Lose you

Eyes wide shut dreaming about you

Hot blood rush turning a cold blue

See you touch but I'm feeling nothing

But I'm feeling nothing

I'm in California, you, you out in Georgia

But we both in the same room

Staring at perfection, I'm about to wreck it

It's just something I gotta do

I think I wanna lose you

Just to find my way back to you

I think I wanna break up

Just to make it all up to you

I don't wanna let go, let go

But I gotta let go, let go

I think I wanna lose you

Just to find my way back to you

I can't blame you if you hate me

You might think I'm some kind of crazy

Asking me, "Did you even love me?"

"Did you even love me?"

'Cause I'm in California, you, you out in Georgia

But we both in the same room

But I, if I stay with you we won't make it

It's just something we gotta do

I think I wanna lose you

Just to find my way back to you

I think I wanna break up

Just to make it all up to you

I don't wanna let go, let go

But I gotta let go, let go

I think I wanna lose you

Just to find my way back to you

I don't wanna let go (let go, let go, let go)

But I gotta let go (let go, let go, let go)

I think I wanna lose you (lose you)

Just to find my way back to you (find my way)

I think I wanna break up (break up)

Just to make it all up to you (up to you)

I don't wanna let go, let go

But I gotta let go, let go

I think I wanna lose you

Just to find my way back to you

🎹🎹🎹

چشمامو کامل میبندم و رویایی از تو 

خون گرمی که سریع حرکت میکنه ولی سرد و کبودم ( فکر کنم منظورش به اینه که با اینکه خون تو رگهاش جریان داره ولی خیلی کبود شده و بدنش سرده مثل جنازه ها) 

میبینم لمسم میکنی ولی چیزی حس نمیکنم

واقعا چیزی حس نمیکنم

من تو کالیفرنیا و تو، و تو جورجیا اما

هردومون تو یه اتاقیم ( منظورش به رویاشه) 

خیلی کامل و ایده آله، میخوام نابودش کنم

فقط باید یه کاری کنم

*فکر کنم بهتره از دستت بدم

تا دوباره بدستت بیارم

فکر کنم بهتره تمومش کنم

تا بتونم دوباره بسازمش

نمیخوام ولش کنم

ولی باید تمومش کنم

فکر کنم بهتره از دستت بدم

تا دوباره پیدات کنم*

وقتی ازم متنفر بشی نمیتونم سرزنشت کنم

ممکنه حتی فکر کنی یجوری دیوونه شدم

و حتی بپرسی "تا حالا بهم علاقه داشتی؟" 

"تا حالا بهم علاقه داشتی؟" 

من تو کالیفرنیا و تو، و تو تو جورجیا اما

هردومون تو یه اتاقیم

اما اگه باهات بمونم نمیتونیم درستش کنیم

باید یکاری کنم

*تکرار قسمت بین دو ستاره*

~لطفا نظر بدید ببینم این دفعه چقدر روون و واضح ترجمه کردم👈👉

من زبانم خوب نی

من نیز هم 🤝

اون تیکه هات بلاد راش  که اوله اهنگه.. جدی سر فهمیدن منظورش مغزم ارور404 داد و با یخ کردن دست و پام گفتم نکنه منظورش اینه و نوشتم😶😂

وای گاد
من نمیخندم 😂😂😂😂😂😂🖐🏻

نخند عهه😂😂 * دست گرفتن خنجر معروفم


بستن بند کتونی اماده فرار شدن *
بوخودا نمیخندم😂😂

حتی فرار هم فایده نداره😈

به من ازین دروغاا نگووو👻😂

اهنگای اریک نام>>>

+ جورجیا یه ایالت تو آمریکاس"-"

عار یو نام نیشن؟!


تنکیووو لاولی یه حسی میگفت ترنسلیت عین همیشه داره زر میزنه ها😂

منم انگلیسیم خیلی خوب نیست متاسفانه ولی فارسیش روون بود.

خوب خداروشکر یدونه رضایت در کارنامه ترجمه ثبت شد 😆

نام نیشن اسم فندومشه؟"-"
به هرحال هر چی که هست نه نیستم، ولی خب چندتا از آهنگاشو گوش دادم و دوستشون داشتم:")

یپ^~^

عهه.. هنوز دیر نشده بیا نام نشین شو دوتایی فشار بقولیم😊

XDDD
چندتا از آهنگاشو که دوست داشتی میگی؟

Have we met before رو ک قبلا ترجمشو گذاشتم... اولین اهنگی بود ک ازش گوش دادم خوشم اومد

همین lose you هم دوست دارم
یکی دیگه هم هست i don't know you anymore ببین این خدایی خیلی خوبههههه و اخرین مورد لیست معرفی  this is not a love song... اگه وی پی ان یاری کرد برو یوتیوب ام وی هاش هم قشنگه :") 

قشنگ بود 😍😍 ترجمه هم خیلی خوب بود 👍❤🙂

ازون مدل اهنگاس که یه مدت قفلم.. بعد به خودمو اهنگ استراحت میدم.. بعد دوباره قفلی میزنم 😂😂

تنکیوووو🥰🥰❣️💋

با اهنگای اریک میتونم تا ابد زندگی کنممممممممممممممممممممممم
چرا انقدر دیر دارم این پستا رو میبینممممممم
چرا زودتر ندیدم باهم عرررر بزنیممممم

صیممممممممممممم

نوچ نوچ نوچ نوچ.. از بس سرت بیرونه گوشیت عه!! 😂😔

باید یکم بیشتر سر تو گوشی باشم😂😂😂

آفرین همین کارو بکن😌😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان