خزان عمرم رسید، نوبهار که هستی؟!

 

میدونی دل اسیره

اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو

دلم آروم نگیره

میدونی دل تنگ تو

نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید

بسی بیهوده پوید

به من بگو بی وفا

حالا یار که هستی

خزان عمرم رسید

نو بهار که هستی

میخوام برم دور دورا

دلم طاقت نداره

دست غم تو داره

روزامو می شماره

میدونی دل اسیره

اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو

دلم آروم نگیره

میدونی دل تنگ تو

نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید

بسی بیهوده پوید

به من بگو بی وفا

حالا یار که هستی

خزان عمرم رسید

نو بهار که هستی

میخوام برم دور دورا

دلم طاقت نداره

دست غم تو داره

روزامو می شماره

میدونی دل اسیره

اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو

دلم طاقت نگیره

میدونی دل تنگ تو

نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید

بسی بیهوده پوید

سلاممممممممممممممممممممم خوبی فداتشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟
زیباست 🥺 زیباسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
لعنتییییییییییییییییییییییییی خیلی زیباست !
حس جنون دوری عشق نفرت بهم میده 🥺 یه حسی که از لذت همشون جمع کرده و با یه احساس گنده ترکیبش کردهههههههه💗🥺

سلاااامممم فرهانن عزیزمممم قربونت تو چطوری ؟❤️❤️😍


خیلیییییییی قشنگههههههههㅠㅠ👍
تا حالا انقدر دقیق به اون حس فکر نکرده بودم 🥺😮
برای من تداعی کننده اینکه دنبال خاطرات گذشته میگردی تا همون احساسات برات زنده بشن اما همشون از خاک مرده سردترن :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان