📢

UrINmyEYES.blog.ir

~~~

هزار بار گفتم ولی

شدیدا تو فکر عوض کردن قالبم

ولی دوست دارم همینجور سبز باشه

پیشنهاد؟ 

نظری ندارم...
منم میخوام قالبمو عوض کنم ولی نمیتونم به تنبلیم غلبه کنم💔

ممنان

تنبلی یه طرف.. اینکه بین قالبای فرهان یکیو انتخاب کنم وسواس گرفتم. بعده اونم نمیدونم اون همه کد رو چجور تغییر رنگ بدم ک خوشم بیادㅠㅠㅠㅠㅠ

انتخاب رنگ کار خیلی سختیه
من بین طیف عظیمی از رنگ ها گیر افتادم که همشون رو دوست دارم و نمیتونم انتخاب کنم

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

این ظلمه ک رنگای خوشگل زیادن ㅠㅠ

به نظرم همین رنگ سبز با یه قالب جدید قشنگ میشه ترکیب سبز کم رنگ و پر رنگ :)

حالا مسئله اینه چ قالبی؟؟؟؟


و اینکه سبزای پاستیلی یا آکوستیک یا زنده؟ 

نازه ولی اگ دوست داری عوضکن

🥰🥰🥰


آدرسو میگی یا قالبو؟ 

عوض کن ولی بازم سبز بذار:دی

وقتی بیشتر از من سبز دوست دارید :دی

هرکدومو ک دوست داری عزیزم

جفتش وسوسه انگیزه فهیمه جونم 😺 دارم به کنکل کردنش فکر میکنم👀

اوخی پس داشته باشتش یکی ک زدی وقتیدیدی خوب نبود برات دوباره اینو بزار
مهم خودته چون اینجا هم خونته عزیزم

راست میگیااااا😮🤩

شفا من قالبتو خیلی دوست دارم
واقعا برام خاص و دوست داشتنیه
اما اگه خواستی عوض کنی هم می‌شه یه تغییر جدید...
رنگ سبز می‌دونی یه جوریایی با تو عجین شده پس میتونی یه طیف جدید سبز بذاری
راجع به اسم هم ادرس جدید خیلی خوبههه💚

🥰🥰🥰🥰

بسی خوشحالم از نظرت
حالا این طیف جدید به نظرت پاستیلی باشه یا اون آکوستیک ها؟ 

قوی برو برای اکوستیک🤠

نایسسسس🤠👊

معلومه ک راست میگم خخخخ *-*

گودرتمند بیانننن ★ㅅ★

سلامم شفا 😁
حالت چطوره؟ ساعات پایانیه سالو چجوری میگذرونی ؟
امیدوارم سال بعد سال بهتری برای همه مون باشه 🍀💜
عیدت مبارک اونییی ✨

سلااااممم حدیثثث🤩🤩

خوبم عزیز.. با موده عه اتقدر دیگه عیده!؟! خب چیکار کنم😐 خیلی تاثیرگذاره 😂😂😂
تو چطوری؟ سال جدید مبارکت باشه.. امیدوارم امسال برای همتون جوری خوب پیش بره که باورتون نشه این همه اتفاق خوب تو یسال افتاده 🤗😙

ای بابا حالا انقد هم بی تفاوت نباش دیگه 🤪😂
(میدونی فکر کنی ۵ بار خوندم تا بفهمم چی نوشتی 🤦🏻‍♀️🤣)
💜✨ تشکر همچنیننن

نمیشه خواهر من😂😂💔

فکر کن اومدم خونه مامان بزرگم، بعده ی شب بیداری و پیام دادن ب دوست و اشنا و ی چصه چت گرفتم خوابیدم بعد زنعموم زنگ زده هی صدام میکنه بیا باهاش حرف بزن😐 بابا من خوابممممممم ادم خوابو برای ی سال نو مبارک گفتن ک نباید بیدار کرددددد😑😑 
منم عربده زدم نمیخوامممم و زنعموم از اونور خط شنید و گفت بذارید بخدابه بعدا صحبت میکنبم😐
( سو ساری.. سره درد دلم باز شد یوهو😅😂) 
😙😙😙😆

مای فرندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
الهی بگردمتتتتت دلم برات تنگ شدههههههههههههههههه


عیدت مبارک باشه فداتتتتت شمممممممم

امسال میکنم برات امسال سال بسیار خوبی باشه به همراهی شادی فراوان و موفقیت های پی در پی

امیدوارم هر چی از خدا میخوای همون بشه ولی همراهش تلاش هم بکنی

واقعا خیلی خوشحالم با تو آشنا شدم مای فرند و امیدوارم روزی ببینمت :")
انصافا خیلی خاطرات خوبی رو بهم دادی و واقعا دلم میخواد تک تکشون رو نام ببرم ولی حیف زیادن و منم برای تایپ کردن زیاد، گشادم... سو خودت به همه خاطراتمون فکر کن حله😂👌
کاش به بقیه هم دسترسی داشتم تا تبریک بگم ولی ندارم متاسفانه... دلم میخواد به بیبی گرلم و ماهی و حدیث و ویمون و رز و ویمینی (نگین) و یلدا پیام بدم ولی به هیچکس دسترسی ندارم :"( ایشالا کنکور صاحاب مرده مو بدم راحت شم تا یکم دست و بالم باز شه...

از همین راه دور میبوسمت عزیزم💋❤

و ببخشید که 1 صبح که عید شد پیام نمیدم.... خواب بودم اون ساعت😂

وای محدددددد😍😍😍😂😂

پاره شدم با اون تیکه «برای تایپ کردن زیاد، گشادم» و دیدن کل کامنت😂😂🤗❤️
مرسییی رفیق نازنینممممم🤗🤗🤗🤗 چشممم فکر میکنم بهشون😂😂
نمیدونم وبم میان یا نه ولی اگه سایت یا اینستا رفتم بهشون میگم  محد میخواست کلی تبریک بگه و ماچ و روبوسی 😜😆
خب حالا نوبت منه😎🤠
اهم اهم.. محددددددد... محدثههههه‌ییی گوگولممممم تولد عیدت مبارک😚😚😚😚( وی نه دو ماچیه نه سه ماچی چهارتا الی شیش تا😜🤭) 
امیدوارم و دعا کردم هرچی خیر و صلاحتونه انسال همون بشه و کنارش کلی اتفاقات و لحظه های خوب داشته باشید جوری ک تهش بگید جدی انسال انقد خوب بود؟  unbelievable!!!!!! 😮😮😮

منم جدی امیدوارم امسال بتونم تو و بقیه بچه ها رو ببینم.... شدیدا نیاز دارم بچلونمتون نذارم از بغلم در برید🥺💞

کنچانا کنچانا 😂😂😂

درمورد قالب هم.... به نظرم خوبه عوضش کنی، تغییر خوبی محسوب میشه :") رنگش هم همین سبز باشه ولی خُب نمیدونم چه مدل سبزی :/ یه سبز خلاصه😂👌

راستی مای فرند یه عالمه فیکشن جدید خوندم یکی پس از دیگری عالی تر... یکیشون حتی اشکمو تهش در آورد😂
اینها رو جدید خوندم: کالرز، ستاره ی همدم، در امتداد رود سن، سرخپوش، کردوماندا، زمین(فصل دوم کروماندا، من فصل یکش رو بیشتر دوست داشتم ولی... فصل دومش بستگی به دید خودت داره چه جوری بدونیش...)
و من بعد یه ماه هنوز نتونستک بیخیال کالرز بشم... اصلا بعد خوندنش اون آدم قبلی نشدم... تف بهش
بیا بهم بگو کدوم هاشون رو نداری تا بهت بدمش T_T

شبیه خسرو شکیبایی تو خانه سبز شد یهو  « یه خونه باید سبز باشه، سبز و فقط سبز» 😂😂😂😂

کالرز تو لیست واتپدمه.. اونسری فکر کنم خودت بودی گفتی میخوای بخونی؟! 🤔 عا نه میسو بود گفت خونده و عاشقشه😁👍
منم تازه. آی ویش2 که تهکوک/کوکوی بود تموم کردم و خیلییییی سوییت بودㅠㅠㅠㅠㅠㅠ محد اینا ی بشه گوگولی داشتن ک پسر ته عه و خیلییییی اکلیلی میکنه با کارا و حرفاش بعده کنکورت بشین اینو بخون... یه تیم 69 (اره همون 69 😂😂😂)  هم بود اونم کوکوی بود امروز تموم کردم... ببین پارههههه میشی با شدت طنزش تازه سپمین هم داره👍 اینم برا عوض کردن حال و هوا خوبه
گفتم غیر کالرز بقیه رو ندارم.. میفرستی؟ 😍
عاااا اون موسیو بود؟ ببین نشد تموم کنم و دیگه تسلیم شدم 😔💔 لامصب هی گم میکردم کجام و هی از پارت دزدیده شدن نامجون تا اخرش ک باهم گروه درتی مایندی میشن  هزار بار خوندم😂💔 پتانسیل اینو دارم نامجین بخونم جیغ بزنم برم ته اتاقم بگم من یونتانم😂😂😂💔

جررررر😂😂😂 فکر نمیکردم تایپ کردن عادیمم سمی باشه ولی گویا سمیه😂
وای دلم میخواست برای امسال عید بهتون کادو بدم با صدای قشنگم یه آهنگ بخونم، بعدش کارمای ب.چ زد لبتابمو خراب کرد هاردش ترکید و ویندوز عوض کردیم براش و هر چی خونده بودم پرید... گور به گور شده...
وای واقعا؟؟؟ پس حتما از طرف من بهشون تبریک بگو اگر بهشون دسترسی داشتی🥺

جووون بوس خوبه که... حیف مای فرند بوس روی لبامو قول دادم برای میسو باشه... به غیر از اونجا مجازی بقیه اعضای صورتمو ماچ کنی😂😂😂😂
ان شاء الله... همینجوریش شروع نشده سال داره unbelievable میره جلو و منتظر مردادم که نتایج میاد🤗😂

وای جدا... منم شدیدا نیاز دارم یکی بغلم کنه.... جدیدا هم جناب جئون میاد 4 ساعت لایو من هی اینو میبینم میلم به بغل کردن یکی بیشتر میشه😂😂😂 میدونم باید ناراحت شم چرا کوکی همچین میکنه ها... ولی 2 ثانیه غمگینم و بقیه اشو دلم بغل میخواد😂😂😂😂😂😂

سو ماااااااااااااااچ 😂😂👍


ایگووووو این لب تابت چش نداشت اون فایلارو باما سهیم شه😔😂
تو اینستا گفتم حالا باز باید با سلام صلوات وی‌پی‌ان رو وصل کنم ببینم کی دیده😁

سرغت عمل این مسیو رو حتی تهکوک های فیکشنا ندارن😔💔 صورت و گردنت برا من😜😏💋💋💋👄

😂😂

وایییی من خیلی لوزرممممم... حتی ب لایوای اینستا کای یا توییت زدنای بکهیون نمیرسم چ برسه ب لایوای این جئون😐💔 این پسره یکاری با هممون کرده ک اگه یروز وارد ی رابطه شیم هنش با اون مقایسه کنیم طرفو و رابطه رو ب *ا بدیم😔😂

وای نههه 😫😂 خیلی بده دیر بخوابی و تازه خوابیده باشی بعد بیدارت کنن 💔🥲
راحت باش میتونم دردل هاتو بشنوم ولی همدردی کردن بلد نیستم متأسفانه 🤦🏻‍♀️😂
خداروشکر هیچکس امسال زنگ نزد بهمون و البته که من تا ۳ یا ۴ بیدار بودم 😂

خیلی ستمه😩😩😩

همینم زیاده دختر😂❤️
خداروشکر 😂😂

جررر خسرو شکیبایی
همیشه سبزِ سبز بمانید😂

کالرز قابلیت کشتن منو داشت و داره... کاش فراموشی میگرفتم و دوباره میخوندمش... واقعا آدم قبلی بعد خوندنش نشدم...
ودف؟ پشمام! میسو هم فیکشن میخونه؟ از کِی تاحالا؟ چرا به من نگفت؟😂😂😂 خدایی شوخی بود یا گفتی واکنش منو ببینی؟😂😂😂
مای مای تیم 69؟ حتما میخونمش ولی بذار گوشیم بیاد دستم که واتپد روشه بعدا میخونم😂
ای خدا خفه ات نکنه😂 مگه پی دی اف خون گوشیت سیو نمیکنی کجایی تا از ادامه اش بخونی؟
جرر چرا باید اونجا رو هزار بار بخونی؟😂😂😂
باشه فدات الان برات میفرستمشون صبر بده بهم تا توی یه پیام دیگه بدم بهت لینکاشون رو

اینجور ک گفتی ب حافظه خودم شک کردم نکنه میسو نبوده🤔😂😂.. نت لود نمیکنه صحبتای قبلیمونو بذار چک کنم ببینم باز حافظم رید یا نه😂😂

ولی فکر کنم میخونه ها.. یادمه حتی سره دزیره هم فن گرلی کردیم باهم... یه نویسنده محبوب هم داشت🤔🤔 ای حال میده اینارو ماهی یا مانی گفته باشن و من ب اسم میسو یادم بیاد😂😂💔
یس تیم 69😈😜 (پخش کردن مشاپ ان هولی و درتی مایند نداشته) 
قاعدتا باید سیو کنه.. ولی مغازه جادویی و موسیو رو هی میاره سره پی دی اف😐
چون فقط یادم میاد تا اونجا خوندم و بعد نیام جلو بزنم این بخشش تموم شدنی نیسسسی😂😭
مرسییییی😍💋

اههه محدثه 😍
از اونجایی که آخرین بار گفتی شاید عید یسر بیای سایت منتظرت بودم ولی خب نیومدی 🥲😂
نمی‌دونم اینو اصلا خواهی دید یا نه ولی منم میخواستم بهت تبریک پس الان میگم 😁سال نو مبارکت باشه 🤪😂
امیدوارم امسال از هرسال برات بهتر باشه و مقدمه ای باشه برای رسیدن به همه ی خواسته هات 💜✨
فایتینگگگگگ✌🏻

@محدثه 

ببین مای فرند اگر پی دی اف خوانت یه جوریه که صفحه هی گم میکنی باهاش میتونی از Adobe Acrobat Reader استفاده کنی
من همینو دارم روی اون یکی گوشیم (بعله... من 2 تا گوش دارم... یکیش آیفونه و جدیده، اون یکی سونی عه و سوپر قدیمیه😂) و بعدش خوب کار میده و من ازش خیلی راضیم
ببین اگر تو مشکل داری از این استفاده کن😁😍

دقیقا از همین بچه پررو استفاده میکنم و اینجوریه😐💔

 اقن دلم نمیاد کامنتو تایید بزنم بقیه بهره مند شن🤭🤭 ماله خودمه تنهایی نهایت استفاده رو میبرم ازش😚😆

ایفونت مبارک جانم😂❤️ منم همش ی گوشی دارم ک دوربینش هزار ساله شکسته ولی گشادمو جمع نمیکنم برم درستش کنم😂😂😂

آقا...
گفتم وقتی لایوهای جونگکوک رو میبینم دلم بغل میخواد..؟
الان این چهارتا لایو اخیرش رو دیدم... همینی که هی توش ویسکی با یه حجم عظیمی آب میخوره و خب... منطقیه بگم الان پاش گریه ام گرفت؟
الان من یه جوری اشکیم که دلم فقط میخواست برم خودشو بغل کنم... همون جوری که توی بغلم گرفتمش با اینکه از همه چی بیخبرم نوازشش کنم و بگم همه چی درست میشه جونگکوکی... تو ناراحت نباش... حتی اگر بغضمم گرفت قورتش بدم و بگم درست میشه...ولی خب :")
با اینکه خودم توی شرایط گوهیم تنها دلخوشیم اونا بودن..اگر اینها هم همینقدر بد بمونن چی؟ وای خدایا کمکم کن... واقعا BTS کسایی بودن که تلاش کردن درکمون کنن... منم میخوام درکشون کنم... ولی کاش درک کردن من کمکشون میکرد... بسی فاز دپرسی گرفتم اول عیدی...
*جوری که اشک ولم نمیکنه...*
اصلا توی اون جمله ی «لطفا بدون ما هم خوشحال باشید» و چشمهای اشکیش موندم... خب جونگکوکی، این الان یعنی چی آخه... دلم میخواد بگم «میفهممش» ولی خب از اون طرف حرف های بنگ پی دی هم داره روی اعصابم راه میره... بقران BTS زبونم لال دیسبند شه به هیچ آهنگی دیگه گوش نمیدم...
*گریه دارم...*

هی هی هی آروم دختر 🥺

فقط ما میدونیم پسرامون چقدر قوی بودن و موندن.. که چقدر بخاطر ما جنگیدن.. اونا میدونن ما قدردانشونیم و دنبال راه مناسب برای بیان کردن عشقمون و حس حفاظت ازشون... میدونی.. جبر چیزیه که آدم های ظالم هم گاهی زیر بارش میرن چه برسه آدم های مظلوم و صاف و مهربونی مثل پسرا و ما.. اگه جبر باعث اتفاقی بشه ناخوشایند.. سخته ولی باید قبول کرد.. اما.. هی ما ،درواقع پسرا 2018 از پسش بر اومدن بازم میتونن همچین کاری کنن :) 

میدونی...
دلم میخواد برم به جونگکوکیمون بگم برای ما ایرانی‌های بدبخت سال جدیدمون، سال «خرگوش»ـه. این یعنی امیدی دوباره و امید.
دلم میخواد بگم مطمئنم برات امسال سال خوبی میشه...
دلم میخواد بهش بگم مطمئنم به خاطر این آئین باستانی ایرانی‌ها که از زمان کوروش بوده، امسال برات سال خوبی میشه
دلم میخواد برم همه‌ی غم‌هاشو جمع کنم و خوشی‌های خودمو بهش بدم
دلم میخواد اینقدر ناراحت نبینمش...
دلم میخواد همه ی اینها رو بهش بگم... ولی من کیلومترها ازش دورم...
اینقدر غمناکه فضا که اینجا هم داره بارون میباره...

ببین میتونی کاری کنی جلو یه لشکر آدم بزنم زیر گریه بگم بخاطر محد و خرگوشک عه🥺🤧

ولی ایکاش میشد... منم دلم میخواد بهش بگم.. بگم تو باعث شدی دنیام رنگی تر و حالم بهتر باشه.. لطفا بیشتر مراقب خودت باش 🥺

😂😂
آره به نظر میاد سرعت عمل میسو خیلی توی بوس کردن من سریع‌تر از بقیه بوده😂😂 حتی به قول تو از تهکوک/کوکوی های فیکشن‌ها هم سریع‌تر😂❤
اوکی حله فدات، گردن و صورتم مال تو😂😂

آره لبتاپم بسی به نظر میاد حسوده😂 دوست داشته فقط صدامو برای خودش نگه داره
اوکایییی منم دعا میکنم وی پی ان هات وصل شن بتونی بری چک کنی😂👍

وای خوبه من مولتی فن نیستم! من همین لایوهای بنتگن رو هم نصفه و نیمه میبینم😂 همینم مونده مولتی‌فن باشم بخوام در آن واحد به همه‌ی لایوها برسم😂
به نظرم یکم زمانت رو پخش کن بین همه‌شون بالاخره میرسی بهشون! من خودم اون لایو جونگکوک که تا طلوع آفتاب ادامه داشت و unholy رو توش خوند رو یه هفته درگیر دیدنش بودم ولی بالاخره دیدمش👍😂

😂😂😂

رفتم دیدم.. میسویا گفته همونجور ک از طرف تو بهشون تبریک گفتم و ازین حرفا از طرف میسو هم بگم که عیدت مبارک و ازین داستانا 😘😂(وقتی حال نداری درست تبریک بگی ولی همه میفهمن چی میخوای بگی😂😂)

ایگووو یکم با این لب تابت صحبت کن بگو بقیه هم دل دارن ک صدای قشنگ محد رو بشنون🤧😂
تا 6 صب وصل بودن😂😂😂👍

اصن اینجوریه که به لایوی نمیزسی و تهش وا میدی😂💔 بعد مدل من اینجوریه که لایوارو ک ذخیره میکنن و ترجمه میکنن عمرا ک بتونم ببینم کامل.. الان تنها رکوردم دیدن لایو برگشت چانیول از سربازیه با ترجمه😂😂😂 دو هفته طدل کشید و حالا لایو بکهیون ک یه ماهه دارم 5مین 5مین میبینم😐😂
یه لایو میا و کوردش دارم اونم همش 30مین دیدم از 2ساعتش
لایوای بنگتن هم فقط دانلود میشه دیده نمیشه 💔😐

خیلی بلا شده این پسره... راستیییی جئون مگه پارسال 24 سالش نشده بود؟؟ من هنوز تو 24 سالگیش گیر کردممممم😭😂😂😂😂 این چ وضعشهههههه

ای خدا نکُشَتِت😂😂 همینم مونده بود الان بین میسو ماهی گیج شی😂😂😂
آره برو چک کن و خبرش رو به من هم بدههههههه
وای اصلا تو کَتم نمیره میسو فیکشن میخونه... بعد من هرچی تلاش کردم فیکشن خونش کنم موفق نبودم😂 *جوری که از خنده دارم ریسه میرم* ولی خب اگر دارعه میخونه که خوش اومده... انصافا دنیای فیکشن ها قشنگ شده... قبلا ها خیلی سمی بودا ولی الان جدیدا با فیکشن های مثل کالرز و دزیره و سرخپوش و کروماندا و غیره داره قشنگ میشه... انصافا نویسنده ها دارن به مغزهاشون وب فشار میارن چیز قشنگ بنویسن...

عه چرا پی دی اف خونت چنین میکنه؟! خب ببین یه دور پاکش کن برنامه رو دوباره از اول نصب کن ببین همین مشکلو داری یا نه

عجب... بیا کمر همت رو ببند مای دیِر فرند و ادامه‌ی موسیو رو بخون! بعدش هم به گوشم رسیده فصل دومش هم درحال آپه... بیا برو بخون بچه😂

رفتم دیدم خوده میسوعهههه👍👍😎😎😎

ی شب نصفه شب انلاین خوردیم به تور هم از همین فیک 69 براش حرف زدم بعد اونم از کالرز گفت و عررر زد براش بعد رفتم تو واتپد پیدا کنم دیدم اون اکانته کالرز و دزیره رو منتشر کرده و من فکر میکردم نویسندشون یکیه و میسو یساعت خودزنی کرد و تهش اینستا نویسنده فیک دزیره رو اورد و لیست فیک هاشو و کالرز اون تو نبود😂😂😂 تهش هم کلی دری وری گفتیم و حتی چالش در سمت توعم رفتیم🤣🤣🤣 یهو دلم  خواست بازم میسو رو گیر بیارم 👻

اره واقعا فیکا بهتر و قشنگتر شدن.. پشت خیلی هاشون معنی و مفهومه و حتی یسری ارزش کتاب شدن دارن ( با فکر به سیلور اند سیلک چانبک ک کتاب شده و نداره عررر میزند😭😭😭) 

باید همین کارو کنم👍

هولی واتررررر این لامصب فصل دو دارههه؟؟؟ اقااا من اعتراض دارمممم😭😂 فصل دومش هم قراره یجایی گیر کنم باز 😂😂💔

عه واقعا پی دی اف خوانت همونه و چنین میکنه؟😂💔
به نظرم همون که گفتم؛ یه دور پاک کن و از اول نصب کن ببین چی میشه

جر😂 #وقتی_مای_فرند_حسود_میشود
باوشه! اون پیام منم فقط مال تو😂💕

چیو آیفونم مبارک؟!😂💔 فکر کنم جمله بندیم بد بوده اشتباه فهمیدی. بذار تا درست توضیح بدم
ببین گوشی آیفونم همونیه که از قبل داشتم و تو هم ازش خبر داشتی، کلاس نهم برای تولدم مامانم برام خریدش. تا قبل اون یه گوشی سونی دستم بود که از کلاس هفتم یا نمیدونم کلاس شیشمم داشتمش
بعد الان هر دو تاش دستمه ولی خب روی سونیه رسما هیچی جز چیزای درسی پیدا نمیکنی ولی گوشی آیفونم همه چی روشه برای همین جمعش کردم😂😂
عه! الان که عیده همه جا بسته‌س، ولی بعد عید زورت میکنم بری بدی درستش کنن. مگه میشه گوشی بدون دوربین؟😂💔

آره فکر کنم از وقتی اپدیتش کردم عن شده🤔هومم👍


😎😎😎😌💅

عاهااااا😂😂😂😂 الان این لینکا ک دادی از سونی بود؟ بگو آره تا بیام دم خونتون ب مامانت بگم این بچت آدم بشو نیست😈😈😈 #در_کمین
اخه خدایی آدم اهل عکسی نیستم  کلن زورم میاد از خودم و بقیه یا چیزای دور و ور عکس بگیرم.. الان ببینی این چند ماهه همش با دوربین سلفی عکس داریم😂😂

وای چه جمله‌ات رو دوست داشتم
«جبر چیزیه که آدم های ظالم هم گاهی زیر بارش میرن چه برسه آدم های مظلوم و صاف و مهربونی مثل پسرا و ما...»
آره حق با توعه مای فرند، به قول تو گاهی هم ممکنه سخت باشه ولی ما باید هرچی شد، نتیجه‌اش رو قبول کنیم...
آره 2018 هم گذشت و اونا تونستن از پسش بر بیان.
آره حق با توعه مای فرند، تلاش میکنم مثبت اندیش تر بشم :")

کلا خودم اون موقع خیلی گریه ای بودم و باید حتما یکی رو گریه مینداختم😂💔 آیگو... آره دنیامون رو رنگی رنگی کرده... امیدوارم بتونیم روزی اگر بهش احتیاج داشت همه ی رنگ هایی که بهمون داده رو به خودش پس بدیم :") حاضرم خودم ناراحت باشم ولی اونا نه... هرچند اینقدر آرمی حواسشون به اونها هست که نخوان بیشتر از این ناراحت باشن :) بالاخره روزهای خوبم میاد
my moment is yet to come
خودشون این قول رو دادن و حتما عملیش میکنن! من مطمئنم :)

پ.ن. مای فرند جان من این قالب رو عوض کن بشه کمی توی نوشتن متن تغییر ایجاد کرد😂💔 دلم میخواد هی اون وسط یسری جملات رو بولد یا کوت کنم ولی نمیشه😂💔 #من_پُر_رو_ام!

ایگووو فرندک کوشولوی کیوتم🤗🥺


از دست توها😂💔 
ولی اینو جدی بودم ک باهاش حرف بزنم... چند وقت پیش یه چیزی شد ک باعث شد کلن از زمین و زمان بدم بیاد و بخوام بگم واقعا دیگه ارزش نداره ادامه بدم اما وقتی به این فکر کردم که من پسرامو و دخترامو ندیدم.. اونایی ک باعث شدن بعضی وقتا حس بهتری ب خودم داشته باشم و این چند سال کمتر به بدبختیام بها بدم.. اونایی ک تو بدترین شبایی ک گریه میکردم با اهنگا و ویدیوهاشون و حرفای خوبشون صبح روز بعد قویتر باشم.. من شدیدا دلم میخواد ببینمشون و بهشون بگم یکی اینجا با کمک شماها روزاشو گذرونده و لحظات خوب هم تو زندگی ساخته.. سو با این فکر خودمو باز جمع کردم دوباره شدم همون فن دیوونه ای ک حاضره برای اونا قمار کنه😜

این مدل تغییراتی که میگی یا باید یقه فرهانو بگیرم یا سحر.. البته فکر کنم بچه های دیگه بلد باشن🤔 بذار به گشادیم فائق بیام چشمممم😆😂😂

عه شفا یادم رفت روی این حرفتم ریپلای بزنم!
وای چه سمی گفتم😂💔 ریپلای چیه😂

گفته بودی جناب جئون داره یه کاری میکنه با یکی هم باشیم هی طرفو باهاش مقایسه کنیم و رابطه رو به *ا بدیم😂😂
ببین بذار تا خودم سمم بگم چی کار میکنم😂😂

دیدی هی توی لایو میان میگن بهش که برای 5 دقیقه دوستپسرم باش و اونم هی یه بار میگه باشه ولی من دلم نمیخواد براش زمان تعیین کنم؟😂😂 خب این یعنی برای همیشه باهم دوست پسر و دختریم!
واسه همین منو جو گرفته هربار که جناب جئون میاد لایو فکر میکنم منو برده دِیت😎😂💔 منتها چون سوپر معروفه نمیشه از خونه اش بره بیرون منو ببره شهربازی و رستوران و این حرفا! ولی خب چه کنم... دارم با میلیونر قرار میذارم برای همین ایناش برام مهم نی😔 دیگه باید با یسری شرایط ساخت😞❤ از همون قرار اولمون توی خونه اش بودیم... کلا خوش میگذره😔

حتیییی توی این لایوه که اشکمو در آورد پارت دوم لایوش بود فکر کنم به یکی هم داشت میگفت چاگیا😂😂 مدیونی فکر کنی به خودم گرفتم حتی اگر طرف صحبتش با من نبود😂😂

میدونم تباهم ولی کاریه که دارم میکنم😂😂😂😂

نه زینب بهش نخند😑😑 الان پارت میکنه 😑😑 نهههخ🤣🤣🤣😭

ساری فرندک نتونستم جلو خودمو بگیرم😂😂 خیلی فانی بچم😂😂
دروغ چرا گاهی ب سر منم میزنه ها🙄👈👉

بعضی وقتا میام ویدیوهاشون میبینم فرقی نداره کدومه یهو گوشیو میگیرم سمت داداشم میگم دوزپسره ابجیته ها😎😂 اونم ی سری تکون میده میره🤣🤣🤣


@ARMY.h
وای عزیزممممممممم ببین کی اومدهههههههههه😍😍😍😍😍
آره منم یادم بود گفته بودم شاید عید بیام سر بزنم منتها اصلا حسش نبود پاشم بیام سایت😂💔 گشادیم داره همه جوره بهم فشار میاره انصافا😂💔

واییییییییی مرسی فدات شممممم
عید تو هم مبارک باشههههههه
امیداورم امسال سال خوبی باشه برات و قله های موفقیت رو یکی یکی طی کنی و به چی که میخوای برسی😍😍😍😍

@حدیثث

*صرفا جهت سوزاندن دل محد با فونت بزرگگگگ نینویسممم🤪😂😂*

چرا اینقدر پیام های طولانی میفرستم تا بعدش جواب های طولانی گیرم بیاد و منم پشت بندش باید مجبور شم جوابهای طلانی بفرستم؟!😂

موندم همین طوری که داری پیام تبریک تولد میسو رو به من منتقل میکنی، همین مدلی به میسو منتقل کردی یا چی؟😂 (وقتی منم میفهمم منظورت چیه😂)

نه من حتما لایوی رو دانلود کنم، تا تهش میبینم😂 حتی اگر شده باشه جای تایم ناهار و شامم که عادت دارم فیلم نگاه کنم، لایو نگاه میکنم و خب این مدلی یعنی تند میره جلو :| چون در روز نزدیک به دو ساعت یا دو ساعت و نیم تایم خالی دارم :")

عههههه میا و کوروش هم لایو بودن؟ من اینقدر یوتوب نرفتم خبر ندارم اصلا😂😂😂 مامانم بیشتر از خودم پیگیره😂

وای تفففف😂😂😂😂 میخوای بگی از وقتی کوکی 24 سالش شده نرسیدی دیگه هیچ لایوی ازشون ببینی؟😂💔 جناب جئون هم خوب کوتاهی نمیکنن هر هفته به طورمتوسط 4 ساعت لایون و هی به لایوهای دیده نشده ات داره اضافه میکنه😂😂😂😂

ایتس یور فالز بیبی😂😂😈


دقیقاااا همینطوری منتقل کردم😂😂😂👍

واووو... من موقع غذا ترجیح میدم فیلم نبینم چون مطمئنم غذام یخ میزنه و دیگه بهم نمیچسبه 👀

یسسس.. رفتن بازی هری پاتر ک جدیدا بیرون اومده رو بازی کردن و کوروش سوپرایز کرد نیارو ( وقتی لایو رو ندیدی ولی تو اینستا اسپویل شده😂💔)

اینجور ک پیش میره من باید برم خونه جئون اونجا بشینم بعد لایو بگیره وگرنه اینجور پیش بره من حتی بعد مرگمم هم وقت کم میارم تو جهنم ببینمش😂😂😂

آقا پس پشمامممم!!!!!!
وایییی باورم نمیشه میسو فیکشن میخونههههههههههه
با چی هم شروع کرده حالا؟ کالرز؟ یا دزیره؟
من خودم شخصا با my killer شروع کردم و بعدش هم house of cards رو خوندم و یعنی خلاص! دیگه به دنیای فیکشن وارد شدم😂😂😂😂😂
چه جوری دلت میاد نویسنده کالرز و دزیره رو یکی بدونی؟! این دوتا فیکشن رو دوتا عزیز متفاوت نوشتن... من کارهای دیگه ی هر کدوم رو خونده بدم قبلا ولی این دوتا رسما شاهکارنننننننننثحخقباثحخعت
چالش «در سمت تو» دیگه چیه؟😂💔😂💔 بیا به منم بگو چیهه

آره فیکشنها مفهومی شدن! عه سیلور اند سیلک چاپ شده؟ من نخوندمش ولی هرچی چاپ میشه معمولا عالیه!
مثلا توی فیکشن های ایرانی بی تی اس، دزیره و کالرز و اسلحه تا اونجایی که خبر دارم چاپ شدن... منم میخوامممممم
تا اونجایی که میدونم دزیره رو خود نویسنده به فروش گذاشت
کالرز رو خود ریدرها چاپ کردن
اسلحه رو هم نوسنده با اندکی تغییر اسمش رو به «تیره ترین دونه ی برف» تغییر داد و به فروش گذاشت
ببین اگر فیکشن اسلحه رو هم نخوندی تا بهت بدمش... یعنی باهاش یه دور میمیری و زنده میشی... خیلی عالیه..خیلی... 3 فصل هم داره....

"هولی واتررررر این لامصب فصل دو دارههه؟؟؟ اقااا من اعتراض دارمممم😭😂

از وب شفا برداشته.. بدونه اجازه هم برداشته.. خجالتم خوب چیزیه بچه جان =/"
جر خوردم سر این واکنشتتتتتتتتتت😂😂😂😂😂😂😂😂
خو برای همینه میگم برو فصل یکش رو بخون و به منم فصل دومش رو برسون😂💔

اینو نپرسیدم ولی جفتشو خونده لامصب

چرا من اینایی ک میگی رو نخوندممممم😂😭 جدای لایوای کوک اینا هم هست این چ وضعشه اخههههㅠㅠㅠㅠㅠ
ساری ساری.. اخه من اینجور ادمی نیستم ک اسم نویسنذه یا کارگردان یا بازیگر اینا یادم بمونه گهگداری حتی اسم خوده اثر هم یادم میره😂💔

برنامه در سمت توعم شبکه 3 رو یادته؟ نجم الدین مجریش بیده.. یه تیتراژی داره میگه  « در سمت توعم، دستم باران، نگاهم باران، و...» حالا ی ریمیکسی هست همینو میخونه و وسط هر ویرگول میگن عااااححححح😂😂😂 خیلی خوبه.. من جمله هاشو میگفتم میسو عاحححح میگفت🤣🤣

واووووو منمممم میخاممم پسسسس... اونم با امضااااااا😭 اره یکی دوتای دیگه هم بودن چاپ شدن فکر کنم از فیکای همین سیلور بانی بودن ( تنها رایتری ک اسمش تو ذهنم میمونه😂😂) 
اصن یادم نمیاد خوندم یانه🤔 ی خلاصه ای ازش بده لدفن

ببین جدی میگم اگه برم و دوباره بخورم به اون بخش  جیغ میزنم و میزم زیر اکانت توییتر بنگتن منشن میذارم ب ولله و العظیم یو عار گی مخصوصا زیر عکس های نامجین 😂😭

هاه!من هیچ وقت نمیگم منبع اطلاعاتیم از کجاست که بهت لینک دادم😎😂😂😂😂
نه بابا شوخی میکنم
من هیچ فیکشنی هیچ جا در حال حاضر ندارم ولی قبلا روی لپتابم و گوشی سونیم بود. هرچی میخوندم رو پاک میکردم. ولی خوب چون یادم میمونه چی رو از کجا گیر آوردم، لینکها رو برات از جاهای مختلف کپی و سپس پیست کردم😂
در نتیجه اون لینکها دائمی هستد و در صورت تمایل میتونی برای بقیه هم بفرستی😂

اگه تهش لو نرفت تو و ماهی ب اسم درس خوندن دوتایی اون پشت صحنه نشستید فیک میخونید😂😂😂

بنده هیچ تمایلی برای به اشتراک گذاری این گنجینه با بقیه ندارم و 99.9درصد نخواهم داشت😈😎👍

میدونم کیوتم مای فرند😂 (برعکس بقیه که سعی در قانع کردن دارن تا بگن کیوت نیستن من فرتی قبول میکنم😂😂😂)

آره متوجه هستم داری چی میگی مای فرند... اونها هم به من توی شرایط خیلی بد کمک کردن
پس بیا بهم قول بدیم حتما دوتا باهم ببینیمشون و اینو بهشون بگیم... فن ساین فکر کنم خیلی موقعیت خوبی باشه...

آه دلم تنگشون شد جدا... برای اون موقع ها که 7 نفرشون باهم بودن... الانم جذابیت های خودشو داره هااااا، نا گفته نمونه!
مثلا یه آلبوم فقط صدای جیمین و جونگکوک و وی... کسایی که تا حالا آلبوم ازشون نداشتیم... یعنی دارم جون میدممممممممممممقاخهیباکسقش
یا مثلا جناب جئون که سالی یه بار هم رخ نشون نمیداد الان همش لایوه و من به شدت راضیم!😂😂😂😂



نمیدونم باید یقه کی رو بگیری ولی من تا تو رو زور نکنی ول نمیکنمممممم😂😂😂😂😂 اصلا اگر نیاز باشه براش کمپین هم راه میندازممممم😂😂😂😂😂😂

آورین آورین به همین رویه ادامه بده👍😆😂


یکسوکه🤙 به نظرت تو فن ساین غیر از امضا ماچ هم میدن؟ 🤔.. 😊👈👉


با اینکه منم دلم اپدیت گروهی میخواد ولی کیه که از فعالیت سولو بدش بیاد🤤🤤🤤 اصن مکنه لاینن جوری بخشنده شدن ک نگممم.. این اقای تهیونگ کیم هم خیلی فتوشات رو نمایی کرده  ک 🤤🤤🤤🤤🤤 

اوپسسسی کار داره بیخ پیدا میکنه😂😂😅 انشالله بزودی ( از همون بزودی ها ک بعد نوشتن اولین وانشاتم برای کار بعدی گفتم😈😂😂) 

«نه زینب بهش نخند😑😑 الان پارت میکنه 😑😑 نهههخ🤣🤣»
😂😂😂😂 راحت باش فرندم من خودمم دارم فقط میخندم از دست این چرت و پرت گفتن هام😂

«ساری فرندک نتونستم جلو خودمو بگیرم😂😂 خیلی فانی بچم😂😂»
😂 فان؟ نه اول من بودم بعد فان به وجود اومد اشتباه نکن عزیزم😂😎

وایییییییییییی واکنش داداشت😂😂😂😂😂😂 من مامانم کلا محلم نمیده در مورد اینجور چیزها ولی من خودم از این فکرا توی مغزم هست😂😂😂😂

احساس میکنم به نسخه جدیدی از نیلو و نیوش تبدیل شدیم ما😂😂😂 متوهم و خدازده و نخورده مست😂


او یههه لحظه ای یادم رفت 😂😜🤪

نه خدایی حق ما دوزپسری ب خفنی اینا نیس؟! 🤨🤨 اخلاق ک نداریم، پول نداریم، کاروبار نداریم حداقل ی چصه شانس برا داشتن همچین دوزپسری باید داشته باشیم ک😐 ینی چی اخه

ای بسوزه بدبختی...😂😂😂
صرفا جهت سوزاندن دل محد به شدت کار داد! mission accomplished فرزندم😂😂😂

تازههه جهت بیشتر سوزاندن دل شمادوست عزیز ازین مدلی هاش هم دارم اینور😈😈😈🤣🤣

به جان خودم تقصیر من نیست!😂
از بس چند ماه یه بار میام حرف میزنم پیام ها طولانی میشن

وای نه من اصلا نمی‌تونم... حتما باید یه چیزی نگاه کنم و غذا بخورم وگرنه اگر فیلم نبینم انگار اصلا روزمو سپری نکردم😂
وای شنیدم این بازی جدید هری پاتر خیلی معروف شده... شنیدم انگار بازیش در مورد زمان بعد از هریه... یعنی یه عالمه سال بعد از اونجایی که فیلم و کتابش تموم شد. انصافا خیلی دلم می‌خواد ببینم بازیش چیه ولی وقت ندارم، یونو؟
جررر😂😂😂😂😂 آره
یه میلیون از جمعیت فندوم باید بره خونه جناب جئون چادر بزنه وگرنه یسری کلا نمی‌رسن به لایو😂

کنچانا کنچانا 😂😂😂 این مدلی هم دوز دارمت😉🥂


منو تو سره یه سفره بشینیم بقیه رو بیچاره میکنیم با این عادتامون😂😂😂
منم ک کلن با گیم حال نمیکنم وقت نداشتن ک بماند😂🤝
ولی باحاله بازی میا رو ک دیدم قشنگ وایب خوده مدرسه هاگوارتز میده از بس شبیه سازیش عالیه

اوههههااا طفلک جئون😂😂 دلم سوخت براش😂😂 من برای اینکه خوده جئون تو خونش جا باشه برا خودش میرم خونه هوسوک پس👀😜 

😂😂😂😂😂😂
باورم نمیشه یعنی من کنکور دارم و باید از همه چی عقب باشم ولی تو از من عقب‌تری😂😂😂😂
فیکشن های My killer و House of Cards خیلی قدیمین... اولی فارسیه و دومی از بین ۵۰ فیکشن برتر انگلیسی رتبه ۱ رو داره که خوشبختانه ترجمه شده حالا باید بگردم برات و بفرستم لینک‌هاشون رو الان چیزی دم دستم نیست ولی وقت پیدا کنم می‌فرستم برات

جررر😂😂😂 این چالش سمی دیگه چه😂😂😂 وای چه سم بود این😂

وای آرهههه منم دلم میخواد ولی خب مامانم اگر بفهمه من فیکشن میخونم فکر کنم خودش منو بکشه😂 در نتیجه به همون وی دی آف هاشم راضیم😂
اسلحه رو هم نخوندی؟ هان خلاصه بدم؟
ببین این مدلیه که جیمین تهیونگ رو دوست داشته اما یهو میمیره. تهیونگ هم خیلی حالش بد میشه و توی یه سال و ۱۱ ماهی که جیمین مرده یه تراشه میسازه که خیلی خفنه. تهیونگ و نامجون و یونگی هم پلیسن و در تلاشن بفهمن جیمین چه جوری مرده ولی هیچ مدرکی وجود ندارد. خلاصه تهش مشخص میشه جیمین مرگ خودش رو با یه فناوری پیشرفته جعل کرده بوده و همش زیر سر هوسوک بوده تا اون تراشه ساخته شه. از طرفی هوسوک از قصد داره این کار رو می‌کنه و با یونگی بنابر یسری دلایل فامیله. از طرفی تهیونگ کوکی رو مبیبینه و فکر می‌کنه یه گارسون ساده‌اس ولی بعدش گندش در میاد که مال ی سازمان توی روسیه بوده و کلی داستان و ماجرا که قلب آدم رو میاره تو دهنش وجود داره😂 و تف به دیالوگ‌های توش... با دیالوگ های میشه یه دور جون داد...

چی بگم والا... مثل اینکه نحسی خورده به اون تیکه فیکشن موسیو😂

بذا تو هم چیزی ک میخوای قبول شی اون موقع تو هم میبینم😂😂😂💔

واووو دمت گرم👊💙
برگامممممم من چرا اینو نخوندممممم😮😮😮😮😮😮😮😮 چرااااااا نخوندممم اینووووو😵😵😵😐😐💔💔

بذار یه وردی دعایی بخونم براش نشد برم سراغ ددی ازون بخوام دست بکشه رو سره پی‌دی‌اف تا نفرین برداشته شه😂😂😂

😂😂😂😂 قبلاً ها به اسم درس خواندن واقعا همه کار میکردم جز درس خوندن. دیگه از این کارها نمی‌کنم ولی، چون باعث شد درس نخونم و پشت کنکور بخونم برای همین یه ابله دوباره این کار رو انجام میده😂😂
فقط کاش ماهی نمی‌کرد این کار رو وگرنه مثل من پشت کنکور می‌مونه...

😂😂😂 اینقدر خسیس نباش😂 با بقیه هم شریک شو خب😂

آورین ک ب اشتباه خودت پی بردی فرندکم یادم بنداز بعدا برات جایزه بخرم😆🎁

ماهی رو نمیدونم.. امیدوارم اونم کنکورشو جدی گرفته باشه.. خیلی دعا میکنم که امسال همون نتیجه ای رو بگیرید ک میخوایید 🥺🥺

ساری ایم نات ساری😎 من یه خسیسسهههه بدجنسم ک آب از دستم نمیچکه چ برسه لینک فیکشن های خفنی ک بهم رسوندن😎😈😈

آورین😍
عام... نه بوس که نمی‌دن ولی به نظرم میشه یهویی رفت بوس کرد بعدش بندازنمون بیرون😂😂😂😂😂😂

واقعا. این فعالیت‌های سولو خوب داره حالمون رو جا میاره😂 به قول جیمین تو لایو جدیدش همه اعضا دارن می‌درخشند و حالا باید تصور کنیم وقتی دوباره دورهم جمع شدن قراره چی ببینیم😍 اصلا خودم به اون موقع فکر میکنم روحم از تنم جدا میشههههههه

چی چیو داره بیخ پیدا می‌کنه... یه کار نکن کمپین راه بندازم جدی😂😂😂 یا درست می‌کنی یا خودم از اینجا زورت میکنم درستش کنی😂

خب من میخوام اون شانسو رو هوسوک قمار کنم توچی؟ 😂😂به نظرم حداقل 7نفر شیم بریم هرکی یه ماچ رو صورت بایسش بذاره😎 بعد برگای جمعیت و سکیوریتی بریزه و عکس و فیلم ازمون دربیاد و بعد معروف شیم و بعد خودمون ی بند بزنیم باسم  «ماچ بگیر های الهی» 😎😂😂😂


یسسس مشتاق 2025 و بعدشم 🤩🤩🤩🤩

یاااااااا تو اگه بدونی اینور چ شکلیه و چ غلطی باید کرد ک😐💔 با گوشی هم نمیشه لامصب حتما باید بشینم پای کامپیوتر بعد ازونور بیفتم دنبال کدش بعد پیدا کنم کدو باید کجا بچپونم😂😂😂 
حالا کمپینو ی دقیقه بیخیال شو برم از سحر بپرسم چجور کامنتای وبشو اونجور کرده 👀👀

😂😂😂
خوبه داریم کاپل طنز تشکیل می‌دیم اما من نمی‌دونم نیلو و نیوش کین😂😂😂😂😂

چرا انصافا حقمونه😂 هیچی که نداریم لاقل بذار دلمون با این دوزپسرامون خوش باشه😚

این دوتا فن پیج تو اینستا دارن.. خواهرن از شیراز بعد ببین اصن اتقدر فانن ک نگووو😂😂😂 بعده کنکورت اینستا بریز صفحه جفتشونو بدم بهت👀


ها والا🥰🥰

ودففففففف
عاقااااا یعنی چیییییی
من اعتراض دارمممممم
چرا این همه آپشن برای تایپ کردن داری اونور، هاننننن؟؟
اصلا قهرم من
*کز کردن گوشه اتاق

🤣🤣🤣🤣

چون من نویسنده‌ی وبم😎😂 تازه میتونم استیکر هم بذارم با کامپیوترم تو کامنتم😎🥃
حالا قهر نکنن فرندک قهر کنی میرم از تهیونگ تو فن ساین ماچ میگیرماا😈

جوری که همش این پستو میبینم و امید دارم قالب عوض شه😂💔

هی مای فرند یقه فرهان یا همزادمو گرفتی که این بخش کامنت گذاری رو درست کنی یا چی؟😂💔🚬

😂😂😂

و منی ک گشادیم میاد برم پای پی سی👀😂💔
اره بالای این قسمت ک کامنت مینویسی اون مثلث کوچولو رو بزن بعد میتونی ی کارایی کنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان