میگم..

فکر کنم همه یادتونه پستی که اهنگ have we met before رو گذاشته بودم و خودم ترجمه فارسیش رو (هرچند خیلی داغون) رو نوشتم

اون پست نزدیک به 900 تا بازدید داره و پربازدید ترین پستم با اختلاف زیاده(دومین پست 400 و خرده ای بازدید داره) 

خیلی وقته دلم میخواد اهنگایی که دوست دارمو بذارم براتون و حتی ترجمه کنم

درسته درسته تا الان هزار بار گفتم دلم میخواد فلان کارو تو وبم بکنم و یا انجام ندادم یا نصفه نیمه اس (بافکر به چالش متناقض ناله میکند)

اماا!! ... نه بابا این دفعه فرق نداره😂😂 دلتونو صابون نزنید.. این دفعه هرموقع عشقم بکشه و دوست خوبم ترنسلیت یاری کنه میام سُک‌سُک میکنم 😆

حالا بقولی نظر مثبتتون چیه؟! 😂😂

یه دیقه امیدوار شدم😂💔
ولی بزار

الهی😂😂😅

میذارم الان معضلم اینه با کدوم شروع کنم🤔

منظورت آهنگه؟
زیاد هست میتونی بری تو سایت هایی که اهنگ میزارن از اونجا پیدا کنی اهنگ خوب

آره

اهنگ خوب زیاد دارم منتها یهو حساس شدم با کدوم شروع کنم

بذاررررر✨🐸

باشهههههه😆🤩

آهوم با همونی که حست میگه بهتره😉😂😂

یپ😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان