W_log.. Snap

امروز باز من اسنپ گرفتم و با دخترا راهی دانشگاه شدیم

راننده: میرید اون دانشگاه فنی حرفه ایه؟

ما:نه.. اونی ک میگید یه دبیرستانه اسمش فجره نزدیک دانشگاه ماست 

راننده :میدونستم

.. 

یکم بعد نزدیکی های دانشگاهمون دور برگردون دور زد بره سمت دبیرستان

ما:اقا کجااا‌؟ باید مستقیم میرفتی

راننده :عه من فکر کردم میرید اون دبیرستان عه

مریم:کدوم عاقلی برای دبیرستان رفتن از تهران میکوبه میاد قم اخه =/

راننده: تازه اینجا پسرونس!!

از جلو دبیرستان رد شد تا برسه یه دور برگردون دیگه و بریم مسیر اصلی

همون لحظه تابلو اراک دیدیم

بهار: عه داریم میریم اراک (اروم گفت)

راننده:عراق خانوم؟!

ما: =/

راننده: راستش میدونم گیر راننده زبون نفهم افتادن چه دردی داره!! ما یبار رفتیم عراق به راننده گفتیم مارو ببر بغداد ولی داشت میبرد سمت داعش.. زبون مارو نمیفهمید که ما فارسی حرف میزدیم اون عربی!!

ما : *تلاش در نخندیدن و پاره نشدن

نزدیک دانشگاه شدیم

بهار: زینب حواست باشه نزدیک بریدگی شدیم بگو

راننده : زینب آدرس رو بگو!

بیتا : اوناها آقا اون بریدگی

بریدگی رو رفت داخل و تا جلو دانشگاه اومد، سردر دانشگاه رو خوند

راننده : دانشگاه صنعتی شریف!!

ما :* اینم یه شل‌مغز دیگه!!


آدم میاد اینجا پیر نمیشه😂😂

صنعتی شریف شعبه ی قم xD

😂😂😎 دیدی گنگمون بالاست😌💅 

سلام شفا چطوری فداتشم خوبی؟ عزیز؟🥺🥺
دلم برات تنگ شده بود!
چی کارا میکنی؟🥺
خوبی؟
روبه راهی؟

سلاااااااااااااااااام فرهاااننن😍😍😍 قربونت خوبم🤩

تو چطوری ؟ چخبرا؟
امتحان هاس مثلا اومدیم درسی بخونیم امتحانی بدیم و پاس شیم 😂
شکر میگذره.. تو چطور کارات خوب پیش میره؟ 

😂😂 یه اسنپ دیوونه !😂😂🤦‍♂️
خب خوبه حداقل یکی دوتاتون یکمی مسیر رو بلد بوده 😂🥺🤦‍♂️ اینا تازه با نقشه اسنپ اینجورین 🤦‍♂️

واقعا دیوونه بود😂😂

مارو دیگه ول کنی دم راه آهن چشم بسته تا دانشگاه میریم😂😂

سلاامممم اونییی 😍
خوبی ؟امتحانا چطور پیش میره ؟

امیدوارم رانندعه قبلش چیزی مصرف کرده بوده باشه نه اینکه ذاتا دیوونه باشه 😂🤣🤣

سلااام حدیث🤩 شکرخدا.. نات بد بات نات گود😂🤕🤦‍♀️

خودت چطوری چخبرا؟ امتحانا چیشد؟


ایشالله ک ازین مسخر بازیا برا بقیه درنیاره چون همه مثل ما مهربون نیستن خوب امتیاز بدن😂😂

های خواهر خوبی؟
ایشالا از این راننده ها نصیبتون نشه دیگه...
امروز مامان ماکارانی درس کرده بود همه رو خوردم جات خالی...
تا دم در اتاقتم رفتم بعد گفتم زشته برم تو شاید اجی نخواد برم تو اتاقش! برگشتم و به غار امن خود پناه بردم * دروغ میگم رفتم داخل ادکلن هریسونتم زدم * خنده ی شیطانی ، تمومش نکردم ولی!
وقتی تو نقش فرو رفتی و نمیتونی دربیای ازش -_-
شفا استرس داره ... ولش ولی بدان که هفته ای یکی دو بار زیر سرمم؛ انقدر که سوراخ سوراخ شدم دیگه رگ پیدا نیس همش خرابه اینم شانس ماس ، راستی!رو امتحانا تمرکز کن ایشالا همه رو قبولی ...

*وی اسم تک تک خواهراشو مرور کرده و شرلوک هلمز وارانه به پیام مینگرد!!


هلوووو 😁 خوبم ولی مستونست حالم بهتر از اینم باشه
تو چطوری؟
عههه ماهم ماکارونی دانشگاه پز داشتیم.. به پای ماکارونی مامان پز نمیرسه ولی شکم سیر کنه😂💔نوش جونت‌^^

دارم فکر میکنم مگه من اون ادکلن های لامصبو قایم نکرده بودم🤔 اوکاییی.. ور ایز مای خنجر؟! 🤨🤨
 😂😂😂
اومووو... دختر حالا لازم نییت انقدر هم ب خودت سخت بگیری :) جوونیت رو قمار نکن :") 

خوبه که بد نیس همین که پاس شی اوکیه دیگه ؟؟ 🤦🏻‍♀️😂 وقتی برم دانشگاه اصلا دلم نمیخواد نمره بالای 17 بگیرم الانم خودمونو برا نمره بکشیم دانشگاه هم باز نمره ؟؟😁😂

منم خوبم و امتحانا 3 ، 4 تاشو دادم 9 تاش مونده رو دستم 🤣🤣🤣 ولی تو اصلیا شیمی و هندسه رو دادم مونده ریاضی فیزیک 😫
هی هرچی میگیم بیاید عمومی هارو مجازی بگیرید میگن نه نمیشه خلاف قانونه 🤪

یه امتیاز بد میدادید شاید دیوونگی از سرش میپرید 💔🤦🏻‍♀️😂

اره بابا فعلا پاس کنیم بعدا به درس اصلی و اختصاصی میرسیم ی غلطی میکنیم😂

ببین ارشدا میگن اصلا اشکالی نداره دو سه ترم اول خودتو حر ندی برا نمره.. زیاد سخت نگیرید ولی تا تهش بیخیال نباشید... تو هم اینو گوشه ذهنت داشته باش ب وقتش استفاده کن😎👌

اووهه حسابی خسته نباشید داری😂❤️ فایتینگ دونسنگ 👊

اتفاقا کلی نکته منفی براش زدیم👿

خیلیم عالی چشم یادم میمونه 😂😂💜

خیلییی بده وسط امتحانا اینجوری تعطیل میشه. چون بجاش کلاس میزارن بعد از اونجایی که اهمیت نداره واسه امتحانا گوش نمیدیم از اون طرف معلما نباید تکلیف و تمزین بدن ما ام حتی اگه گوش کرده باشیم یادمون میره بدون تمرین 😭😂
به قول مشاورمون اینجوری پیش بره ما تا عید باید همچنان امتحان ترم یک بدیم 🤣
فایتینگ اونی ✌🏻

اوه اوه اوه چ وضعیت داغونی😳😳

جدی مشاورتون راست گفته😂👌
فایتینگ 🍀 

خیلی خوبم مرسی ممنونمممممممممم🥺😍
تقریبا مثل همیشه یه مدت حالم خوب نبود ... به خاطر یه بیماری نبودم ... ولی الان دیگه هستممممممممممممم اصلا نمیشه رفت وقتی شما هنوز هستتیددددددددددد🥺😍😍
😂😂 مثلا ! ها؟😂😂😂
آره کار خوبه! ولی به خاطر بزرگی پلتفرم ممکنه برای راه اندازیش یکمی بیشتر طول بکشه ولی خب دیگه حداکثر تا عید 1403 بزرگترین پلتفرم فارسی زبان رو میسازیمممممممممممم😍😍 یه چیزی که بشه اسمشو گذاشت تکنولوژی!

خداروشکر 🤩 🤩 🤩

ای وای :'( الان خوبی پس؟ اگر هنوز کسالت داری بیشتر استراحت کن
عزیزیییی😍😍❤️❤️❤️
 در حد مثلا😂😂💔 والا این سوالایی ک ترم اول واسه امتحان میدن بسی ناجوانمردانه سخته🤧 من هنوز جون ادامه دادن ندادم.. بابا اصن هنوز جای زخم های کنکور خوب نشده 😂💔

هومم عید 403🤔 والا این قابلیت و هنرمندی که ما ازت دیدیم جدا می‌ارزه صبر کنیم تا اون موقع🤩 امیدوارم تا اون موقع زنده باشم بیام و این تکنولوژی رو زیرو رو کنم🥺🥺😍

بابا دمتون گرم ! من حافظم واسه مسیر اگر با ماشین برم 😂🥺 صفره! چون که همش به خوشگلیایه مسیر توجه میکنم 😂 ینی قشنگ هر کسی میتونه بدزدتم😂😂😂 کافیه از یه مسیر پر گل و گیاه یا حتی خاص بره 😂😂😂 حالیم نمیشه اصن دیگه دارم کجا میرم😂😂
یا این که از این ادما باشه که خیلی حرف میزنه 😂🥺 گرم صحبت میشم اصن دلم نمیخواد تموم شه 😂😂😂


کلا مردم رد دادن 😂😂😂

جدی تنها جایی نرو میترسم بلایی سرت بیارن اینجوری ک میگی😂😂😂

من ازونجایی ک به عالم و آدم شک دارم همش چک میکنم تابلوهای مسیر رو ک یوقت منه تحفه رو ندزدن زنگ بزنن خانوادم 😂😂

والا این زمونه برای زندگی کردن و کنار فشار خوردن بایدم رد بدی 😔😂

شفاحتما طرف یه چی زده بود:///

عههه ویمونییی چطوری آیدل محبوبم؟


آره قطعا.. این حجم از چصخلیت یجا فقط با های بودن ممکنه 

این راننده اسنپتون... خدا دلشو شاد کنه پوکیدم از خنده از بس داشت مونگول بازی در میاورده😂😂😂

😂😂😂 دل ی ملت رو شاد کرده

دلم میخواد تحت یه حرکت انتحاری مخ شفا رو بزنم قالب وبو عوض کنه از این قالب خفن‌های فرهان رو بذاره... فقط موندم باید کی برم توی خط مخ زدن😁😂

من خودم منتظرم فرهان رو گیر بیارم کارمو راه بندازه😂😂 منتها این بچه سالی یبار پیداش میشه تا بیاد کامنتا رو جواب بده میره =/ ان شاء الله سره شبمه اجتماعی خودش مزاحم شم😂😂

شفااا آیدل چیهههههه لبزرذدئنعغلبز
خوبم خوبم تو چطوری؟

بابا من هرروز استیل ویت یو  از ویمیس گوش میدم😌🥰 اینقد گشنگهههه ک

نات بد بات نات گود... دارم میگذرونم

خدایااااااا
این چه سمی بود؟
این زهرمار بود نه سم
وی پاره میشود

😂😂😂

ری اکشنت از ما مودتر بود

اوه مای هارتتتت کههه...حالا یه اهنگ دیگه داریم که خفن ترم هس ولیییی...فعلا منتشرش نمیکنیم😂
گود باش گوووددد

من که شفای یکی یکدونتونم نمیشه برام اسپویل شه؟؟ 🥺👈👉

آره متوجه شدم فرهان خیلی دیر به دیر میاد😂💔
ایشالا پس زودتر بیاد کارتو راه بندازه😂

ماهی شیما رو دید از کفم پرید وای به حالت فرهان پیداش شه تو هم بپری اونوقت میرم دایرکت جیس سلیطه بازی😜😈😂 (وی شاخک هاشدنبال ردیابی اثر مشکوکه)


امیدوارم واقعا😂😂 

شفا سلام خوبی؟
واای شفا 14 همین ماه تولد میسوعههه هیچ غلطی نکردمممممممم چی باید اماده کنم براش؟ ی اهنگ؟ یا ی ویس جذااب ؟ من زیاد تو هنر خوب نیستم سو فن ارت ایناهم که هیچی اصننن... چه کنم شفا واااهای سردرد شدم از بس فکر کردمممم چه کنم چه نکنم :"))))))))))) بدادم میرسی خواهر؟

به به ماهی خانم ازینورا؟ تو جطوری؟

شتتت جدی میگی؟؟؟؟ میسووو؟؟ ؟14 بهمننننن؟؟؟ بگو دروغههههه 😳😳😳😳
خب خواهر عزیزم دوتایی باید به دنیای زیرین بریم و از هادس بخوایم بهمون پناه بده یااااا
@محدثه،ویمون،ستاره،دینا،
رز،مینی،اهل‌محل‌وغیره‌وذالک یاری کنیدددددددد
خب دیگه چخبر؟ :") 

قربونت
جرر وقتی هردومون داریم فشار میخوریم و نمیدونیم چه غلطی باید کنیم:")))))
سلامتی...تو خوبی؟ روبه راهی؟

دقیقا 😂😂💔

والا اوضاع ک قاراشمیش عه ولی باید صبر پیشه کرد تا بگذره اگه لایف گز آن نبود تا الان همه رو درحال دچیتا خوندن قتل عام میکردم 😂😂
راستییییی نگین اینو گفت بگم
زینب میخایم تو سایت روز ۲۱ بهمن( یعنی دو هفته دیگ) ساعت ۴ تا هروقت ک بشه جمع بشیم ب هرکی دسترسی داری بگو بیاد دل تنگیامون بر طرف شه مثلا ماهی ماندانا یا رعنا 

خلاصه که 21 بهمن بچه ها قرار گذاشتن جمع شیم.. اگه ب رعنا دسترسی داری خبر بده بهش منم ب ستی و مانی میگم3>



دورت بگردم شفا ی من ...
میدونی که پیویم در اختیارته با خواهرت بحرف جانانم،یکم اروم تر از قبول شو ...

وای نگینم:)
اوکی قلبمممممممممممممممم:)))
حتما میگم بهش ...
دلم برای ستی ی ذرهههه شدههههه دلم برای مانی هم همینطورررر !!! زینببب تولدش 3 بهمن بوداا یادت که نرفته بود؟

🥺🥺🥺

مرسی خواهری❣️

افرینننن 
نه دیگه حواسم ب مانی بود پیام دادمش بعد قرنها یه دل سیر چت کردیم تو اس ام اس😂😂🤦‍♀️

^3^

خبرش کردم جانم، اگه تونست حتما میاد ...
جررر جرر خیلیم گووود.

یجوری سرعت عمل ب خرج دادی که میخوام بگم بری دمه خونه سیما اینا مستقیما به سیما بگی اونم بیاد😂😂😂


مرسیی

راستی شفا ادمینا میخوان بیان؟میس بهت حرفی نزده؟
به سحر هم میشه بگی بیاد؟
نمیدونم چرا از اینکه بهش پیام بدم یهو خجالتم اومد:/

نمیدونم والا.. میس ک چیزی نگفته ولی احتنالا این قرار رو محد و میس و نگین برنامه ریختن..

اوکی بهش میگم😂😂 خانم رووو🤣🤣

جررر
اخه شفا من همین الانشم درحال چت با رعنام :")
وااای تل ندارممممم ، گوشیم از دستم افتاد و خب تادااااا دیگه روشن نشد:")))وگرنه پیام داده بودم راضیشم کرده بودممم:/

عههه رهناممم

ب یونگیم سلام برسون
شتتت جدی روشن نشد؟؟؟ 😳 

اها، متوجه شدم ... امیدوارم وییمونی هم اون روز بیاد دلم تنگه براش :")
منم ی مهمون خیلی جاذاب دعوت کردم امیدوارم دعوتمو قبول کنه و بیاد:")
کومائوووو نخند حالا عیشT^T

ویمونی تازگیا اومد اینورا تا بهش گفتم آیدل محبوبم غیبش زد😂😂

بح بحححح کی میتونه باشههه؟؟ کنجم کاو شدد🤨🤨🤨
رفتم سحر رو تهدید کردم ب ادمینا بگه بیان و جای هر ادمینی ک نیاد ب قید قرعه یکی از حاضران جمع ادمین میشه مسئولیت قبول میکنه😂😂 فکر کنم از قصد اصلا نیان🤣

بذار سلام برسونم اجازه بده ی لحظه
نه والاا روشن نشد و من واقعا سرش فشار خوردمممممم:"))))))))))

اوپسسس واقعا تسلیت میگم 😔 ان شاء الله روح گوشیت در آرامش باشه🤧

او مای گاد هردو انیم که...
کنجت کاو نشه که مهمون خودمههه به هیچ کسم نمیدمش
جرررر جررررررر عالی بود خواهررر

یاااااااا ینی چییییی😐😐

این بود عارمان های کی ال؟ عارمان های جیس؟ 

خب شفا رعنا میگه :
سلااام خواهر جیگرم دلم برات خیلی تنگ شده بود مخصوصا برای یونگی گفتنت...
چخبرااا خوبی؟ دانشگاه خوش میزگره دیگه؟
ماه سلامتو رسوند بهم با تشکر از شما بای.

ایگووو ایگووووㅠㅠㅠㅠㅠ

رعنای قشنگمنممسلحبخشعحسلجهبㅠㅠ
میس یو تووووو دارلینگㅠㅠ♥♥♥
بهش بگو 21 ام نیاد تبدیلش میکنم به یونوی این د باکس👿👿 ایم سو سیریس🤧😂
مراقب خودش هست دیگه؟ 

اروم باش سیس
فعلا که سکرته نمیگم بهتون یوهاهاها:"))

در جریانی بدجنسی؟ 🤨

اهااا اجازه بده دوباره پیامتو برسونم بهش
چهارتا فوشم بهش اضافه میکنم

این جدی حتی عارمان های نامجونم نبود😐💔

اوه ماهی اینجاس کهههه
میس یوتممممم
خوبی؟
شفا اسپویل میخوای؟اسپویل؟نوووووووو
ولی بدون خیلی اهنگ خفنیههههه

من یروز تو و ماهی رو حضورا میبینم و برای این اذیت کردنا تقاص پس میدید.. نیسو هم همینطور

@ماهی

روح گوشیت در آرامش باشه

از وب شفا برداشته.. بدونه اجازه هم برداشته.. خجالتم خوب چیزیه بچه جان =/(اره دوس داشتم ور دارم، وب خواهرمهههه)

هعی چی بگم والا ارامش؟ تو گور باید بلرزونمش لهنتی رو !!
تمامممممم شماره هام نابود گشتتتت تمام عکسای زیباااام تمام اهنگاام تمام زندگیم !!!!!
من دارم فشار نمیخورم من ارومم

یکی با متن کپی خودم حال میکنم یکی ویلی😂😂😂


اوپسسس.. جدی جدی ب ** رفت 😳😢

خب شفا رعنا در پاسخ به پیامت:
عزیز خواهر...
اگه کاری پیش نیومد حتما میام دلم براتون تنگ شده...
راستیی این فوشا از تو بعید بود... نا امیدم کردیا:"/
* شوخی میکنم ماه بهم گفت کار خودشه... یکم شیطون شده بستیم چه میشه کرد...
ولی حالا چرا 21؟ چرا 20 نه؟
سخنی از ماه رعنا:
اره بابا مراقبه من حواسم هس بهش دقیییق^^

جدی این سیستم مرغ نامه‌بر چیه ما به فضای مجازی آوردیم 😂😂😂 هردفعه یکی پیامرسانه🤣🤣


ایگوووو منتظریم🥺🥺
این بستی عه عزیزتو جمع کن تا نزدم صورت خوشگلشو با قیافه ماشین های سایپا یکی نکردم.. بگو کم حرصم بدههه🤧🤧
نمیدونم والا.. یهو نگین پیام داد.. احتمالا برنامه اونایی ک این روز هماهنگ کردن خالی بوده یا منطقی دارد که نمیدانیم اطلاعی نداریم 🤔😂

افرینننن حالا یکم شدی اون ماهی گوگول مگول نه اون شیطونه بلا گرفته^^

اخه خداییش بهم میخوره بدجنس باشم؟
نه خداییش بهم میخوره؟معلومه بهم نمیخوره^^

...

😐😑😐 برو کم ادا بیا.. دیگه من و تویی ک پا ب پا هم قد کشیدیم میدونیم تو چ شیطونی هستی

ویموناااااااااااااااااااااا
عزیز دل مننننننن خوبییییییی؟ الهی دورت بگردم منم میس یوتم زودی میام سایت مثلا تولد چینگوزی هیش سکرت بین ما دوتا و کل برو بچ بیان^^

اخ اخ این دختر منه هاااا دورت بگردم ویمونم سکرت نگه دار! برای مامی تو پیویش اسپویل کن افرین دختر هنرمندم.

نکنه توهم میخوای با پر قلقلکم بدی؟ ودگاد؟؟ من امروز چرا انقدر دارم تهدید میشم*0*

@ویموناا 

بیا مرغم شدیم:"))))) من کبوتر میخوام شم عه! تو محل شما مرغا نامه برن ؟ جر خو

شفا رعنا بهم گفت کم شیطونی کن تا تهدید به کتک خوردن نشی :")
اومووو ولی من ورژن بلا گرفته رو دوس دارم :"/ میگم پیامای بیابون و خوندی با محد چیز کردم اهممممم ... خوندیش؟

😂😂😂 وایییی حالت اعتراضیت رو دوس

محل ما پیشرفتس😌💅 تلگراف میزنیم😂

مننن؟ شیطونی؟ ؟؟تو ی جمله جا میشیم منو شیطونی اخه🥺
بیا راجب پیامای بیابون حرف نزنیم *سرخ و سفید شدن

خواهر خوددار باش ی وقت شیطنتامو اینجا نگی ابروم برههههه بعد نتونم تو چشمه شیما نگاه بندازم:"////

هع هع هع😈😈😈 گفتی شیما..

به نظرت چندتا اسکرین از پیامات تو بیابون قراره برگای شیما رو خزون کنه؟ (البته اگه بعد کامبک توباتو برگی و جونی مونده باشه براش😂) 

اوهههه داره پز محلشو بهمون میده
بابا با تو نبود که با من بود
گفت شیطونی نکن شبیه سایپا نشی:"/

نگا نگااا خنجرشو اون پشت قایم کرده هااا بلا گرفته.
جرررر جرررر ریکشن نگین اینارو میخوام ببینم:")

ویت ع مینت الان مخاطبت کیه😐😂😂


*قایم کردن خنجر تو کش شلوار
نگا چیزی نیس همش بهتون میزنی👐😔😂

راستیییی سحر الان جواب داد گفت یادآوری کنم ک بیاد😂😂 به سیم و مبی هم خبر میده

چشام داره سیاهی میره:"))))))
خاک عالم ... بچه ی خوبی باش زشتهههه تصوراتش بهم میریزه خوووو

R u ok??

خرج داره جانم😈😈 چقدر حق السکوت میدی؟ 

مخاطبم تویی کی میخواد باشه جن وبت؟^^
لهنتییی کش شلوار چی بود اون وسط جررر

سحر یدونستتتتتت دروود سیس یسسسسسس سیمااا میاد یوهو دلم تنگه شه هااااا

چمیدونم شاید ویمونی ک غیب شده؟ 🤔

😂😂 میخواستم بذارم زیر بند سوتین منتها منکراتی تره این😂😂

طبق تحقیقات اینا نصفه شب چت مودشون روشنه میترسم جای 4 عصر نصفخ شب بیان فقد 3،4تایی چت کنن برن😐💔

الان اوکی ام
نظرت با ی رول چیه بیبی؟

نویس

خجالت بکش اینجا خانواده نشسته 🤭

( همین الان چشمم به چایی افتاد ک یساعت پیش ریختم تا هم درست بخونم هم چایی بخورم🤦‍♀️😂💔) 

جررر امشب سمی شدی شفا!

:") زبونتو گاز بگیر

کنار اسمم بزنم تاکسیک؟! 🤔


باچه😛+😬

اوه یس بیابون منتظرتم بلا گرفته;)
*مغز لهنتیم باز رفت خونه ی میس
العفو یا ربی
سیس مهربونم برو به درست برس شبت اروم بوسسسسسس

سی یو سوون هانی🥂

خدا بگم این میس رو چیکار نکنه

اوکییی شبت بخیر لاو😚😙

مامییییییی
بدک نیستممم...تو چطوریییی؟؟
آره تولد میسههه...ولی چی براش آماده کنیم؟جدی این دو روزه فکرمو درگیر کردههههه
اوه اسپویل به مامی؟باید فک کنمم😂😂

@ماهیی

اوف شفا بیا اصا همو ببینیم تو فقط تلافی کنننن

U so dangerous 😐😐

جدن کم کن دارم پنیک میکنم میسو از شما چی ساخته؟! 🤭

ویمونا بیا سایت بخاطرت دارم ان میشم!

@ویموناا 

اوه آره شفا...مطمئن باش میسو بهمون افتخار میکنه🙂😂

قطعااا😂😂👌👌

اهم... بنده با یه عالمه تأخیر وارد میشم!
دیدم سر اینکه چرا تاریخش 21 ام بهمنه...
چون من پیشنهاد دادم کاش همه دور هم جمع میشدن و نگین گفت به همه تقریبا دسترسی داره و میتونه بگه بقیه هم بیان...
بعد من دیدم یکشنبه ها میتونم بیام و جمعه‌ها بعد قلمچیم... چون کلا دو هفته یه بار استراحت میدم به خودم و خب تاریخ های امتحان قلمچی 21 بهمن و 19 اسفند و ایناس... بعد دیدم تازه شماها تازه امتحان های دانشگاهتون تموم شده و تقریبا برنامه اتون سبکه و اگر هم مدرسه ای باشید هم واقعا جمعه کار خاصی نیست که بخواین انجام بدین... برای همین شد 21 ام بهمن، جمعه دو هفته بعد....

درود

هومم جالب بید 

ای خدا خفه‌اتون نکنه شفا و ماهی😂😂😂 پاره شدم سر چتاتون... چرا اینقدر سمی جلو میرین؟😂
و اینکه ایها الناس... منحرفی میسو هم از من نشات میگیرهههه باید یادآوری کنم منحرف اعظم سایت klstar بودم یا خودتون یادتون میادددد؟؟😂😂

منو ماهی رو نباید باهم تنها گذاشت یونو😂😂😂

بلی بلی.. چ افتخاریم میکنه😂😂

و اینکه درمورد 14 ام که میگید تولد میسوعه...
من مطمئنم از تولد میسو رد شدیم!
شهریور که من اومدم یادمه بهم گفته بود من تولدمه و منم براش یه وویس برای اولین بار گرفتم تا صدامو بشنوه و حتی توی اون وویس هم براش آهنگ love poem از IU رو خوندم! حتی داشتم تولدش رو به کره‌ای و انگلیسی و فارسی تبریک میگفتم... چه طوری ممکنه الان تولدش 14 بهمن باشه وقتی من شهریور تبریک گفتمممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انصافا یا شما تولدش رو جا به جا میگید یا من دیگه واقعا رد دادم... چون واقعا تبریک تولد گفتم بهش تابستون 😐💔

یا هممون داریم اشتب میزنیم:") 

جوریکه شفا یه خطی داره جواب منو میده جواب خواهرشو طومار تایپ میکنه... الن بزنم خودمو؟😂

اخه موقعیت جواب دادنا فرق داشت😂😂😂

اون دیروز بود، خونه بودم، میخواستم درس نخونم
تو بعد امتحان، تو قطار، خسته و کوفته😂😂💔
حالا مختاری بزنی یا نزنی🤷‍♀️

ولی واقعا الان که شنیدم میگید 14 ام تولد میسو عه راستش پرام ریخته.... جدا الان برام سواله چه اتفاقی داره میوفته😂

#معلم ریاضیمون بهمون میگه خنگول! این که اینجاست سیخ نیستش که باید ازش مشتق بگیری😂

جدی تکلیف منو نشخص کنید نوران باشم 14 ام تولده یا نه😂🤦‍♀️💔

تو 2روز هم عروسیه هم روز پدر هم تولد پدر تازه اگه میسو همت کنه بدنیا بیاد تولد اونم هست😂😂😂

خب افتخار کردن داره!😂بالاخره برا خودش یه زمانی لقب محصوب میشد باید بهش افتخار کنم خو😂💔

آره دارم میبنم نباید شما دوتارو تنها گذاشت😂

لیبلی ک اهدا شد و گرفته شد😂💔


😈😈😈

وقتی معلمم توی سوال مشتق گیر کرده ولی ماها باید درست حل کنم😂😂😂
میگم معلمم خیلی اهل دله نگید نه! واقعا دوستش دارم معلممو😂😂
معلمم: و بله الان سوال کنکور 1400 رو میبینیم که آشغال بود واقعا این سوال 😂😂 ولی شما باید آمادگی همچین محاسباتی رو داشته باشید....
آخه مرد مومن... چرا باید آمادگی پاره شدن ماتحتم با سوالای مشتق باشم😭💔

این همونه ک کانادا بود؟؟ 😂😂

صدرحمت ب معلم حسابان کنکور ما😂😂🤦‍♀️
دووم بیار فرندکم🥺🥺

راستی اون فیکشنه...
طوری نیست فدات بشم که نتونستی گیرش بیاری😂 شاید باید میگفتم توی گروه نظراته؟ والا خودمم اون موقع یادم نبود همه چیز توی گروه نظراته😂
ودف... با گوشی بابات چرا رفتییی😂😂 لامصب من حتی پشم اینو ندارم با گوشی مامانم برم این چنلا رو حتی سین کنم چه برسه برم توش😂😂

تو روحت؟! 😂😂

گوشی ماله منه منتها تل بابام روش نصبه🤦‍♀️ 
دیگه فرندت باید ی فرقی با بقیه داشته باشه😎😂😂

هان سر وب فرهان....
منو با پی وی جیسوگ تهدید نکن 😂😂
یاااا حالا من کی گفتم میخوام برم پیش فرهاننننن😂 کجای من شبیه ماهیه که میره با شیما میپرهههه آخهههههههههههقسعبهسع😂
نترس عسیسم من همینجا ور دل خودت قراره بشینم و جُم هم نخورم😂

تنها آسم همون دایرکت جیسوگه😂😂

آفرینننننن مثل ماهی نباش محدثه باش!! 😎😁
اینکه قرار نیست تکون بخوری نگرانم میکنه😂😂

وای جررر توی قطار نشستی داره ج منو میدی آخه؟😂
نه نمیزنمت عسیسم حرص نخور😂 بنده بسیااار مهربونم سو نمیزنمت... #خودشیفته

نه الان رسبدم خونه نزدیک یساعته😂😂لم دادم بغل شوفاژ فقط یکم گشنمه😁

تو ب پا خودت کتک نخوری🤪🤪😂

وای جر خوردم😂😂 چرا سرت این دو روز شلوغهه؟😂

تو اون دو روز (14و15) همه این مناسبت ها باهمه بعد 17 ام هم انتخاب واحد ترم بعدمه.. استرس چ غلطی کنم برا همشون دارم😂💔

کادو روز پدر و تولد بابامو یمی میکنم منتها نمد چ بخرم؟ لارج بازی دربیارم کمربند چرم بخرم؟ 🤔 

نه لیبلمو ندزدیدن! یه نفر کش رفته و اصلا منظورم سیما نیستتتت!!!!!!!!!!!!!
در نتیجه لیبل همونیه که بود منتها چشم بصیرت میخواد😂

به هرحال تو لیبل نداریییی😬😬😬 الان فقط یه آرمی جذااب ای😈😂

آره کاناداعه😂 جدا حال میکنم با معلمم...
معلم حسابان شما چه طوری بوده مگه؟؟؟😂😂

به جان خودم دارم جر میخورم سر مشتق هاشش... جدا یه جوریه که جالبه و من میخوام برم سمتش ولی خودش راهم نمیده برم توووو ولی انتظار داره بلدش شممممیقهعلبیبهخ

تعریف کردی باحاله

این بنده خدارو ما فقط میگفتیم از خاطرات اشنایی با همسرش بگه که از یجایی ب بعد شد از مایکل تعریف کردن😂😂 مایکل یه استادیه که همسره استادمون برا دکتری زندویو جمع کرد دوتایی رفتن فنلاند برا تحقیق ریاضیاتی و اینا😂😂  بعد طرف هم چندباری اومد ایزان و برگاش ریخته بود ک با غذا اب شنگولی نمیخوریم🤣🤣🤣

نگو... چرا تو روحم... نمیبینی مظلوم نشستم یه جا دارم آینباتمو میخورم؟ T_T
انصافا یه سال بیشتره نرفتم سمت تلگرام چی انتظار داری آخههه😂

آیگو... طوری نی حالا بعدا وقتی شد برو تلگرام خودتو نصب کن😂 هر چند الان کار نمیده چون همه چی به ** رفته :"|
یس یس... شما که کلا با همه فرق داری فدات😂 جدا خیلی باهات حال میکنم سو فرق داری با بقیه دیگه...
حالا بقیه فکر نکنن باهاشون حال نمیکنم :"| منظورم اینه که با تو یه جور خاصی حال میکنم😂
وای مغزم داره کج میره سو برای جلوگیری از انحراافات الان پیاممو سند میکنم سمی تر نشه😂😂

هوممم ک ابنبات میقولی🤨🤨🤨جون عمت

ولی تلگرام خیلی برگ ریزون شده.. من ک پسندمه برم اونجا زندگی کنم😂

چجور خاصی بیب؟! 😉
😂😂😂

وای شوفاژها هم جدیدا از نظرم یخن! والا با لباس آستین بلند بغل شوفاژ نشستم و هنوز سردههههههههههههههههه

میگم منو مظلوم گیر میارین.... واس چی میخوای منو بزنی انصافا؟T_T مظلوم گیر اورین بوخودا...

دریغ از ی چسه گرمااااا!!!

فقط تا شعاع 10 سانتی متری گرم میکنن لامصبا😐💔

یکی تو مظلومی یکی بابای یزید (اسمش چی بود🤔) 😂😂

بابا بیخیال... یه انتحاب واحده دیگه، استرس نداره کهههه
یس یس بذار بابات فکر کنه بسی دختر کول و خفنی داره براش سر کیسه رو شل میکنه😎🍷🚬

اخه خیلی گوز پیچیه ماله ما

بعد نصف بچه ها شیمی آلی افتادن باید ی درسو جابجا کنیم یا ی غلطی کنیم ک تایم بندی ها ب فنا نره رفت و برگشتنی

هوممم.. کنارش جوراب هم میخرم ک قشنگ لذت ببره ازین سفره حاتم طایی😎🥃

خب آب شنگولی نمیخوریم خووووو😂😂😂 کاملا اسلامی و پاک و خرگوشی کارامون رو ادامه میدیممم😂😂
وای عاشق معلمتون شدممم😂😂

خیلی خوب بود انصافا.. تنها انگیزه ام برا سره کلاسش رفتن همین خاطره هاش بود😂😂😂

اینا ببین دالم آبنبات میقولم...
*در اوردن آبنات تفیم از توی دهنم
اینا ببین!

وای آره دیدم جدیدا خیلی کراش شده😂 ولی عین سیاهچاله میمونه برام... برم سمتش دیگه در نمیام برای همین ترجیح میدم فعلا نرم سمتش T_T


یک جورای خیلی خاصی که قابل بازگو کردن نیست😎🍷🚬

*چپوندن ابنبات تو دهنت و پاک کردن صورتت از تف

اه باشه دیگه چندش بازی در میاری چرا=/

آره نروو فعلا😂😂

اوو اوکی هانی😎🥃

واقعا.... دیگه دارم فکر میکنم برم گاز آشپزخونه رو بیخودی روشن کنم شاید شعله اش تونست اتاق منو از فاصله چند متری گرم کنه... دریغ از یذره گرماااااااااخایخهاخ

جر بابای یزید چیه این وسط😂 (مدیونی فکر کنی من دینی و تاریخم خوبه که اسم اینا رو بلد باشم😂)

فکر کن اشپزخونه بغل اتاق منه بعد اون کفش گرمه و اتاق من یخخخخخخ💔


فکر کنم معاویه بود🤔 مدیونی فکر کنی انقدر برام نرماله این امر ک میتونم حتی همزادتو تو این زمینه معرفی کنم😂😂😂

الهی بیماری بگیرم هی... استادم داره اینو میخونه و مشتق درس میده... خدایا هلپ T_T

یا علی... دووم بیار بالاخره با انتخاب واحدا یه حرکتی میزنی تهش😂

عا باریکلاااا اصلا اصل کاری همون جورابه دلبندم!

عههه =(


انشاالله بخیر بگذره

😂😂😂 جوراب با بسته بندی و پاپیون قرمززز

لاقل با ملایمت آبنباتو بچپون حلقم دندونام نشکنه خو این همه پول خرجشون کردم صاف بایستن😂 یعنییی ارتودنسی هم کردم بسی خوب بایسته تازه باید دکتر زیبایی لثه و اینا هم میرفتم روی یه چیزی کار میکرد که تهش خورد توی کرونا وقت نکردم برم:"| گذاشتم تابستون بعد کنکورم برم😂

گود...

موندم چرا ایموجی های میسو رو میذاری😂 این یارو عینکه با شراب عسلی رنگه مال میسو بود و من بهش گفته بودم مشروب نخوره بعد یعنی بچه داشت مشروب نمیخورد:"|😂

باشه بابا فهمیدم دندون پزشکی رفتی خوشگلشون کردی * چپوندن دوباره ابنبات تو حلقت


میسو کی وقت کرد اینارو ب نام خودش بزنه؟ 🤨 تا جایی ک یادمه تو واین داشتی من ودکا ک همون عسلی رنگ مذکوره😂😂 این بچه اومد از ذخایر من کش رفت فکر کرده من نمیفهمم🤨🤨🤨
این عینکه هم ک از میراث جیسوگه😂😂

شرمنده گم و گور شدم! رفتم یعنی شام بخورم😂💔

واییی کف آشپزخونه گرمه اتاقت یخ؟ چه جوری ممکنه؟ دباک!

جرر😂😂😂 خوبه همون همزادمو که اصلا این دینی و تاریخ حالیش نمیشه رو دوست😂💜

فدا سرت نوش جون😂😂


آره 😂💔 لوله های آبگرمکن از کف اشپزخونه رد میشه برا همون اونجا گرمه

😂😂😂

علت داره این شعره رو معلممون میخونه... توش یه MRI داره گویا این شعره بعد معلممون میگه مشتق میگیرد عین MRI میمونه دقیق میگه کجاها بحرانی میده بهتون😂

گودددد! اون پاپیون قرمز هم اصل کارههه

نمیفهمم چی میگی ولی آها 😂😂


یسسی

😂 تازه میدونی پزم غیر دندونام چیه؟ اون موقع همه چیز ارزونتر بود با 7 میلیون کارمون حل شد بعدش شنیدم شده 14 تا... الانم خبر ندارم والا :"|

وای جدی؟ من یادمه همش 😎🍷🚬 میدادم و بعد وقتی بچه ام شد بهش گفتم مشروب نخوره بعدش 😎🥃 میفرستاد! حالا یعنی قول داده بود مشروب نخوره!
جدا یادم نمیادجدا این وودکا دست تو بوده باشههه😂😂😂 وای وضع حافظه‌ام جدا داره بحرانی میشههه😂😂
والا مامانش خودش خبر نداشت این وودکاعه مال مای فردنشه از بچه‌ام چه انتظاری داری خدایی؟😂
فقط یادم میاد این سیگاره رو از کمد جیسوگ کش رفتی و منم کارخونه واین زدم برا خودم😂 از روی سیگرای جیس هم سه عالمه ساخته بودم که مبادا یه وقت تموم نشن😂
آره کلا خانواده جیسفا و جیسحد این عینکه توشون رسمه همه بزنن😂😂

الان جرم‌گیری 1و نیم خرجشه حالا سرانگشتی حساب کن ببین چی میشه


یپپپ!! نوچ نوچ نوچ مثلا مادری😔😂 بابا تو اوج خنجر بازیام ی دستم خنجر بود ی دستم ودکا
چندباری ب بچت گفتم ولی کو گوش شنوا😂😂
🤣🤣🤣
اصن ارثیه اس یونو😂😂

یه جوری دارم توی هم تایپ میکنم و همه حروف رو جای هم میزنم که نیازه یه مترجم بیاد فقط ترجمه کنه من دارم چی مینویسم.... یعنی اگر بیوفتم روی دور بد نوشتن قرار نیست حالا حالا ها درست شه😂💔

هربار رفذش میکنم دوتا نظر از توعه 😂😂😂😂

خاکتوسرم... پشمام! یه جرمگیری این هممهههه بیا با اسید بشوریم بهتر جرمگیری میکنه کهههیخقهباخ


واییی اصلا یادم نمیاددد سارییی😂
بچه ام مثل خودم لجبازه گویا... قرار نیست احیانا بهت گوش بده😂💔
معلومه که ارثیه اسسسس! فکر کردی بیخودی میگم میراث خانوادگیههه؟؟؟

😂😂😂💔


دیگه پیر شدی محد😔😂
نووپ😁

انصافا بیا قبول کن دلت تنگ شده بود باهام حرف بزنییی
خودم شخصا یادم نمیاد آخرین باری که مثل آدم باهات چت کردم کی بوده T_T

اوهوم🥺🥺💚💚

میگم پیر شدی قبول نمیکنی ها.. دفعه اخر سه هفته پیش تو گروه بیابون نشستیم حرف زدیم دوتایی با فیک معرفی کردن تموم شد🤧🤧

سه هفته هم خودش خیلیهههههههههه😂😂
انصافا حافظه ی من یه جوری بده که خودمم توش میمونم گاهی اوقات ولی سه هفته هم خیلیهههه


راستی میگم که گویا تولد میسو همون 14 امه... به اون برنامه فوق پر و اشباعت باید 14 ام رو هم اضافه کنی😂💜

منن مث توعم حافظم حال ب یاد سپردن نداره دیگه😂😂😂 عشقی یچیزایی رو نگه میداره


بقول سحر چینجاااا؟!! 😱 😱 😱 😂😂🤣 یروز میرم ی کتاب مینویسم و این سوالو مطرح میکنم چرا اکثر بهمنی ها 14و15و16 بدنبا میان؟؟ 😂😂 جدی سوال شده برام

ای خدا خفه‌اتون نکنه شفا و ماهی😂😂😂 پاره شدم سر چتاتون... چرا اینقدر سمی جلو میرین؟

+به خودت افتخار نمیکنی دو تا فرند سمی داری؟😂😂😂 به قول شفا نباید ما دوتارو تنها گذاشت فضا رو سمی میکنیم:"))) اره خلاصه 😂😂😂

++واینکه تولد میس 14 بهمن؛ بخدا 14 بهمن من الان دو سال دارم تبریک میگم عه ! اون تفی اونقدررر دوست داشت که میخواس صداتو بشنوههه گفته تولدمه ای شیطون 😂😂😂 بگردم برات محد سریعم شعر خوندی 😂😂😂

@محد

+ هم نظرم باهات سیس🥂

++حالا یادم اومد... تابستون ک من گفته بودم محد برا تولدم ی ویس داده میسو خودزنی میکرد😂😂

جررر بیا میدونستم دیگه... 😂😂😂

بزنیم ب افتخار دانای اعظم ماهی🍻🍻😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان