لطفا بهم کتاب خوب معرفی کنید3>

میخوام از نمایشگاه کتاب خرید کنم 

همین نمایشگاه مجازی تهران؟

یسسس

کتابی هست که بخوای معرفی کنی.. با هرژانری؟ 

پانزده سگ

دختری با هفت اسم

کافکا در کرانه

خوب‌های بد ‌بدهای خوب

بیشوری

قدرت ذهن

۱۰ دقیقه و ۳۸ ثانیه

بادام

فعلا همینا یادمه

خیلی ممنونم 😍❤️

منم میخام ول چیز انگار برا دانشجوها خرید تا یه سطحی رایگانه اره؟

درست نفهمیدم چی به چیه ولی انگار برا دانشجو ها تا 600 تومن خرید میتونی انجام بدی که ازون 240 تومنش رو معاونت فرهنگ و ارشاد پرداخت میکنه و بقیش از جیب خودته.. اساتید و اهل قلم هم همین یهمینه رو دارن ولی بیشتره ماله اونا

وقتی طرفت مسئولای ایران باشه همینه😂😂 عااا ببینم چه میکنیم خب😂منم ی چن تا کتاب میخام

😂😂

امیدوارم که بخیر بگذره و یهو همون 240 تومنم از جیب ما نباشه😂😂
نایس.. اگه مثل من لیست خریدت جا داشت احتمالا بقیه بیان اینجا معرفی کنن یکم ببین💖

والا خب... 😂

وای دیقاا من چن تا کتاب درسی‌هامم میخام بگیرم..

اوم حوصله پست گذاشتنو داشتم میزارم🧸👌🏻

نگاه کردم دیدم با خریدن دوتا ازون کتاب درسیام رسما کل بودجه تمومه😂💔 ترجیح میدم درسی هامو از کتابخونه امانت بگیرم😂💔

فایتینگ 

عااااا

ببین اینا خوبن:

کتابخانه ی نیمه شب

بادام

مغازه ی خودکشی

to first to die at the end معادل فارسی کوفتیش یادم نی

مجموعه ی twilight یه حالت ومپایری و عاشقانه و هیجانی داره...

ما تمامش میکنیم« عالیههههههههه... ممکنه فکر کنی عاشقانه ی کلیشه ایه ولی نیست... جون میدی  روش

جزئ از کل... وای که برای این آدم میکشم!

اون سه تا اولیو میخوام از دویتم امانت بگیرم بخونم... یکم دو دلم بخرم داشته باشم یا نه

جز از کل هم دارم و خوندم اتفاقا قشنگه👍👍👍
دستت مرسی می‌آمور ❤️💖

😂😂آخه مشکل اینجاس تو کتابخونه فق دوسه تا بود اونم تا آخر ترم به امانت دادن

واییی این بدههه😥😂💔 خدا وایه دشمن آدم این موقعیت زشتو نیاره

تو دیوار نگاه کردی؟ دست دومش ارزونتره 50درصد مواقع بیشتر هم سالمن

اون کتابه که اسم فارسیشو یادم نمیومد اینه

هر دو در نهایت میمیرند

اهانن

کومائو 

تولستوی و مبل بنفش (از خودِ تولستوی نیست)

جنسِ ضعیف

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب (۳ جلدیه، این جلد اولشه)

انجمن روح های غمگین

به به هیرای🤩

مرسیی💖💖💖
راهنمای کشف قتل جلد اولو خوندم اسم دوتای دیگشو میدونی ک بگی؟

آره اونم جلو چشام ۲ دیقه زودتر از من رسیدن گرفتن کتابا رو🙂ینی تف تو شانسم...

عه راس میگیا اینم هس😂😂اصلا بهش فک نکرده بودم مرسیی

هیععع😳💔 خیلی ناجوانمردانه بود

غیر از اون اگه بتونی بیای میدون انقلاب اونجا هم احتمالا با قیمت خوب پیدا کنی.. یا یسری جاها هستن تبادل کتاب شاید اونجا هم باشه^^

من کلا هر کتابی رو یه بار میخونم... در نتیجه تا بتونم دانلود میکنم چون در غیر اون صورت فقط فضا اشغال میکنه😂💔 مثلا کتابخانه ی نیمه شب رو فارسیش رو حتما باید پول میدادی و دانلود میکردی منم جاش انگلیسیشو دانلود کردم و خوندم...

برای همین نمیدونم میتونم نظر بدم بهت که بخری داشته باشی یا چی:/

ببین یه پیجی هست کتاب های خوبی پیشنهاد میده توی ویسگون

میخوای بدم بهت آدرسشو؟ شاید کمکت کرد..؟

منم اکثرا یبار میخونم برای همین کتابای داستانی رو ترجیح میدم جدیدا امانت بگیرم یا پی دی اف بخونم

از مزایای انگلیسی بلد بودنه😯😂 
جدی؟میشه بفرستی؟ امروز دارم خیلی اذیتت میکنم💖💖

هس از همشون پرسیدم گرونن😬😬😬

عجب😶 با این وضع قیمت کتابا و دانشجو بودنه ما و کمبود کار برای دانشجو... نمیدونم والا چجگر توقع بالا رغتن سرانه مطالعه یا خوداموزی و هرکوفت دیگه ای دارن 

جر😂 آره من حتی twilight رو هم چندین جلدش رو انگلیسی خوندم... مشکلم توی کتابای فارسی سانسور شدنه... مثلا هری پاتر رو فارسی خوندم اصلا نفهمیدم هری و خواهر رون عاشق هم شدن :|

هر چند توی جز از کل دیدم صحنه ی کیس پدره و مامان پسره رو نشون میده ولی خب... لابد اون استثنا بوده! چون مامانم کتاب فارسی میخونه میگه قشنگ پیدس سانسور شده... برای همینه انگلیسیشو ترجیح میدم تا جای ممکن😂

 

نه فدات زحمت چیه بیا اینم لینکش کلیک

پیجش حالت تینیجری طور داره ولی خب هر چندتا پست یه باری معرفی کتاب هم داره و خب کامنت هاش رو میخونی همه دارن کف و خون پارو میکنن😂💔 یکم بگردی توش دستت میاد چی به چیه

این سانسور شدنه واقعا رو مخه😑😑😑👍


اوکاییی بازم مرسییی و کلی ماچ رو کله نازت😚😚😚😚

ای حق گفتی👌🏻🙂 حالا یه چن تایی هم جزوه دادن خوبه باز... اونم نصفش همشونو ندادن منم عادت دارم کامل باشه پرینت بگیرم مجبورم با لب‌تاپ بخونم چشام دربیاد

خدا پدرمادره استادی ک جزوه میده رو بیامرزه و همچنین پدر و مادر دانشجویی ک ترم قبل جزوه کامل و خوشخط نوشته و فرستاده برای ما😂❤️

تو گوشی و لپ تاب جزوه خوندن واقعا اذیت کنندس
میگم میشه بپرسم رشتت چی بود و ترم چندی؟ 

شگفتی ها

ما شروعش میکنیم / ما تمامش میکنیم

نحسی ستارگان بخت ما

ربکا

اوژنی گرانده

شیدایی

هر دو در نهایت میمیرند 

مغازه خودکشی

دزیره

غرور و تعصب

 

سلام دینایی چطوری؟


از بین اینا دزیره رو خوندم انصافا قشنگ. بود
مرسیییی😍❤️❤️❤️

دیقااا😂😂 حتی خودشونم ناراضی‌ان از قیمت کتابا که نمیتونه همه بگیره..

 

البته روانشناسی‌مشاوره ترم دو😂هنوز تازه کارم🤭🧸

😂😂💔



عزیزمم🤩 منم عین تو تازه کارم🤝🤝😂

من قرار بود با دوستام دست جمعی فردا بریم نمایشگاه کتاب دوستم اونجا غرفه داشت ..

ولی بابام لج کرد گفت نمیذارم بری :"

عههه:"(

این باباها هم همش وقنی ذوق داری میزنن تو برجک آدم 😒 خوبه همشون یروز همسن ما بودنا

آره آره +_+

دختر خوب، خون بد (جلد ۲)

خوب مثل مرده ها (البته اسم اینو مطمئن نیستم ترجیحا سرچش کن تا درستش بیاد) (جلد ۳-آخر)

وایی دستت درد نکنه 😍❤️


^^ رشته شوما؟ عه پس همدردیم😂😂

مهندسی پلیمر😆 آرهه😂😂 

ه.ا سایه آینه در آینه برا هونشگ ابتهاج

اِما ، بابا لنگ دراز ، بادام، قصر آبی،استار گرل، کتاب خانه نیمه شب، اوژنی گرانده، دزیره و ...

 

قصرآبی رو زدم پیدا نکرد :(


خیلی ممنونم ازت💖💖

مرسی تو خوبی اونی؟

والا من دزیره رو خریدم برای خودم ۲۴ ساعت نشده کادو دادم به یکی😂

شکرخدا خوبم 😆

ای وای😂😂💔 من پی دی افشو خوندم اتفاقا هنوز دارمش میخوای لینک کنم بفرستم؟ 

هعییی :"

کنچانا کنچانا :")

امیدوارم عوض از دست رفتن این موقعیت یکی بهتر گیرت بیاد

گود گود

نه قربونت پی دی افو بخونم دیگه اصرار نمیکنم بخرن برام پولشم بابام میده پس فاقد اهمیت😂😭

عکس رو جلدش خیلی خوشگله هااا .. ولی یه سرچ بکن تو نت عکس ناپلئون رو ببین (حقیقتا تخیلاتمو به فنا داده )

😆

عااا ازون نظر😂😂 پس کماکان اصرار کن و از موضعت کوتاه نیا👊😂
بذا ببینم چیه👀

اره خب گیرم اومد به جاش میبرنم باغ کتاب و قراره کلی خرج رو دستشون بذارم

تازه رشتمم عوض میکنم😁

واییی باغ کتاب محشرههه😍😍😍 حسابی خوش بگذرون

واقعا؟! چ رشته ای میری؟ 

کوارتت نهایی

ما تمامش میکنیم و بعد ازون ما شروعش میکنیم

ژورناله بعد از نوشتن بسوزان ( وای من اینو برای تولد بکس بهش دادم و خیلی دوسش داشت3> )

به به میتسوری🤩

ما تمامش میکنیم رو همتون گفتید.. احساس میکنم اگه نخرم بخونم چیز خفنی رو از دست میدم 👀👀
مرسییی میتسوریی💖💖

بل بل😂😭

فقط یکم زیادی خوشگله میدونی؟😔 شایدم من زیادی جنتلمن تصورش میکردم 😶

😂😂😂 البته ک تو زیادی جنتلمن تصورش کردی.. حالا داستانو بخون شخصیت ناپلئون رو خواهی دید👀

حتما^^

هنرستان فنی حرفه ای کامپیوتر ایشالا :"

ایشالله 🤩🤩فایتینگ دینایی👊❤️

اوو اولین بارمه می‌شنوم همون مهندس پزشکیه؟؟

نه خیلی باهاش فرق داره

بیشتر شبیه مهندسی شیمی میمونه و کلی شیمی داره
اسمش هم کمتر شنیده شده چون نسبتا رشته نو و تازه ایه ^^

داستان کلی رو میدونم ولی بازم نباید اینجوری میزد تو ذوقم😭😂 باید خوشگلتر میبپد یا دست کم لاغر تر.. هعیی

اها راستی قصر ابی رو انتشارات افق داره توی بخش عاشقانه های کلاسیک*-*

😂😂😂 دیگه ببخشید فرانسوی های قدیم موقع جنگ و انقلاب به هیکلشون نمیرسیدن😔😂😂

این قصر آبی رو هم خیلی دارید تاکید میکنید واقعا میخوام ببینم چیه🤩

مرسییی❤️‍🔥

😚😚😚💖💖

عاها فایتینگگگگ پس

فایتینگ یو تو ❤️

عه؟مگه موقع جنگ ملت لاغر نمیشن معمولا؟ چرا این چاق شد جل الخالق!😶

ببین کلا انتشارات افق عاشقانه های کلاسیکش خیلیییییی قشنگن خیلییی

اون قحطیه ک باعث لاغری میشه👀😂

فکر کنم افق امسال تو نمایشگاه نیست چون تا الان هرکتابی سرچ زدم از اینجا نیاورد برام😶

اگه ژانر جنایی میخونی :

راهنمایی کشف قتل از یک دختر خوب

دختر خوب، خون بد 

عطر

نجو اگر

کلکسیونر

ژانر معمایی : 

معمای ساعت(البته خیلی قدیمیه و ممکنه هرکسی دوسش نداشته باشه) 

یکی از ما دروغ می گوید

ژانر عاشقانه - کلاسیک :

قصر ابی (عاشقانه های کلاسیک) 

مادام کاملیا (عاشقانه های کلاسیک) 

انگیزشی : 

کتابخانه نیمه شب 

مغازه جادویی 

بادام

زندگی نامه:

استوار ایستاده در 24 سالگی (این کتاب نوشته لی اکسوعه) 

راهنمایی کشف قتل و یکی از ما دروغ میگوید رو تازه خوندم

کتاب لی هم صدسال پیش خوندم ولی دوست دارم نسخه چاپی داشته باشم ازش
مرسیییی هیکاروو💖💖

خب تو جنگم غذا نیس چون کارخونه های مواد غذایی رو میزنن و واردات هم قطع میشه.. تازه ملت همش باید غذا بفرستن برا سربازا (شایدم اون فقط تو ایرانه؟😶)

هست اتفاقا دوستم غرفه دارش بود ولی کتابای کمی رو تو نمایشگاه مجازی داره.. خود انتشاراتو سرچ کن کتاباشو ببین

 

راستی چرا اصن از اینجا خرید میکنی؟ تو که قیمتا برات مهمه از کتاب امین بخری که بهتره! اونجا ۵۰ درصد تخفیف گذاشته تقریبا نصف کتابایی که میخوای رو هم داره

ولی باز یه اذوقه ای از قبل ذخیره شده.. یچیزایی هم راجب پک غذایی سربازا دیدم.. عابد بود فکر کنم🤔 یه اقاهه هست ایرانی تو آلمان خیلی ویدیوهاش جالبه.. چندتا ویدیو داره پک غذایی ارتش های مختلفو امتحان کرده.. برو ببین.. رسما غذاهای مقوی و انرژی زا میدن... وایساا.. چطو بحث ب اینجا کشید اصن😐😂😂😂

اوکاییی

جدی؟؟ برم بزنم ببینم پس

به نظرم کتاب های خوبین👌

اره مال خیلی وقت پیشه ولی من همچنان دوسش دارم و هر وقت تایم ازاد داشته باشم میخونمش (برای بار دهم؟! شایدم بیشتر) 

🫂💛✨

اصلن هردفعه با خوندنش آدم چیزای جدید یاد میگیره میفهمه 👍👍

جل الخالق ! چرا غذای ارتشو باید امتحان کنه؟ مغز خر خورده رستورانو ول میکنه میره غذای ارتشو میخوره؟😶😐🥢

از ناپلئون رسیدیم به غذا😂😂😂😭

 

اوهوم *وی عیدیاشو به همین روش خرج کرده *-*

میبینی چه بچه خوبیم اصن؟ فقط یخرده مغز اونی رومینامو خوردم یه کوشولو🤏🙄

برای ویو؟! ای دونت نو👀😂 چاپستیکا رو بذار کنار بیا نارنگی بخور جانم🍊

😂😂😂

یادم نمیاد عیدیام چجور خرج شد😐💔
رومینا 😂😂😂 الحق رومینا میتونه باهات خوب تا کنه ما که نمیتونیم😂😂😂تهش خنجر درمیاریم🤪😂

میبینم دارین با دینا از من غیبت میکنید😔😂

ماشالله عین سیمرغی اسمتو بگن ظاهر میشی 😆😂

غیبت چی چیه 👀خوردنیه؟ یا پو‌شیدنی؟ 🤭😂

بل دیگ😔 ظاهر میشم به کاراگاه بودن معروفم 👌🏻😁

خودت بهتر میدونی چیه🤭🤭

کاراگاه رومینا...سری سریال جدید از شبکه بیان😎😂

نمی‌دانم اطلاعی ندارم👀😂😂

از دست این مردم😔عه نارنگی ^^

اشکال نداره مهم نیته😔😂

وای اره (وی ۲۴/۷  پیوی اونی رومینا میباشد*-*)

دو یو وانت مور؟🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

یسسس😂💔

یپ (وقتی تعارف تو کارت نیس : ) فقط نکته اینجاس ما اخرای بهاریم..🙄

😔😔

دلم میخواد بشینم کل شیطنتای امسالمو برات تعریف کنم ولی هم مادر گرام زیر چشمی نگاه میکنه تا گوشیو بذارم زمین هم شما حوصلمو نداری پس میشینم همون نارنگیامو یام یام میکنم*-*

بخور بخور راحت باش... مگه نمیدونی من جادوی سیاه بلدم🧙‍♀️🧙‍♀️🧙‍♀️



هرموقع وقت داشتی تعریف کن جانم😂❤️

نه جنایات و جرم ها انقد +18ان نمیشه از شبکه بیان پخش کرد بیان بلاکم میکنه😔👌🏻..

نسخه سانسور شده پخش از بیان

(بینندگان عزیز توجه توجه!! حهت دیدن سریال بدون سانسور میتوانید به نتفلیکس مراجعه کنید) 

😂😂😂😂وای عالی

دینا احتمالا کم کم قراره از اشنا کردنه منو تو پشیمون شه😂😂😂

اووووو چه جاذااابببب منو غیب کن لطفا لطفا🤩

بل بل حتما😂

 

ترکیب شوما و اوتس رومینا میتونه یه باند مافیای خفنو تشکیل بده یونو؟😆

ساری هانی به انجمن قول دادم فقط خرگوش و موش غیب کنم چون بلد نییتم وقتی غیب کردم چجوری برگردونم🙈😂😂



ایگوووو 😎😎🔥🔥

عه! شوما خبر نداری من خرگوش اونی بارانم 🐇 منو با گورگم غیب کن ببر تو یه کلبه بیرون شهر لطفااا🤩

اومانا😆🤩گورگ هم بارانه؟!

بذار یکم تمرین کنم بعد🧙‍♀️🧙‍♀️

حیحی🤩🐇 اممم اره چیزه..ینی نه چیز میدونی منظورم از گورگ باران نبود🙄

ها؟! چیشد؟! چطو ایطو شد؟😐😑😐

بیا بگیم گورگ در واقع یکی از دوستامه..اره این خوبه😁

اوکاییی😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان