HARD TO LOVE

Ain't no magic tool to fix it

You should keep your distance

I'm only telling you because I care

 

'Cause I'm hard to love, find it hard to trust

When it feels too good, I just fuck it up

You want all of me, I can't give that much

So don't fall too hard, 'cause I'm hard to love

 

I'm hard to love

Yeah-hey (hard to love)

 

Never meant to cause you a problem

Here I am, yet once again with the same old story

You don't see the issues, I got 'em

Yeah, I do (yeah, I do) yeah, it's true (yeah, it's true)

I'll make it feel like Heaven, but I swear I'm not a saint

And you won't see the truth 'causе I'll be kissing it away

Yeah, I'll be all you need until I'm driving you insanе

Baby, all I'm tryna do is save you the pain

 

'Cause I'm hard to love, find it hard to trust

When it feels too good, I just fuck it up

You want all of me, I can't give that much

So don't fall too hard 'cause I'm hard to love

 

I'm hard to love

Yeah-hey (hard to love)

 

Up 'til I'm down, I'm all in 'til I'm out

Got a lot to work out 'til it's all behind me

You know you don't play with fire in the dark

Protect your heart, ain't no goin' back once you start

I'm tryna be nice

 

I'm hard to love

Yeah-hey (hard to love)

🎼🎼🎼

هیچ جادویی برای درست کردنش نیست

باید فاصله‌ات رو با من حفظ کنی

بهت میگم چون اهمیت میدم

چون دوست داشتن من سخته و راحت اعتماد نمیکنم

وقتی که حس خوبی داشته باشه یهو گند میزنم 

تو کل منو میخوای و من نمیتونم اینو بهت بدم

پس زیادی درگیرم نشو چون دوست داشتنم سخته 

دوست داشتنم سخته

یه هیی ( دوست داشتنم سخته) 

هیچوقت نخواستم که مشکل بسازم

اما اینجام با همون داستان قدیمی 

مشکلاتو نمیبینی ولی من میفهمم

آره میفهمم  (آره درسته)

انگاری بهشت رو می‌سازم اما قسم میخورم من مقدس *فرشته* نیستم 

و حقیقت را نمیبینی چون من میبوسمش و میذارم کنار

اره, من میشم چیزی که نیاز داری تا وقتی که دیوونه بشی

عزیزم من فقط دارم برات دردشو موندگار میکنم

چون دوست داشتن من سخته و راحت اعتماد نمیکنم 

وقتی حس خوبی داشته باشه یهو گند میزنم

تو همه‌ی منو میخوای و نمیتونم بهت بدمش

پس زیادی درگیرم نشو چون دوست داشتنم سخته

دوست داشتنم سخته

یه-هی (دوست داشتنم سخته)

بالا بالاهام تا وقتی منو پایین نکشن، هستم تا وقتی بیرونم نکنن

یه عالمه کار باید بکنم و پشت سر بذارمشون

میدونی که نباید تو تاریکی با آتیش بازی کنی

مراقب قلبت باش, وقتی شروعش کنی دیگه راه برگشتی نیست

دارم سعی میکنم باهات خوب باشم

دوست داشتنم سخته 

یه هی (دوست داشتنم سخته)

.. 

اینکه آدم میفهمه چی میگه بعد میاد ترجمه کنه تا به بقیه بگه چی میگه واقعا سخته!! خدایی دم همه مترجم ها گرم ♡

پ.ن: یکم از نظر بصری داغون شده به بزرگی خودتون کنار بیاید تا دستم به کامپیوتر برسه:) 

تو تقویم یه روز مترجم کم داریم واقعا😂

آره واقعا 👌 این بنده خداها برا یه ترجمه اهنگ کلی سرویس میشن دیگه ببین سینمایی و سریال چه بلایی سرشون میاره 

وایی گذاشتی دقیقا با آهنگی که روش کراشش وایییییی چقدر خوب ترجمه کردی تعتاعخولفل>-

قفلی جدیدمه این لعنتی♡ㅅ♡

جدییی؟؟ 🤩

خیلی قشنگ بود(":

جدا مترجمی سخته و توانایی بالایی میخواد، اینکه بتونی اون ساختار انگلیسی یا هر زبانی رو به ساختار قشنگ فارسی تبدیل کنی خیلی هنر میخواد، که متاسفانه من ذره ای توانایی در این مورد ندارم و یه اهنگم نمیتونم ترجمه کنم"-"...

خیلی:")


آره اینکه اون ادبیات قابل فهم برای یسری رو بخوای به ادبیات دیگه تبدیل کنی که هم قشنگیش رو حفظ کنه هم منظورو برسونه سخته. 
اینجا بسیار سپاسگزارم از دوست خوبم ترنسلیت که بخش عمده ماجرا گردنش بود😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان