ترجمه اختصاصی شفا از Bite _D.O

흐릿했던 시야가 좀 더 흐려진 기분야

하긴 뭐 매번 불친절한 세상, 세상

거대했던 착각 꽤 아파

It’s miserable miserable

어제와는 뭐라도

좀 다를 거라 믿었던 게 yeah

Mistake mistake, My bad

무심하게 그저 눈 감은 채

고요하길 원해

넌 허나 이번만은 쉽지 않아

잘 봐 날 봐

All I need is

One Bite One Bite

더 삼켜낼수록 강해지는 법

I need just One Bite

yeah just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know

어둠의 한 귀퉁이 그 어디쯤

베어 물어 이른 새벽 동 트기 전

right now

One Bite, need just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know yeah

이 밤을 툭 갈라

더 파고들어가

긴 씁쓸함을 독배처럼 삼키네

내 무모한 판단

딱 하나면 돼 난

고독히 울린 howling

기준이 다 달라 말 많아

Unreasonable, reasonable

답이 뭐가 됐든

결코 피해갈 수 없으니까 yeah

No way no way, give up

무심하게 그저 눈 감은 채

고요하길 원해

넌 허나 이번만은 쉽지 않아

잘 봐 날 봐

All I need is

One Bite One Bite

더 삼켜낼수록 강해지는 법

I need just One Bite

yeah just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know

어둠의 한 귀퉁이 그 어디쯤

베어 물어 이른 새벽 동 트기 전

right now

One Bite, need just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know yeah

Take out or break out

또 그게 뭐든 상관없지만

너 조심해 이 밤

Cause I will eat you up

All I need is

One Bite One Bite

더 삼켜낼수록 강해지는 법

I need just One Bite

yeah just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know

어둠의 한 귀퉁이 그 어디쯤

베어 물어 이른 새벽 동 트기 전

right now

One Bite, need just One Bite

now you gotta know,

yeah you gotta know yeah

......

احساس میکنم تاری دیدم بیشتر از قبل شده

خب [مقصر] این دنیای نامهربونه

این توهم گنده (بزرگ) یکم زیادی دردناکه

این بدبختی.. بدبختی

همه چیز از دیروز

مطمئن بودم میتونه تغییر کنه و فرقی داشته باشه

اما این اشتباه.. اشتباه (خطا/گناه) بدِ من

با بی‌تفاوتی، فقط چشمامو میبندم 

میخوام فقط ساکت بمونی

اما ایندفعه کار آسونی نیست

بهم نگاه کن

همه‌ی چیزی که نیاز دارم

یه گاز یه گاز عه (اونجوری نگا نکن میخواد گاز بگیره حمله کنه عین خرس :/) 

چطوری قویتر از خودتو یه لقمه چپ میکنی

من فقط یه گاز نیاز دارم 

آره یه گاز

حتما تو میدونی

آره میدونی

یجایی، گوشه ای تاریک

قبل سحر خرس گاز میگیره

همین الان

یه گاز، فقط یه گاز نیازه

حالا میدونی 

آره آره میدونی

این شب رو پاره کن تیکه اش کن

بیشتر حفر کن

این تلخی تموم نشدنی رو مثل یه سم ببلع

بی پروا قضاوت میکنم

من فقط به یکی نیاز دارم

زوزه تنهایی(دوستان همه باهم ایریرونگ ایریرونگ ایریرونگ ایییی 😂) 

همه‌ی استاندارد ها باهم فرق دارند، کلمه های زیادی تعریفشون میکنه

منطقی، غیر منطقی 

هرچی که هست حرف من اینه

من هیچ وقت نمیتونم ازش اجتناب کنم آره

به هیچ وجه به هیچ وجه.. تسلیم شو

با بی‌تفاوتی، فقط چشمامو میبندم 

میخوام فقط ساکت بمونی

اما ایندفعه کار آسونی نیست

بهم نگاه کن

همه‌ی چیزی که نیاز دارم

یه گاز یه گاز عه 

چطوری قویتر از خودتو یه لقمه چپ میکنی

من فقط یه گاز نیاز دارم 

آره یه گاز

حتما تو میدونی

آره میدونی

یجایی، گوشه ای تاریک

قبل سحر خرس گاز میگیره

همین الان

یه گاز، فقط یه گاز نیازه

حالا میدونی 

آره آره میدونی

بیرون آوردن یا شکستن (نمیدونم منظورش چیه:/) 

مهم نیست چیه

امشب رو مراقب باشی

چون میخوام یه لقمه چپت کنم

همه‌ی چیزی که نیاز دارم

یه گاز یه گاز عه 

چطوری قویتر از خودتو یه لقمه چپ میکنی

من فقط یه گاز نیاز دارم 

آره یه گاز

حتما تو میدونی

آره میدونی

یجایی، گوشه ای تاریک

قبل سحر خرس گاز میگیره

همین الان

یه گاز، فقط یه گاز نیازه

حالا میدونی 

آره آره میدونی


دوباره ترجمه افتخاری از من اینبار هانگول و انگلیسی قاطی داشت و 100لول سختتر بود 

لازم به ذکره شفاتون برا درس نخوندن مخصوصا ریاضی و شیمی حاضره حتی فیلم ترکی هم ترجمه کنه (میگم فیلم ترکی چون عموما قسمتاش زیاده و اصن نمیدونم چیه😂😂) 

وقتی فرداش امتحانه حتی نوشیدن آب هم لذت بخشه می خوای زود تموم نشه😭💔

آره واقعا😂😂😭👌

خسته نباشی دلاور، خداقوت پهلوان!
ی پیامی داشتم واسه دوست عزیزمون که خوردن اب هم لذت بخش دونستن... اره عزیزم کاملا باهات موافقم! منم فیزیک امتحان دارم، ولی الان هیچ چیزی لذت بخش تر از کامنت گذاشتن نیس برام!
( "باشه بابا بالمر جون غر نزن اومدم پیشت داداش")
صدای فیزیک در اومده دیگه ! تا درودی دیگر بدرود بلا^3^

سلامت باشی😆❤️

تروخدا اونجوری ننویس یه پیام دارم😂😂💔برگام ریخت.. 
شیما ملقب به شارلوت شخص مورد نظرته سیس
یچی بگم خودزنی نکن... بالمر تو شیمی عمومی 1 قراره یقتو بگیره 😔😂
خدافظی نمیکنم خدافظی نکن فعلاااا 😚😚😚

💎💙
چرا نمیتونم جلو خندمو بگیرم؟ اوکی اوکی😁😆😂
اوه چینجا؟
@ شارلوت
های بر شما شیما شی خوبی ؟؟ سلامتی ؟؟؟
ماهی شی هستم ، سیس شفا😌 از آشنایی با شما خوشوقتم ؛ مایل به دوست شدن باهم؟🙂💙
پراام شوخی نکن! وای شفا سر پفوند لایه ی 5 اونقدررر خندیدم! منو دوستم همو نگاه میکردیم اینطوری بودیم که خیلی پفوندی😂😂😂
😍👌❤

ریلی!!

@شیما جونم 
بخدا😂😂 فصل هفت شیمی عمومی مورتیمر منتظر شماس پفوند😂😂

@ماهی شی
سلام ممنون شما خوبید😆؟

خوشبختم👍 البته، چرا که نه❤️
می تونید تشریف بیارید وبم

@از شیما به ماهی😆

ماهی بزنی رو اسم شارلوت وبش باز میشه

وای یک عدد ماهی میبینممممممممم
خوبیییییی؟چخبراااا
دلتنگتم بابا🥲

گفتم یکی بجز میسو کمه هاا

@از ویمون به ماهی 

نگااا ترو خدااا جمعتون جمعه گلتون کمممم
ویموووون ماهییی چطورررییننن
-و نیز خالی بپرسیم از اومونی شفا خویش^^
دانشگاه خوبه؟XD

چ عحب یکی این وسط یادش اومد بهم اشاره کنه😂

سو گودد هانی.. جات خالی الان وسط کلاس فارسی عمومی ام داره شعر رستم و شغاد از شاهنامه میخونه 
@ویمون و ماهی به بخش 

شاهنامههه دوووست
اصلا فقط داستان تهمینه(تمایل به غلط املایی؟) و رستم....هاهاها

اتفاقا ی نظری ب تهمینه کرد

تهمتن به معنای تنومد و قدرتمند عه ک رستمو صدا میکردن و تهمینه ورژن زنونشه

عععههههههه پشماممممم چه خفففننننننن
ولی میدانی تهمینه شخصیت مورد علاقمه...نمونه یه زن واقعی و آزاده....نه ازین میترسید که خودش از مردی که دوسش داره درخواست ازدواج کنه...نه بعد از اینکه رستم رفت به مرد دیگه ای نزدیک شد
خیلی...گودرته انگاری

ساری بابت تاخیر

 ارههه خیلی خفنه👌👌👌

هاییییییییییی ستارههه
خوبیییی؟
و شفا...من سر این سریال چه عر هایی که واسه دی او نزدم:")))))))

@ستاره

دیدی بچموووووو چ خفن و باهوش بودد؟؟؟ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ اصن سلطااااننن بودددد

اره خداروشکر ماهم خوبیم TT
+نیازمند این حجم از خفن بودنم :"

خداروشکر

+همچنین :") 

@ شارلوت
سلامت باشی شیما شی ، شیما فدا راحت باش باهامااا فرض کن داری با شفا میچتی والا😂😂سو دونت خجالت و...
به به باعث افتخاره 💙💎
اوکی...

لازم به ذکره شیما اونی جفتمونه اون باید بگن ما باهاش راحت باشیم😅😂😂

@شارلوت

آخخخ وای آخخخخ قلبم من الان این کامنت رو نمیتانممممم
ویمونمممم گاااد😭😭😭 چقدر دلم برات تنگ بود لهنتیییی
@ویمون ، مای داتر
هاییی چطوریییی؟؟ خوبی ویمونم؟؟ ؛ همه چی روبه راهه؟؟؟ منم خوبم ویمونم ؛ زنده ایم شکر !😂
آه من بدتررر ؛ میس بهم پیام داده بود... گفتم چقدر دلم تنگتههه ...
بهت سر خواهم زد...😩💙

@از ماهی به ویمون

یاااااااا امروز چخبرهههه
معاونمممممم ؛ ستاره جانممم
@ معاونم
های بلااا چطورییییییی خوبی؟ سلامتی؟
دلت که واس رئیست تنگ نشده بود ؟
آه من که دلم واسه معاونم ی ذره شده بودااا
از ریحان چخبر؟؟ اونکه مارو از یاد برده انگار😒😂
دلم تنگتون لهنتی هااا 😒😒😒😒💙

@از ماهی به ستاره 

@ شفا
شیمی عمومی خیلی پفونده که توش پفوند داره😒😩😂😂😂

اگزکلی سیس😂👌

به روم نیار شفا ؛ که خجالت زده ام🙂😂
وقتی رفتم وبش متوجه شدم و خب ؛ کامنتمم فرستاده بودم اینجا کاریش نمیشد کرد😂😂😂😅
فقط ی سوال دیگه شارلوت خیلی ازمون بزرگتره؟🙂
اگه هم آره بود تو بگو نه من بیشتر از این خجالت نکشم😑

کیوتم😂😂

نه 20 سالشه ^~^
😂😂😂

به ماهی:
ستلینلیمهیمعیمعیمهبپخل مگه میشه دلم تنگ نشدههه باشهههه ایشششش
منم خوبم قربونت *-*
ریحانه دیگه منم از یاد برده😂😂😂 ولی اونم خوبه و خب...هردومون غرق شدیم تو درسا...هعی
@شفا
دارم ناراحت میشم شدی کبوتر نامه رسان😂

@ماهی

😂😂😂 غمم گینه دختر😂💔 ولی اشکال نداره یه مدل جاسوسی عه😈😈😈

نقطه نظر قشنگ بود پسندیدم
😂💔

😂😂😂

وای ستاره امروز له لهم 😢 نیازمند حداقل یک ماه تعطیلات بدون استرس اینکه بعدش چی میشه

@ماهی
ماهیونگممممممممم
خوبمم...زنده ام فعلا😂
و سرم با درسام گرمه...
لعنتییییییی دلم واست یه ذررررررررره بود کههههههه😭😭
چیکارا میکنیییی...درسا خوب پیش میره؟
ببین ینی من عین کنکوری ها تاریخ دقیق کنکورو میدونم روزشماری میکنم که برگردی سایت یه دل سیررررررر باهات بحرفم😂

@ماهی 

صیم :")
دلم میخاد بدون استرس اینکه زود باید پاشم یه خواب راحت داشته باشم :")

حیح:") 

میدونی شفا شاید دیگه این روی خسته و عجیب و ضعیفمو نشون کسی ندم... ولی دلم میخواد یکی دستمو بگیره و منو از هرچی که داره دور و برم اتفاق میوفته دور کنه. ببرتم یه جای دور که هیچکس دورم نباشه... ببرتم به یه جزیره ی دور افتاده... من از درخت های اونجا هروقت دلم میخواد برم بالا بدون اینکه بخوام به بقیه ای که وجود خارجی نداره اهمیت بدم. هر وقت دلم میخواد بخوابم و هر وقت دلم میخواد برم شنا کنم و بدون این حجم از بیخود بودن خودم توی زندگی مردم کم کنم. در عوضش مردم میتونن بدون من زندگی خودشونو ببرن جلو. بزرگترا هر روز برن سرکار بدون اینکه چیزی عوض شده باشه. بزرگترا بشینند هرچقدر دلشون میخواد تلفن بگیرن دستشون و گند بزنن به هیکل اون یکی. بزرگترا بدون اینکه خبر داشته باشن چه خبره همدیگه رو قضاوت کنند و دوست هایی که ندارم برن به زندگیشون برسن
بعد یهو میام توی واقعیت و میبینم چنین چیزی هیچ وقت اتفاق نمیوفته. من هنوز اینجا توی اتاقمم و تمومی اتفاقات بد داره پشت سر هم میوفته. هر سال وضع همینه ها... همیشه هم همین موقع هاست... حالم از این فصل نحس به هم میخوره... کاش تموم میشد فقط...
شرمنده سرتو درد آوردم مای فرند... میدونی یهو اولین کسی که بعد میسو توی ذهنم اومد اینارو بهش بگم تو بودی... میسو که پیشم نی پس جاش دارم با چرند گفتام مغز تو رو میخورم و بابتش عذرمیخوام.... دقیقا من همینقدر منزجر کننده‌ام به گمونم
پ.ن. احتمالا اون آهنگی رو هم که بهت قول داده بودم رو هم فردا ضبطش کنم برات

چقدر منم این حسو دارم :(


خفه شو باشه؟ هرموقع خواستی هرموقع دلت خواست بیا پیشم حرفتو بزن منم بگم خفه شو باشه؟ 💖
چینجاااا؟ 🤩🤩🤩

وای شفا غمگینم
رفتم تو وب شارلوت کامنت گذاشتم ، بیا باهم همکار شیم! موفق باشی خانم دکتر...
بعد الان متوجه شدم که پرستاری میخونههه خدایا منو اناناس کن... *وقتی پشت هم دارم گند میزنمممم
شیما فدا ببخشید توروخدا،الهی توهم العفو کن منو.
عههههه تفاوت سنی نداریم کههه عالی اصن خجالتم ریخت:)

*نخند لعنتی نخند الان میاد پارت میکنه

راستی
یه ترجمه پیشنهادی
Lipstick nct127
من که معنیشو میدونم....میخوام بقیه کااااملاااا مستفیض بشن😂😂

اوکایییی

فقد یکم طول میکشه بچم چون کلی کار دارم این هفته😢

همین الان داشتم شیمی میخوندم و یهو اینطوری بودم ک، جواب کامنت ستاره رو دادم؟؟ خدایا منو گوجه کن که یادم نمیاد! به هر حال؛
@ ستاره،معاون قشنگم
الهی بگردم مهربونم،
خداروشکر ک خوبی، لطفاهمینطور خوب باقی بمون! عجب! چه ناگوار، خداروشکر که خوبه،
موفق ترین باشی ستاره جانم
کلی بوس و هاگ محکم!

میتونی جای این خل بازیا یدور بری سایت 🙄😐

@ستارههه

من که میدونم هممون سرمون شلوغه :")
فایتینگ :")
به ماهی:
حیحیحی یه بغل متقابل محکممم

فایتینگ

@ماهی

@VMOON
جااانممممم
خداروشکر که خوبی، خوبههه خوبههه زنده بمون که کلی شبای سمی تو راه داریم^^
افرین بهت ایناس ک خوبه
*بغض کردن ؛؛؛؛؛....
منم درگیر درسامم، اره خداروشکر، برام کلی دعا کن ویمون که امسال همون چیزی رو ک میخوام بدست بیارم تموم شه بره این دوران...
جررر لهنتی
ویمونم منم کلییی حرف واسه گفتن دارم ولی حرفاتو از الان بنویس :)...

@ویمون

@VMOON
جااانممممم
خداروشکر که خوبی، خوبههه خوبههه زنده بمون که کلی شبای سمی تو راه داریم^^
افرین بهت ایناس ک خوبه
*بغض کردن ؛؛؛؛؛....
منم درگیر درسامم، اره خداروشکر، برام کلی دعا کن ویمون که امسال همون چیزی رو ک میخوام بدست بیارم تموم شه بره این دوران...
جررر لهنتی
ویمونم منم کلییی حرف واسه گفتن دارم ولی حرفاتو از الان بنویس :)...
ماهی شی و شفا جونم
راحت بودن تایید شد😎👍❤

خیلی ممنون 😂❤️

@ماهی بیا که شیما جون مارو به دونسنگی پذیرفت😆😂

@mahi
آرهههه من منتظر ج ح های سممونممممم
خوبهههه...حتمااااا من مطئنم همین سال اول به چیزی که میخوای میرسی
بعد خانوم دکتر میشی دیگه نه؟منم مزشو به دوستام میدممم😂

@ماهی 

ولی مزشو نباید ب دوستات بدی ویمونا 😂😂😂پزشو بده🤪😂

جرررررر شفا😂😂چصدستی دیگه واسه من عادی شده...

باز تو چصدستیه ماله من هم چصدستیه هم چصزبونی😂😂😂

دیروز تو آزمایشگاه به بشِر گفتم بشْر 😂😂 استاد میخواست خودزنی کنه 

بشر آخهههه😂جرررررر😂
ببین شفا من یه بار تو کلاس ادبیاتمون منزوی رو بدون حرکه خوندم...و نمیدونم چرا دقیقا😂

نخند لعنتی 😂💔

فکر کنم این ی بیماری واگیردار بین کی الی هاس😂😂

شیما شی چوآ ، دونسنگ بودن شیما شی چوآ تر
ایناس که خوبه😎👌💙💎

رو مود خوبیم پس بح بح چ زیبا سرودی سید😎👌❤️💄

@Vmoon
دقیقاااا
امیدوارم ویمونم💙💎
اوف تو فقط پز بده خیلیییم عالی😎💎

@ویمون

هیچکدومتون چصزبونیتون به من نمیرسه😂😂
من یه بار کلاس نهم که بودم زنگ آخر یه سه شنبه ای بود اگر درست یادم بیاد و عین چی خسته بودم. کلاسمون هم یعنی زیست بود ولی بیاین منصف باشیم به علوم نمیشه گفت زیست :| خلاصه بعدش، هم من خسته بودم و هم آخر هفته بود و هم کلاس داشت با ریتم به شدتتتتتتت خواب آوری میرفت جلو و خلاصه تهش قرار شد من از ادامه متن بخونم. به جان خودم هیچ ایده ای نداشتم دارم چی میخونم اینقدر که مست خواب بودم. بعد هیج وقت یادم نمیره که اسم تیتر جدید که دقیقا هم صفحه ی سمت راست یه جایی تقریبا اون بالا بود زده بود پستانداران یا همون شیرخواران. بعد من از روش خوندم شیرداران یا همون پستان خواران... بعد دیدم کلاس رفته توی سکوت مطلق. خودمم هنگ کرده بودم چی خوندم. برگشتم قیافه معلمو دیدم که قشنگ لبشو گرفته بود بین دندون هاش و خب مطمئنم داشته فکر میکنه این کارش از روانکاوی هم گذشته و بعد نمیفهمیدم چرا قیافه معلم این طوریه برگشتم به دوستم که کنارم نشته بود نگاه کردم دیدم اونم داره میمیره از خنده و یهو پقی کل کلاس زدند زیر خنده😂😂😂 منم مغز نشئه ام نمیفهمید چرا دارن اینا اینقدر میخندن و جو چرا این طوریه. بعدش دوست وسط اون همه خندیدنش گفت پستانخواران؟ و بعد گفت "هییییع" و بعد دوباره خندید. بعد اون موقع بود فهمیدم وای ریدم بد هم ریدم ولی نمیشه جمعش کرد دیگه😂😂😂😂 خوابمم کلا پرید و خب بعدش حواسمو دادم به خوندنم دوباره تِر نزنم وسطش😂😂😂😂😂😂😂😂

خوب دوستان منشا این بیماری واگیردار چصزبونی کی الی ها هم معلوم شد🤣🤣🤣🤣🤣

بابا نکست لولی تو فرندجان😂😂

با فهمیدن چصزبونیه محدثه مطمئن شدم باعث و بانیش کی اله😂😂😂

منم همینطور 😂😂🤝

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان