منم پریود شدم (#از پریود بگو)

خب

منم دوست دارم تجربه هامو به اشتراک بذارم شاید کمکی کنه. 

من بچگی هام فکر میکردم پریود شدن به تابو عه. کار زشتیه. تا وقتی خودم پریود شدم.. 

دوازده سالم بود و کم کم تغییرات بدنیم رو حس میکردم.. یسری قسمت های بدنم درد داشتن و مامانم میگفت بخاطر تغییر و رشدته داری خانم میشی.. یروز از همین روزا نشسته بودم پای تلویزیون و برنامه میدیدم که حس کردم یچیزی درست نیست به پایین تنم نگاه کردم و واقعا ترسیدم.. یه عالمه خون.. . با گریه مامانمو صدا کردم و اونم با خنده گفت چیزی نیست که بابا دخترم دیگه بزرگ و خانم شده و رسما به بلوغ رسیده. کمکم کرد لباسمو عوض کنم و نواربهداشتی به لباس زیرم بچسبونم. بهش گفتم به بابا هیچی نگه چون واقعا خجالت میکشیدم اما خب دنیا هیچ وقت طبق خواسته آدم پیش نمیره XD همون شب بابام با یه کیک اومد خونه و بغلم کرد و من به مامانم کلی غر زدم که چرا.. ولی خب الانا متوجه ام که کار درستو مامانم کرد^^

فکر کنم من جزو اون دسته دخترای خوش شانسم که تا به امروز کلا 2یا 3 بار پریود دردناک داشتم و اوه اینم جالبه بگم.. 

دفعه اولی که درد داشتم خونه مامان و بابای مادرم بودیم.. خیلییییی درد داشتم جوری که کل روز گریه میکردم و وقتی بابابزرگم از سره کار اومد پرسید این بچه چرا اروم نداره.. مامان بزرگم بهش گفت درد داره و هیچی آرومش نکرده.. بابابزرگم هم پاشد رفت بیرون و با آویشن برگشت و گفت دم کنید بدید بخوره و عین آب رو آتیش آرومم کرد. 

من به شما عزیزای دلم میگم که.. ممکنه پریودتون نامنظم باشه یا روز هاش کم و زیاد بشه.. تا 20 سالگی این یه چیز نرماله.. من هم دوره های 3روزه داشتم هم حتی 8 روزه! حتی سال گذشته 70 روز بین دو دوره ام فاصله افتاد!! 

تو سن نوجوونی گفتم که نرماله ولی باید گهگداری به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد چون به هرحال این مربوط به یه اندامی هست که مثل بقیه اعضای بدن وظیفه مهمی داره. 

برای وقتی هم که وارد این چرخه پریود شدید.. اپ های خیلی خوبی هستن که تو پیش بینی روز شروع و اتمام دوره کمک میکنن و حتی میتونید موارد دیگه ای هم ثبت کنید تا وقتی ب پزشک مراجعه میکنید کمکتون کنه. 

راستیی به نظرم واجبه حداقل هر دختری ( یا حتی پسرای گل و فهمیده) یدونه پد برای مواقع خاص همراهشون باشه مخصوصاً مدرسه و دانشگاه و محل کار درسته که ممکنه خودتون پریود نشید ولی دوست، همکار، همکلاسی یا یه غریبه وقتی یهو پریود شه واقعا دلگرمیه خوبیه که بدون چشم داشت یه پد بهش بدید:)

و اینکه از صحبت کردن راجبش با مرد های خانوادتون کمتر بترسید.. من خیلی وقته که سر این قضیه با بابام کنار اومدم، گاهی که نمیتونم برم بخرم میگم اون برام پد بخره و حتی وقتی توی دوره پریود هستم و حال شوخی ندارم هم بهش میگم که آره اینجوریه لطفا چند روزی کمتر بانمک باش بابای گلم XD

و اینکه دارم روی داداش کوچیکم هم کار میکنم که متوجه بشه این یه اتفاق عادی تو بدن خانم هاست و ممکنه درد بکشن پس مسخره نکنه و جاش اگه میتونه کمکی بهشون بکنه!!

این بود سهم من در مورد #از_پریود_بگو

بعد از انتشار نوشت: با فاصله یروز از انتشار پست یادم اومد پریود شدن تو ماه رمضان داستانیه که نگم براتون... میدونم خیلی جاها و خانواده ها میگن که تو ماه رمضان نذارید پدرتون و برادراتون نفهمن.. ولی یسوال مگه تهش به ازای هر روزی که اعضای خانواده روزه نگرفتن ازین پول ها (فطریه؟ رد کردن؟ اسمش یادم نمیاد الان) که مراجع تقلید اعلام میکنن نباید سرپرست خانواده پرداخت کنه؟؟ خب بابای خانواده تهش متوجه میشه که دخترش مثلا 5روز پریود بوده و نتونسته پس چرا همیچین حرکت زشتی با بدنتون میکنید؟! گناه بدن بیچاره شما چیه که باید کارشو انجام بده که شما سلامت بمونید؟ خواهش میکنم ازتون تمنا میکنم که کم کم این موضوع رو برای خودتون و خانوادتون فرهنگ سازی کنید.. غذا نخوردن و غذای ناسالم خوردن تو پریودی خیلی اسیب زنندس.

راجب این پک های پریودی که دوست پسرا جدیدا مد شده میگیرن.. والا من تو کل سال این همه پاستیل و شکلات و شیرکاکائو نمیخورم که این طفلکا برای یه هفته‌ی دوست دخترشون میخرن.. توجه خوبه ولی نه این مدلی که از اونور بوم بیفتی. چهار روز دیگه دوست دخترت دیابت و هزار جور درد دیگه میگیره بیچاره..

ببخشید یکم لحنم تند شد.. من بعنوان یه دوست خوبی شماهارو میخوام و نمیخوام آسیب ببینید❤️

چون یه اتفاق خصوصیه من خوشم نمیاد مستقیم بگم به بابام xD معمولا با دلم درد می کنه و چشم غره بهش می فهمونم که اعصاب مصاب خراب مراب xDDDDD

من به شما عزیزای دلم میگم که.. ممکنه پریودتون نامنظم باشه یا روز هاش کم و زیاد بشه.. تا 20 سالگی این یه چیز نرماله.. من هم دوره های 3روزه داشتم هم حتی 8 روزه! حتی سال گذشته 70 روز بین دو دوره ام فاصله افتاد!! 

این واقعا استرسمو کم کرد. چون من همین مشکلمو دارم. البته مال من جدی تر به نظر می رسه و سه چهار ماه فاصله میوفته و وقتی هم میشم دو هفته طول می کشه و قراره برم دکتر :"""""

~

خلاصه که جدیدا من هر موقع پریود می شم به شدتتت درد دارم و روز دوم عملا ناک اوت می شم از زندگی و مسکن می خورم :" 

میفهمم.. هرکی یجور باهاش کنار میاد دیگه... منو بابام و تو و بابات هم اینجوریXD


اوه.. حتما حتما دکترو برو و خجالت نکش ازش.. مراقب خودت باش ❤️ 

اومووو:"((( ببین سعی کن بیشتر دم کرده های ارامبخش و گیاهی بخوری تا مسکن.. چون بعد یه مدت بدنت نسبت بهشون مقاوم میشه و اوه یروز خدای نکرده اسیب جدی ببینی و بخوان درمانت کنن اینا کارساز نیست 

وقتی گفتی: لطفا چند روزی کمتر بانمک باش بابای گلم!😂

 بابای من دقیقا توی این موقعیت شوخی کردنش گل میکنه -_-

 

نمیدونم چرا اینجور میشن یهو😂💔

روزی که درک کنن شوخی هاشون قرار نیست ناراحتی و کم اعصابی این دوره رو کمتر کنه و ازش دست بردارن عید منهXD

وای خدااااا شفای 12 ساله رو بدین بکنم تو بقچهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 شفا مال منهههههههه!!!

 

عایگو عایگو  به به:")

فکر کنم خیلی خیلی استادی توی نوشتن اینجور چیزا و مطالبT^T لذت بردم و به فانتزی هام اضافه کرد دختر دار شدم براش کیم بخرم وقتی سیکل ماهانه اش شروع شدT^T

 

من وقتی پریود میشم اصلا معلوم نیست😭😂 نه اعصابم خورد میشه، نه درد دارم، نه ککم میگزه...فقط زیاد مهربون میشم😂

 

وای وای اولین بار که پریود شدم 12 سالم بود، رفته بودم یه روستای لب مرز💀 پیش مامان بزرگم....مامانم هم پیشم نبود...تک  و تنها💀

یهو دیدم ای دل غافل💀

خلاصه رفتم از پد استفاده کنم هول شدم برعکس گذاشتم و چسبش چسبید به خودم..نامرد سفت هم بود ننه ام صلواتی شد💀

 

دقیق یادمه 7 شهریور روز دوشنبه

چرااااا؟؟😂😂ما اینجا ورژن 20ساله رو موجود داریم فقط 😆😂


اومووو واقعنی؟ 😆❤️خوشحال شدم اینو شنیدم 🥰🥰 ایگووو خوشحالم از الان برا دخترت 😍😍😍

ای وای😂😂😂😂💔حزو نمونه های نادری عشقم😮😂

😱😱😱 وای من عجب صبر و حالی داشتی
وای ننه😂😂😂 ببخشید خندیدم بهت😂😂😂 ولی تصورش هم دردناک بود هم بامزه😂😂😂
کنچانا کنچانا.. الان دیگه همه فن حریف شدی👊
من تاریخش اینارو یادم نیست.. همین ک یادمه دوازده سالم بود خیلیه😂

فقط شفا باشه...سن اصلا مهم نیست😔

 

قربونتممممممT^T

 

و در دست انقراض😔😂

 

قربون خنده هات بخند بخند به هرکی میگم یه دور نفس کم میاره از شدت ک.صخل بودن من😂

مخلصیم ستووووونT^T

هرکاری کردم یادم نرفت چون متاسفانه سالگرد سوتی زندگیم بود😂

این قابلیت مخ زدنت رو ستایش میکنم که هربار جلوش کم میارم😂❤️❤️


^3^

عاحح پلنگ ایرانیه من!!! خودم مراقبتم😉

😂😂😂😂نفرمایید 
ای جانم😂

فقط منی که اولش فکر کردم یچیزی گازم گرفته>>>>>>>>>

جدی؟ چ فکر کیوت و بامزه ای😂😂

درودددددددددددددد بیکران به شفای عزیزم، خیلی ممنونم واقعا ممنونم 😍😍 خیلی خوب نوشتی واقعا از خوندنش لذت بردم کلی چیز یاد گرفتم و قول میدم حتما نوار بهداشتی از این به بعد همه جا همراهم باشه ... 

نکته اپلیکیشن های محبوب و خوب نکته جالبی بود واقعا برام جالب بود 😍😍

از طرف دیگه نمیدونستم که شوخی کردن توی این دوران میتونه برای دختر ها اذیت کننده باشه و خب بهتره یادمون باشه که باید طرف رو به حال خودش بگذاریم حواسمون بهش باشه ولی زیاد بهشون نچسبیم و شوخی های بی مزه نکنیم با این تصور که حالشون خوب میشه !

مرسی که کلی نوشتی داستان جالبی بود در مورد رمضان و اون نکته نا هماهنگی پریود ... واقعا مرسی که گفتی و فکر میکنم این باعث میشه افرادی که میخونن ... به این فکر کنن که آره مشکلی نیست و ما تنها نیستیم مرسی که به کمپین پیوستی و مرسی که جزوی از جامعه خوبِ بیان هستی 😍 ازت خیلی ممنونم که به هم نوع هات فکر میکنی و راحت در موردش نوشتیییییییییییییییییییییییییییییییییی 😍😍

به جای قلب :  🩸

دروووود خدایان بیان و بیانیان ب فرهان گلم😍😍😍 عزیزمی دست خودت درد نکنه که انقدر به فکر بچه هایی و نمیذاری فضای بیان عین یه باغ خشکیده بشه... آفرین از طرف همه دخترا ازت تشکر میکنم❤️

برای خودمم وقتی که کشفشون کرده بودم جالب بود.. اگه یکی دوتا ازون اپ هارو نگاه کنی حتی بیشتر هم شگفت زده میشی مخصوصا نسخه های ساخت ایران ک واقعا قابلیت های جالب انگیزی داره!!

اوهوم.. راستش بخش کمی (حداقل اطراف من) هستن که حوصله شوخی داشته باشن تو دوره.. وقتی هورمون های آدم بهم میریزه حتی این کار ساده با نیت خیرخواهانه هم میتونه رو مخ بره😂💔

خواهش میکنم لطف داری واقعا.. دلم میخواد حتی اگه یروزی دیگه زندگی یا آلزایمر یا هرجی نذاشت به وبم سر بزنم حداقل چندتا یادگاری خوب بمونه ازم :")

مچکرم😆

راتسیی به نظرم واجب....

_نکته جالبی بود.

فکر کردن"

👀

کامنت شما هم جالبه
مرسی وقت گذاشتی خوندی♡

یعنی باید باور کنم که اونی شفای 12 ساله ام یه اونی شفای بدون خنجر و مظلوم و گوگولی و به شدت کیوت بوده؟شوخی میکنی دیگه؟ 😭😭
راستش یه پدیده عجیب بین من و مامانم برقراره..

هیچوقت یادم نمیره از قبل 12 سالگی هر ماه پیش دکتر میرفتم و کلی امپول مختلف برام تجویز میکرد که حتما باید هر شب تزریق میشد سر همین مامانم خیلی حساس بود رو اینکه پریود نشم
ولی وقتی درست وسط اسباب کشی پریود شدم و بهش گفتم دعوام کرد و گفت چیزی که ازش میترسیده اتفاق افتاده.. فکر نمیکردم اینطوری ریاکشن نشون بده ترسیده بودم اما مامانم گفت تقصیر خودمه گفت درسته طبیعیه اما چون ورزش نکردم این اتفاق زودتر افتاده! اون شب بغض کردم اما گریه اصلا نمیدونم چه مرضیه از بچگی بغض میکنم اما گریه نمیکنم حتی اگر از درد بمیرم 😂
فردای اون روز مامانم کشوندم تو اتاق و کلی تو بغلش گریه کردم

خواهرم هم دیده بود مامانم با در بسته تو اتاق با من حرف زده حسودیش شده بود 😂 بعد دو ساعت گریه کرد و مامانم بردش تو اتاق و مثل من با در بسته باهاش حرف زد😂😂

ولی خب از بعد اون هر وقت که من پریودم یا چند روز مونده و درد دارم مامانم میگه ورزش کن و طناب بزن 😶 تصور کن کل ماه رو ول میکنه و دقیقا تو دوره پریودی اینو بهم میگه 😂
حقیقتا گاهی فقط با مامانم یا اونی باران و اونی رومینا بنده خدا بدخلقی میکنم (البته بیشتر لجبازیه ).. ولی با بقیه مهربون تر میشم😶😂

پک پریودی چیه؟جدیده؟😶

یعنی اینجوریه که حتی اسم اکانتتو تشخیص ندم وقتی حرف از خنجرم میزنی میفهمم تویی😂😂😂هی روزگار😔😂😂 امیدوارم ابهتم نریخته باشه👀😂


اومووو.. بگردمت سخت گذشت اون اولین روز بهت😢 راستش نمیدونم مامانت چه دلیلی داشته اینکارش و خب نمیشه قضاوتش کرد. اما یادمه چندباری که سرچ میکردم و مقاله های دکترا و دیدیو هارو نگاه میکردم گفته بودن طبق تحقیقات هر دهه که میگذره میانگین سنی دوره شروع پریود دخترا کم و کمتر میشه مثلا تو دهه 40 شمسی بگیم حدود17 سالگی دخترا پریود میشدن این چرخه هی زودتر اتفاق میفته جوری دهه هشتاد بین سن 12تا 14 سالگی میشه. 

ابجیت کپی داداش منه😂😂😂😂 کافیه یکی ب من توجه کنه تا از طرف توجه نگیره ولش نمیکنه

خب من واقعا عقلم قد نمیده چرا مامانت اون چند روز گیر میده😐💔 ازش پرسیدی تا حالا یا سرچ و تحقیق کردی؟
ایگوو😂😂😂😂

نمیدونم والا.. جدیدا ملت تا رلشون پریود میشه پا میشن خروار خردار شیرکاکائو و شکلات و پاستیل و ازینا که مامانا صدسال یبار اجازه میدن بخوری چون ضرر داره میگیرن میبرن براش 😐 واسه خودش رسما یه طرح برکته😐😂 

بند اخر حقققق سااالxDD

نامه ای به دوست پسر نداشته ی دست و دلبازم که قراره اونهمه نوتلا برام بخره:

لطفا پولشو بده بزنم به یه زخمی. شکلات که نون و اب نمیشه بخداXDD

با اجازت یه کپی از نامت میگیرم بفرستم برا اون گورباگور شده‌ای که معلوم نیست کجا گم شدهXD


این کمپین اینطوریه که: پریود چیز عجیبی نیست دوسش داشته باشین مراقب خودتون باشین همه چیز ا‌کیه و فلان:

منی که امیدوارم در اسرع وقت رحمم رو بکنم و بندازم جلو سگ:

😂😂💔

به شخصه باهات هم نظرم ولی انگار حتی سگ هم خریدار رحم ما نیست 😐💔 

درود سیس پستت عالی بود...

عاقااا بذار بگم که منم کلاس هفتم پریود شدم و روزی پریود شدم که مراسم چهلم زن عموی مادرم بود... و همه ی فامیل جمع بودیم...!

صبح از خواب پاشدم دیدم اوضاع خرابه به مامانم گفتم اونم شوک بهم نگاه کرد گفت پد ور داشتی ؟ گفتم اره... گذشت بعد ازظهرش رفتن مسجد مراسم زن عموش... و به کل فامیل اطلاع داده بود که ماهی چرا نیومده و...😂😂😂

شبش که رفته بودم خونه ی عمو اینا همه اطلاع داشتن و هی با لبخند نگام میکردن هی بغلم میکردن هی میگفتن ماهی خاانم شدههه! حتی خدا بیامرزه عموی مهربون مامانمو🥺 انقدر بغلم کرد حتی یادمه سر شام خودش برام سینی غذا گرفت گفت تو رو مبل بشین برا خودت غذا بخور... یادش بخیر،روحش شاد...

حالا جالبش اینه ی هفته قبلش تو کلاسمون برامون توضیح داده بودن پریود شدن چیه و چیکار باید کرد و.... حالا شفا من از اون دسته از ادمام که پریودیم وحشتناک دردناکه قشنگ فشار 9 ! ی مرده ی متحرکم تو اون دوران و به شدت سگ میشم😔😂😂

درود خدایان کی ال بر تو خواهر

اوهههه😮😮😮😮😮 
برخورد خوبی داشتن انصافا و چقدر اون خدابیامرز مهربون بود🥺 روح جفتشون شاد
الهی بگردمت 😢😢😢 

منم اینجا اعلام میکنم وقتی اولین بار پریود شدم مثل خر گریه کردم که قدم دیگه رشد نمیکنهxDTT 

ایگو😂😂کیوت😂😂 ولی جدی.. واقعا قد رشد نمیکنه؟؟ فکر کنم تو پست هدایت هم دیدم.. واقعیه؟؟ ؟ یعنی اینکه قد من از اول راهنمایی تا الان تکون نخورده برا همینه؟؟ 

😂😂 نه راحت باش تو همیشه پر ابهتی
اتفاقا چند وقت پیش ازش پرسیدم دلیلشو. گفت دکتر گفته بودبه خاطر قدت نباید اون موقع پریود میشدی برای همین دعوات کردم و حقم داشتم 😐  اره اره مامانمم میگه
خب دلیلش اینه که مامانم خبر نداره و وقتی بهش میگم دیگه تا ماه بعد کاریم نداره بعد دوباره تو چند روز اول پریودم گیر میده و... 😂😂
اخه من از ورزش و باشگاه متنفرم حتی از زنگای ورزش مدرسه هم بدم میاد عجیبه ولی اره
😐😐😐 یعنی چییی؟؟ چرا کسی ناز منو نمیکشه تایم پریودم؟ 😐
من چند وقت پیش یه جا خوندم دخترا تایم پریودشون اگه میلشون به چیزی بکشه باید براشون فراهم شه یه دکتره گفته بود 😶 بعد ازش به نفع خودم استفاده کردم مظلومانه به مامانم گفتم مامان برام فلان چیزو درس میکنی؟ این دکتره گفته ضرر داره اگه دلم بخواد بعد درس نکنی برام😂اره خلاصه انقد گفتم بنده خدا مجبور شد برام درس کنه 😂💔

خوبه😎😂😂

خیلی عجیبه همه ب قد اشاره میکنن😐😮😮😮 
در این لحظه منم از ورزش متنفرممممم 🤧🤧🤧
والا ناز منم دیگه نمیکشه کسی 😔دوتایی باهم تنهاییم🤧
واقعنی؟ (لحن خانوم شیرزاد) جالبه😮😮😮 نه خوشم اومد ایول
(افکار پلید برای اهل خانواده😈😈) 

نه که رشد نکنه ولی خیلی کم میشه دیگه

من خداروشکر بعد پریودی یهویی رشد کردم ولی بعدش دیگه کلا دو سه سانت تغییر کردم"-"

که اینطور 😮 😮

خوبه حداقل تو قدت بلد شد.. من همونم م بودم 😂💔

جدی تو ماه رمضان به تعداد روزای پریودی باید چیزی بدی ؟ /:

حاجی باید بعدا قضا شو بگیری  چیزی نمیدن که .

راستیتش درست نمیدونم چندان آدم معتقد و پیگیری نیستم 

💜!...

اره قبول دارم برخورد خوبی بود ... خیلی مهربون بود شفا خدا روحش رو قرین رحمت کنه ، وقتی که فوت کرد حس کردم دوباره پدربزرگمو از دست دادم🥺...

خدا نکنه قربونت...


راجب قد اینا هم بگم برات ک...

شفا من به شدت قد کوتاه بودم! و از اونجایی که خانواده ی قد بلندی دارم... تو فامیل مسخره میشدم! که چطوری قدت کوتاس؟ هیچ وقت یادم نمیره یکی از خانمای فامیل گفت تو دست و پات کوتاس! خیلی ناراحت شدم سرش... خلاصه که پایه نهم بودم و رشد به شدت چشمگیری داشتم قدم از قد بلند کلاسمون بلند تر شده بود 😂😂😂...

و خب الان من واقعا مشکل شلوار دارم چون قد 100 برام کوتاس!😐😑 

اینم بگم که همون خانمه ی عنتری که بهم میگفت کوتاهی و... الان به شونم نمیرسه😔😂😂

و خب درکل به این پی بردم که پریودی هیچ ربطی به قد و...نداره.

خدا بیامرزه همه رفتگان رو🖤🖤


عجب.. اخه سره قد هم بولی میکنن؟ مگه دسته آدمه اخه :(
واووو.. وااااووو😮😮😮

😂😂😂نایس اصن
خوبه پس.. 👍👍👍👍

🤭🤭
دقیقا 😐
وای خدایا شکرت تنها نیستم 🤧
بیا بغلم اصن🫂
اره 😂😂

😂😂😂😂

کیوتو نگاه😆😂
اومدم🤗🤗🤗🤗

منم جزو اون خوش شاناسنم که
در حالت عادی حوصله ندارم سگ اخلاقم معده درد دارم
پریود میشم یهویی مهربون میشم هیچجام درد نمیکنه😐😐😂😂

عهههه عین ددی فضایی هایی😂😂😂


وای من قرار بود بعد کنکورشونن برم وبش خودمو معرفی کنم
ولی امان از درونگرایی

ببین ی قدم بردار برو تو وبش و اونوقته ک میبینی درونگرا ترین آدم روی زمین هم اونجا برون‌گرا میشه😂😂👍تضمینی😂

ارههه برم یخم باز میشه ها
خجالت میکشممم برممممم
برم چی بگم😐😂

ایگووووو این ورژن خیلی خجالتی تورو تا الان ندیده بودم😆🤩

برو عین بچه های گل سلام بده ب ددی اظهار اشنایی بده.. این لعنتی اتقدر حافظش خوبه که اگه صدسال پیشم باهاش حرف زده باشی  میاد میگه چی گفتید و خیلی وقته نشده صحبت کنیدو این حرفا😂😂
بعد اگه فیک میخونی بگو یه چندتا ازین خوباشو بهت پیشنهاد بده ولی نه در حال اپدیتشو.. اینایی که فیکاشون هنوز داره اپ میشه و فول نشده  تا پارت اخرو بنویسن و داستان تموم شه میتونی 6بار ران بی تی اسو ریواچ کنی😂😂😂

فک کنممم اصلا تاحالا حرف نزدیمممم
فیکم نمیخونممم
هی گاد باید شجاعتمو جمع کنم برم وبش

ایگووو کنچانا کنچانا دوشواری نداره..

همین الان شجاعتتو جمع کن تو پیوند هام  «وب های سرسبز» رو فیکشن خونه کیوتی بزنی باز میشه سایتش و تاداا تو قدم اولو برداشتی!! فایتینگ 

دیروزز شجاعت به خرج دادم و رفتم وبش...

آفرین آفرین خب؟؟؟؟؟ 

آیگو... 

منی که از پریودام هیچ خاطره ای ندارم، حتی اولین بارش😂 خاطره مضحک مثل اون توالت گردیم با خالم بعد کنکور دی ماهم شاید( قضیه اینو که برات گفتم؟😂💔) ، ولی خاطره ای که عذاب آور باشه نداشتم😂 تازه اخلاقمم نه سگی میشه نه هیچی😂  همون محدثه ای که میشناسین، همونم😎🍷🚬 البته شااااااااااااید یکم روز اولش بی‌حال باشم و خب تا حالا ۲ بار هم شده کمی دلم درد بگیره ولی از من به شما نصیحت !!! پسته یا بادوم بخورین دیگه هیچیتون نمیشه😂👍🏻

بنده‌ی محبوب خدا رو براتون پیدا کردم!!! محدثهههه😂😂😂🔥

اگه گفتی هم یادم نمیاد👀 چی بود🤔
ممنان از این توصیه ات👌👌👌👌

خب هیچی هنوز تایید نکرده بود اخرین باری که رفتم😂😂

فایتینگ 😂😂😂👍

سلاااااام به شفای عزیزم بعد مدتی طولانی 😅😍❤ خوبی؟ خوشی؟ ❤ دلم برات کلی تنگ شده بود 💖

پست و نظرات خیلی جالبن 😊 با اجازه منم داستان خودم رو بگم 😅

من اولین باری که پریود شدم خونه مادربزرگم بودم و یادمه فردا باید برای تعیین سطح کلاس زبان میرفتم و هفته بعد هم آزمون نمونه دولتی بود (کلاس ششم بودم) و خلاصه وقتی رفتم دستشویی و با این صحنه مواجه شدم با اینکه کاملا در جریان بودم که این چیه اما کلی توی دستشویی گریه کردم. 😅 که بعد مادربزرگم بنده خدا کلی من رو دلداری داد 😅 ماه بعدش هم پریود شدم و دیگه نشدم تا عید و از اون موقع میشه گفت به طور جدی شروع شد. و واقعا همون دو بار اول راحت ترینش بود نه دل دردی نه کمردردی. دلم میخواد یه بار هم که شده اینطوری بدون درد بیاد و سورپرایزم کنه 😂💔 برای دو ساعت یا حتی سه ساعت من رو از شدت درد به ملکوت میبره و وقتی قرص اثر کنه برمیگردم به دنیا 😢😅 و گاهی اوقات هم دقیقا جوری زمان بندی میکنه که دقیقا وقتی که نباید، بیاد و همه چیز رو خراب کنه 😂🤦‍♀️ هر چند وقت یکبار هم بروزرسانی میشه و آپشن های عذاب جدیدی بهش اضافه میشه مثلا جدیدا حالت تهوع هم میگیرم و دو بار هم حالم بد شد 😅😂🤦‍♀️ خلاصه کلی داستان داریم با هم 😅🤦‍♀️ 

سلاممم سهایی ببخشید دیر شد بیام تایید کنم جواب بدم❤️ قربونت خوبم مرسییی.. تو خودت چطوری چخبرا؟ منم دلم تنگت بود دختر🥺💕💕


لطفتته😆✨ مرسیی
عزیزممم🥺🥺 دفعه اول انگار بیشترمون واقعا آمادگی نداشتیم یا باورمون نمیشد... بگردمت.. ایکاش همه کمتر درد بکشن یا اصلا درد نکشن تو پریودی و قبل و بعدش😢😢
ای وای منن.. سها این اپشن های جدید اصن نرمال نیستا یه دکتر برو دختر😥😥

نه عزیزم فدای سرت ❤ منم خوبم خداروشکر ❤😘 

آره یه جورایی خیلی دور به نظر میرسید و وقتی بالاخره زمانش میشد یه ذره برامون عجیب بود 😅 ای کاش :( واقعا اگر درد نداشت من هیچ مشکلی باهاش نداشتم دیگه 😂😂🤦‍♀️ 

آره منم حس میکنم باید برم دکتر چون تا حالا هم نرفتم 😅😅 

خداروشکر پس 😍😍😍

من یادمه اون موقع ها فکر میکردم حداقل 15،16 سالم باید بشه بعد این اتفاق میفته😂😂💔
فایتینگ ❤️ امیدوارم بدنت سالم باشه

اینهمه خاطرات این چالشو خوندم و یادم اومد که مدرسه ما سال ششم ابتدایی یه زنگایی رو اختصاص میداد و یه خانمه می اورد که برامون حرف میزد راجبشون اینکه چطور پد بزاریم رو هم حتی توضیح دادن بهمون و اینکه نگران نباشید عادیه و اینا خلاصه که ما عملا هیچ خاطره خاصی و غیره نداریم چون عملا همه مون میدونستیم :)

 

 

حتی  اینکه پد همراهتون باشه و به دوستتون بدینو اینارم فکر کنم توضیح داد بهمون:)

واو😮 جزو معدود حرکات خوب و باحال مدارس حساب میشه.. امیدوارم بیشتر ازین کلاس ها برای همه برگزار کنن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان