بدون عنوان

دلم تنگ شده

خیلی وقتا رو مخ ان

امتحان ها رو گند زدم 

دلم میخواد یه سفر درست حسابی برم

ای خدا:")

I know have to play.. I know this game 🎵

Eyes closed از هالزی ، درسته؟ :>>>

درسته.. داشتم کاور رزی ازش رو گوش میدادم:) 

منی که هنوز درگیر امتحانام و از طرفی دارم برای خوندن ناول و داستان و فیلم و غیره جر میرم ایام امتحانات :| ولی بعدش خنثی میشم انگار 🙄😐😂😂😂🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

و امیدوارم امسال مسافرت نرم چون خیلی هوا گرمه ! می پزم🥲😣

 

نمرات شما اومد ؟🥲🤞

+ عیدت مبارکککک شفا جونمم🥰😍💞

وای منم هنوز درگیرشمㅠㅠㅠㅠ تمومی ندارن لامصبا :")))

آره آره آره.. مثلا من اصن ددست نداشتم کیدراما های فصلی ببینم ولی الان فصل یک دکتر رمانتیک رو تموم کردم و قسمت اول فصل دومشو دیدم👀
واقعا گرمهㅠㅠㅠچجوری  قراره تا اخر شهریور ادامه بدیم؟!

دست رو دلم نذار:") یکیش اومده و استاد ناجوانمردانه منو انداخت 😐💔 اخه زن مومن مگه چ هیزم تری بهت فروختم 😕چهارشنبه باز باید برم پیشش شاید پاس شم

عید تو هم مبارک❤️✨ انقد ناراحت و عصبی بودم یادم رفت تبریک بگم🙁😅

وای کاور رزی عالیه ㅠㅠㅠㅠ

خیلیییییییییییییی ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ👍👍👍

من تازه شنبه آخرین امتحانم رو میدم و از دستشون راحت میشم🥲🙄 

 

 

من خیلی جلوی خودمو گرفتم اتکی نزنم البته با خوندن ۳ تا ناول قبل امتحان فکر کنم تونستم جلوی خودمو بگیرم و دوستایی که تشویقم می کردن برای ادامه اینکه بیشتر رو درس ها تمرکز کنم😁✌️

 

نمیدونمممم🥲 حتی ۱ روز در هفته بخوام برم دانشگاه ترم تابستونه هم عذا گرفتم از الان🥲😂

 

واییی😐 !! جدییی؟؟؟ چقدر نامرد ! کامل نوشته بودی ؟ مگه استادای خوب رو نمی شناختی ؟ چون یه سریال واقعا انگار مجرم گرفتن /: 

ای بابا🙁😟 امیدوارم کار ساز باشه با حضوری رفتن پیشش!

 

عیب ندارهه😂😂!! از من که بد تر نیست که ۱۱ و نیم تازه یادم افتاد به کسی تبریک نگفتم و سریع با پیامک سر و تهش رو هم آوردم به خاله و دایی و عمو ها پیام دادم و تبریک گفتم🥲🙄😂به وقت خواب واقعا

خوشا ب سعادتت

دوستای منم مثلا تشویم میکننا اما نمیدونم چرا اثر نداره👀

آره.. هرچی بلد بودم نوشتم.. از شانس ما این درسو فقط ی ایتاد برمیداره و اگه میخواستیم با اون یکی ک خوبه برداریمش باید نامه میزدیم اموزش ک خب نمیدونستیم

😂😂😂 خیلی زود یادت افتاد واقعا

وای یه سفر مشتی به یه جای آروم و خلوت که یه چند روز هیچ آدمی دور و برت نباشه ...

حاضرم یه کلیه ام رو براش بفروشم

واقعا واقعا واقعا... این هفته از زندگی جمعی و تعامل با بقیه آدما واقعا خسته شدم و اینی ک گفتی دلم پر کشید براش:"))) 

به به ببین کی اینجاس..

خوبی اونی؟

ببین در کل امتحان برای گند زدنه همش ادای این بچه خر خونا رو در بیاریم که چی؟ سخت نگیر💅

عه کنم دارم دکتر رمانتیک میبینمممم لامصب فصل ۳ خیلییی خوبههه اخراشم😆

کی اینجاس ؟👀

شکرخدا.. خودت چطوری دینایی؟
آره ولی گند زدن باید جوری باشه ک پاس بشی با 10 نه اینکه زیر 10 بشی و ندونی چ خاکی ب سرت بریزی🤦‍♀️
اسپویل نکنی اسپویل نکنی اسپویل نکنی👀👀👀 فقط اینو بگو این مدیر دو عوضی فصل 3 هم هست؟ 

منم دلتنگم 

امتحانام رو هم گند زدم 

بین یه دوراهی مسخره موندم 

و فقط به بطالت میگذرونم 

:")))

میگذره این روزگار تلخت تر از زهر 

آیگو... نترس بابا من مطمئنم لاقل پاس میشی و نیاز نیست بیوفتی درسی رو😂💔

 

وای گفتی.... دارم میمیرم جدی....

دیشب ساعت 1ونیم شب خوابیدم و ساعت چار بیدار بودم... ای مرض که یه خوابم ندارم....

خدا از دهنت بشنوه ㅠㅠㅠ


وایی دیشب حتی منم بدخواب شدم.. هی دندونم درد می‌گرفت هی لیدوکایین میزدم بازک یساعت بعد درد داشت نذاشت بخوابم😑😑

محدثهههه دلم میخواد بغلت کنممㅠㅠㅠㅠㅠ 

عهههههه

خب پس در اولین فرصت برو دندون پزشکی تا اوضاغش بدتر نشههههیالخهیا

 

*گریه دارممممم

منم بغل میخوامممممممممممممممممیخقهالخهیسالخیستلرحیقه

بگ/ایی آلبوم جونگکوک و بچه دار شدن نمیخواممممممم

بذارین تابستونو مثل آدم برم جلو لامصباااااااااااایخهقاخی

نه خواب ندارم نه نت دارم نه اعصاب دارم... به به. زیباست!

*********

الان خوندم تهیونگ دوباره رفته پاریس... داریم بدبخت میشیم مثل اینکه.

فعلا خوابگاهم برم خونه بعد


😭😭😭
شتتت.. شتت دوباره؟؟ نهههه

به خوبیت😆✨

اره اینم هس اصن دلم خونه🤧پس بیخیالش شو بهتره🤝

نه حواسم هس😂

اره هس 🙄😂

شکرخدا

نمیشه اخه:( پیش نیازه لعنتی

اهه مرتیکه ول کن نیستا

منمممم  خیلی دلم سفر میخواد ی جای سرسبزی، دریایی، طبیعت :)))

هی زندگی کی قراره بریم پس 

هعی زندگی سخته🤧

 

ولی ووجین خیلی بچه خوب و کیوتیه✨✨

خیلی:"))))



فعلا اولاشو دارم میبینم سگ اخلاقه😂😂 ولی خوشگله

عه من ستارتو ندیده بودممممTTT

سلامممم خوبیییی؟*-*

امتحانا به ...چیز...همون کتفت^^

 

عه به به دکتر رمانتیک:> من ندیدم ولی انقدر خواهرم دوستش داره و ازش حرف زده حفظمxD

آیسااااا سلاامم دخترر

قربونت خودت چطوری؟
اوکای☺️👍

خیلیییی قشنگهه مخصوصاً اون تیکه هایی ک اواس‌تی اکسوییاس رسما صدا رو صده و هی میزنم عقب😍🥰🥰

منم میگذرونمD:

 

وای دقیقااا

من ندیدم ولی همه او اس تیاشو دارمTT

اینم خوبه 😆👍


اصلا زیباو فرحبخشه وای باز دلم خواست:")) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان