چالش «امسال اینطوری بود:»

سلااامم رفقا

حالتون چطوره؟ دمه عیدی چیکارا میکنید؟

بعد عمری اومدم با یه چالش و خوشحال میشم تو وب های باحال و جذابتون پست هاتون رو راجع بهش ببینم👀

پ.ن: دوستانی که وب ندارن و از گوگل میان هم با فرستادن کامنت تو چالش شرکت کنن ^~^

پ.ن2: لطفا هرکی شرکت کرد  لینک پستشو کامنت کنه

پ.ن3: دعوت دوستاتون به چالش یادتون نره 3>

لطفا به سوالای زیر با صبر و حوصله جواب بده و تو سوالای موردی میتونی از 1 تا بینهایت مورد نام ببری :)

    ●یک خاطره شاد امسالم که فکر بهش باعث لبخندم میشه. 

    ●یک خاطره که بهم یه درس داده. 

    ●چندتا کتاب و وبتون که امسال خوندم(میتونه سال انتشار برای قدیم باشه) 

    ●چندتا فیلم و سریال قشنگی که امسال دیدم(میتونه سال ساخت برای قدیم باشه). 

    ●چندتا انیمه و انیمیشن قشنگ که امسال دیدم (میتونه سال ساخت برای قدیم باشه). 

    ●آیا از تصمیم هایی که امسال گرفتم پشیمونم؟

    ●چند جای باحالی که امسال رفتم

    ●چندتا چیز مفید یا جالبی که امسال خریدم

    ●آیا امسال به کسی کمک کردم؟ (حتی خودم) 

    ●حس و حال امسال رو تو یه بند بهتون میگم. 

    ●تشکر و سپاسگزاری امسالم از چه کسی است؟ 

    

 از همتون ممنونم که وقت میذارید شرکت میکنید و چالش هارو میخونید^~^

یه نکته یادم رفت

این چالش محدودیت زمانی نداره پس اگه بعد تحویل سال نو کسی خواست شرکت کنه با خودش نگه  «عهه گذشت اسفند ایشالله..» :دی

امروز 1000 روزگی وبمه ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ وای خدا عین برق و باد گذشت

من میخوام شرکت کنم *-*

حتما شرکت کن میزوکی🤩🤩

سلاااااااااااااااااااام واتاشینو آییییی

چه طوری عشقمممم؟ خوبی؟ خوشی؟

چه خبرااااا؟؟؟

سلامممم می‌آمور 😍😍😍 خوبم دورت بگردم شکرخدا

خودت چطوری؟ اوضاعت چطور بود این مدت؟
والا دور گردون میگرده دیگه😃 خودت چخبرا؟ کارای دمه عیدتو انجام دادی؟ دانشگاه چطور بود این مدت؟ 

یووو *-*  اینم از چالش مننن

سلامم میتسوری 🤩🤩 ممنونم که چالش رو شرکت کردی و خیلی قشنگ توصیف کردی.. عین همیشه😆 و اینکه این برادران کارامازف چی دارن که تو بیشتر بخش ها اسمشون بود😮😂

با اینکه نمیشناسمت.. ولی توی وبم گذاشتمش.! 

منم نمیشناسمت ولی ممنونم افتخار دادی تو این چالش شرکت کنی ^^

جوابای کوتاه و رک و واضحت دهانم را دوخت 👀

خیلی ازت متشکرم که شرکت کردی و اینکه وبت چه وایب خوبی داره😍

برادران کارامازف نیمی از قلبمه بخدا. این کتابارو بخونی میفهمی TT

دختر من همین الانش یه لیست تموم نشدنی از کتاب تو دفترمهㅠㅠㅠㅠمنو ترغیب به خوندن کتاب جدید نکن منو خدا زده XD

و اینکه لطف داریییی

بیا جلو ماچت کنم گوگولو^3^

مرسی از اینکه شرکت کردی تیلدا

و راجب اون تیکه کمک.. ترک کردن و جدا شدن از آدم های نامناسب و سمی هم میتونه کمک به خودت باشه:) 

منم از تو ممنونم بابت راه انداختن چنین چالش خوبی!

مرسییی. به خوبی وایب وب شما نیست که!

متشکرم❤️

لطف داری هر وب صفای خودشو داره 😆☘️

چه چالش جالبی !:)

با شرکت کردن یاسمن خانم عزیز هم جالب تر میشه😆افتخار میدید؟ 

شفا من نوشتم :) 

چالش شفا - سوکورو نوشت :|

نصفه نیمه است دیگه ببخشید

خیلی خیلی ممنونم که تو چالش شرکت کردی سوکوروی عزیز

فدای سرت گل اتفاق خاصی نیفتاده که.. فقط میخواستم تو این چالش هممون خود امسالمون رو ارزیابی کنیم و کارامون رو سبک سنگین حتی اگه بعضی بچه ها هم فقط بهش فکر کنن خوشحال کنندس:) 

ترسام.. 

فکرکنم‌اگه‌نمیزاشتم‌، بهتر بود. 😂

خوشحالم از آشناییت.. منم که اسمم سردره وبه👀 شفام

چرا اخه😂💔 

سلااام واتاشینو آی 

چه طورییی

سال جدید مبارک عشقم. خوشحالم یه سال دیگه هم با هم گذروندیم و سال جدید دیگه‌ای رو به رومونه!😊😊😊

امیدوارم سال جدید برات یکی از بهترین‌هاش باشه😍💜

سلاااممممم می‌آمورررر😍😍😍

خوبم قربونت بشم تو چطوری؟
سال نوی تو مبارک زیبا🌚انشالله تن تو و عزیزات سالم و سلامت باشه و انسال بهتر از سال های گذشته برات باشه.. امیدوارم امسال قسمت شه همو ببینیم و بیرون بریم🥺❤️❤️

سلاااممممم می‌آمورررر😍😍😍

سلام به روی گل ماهت

 خوبم قربونت بشم تو چطوری؟

منم عالیم فدات شم. دارم از تعطیلات لذت میبرم😂 

امیدوارم امسال قسمت شه همو ببینیم و بیرون بریم🥺❤️❤️

عمیقا منتظرم همچین اتفاقی بیفتهههه 

🥰🥰🥰

خداروشکر 🤩🤩🤩حسابی کیف کن
ایشالله ایشالله 😆

دروددددد واتاشینو آییییی

خوبی فدات شم؟ چه خبراااا

آقاااا 

وایییی

ببین! من یه سریال دیدم به ام خاطرات یک خون آشام (هشت فصله و هر فصل هم تقریبا 22 قسمت) بعدش این سریال، یه اسپین آف داره به اسم اصیل‌ها و اینجاست که باید بگم خاک تو سرممممممممممم

بنام خداوند بخشنده مهربان شروع میکنیم امینم گونه جواب دادن رو😂😂😂

سلاامممم دورت بگردمم قربونت برم خوبم تو چطوری جذاب لهنتی دوست‌داشتنی؟
یا امام زمان یا بلقیسسسس😲😲😲 

خاطرات یک خون آشام که واقعا از سری گرگ و میش خیلیییییی بهتر بود ولی این به کنار... 

قضیه اصیل ها رو بذار بگم!

اصیل‌ها اولین ومپایرهای تاریخ هستن و از قضا این قدیمی‌ترین‌ها همگی خواهر و برادرن! بعد اینها میتونن زیر نور خورشید راه برن و حتی بقیه‌ی ومپایرها رو نفوذ ذهنی کنند! و حتی یه تیکه چوب هم توی قلبشون فرو کنی، نمی‌میرن!

و خب این فیلم اهمیت خانواده رو خیلییییی نشون میده و میگه خانواده بر هرچی برتری داره. وفاداری و دوستی رو بهمون نشون میده. اینکه پدر و مادرها برای بچه هاشون چیکارها که نمیکنند و...

و تهش اینقدرررررررررررر خوب بود که من مجبور شدم بشینم سریال اصیل ها رو (پنج فصله) دوباره ببینم!!!!

نقش اصلی فیلم که توسط جوزف مورگان بازی شده رو باید بپرستمممممممممممممممممم

لامصب یه جوری میره توی نقش که یعنی خاک تو سرممممممم

دلم خوایت یه ومپایر اصیل باشم😂😂😂 لعنتیا نامیرا ان

واووو نمردیم و دیدیم انگلیسی ها یه سریال بامعنی درست کردن😮😮😮
وایسا سرچ کنم این جوزف کیه

ولییییییییی بخوام راستشو بگمممممم سطح زبانش خیلی سخته😭

چون یعنی این خانواده ی اصیل ها مال هزار سال پیشن، خیلی ادبی حرف میزنن و خیلی به گرامر جمله پیچ میدن و کلمات قلمبه سلمبه استفاده میکنند😭

منم دارم با زیرنویس انکلیسی میبینم و هر چند دقیقه یه بار باید توقف کنم و معنی کلمه رو بجورم... بخدا یکی از کلمه ها رو که سرچ کردم توی دیکشنری آکسفورد، نوشته بود خیلی قدیمیه این کلمه و برای تغییرات به کار میره و شکل گذشته ی فلان فعل در قدیم این بوده

آخه چرا باید یکی شکل قدیمی گذشته ی یه فعلو بدونهههه😭

باز خداروشکر تعداد افراد محدودی توی این فیلک این مدلی حرف میزنن! بقیه‌شون چون جدیدن امروز حرف میزنن😂

اوهااااااا.. عین عین میمونه بیان فارسی دری و پشتو تو فیلما و روزمره حرف بزنن.. آدم رسما گیج میشه عادی صحبت کردنم یادش میره😂💔


بعد جالبیش اینجاست که من عادت دارم وقتی میخوام یه مدل از  حرف زدن توی دهنم بیوفته (این اتفاق باید بیفته چون برای امتحان آیلتس اون سطح از زبان کماکان لازمه) دیالوگ هاشون رو مینویسم و تلاش میکنم هی بلند تکرار کنم حتی اگر چند روز گذشته باشه... الان دیگه فاز منو گرفته دارم بازیگر میشم چون دارم دیالوگ ها رو ناخواسته حفظ میکنم😂😂😂

مثلا آخرین چیزهایی که حفظ کردم اینها بودن

strange, I don't recall any pixie dust from the darknees of the coffin recently I was forced to endure.

looking at what you've wrought? 

بخوام صادقانه بگم سبک جمله بندیشون دستم اومده... بیشتر درگیره کلمه شدم دیگه😂

مثلا همون pixie dust برفرض مثال توی جمله ای که نوشتم.

wrought توی جمله ی بعدیش همونیه که گفتم خیلی قدیمیه

کلمات دیگه ای هم همچون fawing moment, devoted, ire, insatiable, exquisit, vindictive و... هم هستند که ماشالا دارم با حافظه ی سورپر قویم تلاش میکنم بلدشون بشم.😂

خب روش معقولیه.. آدم باید تکرار و تمرین کنه ( کاری که من هیچوقت انجامش نمیدم🤦‍♀️😂)

مدیونی فکر کنی از بعده  i don't تا سره looking نتونستم تلفظ کنم 👀😂 جدید بود نبود؟ 😂💔
فایتینگ می‌آمورررررر🔥🔥🔥🔥 کارت درسته

من باز شروع کردم فیلم دیدن و الان واتاشینو آی رو دوباره به رگبار پیام میبندم😂😂😂😂

مطمئنم تا الان دیگه عادت کردی ولییی😂

😂😂 ولی دروغ نیست اگه بگم دلم تنگ شده بود بیام رگبارپیاماتو ببینم😆😆 الانم حس یه آجوما رو دارم که نوه اش نشسته از علایقش حرف میزنه و با اینکه نمیفهمه اینا چیه این بچه میگه ولی با لبخند گوش میده چون جالبه

ولییییییییی یه چیزی یادم اومد

یادم میاد برای تقویت انگلیسیت بهت گفتم مجموعه ی گرگ و میش بخونی و تو هم گفتی خون آشامی دوست نداری؟

وای نهههههه😂

آقاااا ولی اصیل ها رو ببین بعهعلههی

واقعا نصف عمرت بر فناست اگه نبینی😭😭😭😭

نه به حافظت امیدوار شدم😂😂

خواهش میکنم بذار اول این کیدراما 50 قسمتیو تموم کنم بعد به گیم او ترونز و بقیه برسم اخر سر راجب ومپایرا و دیدن اصیلا بحث میکنیم😂😂

راستیییییی

یادته من فقط آهنگ راک دوست داشتم؟

جدیدا خیلی یهویی جذب آهنگ های لانا دل ری شدم و الان فول آلبومش رو دانلود کردم و دارم 24/7 فقط ایشون رو گوش میدم!

لامصب همه آهنگ هاش خدانننننننن

و چه جوری میشه همه ی آهنگ ها پر معنی باشن؟!

لامصببب پدرم در اومد تا این همه تحلیل بخونم! خب رعلبذرههیذلرهیق

آرهههههه

خب بذار منم بگم که جدیدا از  گروه کویین و اهنگاشون خوشم اومده و برگامممم از زندگی فردی مرکوری ریخت... پسررر عجب جسارتی داشت تو زمان خودش!!!! و اینکه واقعا هم گروهی هاش آدم حسابی بودن.. کویین بخاطر هر 4تاشون کویین شد

واتاشیو آی... یه چیزی اینجا مینویسم اما بدون هیچ ربطی به تو نداره... انقدر دلم پر بود که نگو... و تنها کسی که توی ذهنم اومد میتونم راحت اینارو بهش بگم، تو بودی...

 

دلم میخواد بهش بگم من توی این 6 ماه جز همکاری کردن چه کار دیگه ای انجام دادم؟ توی لحظه ای که وقتش بود و میتونستی اعتماد کنی بهم، تصمیم گرفتی مقابلم وایسی و بهم تهمت بزنی.

دلم میخواد بهش بگم من برای اشتباه‌های چندین سال گذشته‌ام بهانه نمی‌تراشم، اما وقتی صادقانه اومدم جلو و هر کاری رو که بهم گفتی حالا یا همونو اجرا کردم یا با کمی تغییر اجراش کردم، لحظه‌ای که نیاز داشتم باور کنی چیزی که می‌بینی حقیقت نیست، تصمیم مگیری از پشت به اعتمادی که مسرانه تلاش بر بنا کردنش داشتم، خنجر بزنی. تصمیم میگیری همون تصویری رو از من توی ذهنت مجسم کنی که چند سال گذشته بود؛ انگار که من نخواستم برای تغییر وضع پیش اومده تلاش کنم.

بهم میگی قبول دارم کارت رو خوب انجام میدی اما رفتارت در تضادشه... باورم نمیشه با حرف خوب زدن ازم سو استفاده کردی.

 بهم میگی من که بابت اتفاقی که افتاده حرفی نزدم، و منم قبول دارم این حرفو، اما تمام حرف‌های نگفته‌ات انقدر صداشون بلنده که دارن کَرَم می‌کنند. 

اوکیه.. هرموقع خواستی و لازم داشتی بیا صحبت کن من میخونم و گوش میدم و میدونم که حق با توعه :) باشه؟ 

واتاشینو آیییییییی

کجاییییی؟🥺

اون ساعتی که این پیامو دادی خواب بودم ولی درکل باید بگم که عید شلوغیه و اکثرا خونه نیستم.. میرم بیمارستان مراقب مامان بزرگم و همراهش باشم برای همین دیگه جون چک کردن پیامام یا دیدن فیلما رو ندارم 🥺 

من دیشب یه سریال ژاپنی شروع کردم ببینم و امروز هم تموم شد!😂

فکر نکنی خیلی طولانی بودا... کلا 12 قسمت بود، ولی هر قسمت 20 دقیقه بود برای همین زیاد طولانی محسوب نمیشد

آقا ببین، خیلی کیوت بود فیلمش😂😂😂

اسمش این بود: ازدواج دروغین ما (our fake marriage)

خلاصه اگر موضوع فیلمو بگم اسپویل میشه ولی پیشنهاد میکنم ببینیش. ژانرهاش هم اگر اشتباه نکنم عاشقانه و طنز بود

رفتم خودم یکم تحقیق کردم و دیدم از روی مانگا ساختنش گویا... و خب چون این سریال مال سال 2023 بوده خودم شخصا فکر میکنم احتمال فصل دو هم داشته باشه😂

واییی دیدی فیمای ژاپنی جدیدا چه بهتر شدن؟؟؟؟ لعنتیا.. زیادم طولانی نیستن ادم بیشتر ترغیب میشه بره سراغشون

بازیگر مرد شخصیت اصلی هم 29 سالشه ولی از سال 2009 (15 سال پیش) توی یه گروه خوانندگی بوده و انگار اون گروهه نمیدونم دیسبند شده یا چی بعدش اومدن یه گروه دیگه زدن از سال 2011 و دیگه توی همون مونده 😂

این همه دری وری گفتم که تاکید کنم امکان نداره روی این یارو کراش نزنی😂😂😂😂😂

بذار یه چیز بی ربط دیگه هم بگمممم

این جناب آقا توی یکی از بهترین دانشگاه های ژاپن رشته ی مدیریت سیاسی خونده... مدیونی فکر کنی من میدونم این چه رشته ای هست اصلا😂😂😂😂😂

اصلانم معلوم نیست روش کراش سگی زدی ها😂😂😂

ارتباط رشتش با کارش فقط😂😂 از ایرانی هاهم عجیب تر عمل کرده😂😂

البته بذار هشدار بدم فیلمش یک الی دو قسمت آخر یکم آبکی میشه چون ربط داره به شخصیت زن اصلی و اخلاق چرتش که به گلی روی بازیگر مرد اصلی چشم پوشی میکنم ازش😂

در کل فیلمش قشنگ بود... اگر دوست داشتی برو ببینش

میرم سیوش کنم تا این 4،5تا درحال پخش تموم شن😂💔 من یه غلطی کردم گفتم عیده درحال پخش ببینم اذیت نشم.. بدتر داره خل میشم🤦‍♀️🤦‍♀️

الان شروع کردم سریال I will be your bloom رو می‌بینم

فعلا 15 دقیقه از قسمت اولش گذشته ولی به نظر قشنگ میاد😂👍

این بچه خیلی سوییتهههه... این پسر عن اخلاقه تو فیلم که از همه هم خوشگل تره.. منم رو اون کراش سگی زدم و یه سینمایی و ی سریال دیگه ازش دیدم و انصافا قشنگ بودن خودشم بازیش خوبه چصکی نیست چندان 🥰

بنام خداوند بخشنده مهربان شروع میکنیم امینم گونه جواب دادن رو😂😂😂

😂😂 یهو آهنگ معروفش توی ذهنم پلی شد --> آیم فیلینگ لایک رپ گاد، رپ گاد😂

سلاامممم دورت بگردمم قربونت برم خوبم تو چطوری جذاب لهنتی دوست‌داشتنی؟

درودددد (مدیونی فکر کنی میخوام این سلام عربی کوفتی رو از توی دهنم بندازم بیرون و درود فارسی رو جا بدم)

منم عالیم ستاره‌ی درخشانم. ممنون که حالمو میپرسی تاج سرم💜

😂😂😂

جووون بابا.. شما وقتی تلاش میکنی ادبیات پارسی رو پاس بداری بسیاررررررر آتشین و بقول فرنگی ها sexy میشوید جانم😍🥰
خداروشکر عالی هستی🤩🤩

دلم خوایت یه ومپایر اصیل باشم😂😂😂 لعنتیا نامیرا ان
منممممممم😂😂😂 اما  خب هر چیزی مطلق نمیشه... با یه چیزی میشه کشتشون

تازه یه چیز جالب هم توی این فیلم بود

فرض بگیر من یه اصیلم و فرد A رو تبدیل می‌کنم. اون فرد هم B رو تبدیل می‌کنه. حالا اگر من به طریقی مردم (اصیل ها رو فقط با یه چیزی میشه کشت: چوب درخت بلوط سفید. علت داره ولی نمیخوام وارد جزئیات شم) افرادی که به من مربوط میشن هم می‌میرند. یعنی A و B هم می‌میرند!

جالب نیست انصافا؟ 

عهههه

برگاممممم نه نه اشتباه شد باید بگم چه جالببببب!! 😮😂😂 انگار که مثلا بابابزرگه رو بکشن بعد بچه هاش و نوه هاش هم زارپ میمیرن😐😂😂 منطق نویسنده رو دوست دارم😂😂

واووو نمردیم و دیدیم انگلیسی ها یه سریال بامعنی درست کردن😮😮😮
چی بگم والا😂😂

من شخصا از وقتی چشم به جهان فیلم دیدم گشودم همه رو آمریکایی دیدم. چون پدرم خیلی این مدل فیلم ها رو میدید... از اون طرف مامانم خوشش نمیاد زیاد ولی... اما خب ما این جا به هم احترام میذاریم 😂

مامانم از همون اولش فیلم کره ای دوست داشت.. عمه ام هم همین طور

بابام آمریکایی خیلی میدید

منم الان ترکیبی در اومدم. هم کره ای، هم آمریکایی... تازه خودمو وسعت دادم و ژاپنی و چینی و اسپانیایی و فرانسوی هم میبینم😂😂

انگار که دورگه بدنیا اومده باشی😂😂 مامان منم عاشق ماهواره و ایناش بود ولی خب بقول خودش بابام ازین دستگاهای خاکبرسری نخرید و دوست نداره😂😂 خوده بابام هم تا جایی که میدونم سریع و خشن رو دوست داره و مختار و یوزارسیف رو.. منم که درجریانی هرفیلمی که خوش بیاد و نیاد رو میبینم کره ای باشه که چه بهتر😂😂

وایسا سرچ کنم این جوزف کیه
بگو که سرچ کردی....

ببین... من از لهجه ی بریتیش متنفر بودم... همیشه وقتی میشنیدمش فکر میکردم دارن پوستمو از گوشتم جدا میکنند... بعد توی این سریال اصیل ها اکثرا به علت قدیمی بودنشون لهجه ی بریتیش دارند...ایشون هم به همین دلیل لهجه بریتیش دارن. لهجه من دراوری هم نه، واقعیشو! چون انگلستان دنیا اومدن...

 اینقدر عالی مونولوگ میرفت که حتی منم دلم خواست لهجه بریتیش پیدا کنم! ولی الان دیگه تقریبا برام غیر ممکنه چون تقریبا ده ساله دارم با لهجه آمریکایی میرم جلو...

واقعا اینقدر زیبا کلمات رو تلفظ میکنه... اینقدر زیبا نقش اجرا میکنه  که باورت میشه! انگار نه انگار بازیگریه... و این نظر من نیست. رفتم یه چند تا نقد خوندم و دیدم بقیه هم همین طور فکر میکنند.

آرههه.. ماشالله بر و روی خوبی داره ولی به آقام بندیکت کامبربچ نمیرسه 🌚

حقیقتا من تا یه مدت طولانی متوجه فرق لهجه ها نمیشدم تا اینکه بعد چندتا امریکایی دیدن یهو رفتم یه ساخت انگلستان دیدم.. اهااا اون دوست دختره راس که انگلیسی بود هم تاثیرگذار بود تو این امر خطیر 😂
برگاممم نقد هم میخونی😮😮 آقا کلاس کاریت خیلی بالاتر از ماست.. ساچ عه واو😮🔥

مدیونی فکر کنی از بعده  i don't تا سره looking نتونستم تلفظ کنم 👀😂 جدید بود نبود؟ 😂💔
وای بگردمت😂 بذار الان کمکت میکنم 

I don't recall any pixie dust from the darknees of the coffin recently I was forced to endure.

آی دونت ریکال اِنی پیکسی داست فرام دِ دارکنِس آف دِ کافین ریسِنتلی آی واز فُرسد تو اِندُر.

معنی: هیچ گونه گرد جادویی را از تاریکی تابوتی که اخیرا مجبور به تحمل کردنش شدم، به خاطر نمی‌آورم.

I don't recall = I don't remember

یعنی به خاطر آوردن

pixie dust

این انیمیشن تینکر بل رو دیدی؟  وقتی پرواز میکرد یه نوری داشت یا مثلا وقتی میخواست گل پرورش بده یه گردی میریخت روش؟ همونو میگه

darkness = تاریکی

coffin = تابوت

recently = اخیرا، به تازگی

I was forced = توسط یکی مجبور شدم به...

endure = تحمل کردن

I was forced to endure = من (توسط شخصی مجهول) مجبور یه تحمل کردن شدم

واییی مرسییییی🤩🤩🤩

خداروشکر نیستی لهجمو موقع خوندنش بشنوی😂😂🤦‍♀️  چه فازی برداشتم یهو😂😂💔
وای اینو بگم.. زمانی که راهنمایی میرفتیم یه رفیق داشتم هانیه اونم عین تو انگلیسیش خدااس بعد سره زنگ زبان و تکلیف ها و کانورسشن ها همش میچسبیدم بهش کمکم کنه😂😂 معلم ما خیلی رو اسپیکینگ حساس بود این بچه هم سره این قضیه خیلی کمکم کرد.. یبار وسط خوندن ریدینگ کتاب برگشت بهم گفت  «زینب این لهجه غلیظ استرالیایی که میگیری رو حتی زندایی من که استرالیاییه نداره» 😂😂😂 اون موقع اونجوری بودم می‌آمور.. الانم که لهجه ام شده کره ای.. قشنگ عین همونا کلمه های انگلیسی رو تلفظ میکنم (بیشتر وقتا از عمد چون یکی از بچه ها معلم زبانه و حرصی میشه😂😈) 

ولی دروغ نیست اگه بگم دلم تنگ شده بود بیام رگبارپیاماتو ببینم😆😆
میدونم... کلا من خیلی تو دل بروعم😎🍷🚬

الانم حس یه آجوما رو دارم که نوه اش نشسته از علایقش حرف میزنه و...

وای😂😂😂😂

نگووووو

من نهایت تلاشمو داشتم میکردم خیلی واضح حرفمو بیان کنم کههه

بلی بلی *اسفند دود کردن برای محد🥰🥰


مشکل از بیان تو نیست من زیادی تو بحث ومپایر و خون‌آشام خنگ عمل میکنم چون علاقه زیادی بهشون ندارم😂💔

نه به حافظت امیدوار شدم😂😂
والا من بعضی موقع ها یه چیزهایی به سرعت یادم میاد که فقط این قابلیتو از هارد کامپیوتر دیدم😂

خواهش میکنم بذار اول این کیدراما 50 قسمتیو تموم کنم بعد به گیم او ترونز و بقیه برسم اخر سر راجب ومپایرا و دیدن اصیلا بحث میکنیم😂😂

لحنت ملتمسانه ات فقط😂😂😂😂😂

چشم چشم

یا بنگتن کبیر! 50 قسمت؟ داری چی میبینی مگه؟

ببین... گیم آف ترونز خیلی صحنه داره ها... هی بری جلو بهتر (؟!) میشه از یسری لحاظ ها ولی اگر میبینی مشکل داری نبین. فصل یک که رسما اوجشه ولی بهتر میشه...

وای گفتی گیم... ببین من کلا 5 فصل ازشو دانلود کرده بودم. همه قسمت ها رو هم 1080 دانلود کرده بودم. یعنی هر قسمت 1 گیگ... بعدش کامپبوتر ف/اکیم معلوم نیست چش شد و مجبور شدم بدم درستش کنند... از قضا ویندوز عوض کردن... فیلم هم باهاش پاک شد :)))))))))))

الان فعلا تو بحران گیر کردم تا ببینم کی حال دارم دوباره بشینم دانلودش کنم...

دردم از این میگیره من فقط 3 فصل دیده بودم... تا بخوام برسم به فصل 5 هنوز دو تا دیگه مونده بود... داشتم فصل 6 دانلود میکردم :))))))))

ببین من اجبار توی کارم نیست😂 کلا خوشم میاد هر چی میبینم رو به بقیه هم پیشنهاد بدم ببینن 

دوست داشتی، اصیل ها رو ببین... نداشتی هم اشکالی نداره عزیزم

خب اسم مستعار جدیدت :هاردکیس (شما مختاری هرمدل عشقته کیس رو بخونی😜)

ببین یه کیدرامای آبکی ناببب.. کلیشه خالصصص😂😂 سه خواهر و برادر جسور.. بعد ببین این 8 قسمتی ک تا الان دیدم همه یا دارن خیانت میکنن عین فیلم ترکیا یا تو سر هم میزنن عین فیلم ایرانیا😂😂 خیلی خوبن روحیم عوض شد با مسخره بازیاشون🤪
(وی تمام فیلم های صحنه دار و بی ناموسی ای که تا به حال دیده از جلو چشمانش رد میشود) آهاا👀😂😂
اوههه.. میفهمم منم سره فایلای اکسو این بلا سرم اومد دیگه آدم سابق نشدم.. خیلی درد داره 😢😢
عشخمی که😚😚

این کویین که گفتی

من اصلا نمیشناختمشون ولی رفتم سرچ کردم و دیدم چه خفن هایی بودن برای خودشون توی سبک راک!

حتما اگر وقت کنم میرم تا ناموس آهنگ هاشون رو گوش میکنم😂

وایییی ببین برو مستند زندگینامشون هم ببین.. بومهین رسپندی (یه همچین چیزی بود) اسم یکی از اهنگای فوق معروفشون هم هست.. پشمات میریزه..

فکر کن.. فردی درواقع یه ایرانیه زرتشتی بوده!! ازون دست خانواده هایی بودن که مگقع همه اعراب به ایران به هند فرار کردن و بعد اومدن انگلستان و... اصلا مغز از سرت میپره🤯🤯
آفرینننن فایتینگ 🔥🔥😂

هرموقع خواستی و لازم داشتی بیا صحبت کن من میخونم و گوش میدم و میدونم که حق با توعه :) باشه؟

:)

بیا بغلم :)

🤗🤗🤗 اومدم

درمورد اینکه گفتی میری بیمارستان و اینا

عزیزم خیلی کار خوبی میکنی مراقب مامان بزرگتی :)

فقط مواظب باش زیاد به خودت سخت نگیری، باشه؟ محیط بیمارستان همچین جای جالبی هم نیست

 

منی که هنوزم ساعت 7:30 صبح بلند میشم.

مرسییی... جز ما که دیگه کسی رو نداره این بنده‌ی خدا.. فقط از این ناراحتم که حرفمون رو گوش نداد که قبل بدتر شدن حالش بیاد دکتر :( زورمون بهش نرسید

چشمم.. انشالله همین روزا مرخص میشه میاد خونه مراقبشیم

بابا چه جونی داری تو.. من این روزا با گریه با بالش پتوم جدا میشم 😭😭 یعنی تحمل فاصله بین خودم و نیمه گمشدم راحتتر از فاصله منو تشکمه😂💔

اصلانم معلوم نیست روش کراش سگی زدی ها😂😂😂

سگی رو نمیدونم ولی کراش چرا زدم😂

 

4-5 تا سریال در حال پخش داری میبین؟ 

واتاشینو آی مگه مجبوری؟😂

منم یه مدت در حال پخش میدیدم و دیدم رسما دارم جون میدم واسه ی همین دیگه نگاه نکردم😂

😂😂


آره🙂
نه ولی اگه می‌داشتم تموم شن میلیونها سال طول میکشید برم ببینمشون
😂😂😂 ولی بدک نیستا.. فکر کن هرشب یه قسمت جدید از هرکدوم میاد اکثرا هم آخر هفته ان.. از دوشنبه تا جمعه من یکی هرشب یه قسمت جدید دارم و زود میبینم.. بهتر از اینه که یه شب تا صبح بیدار بمونم حداقل خوابم منظم تر میمونه

عاو.. اینم منطقیه.

من خودم چون برای این که ساعت 12 بخوابم و 7 بیدار شم 2-3 سال زحمت کشیدم و ارزش کارمو میدونم زیاد نمیذارم تا شب بیدار بمونم و فیلم ببینم... بعضی وقت ها این مدلی میشه ها که یهو ساعت 1:30 بخوام ولی به ندرت😂

ولی اینکه میگی به خودت نظم میده بهتره :)

از عجایب دنیا اینه که باهم انلاین شدیم 😍😂

درسته.. خب حسودیم شد بهت که انقدر رو خودت میتونی کنترل داشته باشی.. من اگه بخوام حواسمو از زندگی و خواب و بیداری پرت کنم میرم سراغ فیلم اونم نرم سراغ کتاب میرم خلاصه یه چیزی که مغزمو مشغول خودش کنه، اونجوری کمتر فکر میکنم و کمتر اذیت میشم از افکارم

واییی😂😂😂 بنده خدا نیمه گمشده ات😂

 

نه من واقعا نمیتونم... من قبلا ها عادت داشتم ساعت 4 صبح بخوام و 9 بیدار شم

بعد دیدم مگه مریضم 5 ساعت میخوابم ولی ساعتش نا مناسبه؟

و این طوری شد طی  دو سال به خودم زجر دادم تا اون 4 کوفتی رو برسونم به ساعت 12

بنده خدا نداره که😂😂 20 ساله جای اون بالش پتوم کنارم ان.. حق ندارم به پتوم وابسته شم جای اون بلا گرفته؟ 😂😂😂


راست میگی.. خواب شبانه واقعا مهمه و خب با اون ساعت بهم ریخته منو تو داغونتر میشد اوضاع.. حیف از زوال عقل و آلزایمر میترسم وگرنه به اون رویه زشت شب بیداری بیشتر ادامه میدادم

باور کن این آدم پیرا اصلا حوصله شون نمیشه بعد هم به یه جایی میرسن که دیگه محل نمیدن😂 باور کن دیدم که میگم

یکی از دوست هام هم همین مشکلو با مامان بزرگش داشت

ایشالا هر چی زوددتر خوب شن و بیان خونه 💞

خدا به همه ماهایی که باهاشون سر و کار داریم صبر بده😂

مرسییی انشالله 

واییییییییییییییییییییییییییییی

زرتشتی اصیل؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

اوه مای گاد!!!!🤯🤯🤯🤯

واجب شددددددد

آره انگار.. ولی خودش چندان اهل دین و اینا نبود بیشتر باباش مذهبی بود.. داداشمون اهل دل بود.. از نظرش لباس ها جنسیتی نداشتن(چیزی که از فیلم و استایلش فهمیدم) و بایسکشوال بود👀

اره تا تنور داغه ببین کیف کن

به به اسم دراما رو😂

آبکی ناب؟!😂 وای نگوووو من حوصله کلیشه ندارم😂

منم الان دارم با مامانم سریال موچین (ایرانیه) میبینم... دروغت نگم دوستش دارم... طنزه و مرجانه گلچین و امیر نوری و علی صداقی و... توش بازی میکنند! یعنی فیلمش خود سمه... از این سم بیخودی ها م نه ها! واقعا قشنگه😂

 

خب اگه تو هم مغزت مثل من مریضه پس حله برو گیم ببین😂

آرههه قشنگ از اون مدل هاست صبحا پخش میشه آجوماها میبینن فقط😂😂

عااا شنیدم اسمشو.. همونه که مرجانه خانم جلسه ایه؟ یا قاطی کردم؟

داداش همین الان لانگ تایم نو سکس رو دانلود کردم منو از چی میترسونی (مثلا خیلی خفنم😂😐 اخه بحث خفنی هم نیست ک ادعا کنم خفنم.. فقط مغزم بقول تو مریضه😂😂) 

آره عجایب دنیاست😂😂😂😂😂 معمولا که چه عرض کنم 99 درصد مواقع هیچ وقت با هم آنلاین نیستیم😂

 

نه عزیزم باور کن منم اونقدر کنترل روی خودم ندارم😂 فقط از پس خوابم توی این 20 سال بر اومدم😂💔

منم اگر یه مسئله سخت باشه برام رو میارم به فیلم دیدن... ولی اینو درمورد خودم فهمیدم و خب یه نفر یه بار میگفت بفهمید نقاط راه در روی شما کجاست و اون موقع میفهمید این مسئله جدیه و بعدش تلاش کنید برای بهتر شدنش تلاش کنید...

منم هر وقت میزان فیلم دیدنم بره بالا (الان عید استثناست) میفهمم مسئله جدیه

شاید برای تو هم همین طوره واتاشینو آی :) 

بیا با هم تلاش کنیم از پسش بر بیام، باشه؟ :)

برای دوتا بیزنس ومن یه امر طبیعیه گلم😜😂


همینم خیلیا برنیومدن به خودت افتخار کن دختر😂❤️
اوهوم خودشه.. 
اوکی دوکیو 👌 باهم انجامش میدیم عین قبل و بعد😆

چرا چرا حق داری به پتو وابسته شی😂

به اون نیمه گمشده ات بگو توی این 20 سال پتوم بیشتر از تو کنارم بود😂

 

عه دیر خوابیدن آزایمر میاره؟ نمیدونستم😂

خب پس بیشتر واجب شد... به همین رویه زود خوابیدن ادامه میدم😂

شک نکن که بهش میگم😂😂😂شاید حتی یکی دوبار دیت هامونم بخاطر خواب کنسل کنم😂😂😈


ببین انگار پژوهش ها نشون داده که اگه انسان شب ها زود بخوابه رو عملکرد مغزش تاثیر مثبت داره و برعکس اون هرچی دیرتر بخوابه تاثیر منفی بیشتر میشه خلاصه که خواب معبوده مغز ما آدم هاست😂😂
آفرینننن فایتینگ 😎🔥

واتاشینو آی من یه دقیقه میرم مسواک بزنم و لب تاپو خاموش کنم و با موبایل بیام باشه؟ 

شاید یه 15 دقیقه طول بکشه تا اتاقو جمع کنم اینا

اگر بودی که هیچی

ولی اگر نبودی خیلی خوشحال شدم آنلاین بودی :))) 

دلم برات تنگ شده بود :)))

اگر خواستی فردا و پس فردا و ... من از صبح تا شب هستم اگر تونستی بیا :)

اوکییی

لحلینعحلیلیحیلح منمممم.. کلی دلم تنگت بود هنوز هم تنگته🥺❤️❤️❤️ دوست دارم دختره😚😚😚
اوکی دوکیو هرموقع وقت شد میپرم همینجا 

اولین بارمه توی زندگیم گفتم ۱۵ دقیقه بعد می‌رسم و دقیقا راس ساعت میام😂 معمولا رخ نمیده

جزو معدود مواردی هم هست که من گوشی به دست از خستگی بیهوش میشم😂💔

نیمیدبنیتیهی

منم دلم تنگته واتاشینو آی🥲 باور کن از هم صحبتی باهات خسته نمیشم🥺💜

منم عاشقتم فدات شم... توی این دوره زمونه افرادی مثل تو کم پیدا میشن🥺💜

وایㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ از ذوق گریه دارم ㅠㅠㅠㅠ اوتوکهㅠㅠㅠ

  •  یک خاطره‌ی شاد امسالم که فکر بهش باعث لبخندم میشه.

شاید باید در جواب به این سوال به کلاس زبانم اشاره کنم! از صدقه سری کرونا، کلاس زبان‌های منم آنلاین شد چون مامانم می‌گفت باعث صرفه جویی در وقت میشه و الکی خودمون رو آواره‌ی خیابون‌های شلوغ و پر ترافیک نمی‌کنیم.

من اوایل، کلاسم توی اسکایپ (یه چیزیه شبیه به واتساپ و...) برگزار میشد. تماس تصویری که توش می‌گرفتی خیلی عالی بود. ولی بعدش معلم زبانم برگشت گفت بیا بریم توی گوگل میت.

بعدش این گوگل میت یسری آپشن داره که میشه عین اسنپ‌چت فیلتر انداخت روی پشت زمینه یا روی قیافه‌ی خودت...

من و معلمَم هم میخواستیم یکم کنکاش کنیم ببینیم اینجا چه جور جاییه که بعد از کشف این مطلب باعث شد یسری فیلتر خنده‌دار بیاد بالا.

به قول خود معلمم یکی باید توی موقعیت باشه تا بفهمه میزان سم بودن اون لحظه تا چه حد بالا بود ولی واقعا خنده‌ام میندازه.

به بههه تشکر میکنم از شما می‌آمور عزیزم بابت قدم رنجه نمودن در چالش😍😍


واییی یکی دوبار دیدم تو اینستا که تیم جلسه داشته یهو یکی با فیلتر سیب زمینی اونجاست😂😂

  • یک خاطره که بهم درس یاد داده.

شاید جواب دادن به این یکم طولانی شه.

ببین، من از خوندن داستان مصور خوشم میاد. منظورم وبتون نیست. نمی‌دونم تا حالا چیزی درموردشون دیدی یا شنیدی، اما یسری اپلیکیشن‌ها هستند که توش می‌تونی داستان بخونی. بعدش به یسری مواقع حساس که می‌رسی یهو سه تا انتخاب میذاره جلوت و تو با انتخاب کردن یه گزینه ممکنه کلا مسیر داستان رو عوض کنی. بعضی انتخاب‌ها هم به علت زیادی مهم بودنشون حتی الماس هم ازت کم می‌کنه. درسی که حالا توی یکی از این اپ‌ها گرفتم (چون من دو تا بازی این مدلی دارم) این بود که واقعا حتی کوچک‌ترین حرف، حرکت و نگاه می‌تونه نتیجه رو ته کار از این رو به اون رو کنه! باور کن من یه داستان رو چندبار تا حالا خوندمش و هر بار یه مدل تموم شده و همش هم به خاطر کارهای خودم در گذشته بود!

توی آپدیت جدید این بازی یه بخشی اضافه کرده بودن که برای هر داستان، به طور جداگانه، یسری ماموریت میذاشت جلوت و تو اگر اون‌ها رو انجام می‌دادی بهت الماس می‌داد. قاعدتا قابل حدس زدنه که چون اسمشو گذاشتن ماموریت، انجام دادنشون راحت نیست. از طرفی دارم میگم آپدیت جدید، یعنی برای داستان‌های قدیمی هم این صدق می‌کنه.

حالا توی یکی از بازی‌ها از من می‌خواست یه کاری رو انجام بدم ولی من همش همون گزینه‌های سابق رو انتخاب می‌کردم و شاکی هم بودم چرا جواب نمیده! بعدش به خودم گفتم اگر روش خودم که مطابق میل خودمَم هست قرار بود موثر باشه تا الان یه اتفاقی میوفتاد! برای همین شروع کردم به تغییر. متفاوت انتخاب کردم. انجام دادن این کار سخت بود چون روند داستان یکم با چیزی که خودم دوست داشتم متفاوت بود اما در نهایت من اون ماموریت رو به انجام رسوندم!

برای همین نتیجه گرفتم اگر برای رسیدن به چیزی دارم یه کار رو هی تکرار می‌کنم و نتیجه نمی‌گیرم، شاید باید متفاوت عمل کنم! باید متفاوت انتخاب کنم. امکان داره ازش خوشم نیاد، اما در نهایت نتیجه چیزی میشه که دوستش دارم.

یکی دوبار از این سبک کتابا خوندم ولی اینی که تو میگی خیلی چالش برانگیز و جالب به نظر میاد😮😮😮

خوبه که آدما حتی از گیم و کتاب هم یه درس میگیرن👍👍

  • چندتا کتاب و وبتون که امسال خوندم (میتونه سال انتشار برای قدیم باشه)

کتاب: ما تمامش می‌کنیم – ما شروعش می‌کنیم – یاد او – عشق زشت – آخرین چیزی که او گفت (همه‌شون انگلیسی بودن... دو تا اول رو می‌دونم ترجمه فارسی هم داره ولی بقیه‌شون رو نمی‌دونم.)

وبتون: من کلا یه وبتون رو دارم از وقتی یازدهم بودم تا همین الان دنبال می‌کنم و خداوکیلی خسته شدم ازش دیگه... نویسنده‌اش خیلییییی دیر به دیر آپ میکنه و برای همین انقدر کِش داده شدهاسم وبتون: omega our leadernim!

اون سه تای اولی رو منم خوندم میدونی دیگه😂😂 بخشای سانسور شده رو بهم رسوندی😂❤️

عههه این وبتونه.. من نمیخونم ولی یه عمره اپدیت شدنشو تو وب ددی و مونی میبینم😂😂 صبری دارید ها

  • چندتا فیلم و سریال قشنگی که امسال دیدم (میتونه سال انتشار برای قدیم باشه)

سریال: خاطرات یک خون آشام 1و2و3و4و5و6و7و8 (آمریکایی) – اصیل‌ها 1و2و3و4و5 (آمریکایی) – شکوفه‌ی جوانی ما (کره‌ای) – زیر چتر ملکه (کره‌ای) – خانواده‌ی با وقار (کره‌ای) – آقای ملکه (کره‌ای) – دکتر رمانتیک 1 (کره‌ای) – پنت هوس 1و2و3 (کره‌ای) – گیم آف ترونز1و2و3 – آمریکن’ز گات تلنت – توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت (کره‌ای) – روباه نه دم 2 (کره‌ای) – وکیل یک دلاری (کره‌ای) – آلیس در سرزمین مرزی 1و2 (ژاپنی) – گو هه ریونگ مورخ تازه کار (کره‌ای) – دهن لق (کره‌ای) – عاشقان ماه (کره‌ای) – بیست و پنج، بیست و یک (کره‌ای) – پادشاه زمین (کره‌ای) – خنده در وایکیکی 1 (کره‌ای) – کیمیای روح 1و2 (کره‌ای)

توی ذهنم چند تا فیلم دیگه هم هست ولی اسماشون یادم نمیاد، ببخشید.. بعدشم که بینیمو عمل کردم و کلا نمیشد کاری کرد و بعدترشم مامانم برام PS5 خرید و کلا فیلم دیدنم تعطیل شد و جاش بازی کردن قوی اومد وسط 😂  نصف بیش‌تر این فیلم‌ها رو که نام بردم تابستون دیدم!

فیلم سینمایی: suicide squad – The fault in our stars – پری دریایی لایو اکشن - باربیاینا که نوشتم سینمایی آمریکایی بودن و دومی هم حتما تهش اشکتو در میاره...

وهاااا اینارو رو هم جمع کنیم بعلاوه درس خوندنات و رفت و امدات.. کی وقت کردی بخوابی تو دختر؟ 😂😂😂

  • چندتا انیمه و انیمیشن قشنگ که مسال دیدم (میتونه سال انتشار برای قدیم باشه)

کارتون: راپونزل و قلم جادویی – شانس – فرار مرغی 2 – در جست و جوی نمو – پری دریایی – اسپریت – عصر یخبندان – next gene – پسر فضایی – عنصرها – خانواده ی ویلابی ها

انیمه: اوشینوکو – 86 – اتک آن تایتان – وایولت اورگاردن – مرد ارّه‌ای

  • آیا از تصمیم هایی که امسال گرفتم پشیمونم؟

هم نه و هم آره.بالاخره هرچی نباشه این تصمیم‌های من بودن که «منِ کنونی» رو درست کردند

فرار مذغی جالب بود ولی کلا نه 1 نه 2 هیچکدومشون فیوریتم نیستن.. اتک ان تایتان رو که کنار بذاریم... وایولتتتتتتت من واقعا عاشق این لعنتی شدم... خیلی ایده جذابی داشت و عشق وایولت... وایی یکی اینجوری عاشق بشه فقط:")))


آجو نایسسس

  • چند جای باحالی که امسال رفتم

امسال من فقط یه جای مهیج رفتم اونم یه خیابونیه توی اصفهان به اسم «جُلفا» و بسیار وایب خارج رو میده به آدم.

اهالی اونجا بیشتر مسیحی هستند و برای همین هم وایب اونجا خیلی خارجیه. یه بار از یکی‌شون که سوال پرسیدم، به جا حاج خانم بهم گفت خواهرم😂 عه نه صبر کن. شاید به مامانم گفت؟ هر چی بود خیلی با آدمهایی که روزمره می‌بینم فرق داشتن و کلا خیلی مودبن همه اونجا و کلا خیلی وایب خوبی داره. حتی کریسمس رو هم جشن می‌گیرند اونجا.

یه کلیسا داره به اسم «کلیسای وانک» که از جاذبه های گردشگری اینجاست و خیابون هاش هم سنگفرش شده و ساختمون ها هم وایب انگلستان میدن به آدم.حتما سرچ کن خیابون جلفا در اصفهان و عکس‌هاشو ببین... خیلی جای قشنگیه!

سرچ کردم... فکم خورد زمین اصلا نمیدونستم همچین جایی هم تو ایران خودمون هست😮😮🤯🤯 قدرت خدارو ببینااا.. اومدم اصفهان حتما باید اونجا برم.. اصن شاید بخاطر همین جلفا بیام اصفهان 😭😂

  • چندتا چیز مفید یا جالبی که امسال خریدم

من کلا آدمی نیستم که خرج بیخود داشته باشم اما این وسیله‌ای که گرفتم عجیب چیز مسخره و به درد بخوریه!

ببین دیدی وقتی داری از مداد استفاده می‌کنی و می‌تراشیش، اونقدر کوتاه میشه که دیگه توی دست جا نمیشه؟ منم رفتم یه وسیله‌ای خریدم که می‌تونی مداد رو داخلش قرار بدی و اون وقت راحت می‌تونی بنویسی! عملا به طول میداد اضافه میکنه. این طوری هم مداد رو هدر نمیدم و تا انتها ازش استفاده میکنم و هم دستم خسته نمیشه.

واقعا نمیدونم اسم این چیزی که خریدم چیه ولی خیلی به درد بخوره.وسایل طراحی با سیاه قلم هم خریدم که واقعا خیلی جالب بودن... مثلا یه پاک کن داره عینهو خمیر می‌مونه...

من اینی که میگی رو دیدم خیلی بدرد بخوره لعنتی..

مبارکت باشن همشون.. وایساا نمیدونستم طراحی هم میکنی!!! تا حالا بهم گفته بودی راجبش؟ 🤔

  • امسال به کسی کمک کردم؟ (حتی خودم؟)

شاید یکم به خودم کمک کرده باشم.

تصمیم گرفتم لاقل مسیری که توش قدم گذاشتم رو مثل آدم تا تهش برم. درسته کمی و کاستی توش وجود داشت، چون هرچی نباشه من آدمَم نه ربات و خب خسته میشم، اما همیشه کارمو ادامه دادم.

یکم هم تلاش کردم به معلم زبانم کمک کنم. چون من و اون بیش از 4 ساله با هم دوستیم و دیگه رابطه مون از حد معلمی و شاگردی گذشته... منم تلاش کردم به عنوان دوستش کمی بهش کمک کنم... بنده خدا یکم مشکل داشت.

به به.. آفرین بهت افتخار میکنم🥰🥰💋

  • حس و حال امسال رو توی یه بند بهتون میگم.

امسال سالی بود که پر شده از احساس‌های مختلفی همچون غم، از پشت خنجر خوردن، استرس‌زا، شادی، هیجان، عصبانیت و یکنواختی بود! و انسان هم چیزی جدای حس کردن نیست. پس میتونم بگم امسال سال خوبی بوده چون به عنوان یه موجود زنده، من توش زندگی کردم و زندگی یکنواخت نداشتم.

  • تشکر و شکرگزاری امسالم از چه کسی است؟

تشکر:

شاید باید بگم اول از همه مامانم، که بر خلاف چیزی که نشونش میدم واقعا دوستش دارم و میدونم اگر اون نباشه منم نیستم. کسی که همیشه پشتم بوده و هست.

بعدش دوست‌هام! زینب، سرور، مائده و سحر. کسایی که هر وقت نیازشون داشتم، برام بودن. به وقت شادی باهام شاد بودن و به وقت غم، ناراحت. کسایی که هیچ وقت قضاوتم نکردن و صادقانه بهم گوش کردند و نظراتشون رو بهم گفتند. حضورشون در کنارم خیلی قویه. حتی با وجود اینکه اینجا نیستند ولی بیشتر از افراد دورم، حسشون می‌کنم.

شکرگزاری:

شکرگزاریم از خداست. شاید اونقدرها آدم معتقدی نباشم و شاید اونقدرها هم باهاش در سال حرف نزنم ولی همیشه شکرگزارشم. میدونم اگر اون نمی‌خواست، دورم رو پر از افراد خوب نمی‌شد.

اون زینب منم دیگه نه؟ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ وای 

راستی واتاشنو آی، از مائده و سرور چه خبر؟

باهاشون تازگی ها حرف زدی؟ 

میدونم یه ماه دیگه تا کنکورشون مونده و احتمالا حسابی استرس دارند... امیدوارم کنکور خوبی بدن :) اگر هم نشد، تیر کنکور خوبی بدن :)

خبر چندانی ندارم یه مدتی میشه باهاشون صحبت نکردم :(

منم امیدوارم براشون دعا میکنم

به بههه تشکر میکنم از شما می‌آمور عزیزم بابت قدم رنجه نمودن در چالش😍😍

یه درصد فکر کن من توی این چالش شرکت نکنم😂

اون سه تای اولی رو منم خوندم میدونی دیگه😂😂 بخشای سانسور شده رو بهم رسوندی😂❤️
آرههه می‌دونم... داشتم کلی اسم می‌بردم😂💜

عههه این وبتونه.. من نمیخونم ولی یه عمره اپدیت شدنشو تو وب ددی و مونی میبینم😂😂 صبری دارید ها
صبر ایوبه اینا دلبندم... 

تازه قبلا ها موضوع داستان یادم می‌رفت مجبور میشدم برم از یکم قبل‌تر بخونم تا یادم بیاد😂

حیحی🥰🥰


وای😂😂😂 من باشم عمرا برگردم از عقبتر بخونم 

وهاااا اینارو رو هم جمع کنیم بعلاوه درس خوندنات و رفت و امدات.. کی وقت کردی بخوابی تو دختر؟ 😂😂😂
واییی😂😂😂

نصف بیشترشون رو تابستون دیدم. به غیر خاطرات یک خون آشام و اصیل ها، عاشقان ماه و روباه نه دم 2 که میومدم برات تعریف می‌کردم و آلیس در سرزمین مرزی، بقیه رو تابستون دیدم

یکی از علت‌هایی که تابستون کلا ناپدید میشم همینه😂

هرچند من بازم تابستون ها ساعت 8 بلند میشدم... و تا نصف شب وقت داشتم یه حرکتی بزنم...

تفریح اونقدری هم من ندارم... واسه ی همین تنها تفریحم فیلم دیدنه

مامانم دلش به حالم سوخت، برای همین پس اس خرید برام که لاقل یه جا خونه میشم یکم هیجان بهم وارد شه که خدایی نکرده مریض نشم😂

عااا از 8 صبح بیدار بودی تا نصف شب.. منتغیه😂😂

آفرین به مامانت.. من هنوز دارم برای گوشی جدید رو مخ بابام کار میکنم😂😂 فایتینگ 

وایولتتتتتتت من واقعا عاشق این لعنتی شدم... خیلی ایده جذابی داشت و عشق وایولت... وایی یکی اینجوری عاشق بشه فقط:")))

 :)))))))

من خودم وقتی اولین بار این انیمه ی وایولت اورگاردن رو دیدم کلاس دهم بودم... دقیقا میشه 5 سال پیش... ولی اینقدر قویه داستانش که هر از چند گاهی میشینم دوباره می‌بینمش

براش اگر اشتباه نکنم دو تا فیلم سینمایی هم ساختن... شرط میبندم دومی رو بیشتر دوست داشته باشی (داستان هاش از هم جدا هستند ولی دومی یه فلش بک به خود سریال داره و بعد هم ادامه اش میده و بعد ترش هم یه اتفاق غیر منتظره میوفته!)

برو حتما ببینش...

آره آره دیدمشوننن لعنتیارو...رفت اون روستاعه تا سرگرد رو ببینه🥺🥺🥺 واییی دلم خواست ریواچ کنمㅠㅠㅠㅠ

سرچ کردم... فکم خورد زمین اصلا نمیدونستم همچین جایی هم تو ایران خودمون هست😮😮🤯🤯
😂😂😂😂

آره خیلی اروپاییه اونجا و وقتی بارون هم میاد قشنگ وایب فرانسه رو میده بهم... 😂

اومدم اصفهان حتما باید اونجا برم.. اصن شاید بخاطر همین جلفا بیام اصفهان 😭😂
عهههههه

بیا بیا

من خودم مسئول تور شخصیت میشممممم

جووووننن باباا چه باکالاس و نایس🤩🤩


آفریننن تازه باید برام دوغ و گوشفیل بگیری ببینم این چیه تعریف میکنن 👀

وایساا نمیدونستم طراحی هم میکنی!!! تا حالا بهم گفته بودی راجبش؟ 🤔
نه بابا طراحی کجا بود😂

 من 6 سال پیش لیوای و ارن رو کشیدم با سیاه قلم.

بعدش مامانم امسال بهم گفت قاعدتا باید استعداد داشته باشی که با یه مداد خالی و یه تصویر جلوت می‌تونی چنین چیزی بکشی و منو یه روز تابستونی برد بیرون و برام وسایل طراحی خرید

اون موقع ها هم من فلفل شکن پولی روی کامپیوترم داشتم و واسه ی همین تلاش کردم به صورت خود آموز از توی یوتوب بلد شم!

بعد از دو الی سه بار تلاش و گند پشت گند زدن فهمیدم من مال این کار نیستم...

الانم وسیله هاش دارند خاک میخورند گوشه ی اتاقم😂😂

واسه ی همین چون مسئله ی جدی نبود چیزی نگفتم🥺

عههههه عههههههه عههههههه

بذار بگم نگین و میسو رات بندازن با خوداموز نمیشه 🤔😂
کنچانا کنچانا 

واتاشینو آی!

اون سریال ازدواج دروغین رو یادت میاد که من درمورد شخصیت مرد اصلیش رفته بودم تحقیق و اومدم بهت گفتم درموردش و تو هم گفتی اصلا هم معلوم نیست کراش سگی زدم روش؟

ببین... دست مریزاد! کاملا حق با تو بود!!!!!!

کراش سگی زدممم بدجورررررر

رفتم یوتوب چندتا موزیک ویدیوهای گروهشو دیدم (گفتم که عضو یه گروهه به اسم sexy zone از سال 2011 تا الان) و معنی آهنگاشون رو هم خوندم!

همه چی تموم!!!!!

میدونی که سبک J-pop تقریبا عین همین آهنگ های انیمه هاشونه... یعنی همون قدر شلوغ پلوغ و معنی دار... 

و منم کلا به خاطر آهنگ های انیمه ای بود که میلم به سمت آهنگ راک رفت (دلیل زیاد داشت ولی این یکیش بود)... و الان اینا.... وای عررررررررررررررخهثقاخیهاخی

من از قبل یه گروه خواننده ژاپنی دوست داشتم به اسم arashi ولی خیلییییی قدیمین

اینا مال همون کمپانین! و ببین.. آراشی توی ژاپن بسیار معروفه! الان اینا اومدن رو کار... 

من تازه فهمیدم ولی خب عرررررررررررر

*وقتی می آمور شفا پا مغزش را از دست میدهد*

چه اسمی دارن😮😮😂 سکسی زون👀😂

برای فهمیدن منظورت باید ی سرچ بزنم باز😂😂 کنجکاو شدم جدی

ولی خب یکم نگران گروهه هستم

الان گروهه 4 نفره اس ولی قبلا 5 نفره بوده

چند ساله یکی‌شون گروه رو ترک کرده

امروز خوندم 31 مارچ (یعنی فردا.. چون امروز 30 مارچه) یکی دیگه از اعضای گروهشون میخواد بره تا ببینه حد و مرزش توی بازیگری و خوانندگی در خارج کشور و داخل کشور تا چه حده ://///////

الان از فردا میشن 3 نفره :///////

دارم نگرانشون میشم :(

چرا دقیقا اد موقعی که من باید طرفدار یه گروه شم باید یکی بره؟

پس فردا بخوام آدرس بدم باید بگم وقتی فلانی از گروه رفت من فن شدم😂😂😂😂

وای شانستو🤣🤣🤣🤣

تو با آفتابه باید بری لب دریا😂😂😂

راستییییی

موزیک ویدیو جدید له سِرافیم رو دیدی؟؟؟؟

من فن نیستم که بگم خیلیییییی پیگیر کارشونم ولی وقتی آهنگ میدن بیرون گوش میکنم و الان قفلی جدیدم آهنگ جدیدشونه😂

اسم آهنگش smarter هست... 

همزادمم توی وبش گذاشته موزیک ویدیوشو... دوست داشتی برو اینم ببین😂💜

نه هنوز

یه گروه جدید دبیو کرده ilit یه همچین چیزی اسمشونه راجب اینا کنجاوم فعلا 👀 رکورد زدن تو 4 روز بعد از دبیو تو اسپاتیفای یه میلیون دنبال کننده دارن

توی این سریال i will be your bloom  همه یه طرف و اون مدیرشون آقای کنجی هم یه طرف😂😂😂

*قسمت سه هستم الان*

لامصب یه جوری بازی میکنه انگار نه انگار... کم پیدا میشه یکی جلو دوربین اینقدر راحت بازی کنه

یه حسی بهم میگه این یارو کنجی توی لایو اکشن دفترچه ی مرگ هم بود... حالا حال ندارم ولی بعدش میرم تحقیق!

 

کنجی خیلی خوبه😂😂😂

مدل موی مدیرشون فقط😂😂 پشمام ریخت دفعه اول دیدمش
نمیدونم دقت نکرده بیدم

مدل موی مدیرشون فقط😂😂 پشمام ریخت دفعه اول دیدمش
وای آرههههه

رفتم نگاه کردم و دیدم سنشو نوشته 60 اگر اشتباه نکنم... فرض بگیر مامان بزرگمون همچین کنه😂😂

اولش که موهاش بلوند بود و بعدش مشکی کرد و بعدترش هم قهوه‌ای😂😂

برگاممممم 60 سالشه انقدر رو فرم‌ بود ماشاللش بشه😮😮😮

نمیدونم دقت نکرده بیدم
من رفتم تحقیق!

آقای کنجی توی لایو اکشن دفترچه‌ی مرگ نبوده اما توی انیمه‌اش چرا! جای یاگامی لایت حرف زده بود.

این انیمه‌ی دفترچه‌ی مرگ (death note) شاهکاره واقعا... وقتی تازه شروع کردم به انیمه دیدن، اینو زودتر از همه دیدم

خیلی قشنگه :))

اگر ندیدی این انیمه رو پیشنهاد می‌کنم بهت. بسیار زیباست :))

برگاممممم مجددا

می‌آمور بیلاخره ب دنیای انیمه وارد شدی تبریک میگم🤩😂
من هم انیمشو هم لایو اکشنش رو دو سال پیش دیدم باحال بود انصافا اگه فصل بعد هم میداشت بهتر میشدㅠㅠ

یه گروه جدید دبیو کرده ilit یه همچین چیزی اسمشونه راجب اینا کنجاوم فعلا 👀...

آره ILLIT

رفتم دیدمشون... 

جدا نمیخوام بگم اما داره شورش در میاد... از چپ و راست گروه داره دبیو میکنه. اینا همه‌شون به قیافه‌هاشون میخورد 15 سالشون باشه 😐

البته اینا مال هایب و کمپانی BE:LIFT ـَن... 

انهایپن هم مال همین کمپانیه. الان باید فرضو بر این بذاریم خوبن چون عین انهایپن با مسابقه اومدن بالا

اگر نمی‌دونی انهایپن چیه بگو تا توضیح بدم

قدیما تو نسل 3 و 4 حداکثر دو یا سه تا عضو اونم تو گروه تعداد بالا  دو سال اخر دبیرستان بودن موقع دبیو هاشون.. الان رسما همه راهنمایی ان ک دبیو میکنن یجورایی همزمان هم پدوفیل هارو زیاد میکنن هم عمر گروه ها و کیفیت موسیقی رو کم میکنن.. مگه حنجره یه جوون 15 ساله چقدر تمرین داشته که بیاد هرروز رو استیج با لباس های باز و کلی میکاپ اجرا کنه؟

میشناسمشون ولی فقط در حد اسم

وای شانستو🤣🤣🤣🤣

تو با آفتابه باید بری لب دریا😂😂😂

به قول یکی از دایی‌هام از تو سانش عـ/نم😂😂😂

چه اسمی دارن😮😮😂 سکسی زون👀😂
بلی بلییییی 

بسی هم خفنَن!

برای فهمیدن منظورت باید ی سرچ بزنم باز😂😂 کنجکاو شدم جدی
خوبه... می‌بینم کمال همنشین داره اثر می‌کنه😂 اگر می‌خوای تا یه چندتا MV هاشونو که دانلود کردم برات بفرستم

منم خودم دیروز رفتم تحقیق! دیدم روی اون یارو که کراش زدم (اسمش فوما است) توی اینستاگرام به تنهایی 2M فالوور داره اما بقیه‌شون نه

گویا همین ایشون توی گروهشون از بقیه‌شون معروف‌تره

تازههه

اولین عضوی هم که از گروهشون رفته بوده آلمانی بوده!🤯 وقتی 11 سالش بوده هم دبیو کرده! 🤯

جدا پشما- نه ببخشید، برگا- نه ببخشید... چه جالببببببب

😂😂😂


آره بفرست این وپن برا همه جا کار میده الا یوتیوب☹️
چه اسمشم باحاله
برگاممم عضو آلمانی داشتن اونم وقنی مد نبود😮
جی دراگونه ژاپنه یارو😂

بذار بگم نگین و میسو رات بندازن با خوداموز نمیشه 🤔😂
دایجُبو😂

زیاد سختش نگیر واتاشینو آی! من کلا زیاد نقاشی کردن برام مهم نیست

گاهی اوقات صرفا جهت وقت کشتن می‌کشم😂

عجببب پس بریم رو ی هنر دیگه سرمایه گذاری کنیم

آفریننن تازه باید برام دوغ و گوشفیل بگیری ببینم این چیه تعریف میکنن 👀
جدییییی تاحالا نخوردییی؟؟؟؟؟؟؟

واو...

زولبیا و بامیه که خوردی؟🙄😂

حالا فرض بگیر زولبیا رو با دوغ بخوری... مزه‌هاشون تقریبا یکیه. فقط فرقش اینه گوشفیل یکم شیره وسطش داره که عین عسل میمونه و شیرینه اما زولبیا اونو نداره

جدا جدا خوردم اینارو ولی ترکیبی باهم نه

اخه یجوری نمیشه؟ عین ترکیب نمک و حلیم برام عجیبه این حرکت.. چجوریییی ممکنه؟؟

من هنوز دارم برای گوشی جدید رو مخ بابام کار میکنم😂😂
منم دارم روی مخ مامانم کار می‌کنم برام آیفون 14/15 بخره

برگشته میگه همین آیفونی که داری هنوز کار میده پس نه :/

ایشالا جفتمون به مراد دلمون می‌رسیم واتاشینو آی😂😂

 

راستیی گفتی گوشیت

دوربینش درست شد یا هنوز همه عکس ها رو با سلفی می‌گیری؟😂

بابای منم همینو میگه🤦‍♀️😂😂

ایشالله 

نه بابا درست نشد دیگه کماکان با دوربین جلو کارمو راه میندازم ولی خب اینم داره ب فنا میره.. میگم ممکنه گوشی بعد دوسال کار کرذن یهو کیفیت دوربینش پایین بیاد؟ غیر از خط افتادن رو لنزش دلیل دیگه ای هست ینی؟ 🤔 شلیدم من دارم کور میشم😐😂

دیدن سریال I will be your bloom تموم شد

خیلی فیلمش سوییت بود :))))

و چقدر تهش که 8LOOM برگشت یادم به بی تی اس افتاد 

چرا 2025 نمیاددددددد

ولی چقدر خوب زندگی آیدول ها رو به تصویر کشیده بودن

از بدبختی هاشون برای چارت ها گرفته تا اینکه از فاصله ی 5 کیلومتری با یکی دیده میشن حرف در میاد و سیر حرف های هیت شروع میشه... جدا شغل سختیه

خیلییی بیلاخره قرار گذاشتن


واقعا.. خیلیا فکر میکنن کار راحتیه ولی وقتی فیلما و وبتونای مربوط بهشو میبینی یا خودشون صحبتشو میکنن برق از سر ادم میپره که چه چیزایی پیش میاد

درود واتاشینو آیییی خوبییی؟

دیدم جواب پیام قبلی‌هامو دادی ولی بذار اینو بگم بعدش فردا میام جواب قبلی ها رو هم میدم😂

فقط قبل اینکه بیفتم رو دور حرففف

نمیخوای یه پست جدید در سال جدید بذاری، بانو؟😁

درود خدایان بر تو باد خوبم گل تو چطوری ؟

😂😂😂
نکته بسیار خوبی بود.. به امید یاری ایزد منان و اهورامزدا در هفته آینده دست به حرکاتی خواهیم زد 😁

خب! قضیه از این قراره.

*وقتی من بی‌خیال این گروه جدیده که پیدا کردم نمی‌شم!*

*وقتی آدم نیو فن یه گروه میشه همین مصیبت ها وجود داره.*

یادته وقتی خواستم فن این گروه شم، اومدم بهت گفتم یکی از اعضای گروهشون داره میره؟

خب، به نظر میاد قضیه خیلیییی طولانی‌تر از این حرف‌هاست! با توجه به چیزهایی که خوندم انگاری از خیلی سال پیش برنامه بر همین بوده که از این گروه 5 نفره، 2 نفرشون برن. ولی کار به این ندارم... قضیه از اینجا جالب میشه!

خودشون 31 مارچ (2-3 روز پیش) اومده بودن لایو و درمورد یسری مسایل صحبت کردن

مثلا اینکه دیگه اسم گروه sexy zone نیست. شده Timelesz 😂 نمیدونم چرا وقتی اینو خوندم خنده‌ام گرفت.😂 (اون sz تهشم هم مال اسم گروه قبلیه... اولاشو بچسبون بهم) و خب قاعدتا تو هم فکر می‌کنی به این خاطره که از این گروه چیزی نمونده که بخوان با همون اسم قبلی شروع کنن اما اینجاست که قضیه دارک میشه!

اول باید با خود کمپانی شروع کنم!

وایسا برم تخمه ای پفکی چایی چیزی بیارم که شب دراز است و محد و شفا بیدار😂😂

یعنی موقع بستن قرارداد به اون دواا گفتن شما مثلا 5 سال هستید بعدش بای فوراور؟ جالبه 😐😂
اخجون تئوری های دارک کمپانی ها😈😈☠️

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** ** ** **** ** ********* ****** ***

**** ** *** ****** ** ** **** *** *** ******* ***** ***** **** * ** *** *** ***** ************ **** ********** ****** ** ****** ****** **** ******* **** **** * **** ** ***** *****

***** **** *** ****** ****** ****** * *** *** *** ***** ****** ** *** *** **** **** ***** *** *** **** *** ****** **** *** *** *** **** 

**** ** **** ******* ****** ***** ***** ******* ** *** *** **** ** **** *** ****** ** *** ****** ** **** *** ***** **** ** ***** ***** *** **** ***** *** ******** ** ******* ** ****** * **** ****** *** **** *** *** * *** ****** **** **** ** ** *****

****** ** *** ** ** ****** **** **** *** **** * ****** ***** *** ** ***** ***** *****

*** **** **** *** ****** *** **** *** * ** ****** ** * ** ****

**** **** **** ** ***** ** *** ****** ***** **** ** ****** *** ******* **** *** *** * ******* ** ***** ***** ** ******** * *** *** **** ***** *****

******* ***** **** ******** *** **** **** ** ***** ** **** ** **** **** * **** *** ***** ** *** ****** ** **** ** ** ***** ****** **** *** ** * ***** ** *** **** *** **** *** ** ** **** *** ***** *** *** ****** *** * ****** ** *** ** ******* **** ****

*** ** ** ****** *** ****** ** **** ******* ******* *** ** **** * *** ** ***** *** ***** *** * ***** ** ***** **** * **** ***** * **** ** **** ***** ** *** **** ******

ناموسا خودم ریختم برگام موند!!!!!!! ببین یارو چه قدرتی داشته که کک هیشکس نگزیده و صدای کسی درنیومده.. بازی قدرت اینه بقیش بچه بازیه

به خاطر همین رسوایی مسخره که اخیرا بعد از چند سال حل شده، این گروه هم تحت عنوان sexy zone آخرین کنسرتشون رو 26 دسامبر 2023 برگزار کردند 

بعدش هم توسط همون عضوشون که چند روز پیش از گروه رفت توی اینستاگرام رسمی اعلام کردن که آره اسم گروه عوض میشه

و دقیقا عوض شدن این اسم و رفتن این شخص از گروه هم توی یه روز رخ داده 😐 یعنی 31 مارچ

توی اون لایوه که گفتم بهت، اعضا اومدن درمورد اسم جدید صحبت کردن یه چیز عجیب دیگه هم گفتن! اینکه یسری عضو جدید دارن اودیشن میدن تا بیان عضو گروهشون بشن😐😂 تا حالا ندیده بودم یه گروه با قدمت 10 ساله، یهو بیاد اعلام گنه داریم عضو جدید اضافه می‌کنیم! همچنین قراره توی 7 شهر، 25 کنسرت هم برگزار کنند!

بابا این اتفاقا حتی توی کیدراما هم قفله هنوز😮😮😮 چجورییی اخهه با چه منطقی؟؟؟

حتی ان سی تی هم از اول تکلیفش مشخص بود که ب مرور زمان اعضا جدید اضافه شن ولی این🤯🤯🤯 شبیه اوشی نو کو شد یکم😂😂 یهو این دختره برداشت بی کوماچی رو با اعضای جدید بعده ده سال دوباره دبیو داد😂😂

شخصا دوست دارم فکر کنم Sexy Zone دیسبند شده و این گروه timelesz جاش داره دبیو میکنه.. انصافا هضمش این مدلی راحت تره😂 ولی بعدش هرچی میخوام 25 تا کنسرت رو بِچِپونم به گروه جدید اصلا ممکن نیست😂😂😂

آری.. این گونه بود...

گومناسای واتاشینو آی... سرتو هم درد آوردم! ولی باور کن باید به یکی میگفتم وگرنه یه چیزیم میشد.

اخه یه گروه جدید چجور بدون البوم و سینگلی 25تا کنسرت حداقل یساعته بذاره محد؟😂😂💔 هرجور بهش فکر میکنم مضحکه😐💔

کنچانا کنچانا درهای جدیدی از تفکر به روم باز شد😂😂

یعنی ببینید دوستان!

من تا میخوام فن یه گروه شم چنین اتفاقاتی رخ میده!

اینا همه اش از شانسه ها!

اینقدر که من لوک خوش شانسم!

بیشتر بهت میخوره جویی دالتونه باشی😂😂💔

خب! اینم یسری از MVها که خودم دانلود کرده بودم 

1) Cream

نفر اولی که توی این MV می‌بینی همونیه که من کراش دارم روش😂

2) Try This One More Time

اونی که یه لباس سفید پوشیده و بعدش یه کت آبی پوشیده، جدیدا از گروه رفته ولی ازش خوشم میاد!

اونی که فقط یه لباس سفید پوشیده همونیه که من روش کراش زدم

اونی هم که هودی مشکی پوشیده نمیدونم چرا اینقدر وایب جیهوپ رو میده بهم😂

3) Hon'ne to tatemae

این اسم عجیب غریب معنی «احساسات صادقانه و نظرات عمومی» میده.. تازه این اسم عجیب و غریب تلفظ اسم ژاپنیشه😂

توی این ام وی، اونی که دستشو میکنه توی موهاش و خفن تو دوربین نگاه مکینه فوما عه و به طور کلی اونی که ساعت دستشه از بین 4 تاشون، فوما عه

4) Right Next to You

اونی که موهاش بلونده همونیه که من گفتم وایب جیهوپ رو میده بهم

وقتی هم صحنه عوض میشه و یه کلاب (؟) رو نشون میده همون فوما عه

این آهنگ فول انگلیسیه و از معروف‌ها هم هست

5) La Sexy Woman

خود ام وی مال سال 2019 هستش و چیز خاصی نداره 

امااااا آهنگش مال همون آلبومیه که گفتم به رتبه ی 1 بیلبورد ژاپن شده

قیافه ی جدیدی هم توش می‌بینی همون یارو آلمانی اس

 

یه دوتا ام وی دیگه هم دارم ولی فکر کنم همینا کافی باشن... 

 

کراش زیبایی دارید بانو🌚🌚

بچه های باحالی به نظر میرسن.. اونم ک میگی وایب هوبی میده بیشتر ب من وایب جونگکوک داد😂😂
خب برم از 2 ب بعدو ببینم چی ب چیه

ولییی واتاشینو آی، اُنِگای‌شیماس (لطفا) این ام‌وی ها رو زود ببین چون لینکاش 5 روز دیگه باطل میشه😂

نه اینکه من بخوام از عمد اینکار رو کرده باشم ولی یو آپلود میگه اگر اشتراک نداشتی باشه لینکا عمرشون 5 روزه اس🥺

از اونجای که فقط دوتاشو تا الان دیدم و باحال بودن همشون رو دانلود کردم دونت ووری بیب😆

واتاشینو آی دو روزه خبری ازت نیست...

امیدوارم خوب باشی.🥺💞

آیگووو  ببخشید این دو سه روز همش اینور اونور دوییدم اصلا به دست گرفتن گوشی نرسیدم زیاد 😢😢

نگرانم نشو خوشگله خوبم خداروشکر تو هم مراقب خودت باش 💋💋💋

Purple Rain

این آهنگ مال هشت ماه پیشه و معنیش از نظرم خیلی سوییت بود :)

اگر میخوای تا برات ترجمه کنم به فارسی و بفرستم


از اونجای که فقط دوتاشو تا الان دیدم و باحال بودن همشون رو دانلود کردم دونت ووری بیب😆
وای خداروشکر... اینقدر فحش دادم چرا محدودیت زمانی گذاشتن... لاقل میذاشتم تا یه ماه آینده خیالم راحت تر بود تا 5 روز آینده! بابا اومدیم و یکی نرسید به موقع... عه...😂

دیدم ولی هیچجوره وایبشو درک نمیکنم 😶😶😶ولی خوش قیافن ها.. ژاپنی ها هم دارن خوشگل میشن قبول نیست.. 

ببخشید این دو سه روز همش اینور اونور دوییدم اصلا به دست گرفتن گوشی نرسیدم زیاد 😢😢
عههه

اشکالی نداره عشقم

راستیییی... مادربزرگت بالاخره مرخص شدن به سلامتی؟

نگرانم نشو خوشگله خوبم خداروشکر تو هم مراقب خودت باش 💋💋💋

خداروشکر

چشم بانو، مراقب خودم هستم💜💜

وایییی واتاشینو آییییی😭😭😭😭

نشستم یه مدت پیش یه سریال کره ای شروع کردم به اسم «ملکه‌ی اشک‌ها» و این خیلی خفن بود سریالش و خیلی هم هر قسمتش طولانی بود! توی مایه های یه ساعت 20 یا 30

همه چی عالی بود و من چقدر خوشبخت بودم تا اینکه رسیدم به قسمت هشت!

بعد از اینکه این تموم شد، خواستم برم قسمت نُه که دیدم عه هیچ جا نیست... با کمی سرچ فهمیدم در حال پخشه سریالش😭😭😭

نه نه نههه😭💔

پشت دستمو داغ کرده بودم در حال پخش نبینم ولیییییی ببین کائنات نمیذاره😂

عجب....

باز خوبه شنبه و یک شنبه ها قسمت جدیدش میاد.

یعنی امروز و فردا باید منتظر قسمت جدید باشم... تا بیاد ترجمه شه یه روز هم طول میکشه، پس میشه دو شنبه الی سه شنبه.. خوبه... راضیم😂

منم بعد کامنتت دانلود کردم تازگیا دیدم الان رسیدم قسمت 10..انصافا خوبه این دراما.. فیلمنامش باحال و جالبه

درود دوست خوبمممم

چه طوریییی؟؟؟؟

درود و هزار گل تقدیم تو باد ( محتوای گروه خانوادگی در واتساب 😂😂)

 خوبم گل تو چطوری ؟ چکارا کردی؟ 

درود و هزار گل تقدیم تو باد ( محتوای گروه خانوادگی در واتساب 😂😂)

به قول ددی حق زیاد میگی باهات قهرم.😂😂😂😂

خوبم گل تو چطوری ؟ چکارا کردی؟ 
فدات شم که. منم خوبم عشقم. 

هیچی والا درسامو میخونم. میرم و میام. روزام تکراری شده :/ شده عین همون موقع ها که میرفتم مدرسه :/

دلم سفر میخواد. مثلا برم کیش یا قشم و حسابیییی تفریح کنم. هیجان خونم اومده پایین :/

😂😂😂


خداروشکر 
واییی منم سفر میخوام.. دیگه نمیکشم زندگی روزمره رو  یکم بیخیالی و دوری از این وضعیت رو میخوام

وای واتاشینو آی... من یه غلطی کردم... نمیدونم درسته یا  غلط... بعدا شاید بگم بیام چه کردم... ولی بدون یه غلطی کردم... 

درضمن مثل من منحرف نباش! منظورم اعتراف و کارای خاک بر سری و... نیست.

اصلا درباره ی اینا نیست...

راجع به آینده‌م و درسامه. یه حرکتی زدم... امیدوارم فقط به غلط کردن نیفتم T_T

خدا بخیر کنه ایشالله 👀👀👀

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان