. ثبت نام تو دوره 52 روزه که ده روز عقب افتادم(خنده های غمگینانه برای سخت بودن تمریناش).. رفت و آمد.. دیدن دوتا دوست قدیمی.. پشت سر گذاشتن بحران تولد.. دیدن قسمت آخر اتک آن تایتان.. تموم کردن سریال فرام.. دیدن درامای ژاپنی پیشنهادی میتسوری( خیلیی کاواییی(هنوز تو جو فیلمم 😂👀) بود شما هم i will be your bloom رو ببینید).. فرستادن تکالیف اساتید با تاخیر.. یه ایده برای خیاطی و آها.. تل.. بالاخره مهاجرت کردم تلگرام.. یه کف مرتب👏👏 اگه دوست دارید باهم تو تل صحبت کنیم ی کامنت خصوصی بدید 👀🌼

راستییی از خوشحالی هفته پیشم براتون نگفتم.. 3 تا دبه ترشی بهم دادن🥰🥰 وقتی همه آشناها میدونن ترشی دوست دارم😂😂 البته یکیش اتقدر خوشمزه بود که تا رفتم قم و برگشتم اهل خونه دخلشو اوردن و با کلی منت!!! برام یه کاسه کوچولو ازش نگه داشتنㅠㅠㅠㅠ گلبم درد میکنهㅠㅠㅠ خوراکی های موردعلاقتون رو تو خونه با داداشاتون تنها نذاریدㅠㅠاز من گفتن بود🚶‍♀️

سه هویی: بمیرم برا ترشی‌هات.

منم وسط توفان عازم امتحان هماهنگیم که کلا چهل و پنج دقیقه غیرمفید درس خوندم براش ✊🏼

خدا نکنه ㅠㅠㅠㅠ خدا ترشی هاتو برات نگه دارهㅠㅠㅠ

آفرین 🔥🔥🔥با همین عزم راسخ و جزم برو امتحاناتو پاره کن😎🔥 همین 45 دقیفه هم خیلیا نمیخونن 👀ولی تو.. فایتینگ میتسوری.. گامبارهههه💕

چقدر خوشحالم می شنوم کلی اتفاق باحال برات افتاده شفا جونن🤣😂 سلامممم عزیزممم!! حالت چطورههه؟؟

+ یعنی قراره دیگه اینجا پست نزاری ؟🥺

ممی که کلی چیز جور کردم ولی به هیچ کدومشون  نمیرسم....اینم یه درد خاص خودش رو داره :)

میان ترم های شما شروع شده؟

 

واییی انقدر از تکلیف و میان ترم گرفتن بدم میاد خدا میدونه😐

 

ایول خیاطی میری؟؟؟؟😍😍😍😍😍 از کار هات برامون به صورت ویدئو کلیپی نشون بده باو😍🫰❤️

 

واییی وایی واییی ترشیییی!!! به خصوص اگه سیر سرکه  و ترشی هفتی بیجار  و کلم باشه و یار مَسی🤤🤤💞💞💞🙊

مرسیییی🤩😆💕💕

سلام به روی ماهت ب چشمون سیاهت (سیاهه دیگه؟ 👀😅😂) خوبممم گلل خودت چطوری ؟حال و احوال؟
نههه کی گفته؟؟ بگو ادبش کنم!! بیان رسما کنج امن منه.. شاد، خسته، باحال، بیحال، سره حال، بدحال خلاصه هرحال که باشم میتونم بیتم بیان و خودمو جوری که هستم نشون بدم.. کاری که کنتر تو بقیه‌ی فضای مجازی میتونم بکنم..
الهی.. امیدوارم چرخ کارات راه بیفته زودتر. خیالت راحت بشه.. میفخمم چه حسی داره برنامه بچینی و خوب و درست پیش نره یا نتونی ببری

مننننم.. بابا دیگه خرس گنده شدیم یعنی چی اینو حل کن نمره لهت بدم 😐💔 زشته استاد عزیز😕

کلاس نمیرم.. خوداموز یچیزایی یاد گرفتم و بیشتر به بابام کمک میکنم برای دوختن پارچه های مبلی و اینا.. حالا یسری ایده دارم که پارچه های دورریزش استفاده کنم👀 اگه یادم بود فیلم بگیرم حتماا😄👍

واییی سیر که اصن سلطانهههه.. بهترین ترشی سیر ک خوردم بابابزرگ خدابیامرزم انداخته بود.. ببین انقدر محشر بود که نگم.. حبه حبه کرده بود بعد انقدر مونده بودن اینا که میخوردی تو دهن اب میشد🤤 گفتم الان دل تو هم اب افتاد ببخشید 😅😅

عاشق ریکتتم بخدا 😂😂😂😭 مودت>>>> XDDDD سمسممسخصهق 

ببین شنبه ریاضی امار دارم اگه زیر۱۷ بشم پاره ام. باید بالای ۱۷ بشم و کمک. نمیتونمTT TTTT بلدم ولی امتحان قبلیمو ریدم نمیدونم چرااااا

حیح 😊🥰 میدونم خیلی ژذاب و باحالم🤗😂

اوپسسس.. بنده بدترین گزینه توی کمک راجب آمارو و احتمالم👀 تو کرونا انلاین بزور نمره گرفتم اونم از صدقه سری تقلب👀👀 ایشالله گزینه های بهتری برای کمک بهت بیاد روی میزㅠㅠ منم اینور برات ارزوی موفقیت دارم تا پاره نشی بلکه پاره کنی👍🤝

سلام عزیزممم😂😂 آره آره سیاهه👀 مال شما چه رنگیه؟

قربونت سلامتی منم خوبم خودت چطوری ؟

درگیر پارگی توسط میان ترم هام😂🤌

 

آخیش ترسیدم😮‍💨 گفتم تو هم رفته باشی دیگه هیچی🥲

 

دقیقااا😐 حالا بماند انقدر تق میزنیم که استاد راه میاد ولی این هفته به کل نمیشه از زیرشون در رفت🥲 برام دعا کن 

 

چقدر خوببب😍😍 اع! اینطور اگه باشه منم باید بعدا خیلی چیزایی که دوست دارم رو امتحان کنم و خودم یاد بگیرم🤔😗

 

اون لواشکهههههه🤤🤤🤤🤤🤤🤤 وایییی که چقدر دلم خواست فوق العادست خداست انقدر که خوشمزه و خوش بوعه😂 بوش هم آب دهن منو راه میندازه الان با گفتنش هم حتی تصورش کردم آب دهنم راه افتاد🥲هِق به خصوص وقتی ماکارونی  و غذا های برنجی و غیره داری عالی میشهههه😭😭😭😭😭 اگه چند ساله باشه ببین فوقالعادس🥲 شده یه حبه کامل سیر روزی بود نی خوردم😭😭😭

سلااام دوباره😆😆 به به زیبایی🤩🤩 قهوه ای 😁

منم خوبم شکرخدا مرسیی
ای خدا😂💔

🤗🤗🤗🤗

ایشالله ک با نمره های بالا میگذرونیشون💖 فایتینگ ❤️

حتماا اینکارو بکننن😍👍👍

ارهههههه دقیقااآااا😭😭👍👍👍👍 چند ساله که یادمه اون موقع ها حدودا 20،25 سالش بود اون دبه سیر🥺🥺🥺 ایکاش بابابزرگم هنوز بود بازم ازش درست میکرد 🤧🤧🤧تا اخر عمرم در حسرت دوباره خوردن اون ترشی میمونم🤧🤧

چهار هویی!😂

یعنی منم تو وضع توعم شفا... کنترل دستمه‌ها منتها معلوم نی دارم چیکار می‌کنم😂💔

عه وا خاک... تولدت کی بود؟!🥲🥲🥲‌

وایییی یادم نبودددد🥲 اصلا نمی‌فهمم روزها دارن چه طوری میرن جلو خداوکیلی🥲🥲🥲

فدات برات آرزو می‌کنم امسال رو بترکونی و تجربه‌های جدیدی به دست بیاری که ارزشمند باشن🙂💜

وای اتک... اون سینمایی دومی هم اومد بیرون؟؟؟؟ یا همونی رو می‌گی که هانجی‌ مرد؟

تکالیف استاد... ههه ههه ههه... اصلا خودمم درگیر نیستم... اصلا هم امتحان ندارم... همه چی آرومه من چقدر خوش بختم

ترشی😂😂

چی بگم والا 

من دوغ خیلی دوست دارم😂

😂😂😂

چطوریییی؟؟؟
ای وای😭😂
14 آبان 😆مرسیییییی😍😍😍💓✨
تولد شما هم 23 آذره (اصنم با اونی زهرا چندوقت پیش بحث تولدت نبوده ها مدیونی فکر کنیXD) پیشاپیش هپی برثدییییییی می‌آموررررررر💖💖💖💖 بمونی برام💏💏💏
آره 13 آبان اومد قسمت آخر.. اگه هنوز ندیدی بدو ببین که خیلی خاک بر سر منه😭😭😭 خدا لعنت کنه ایسایاما رو 🤧🤧🤧
دنیا هنوزم قشنگی هاشو داره (با زجر به جزوه شیمی پلیمر که جلوش بازه می‌نگرد) 
اومووو.. چه برندی چه مارکی؟ عالیس؟ خوشگوار؟ محلی؟ آبعلی؟.. من برام زیاد فرق نداره چه دوغیه فقط کم گاز یا بی گاز باشه که نترکم😂😂😂

منی که تا پیامتو خوندم، دویدم رفتم قست آخر اتک رو دیدم 

من ... گریه ... ولم نمی‌کنه :))))))

از اول تا تهشو عر سگ زدم :))))

آخه چرا نباید ارن و میکاسا می‌رسیدن بهم :))))) فقط اونجاش که مثلا فرار کرده بودن و ارن داشت چوب خورد میکرد :))))

یا اونجاش که ارن و آرمین با هم بودن :)))))))

آخه چرا دنیا پوکید و با همون درخته که همه بدبختی ها سرش بود تموم شد :))))

چرا لیوای روی ویلچر بود :))))))

دستم بهت نرسه ایسایاما :))))))

بیا بغلم😭😭😭😭

وای وای یه دردی داشت غصه‌ی نگاه و کارای میکاسا که انگار سیخ داغ میکردن تو قلبم
دیدی ب آرمین گفت دلم میخواست میکاسا همیشه بهم فکر کنه و منو یادش نره؟ :"))))))
لیوای بچه پاشو بخاطر نجات کنی از دست داد😭😭 نفرین خدا و آمون و دیگر الهه ها بر ایسایاما ایشالله یمیر بیاد بخورتش😩

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان