آشوب١۶ 〰️

اوکی 

یساعت پیش یچیزی فهمیدم که منو ب مرز فروپاشی روانی رسونده و اون اینه که انگار ترم بعد_ترم سومم_ میتونم فقط 14 واحد بردارم!!

چرا؟ چون معدل ترم گذشته من شده 11 و این یعنی مشروط و من احمق فکر میکردم چون معدل کل ام مشروط نیست پس میتونم خیلی نرمال 18واحد بردارم!

و من نمیتونم این خبر تکان دهنده رو ب بابام بگم وگرنه دیگه شفایی در کار نخواهد بود که بخواد آشوب بنویسه و صدسال یبار وبش رو اپدیت کنه!!

تازهههه من هنوز خا.. جرعت! جرعت نکردم که بگم درخواست مهمانیم به تهران از طرف دانشگاه مقصد با جواب منفی مواجه شده:")))))) البته احساس میکنم خودشون فهمیدن چون موقعی ک درخواستمو داشتم میفرستادم گفتم حدودا جواب نهاییش تا وسط مرداد میاد :)

عرضم به حضورت ساکت و صامتت برسونم ک یکشنبه هم امتحان ریاضی 2 دارم و امیدوارم یه دعای قشنگ برام بکنی با نمره خیلی بالا مثلا 16 یا 18 ایی پاس بشم ^^

امروز رفتم دوستامو دیدم بعد مدتی... این قرارمون خیلی دردسر داشت تا جور شه و دیشب نصفه شب یکی از بچه ها داشت نازمو میکشید تا چص نکنم و برمXD خدایی زور داره که محل قرار عوض شه =/ فکر کن محل اول 2تا ایستگاه مترو فاصله داشت و مقصد نهایی 8تا 😐 کلی هم برگشتنی تو مترو تحت فشار بودم 💔

از کتابخونه دوهفته پیش کتاب گرفتم..  «باز هم من» رو تو کوتاه ترین حالت ممکن _سه روز_ خوندم و اون دوتا رمان دیگه  «آخرین باشگاه کتابخوانی» و  «1984» صدساله که بوکمارکشون اون وسطا گیر کرده.. اخرین کتاب هم چون علمیه من هنوز بازش نکردم 👀 نچ نچ نچ

داشتم خفه میشدم با یکی راجب این مسئله دانشگاه حرف بزنما.. باز خوبه عقلم رسید یه آشوبی هست ک برای بار 16 ام ب پا کنم برم

مرسی خوندی♡

کاریه که شده دیر یا زود میفهمن😭😭😭 . میخوای بهشون نگو، بعد اندازه چهارتا واحد اضافی برو گشت و گذار XD وانمود کن رفتی دانشگاهXD ابا از اسیاب افتاد بهشون بگو مثلا ده سال دیگهXDDDD....

 

+ ۱۹۸۴ رو پیشنهاد میکنی؟TT

میتسوری!! ازینورا🤩

اَی خِدااا😔😢 همون.. نمیگم اینو.. از شانسم دانشگاهم قمه و کلن 3روز همه کلاسا میفته برا همین همون ساعت نرمالش میگذرونم.. شاید تو خوابگاه بیشتر از بقیه بتونم بخوابمXD ده سال دیگه خیلی خوبهههه👍👍👍 مثلا وقتی که حتی فوق لیسانسمو گرفتم یهو بگم عههه یادتون میاد ی زمانی ترم سه لیسانس بودم؟ مشروط شدم 14واحد برداشتمXD


راستش برای من کتاب سخت فهمیه. یه رمانیه که بخاطر موضوعش جملات بقول خودمون قلمبه زیاد داره روندش یکم کنده. موردعلاقم نیست و فکر کنم با این سر مورچه شناختی که ازت دارم 40 تا حداکثر 50 درصد _از نظرم_ بپسندی ^^

بکگراند وایب لباسای دوست پسرای ایده ال کی دراماهای مدرسه ای رو میده که درسخون هم هستن جذابم هستن XD -

واییی خیلی دید باحالیه😂😂😂 یکی عین نام جوهیوک تو 21/25 اومد تو ذهنمXD

بدتر از شفایی که هر صد سال اپدیت بده از خودش، ویلوییه که هر هزار سال میاد بیان به ۲ تا از دوستاش کامنت می‌ده و میره!

از دریچه ی خوشگذرونی بهش نگاه کن. اخر ترم امتحان های کمتری داری نسبت به بقیه دختر عوضش:))))))))))

آخ آخ آخ آخ آخ.. ولی باعث افتخاره که یکی از اون دوتا دوست منم🥰😍

اینم دیدگاه خوبیه.. حتی میتونم وقت بیشتر بذارم رو همین چهارتا درس و معدلمو بهتر کنم!! خوبه خوبه.. مزایاش رو دوست دارم 

خانم مهندس فدا سرت ...

اینا هم میگذره و تبدیل به خاطرات میشن ... ی وقت میشینی میگی وای چقدر سر این مسئله نگران بودم ... چقدر حرص خوردم  که چطور مطرحش کنم ... ولی تو اون زمان تو دیگه داری بهشون میخندی...

 

امیدوارم امتحانتم عالی بدی مای سیس کلی فایتینگ

منم با دوستم قرار گذاشتم ولی دقیقا همون روز بارون وحشتناکی گرفت و قرار و کنسل کردیم ... هعی (بماند که من واسه اون قرار لباس جدیدم خریده بودم :")) قشنگ خورد تو ذوقم :")

 

شفا کتابی که از نظر خودت خیلی روون و زیبا و دلنشین و... بود و معرفی کن.

خوب کردی اشوب بپا کردی... 

مرسی که نوشتی برامون!💜

 

خانم مهندس:")))) بالاخره یکی غیر حراست دانشگاه منو خانم مهندس خطاب کرد😎😂

فکر کردن به آینده  واقعا جالبه.. امیدوارم 
مرسیییی💖💖💖💖 ای وای:(((( خیلی زور داره به هردلیلی کنسل شه نتونی بری... ایندفعه ک قرار میذارید حتما اب و هوا رو چک کنید و یجا برید ک بارون خیستون نکنه

از بین همینا؟ ببین کتابای جوجو مویز مخصوصاً این 3جلدیه من پیش از تو، پس از تو، باز هم من... خیلی قشنگ ان و خب لوییزا خیلی چیزا رو ب من نشون داد و کمک کرد.. اما کتاب  «اخرین باشگاه کتابخوانی» این یجورایی زندگینامه مادر نویسنده و خود نویسنده اس.. دوتایی یه کلاب راه میندازن و کتابایی که میخونن تحلیل میکنن و کلی راجبش حرف میزنن و انصافا جالبه... انگار که کلی کتاب رو تو یه کتاب خلاصه کردی!! جدای اینا هم تو ژانر جنایی  رمانای  «یکی از ما دروغ میگوید» و  «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» خیلی قشنگن و پایان خوبی هم داشتن.
عزیزمییی خواهری🥰❣️

وایییی چه بد😭 به نظر من به روی خانواده‌ات نیار😂 

جاش حالا اگر کمی وقت اضافه داری روی همون چندتا درس وقت بذار تا معدلت بیاد بالا و همه چی به روال عادیش برگرده😂💞💜

 

منم این همه کتاب یادته خریدم؟ 

هنوز وقت نکردم بخونمشون😂😂😂 اصلا دستم می‌گیرمشون سنگینی می‌کنن روی دستم... لعنت به کنکور که مغزمو در حد مرگ خسته کرده

خیلیی.. الان رفتم شهریه تابستونو بدم بالا پرتال زده بود با درخواست مهمانی شما از طرف ما موافقت گردید:"))) ای حرصی خوردما

بعد رفتم سامانه سجاد دیدم هردوتا دانشگاهی ک درخواست دادم رد کردن💔 البته یکم حق میدما من خودم این معدلو گردن نمیگیرم بعد یه دانشگاه دیگه بیاد منو با این معدل گردن بگیره؟!
واقعا باید گل بکارم این ترم 3 رو... سره امتحانای تیر ب بچه هامون گفتم من  **** عالمم اگه دوتا ردیف اول نشینم و حداقل دوتا جزوه کامل ننویسم و درست ب استاد گوش ندم.. از الانم نیت کردم کلاسو هیچ جوره نپیچونم که حداقل حضور کاملم هم نمره هی پوئن مثبتی داشته باشه


یسسس
😂😂💔 بگردمت فرندک :"))) یکم بگذره بهتر میشی الان به خودت فشار نیار برا انجام کارای مختلف 

من کلا خاصم سیس دیدی چقدر خفن صدات زدم؟

بابااا شفااا من خودم روزشو بر اساس هواشناسی انتخاب کردم... بعد کل هفته افتاب بود و ی روز نیمه ابری ! اقا منم گفتم نیمه ابری خوبه و... یهو همون روز بارون اومد خو لهنتی از کدوم ور اومدی هوا کل هفته عالی بوددددد...

اومووو من این نویسنده رو دوس دارم یادمه نهم که بودم میخواستم این کتابارو بخونم (فکر کنم پیش از تو رو شروع کردم به خوندن...)ولی نمیدونم چیشد که رهاشون کردم حتی از ی کتاب دیگشم خوشم اومده بود و میخواستم بخرم و بازم نمیدونم چیشد که نخریدم :"/// 

به به ممنونم از پیشنهادات سیس جانم

توهم قشنگم (ایموجی قلب ابی و الماس)

یسسس دارلینگ بازم ازین خفن بازیا دربیار😎😜

واییی😂😂😂 شدی عین کراش بدبخت😂😂 این طفلک هرجا میره یهو هوا بارونی میشه 🤣🤣

عههه.. منم همون دور و را بود که من پیش از تو رو خریدم خوندم.. بعد بهمن پارسال تو انقلاب جلد دومو دیدم خریدم و همین چند وقت پیش جلد سومش هم از کتابخونه امانت گرفتم... حالا اشکال نداره وقت زیاده برا خوندنش

خواهش خواهر قشنگم😘🍓

سلام منم یه سری مشروط شدم و ترم بعدش واحد کم برداشتم اینکه مشروط شدی رو میدونن ؟ که اینکه نمیتونی واحد زیاد نداری رو بدونن ؟!تمت خیلی قشنگ و چشم نوازه ولی فونتت خیلی ریزه . کاش یخورده درشت بنویسی . ^_^

سلام سلاممم

الان دیگه میدونن.. واحدای کم هم توضیح دادم اول دانشگاه.. الانم خوده بابام گفت این ترم سخت نگیر سره واحد برداشتن و هرجی که میشه خوب بخون تا معدلت بیاد بالا
مرسیی.. اوه. مرسی اینم گفتی میرم ببینم چیکار کنم فونتو بهتر شه 😆

هیچی بشین عزیزترینم ببین تو خوابگاه
ببین شفا عزیزترینمو تا نبینی سرویست خواهم کرد

دو دقیقه از دست جیرا و گرامافون و یسنا فرار میکنم تو میای یقمو میگیری 😂😂😂💔

ببین قول نمیدما
تازشم ببینم افسرده شم به محد میگم بیاد بالا سرت😈😈😈

ببین از همه طرف بهت فشار میاریمممم
نهههه من ماهیم راضی کردم ببینه الان قسمت چهاره😂
دلم برا محد تنگ شدههه

ٱندههههه نکن با من من تازه همت کردم بو ویاج ببینم شاد شم (تا الان هر قسمتی ک دیدم وقتی بوده ک گشنم بود و از شانسم کل اون قسمت یکی بود ک یچی بخوره😂😂💔)


منمم.. معلوم نیست کجا باز غیبش زده:(

نهههههه
فعلا شادیووو بذار کنارررررر
عزیزترینم مهمهههه
لوزر نشوووووووو

ویمونااااااا ایا افسرده دیدن مننن براتتتت یه هدففف و ارمانهههه😭😭😂😂😂

این همه اصرارت رو درک نمیکنممممم😮😮😮😮

هدف و ارمان نیسس
فقط نمیخوام پشیمون و لوزر شی...میبینی چقد خیرخواهتم؟

احساس میکنم با یه قیافه ای که شیطنت و شرارت ازش میباره این کامنتو ارسال کردی👀😂.. 10 قسمت بود دیگه؟؟ اگه آره که... ای بابا.. شفا باز داری گول میخوریا ولی ویمونه دیگه😔😂😂 از پسش برنمیای😂💔 چیکار کنم.. میبینمش!! 

آره درست حس کردی😌😂😂

آرههه ده قسمتههههه....ببین بیا عررر...اصلا کارگردان لهم حقوق بده فک کنم پنج تا ازبیننده هاشو مدیون منه😂😂

 

 

 

 

 

 

😂😂😂

اوکی دوکی فقط ایو 6قسمت مونوه تموم شه.. بعدش عزیزترینم رو شروع میکنم👌
😂😂😂 برو اکانت اینستاشو پیدا کن بگو🤪😂

وای شفااااااااا😭 دلم کلی برات تنگ شدهههه😭 

اصلا تا اومدم توی وب حجم عظیمی پست دیدم😂 باز لاقل شاد شدمم! گفتم با خودم مدتی که نبودم، واتاشینو آی حالش خوب بوده😎

ولیییییی بذار عذرخواهی کنم برای این مدتی که نبودم... از قصد نبود بوخودا🥺 اولش که درگیر انتخاب رشته بودم و بعدشم رفتم یه پازل ۲۰۰۰ تیکه (😎🍷🚬) خریدم و عین چی مخمو گذاشته تو گاری😭😭😭😭 درسته قبلا ۳ تا پازل ۱۰۰۰ تیکه ساختم ولی ۲۰۰۰ تا خیلیه😭 بی‌ناموس همه تیکه هاش شبیه به همه😂😂😂

بعدش هم که شروع کردم کتاب خوندن! یادته گفتم رفتم یه عالمه کتاب انگلیسی خریدم ولی حسش نیست بخونم؟ خب...شروع کردم به خوندن! قشنگ حس می‌کنم مغزم خیلی باز شده و دیگه با چند خط خوندن خسته نمیشم😂 خدارو شکر اثرات کوفتی کنکوری خوندنم رفع شده فکر کنم😂😁 


*شیرجه واسه جواب دادن به پیام یه قرن پیشت😐😂

الانم نیت کردم کلاسو هیچ جوره نپیچونم که حداقل حضور کاملم هم نمره هی پوئن مثبتی داشته باشه

اوووووووو😎😎😎 وقتی واتاشینو آی خفن میشود😎😎😎😎 

صد البته که میتونی عین چی این ترمو رد کنی! حتما حواستو بده به معلم هات و روزانه چند ساعت درساتو بخون... آهسته و پیوسته خوندن خیلی بهتر از شب امتحان درس خوندنه:)  چون واقعا با شی امتحان درس خوندن هم درسای مدرسه واس نمیشد، چه برسه به دانشگاه!!!!

 یکم بگذره بهتر میشی الان به خودت فشار نیار برا انجام کارای مختلف 

چهههه پیشگویی دقیقی!!!!!! 

واتاشینو آیِ منه هااااا!!! آی ملت!!!! یه وقت بهش چشم نداشته باشین!😎🍷🚬 

انصافا سخت نگرفتم و الان دارم یواش یواش شروع میکنم! پازل میسازم، کتاب میخونم و بینشم سریال نگاه میکنم😎🍷🚬


دوست دارم بگم دارم سریال Game of Thrones رو می‌بینم... دوست دارم عرررر بزنمممم میکینستسنسنیمزنیمیجیکس

چرا زودتر شروع نکرده بودم این کوفتی رو ببینم؟!؟!؟!؟!؟!؟!

توصیه نمیشه با خانواده دید... ولی حتما ببینش😭🤧 من خودم تک تک قسمت های هر ۸ فصل رو با کیفیت ۱۰۸۰ دانلود کردم، نه تنها کیفت تصویر تو حلقمه بلکه سریال هم تومه🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂


آلبوم V... لعنت شی تهیونگگگگگگیجیحیخیخینژتتیتینی

چرا تک تک این آهنگ های توی آلبومت اینقدر ف-اکینگ وار خوبننننینینینینی😭😭😭😭😭😭😭😭 چرا کاری میکنی از اینکه یونتان نیستم روزی شونصد بار به خودم فحش بدم😭😭😭😭 چرا جدیدا موهاتو از بلوند به برفی تغییر دادی و داری جرررم میدی؟😭😭😭 چرااا آخهههههه چرااااا😭

می‌آموررررر😍😍😍ولکامبک.. بابا نگفتی منم اینور دلم برات تنگ میشه هی میگم این دخدر کجا موند چیکار میکنه حالش خوبه یا نه؟ 🥺🥺

دو هزار تیکههه.. عحب حوصله و اعصابی داری😮😮😮 به من باید اوج اوجش 20 تیکه داد😂😂 انقدر خسته و ناتوان شدم:")))
آفریننننن🤩🤩🤩 کتاب خوبه.. کتاب دوست دارم.. کتاب قشنگه.. هرکی کتاب میخونه هم قشنگه😆😆


آره واقعا باید عین بچه آدم هرهفته جزوه هامو نگاه کنم سعی کنم تمرین حل کنم

آی عم خفن😎😎🔥گودرتمند😌💅 
آفرین همینجور آروم آروم پیش برو کیف کن

از دست شماها 😭😂😭😂😭😂 یعنی نشد من این تابستون با شما بچه ها چت کنم هرکدوم یه فیلم و سریال پیشنهاد ندید😂😂 الانم تو اومدی یچی پیشنهاد دادی که یه عمره سعی کردم تو دامش نیوفتم😂😂(عین اتک که تهش انقدر نگین تعریف کرد از خفنیش مخم زده شد دیدم😂😂💔).. بذار این درامایی که ویمون گفته رو ببینم بعدش یه فکری ب حال گیم او ترونز میکنم:"))
(وی با فکر به این همه فصل آه جگرسوزی میکشد) 

دیدیییییییی.. مردی اومدههه از رومون رددد شدهههههههه.. ننگ ب نیرنگ تو تهیونگ شیییی... اون ویدیو قرار با یه آرمی شو هم دیدییییییی؟؟؟؟ دخترههه خرشانسسسیییی نعحعحعیحایبعحیخعسسغغخخسع تو عمرم یبار اتقدر فشار خوردم اونم وقتی بود که یه همچین ویدیویی کای با یکی از اکسوالا ضبط کرد 😭 الان تهیونگ هم همینکارو کرده و واقعا حسودیم شدههه جوری که میخواستم چص کنم ام وی هارو نبینم ولی طاقت نیاوردم خودمو از زیبایی محروم کنم😭😭😭

خب ایوللل
اره برم بگمم من حقموو میخوام سهمموو میخوامم نامردددد

لازمه که بگم ایو تموم شد

امشب میرم دانلود میکنم ببینم این چیه بخاطرش این همه خودزنی کردی😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان