سی کآلج〰️چالش

تاریخ شروع : ٧ بهمن ١۴٠١

تاریخ پایان : ٢ اسفند ١۴٠١ 

خالق‌چالش 

توضیحات


روز اول؛ ٧ بهمن

واژه: مهمانی

بدون دعوت به آغوشش رفتم. یک مهمانی و جشن هیجان انگیز برای قلبم. اما او مهمان‌نواز خوبی نبود... 


روز دوم؛ ٨ بهمن

واژه: مسخره

مسخره‌بازی‌اش گرفته بود، انگار که با رقصیدن و چرخیدن در این خیابان لجن گرفته؛ در سالنی چندهزار نفره مقابل سران و بزرگان هم‌قدم با سازِ نوازندگان میرقصید و میخرامید. 


روز سوم؛ ٩ بهمن

واژه: لیدوکایین 

وقتی که از درد دندان به خودم پیچیدم، کمی لیدوکایین تسکینم داد؛ برای درد دوریت چقدر لیدوکایین لازم است؟... 


روز چهارم؛ ١٠ بهمن
واژه: رخوت

با رخوت و سستی از تشک بلند شد، لحاف سنگین را کنار زد و سمت پنجره روانه شد. امروز هم خبری نیست. 


روز پنجم؛ ١١ بهمن

واژه: مَن

انقدر منم منم کردی که به مِن‌مِن کردن افتادم.. غرورت نابودم کرد... 


پیش‌نویس: واژه امروز پیشنهاد از ماهی ‌شی عزیزمه :) 

روز ششم؛ ١٢ بهمن

واژه: دریا

صدای دریا، رنگ رقص آب، بوی شور صدف ها.. همه یادآور خاطرات به ظاهر شیرینی اند که چندین ساله کامم رو تلخ و زندگیمو زهر کردند... 


پیش‌نویس: واژه پیشنهادی امروز از فرندکم محدثه است^^

روز هفتم؛ ١٣ بهمن

واژه: ماه

مثل ماه شب چهارده، از دور زیبا و دلفریب اما از نزدیک کریه و ناخوشایدی!! بهتر است از دور تحسینت کنم تا از نزدیک لعنت!! 


پیش‌نویس: امروز هم یکی دیگه از دوستای خوب و باحالم حدیث واژه پیشنهاد داده >~<

روز هشتم؛ ١۴ بهمن

واژه: شفا

وقتی درد و درمانت نزد کسی است که بهت آسیب زده، همان بهتر که پس از زخم خوردن از او؛ از آسمان شفای خود را طلب کنی. 


پیش‌نویس: ویمون گیتاریست محبوبم واژه امروز رو پیشنهاد داده3>

روز نهم؛ ١۵ بهمن

واژه: آبی

به آینه خیره شد.. سعی کرد لبخند بزنه اما چیز زیبایی نشد.. به جلوش نگاه کرد، لوازم آرایشی که زیباترش میکردند.. رژ آبی رو برداشت و برای بار nام اون نوشته قرمز روش رو خوند «حاوی مقدار زیادی جیوه».لب هاش رو آسمونی کرد. حالا زیبا میخندید. 


روز دهم؛ ١۶ بهمن

واژه: ترکیب

نفس عمیق کشیدم و عقب‌تر اومدم. بالاخره خونمون رو چیدم. همونی ترکیبی که باهم حرف زدیم.. کتاب هایی کنج آشپزخونه، گل های دیواری توی اتاق، آکواریوم بدون ماهی تو سرویس بهداشتی، یه فنجون چای کنار وان.. فقط مونده تو.. 


روز یازدهم؛ ١٧ بهمن

واژه:صداقت

تمام چیزی که داشتم خرج کردم..  «صداقتم» تمام داشته و سرمایه ام بود. 


روزدوازدهم؛ ١٨ بهمن

واژه: Lie

Sometimes we laugh and easily lie

Hajin_sky castle ost


روز سیزدهم؛ ١٩ بهمن

واژه: سیرک

شدم مثل اون دلقک سیرک که بهم توپ میزنن تا بیفتم تو تشت یخ و منم بلند بلند میخندم... 


پیش‌نویس: واژه امروز پیشنهاد ماهی شی قشنگم:) 

روز چهاردهم؛ ٢٠ بهمن

واژه: وابستگی

روزی که فهمیدم چقدر بهت_بهتون_ وابسته ام، انگار تو دلم رخت شستن و همزمانتو سرم سماع میرقصیدن. جدا شدن واقعا سخت بود. 


روز پانزدهم؛ ٢١ بهمن

واژه: انتظار

غیاب تو و انتظار من چنان زوج خوب و سازگاری اند که فکر برگشتنت بیشتر از این حالم مرا می‌ترساند. 


روز شانزدهم؛ ٢٢ بهمن

واژه: شوخ طبع

هیچ وقت نفهمیدم چرا دوستت داشتم؟ چه چیزی مرا به تو جذب کرد؟ گره‌ی ابروانت یا شوخ طبعی نداشته‌ات؟! 


روز هفدهم؛ ٢٣ بهمن

واژه: آمال (=آرزو) 

به نهایت رسیده بود. از تمام دنیا حتی خواسته و آمالی با خود به برزخ نکشید... 


روز هجدهم؛ ٢۴ بهمن

واژه: نکبت

حساب از دستش در رفته بود.. چند روز است که در نکبت و کثافت زندگی میکرد؟ شَه‌زاده‌ی گدا نشینی بود در لجنزار خودکرده هایش! 


روز نوزدهم؛ ٢۵ بهمن

واژه: فکر

فکر میکردم جهان تکدانه ک*خل دارد و منم!! معلوم شد که تنها نیستم.. 


روز بیستم؛ ٢۶ بهمن

واژه: خانواده

دیدن خانواده آدامز به من فهماند که کنار خانواده ای معمولی غیرمعمولی ای چون من و خانوادم؛ غیرمعمولی های معمولی هم خانه و کاشانه ای دارند. 


روز بیست و یکم؛ ٢٧ بهمن

واژه: مدرسه

نه تحصیل در مدرسه و دانشگاه مارا باسواد میکند نه خودآموزی در یوتیوب و امثال آن.. فقط تجربه میتواند کاری کند تا تو با دیپلم افتخاری و مهر تاییدش پا به زندگی (دنیای) بعد بگذاری. 


روز بیست و دوم؛ ٢٨ بهمن

واژه: فضای مجازی

جان‌گیر و نفَس‌بُر است اما مدام خودم را بهش غل‌و‌زنجیر میکنم. فضای مجازی برایم تبدیل به اعتیادی شده که حتی فکر ترک آن آزرده ام میکند. 


روز بیست و سوم؛ ٢٩ بهمن

واژه: تبعید

تو پادشاهی من بودی اما حالا من تبعید شدم و از دور نگاهت میکنم. 

(آهنگ تبعید از تیلور سویفت و بون ایور) 


روز بیست و چهارم؛ ٣٠ بهمن

واژه: نخ

فقط مادربزرگم میتواند کاری کند تا عین دختران قاجاری گوشه ای بنشینم، سوزن را نخ کرده و روبالشی فرزند آینده ام را برای جهاز نداشته ام بدوزم! 


روز بیست و پنجم؛ ١ اسفند

واژه: دیوار

تو به دیوار دلم زخم زدی، خنج زدی، گند زدی باز ولی من تو را بخشیدم. 


روز بیست و ششم؛ ٢ اسفند 

واژه: مسدود

راه ورود به قلب مشترک مورد نظر مسدود میباشد لطفا دیگر تلاش نفرمایید. 


سلام شفای عزیزم 😍😍 خوبی خوشی؟ 😃
چه چالش باحالی و چقدر خوب شروع کردی خیلی جمله قشنگی نوشتی با مهمونی😍😍😃😄

سلام سهایی هی بگذریم.. احوال خودت خوبه؟


مرسی❣️

قضیه این چیه؟
باید ادامشو بنویسم؟

نمیدونم از قبل چقدر با بیان آشنایی ولی بعضی وقتا یسری از بچه ها چالش میسازن و خوب یا دعوت میکنن انجام بدی یا گاهی بعضیا مثل من دل بخواه میپرن وسط.. اینم یکی ازون چالش هاس.. یه چالش سی روزه (حتما نباید مرتب باشه اینجور چالشا، گاهی وقفه میفته بین روزهاش).. سی کالج اینجوریه که تو سی روز به طور رندوم هردفعه یه کلمه انتخاب میکنی یا میگی پیشنهاد بدن بهت یا اصلا رندوم یه کتاب باز میکنی و.. و با اون کلمه یه جمله یا پاراگراف مینویسی.. چه انگلیسی چه فارسی یا حتی نقل قول از کس دیگه..

یه شرط تو چالش های بیان هم اینه حتما منبع چالش رو بزنی که خب چون با گوشی نمیتونم لینک کنم تا دو روز دیگه با پی سی اوکیش میکنم^^

ممنون توضیح دادی

خواهش میکنم :) 

دوست دارم ببینم ته این چالش به چی ختم میشه... شخصا چالش‌های زیادی رو دیدم ولی این یکی برام جدیده راستش😂

خودمم دوست دارم بدونم چی میشه..

راستش خیلی وقت بود از ذهنم مایه نذاشتم و همینطور چالش نرفتم.. خواستم یکم محک!! بزنم😎😂

بسی چالش جذابیه و تو با نوشته هات جذاب ترش میکنیییی

تنکیوووو😅🤩😍

چه زیبا ...
چقدر کلمه ها و جملات قشنگی بکار بردی ...
عالی!...

جدی اینطور فکر میکنی؟

مرسیㅠㅠ

ولی اولی>>>

 چیزی بود که تو دلم مونده بود:") 

والا! عالی بود ...
مخصوصا مهمانی و لیدوکایین و رخوت...
بهت افتخار میکنم خواهری چون تو دارم:")

آیگووووو😅😅

خودم لیدوکایین و رخوت رو خیلی دوست دارم ‌:"))
میگم.. برای روز بعد یه کلمه بگو.. هرچی ک اومد تو ذهنت

دریا

:")))) ببینم چه میکنی خواهرم.

بیا ببین چ کردم:") 

خب قلبم :")
ماهی شی عزیزت خیلی دوست داره لاو یو مای بست سیس 😍😍❣️

♥ㅅ♥

منم خیلی دوست دارم ماهی گشنگم💓😚💋

وای این جملات خیلی زیبان...
لعنت بهت شفا... قلمت خیلی خوبه T_T

عاقا میشه منم یه کلمه بگم؟ 🥺

😅😅😅

آیگووو

آره حتما بگو.... میگن روز رسون خودش یجور میرسونه😂😂 مونده بودم چ کلمه ای از کجا دربیارم ک کامنت دادی 

😂😂
فدایت که
کلمه‌ای که جدیدا بهش علاقه پیدا کردم «ماه» هست... با این بنویس :")

😙😙

یهو اهنگ آرون افشار اومد تو ذهنم جانم باش.. منتها این ماهم باششش😂😂😂🤣 

منم پیشنهاد بدم ؟😅
با شفا بنویس 😁🤷🏻‍♀️

آره چرا که نه

اوه اوه اوه😳😅 بذار ببینم چی میاد به ذهنم🤔

من با ماه رو خیلی دوست داشتم خیلییی یمیمیممیمیپی

شبیه جمله سس ماستی ها شد😂😂😎

ببینم چه می‌کنی 😁💜
خداییش قلمت چی خوبههه

رو وب خیمه زدی دخترجان؟😂😂

آیگووو 😅💖

در اصل خیمه زدم رو گوشی و لپ تاپ
وقتی ام رو اونا خیمه بزنم چی میشه ؟ دیگه رو همه چی احاطه دارم 😎😂
بابام میگه زیاد گوشی دست نگیر وای فایو قطع میکنم ها گفتم چیه میخوای کره شمالی درست کنی بعد میگه حالا وقتایی که ژاپنه چه پیشرفتی کردی مثلا 🥴🤣💔
و منم بعضی وقتا با لپ تاپ تظاهر به فتوشاپ کار کردن میکنم که فکر کنن در حال پیشرفت ایم 🤣🤣🤣

خیلی ممنون ازین که آگاهم کردی😂😂

واییی بابات>>>>🤣🤣🤣
حالا فقط تظاهر نکن یکمم فتوشاپ کن😜 مثلا عکس خودتو بچسبون ب بایست نگاه عشخولانه کنید بهم دیگه😆🤭

ولی ماه از نزدیک هم خوشگلهㅠㅠㅠ

میدونی ک.. ماه کلی چاله و بالا بلندی داره.. اونجور ک از دور میبینیم معلوم نیست.. موقع نوشتن اون جمله یاده این افتادم :").. اینکه تو ماهو خوشگل میبینی چ از دور چ نزدیک نشون میده دوسش داری جور متفاوت از بقیه

در کنار اینکه منتظر بودم ببینم با شفا چه می‌کنی میخواستم ببینم پی نوشت رو چی می‌نویسی که بسی اکلیلیم کردی میمیمیپیپی 🥲💜

منی که میدونستم نیتت از کلمه پیشنهاد دادن خوندن پیش‌نویسش بود😎😂😂

کیوت😂💖

خواهش میکنم #ستاد_آگاه_سازی
وای نههه 🤣🤣🤣 خوشم نمیاد از این عکسای سمییی 😂 ولی اگه زمانی انجامش هم بدم به نظرت میتونم به بابام به عنوان پیشرفت نشونش بدم ؟! 🤦🏻‍♀️😬🤣
فعلا برا مدرسه همه مون باید دو تا کار انجام بدیم که براش ایده ای ندارم🥲

چ سریع ستاد هم زد😂😂

صگ در صد میتونی🤣🤣👌👌 اصن بابات اشک ذوق جمع میشه تو چشاش و بهت کمربندشو اهدا میکنه 🤪🤪🥴
فایتینگ حدیث👊 خدا روزی رسونه ایده میاد 

منم میخوام پیشنهاد بدمممممم
"آبی"

هی من میگم خدا روزی رسونه اینا میگن نه😍😂

ویمونااااااا 
ذهنم الان با دیدن این کلمه داره خودزنی میکنه یچی بگه

البته زاویه ی دید تو خیلی قشنگ بود :`)
ولی این که ماه چاله چوله داره تقصیر خودش نیست، شهاب سنگها بهش زدن و این یه جورایی چاله چوله های آدما رو هم شامل میشه :دی

کومائو 3>

از حق نگذریم.. خیلی خوب گفتیㅠㅠ الان خودم عین ماه شدم.. از دور ممکنه برا خیلیا قشنگ و دوست داشتنی باشم ولی از نزدیک یه جهنمی شدم ک خدا برا گرگ بیابون نسیب نکنه:") 

منی که با دیدن کلمه ی " ماه"
یاد اولین کسی که ماه خطابم کرد افتادم...
و اون برای همیشه عزیز دل من خواهد ماند...
#مخاطب_خاص_ماهی...

#عاشقانه‌های‌ماهی


🤪😂😂

😂😂

آندههههههه شفا به مغزت بگو خودزنی نکنهههه😂😂

الان اپدیت میکنم نتیجه خودزنی هارو ببین:") 

عرررر شفا خیلی خوب شدددددددددد نتیجه خودزنیت کههه😂
لعنتی قلمت خیلی خوبههههه

جدی خوب شد؟ از نظر خودم عجیب غریبه😅😂

♥ㅅ♥

شفا ویمون
اگه تونستین ان بمونین با رهنا میایم سایت...
به احتمال بسی زیاد...

دلم میخواد ی پس گردنی ب جفتتون با این تایمینگ عحیبتون بزنم😐

جرر جرر

خنده میکنی؟🤨

شفا پاشو بیا جات خالیههه
شفا الان وقت کردیم اومدیم 😂😂
اره خدایی من خیلیی دوسش داشتم...

سو گوووددد😆😆

نویسنده ی کی بودی تو
همشون قشنگ بودن تا الان
اما آبی...
آه💙

دیگه ما اینیم😎😆

نه انگار آبی واقعا به دلتون نشستㅠㅠ

شفااااااااا میسو و ماهی و هممه یهویی جمعشون جمعه بدو بیا تا دیر نشدههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یروز انقدر سرمو میکوبم ب دیوار تا تلف شم🤧🤧

حتی دیگه نمت با خیال تخت تایتان دید💔 چرا وقتی میرم فیلم ببینم یهو جمع میشین😭😭😭😭😭

منتظر روز 10

:)))) 

منم میتونم ت این چالشه شرکت کنم؟!

من خودم بدون دعوت شرکت کردم😆 تو هم راحت باش

خخخ پس اوکیه هروقت سرم خلوت بود میزارم مرسی *-*

نایسس

منتظرم ببینم چ میکنی 😆

فداتم خخخ
فقط نمیدونم موضوع این چالشه چیه خخخ

راستی هنگ شدم بیا تو وبم عکسای هدررمو ببین کدوما بهم نمیخوره بهم بگو عوضش کنم اخه گیج شدم خخخ

❤️❤️

رو توضیحات ک اون بالا نوشتم بزن یه پسته مفصل توضیح داده

اوکایی

چشم
ممنون عزیزم *-*

فدات مرسی

خواهش میکنم.. بازم اگه متوجه نشدی یا گنگ بود بگو ک توضیح بدم (خودم رفتم تک تک سی کالج هارو خوندم تا فهمیدم چیشده😂😂💔) 

فدات عزیزم ممنون گلی*-*
شت خخخخخخ

😘❤️

شفا خواهر زشته ؛ ادامه بده ... این قلم زیباتو از ما دریغ نکن !!!
نکنه کلمه کم اوردی؟
بذار یکی دیگه بگم بهت تو پیش نویسم نگو ماهی گفته پیامم هم سان کن جیگر...
واژه: وابستگی :")

کمبود کلمه نداشتم خواهر کمبود همت داشتم بیام بیان پستو اپدیت کنم😂😂

چرا سان کنمم؟؟ بازم پیش‌نویس میزنم 😎
اهنگ محسن یگانه اومد تو ذهنم 😂😂😂 وایییی ازین وابستگیییی دلو سپردممم دست کییییی

اون سیرک بدجوری به دلم نشست...
و به نظرم اون آبی یه جوری بود.. یا خیلی درک عمیقی میخواست که من ناتوانم ازش یا اینکه....😂💔

:)))

آبی رو به همون مفهوم افسردگی و ناراحتی عمیق گرفتم.. به یاد از اهنگ don't know what to do بلک پینک^^

بعضی نوشته هات تو فکر فرو میبرتم 👌🏻🥲
نقطه ضعف من اینه که در برابر بعضی چیزا بجای اینکه یه جواب درست و حسابی بدم فقط با یه خنده مسخره ازشون می‌گذرم ...

😅🙃

میشه گفت نقطه ضعف منم همینه.. بابام خیلی ازین حرکتم بدش میاد.. چیکار کنیم ینی؟ :") 

امان امان😂😂😂
بابااا خواهرممم ، شرمندم کردی والا...
جرر این اهنگ! دستتت تو که فقططط با حرففف میتونی که رامم کنییییییی!...


واو ... جدا شدن واقعا سخت بود!🙃...

شما مارو شرمنده کردی جانا

عااا بیا وسط😂😂💃💃💃💃


:")))))

راستییی من امروز مجبور شدم بیام خونه مامان بزرگم برا همین با گوشی باید وسط شم سایت.. دیگه دیرو زود جواب دادم یا کم انلاین شدم پیش پیش ببشید🥺

نگو اینو جیگر پیش میاد...هرچی بیشتر باشی به ما بیشتر خوش میگذره والا ... ما کم سعادتیم زیبا جانT^T
بوسسسس بهت

یکم بحث و صحبت رو طولانی کنید ببینم میرسم یا نهㅠㅠ

ای بابا ...
نمیدونم واقعا چیکارش کرد بارها بعد اینکه فقط یه خنده تحویل دادم یهو به خودم اومد که چرا فلان جوابو ندادی ولی دیگه دیر بوده ... 😂💔
هنوز نتونستم به هیچ راه حل در این مورد برسم اگه رسیدم بهت میگم و اگه تو زوتر به راه حل رسیدی منم راهنمایی کن😁😂

اخ اخ اخ اتقدر تجربه کردم اینو کهㅠㅠ🤧

حتماااا حتماااا😂🤝

مدیونید فکر کنید تو سه روز نشستم جمله های یه هفته رو نوشتم ㅎㅅㅎ

و مدیونید فکر کنید قراره این هفته هم همینکارو کنم! ^^

های اونییی
چطورییی ؟
این روزای خود را چگونه میگذرانید ؟ 😁😂

بازم همشون مثل قبل عالیهههه
ولی وای که چقد با متن فضای مجازی موافقم فاافتفثتفثتفتفتفثتفث

هیییی حدیث🤩 میای ازینورا گذری دلو هرجا میخوای میبری!

در حالت نمیخام برم قم بسر میبرم 😂😂 این یعنی عالیم چون 3روز دیگه در حالت نمیخوام برم تهران روشن میشم😂💔
تو چطوری؟ چخبرا؟

😆😆😆💕
*رفتن و خوندن فضای مجازی
اهاا😅 والا واقعا معتاد شدم :") دو ساعت گوشیمو نگیرم نیام تو اکانتام انگار دنیا کن فیکون شده برام

ای بابا 😜😂
رفت و برگشت عذابه واقعا من همین مدرسه هم رفت و آمدش بهم فشار میاره چه برسه به ...
منم خوبم و خوشحال 😂 خوشحالیم دلیل خاصی نداره فقط میخوام شاد باشم 😁 شاید شادی واقعی هم اومد ...

آخ گفتی من تا میرسم خونه از مدرسه اول توییتر بعد اینستا بعد ...
ولی واقعا بده ولی باز کاریشم نمیتونم بکنم 🤦🏻‍♀️😂

😢😂 (وی وسط کلاس اخلاق اسلامی  بعده دو روز بی نتی جواب میده)

واییی مدرسه یه شکنجه هرروزه بود باز این 3روزه شکر خدا🤧
خوب میکنی🤩🤩😆 تلاشت رو برا شاد بودن بکن👊💓

همیشه یادتون باشه اول اینستا بعد کتاب🤪🤪😂

میفهمم.. این فیلتر شدنا رسما حرصی مون کرده

خواننده منفعل نبودن*
هایییی اونییی چطووورییی؟
خوبیی؟
دانشگاه خوبهههه؟

وبلاگ نویس منفعل نبودن*

سلاااااااااااااااااام ستارههه😍😍😍 ببخشید انقدر دیر جواب دادم یادم رفته بود اکانت بیانی هم دارم 😅😂🤦‍♀️
شکرخدا. نفسی میکشیم با کلی آلاینده 😂💔
سلام داره خدمتت😂😂.. لعنتی یه تنه گند زد ب برنامه خوابم🤧 دیر میخوابی زود پامیشی گاهی زود میخوابی دیر پامیشی و ازین داستانا 😐
تو چطوری؟ چخبرا؟ مدرستون که مسمومیت اینا نشده؟ 

سلام مجدد نیحااا
منم یادم نمیره پرابلمی نیس XD
ای باباااا
من نه سال تمام ساعت هشت شب میخوابیدم امسال برنامه خوابم با خاک یکسان شد یاح
خوبیم خداروشکر
فعلا زنده ایم
فقط مشکل اینه به جای مسمومیت کنار مدرسمون ترقه میزنن یه پا بمبه برای خودش XD
خوبیش اینه وقت کلاسمون میره XD

سیلااامم

واووو.. چند شب پیش تا دو شب نشسته بودیم با بابام اینا بعد داداشم داشت با کامپیوتر استریم میدید بعد ب بابام گفتم  « ی زمانی من دانش آموز بودم روزی یساعت با کامپیوتر باید کار میکردم و تکالیفمو قبل غروب باید مینوشتم 9هم میخوابیدم الان دوره زمونه عوض شده😒🤨» بابام هم قربون صدقه داداشم رفت بعد گفت برو بخواب😐.. بعنوان بچه بزرگتر واقعا گلبم تیر میکشه😔😂

واییی باز اسفند شد و دیوونه بازی یسری عود کرد😑😑 من جدی با ترقه اینا حال نمیکنم چجوری یسری میان اینارو اتیش میزنن شاد هم میشن؟؟؟؟!!
😂😂

درک میکنم واقعا خواهر بزرگتر باشی ناناحت کننده اس TT
به خدا که
همش تقصیر آمریکاس اصلا

میدونی🤧 اگه ایوب نبی با خواهر بودن امتحان میشد قطعا دیگه با صبرش معروف نمیشد🤧


😂😂😂

هاییی اونی 😍😁 حالت چطوره ؟؟
چه خبرا چه میکنی ؟
حست نسبت به اینکه امسال هم همنقد سریع داره تموم میشه چیه ؟ 🙂

*این پیام فقط محض اینه که بگم به یادتم 😁💗

هایییی دونسنگ خوبم حدیث😍😆 شکر زنده ام✌️

تو چطوری؟ خوبی؟
میرم دانشگاه، میام، میخورم، میخوابم، فیلم و انیمه میبینم😂✌️
خیلی رو مخهههههه... چرا این زندگی رفته رو دور تند؟؟؟؟ 😐

ایگووو🥺🥺🥺🥺🥺 گلبممم💘💘💘 عزیزمیی😚😚

خداروشکر
منم خوبم
نرفتیم مدرسه ( البته من شنبه یکشنبه رفتم ) تا تهش حضوری غیر حضوریش کردن 😎✌🏻 هرکس بخواد میتونه بره که از کلاس ما امروز ینفر رفته بود 😐😶
خوبه منم دارم سریال میبینم یه لیست بلند بالا برا تا آخر عیدم دارم 🤣
وایی دقیقا حس میکنم مثل فیلمیه که بینندش حوصلش داره سر میره و گذاشته رو سرعت چندبرابر تا فقط ببینه تهش چی میشه 😫😭😂

💜✨

سو گووود خوبی🤩


اون ی نفر جدی چرا رفت؟! 😐 نه واقعا چرا؟ 😐😑😐
خوب کردی خونه موندی دخترجان👊 

لیست من حتی وقتی بمیرم برم برزخ هم پاسخگوعه😂😂😂لعنتی ته نداره🤣
فکز کنم داریم تقاص فیلمایی ک رو دور تند دیدیم پس میدیم😐💔

جمله زیبا بود دو دقیقه سکوت:
ولی من کلا اوایل خیلی با داداشم مشکل داشتم رو سر و کول هم بودیم همش ولی الان یه نمه بزرگ شده باهم کنار میایم
البت فکر کنم دلیلش وان پیسه که باهم میبینیم یکم وقت میگذرونیم ولی خب بازم... XD

جمله رو حکاکی کنید رو دیوار چین همه ببینن 😎😎


چ خوب اوضاعتون بهتر شده.. ماهم گاهی عین کاراکتر بچه تو مود مظلومیت باهم خوبیم و گاهی میشیم اون مود دعوایی بچه😂😂😂

خیلی مدرسه رو دوست داره آخه 🤪 با عشق و علاقه هم میره 😍😶


نه دیگه اون لیستا که بله تموم نمیشن این یه لیست گزینش شدس برا عید 😂
آخ آخ ولی من فقط یبار اینکارو کردممم تقاص چی چی 😣😂
اونم مینی سریال بود خیلی آروم حرف میزدن سرعتشو زیاد کردم 🤣

چی بگم والا هرکی یجوره😐😂



عاووو میبینم که خلاقیت ب خرج دادی جانم😮😮 ی دوتا ازون گزینش شده ها هم ب من معرفی کن پس

😂😂😂عوضش من جدیدا از هر 4تا فیلم یکیشو میذارم رو تند👀 

اونی چرا دیگه چالشو ادامه نمیدی از نوشته هات فیض ببریمم ؟😁

گومه گومه😅


آههه یکی اینکه ایده ندارم، یکی اینکه دوست ندارم تموم شه، یکی اینکه اصن دستم نمیره برم سمت پست هام ویرایش کنم یا جدید بنویسم

آخه نمیدونم هرکی باید طبق سلایق خودش گزینش کنه 😂 ولی بزار ببینم لیستو ...

امم یکیش علاقه پادشاه (The King's Affection) عه همون موقع پخشش میخواستم ببینم هی نشد تصمیم گرفتم دیگه حتما ببینم

کامل و معمولی (Perfect And Casual) چینیه اینم فقط میخوام ببینم چون بازیگر نقش اصلی مردشو دوست وگرنه هیچی ازش نمیدونم حتی خلاصش هم نخوندم😅😂😂

یدونه هم مینی عه که همین دیروز دیدم اینم چینیه 24 قسمته ولی کوتاه کوتاه در حد 10 دقیقه اس هر قسمتش سریال شب عاشقی با تو (Night of Love With You)

نمیدونم تو چجور سریال هایی میپسندی پس ببخش اگه به نظرت چرت بودن ولی خب اره دیگه من هرکدومو به یه علتی انتخاب کردم 🤦🏻‍♀️😂

باهات موافقم🤝


علاقه پادشاهو یادمه یکی معرفی کرده بود🤔 فکر کنم خودت بودی؟ 🤔😂

بزار ببینم این کراش تو کیه😈😈 شاید منم پسندیدم طرفو😜

این مینی ها ازین نظر ک هی 10 مین 15 مین قسمت میکنن رو مخه ولی بعضی وقتا ارزش دیدن داره


عرضم به حضورت هیچی و همه چی.. یکم با فیلمای خون آشامی و گرگینه خوب نیستم (مثلن توایلایت فقد نصف فصل اول رو دیدم و ومپایر دایری هم اصن نرفتم سمتش) ولی بقیه تخیلی مثل مارول خوشم میاد.. گاهی ترسناک یا جنایی میبینم (البته شرلوک همیشه پای ثابته اصن صدر لیسته).. رومنس هم بدم نمیاد ولی علاقه خاصی ندارم.. عااا این تراژدی ها یکم رو مخمن دیگههه ای دونت نو👀😂😂

ایده نداشتن بد دردیههه 😭💔 قشنگه معلومه زخمیه این موضوعم هوم ؟؟ 😂
اوه پس دلیل زیاد داری برا ننوشتن 😂
هرجور راحتی و هرکاری دلت میخواد بکن 👌🏻😁
ولی من نوشته هاتو دوست دارم ...

از صدکیلومتری معلومه😂😂


عزیزممم🤩🥰🥰 مرسی بابت این مهربونی و درکت🥺

اممم من ؟؟ یادم نمیاد معرفی کرده باشم ها شاید یکی دیگه بوده 😂

حتما میپسندی 😎😂

آره خیلی بده اینجوری ولی خب اینو دوست داشتم

من معمولا معمایی و جنای و اینجور چیزا نمیبینم راستش 🤦🏻‍♀️😂 بدم نمیاد ها ولی طرفشون نمیرم کلا 🤷🏻‍♀️ ول دوست دارم یبار ببینم

ای دون نو فقط یادمه یکی گفته🤷‍♀️😆


اگه خواستی ببینی حتما شرلوک هلمز با بازی بندیکت کامبربچ رو ببین.. انولا هلمز 1و2 هم قشنگن 👍👍 یدونه هم بود فکر کنم اسمش رود نیل بود🤔 اون دختره ک نقش وندرومن تو مارول داره توش بازی کرده و پوآروی معروف هم هست.. منتها توصیه میکنم با خانواده نبین اولاش یکم میدونی🤏😂🙊

💔😂

تشکر لازم نیس تا وقتی خودت نخوای کسی نمیتونه مجبورت کنه که 😁💜

بیا جام حق‌گوی برتر رو بگیر🏆😮😮


اوکی میبینمشون
آه خیالت راحت تو نگی هم من با خانواده نمیبینم کلا 😁😂

فایتینگ

😂😂 خوب میکنی

گرفتمشششش ✌🏻🏆

👏👏👏👏👏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان