ناشناس بازی

بیاید یکم ناشناس حرف بزنیم :)

حرفی، درددلی، آزار و اذیتی، شیطنتی، شعری، داستانی خلاصه هرچه دل تنگ و مغز خسته ات میخواد بگو... 

نود بده

👍+30

بیا قشنگم😏😊

چی بگم.. اممم مراقب خودت باش فایتینگگگ

امروز حالت چطور بود؟

 سعیمو میکنممم فایتینگ یو تو

خواستم ادامه بدم ولی به نشانه اعتراض به نود ندادنت مجلس رو به سمت کلاس کنکور ترک میکنم.

ای بابا تو نود میخواستی!! میومدی خصوصی بهت میدادم خو😂

حالا قهر نکن عوضش با تمام قوا پیش بسوی کلاس کنکور و بزور دووم آوردن بین اون عتیقه ها

میتونم بگم بهترین و بدترین روزم..
💜🩷

عهه چرا؟

بچه های کلاس کنکور هنر اصلا عتیقه نیستنننن خیلی باحالن بخدا. انگار دارم میرم پارتی.
پیششش به سوی خصوصی البته بعد از کلاسم

عهه پس خداروشکر 🤩 بعدا مارو هم ازین پارتی ها ببر


بذار برم ترگل ورگل کنم برات💄

بیو بده نمیشناسمت

دور وبو بگردی همش از منه

شفایم 19ساله یه کیپاپر و بلا و بلا و بلا

وای... یسری پیام پیدا کردم تو نت چه جوری یکی رو سر کار بذاریم... از اونجایی که میدونم بسی با جنبه‌ای برات می‌فرستم😂😂😂

اینکه بقیه فکر کنن بجنبه ای.. دقیقا این بده 😂💔

خدا بخیر بگذرونه😂😂

گه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ

اما اگه نداری

غلط کردی!

دوست دارم میدونیییی

تا وقتییی مهربونییییی
این قصه رو میتونیییی
از تو چشام بخونییییی

گاهت چون عقاب

دلت چون دریا

دستانت چون آتش

قدت مثل سرو

صدایت چون آوازه پرنده

هیچ چیزیت مثل آدم نیست

خب آدم نیستم عزیزم هنوز متوجه نشدی یا بیشتر از اینا نشون بدم؟ 🤨 

حالا بریم تو کار ادبیات


دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

تا الان تو کار چی بودی پس؟


الان بهم بربخوره؟ نخوره؟ به خودم بگیرم؟ نگیرم؟ 

😂😂😂

اون موقع تاحالا رو مود اذیت کنی بودم یعنی😂 حالا رو مود ادبیات بودم.😂 ذوقمو کور نکن عهه

ولی اصن معلوم نیست تو ****یی ها😂😂

ادامه بده فرزندم😂😂

شاعر حافظ میفرماید
"به نیم بوسه توان صد هزارن جان دادن"
حالا سوال
تکلیف ما رو با این نیم بوسه مشخص بفرما جانا ببینیم مقصود کیه...😂 دارم میسنجم ببینم ادبیاتت تو چه حده

حالا نه خودم خیلی حالیمه:"|

از معلمای مدرسه بپرسی میگن منظور عشق آسمانی عه😂😂

از علی اکبر (استاد فارسی عمومی مون) بپرسی میگه بشین سره جات اینبار واضحه داره از عشق زمینیش میگه دیگه😂😂
در این مورد نه اینوری نه اونوری بوس بده حافظ فیض بَریم😎😂

یه خاطره فوق طنز از دوران مد یا دانشگاهت بگو😂😂

ببین همین الان خاطرات فوق طنز این هفتمو تو ی پست پیش نویس کردم

فردا بیای پست شده 😁
گشاد هم خودتی
اصن عمته😊

اونی اگه جای من جیمین لاور بودی
بعد عاشق فوتوبوک تهیونگ شدی
و نمیدونی کدومو بخری
چیکار میکردی

😂مشخصه کیم ولی اوک

اون موقع حدس میزدم الان رسما مطمئن ام دیگه😂😂


ولی من الان ی البوم اکسو میخام 😢💔

بوسه پس از می بده، کام دلم هی بده/ زان که شعار بست کامروا کردن است
از فروغی بسطامی


عاشق شعرهای این یارو شدم اصلا😂😂😂

ایشالله در حد همون عاشق شدنه دیگه؟ فراتر ک نمیری کیوتچه؟ 

رز😂 لاقل اونی رو نمیگفتی بیشتر فکر میکردم کی‌ای😂

درجریانی اونی 90درصد تونم؟!

درجریانی نباید منو خر فرض کرد؟
در جریانی یا بازم توضیح بدم؟ 🤨😂😂

هعی خب خسته شدم😂
تو هم یه سوال بپرس تا ج بدم پاشم برم سر کارم😂😂

خسته نباشید قربان😂😂

انتگرال سکانت 4 ایکس دی ایکس رو بفرمایید لدفن

درجریانم نباید دیگران را خر فرض نمود😂 منتها اشتباه گرفتی من کیم😂😂
اصلا یو نو وات؟
سوال قبلی رو ج نده جاش بیا حدس بزن من کیم😂😂😂

از کجا میدونی اشتباه گرفتم؟ 🤨

اصن شاید تو همون جونگ‌کوکسکشوالی هستی ک با استیل ویت یو های میشه؟
یا اون عسلی ک فن ارت میبینه چشاش قلب میشه
یا اون ایدل کوچولویی ک اسم گلدن مکنه رو یدک میکشه 
یا یه کرموی دیگه ک اومده اسکلم کنه
هوم؟؟ 

میشه
1/4 In |sec4+tan$X| + C?
یک چهارم قبلش بود چرا اومد بعدش؟😂💔

قبول نیس خودت حساب نکردی زدی تو اپ😂😂

ب بیان خوش امدی😂😂

اشتباههههههههه
محدثه بودم مای فرند😂😂😂😂😂
به جز اون آلبومه که مطمئنم مال رز بود بقیه اش مال من بود همه اش😂😂😂😂
وای باورم نمیشه گولت زدم مای فرندددددد
شفا شی محو شد در آسمان افق😂
کجا رفتی مای فرندددددددد

غمم گین شد😢

باورم نمیشه هی گول تو و میسو رو میخورم

عه جدا محو شدی انگار مای فرند
خب باشد که این طور، من کم کم باید برم دیگه مای فرند. جواب کامنت‌هامو که قبلا دادی میام بعدا میدم😂 (جمله بندیم فقط)
باید برم یه امتحان از خودم گرفتم چکش نصفه مونده تمومش کنم... فردا قلمچی هم دارم. وای استرس دارم راستشششششششششقغ8لاحکث0قح
امیدوارم ناراحتت نکرده باشم عزیز. راستش تاحالا با کسی از این شوخیا نکردم😂💔

جدا جمله بندیو😂😂


فایتینگ فرندجانم❤️❤️ بزن تو گوش قلمچی👊

برو بابا😂😂

بنابه‌دلایلی هم خوب بود هم بد

میفهمم اگه نخوای راجبش حرف بزنی

هرچی ک بشه life goes on رفیق
کمتر به خودت سخت بگیر 

نه اتفاقا جوابشو از تو اینترنت خوندم😂😂 منتها قبلش نیاز بود بفهمم سکانت چیه. بعد دیدم یه راه حل اصلی داره...فهمیدم میشه یک تقسیم بر کسینوس😂😂 مطالعه کردم قبلش


عه😂😂😂😂

عجبببب

به حق چیزای ندیده و نشنیده😂😂

چرا جواب خودمو مبنی چگونه جواب سکانتت رو دادم رو با نام "ناشناس" فرستادم سواله😂😂😂 از دست توعه ها مای فرند😂 مجبورم کردیا اییییییییییین همه پیام رو با نام ناشناس بفرستم لپ تابم خودش هنگ کرده دیگه تهش😂😂

درس خوندن بهت فشار آورده چرا میندازی تقصیر من😂😂

سوال: خداییییییییییییی کیو دیده بودی بره مشتااااااقانه بخونه ببینه سکانت چیه؟😂
جواب: برای جلوگیری از ضایع نشدن خود ببین به چه کار ها که خود را وا نمیدارم😂😂

خدایی هیچکدوم بچه های کلاسمون مخصوصا من حتی جزوه رو باز نمی‌کنیم ک تشخیص بدیم سکانت و کسکانت چ فرقی دارن

تو واقعا اعجوبه ای😂😂

تنکص💜

خواهش ❣️

صحیح دلبندم صحیح... ولی جزوه بدبختو یهبار باز کنی بخونی از روش طوری نیست هااا
امتحانات گیر میکینی هااا😂😂😂

خب من برم دیگه جدا
کاری باری حرفی چیزی مای فرند؟؟

اتفاقا این هفته میانترم ریاضی عه


هیچ.. مراقب خودت باش فرندکم لباسای گرم بپوش خودتم ببغل 😘

چشمم روشن... جا داشت میگفتم من بیام جات امتحان بدم منتها راه دوره... سو بخون جانا که نیفتی این ترمو😂😂

چشم عزیز دلممم🥰💞💜
فعلا خداحافظظظظظ🥰

جدی حیف شد

چشمممم بزرگوار 😁

خدافظی نمیکنم خدافظی نکن فعلاااا😆😗

در جواب اون پیامتم که گفتی نمیدونی چرا گول من و میسو رو میخوری
هانی من خودم میسو بزرگ کردم. دست پرورده خودمه😂😎🍷🚬 دیگه این کرم ریختنمون ارثیه از فرزندی به فرزندی دیگررر😂

بله بله مستحضرم

حسنی به باباش میره😂😂

اهم اهم سلام عرض میشود

اهم اهم سلام علیکم خوش اومدی 

من خیلی حسودم
و الانم دارم ب یکی حسودی میکنم
زیباست

جالب شد

چرا و به کی؟ 

فکت:شما مرا نمیشناسید

نه بابا 😮😮😮 خزان شدم

معرفی کن اشنا شیم😆

نه بابا میخای کارت ملیم بدم هوم؟

هومم پیشنهاد خوبیه

پاسپورت و شناسنامه هم بد نیست😁

هیچ وقت گریه نکن (":

چرا؟

لطفا بگو چرا؟ 

من واقعا تحت فشارم، ببین من امشال واقعا خرج کردم برای کتاب کمک درسی ک برم تیزهوشان یا نمونه دولتی، از یه طرفم نمیتونم برنامه هامو درست انجام بدم و درسمو درست بخونم، منظورم کتابای کمک درسیه که حلش کنم، از یه طرف دیگه واقعا دلم میخواد حلشون کنم ولی تنبلیم میشه و استرس دارم، هی بعضی هاعم میگم مدرسه های نمونه دولتی و تیزهوشان خیلی بدن و سخت میگیرن و افسردگی میگیری، یکی دیگم میگه نه اتفاقا خیلی خوبه
چی کار کنم؟

ببین هیچ اشکالی نداره که نتونی یا نخوای یا تنبلیت بشه

هممون این احساسات رو کم و زیاد داشتیم خب؟ تو تنها نیستی
میفهمم چقدر میتونه برای تو یا خانوادت مهم باشه که تیزهوشان یا نمونه بری.. 
و اینم بدون اشکال نداره حتی اگه یسری کتاب های کمک درسیت کامل بدون استفاده میمونه.. منم پول زیادی براشون خرج کردم و نخوندم
 ... 
یه نفس عمیق بکش.. قشنگ حرفامو بخون
تو ربات نیستی که بدون وقفه یه برنامه رو اجرا کنی و استراحت نخوای و اخت درنیاد.. اگه میبینی نمیرسی به خانواده یا مشاورت بگو یکی دوتا از تایم های درسیت کم شه ک بدونه عذاب وجدان ازش برای لذت بردن و استراحت استفاده کنی
اینکه تو دوتا پارت مطالعه داشته باشی و با بازدهی خوب بخونی و تست بزنی بهتره تا اینکه 6تا پارت باشن و همشونو نصفه بخونیو شب از عذاب وجدان اهمال کاری بخوای سرتو بکوبی دیوار
اگه میبینی این وضع انقدر اذیت کنندس.. قورباغه ات را قورت بده ی برایان تریسی رو بخون.. قدم ب قدم و دونه دونه از نکته هاش ب مرور زمان استفاده کن.. تو قرار نیست یه شبه همه ی تست هارو 100 بزنی و نمره هات 20 شه

اون غولی ک از این مدرسه ها ساختن برات رو دور بریز.. درسته کمی سره درس سخت گیرن اما اکثرن دبیرای خوبی دارن و نکته های مفیدی میگن و حتی ممکنه درس خوندنو برات لذت‌بخش کنن.. یه قسمت دیگه این مدرسه ها و جو حاکم بهشون برمیگرده به بچه های اونجا ک خب نسل هرچی جدیدتر تغییرات بیشتر:) 

چون ، همه ی ادمای دنیا ، حتی تنها ترینشون همیشه یکیو دارن که حاضره بمیره ، ولی اشک اونارو نبینه ، چون خودم شانسی راجبش نداشتم و اشک کسی که دوسش دارم رو زیاد دیدم ، بجای اونی که دوست داره بهت میگم ، هیچ وقت گریه نکن...(=

ولی اگه یروز از ته دلم غمگین بودم چی؟

اونی که منو دوست داره ممکنه حاضر باشه اشکمو نبینه ولی تا اخر عمرم با سنگینی اون غم تو دلم مصنوعی و الکی بخندم؟ 

خب دیگه چخبر؟

جز کنج اتاق نشستن و چت کردن خبر خاصی نیست

اون وسطا هم پامیشم میزم آشپزخونه ناخنک میزنم به خوراکی ها میام^^

تو جدا همه چی تمومی یه مشاور یه خواهر یه مادر اصن عوففف زن زندگی ای انصافا
همیشه راهکار دادنات با همه فرق میکنه
بماند که بعضی وقتا عجیبن و یا اعتقاداتت به من نمیخوره .. 😂😂

کیه ک قدر بدونه عزیزه من😅😂

بیکازززز من متفاوتم😎😂
جدی؟ الان چی عجیب بود اخه🤔😂

اعضای کی ال فمیلی کیا هستن؟

سوال خوبی بود🤓

هرکی که تو کی ال استار اکانت داره حالا چ ادمین چ مترجم چ مسئول فروشگاه چ بقیه کاربرا عین من

اون موقع برو و توی بغلش گریه کن ، نذار حس کنه به درد نخوره... نذار جز غمای خودش ، غمای توهم بکشنش

متاسفم.. انگار تجربه دردناکی داشتی🖤🤍

نمیتونم بهت قول بدم بابت انجام اینکار ولی سعی خودمو میکنم.. وقتی بفهمم کی واقعا دوسم داره.. اون موقع سعیمو میکنم که منم اغوشمو باز کنم و تو اغوش هم تسکین پیدا کنیم

عه یعنی از اون قیمه های خوشمزه نمیپزی؟

مگه از قیمه هایی ک تا حالا پختم خوردی ک میگی خوشمزه؟! 🤨 یَک یَکتون دارید کم کم ترسناک میشید😮😂

من من گدر مودونم بوخودا تو نمیبینی گدر دونستنمو🥺
بر منکرش لعنت😌
حالا میگم منظورم به چی بود وقتی شناختیم 😂😂

گفتم چشام تار میبینه؟

بشمررر
نچ.. باز این بازی کثیف😐💔 میسو و محدثه کم بودن تو هم اومدی تو تیمشون😂😭

اون افراد را نام ببر جمله بندیو

یه حدسایی میزنم ولی اوکایی.. قبلش بگم اونجا بالا 1000تا ممبره و من خیلی بشناسم 200نفره و انشالله ک یادم میاد همه رو

جیسوگ، سیمول، جیمین شی، جیبینا، جولیا
نانا، ویناد، غزل، ریحون
ستیا، ماندانا، نگین، ، ماهی،، رعنا، سارا، ویمون، میسو، محدثه، ستاره، دینا، ریحانه، یلدا، زهرا، کریستوفر، طاها، مهدی، رز، نیلمون، کارلا، هما، مینل،ایسول، اذین، مینی، موچی،آنا، صدف، ساشا، سومین، بابونه،کیمچی، ددی،هلینا، نغمه، روژین، ساهارا و نسترن... اینارو یادم بود

رنگش خوشمزه بود دلم خاست خب بعد شبش مامانم درس کرد من با نیت اینکه دست پخت شفاس خوردم XD

اخی عزیزم، 😂😂❤️

مای فرند درد و دلم میاد...
واقعا کاش بقیه میفهمیدند توی تیزهوشان خیرات پخش نمیکنن. معلمها یکی پس از دیگری بدترن. قبل امتحانهای دی یه چیزی هست تحت عنوان امتحان های آذر ماه... یعنی دو ماه امتحان توی نیم ترم اول داریم ما. تنها اینم نیست. امتحان سمپاد هم هست. امتحان استانی هم هست... توی یه روز سه تا امتحان مختلف هست.. بعدشم معلم ها کوفتم حالیشون نی... تهش مجبوری میلیون میلیون خرج کنی برای کلاس های آموزشی که تهشم وقتی میای دهم هیچ کدوم به درد نمیخورن.
واقعا به عنوان یه تیزهوشانی باید بگم این فا*کینگ مدارس کاری کردند که معنی خود کلمه از درس خوندن متنفر شم. جو بچه های مدرسه هم بدتر. یه مشت از دماغ فیل افتاده و یه مشت دروغگو یه جان. تنها دلیلی که از توش نمیومدم بیرون و همونجا فارغ التحصیل شدم پز دادن و یدک کشیدن اسم تیزهوشانی بود که روم بود و نه هیچ چیز دیگه ای... وگرنه من خودم فقط با زدن یه کتاب تست و بدون هیچ کلاس و کوفت و زهرماری از یه مدرسه عادی رفتم توی اون مدارس... که بزرگترین اشتباه زندگیمم بود والا.
البته رفتن به اون مدارس خواسته ی خودمم نبود. جبر مادرم بود. ولی خب... گذشته ها گذشته😂💔

ببینم میتونی بچه مردمو سکته بدی یانه😂😂💔

قبول دارم تیز و نمونه بد هم هست... اونی ک من رفتم از شانسم برا راهنمایی خوب بود ولی دبیرستان متوسط رو ب داغون بودن
منم عین تو سره اسمش موندم

خب بذا بگم صد درصد یادت میاد
قضیه پول یا عشق..😂😂😂
دیگه نگی شک میکنم دارم با شفای خودمون حرف میزنم

دینا خدا لعنتت نکنه

این دفعه واقعا تویی😂😂😂

بیا بیخیال چرا و کیش بشیم...🗿🤝

بدجنس😐💔

😂😂😂پس چی؟؟
کی میاد با انجلش درباره عشق بحث کنه جز عسلیش؟^^
تازه وقتیم فن ارت میبینه چشاش قلب میشه

ببین از کی منتظرت بودما ک هی میسو و محد اومدن اذیت کردن و تو نیومدی 😂😂

ای بابا..بد شد که😔
تقصیر ریاضیه گیر کرده بودم
تازه قیمه عم عسلت بود

اشکال نداره دفعه بعد از محد و میس پیشی بگیر بهشون هاپو یا موش بده😜

عهههه
هی میگم خدایا من با کی راحب قیمه حرف زدم یادم نمیاد

وای شفا اصن یه کارایی کرده عسلت محشررر😈😂

کنجکاومان کردی بوگو بوگو🧐

سعی میکنم😔😂😂
عکسشو دیدم تو گروه همونی که لپه هاش غرق شوده بودن😂

کم کم داره یادم میاد😂😂

پیج زنداییمو هک کردم
تازه 3 هفته دیگه مسابقات داخلی ربوکاپم شروع میشه ^^
بذا یه چی تعریف کنم مختص خودت اصن

ترسناک شدی یهو

اوکایی

عسلت به این مظلومی😔

یکی تو مظلومی یکی کیم سوکجین و جئون جونگ کوک 

والا بوخودا من گونا دارم *-*

واییی شفا از دیوار کلاس میریم بالا ناظم میاد میگه بیاین پایییننن هر دفه من اومدم عین مرد عنکبوتی اون بالا بودین😂😂😂

مثلن باور کردم


این حجم از بیش فعالی ار کجا میاد؟ 😂😂

اره اره باور کن حقیقتو باید باور کرد😌

ما کلا جمع میشیم پیش هم انرژیمون میزنه بالا😂به طور کلی از روی زمین راه نمیریم از رو میزا راه میریم دنبال هم میکنیم😂😂بعد تازه تنها کلاسیم هستیم که مسابقات میدانی کشتی کج تپش برگذار میشه😂

بچه پررو رو نگا😐😂


خوبه اینجوری😂😂 واااووو😮😮😯 حالا به برنده چی جایزه میدید؟ 

اصن ا اونی رومینا بپرس ببین مظلوم تر از من دیده؟😶
خوبه؟ اونروز وسط ریاضی دیدم یه چیز دراز از بیخ گوشم عین فشفشه رد شد به خودم اومدم دیدم پارمیدا از رو میز پریده پای تختس دعوا با روژین که من میخوام حل کنم اونم جلو معلم 😶😂
جایزش اینه که زنگ میخوره میره خونه😂😂

اونی رومینات کو؟ کجاس؟

😂😂😂چ فانید شماها همینجور بمونید 
عجب جایزه سخاوتمندانه ای😂😂

الان میگم بیاد^^
اره ما اعجوبه ایم یونو؟ ناظممون کم اورده میگه نمیتونم جمتون کنم 😂😂تو کلاس شیک میزنیم جلو معلما😂
اصن پرفکتتت😌👌

رویت شد>~<

ای نو😂😂 وای برگاممم🤣🤣🤣🤣🤣

رومینا اونی ظهور میکند😌

پاندام اصلن خیلی مظلومه این همه حجم انرژی عادیه براش...

ای وای فکر میکردم تو کلاسشونه این رومینا اونی😂🙊

درود بر رومینا 

دینا، پاندا، انرژی؟ به ی زبونی بگو بفهمم خواهشا
ولی این بچه مظلوم نیستااا.. اتیش پاره ایه بیا و ببین دیدم ک میگم😂😂

آره از کلاس زد بیرون اومد اینجا😆🤭

بل بل خیلی مظلومه...
*به روم نیار میدونم خیلی آتیشه *🤭

😂😂😂


#کمپین حمایت از اونی های دینا
😂خوبه تنها کسی نیستم ک این عقیده رو داره

دینا ببینه سمت توعم پارم میکنه😆

جفتمون کنکل میشیم🤝

از اشناییتون خوشبختم😌
والا تازه اموزشم میدیم به هم😂😂

یاااا مح به این خوفی😔

ما نیز هم😂😎

یکم به اون ناظم بیچاره رحم کنید گوناه داره😂

یکی تو خوبی یکی جونگ کوک موقعی که سوکجین رو اذیت میکنه😈

نههههه ما گونا داریم همش میاد اخراج میکنه :/
تازه لازم به ذکره عسلت و دوستاشم کلی اذیت میکنه

ینی الان من بیام اونیا مو اذیت کنم؟😈😈

وااا :/ جدی اخراج میکنه؟

دستش درد نکنه 😝

اگه جونگ کوک بازی دربیاری ماهم بلدیم سوکجین بازی دربیاریم👿☠️

اره سر هر چیز چرتی میگه 2 هفته اخراج یا اینکه بی پروندتو بگیر :/
عه تو دوس داری عسلت اذیت شه؟اذیت شه گریه میکنه هااا

ولی دلم برا سوکجین بازیات تنگ شده ..😂😂😂اصن برم یه سوال چالشی دیگه پیدا کنم

عجب آدمی 😐 خیلی تاثیرگذاره😐

هومممم اگه این اذیت شدنا یکم  قراره متمر واقع شه اونی هاشو اذیت نکنه اره😁

😂😂😂 یاخدا اصن کنکلی.. ای دونت نو یو.. ای دونت نو وات ایز بیان... ای دونت نو فارسی.. اینگیلیشی کیلی کیلی کمممم 😂😂

نخیر اصن حالا که اینجوریه اذیت بیشتر =اذیت کردن بیشتر اونیام

ولی جدا برگام از این حجم سرعت یادگیری زبانت ریخته

عجب گیری کردیم ها😐😂😂 این چ ضدحمله ایه اخه

رومینا و باران هلپ مییییی😂😭

We be😎 اصن از هر انگشت این اونیت یه استعداد و تلنت میریزه یکیش یادگرفتن زبانه یونو😌💅 

دیگه همینیه که هست😔 من میخواست مظلوم بمونم خودتون نذاشتین😔
نپ نپ دیگه صداشون نمیکنم😈

یه یه بر منکرش لهنتتت اونیم ماشالا هزار ماشالا زن زندگیه😌

بیا یه معامله کنیم.. من چندتا فن آرت و نقاشی خوشگل میفرستم تو هم  دونسنگ خوب و نازنین سابقم میشی؟ هوم؟؟


بلند بگو ماشالله 😌💅

واقعا؟؟*ذوققق  اگه خوشگل بود گبول ^^

مااااشااااااالله چش نخوره ایشالاااا *اسفند دود کردن

آره آره نایسسسس


اسفند اسفند دونه کور بشه چشم حسود و دیوونه😆

*منتظر نشستن

😆😆

برات پست خصوصی میذارم ازشون

فقط باید یکم صبر کنی>~<

روزها خسته کننده تر از قبل میگذره دلتنگ تمام دوستانی ام که امسال کنار خودم ندارمشون:) دلتنگ تمام خاطرات گذشته ام دلتنگ تمام اون مسیر مدرسه و غیبت کردن با اکیپ 7 نفرم... دلتنگ قدم زدم تو باغ زیبای جلوی مدرسه ام... دلتنگ شبای بی دغدغه و شب زنده داری های بی وقفه ودلتنگ بهترین شب زنده دار ها... دلتنگ بازی ج ح:))... خسته ی درس و امتحانایی که حتی اجازه چت کردن با بهترین رفیقمو ازم گرفته:) حالا ارزو داریم ی روز بتونیم ان همو گیر بیاریم!...دلتنگ تمام اون با معرفتایی که سر مناسبتای خاص سنگ تموم گذاشتن برام ولی اونقدر درگیر بودم که نتونستم جبران کنم براشون. شفا همین که بیادشون بودم کافیه مگه ن؟ اونا درکم میکنن؟؟ دلتنگی هام زیاده ...خیلی زیاد ... شاید بعضی اوقات حالم خوب نباشه اما شفا من به خیلیا قول خبرای خوب و دادم ...
من قراره مرحم قلب های دلتنگ دوستام باشم! من بخاطر وجود بهترین دوستام دوباره بلند میشم و ادامه میدم . من تلاشمو میکنم امیدوارم نتیجشو هم ببینم:) سرتو درد اوردماااا ولی سیس به امید اون روزی که ی روز همه دور هم همو از نزدیک ببینیم اونقدر محکم بغلتون کنم که خفه شین جرر ولی میدونی که چقدر عزیزی برام بلا !!! سو مواظب خودت کلی باش و همینطور کمتر بد اخلاق باش با پسرای دانشگاه جررر... راستی سلام یادم رفت سلام شفا( وی خودش خندش گرفته )بخدا فشار درسه... تا های دیگر بایتان جانا^3^

تهش قرار بود احساسی تموم شه چرا خندوندی منو😂😂

همین یاد هم کافیه.. درسته که هیچکدوم نمیدونن تو خلوت و تنهایی جقدر یادشون کردی و با فکر بهشون به خودت روحیه دادی... اما خب تو هم نمیدونی چقدر تو خلوت و تنهایی به فکرت ان!! یا حتی تو جمع و کنار بقیه دوستا.. ماشالله انقدر همه درس دارن.. یا دانش آموزن یا کنکوری یا دانشجو یساعت عین پوآرو باید فکر کنم کی میتونی باشی😂😂 هی احتمالا بالا پایین میره😐😂
یجی میگم منو نزنی.. وقتی هم منو دیدی خفم نکنی تو بغلت جان ب جان آفرین بدماا... بازم نمیتونم حدس بزنم کدوم عزیزکردمی میترسم اسمو اشتباه بگم قطع امید کنی😂💔
قول نمیدم خوش اخلاق باشم ولی سعی میکنم کمتر بداخلاق باشم^~^
بیا عزیز دلم منصور بذار برقص یکم فکر کن من برات میخونم😜😆
بححح سلام داوشم😂😂🤣.. فدا سرت بابا من درحالت نرمال هم سلام نمیدم مگر بپرم وسط جمعی😝
بوج ب لپ اناری ات یه بیگ هاگ هم برایت🤗مراقب گلدون اطلسیت هم باش😗

روزها خسته کننده تر از قبل میگذره دلتنگ تمام دوستانی ام که امسال کنار خودم ندارمشون:) دلتنگ تمام خاطرات گذشته ام دلتنگ تمام اون مسیر مدرسه و غیبت کردن با اکیپ 7 نفرم... دلتنگ قدم زدم تو باغ زیبای جلوی مدرسه ام... دلتنگ شبای بی دغدغه و شب زنده داری های بی وقفه ودلتنگ بهترین شب زنده دار ها... دلتنگ بازی ج ح:))... خسته ی درس و امتحانایی که حتی اجازه چت کردن با بهترین رفیقمو ازم گرفته:) حالا ارزو داریم ی روز بتونیم ان همو گیر بیاریم!...دلتنگ تمام اون با معرفتایی که سر مناسبتای خاص سنگ تموم گذاشتن برام ولی اونقدر درگیر بودم که نتونستم جبران کنم براشون. شفا همین که بیادشون بودم کافیه مگه ن؟ اونا درکم میکنن؟؟ دلتنگی هام زیاده ...خیلی زیاد ... شاید بعضی اوقات حالم خوب نباشه اما شفا من به خیلیا قول خبرای خوب و دادم ...
من قراره مرحم قلب های دلتنگ دوستام باشم! من بخاطر وجود بهترین دوستام دوباره بلند میشم و ادامه میدم . من تلاشمو میکنم امیدوارم نتیجشو هم ببینم:) سرتو درد اوردماااا ولی سیس به امید اون روزی که ی روز همه دور هم همو از نزدیک ببینیم اونقدر محکم بغلتون کنم که خفه شین جرر ولی میدونی که چقدر عزیزی برام بلا !!! سو مواظب خودت کلی باش و همینطور کمتر بد اخلاق باش با پسرای دانشگاه جررر... راستی سلام یادم رفت سلام شفا( وی خودش خندش گرفته )بخدا فشار درسه... تا های دیگر بایتان جانا^3^
اخه نویسنده خودش پایان احساسی وغمگین نمیدوسته *لبخند زدن ... آه درسته چقدر یاد تو یاد شد وچه زیبا... بذار بگم بیاد هم بودن زیباس اینطوری بهتره وگرنه باید برم بیابون خونه ی میس مهمونی جرر... یاااااا یعنی چی نفهمیدی:/ نا امیدم نکن:/// حالا بستگی به شرایطم داره... سعی میکنم مثل ادم برخورد کنم اصن:))) همین الانشم قطع امید کردم ازت والا :// اوکییی دتس گود.. اوفف اصن دلم برای صدای سکشیت تنگیدهه دارم تصور میکنم منصور میخونی جررر... سام علیکم نوکرتم داشم (ک رو با تشدید بخون) بازم دتس گود... عزیزکم منم کلی کیس برات از همیینجا تا همونجاا که هستی میفرستم ^3^ ^3^اصنم فکر نکن که با لپتاپ اومدم و ایموجی ندارم...

بهتر حداقل بخاطر سداند بودن افسردگی نمیگیری 😆

آهه گلبم را چنان اکلیلی کردی ک الان اکلیل ازم بیرون میزنه
جرررر به فاصله دو خط ناامید شذی😂😂💔
خب هی میام لیست کوتاهمو محدود کنم به 2نفر تو هی نذار😭😂
کیس هاتو گرفتم🥰🥰🥰
اصلاا😂😂

والا بخدا😌😂
اکلیلی کردنت وظیفس قابلی نداش😄😂😂😂
😒😒شفا بخدا دوس دارم با دمپایی محد بزنمت ! ودف خو چگونه نمیتونی بشناسیم😐🚶
اوفف اصن😌💙💎
لو بدم خودمو؟ تو ضعیفی تو تشخیص والاا😒🚶🚶🚶

تنکیووووو 🥰🥰


خب خب خب... ماهیییییی.. (خدایا تروخدا درست گفته باشم این دفعه رو🥺🥺) 

تللل مییی د ترووووو

نو خیلی غلطه😏🙂😂 ولی خدایا چه خوب که یاریش کردی درست بگه این دفعه رو😒😂😂😂
میخواستم بگم از میس کمک بگیر، گفتم ولش سریع لو میرم اونوقت😶😂( اصن ی کاری کن همین پیام اولمو به میس بفرس ببین میتونه حدس بزنه😆؟ ) شک ندارم من که سریع حدس میزنه😩😂
ترو ترو 😏😂
مهربون شی جانم مواظب خودت باشاا بوس بهت خواهر💙💎
ولی خدایییش انقدر تابلو بود پیام اولم ؛؛؛ که وقتی دیدم میگی نمیتونی بگی من کی ام پرام ریخته بود🙂😂😂😂😂
راستییی این خاطرات سمی و جذاب دانشگاهو برام هر وقت تو پی وی بنویس والاااا ننویسی میکنمت * بلاک و میگم🙂😂💙

خیلی بدی😭😂😂

این میسو همت کرده سایت نیاد الان همش وب منه ریپ میزنه اینو اون😂😂
چشممممممم😆😆😆🥰🥰
😂😂
اگه اینستا وصل شد اونم چشممم😂😂
توهم خیلی مراقب خودت باش جانا😘😘
I got it😂❤️

جررر میس نکنه با جیس چص کرده اونور اعتصاب کرده؟؟
دلم براشون تنگید لهنتی ها
دمت چیز😂😘
چشممممم خواهر💙
😂😂😂

نه گفت میخواد واسه کنکورش بخونه سو عین تو و محد هجرت کرد


یورولکام سیس😽😽

آهااا که اینطور پس میس هم اومد قاطی کنکوریا😂 براش آرزوی موفقیت دارم😌💙
انگاری باید ی سر بیام سایت آپدیت شم ی دور از همه چی بی خبرم😂😂😂
💎💙

ارهههه 😁

سایت هم اپدیت شده.. چت باکس انقد تغییر کردهه ک

چینجاااا پس ی روز با رعنا میایم مهمونی مزاحمتون میشیم "فقط من رولتی دوس دارم رعنا خامه ای ... اینارو اماده کنیم برامون گشنه نمونیم مچکرم ... شفاااا فکر نکن یادم رفته هااا شیرینی دانشگاه و بهمون ندادیا... با رعنا پا میشم میام جلو در خوابگاه میشینما*جر خوردن ...با ی املتم راضی ایم والا ادم مگه به خواهرش سخت میگیره؟

چی میگی خواهر😳😳رولتی خامه ای چی میگه دیگه

😂😂😂 تو بیا دیدمت چشمممم دوتا رولتی گندههه میگیرم برات اصن
تو خواهر ایده آلی اصن😎🥰

نه نه شفا خواهر اشتب متوجه گشتی منظورم از مهمونی ساعتی در سایت حضور داشتن بود ...ولی حالا که انقدررر خواهر خوبی هسدی اصرار به خرید رولتی بزرگ دارییییی من اصلا مشکلی ندارمD=خیلیم لطف میکنی خواهرم^3^ ^3^ ^3^ بوس بر شما(ایموجی قلب ابی با ی الماس جذاب)

اوه... نهههههه بیا همون ساعتی درسایت حضور هم رسانیم 😂😂با این وضعیت مالی من فقط میتونم همه تونو باهم دو بسته نودالیت مهمون کنم😂😂

😆😂😂👌
هرچی از شفا به ما رسد خوش است اصن😉😂💙

خواهر گشنگ منی تو دخی😆😂❤️

یکی از کاربرا در مورد استرسش برای آزمون ورودی حرف زده و نمیدونم حرفام میتونه مفید باشه یا نه ولی به عنوان یه خاطره میگمشون هرچند نمیخوام زیاد طولانی حرف بزنم 😁

منم پارسال نهم بودم و خب مدرسه از همون اول سال اصرار شدیدی رو آزمون ورودی ها داشت اصلا نهم چیه از همون هفتم هم گیر بودن 😑 مامانم هم اصرار بر تیزهوشان داشت و من هنرستان دوست داشتم
یکی دو ماه آخر از کتاب 31 استان تو مدرسه بعد از امتحان ترم که میدادیم تست میزدیم البته اگه اشتباه نکنم از همون عید برا هوش کتاب کمپلکس رو تستاشو هر موقع حال داشتم میزدم و بیشترشون چون مثل بازی بود حوصله سر بر نبودن
خب نتیجه دقیقا همونی شد که میخواستم
به نظر خودم تنها دلیلش استرس نداشتنه اگه استرس نداشته باشی قطعاا نتیجه ی خیلی بهتری بدست میاری پس اصلا به خودت استرس نده همیشه وقت برا جبران و رسوندن خودت به حد لازم داری
ولی اگه نشد هم اهمیتی نداره و تو تمام تلاشتو کردی و قطعا باز جای جبران داری
در مورد نمونه من خودم اونجا نیستم ولی دوستام که هستن معلمای واقعا خوبی دارن و اطلاعت بیشتری واقعا ندارم
از سخت گیری کردن مدارس تیزهوشان هم نترس البته که مدرسه با مدرسه فرق داره ولی حداقل الان مدرسه ی ما خبری از سخت گیری نیست هرچند که مشکل ما دقیقا همین سخت گیری نکردنه اس 😂💔 و من اول سال فکر کردم ممکنه چون ما تازه وارد این مدرسه شدیم اینجوریه و از یازدهمامون پرسیدم و فهمیدم کلا مدرسه سیستمش همینه
ولی باید بگم بخاطر کلاسای فوق برنامه قطعا بهت خوش میگذره و اگه معلمی خوب نیست و دلیل خوبی برا عوض کردنش دارید خیلی راحت میتونید عوضش کنید البته که راحتی برا تابستونه تو طول سال سخته ولی خب نشدنی هم نیست ( ما خودمون امسال دو تا معلمو عوض کردیم یکی دیگه هم بعد ترم قراره عوض کنیم 🤦🏻♀😂 ) ولی خب در کمال اینکه دهم یازدهم خوش میگذره تو دوازدهم فشارا زیاد میشه که خب اونم طبیعی و قابل پذیرشه
و بازم میگم مدارس با هم خیلیییی فرق دارن حتما قبل انتخاب اولویتت در مورد مدارس تحقیق کن
اول خواستم مو به مو همه چیو بگم دیدم خیلی میشه سعی کردم خلاصشون کنم ( چقدم خلاصه شد😂 ) خیلی حرف زدم ببخش منو شفا 😭😂
برات آرزوی موفقیت میکنم فقط قول بده که دیگه نه از چیزی بترسی و نه دیگه به خودت استرس بدی ❤

واووو

ایتس اوکی❣️
متاسفانه کاربر ناشناس بوده تنگ کردنش از سخت هم سختتره

آههههه چرا حرفای منو محدثه انقد تضاد داره
من از معلما راضی ام و اونایی که خوب نبودن هم عوض کردیم ولی بعضی معلما واقعا فقط با پارتی وارد مدرسه شدن و ...
اون آزمونایی که محدثه گفت هم تو مدرسه ما برگزار نمیشه بجز آزمون آذر که برگزار شد 😐💔 اول سال گفتن داریم ولی فعلا که نداشتیم
جو بچه ها واقعا بده قبول دارم و اینکه خیلیا فقط بخاطر اسمش واردش میشن و اونجا میمونن هم قبول دارم خودم هم تنها دلیلی که باعث شد بمونم و نرم هنرستان این بود 😅🤣 ( البته اگه بحث کردنای خاله هامو فاکتور بگیرم )

خودتم گفتی مدرسه با مدرسه فرق داره

هرجور فکر میکنم مدرستون جای عجیبیه 😐😑😐

آره بازم میگم درسته 😁 ولی مثلا یکی از آزمونا که سمپاد میگیره برا رتبته و تخصیص بودجه بین مدارسشه ولی ما اونو هم ندادیم البته نمیدونم شایدم هنو زمانش نرسیده 🤷‍♀️😂
و اینکه خودمم قبول دارم مدرسه مون عجیبه 🤣
تازه اینایی که گفتم یه گوشه از عجایب مدرسس

پشمام 😐😂😂

سلام ممکنه یه من کمک کنی برای وبم؟
میخوام تمشو تغییر بدم و اینجور چیزا ولی از مراحل ویرایشش سر در نمیارم همینطور دوست دارم باهات دوست بشم ممکنه؟

سلام عزیزم اگه بتونم خوشحال میشم کمکت کنم

اوه اوه اوه از قالبای فرهان استفاده کردی و  جدی پیچیدس🤦‍♀️😂 
در مرحله اول اون پستی ک تو وب خود فرهان رفتی و قالب رو برداشتی.. دقیقا برو اونجا و نکته هایی ک گفته بخون.... اولین پستی ک راجب قالب هاش هم گفته اطلاعات خوبی داده.. 
عکس هایی که میخوای تو قالب استفاده کنی رو تو یه اپلودر با قابلیت دائمی اپلود کن و لینک نمایش عکسو اون قسمت مربوطه بذار.. توی کدهای فرهان با اینکه زیادن ولی راحت میتونی پیدا کنی بذاری.. 
مورد دیگه ای اگه هست بگو اگه نتونم کمکت کنم خوده فرهانو برات پیدا میکنم 😂😂 جوابتو بده
حتماااا من شفام 19 سالمه😆 خودتو معرفی میکنی❣️

ببینید به عنوان یه فارغ التحصیل مدرسه تیزهوشان بهتون میگم گه ترین و بی نظم ترین مدارسن
یه بودجه اوردن ولی نمیدونن این مدارس با چه هدفی تشکیل دادن
کل جوش کینه ورزی و احساسات منفیه
دانش آموزا یا خیلی از معلما میترسن یا بیست و چاری دنبال اینن بندازنش بیرون
یسری معلم این وسط کلی زر بی ربط درس میزنه به اسم اینکه شما تیزهوشانید
دانش اموزا اصلا صاذق نیستن و بیشتر ذهن رقابت طلب دارن تا ذهن سالم
دوستی ها تو ین مدرسه معمولا دوامی نداره چون بیشتر تایپ منزوی و منطق گرا وارد این مدرسه میشن و اجتماعی نیستن
و معلمها مشخصا تفاوت قائل میشن این مدارس شدیدا به ضرر افرادی با تایپ های اجتماعی و منفعل هستن من واقعا اسیب دیدم چونبنظرم انسان توی یه اجتماع سالم میتونه شکوفه باشه نه توی خلوت خودش با هوش خودش و خودخواهیش!!!
هرچند من بقدری باهوش بودم که ازمون ورودی رو پشت سر بذارم و تو مدرسه عملکردم عالی بود ولی توصیه اش نمیکنم در عوض شدیدا طرفدار مدارس نمونه دولتی هستم مدارسی کاملا استاندارد شامل محیط اجتماعی مثبت برای پیشرفت توی تمام ابعاد وجودی انسان نه فقط درس و حسادت.

اوه معلمامون میگفتن انقدر داغونه ماها باور نمیکردیم😮😮

قابل توجه دوستانی که راحب تیزهوشان سوال دارن!!
خیلی مرسی گفتی راجبش... یسری از بچه های بیان برای رفتن به هفتم یا دهم عی بهشون میگن تیزهوشان و این بچه ها هم کنجکاون مگه چی داره... 

البته اونجور هم که گفتی نمونه دولتی گل و بلبل نیست ولی خب بچه ها صمیمی تر و کمک کننده ترن و حتی حداقل یسری دوستی ها(برای من) تا بعدش دووم میارن

دقیقا!
مدارس نمونه از حیث اینکه عادی تر برخورد میکنن بهترن و از حیث اینکه معلمای نسبتا بهتر به مدارس دولتی گیرشون میاد متعادلن!
ولی تیزهوشان چیزی جز طبل تو خالی نیست!
چون نه تیزهوشان نه هیچ سهمیه مدرسه یا امکانات دیگه ای تضمین موفقیت شما نیستن بلکه میتونن عامل گمراهی باشن.
تنها عامل موفقیت شما در هرجای جهان توکلتون به خدا و تلاش و اعتماد به نفس و علاقه ی خودتون ربط دار هیچ چیزی این اصلو زیر سوال نمیبره.

اینی که گفتی و جدی قبول دارم و بارش حق رو در آسمون وبم مشاهده میکنم :)



منم پردیسم و 18 سالمه خوشحالم که شناختمت.
برای بلاگ میخواستم اون تصویر بزرگ که شبیه کافست وقتی میاد رو صفحه رو بردارم چیکارش کنم؟
و اینکه آیا جایی مشغول به تحصیل هستید؟(دانشگاه منظورمه)

خوشحالم از آشناییت پردیس😆❣️

ازونجا که هر وب یه بنر داره اون بالا فکر کنم چ بخوای چ نخوای یه عکس باید بذاری.. تو ویرایش css.. اممم جدی الان نمیدونم چجوری راهنماییت کنم چون هم خیلی وقته تو تنظیمات قالب نرفتم هم اصلا با قالبای فرهان کار نکردم😅😅
آره هستم^^ دانشجوی مهندسی پلیمر تو قم^~^
تو وبت دیدم هدفت کنکور تیره ازونجا ک میدونم گاهی میتونه اعصاب خردکن باشه در حد مرگ هرموقع خواستی بیا درددل کن.. راستی تجربی، انسانی، ریاضی یا هنر؟ 

تجربی
تاببینم خدا چی میخواد و من چی میشم...
خیلی سردرگمم:(

اوموو حسابی خداقوت و فایتینگ ❤️

ان شاء الله که خیر عه
🥺🥺

من تازه امروز وبمو راه اندازی کردم کم کم یاد میگیرم تازه فکر میکنم خوب تا اینجا هم پیش رفتم:)
امیدوارم فرهان بلاگشو چک کن زود بهم جواب بده حوصلم سر رفت.

یادم رفت بگم🤦‍♀️ خوش اومدی به بیان و بیانی ها🥳🥳🥳😆

آره واقعا برای یه تازه کار بیانی جدی خوب پیش رفتی
اکثر بچه هایی که باهاشون در ارتباطم و ممکنه به مرور بشناسی خوب و مهربونن ( الان هرکی کامنتو ببینه خودشو تو اقلیت قرار نده صلوات😂) 
با اینکه از کیسه خلیفه بخشیدنه ولی سوالی و کمکی خواستی میتونی هم من هم رو اونا حساب باز کنی مخصوصا فرهان 😆
این فرهان خان بعد قرنی دوباره به وبش سره زده امیدوارم زود آنلاین شه

ممنونم ازت:)

کاری نکردم:) 

شفااااااااا بیا بوگو چی داری این حجم تیزهوشانی همش میان توی سایت؟😂 قبلا یه نفرم نبود... الان همه هستن😂

شفا: اکثر بچه هایی که باهاشون در ارتباطم و ممکنه به مرور بشناسی خوب و مهربونن

من: بله پردیس جونم راستی میگه! اصلا همه مون از دم خیلی عالی هستیم و اصلا عذاب نمیدیم... با میسو هم اصلا هی شفا رو اذیت نمیکنیم و من مخصوصا اصلا با هم گیس و گیس کشی نداریم و کلا همه چی عاااااااااااالیه😂😂😂
وای شفا برای نگین داشتم امروز خاطرات پارسال و اینکه مخ جیس و زدم و تو خنجر داشتی و من دمپایی + کلت و میسو بچمه و اینا داشتم میگفتم و جدا انصافااااااا یه بار توی این زندگیم دلم تنگ یه چیزی شدددددددد اصلا یادم به اون گیس و گیس کشی هامون که افتاده بود داشتم از خنده گسسسته میشدم😂😂😂😂
آخه نگین عینک، میراث خانوادگی رو داشت میزد منم ناناحت شدم بعدش نمیدونست قضیه چیه و براش خووووووووووووووب و مفصل توضیح دادم جریان از چه قراره😂😂😂😂😂

آی دونت نو😂😂😂 مرکز جاذبه تیزهوشانی هام😎😂 کل تیزای ایران ریختن وبم😌😂


احساس مسکنم جمله کوت شده از من با کمی تغییرات مواجه شده😂😂 من شماهارو گردن نمیگیرم خودمم میندازم گردن ستی و مانی🤣
هییی زندگی عجب دورانی بود😂😂 یادته یبار منو تو و یلدا دعوا میکردیم جیس اول ب کی توجه نشون داد؟ تهش سیما اومد فیتیله پیچمون کرد🤣🤣 انقدر خنجر خنجر گفتم الان نصف دوستای دانشگاه ام چاقوکشن😂😂 نفری یه چاقو زنجان تو کیف و جیبشونه

یروز باید نمایشگاه بذاریم از میراث خانوادگی😌😆

میگم شفا عزیز یه چیزی
ببین یه فیکشنی هست و من در به در دنبالشم ولی توی تلگرامه و من هیچ جوریه بهش دسترسی ندارم... برات اطلاعاتشو توی یه پیام دیگه میفرستم ببین چیکار می‌تونی بکنی.... البته اگر برات زحمتی نیست T_T

اوکی

این فیلترشکنا وصل شن میرم تو کارش 
راستییی این موسیو ک فرستادی... خدا لعنتت کنهههههههه اییی بلا ب جون نگیریییییییییی 🤧🤧🤧 400صفحه خوندم همش اسمات اسمات اسمات... لامصب هم قشنگ مینویسه آدم دل رد کردنشو نداره😢

کل تیزای کشور ریختن وبتت😂

به جان خودم اون جمله کوت شده کاملا مال خودته و من اصلا دست نبردم توش😂😂
عهههههه والا به من مربوط نی تو ما رو گردن میگیری یا نه ولی خب دیگه خودت گفتی جمله رو و بایدم پاش وایسی😂😂😂
وای جر😂 خودتو به دیگران تحمیل میکنی چرا😂😂

واقعا اون موقع ها خیلییی دوران خوبی بود. کاش همونجا استپ میشد
وای آرهههه بعدش هم همش من معتقد بودم یه مدرکی دارم زودتر به من نشونه داده😂 هیچ وقت هم اون مدرک را رو نکردم فکر کنم؟ باید یه روز رو نمایی کنم ازش😂😂

واییییی😂 مواظب باشم میام دانشگاهتون کاملا زره پوش شده باشم😂

فکر کنم باید بیشتر رو حرفایی که میزنم تأمل کنم🤦‍♀️😂


نه رونمایی نکردی🤔 شو میییییی

حیح حیح حیح😈👿 با تانک بیا

اوکی عزیز مرسی🥰💜

وای موسیو اولاش... خیلی زیاد زارتان زورتان داره😂بهت گفته بودم اینقدر کینک‌های عجیب توش دیدم که دیگه...😂😂😂 یادمه جدا دلم نمیخواست بعد مدتی بخونمش چون حس کردم همش همینه بعدش یکم رفت جلوتر از ایناش کاست و به داستان افزود و دیدم اولالا... عجب جنس خوبی گیر آوردم... تهش هم خیلی... خیلییییییییی.... وای نمیتونم بگم... برو بخونش کامل تا بعد باهم عر بزنیمممممممممممسثیخهبثاخسثا
جدا از شخصیت جونگ‌کوک و این گندکاری‌هاش راضی بودم... از خنده گسسته میشدم از بس گند میزد به هرچیزی که دست میزد😂😂

واییی گفتی گند زدن

این بچه چرا نامجون ریل لایفههعععععععلاحط8بععح8بعح هر غلطی میکنه اعصاب موسیو رو ب چوخ میده 😂😂😐 رسیدم اونجا ک نامجین تیم شدن زورم میاد بخونم بقیه اشو😂💔

واییییی خب من چه کنم که نامجون اینقدر ریل لایفهههههههههههههه حقلاحیقالحی
وای اینقدر این گذشته موسیو برام سواله... یه محوی ازش نشون میده ولی تهش هم من نفهمیدم رابطه بین موسیو و نامجون چی بوده... و خب این مجهول داستان برای من تا ته فیکشن موند :"|
اووو تازه اینجاشی؟ چرا اینقدر عقبی؟😂 البته ناگفته نمونه منم خودم قبل خواب همیشه یه چپتر میخوندم و بعدش میخوابیدم برای همین یه ماه درگیر خوندنش بودم😂💔
زودتر بخون برسیم تهش عسیسم😂💔 اونجاس که.... لبخس8لبذخسثلبس
الان دارم یه فیکشن میخونم اسمش ضربان قلبه و یه فیکشن دکتریه. خب تازه 265 صفحه ازشو خوندم ولی بهش میاد خیلی قشنگ باشه... وایب این فیلم دکتری‌های فیلم کره‌ای ها رو هم بهم میده😂💜

خدا لعنتت کنه فقد آدمو کنجکاو میکنی😑😑😑


چون که کلی بدبختی دارم این ماهㅠㅠ هنوز نصف ماه هم نگذشتهㅠㅠاخدایا گیو می صبر با یه جانگ هوسوک 🤧
راستیییی اون فیکه ک گفته بودی.. تو اون چنله پارت پارت هر دو فصلش و رنز میخواد و تو گروه نظراته =/ و چون با تل بابام رفتم پشم نداشتم جوین شم تو گروه 😂😔💔 سو ساری گرل

آری آری باید روی جمله‌هایی که میگی فکر کنی😂 واسه چیه که میگن "زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد"؟😂

اینجا که نمیام مدرک رو کنمممممم باید صبر نمایی یه جا بسی privetتر پیدا کنم تا برات بفرستمش... تازه مدرکم روی کامپیوترمه نه لبتاپم... اگر بعد ده قرن رفتم سر PC حتما میفرستم برات😂💜

با تانک بیام دانشگاهتون... سیریسلی؟😂💔 ایموجی شیطان برای من نذار بلاا سوختههههه
فکر کنم الانه که دوباره گیس و گیس کشی کنیم😂💔

جدی جدی همین روزاس این زبون سرخ سرمو ب باد بده😂😂


داستان سره پی سی رفتن منو تو عین قولیه که مامانا تو بچگی میدن فلان چیزو میخرم😂😂 سره بقیه رو شیره میمالیم فقط😂😂

سیریسلی گرل 👌😂😂 دوست دارم بلا بلاچه👿😈
😂😂😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از لحاظ روحی روانی یه جوری بهمم از دیشب تاحالا که واقعا نیاز دارم یه هفته با دوستام برم مسافرت

بعد یهو یادم میاد من همه دوستام توی مجازین و یه بار دیگه ثابت میشه بهم چقدر تنهام... 

خدایی سرم درد میکنه مای فرند😭💔

جان من سانسور کن اینو ... × ** *** ****** ****** **** ****** ***** *** ** **** *** * **** ** ** ***** **** * *** **** ** *** **** *** * ********* ***** ** *** ** ****** ****** ** *** **** ** *** *** **** * ****** **** ****** × و از این دست شنیدم و سرم داره میترکه...

فرض کن جدی... تو صورتت نگاه کنن و این حرفو بزنن بهت... قشنگ توی چشای ف/اکیم نگاه کرد و گفت اینارو...

کاش لاقل گریه ام میگرفت... کاش یه جوری خالی میشدم ولی نمیشم... 

دارم خودمو با درسام خفه میکنم به چیز دیگه ای فکر نکنم ولی اصلا صداش از توی مغزم نمیره بیرون... کاش میشد خفه شون کرد

وای... چرا دارم اینارو به تو میگم از راه دور نگرانم بشی رو هم نمیدونم...

ببخشید واتاشینو آی... جدا بی کس شدم جدیدا... ماسکِ من خوبم نمیدونم تا کی روی صورتم میشنه ولی فعلا 5 ساله روی صورتمه و الان خراش برداشت... به نظرت باید جنس ماسکمو عوض کنم؟

الهی دورت بگردم:") ایکاش نزدیکت و پیشت بودم و میتونستی راحت کنارم حرف بزنی و هرچقدر میخوای خودت باشی

خوب کردی گفتی محدثه.. یه دوست نگران دوستش نباشه پس نگران کی باشه؟ پس به کی اهمیت بده؟
نمیدونم.. گاهی باید ماسکو برداری و خشمتو خالی کنی، گاهی باید یه مدت فاصله رو حفظ کنی.. هرچی صلاح میدونی انجام بده فرندکم:") 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حتی میدونی ادامه اش چی شنیدم؟

سان شود...

×

*** ** ****** **** ** ***** ** *** ****** * *******

***** **** **** *** ** *** **** ** **** **** **** ** **** ******* ** ** **** ** ******** ****** ******

×

چرا آخه... 

دلم میخواد به طرف بگم الانت خوبت شده که تپش قلب ولم نمیکنه؟!

خوبت شده که سردرد ف/اکیم داره میوفته پشت چشام و چشم درد هم به مشکلاتم داره اضافه میشه؟

چرا با کلمات زخمیم میکنید آخه لامصبا.. مگه چیکارتون کردم؟

نمیخواید منو ، فقط ولم کنید و برید...

الهی 🥺

ایکاش میشد یجور کمکت کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان