تنیس با ساری 🎾

این تیکه از کتاب جنس ضعیف از چند جهت برام جالبه... 

دید و نظر تو راجب این پاراگراف چیه؟!

راجب قوانین

راجب زنان

راجب انقلاب

راجب قدرت

راجب تغییرات به هر سبک و روش

راجب..... ؟! 

احساس می کنم اونقدر مطلب راجع به این پست می تونم بگم که فقط چندین ساعت وقت ببره T-T چجوری بگم همه شو (حتی با فکر کردن راجع به حجم مطلب خسته میشم 😅😂)

منم خودم از شدت حرفی که داشتم گفتم ساکت بشینم چیزی نگم😂💔


مث زنایی که تو پارک با چادر می دوون هه 

یا اینایی که با چادر تکواندو و هنرای رزمی کار میکنن


ببین کی اومده

بههه بههه ویمون خانممم

میگفتی یه مرغی شتر مرغی گاوی چیزی جلو پاتون سر میبریدیم 😆

من بخاوم نظرمو در این مورد بگمم تا صبح باید بنویسمم بعدشم صبح میبینم اون ون سیاهه اومده منو ببره زندان

😂😂😂😂

چی بگمت اخه
بیا اصن نامحسوووس بحثو میپیچونیم عوض میکنیم
نظرت راجب انیمیشن فرار مرغی 2 چیه؟ 😂

جررر از دفعه بعد اعلام میکنم لطفا یه مرغ قربانی کنین

خایلی ممنان بزرگوار 😂😂

اره بابا ما کاملا از وضعیت راضیم
فرار مرغیی چیههههه
یکشو ندیدم نظرم درمورد فصل 2 رو نپرس😂😂😂

سو نایس

ندیدبییییی یکی از چرت ترین انیمیشن های مفهومی بود👀😂

نههه اصلا اسمشو نشنیدممممم
چرت ترین مفهومی😐😂جالبه😐😐😂

واقعا خیلی عجیبه که نشنیدیا

خیلی خوب معرفیش کردم 😎😂😂

اره همینجوری عزیزترینمو معرفیت کنم ببینی؟

میتونی امتحانش کنی👀

ببین، قضیه اجبار یچیزه و اعتقاد یچیز دیگه. خیلیا اعتقاد دارن... نباید بخاطر اون مسخرشون کنیم یا ازارشون بدیم. همونطور که خیلیا به مثلا پوشش اعتقاد ندارن و توقع دارن کسی فحششون نده و فلان، خب یک ادم محجبه هم همین توقع رو داره :)

اینم درسته

ولی قانون چطور؟ اون شامل اجبار و اعتقاد میشه بنظرت؟ 

راستش هنوز نمیتونم راجب قانون و ج.آ نظر بدم. هنوز نمیدونم درسته یا نه، نه میتونم بگم حق با این وره نه میتونم بگم حق با اونوره... مید‌ونی؟ خیلی کار سختیه که راجبش نظر بدم. نمیدونم چطور بعضی ها خیلی اسون نتیجه گیری میکنن راجبش.. بنظر من بحثش خیییلی پیچیده ست. و دنیا همیشه ناعادلانه میگذره:)

حق با توعه متوجهم :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان