اتاق آشنایی

چطور به اینجا رسیدی؟بوسیله یه پوستر؟یا کارت بیزینس؟ شاید هم تو فضای مجازی تبلیغ اینجا رو دیدی؟

مهم نیست چطور ب اینجا رسیدی..به هرحال اینجا خونه همه ماست!

بیا تو 

اینجا کتابخونۀ ساختمونه برای خلوت کردن ازش استفاده میکنیم!!

آخه چندتا ساختمون اونور تر ی کتابخونه بزرگ هست..مم(آدرسش پاییینه برو پایینتر میبینی)

اینجا اتاق موسیقیه..بچه ها میان اینجا تمرین قبل اجراهاشون هم برای ما اجرا میکنن تا پرانرژی تر پیش برن:)

عاا اینجا رو گذاشتیم بچه ها بقولی هنرهای تجسمی کار کنن..کارگاهیه واسه خودش..بزودی قراره شلوغ تر شه

بیا بریم سمت دره پشتی

از اینجا باید رد بشیم تا برسیم ب در پشتیه خونه..مراقب باش هرکی اینجا خوابش برد بیدارش نکنی!!

مم آخه یه افسونی اینجا هست که برای خواب راحتته برای همین بچه ها گاهی میان اینجا تا راحت بخوابن :)

بیا بریم بیرون جالب تره

اینجا گلخونمه البته ی آشپزخونه کوچیک هم کنجش ساختم ک مجبور نشم هی برم تو ساختمون

^_^ میشه تا من یسری خوراکی آماده میکنم بری گیتارمو از اون کنج بیاری؟

خوب بریم بیرون

عاا راستی سمت چپ یکم  جلوتر یه دره نگاه کن

 

به هیچ وجهه نرو اون سمت..اگه دیدی کسی میره هم حتما بهم بگو باشه؟!

+...

خوب خیالمو راحت کردی بیا بریم کلبه تا بچه ها هم بیان

بفرمایید!!! ^_^

عه دارن میان 

خووب حالا وقته معرفیه 

اونا تو کامنت حرف میزنن.. من خودمو معرفی میکنم و تو هم خودتو معرفی کن

+هی رفقا!! شفام! یالا تعارف رو بذارید کنار باید بیشتر همو بشناسیم!

:)

جیرانم

خونه من یه طبقس

چندتا اتاق که با راهرو به هم وصل میشن

خونم حیاط نداشت بخاطر همین یکی از اتاقا رو خراب کردم که حیاطش کنم فعلا در دست تعمیره

بخاطر همین نمیتونم دعوتت کنم :)

خوش اومدی جیران جان

من خیلی خوشم میاد از اینکه اتاقا به صف تو یه راهرو باشن ^^
ایشاالله زودتر درست شه کمکی خواستی شک نکن :)
فدا سرت عوضش تو مرتب بیا مارو شاد کن با وجودت🍀🍀شبدرا رو هم ببر گوشه حیااطت بکار😉 

تو فکر تخم چمن بودم

ولی شبدرم فکر خوبیه

😀😆

سلام شفا شیی من تو بیان اسمم سهاست توی سایت جیسوگ اسمم هماست :)) و البته اسم خودم هم هماست :))) و تقریبا دو هفته دیگه ۱۷ سالم میشه و امسالم میرم دوازدهم ☺ شما رو هم از سایت جیسوگ میشناسم بعد امروز تو وب ماندانا وبت رو پیدا کردم :))) 

سلام عزیزم:) خوشبختم از آشناییت

الان من سها شی باید صدات کنم یا هما شی؟!!😯😉
به به ی همسن پیدا کردم😍البته تو منو پیدا کردی😅😂

با هر کودوم صدا کنی فرق نداره ؛))

ا همسنیم 😍❤

پس من سهاشی صدات میکنم ^_^

چه رشته ای میخونی؟
من ریاضی میخونم :)  (یاده کلاس اولم افتادم😂منتها بجای اینکه چی میخونی پرسیده بودم چه کارتونی دوست داری😂😂)

من تجربی میخونم :)) 

 😂😂

تجربیم سخته ...من خودم به شخصه دکتر شدن و کارای بیمارستانی رو دوست ندارم ولی برام جالب و قابل احترامه که یسری افراد برای اینکار تلاش میکنن و گاهی از خوشی هاشون میزنن :)

☺☺

من کارایی مثه برنامه نویسی رو یا مثلا یاد گرفتن فتوشاپ و اینجور برنامه ها به نظرم خیلی جالبن :)) و دوست دارم یه روز یاد بگیرمشون :) 

به نظر منم باحالن مخصوصا که که نصف زندگی هممون رو این کارا میچرخه

من چاپ رو پارچه و لباس هم دوست دارم هم دستی هم دیجیتالی :)
ایشالله که یاد میگیری خواهر جان :)

آره اینم خیلی خوبه میتونی هر طرحی دلت میخواد رو روی لباست خودت بکشی 😍👍 

 

دقیقا و لازم نیست یساعت یا شاید روزها مخ خانواده رو بزنی که بری فلان سایت سفارش بدی بعدش هم آیا بیـــــــــــــاد آیا نیـــــــــاد😄

بعدشم که بیاد ببینی اون چیزی که میخواستی نیست :) 😅😥

آخ آخ آخ آخ (ارسطو پایتخت😂)

یهو یاده بستنی عروسکی ها هم افتادم-_-

ا ببخشی شفا شیی نمیدونم چرا سه بار اومد یه لحظه اینترنت بد شد منم فکر کردم پیام قبلیم نرفتش 😅😅

فدا سرت :) 

اینجا ایرانه حتی فضای مجازیشم عجیب غریبه😜😂

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

سلوم من شیوام💚🐰

سلام شیوای عزیز :) خوش اومدی 

واو چ خوشمله اینجا😍

مرسی 💚😍

چشات قشنگ میبینه در مقابل وب جذاب تون که چیزی نیست 😉😃

قربونت💜🍀

مگه وب منو دالی؟_؟

وبم

بسی خوشحالم از اشنایی بات😍

نه آدرسی که بعنوان وب ثبت شده رو دیدم*_*

منم همینطور سوییتی :)

وااااایییی چه گوگولی و دنجه اینجاااااا ....

اصن همون اول اومدم حس خیلی خوبی داد بهم ...

من ریحانم

خوشبختم شفا شهه

:")

خوش اومدی ریحانه عزیز
منم از آشناییت خوشوقتم🍀💜 

صدای سکوتِ آرامش داره اینجا :)

سبز بمونی همیشه^^

منم زهرام ملقب به پیزاریسم 😂کنکوری انسانی ۱۴۰۱

سلام به چشما و لبخند قشنگت زهرای عزیز :)

🍀😍
خوشبختم از آشناییت...واو (اسم کنکور1401 رعشه ای به تنم میندازه که زلزله 5.1ریشتر ننداخته😔😂)

حقیقتا خودم هم هر بار که بهش فکر میکنم [بسم الله الرحمن الرحیم کنکور ۱۴۰۱منم کنکوری شدم ]دلم آشوب میشه اما ی فکتی خوندم که این باعث میشه بیشتر دگیرش بشیو حواست رو بیشتر جمع کنی که جا نمونی از بازی روزگار:)

آره خب حداقل من که برا اولین بار تو این سه سال یبار آزمونامو جدی گرفتم عین آدم تست میزنم

ولی یجوریه..احساس میکنم کنکور رو که بدم همه رفتارشون عوض میشه و حتی توقع ها به قدری بالا میره که نشه کاری کرد..
از 18سالگی میترسم-_-
(وقتی یک کنکوری کنکوری دیگری را برای درد و دل میابد)

احساس نکن مطمئن باش که بعد کنکور همه رفتارهاشون بر حساب رتبه و تراز هست به چشم خویش دیده ام ها:))))

بعد کنکور اگر نتیجه خوب نباشه هیچکس نمیگه آره ما تو سر صدا کردیم آرامش نداشتی شرایط روحی خوبی نداشت بچمون نمی‌دونم مشکلات زندگی هر چی هیچکس به اینا اهمیت نمیده فقط میگن تو نخوندی و بس:`}

میفهمتت منم از ۱۸سالگی و مسئولیت به عهده گرفتن بعدش میترسم:(

[گوش جان هستم اگر بتونم کمی از غمت را کم کنم ای دوست کنکوری ]

آخ آخ آخ حرف دل گفتیا👌

مرسی عزیزم😃💙💚
راستی عیدت مبارک💐🍀

عید تو هم مبارک شفای عزیز☘️💚

مرسی عزیزم🍀💚

سلام 

اشنا بشیم

سلام به روی ماهت :)

چرا که نه حتما
شفا هستم ^-^

منم فیرا هستم 

وبت رو دوست دارم 

خوشبختم فیرا جون *-*

مرســـــــــــی من و وبم هم تورو دوست داریم
دیروز منم وب تورو دیدم واقعا باحاله!!! چانیول لاوری بدجور درسته؟!!
منم اکسوال و آرمی و بلینکم^-^ (وی از پیدا کردن کیپاپری دیگر ذوق مرگ است)

در اصل من مولتی فنم 

ولی چون اولین گروهی که باهاش اشنا شدم 

اکسو بود روشن بدجوری حساسم 

ولی منم خوشحالم از دیدنت سوییتی 

مولتی فن بودن خیلی خوبهه :) 

من اولین گروهی ک آشنا شدم اف ایکس بود ک سونبه های اکسو هستن
از بین بوی بندا هم اکسو بود 
حق داری حساس باشی واقعا اکسو جواهره همش استعداد و مهر و محبت خدادادی
*3*

سلام شفا جان خوبی خوشی سلامتی ؟ 😃😃 چه خبر 😄

سهاااا 

سلام ب روی ماهت گل🍀شکر خدا خوبم
سلامتی غیر از درس و تست اینور خبری نی
تو خوبی؟! دماغت چاقه؟!😉😂خودت چخبر؟

منم خوبم❤😄 با اون تیزری که از اسنودراپ اومد دماغم از همیشه هم چاق تره 😃😅  

هیچی سلامتی منم مشغولم باهاشون 😅

خداروشکر🍀💚

من هنوز نگاه نکردم تیزرو گذاشتم دورم خلوت بشه😅
ایشاالله بخیر بگذره این همه درس خوندن😇من از الان مغزم داره التماسم میکنه بسه دیگه😅💔

کار خوبی میکنی چون تیزری که دیروز اومد بی کیفیت بود امروز با کیفیتش رو گذاشتن😁

ایشالله :))

رفتم دیدم😃

وهاایییی بالاخره کم کم داریم به انتشار سریال نزدیک میشیم😍😢

👍😍😍😍 ولی بازم تا ۱۱ دسامبر خیلی مونده 😢😅💔

میرسد آن روز غم مخور

ولی موندم سولوی بچم لیسا چیشد؟!😐مگه نگفتن آگوست؟💔🔪

چی بگم 😨😩 ۱۸ آگوسته حتی یه فتو تیزر هم ندادن 😢 👊💔

آههه قلبم😭😢💔

من میدونم اینا فقط سره کامبک جنی مونده مارو اذیت کنن
بعدش دیگه خیالشون راحته :|

فکر نکنم خیالشون راحت بشه حالا حالاها تا وقتی وای جی واجیه باید سر هر کامبک و یه خبر کوچولو کلی انتظار بکشیم 😅💔 

هییی

امان از کمپانی ها...

سلام چطوری شفا خوبی؟ نیستی؟ چ خبر؟

به فرهاان گل😀سلام 

شکر خدا خوبم..والا فعلآ مغزم تهی شده گفتم پس کم تر بیام ک چرت و پرت نذارم 😄
سلامتی 
خودت خوبی؟ کسالتت کامل خوب شد؟ 

سالام‌ شفا*-* 

من لیلینم‌*-* 

و به طرز عجیبی احساس میکنم اینجا خونه‌ایه که بهش تعلق دارم..وین خیلی ارامش داره‌<":

سلام لیلین عزیزم :)

قطعا حست درست میگه
خیلی خوش اومدی سوییتی>_<

این‌*-___- 

^•^ 

ععذعذعذعذعذ 

جیغ زدن و خود را به در و دیوار کوبیدن‌ از شدت ذوق مرگی* 

ذععددعدععپ خیلیییییییییییییی مرسیییییییییییییی*--*

سکته نکنی بچه جان😂😂😂

🍀💚

دیگه سخت جون شدم😂👈🏼👉🏼

😂😂😂❤👌

آفرین باید سخت جون باشی تا بتونی ب رویاهات برسی😉🍀

یوهووو میتسوری م*-*

سلاااام میتسوری عزیزم^-^

خوش اومدی به گوشه دنج:) 
(شرمنده کیبوردم ب مشکل خورده دستم تو استیکر برای ابراز احساسم بستس!)

اینجا پرایویت نداره؟😂

CLICK On It My Shining Star :]

آی دونت نو😂😅بذار چک کنم برا دفعه بعد ایشالله
🤩🤩😍😍
این عکاسا کی نوبت گرفتن از خانم منشی 😂
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سلاام شفا ۱۰۰ روزگی وبت مبارک البته ۱۰۹ روزگی 😅😅😄🎈🎈

اومو😍😍🥺

سهاشی تو حرف نداری 🤧🤩اینو خودمم یادم نبود
مرسی لاولی❤️❤️❤️💚💚💚💙💙💙

😍😍💜💜

چرا استیکر بغل کردن واتساب نیست رو کیبورد😢❤️❤️❤️از دور بغل

😍😍❤ بغل متقابل 😄😄

ا واتساپ استیکر بغل کردن داره ؟ 😅

😍😍

آره یدونه داره گوگولیه 💞با چندتا از دوستام کیبورد رو پارههه کردیم آنقدر این استیکرشو فرستادیم 😂

یافتمش همونی که دو تا آدم آبیه ؟؟ 😍 واتساپ چه چیزایی داره دمش گرم 😂😅

آره دقیقا همون👌👌

😂😂جدا دمش گرم
با اینکه ب پای تل نمیرسه ولی حداقل استیکراش نیت رو میرسونه😂

سلااممم :)

من نگارم، البته استلا هم صدام می کنن :). اشنا بشیم؟

سلام😍😊

متاسفم اتقدر دیر جواب میدم😅 درگیر امتحانا بودم اصلا نشد بیام بیان
خوشبختم نگار🍀 حتما😄
منم شفا عم کم فعالیت میکنم این مدت رو اما برنامه دارم که زود برگردم و مرتب بیام بیان😁❤️

بلا
منم تبلیغ کن فردا چپتر دوممو میخوام منتشر کنم

اوکی بیب

فایتینگ 💜💜

*میشینه و به اطراف نگا میکنه*
سلام خوبی؟

*با یه سینی پر از تنقلات نزدیک میشه و از خوشحالی کلمات رو گم میکنه *

سلاااام تولد عیدت مبارک نهه مم اها من خوبم مرسی خودت چاقی؟ نه عههه🤦‍♀️😅منظورم اینه خوبی؟ دماغت چاقه؟ (بقول بابازرگم😃) خیلی خوش اومدی
صفا آوردی تروخدا تعارف نکنیا سوالی چیزی بود^~^

*یدونه شکلات از رویه سینی بر میداره*

لبخند ریزی میزنه*
اره منم خوبم
ممنون خونه باصفایی داری

بیشتر معرفی میکنی خودتو

^~^

خداروشکر خوبی
🍀💚
خب شفا هستم یک کنکوری عاشق موسیقی و اهنگ
شدیدا زود صمیمی میشم😅ممم والا نمیدونم چی بگم🤔
اهاا همه جا هستم و هیچ جا نیستم
به شدت طرفدار کیپاپم و عموما دنبال لیریک و معنی اهنگا هم میرم
موردی هست بخوای بدونی حتما بپرس
اهااا رک هم هستم خیلی وقت ها و وقتی بی حوصله باشم کلن سبک حرف زدن و پیامام متفاوت میشه میگم یوقت دیدی نوی خودمو زدم ب برق😂
خببب حالا خیلی کنجکاو شدم بدونم مهمون جدیدم چ روحیاتی داره! 😊

عه کنکوری ای پس! اینجا انگار خیلیا کنکور دارن

گود

گود

منم همینم وقتی بی حوصله باشم کلا یه ادم دیگه میشم و یه شخصیت دیگه کلا اونموقع دارم و یا عصبیم بشم یه نوع دیگه
کلا برا هر نوعی از احساساتم یه نوع شخصیت دارمXD

و دیانم20

یسسس هعی از مزایای دهه هستادی بودن رسیدن ب دور و ور 18 سالگی و مثلا بالغ شدنه😐

نایس
نایس
اخ جوووون یکی پیدا شد شبیه به هم فکر کنیم راجب این موضوع 🤩
میدونی اینجوریه که انگار هزاران هزار مثلا شفا یا دیان تو وجودت باشه یکی بی حوصله اس یکی خسته یکی شاد یکی متفکر یکی فلان و... @_@
خوشبختم دیان🤝بیا بازم باهم صحبت کنیم👈👉😊 هم صحبتی باهات باحاله^~^

اوهوم



صو گود
دقیقا همینجوریه

همچنین شفا.حتما!عه؟!

^~^

ارههه😊

سلام اشنا شیم؟._.

سلام چراکه نه😊

من شفام 🙌
افتخار آشنایی با کی رو دارم؟ 

^-^
منم فهیمه ولی تو بیان با لقب آریانا میشناسن و 19 ک ی ماه بعد میشم 20:)
خوشوقتم شفا جون ^-^

خیلی خوشحالم از آشناییت🤩فقط سوال شد من چطور خطابت کنم راحتتری؟ 

منم عزیزم
هرجور ک راحتتری عزیزم

^~^

مممم اوکی فهیمه جونم😊مرسی

قوربونت عزیزم ^0^
خواهش کاری نکردم ^^

🥰 چقدر کیوتی 

اخیی عزیزم خخخ

😁🤭

جای قشنگیه:))
اینجا رو دوست دارم:>

اوموووو😍🥰🥰🥰

خوش اومدی عزیزم 💞😊

هایی!
قالبت خیلی خوشلو آرامش بخشه :)))

سلااامم^^

اوه ممنون از اینکه گفتیش♡
افتخار اشنایی با کی رو دارم؟! 

بزار منم برای شفا اونی بگم..
من توی سایت بی تی اس با ی دختره که خیلیهوای همه رو داشت آشنا شدم...شاید با یکی دوتا پیام انقده باهام صمیمی شد که نگو...
همیشه هوامو داره.
شفایی بیا تو..
خونه من حیاطش فقط ی جاده سنگفرش داره...اصلاً حیاط نداره!.. ی خونه وسط جنگل گاج..
ی خونه کلاسیک دو طبقه..
طبقه پایین آزمایشگاه و آشپزخونه و مبلمان و شومینه..متاسفم من توی خونم تلوزیون ندارم...نیازی هم بهش ندارم..
از در که میای تو سمت راستت مبلمان قرار داره و رو به روی مبل ها شمونه توی دیوار قرار داره.. دو متر پایین تر از در سمت چپ آشپزخونست.. بعد آشپزخونه پله ها هستن که درست روبه روت به طبقه بالا میرن
طبقه بالا شامل اتاق اسلحه ها که بزرگترین اتاق طبقه دومه و اتاق خواب و کتاب خونه که دومین اتاق بزرگ خونست و درست مثل گلخونست...ولی کنار دیوار هاش جای گل و گیاه کتابخونه هست تز کف اتاق تا سقف و خود سقف هم شیشه ایه...
بشین رو صندلی تا برات کافه میکس بیارم..
اینجا همه چی قهوه ایه

ایگوو خوش بحالت

اوه ازمایشگاه!! اجازه هست گاهی تو ازمایشگاهت کمی شیطونی کنم؟ قول میدم منفجرش نکنم😆
اشکال نداره خونت انقدر جذابه که نبود تی وی به چشم نمیاد

واااااوووو اتاق اسلحه!! لعنتی عجب جایه خونت😍
واییی خیلی جذابه.. اوه مرسی

شفایی میای خصوصی وبم؟

الان میام

سیلام آیم رزی
منم خیال بافی میخوام بکنم:
خونه ی منم بیا، بیشترش مثل باشگاه ورزشی میمونه، با کلی دستگاه و وسیله و یه استخر، تم سفید و طلایی داره یه اتاق کاملا دنجم دارهبا کلی بالشت نرم و خوراکی، رو به باغچه، درختای باغچه خیلی بزرگن بوته توت فرنگی عم داره، یه آشپزخونه کوچیکم داره ک کنار اتاق استراحته و یه راه داره رو ب باغچه تا ازون جا مستقیما سبزی بچینی

اخیییش احساس میکنم قوه تخیلم فعال شدههههه

سلاااامممم

خوش اومدی رزی از اشناییت خوشحالم ^^
واوو عجب جای جالبی... غیر از کنجکاوی دلم میخواد بیام از توت فرنگی ها یکم بخورم👀 look delicious

افریننن 😆😆

یادت باشه زیاد تو باغچه پرسه بزنیممکنه پات به یه جایی گیر کنه، اون گیاه مار مانندو می بینی؟ ساعت سه نصفه شب تا چهار بیدار میشه، بهتره تو اون زمان نری ب باغچه، راستی خونه درختی هم هست بالای درخت ولی زیاد توش نپر، اون بوته توت فرنگیو می بینی؟ هر سال یه توت فرنگی بنفش میده، کنارشم اگه خاکشو بزنی کنار یه دکمه هست، اونو فشار بدی میری با ساختمون زیرین، اونجا مثل ساختمون بالا کیوت نیست، یه کتابخونه قدیمی بزرگ هست، با یه راه فرار برای مواقع اضطراری، یه در ممنوعه هم داره توش پر از چیزای خظرناکه

هولی مولی🤯🤯

خب انگار باید یه مدت اف کنم بیام اونجا اطراق کنم🤩 عجب جای خفن و پرهیجان و باحال و کوولییی😍😍

They are really delicious
اره بیا خوش میگذره💃🏻🤪😂😂 دیگه ماییم دیگه🤌🏿😔کول بودن تو ذاتمونه😂😂😂💔

یام یام😆😋


اوهه یههه😎🤘

وایییی شفااا وبت وایب خیلی خوبی بهم میدههه 😭😂💜اصلا عاشق تم سبزش شدم
تو چت کی ال لینک اینجارو که گذاشتی فکر کنم همون روز اومدم و اکثر پستارو خوندم و هی خواستم کامنت بزارم و بیخیال شدم 🤷🏻‍♀️ در کل شروع کردن برام سخته حالا اون شروع هرچی که میخواد باشه مخصوصا عین آدم درس خوندن 😭😂

بح بح خوش اومدی 🤩🤩صفا آوردی

عحب حالی داری دختر  اون همه رو خوندی😯😆تحت تاثیر قرار دادی منو🥰🥰
کنچانا شروع همیشه سخته😂❤️

مرسیییی 💖
واسه پیام و پست خوندن ( شایدم بشه گفت فضولی 😶😂 ) معمولا خیلییی حوصله دارم 😂
👌🏻💝

عزیزم 😂❤️

ولی مرسییی❣️❣️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان