آشوب١٧ 〰️

دارم سعی می کنم برای پیشرفت خودم قدم بردارم

از چیزایی که فکر میکنم خوبه، درسته، موثره استفاده میکنم

سعیمو میکنم به راه صدسال رو یه شب رفتن فکر نکنم 

سعی می کنم از چیزایی که تجربه میکنم لذت ببرم

زندگی در لحظه میتونه قشنگ و جالب باشه اگه ببینمش و حسش کنم

تغییر کردن راحت نیست هیچی راحت نیست 

امیدوارم بتونم تا اخر امشب نصف معادله هارو حالا یا خودم حل کنم یا کپی کنم از پاسخنامه (تغییر کردن تو این مورد کماکان سخته) 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*سوسکی وارد شدن و یه طوری رفتار کردن که انگار من انگار نه انگار یه چند ماه نبودم 

بهههه سلاممممم واتاشینو آییییی چه طوریییی عزیزممممم؟؟؟؟ همه چی خوبه؟ 😂

آقا... وای😭 چرا اینقدر من کارام زیاده😭 این همه بدبختی نکشیدم که دوباره بشینم ریاضی و فیزیک و دینی و فارسی بخونم😭 دانشگاه اصفهان جلو خونمه جهنممممم 😭😭😭 فقط این دری وری ها رو از جلوم بردارین😭😭😭

اینی که می‌تویسمو سان بنما 

(با نام و *** *** ***** **** ****** **** ***** ** ******* **** ***** ********* 

** ***** **** ** ** ******* ***** ***** ***** *** ***** **** ******* **** ** ****** * ** * **** *** ** ** ****** *** **** **** **** ******* ** ******** ****** )

فقط هر کوفتی هست لامصب درساش با پزشکی یکیه😭 استاد یکم می‌نویسه پا تخته بعد میگه ادامه‌شو پزشکی‌ها می‌خونن... خب بیناموس کامل درس بده تو خماری نمونممممممبنفخقهقععصعصلص


دیدی بازیگر چندلر توی فرندز، متیو پری، دیشب فوت شد؟  جویی و چندلر بازیگر های مورد علاقه ام بودن... رسما به خاطر این دوتا انگلیسی بلد شدم:) چون برام مهم بود دقیق بفهمم چی میگن و حالا...:)

یه جوری گریه کردم از دیشب تاحالا که نگو... نمی‌دونم دیگه چه جوری می‌تونم بشینم ببینم سریالشو:)))) کشش ندارم جدی:))))

hi I'm Chandler and i make jokes when I'm uncomfortable 

دیگه نیستی که جوک بگی فدات شم... من چه غلطی کنم حالا آخه...


آیگو!! منم شروع کردم این اواخر به تغییر کردن و خب چون با شرایط زود کتار میام عادت کردم بهش😂 منتها اولش انرژی داشتم و الان خستمه 😐

وایییی گفتم PS5 خریدم؟؟؟؟ خودش و چیزهای بغلش ۳۲ میلیون! ۱۰ تا بازی هم ریختیم توش حافظه اش پر شده و هزینه نصب بازی هم ۲ تا 🙂 صفا باشه😂 ولی همین ۱۰ تا بازی یه هوار حجم گرفته! ولی عرررررر کیفیت تومه رسماااااینینیتبت تازه بازی هاشم سختن بیصاحاب نمیره جلووووو 

اون موقع تا خالا بعد ۲ ماه یه هاگوارتز رو تموم کردم و الانم دارم the last of us بازی میکنم... بیناموس لول آسونش هم سخته🙂💔

*دمه در ورودی وایسادن با کمربند و خنجر و دمپایی ابری خیس و اخمالو نگاه کردن مجرم🤨🤨

میییی آمورررر کجا بودی نبودییی دختررر😭😭بزنم تو سرت که بی خبر نیستی همش😭😭
من خوبم خودت چطورییی؟ ؟ سالمی سلامتی؟ شکر خوبه اوضاع
😂😂😂💔 به دنیای دانشجویی خوش اومدی می‌آمور 🤗🤗🤗
عحطلحسنلسعحنع اوووو ایوللللل افرینننن بهتتتت اصن محد چشم طلایی تو افتخار مایی ( چشم طلایی فقط جهت قافیه اس😂😂 رنگ چشاس خودت خیلی گشنگ تره🥰)
حیف شد نذاشتن تهرانو بزنی ولی اشکال نداره.. عوضش نزدیک خونتونی.. و فرصت های دیگه ای هست تا ما بتونیم همو ببینیم می‌آمور 💕💕💕

وای آرههه😭😭😭😭 من یکشنبه صلح تو سرویس دانشگاه دوستم عکس متیو رو نشون داد گفت اینو میشناسی گفتم اره گفت انگار دیشب فوت شده.. باور نکردم!! گفتم شوخی نکن.. بعد خودم رفتم دیدم نه انگار واقعا متیوی مهربونمون.. چندلر بینگ عزیزمون واقعا رفته😢😢😢 کل روز تو هپروت بودم محد... اصن از کلاسام هیچی نفهمیدم و نمیتونستم گریه هم کنم.. شبش تو تخت یذره بغضی شدم و دو قطره اشکم اومد 💔💔
دیالوگ قسمت اولو یادته.. وقتی راس گفت من فقط میخوام ازدواج کنم و یهو ریچل با لباس عروس اومد تو.. بعد چندلر گفت : and i want a billion dollars.... منم همین ولی  and i want to see you alive again 😭😭
... 

ایگوووو فرندک منوووو😂😂
جدییییی.. مبارکاااا باشههههه🥳🥳🥳🥳🥳 تفریحات و سرگرمی هم گرون شده😔😂
😂😂😂 ذوقشو نگاا شبیه بیبی جونگ کوک شده موقع ذوق کردناش🥰😂😂
ایگوو فقط میتونم بگم فایتینگ.. ایشالا تا 80 سالگیت میتونی ده تا بازیو تموم کنی😂😂😂👍

راستیییی محددد تو تل داشتیی ارههه؟؟ بگو داشتیی بگو دارییی؟؟.. تازه تل نصب کردم 👀 بقیه بچه ها رو تو گروه کی ال یافتم ولی تو رو نه 😢 

یکیمنیتیهسهصخق

من غلط خوردممممم🥲 خداوکیلی دست خودم نیست تابستون که همه بیکارن منم آنلاین باشم😐 یعنی دقیقا اد میذارم توی همه‌ی بی‌وقتی‌هام آنلاین میشم😐 

 

خداروشکر که خوبی. دوست داری دروغ شیرین بگم و بهت بگم خوبم یا حقیقت تلخو بگم؟ 🙂🚬 

راستش از وقتی شنیدم متیو فوت شده - از اول هفته تا حالا - واقعا حالم خوب نیست :) یه حس خلا دارم...

اصلا دوران جذابی نیست دوران دانشجوییی😭 همش درس درس درس😭 دوران نحس مدرسه‌ام باز داره تداعی میشههههیهسعصع

اون که بعلههههه😍😍😍 مطمئنم من همه رو یه روز می‌بینم ولی اینکه خدا کی قسمت می‌کنه رو نمیدونمممم

 

وای نگو... منم خسته و کوفته شب ساعت ۱۱-۱۰ فهمیدم... یهو مامانم بهم گفت یکی از بازیگرهای فرندز فوت شده. بعد منم سرمو تکون دادم به معنی اینکه کی؟ بعدش گفت چندلر... وای منو میگی.... یهو زارتی زدم زیر گریه:) اصلا تا اینو شنیدم تک تک صحنه‌ها و دیالوگ‌هاش توی سریالی که ۷ سال از زندگی‌مو، شادی و غم‌هامو باهاش شریک شدم از جلوم گذشت و بعدش صدای خنده خودمو با شنیدن جک های چندلر شنیدم و همون جا بود که انگشت سبابه و شصستمو گذاشتم روی چشام و درحینی که اشکام میومد پایین گفتم در آرامش باشه ایشالا :) 

می‌دونی حین مرور کردن تمامی قسمت‌های فرندز چیا یادم اومد؟ 

یه جک توی سریال بود... ولی چندلر یه جا گفت فکر کنم من اولین کسی باشم که می‌میرم:)💔

همچنین یه صحنه‌ی دیگه هم بود برای وقتی که چندلر و مانیکا ازدواج کرده بودن... فیبی گفت چه خوبه همه هستیم و مانیکا میگه آره، این طوری شش نفره  نشستنمون و با هم حرف زدنمون خیلی خوبه و ریچل یهو برمیگرده میگه مان، چندلر اینجا نیست:)))) و خب طنزش قرار بود اینجا باشه که مانیکا یادش نبود شوهرش نیست. نمی‌دونم چرا دیگه خنده‌ام نمیاد:))))) 

دیگه جویی the best buddy-شو نداره (اشاره به دستبندی که براش توی فیلم گرفته بود) الان راس دوست دوران دانشگاهشو نداره. الان مانیکا شوهرشو نداره.... 🙂 

الان این مدلیه که حتی دیدن فرندز هم افسردگی میاره:) و الان میدونی وقتی خنده‌اشو نگاه می‌کنم حسم چیه؟ اینکه تصویرش داره بهم میگه :«من حتی قابلیت اینو دارم که با خنده‌ام گریه‌ات بندازم و وسطش با خنده‌ام باعث لبخندت شم.»

برام سواله آیا وقتی چندلر رفت پیش خدا، توی آسمون تبدیل به ستاره شد یا نه... مطمئنم که شده... چون وقتی خبرشو شنیدم و رفتم توی بالکن ایستادم و به آسمون نگاه کردم، یه ستاره دیدم که خیلی پرنوره... خودش بوده، مگه نه؟ 🥲 داشته احتمالا بهم میگفته نگران نباش، من این بالا هم آرامش ندارم چون سرم با خندوندن مردم گرمه

فکر می‌کردم خودم اینقدر درگیرم ولی حتی دوست‌هاش هم - اشاره به مانیکا و.. - هنوز نتونستن با این شوک کنار بیان و یه پیام کلی دادن بیرون تا بعدش ببینن چی میشه... راس بعد ۲-۳ روز تازه بیرون از خونه‌اش دیده شده... 

ادل ابراز تاسف کرده.... یه خوانده دیگه هم که معروف و اسمشو یادم نمیاد آهنگ تیتراژ فرندز رو به یاد متیو پخش کرد و تاحالا ندیده بودم این آهنگ انرژی بخش غم دار باشه... سالن هم انرژی نداشت اصلا...

می‌دونستی متیو کتاب نوشته؟؟؟ یه زندگینامه نوشته و توش تلاش کرده به افراد کمک کنه تا بتونن از پس سختی‌ها بر بیان حتی با وجود اینکه خودش مشکل کم نداشت😭😭😭😭 اگه خواسته‌ی زیادی نیست، بخون کتابشو... چیزهای جالبی از توش هم می‌خونی، هم می‌فهمی و هم ... بذار اسپویل نکنم... فقط بخونش باشه؟ حس میکنم کتابشو برامون گذاشت و رفت:))

میفهممت حالا فرار نکن بیا بغلم ببینمت بچه پررو


بین سوییت لایز و حقیقت تلخ من حاج.. نه سیگنال رفت یهو.. حقیقت تلخو انتخاب میکنم 
 بگردمت.. مجددا ورودت ب این دنیای خراب شده رو خوش آمد میگم و دعا میکنم دوستای خوب پیدا کنی و استادای خفن داشته باشی و بتونی بهترین باشی تو رشتت

ایگووو
وایی نگو.. این تیکه هایی که گفتی صدبار تو اینستا دیدم.. یبار اکسپلورم باز کردم و بدون استثنا همه پست ها از فرندز و چندلر بودن و یجوری بغض کردم ک اصن بستم اون بیصاحابو.. 
 اون طفلکی ها خیلی بیشتر از ما با اون زندگی کردن.. لعنتیا عین یه روح تو 6تا بدن بودن 💔 حتما ضربه روحی بدیه براشون.. خیلی خیلی غیرمنتظره بود... من اون وسطا یاد نامجون هم افتادم که می‌گفت انگلیسی رو با فرنذز یاد گرفته.. قطعا نامجونم خیلی ناراحت شده😢😢
آرهه.. حدود یه ماه پیش یکی از ددستام ی چنل کتاب معرفی کرد بهم.. اونجا یهو ترجمه فارسی کتاب متیو رو دیدم و دانلود کردم و تا الان فرصت نشد بخونم.. بعد اینم نمیدونم واقعا دست دلم میره ب خوندن یا بازم قراره خیلی طول بکشه

می‌دوتی یه جمله متیو توی کتابش داره... «من نمی‌خواستم بمیرم چون هنوز انید داشتم.» :))))) 

سنی نداشت... چرا خدا خوباشو گلچین میکنه؟ 🙂💔 دلم داره می‌پوسه:)

 

ققط ۲ قطره گریه کردی؟ 🙂 *منی که همین الانم دارم گریه می‌کنم

آرع سادمه قسمت اولشو... حتی یادمه راس میگه زنم لز/بینه و چندلر یهو میگه sometimes Iwish I was a lesbian 

بعد سرشو میاره بالا و میگه عه، بلند گفتم؟ :))))))))))))))))

میدونی... متیو توی یه مصاحبه گفته بود احتمالا اگر بمیرم، مردم اولین چیزی که یادشون میاد نقش من توی فرندزه... ولی ازشون می‌خوام کسی که بودم رو یادشون بیاد. کسی که کمک می‌کرد و تلاش کرد حتی ناچیز، اما نوشتن کتاب و کارهای دیگه به بقیه کمک کنه چون کمک کردن رو خیلی دوست دارم ...

(وای بغضم نمیذاره صفحه رو درست ببینم) آخه این چب بود این پاییز سرمون اومد... پاییز شخمی... حس می‌کنم ارواح سایه انداختن رومون 

واقعا چرا؟؟ میخواد بقیمون امیدمون رو از دست بدیم یا چی؟


هوم:"((((
مردی با اون شوخی هاش واقعا دل همه رو شاد کرد.. ای خدا
یادم منم تو یکی از مصاحبه هاش پرسیدن چیشد که از اعتیاد نجات پیدا کردی و با افسردگیت مبارزه میکنی؟ اونم گفت بخاطر فرندز و ادمای دورمه.. اونا بهم اهمیت میدن و منم اهمیت میدم.. اون واقعا آدم دوست داشتنی ای بود

پاییز ک چی بگم.. 2023 شخمی و فاکینگ رو اعصاب.. اون از بهار که مونبین پر کشید.. اینم از پاییز که متیو رفت.. اینجوری پیش بره من افسردگی حاد میگیرم خودمو گوشه خونه حبس میکنم

وای ننه😍 نمردم و بالاخره شبیه جونگ‌کوک شد یه حرکتم😂😂😂 

اگر فقط ذوق کردن و شاااید تلاش کردنم شبیهش شه وگرنه نه قدم شبیهه و نه هیچی😂💔 

آهنگ‌هایی که جونگ‌کوک داره می‌خونه فقط:) از اون seven بگیر تا 3D تا Too much 

حس می‌کنم قراره به ف...اک رفتن خاصی رو با آلبوم JK تجربه کنیم🙂 

حتی شنیدم همه‌ی آهنگ‌ها انگلیسی‌ان... خداروشکر باز😂 لاقل همون اول گوش میدم قراره بفهمم چی‌ می‌خونه😂

 

نه فدات... من تلگرام ندارم. در کمال تعجب من گوشی ندارم هنوز😂😂😂

ترسیدم یکی بخواد تریپ خیلی دوستی برداره تو دانشگاه، بعد کلا گوشی ندارم تا یکم بگذره😂💔 

تازهههه... من اگر بخوام بهو برم گم وگور شم، توی همون تلگرام هم میشه😂👌🏻 دونت ووری واتاشینو. هستم دیگه از این به بعد😎🍷🚬 باز آمد بوی ماه درس خواندن و آنلاین بودن محدثه😂😂😂😂

😂😂😂

واییی این مردی چرا ترمز بریدهههه؟؟ لعنتی یاواااششششش😵😵 بذار ماهم بهت برسیم.. دیگه نمیشه اهنگاشو با خانواده گوش کرد😂😂😂 آبرو حیثیت نمیذاره واسه آدم 😔😂😂
عهه.. انگلیسی خوندنشم کراشه لعنتی


ایگووو بچه زرنگ ماروو😯😯 بخدا که باز گم و گور بشی پا میشم میام شهرتون دمه دانشگاه اسمتو داد میزنم بلند بلند برای بنگ شی هیوک جونم خواستگاریت میکنم آبرو نمیذارم واست😈😈 خلاصه حواستو جمع کن خانمم تو دانشگاه هم حجابتو رعایت کن با زلفونت دل بچه های مردم رو نبری ما توانایی پاسخگویی نداریم به مامان باباهاشون😆😆

موفق باشی سنپاییییTTTTT

تو هم همینطور میتسوㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

سلام شفای عزیزم تولدت مباااارک 🎊🎉🎈🎁🤹‍♀️😍😘💞💌

(امیدوارم که اشتباه نکرده باشم و درست یادم مونده باشه 😅😅🙈)

سلام سهای مهربونممم مرسییی قشنگممم 😍😍😍😍

خیلی خوشحالم کردی با پیامت ㅠㅠㅠ♡♡♡
 
(حدودی درسته😆افرین به حافظت💖💕) 

پس چی که بچه زرنگم😎🍷🚬 

ببین یه گوشی نداشتن چه قدر داره از مشکلات منو حل می‌کنه😂 خداوکیلی سرم به کار خودمه و باعث هم میشه فضولیم گل نکنه و هی بخوام برم اینور و اونور و نرسم به کارهام 

برای منی که کلا جنبه‌ی استفاده ندارم، نداشتنش فعلا بهترین کمک به خودمه 😂

 

وای نهههه😂😂😂😂 یگرد ببین ته کیفت یه کِیس بهتر پیدا نمی‌کنی؟ 😂 بنگ شی هیوک سن بابامو دارههههه واتاشینو آی!😂😂

😂😂😂 زلفونم رو اتفاقا مامانمم میگه جمع کن توی دانشگاه😂

احسنت.. باریک الله.. نه آفرین😂😂😂

ایکاش منم عین تو میتونستم جلو خودمو بگیرم ولی متاسفانه فعلا پتانسیلشو ندارم

یوهاهاها 😈😈😈 عمراااا.. اگه دختر خوبی باشی حالا ممکنه برا jyp خواستگاریت کنم😁👻
وقتی منو مامانت میدونیم کم از یوسف پیامبر نداری😎😆

وای حقققق حققققق

جونگ‌کوک داره با سرعت فرا-انسانی می‌ره جلووووووو میمینقهیهق 

نمی‌رسیم اصلا بهش💔🙂

تازه آهنگاشم داره میره توی کتگوری آهنگ‌های کاردی‌بی. از پخش کردن توی جمع عموم خانواده معذوریم😂 البته خونه‌ی ما که بابام همش سر کاره و نیست بیش‌تر وقت‌ها و یه مامانم می‌مونه که اونم زیاد انگلیسی درست یادش نی😂 واسه‌ی همین من یکم راحت‌ترم 😂😎🍷🚬

ی ریلز بود زده بود اگه برگردیم 2019 و ب آرمیتا بگیم جونگ کوک لخت میکنه میریزه بیرون و کلی پیرسینگ و تتو زده واهنگای پرمحتوایی مثل سون میخونه قطعا همه فکر میکردن دراگ زدیم😂😂😂🤣

واقعااا.. تتها جایی که میتونم بعد خلوتم اهنگاشو بلند بذارم یا بخونم کنار رفیقام و دوستای آرمی و کیپاپرمه😂😂
بخدا که مامانت از تو بهتر انگلیسی بلده ولی ب روت نمیاره ببینه تا کجا پیش میری ب چراغ وبم قسم😂😂

😍😘💖💗

امیدوارم این سال جدید از زندگیت پر از اتفاقات قشنگ باشه 😍❤

و پیشنهاد میکنم برای شروعش آلبوم جی کی رو هر چه زودتر گوش بدی 😄😍 (اگر گوش نکردی😅) آهنگ های جدیدش جدا خیلی قشنگن 😍

 

مرسیییی مهربونممم🥺🤩🤩🤩🥰 سال خفنی برای همه باشه

باید دانلود کنم زوده زود اگه نت باهام مهربون باشه و حافظه گوشیم ی تکونی ب خودش بده جا برای 4تا اهنگ باز کنه😆😂

یکیحخیتسنسحیتذی

نباید آلبوم جونگ‌گوک این مدل می‌بودددددد 

این چه کوفتی بود من شنیدمممممیحقخقههسعس

واسه‌ی راک طور بودن standing next to you  عر بزنمممم یا واسه‌ی Hate you یا Shots of tears زار؟؟؟؟:۸:۷:۷۶/(۲$؛!:@/$۲$۲

 

جونگ‌کوککککقمقخصخهص دچار بحران شدممم بیا نجاتم بدهههههقایهصاصا

وایساااللل منننممم باید گوش بدممم قبول نیستتتتت تو زودتر گوش دادیییبببحیعیححعسعححیععحی

وای واتاشینو آی، لایو سمی امروز رو دیدی؟😂😂😂

جونگ‌ک‌ک طبق معمول قبل همه‌ی پروموت‌ها و اینا سرما خورده باز😑 واسه‌ی خودشم سوال بود چرا وقتی کار مهم داره مریضه ولی بیکار که تو خونه‌اس مریضه😂

بعدش داشت برامون آهنگ‌های آلبوم رو می‌خوند و نمی‌دونم چی شد و یکی گفت کره‌ای هم آهنگ بنویس (نظر شخصیمو بخوام بگم ترجیح می‌دم واقعا همه‌ی آهنگ‌ها انگلیسی باشن... هم فهمیدنش آسون‌تره و هم همخونی باهاش) بعدش JK گفت آره چرا که نه من کره‌ایم و حتما این کار رو می‌کنم 

بعدش گفت نمی‌دونم چرا هر وقت می‌خوام هر کاری انجام بدم به آرمی فکر می‌کنم. فکر کنم تبدیل به عادت شده بران

و اینجاست که ماجرا جالب میشه😎🍷🚬

تهیونگ خودشو توی کامنتا جرررر میده و میگه جونگ‌کوک، با جیمین پشت در خونه‌اتیم و در رو باز کن😂😂😂😂 جونگ‌کوک هم میگه نیاین تو خونه‌مو تمیز نکردم😂😂😂😂😂😂

بعدش تهیونگ میاد لایو که ساختمون هم توش پیداس و یه بند جیمین غز می‌زنه خاموش کن لایو رو و تهیونگ هم هی میگه من پشت درم در رو باز کن😂😂😂

آخرشم نفهمیدم چی شد انصافا... جونگ‌کوک قبل از اینکه اینا برسن واقعا پشت در، لایو رو تموم کرد😂😂😂😂😂😂

نههه بازم قسمت نشد😭😂

جونگ کوک تو این مورد خیلی منه 😂😂 منم هر مراسم و کار مهمی دارم حالم بده و مریضم😩
ولی کره ای هم خوبه... ب شخصه یچی مثل استیل ویت یو دلم میخواد.. ایشالا ی نظری ب خواسته این آرمی کوچک در جمع کثیر آرمی ها بکنه😔
وایییی🤣🤣🤣🤣🤣مکنه لاین دیوونه بنگتنن دیگه😂😂😂 هردفعه آدم فکر میکنه مگه میشه ازین راحتتر باشیم باهم؟ بعد میبینی عههه میشه😂😂😂

ایکاش منم عین تو میتونستم جلو خودمو بگیرم ولی متاسفانه فعلا پتانسیلشو ندارم
آیگوووو واتاشینو آی🥺 نگران نباش. چون تازه شروع کردی به تغییر کردن مطمئنم می‌تونی برای این مشکل هم یه راه حل پیدا کنی

اگه دختر خوبی باشی حالا ممکنه برا jyp خواستگاریت کنم😁👻
انصافا بنا باشه یه کمپانی رو برام خواستگاری کنی، Hybe یا BigHit رو بهتر ترجیح میدم😌 #من_پررو_عم

 

آیگووو مرسییی🥺🥺❤️


بچه پررو 😂😂 نخیر همین جی وای پی خیلیم خوبه.. الانم ک حکم عموی پسرا رو داره.. کمپانی هم داره.. دیگه چی میخوای

واقعااا.. تتها جایی که میتونم بعد خلوتم اهنگاشو بلند بذارم یا بخونم کنار رفیقام و دوستای آرمی و کیپاپرمه😂😂
وقتی می‌فهمی دوستت چی میگه: 

 

بخدا که مامانت از تو بهتر انگلیسی بلده ولی ب روت نمیاره ببینه تا کجا پیش میری ب چراغ وبم قسم😂😂
وای😂😂😂😂😂 تا این حد که یکی فحش میده و می‌فهمه رو می‌دونم ولی برای بقیه‌اش نظر ندارم😂

تازه من یه مرحله‌ای رو توی خونمون آنلاک کردم و اونم اینه که فا.ک دیگه فحش نیست😂 می‌تونی کاملا راحت بگی ف.اک و کسی کارت نداشته باشه😂 انقدر گفتم که بنده خدا نه نتها حسی نداره بهش که بلکه خودشم گاهی استفاده می‌کنه😂

👌👌👌


😂😂😂
اووو خیلی خوبه 😯😯👏👏👏👏 راضیم ازت👍👍👍👍 استاد میشه بگید چجور این حرکت بزرگ رو انجام دادید ک ماهم نوت برداریم؟

وایساااللل منننممم باید گوش بدممم قبول نیستتتتت تو زودتر گوش دادیییبببحیعیححعسعححیععحی

پدر صاحاب آلبوم Golden  رو در آوردم اگر برات سواله🙂 

چرا... چرا اینقدر خوبه... چرا موزیک ویدیو standing next to you  داره جرم میده؟ چرا... چرا اولش آلبوم خیلی شاد باید شروع شه و بعدش با گریه تموم شه... چرا همه‌ی سبک‌ها توش قشنگن... چرا جونگ‌کوک اینقدر خوب خونده... 

اگر هنوز گوش نکردی میتونی اینجا آنلاین گوش کنی ولی یکم سخته کار باهاش ولی کار میده و اگر هم می‌خوای می‌تونی اینجا ترک‌های جدید رو دانلود کنی (3D و Seven رو نداره. فقط ترک‌های جدید رو داره)

😂😂سرعت عملت

واییی ام ویش خیلی گاد بودد.. اصن عالیییی.... فرا زمینییی... چقدر لیموزین داشت اون تو😵🤯
تنکیوووو با کلی ماااااااااااااااچ 🤩🤩

استاد میشه بگید چجور این حرکت بزرگ رو انجام دادید ک ماهم نوت برداریم؟
 اهم... خوب یه دفتر بذارید جلوتون درست نوت بردارید😎🍷🚬

.

.

.

یادم نی😂😂😂

فقط یادمه که همون سالی که دوازدهم بودم خیلی از این کلمه استفاده می‌کردم و چون از لحاظ روحی و روانی و جسمی اصلا وضعم خوب نبود، مامانمم کاریم نداشت و این شد که من وقتی از این کلمه استفاده می‌کردم طوری نبود چون مامانمم معتقد فشار به حد کافی روم هست... خلاصه اینا همه اتفاق افتاد تا ما رو به سمت استفاده کردن روزمره از این کلمه سوق بده😂

بل بل بلهه🤓🤓


که اینطور 😮 😮 خداروشکر ازون دوران نحس گذشتیم اکثرمون

😂😂 سرعت عملت

بخدا که بگم جدیدا با standing next to you هم داره گریه‌ام می‌گیره دروغ نگفتم😐 درسته وایب آلبوم، مخصوصا ته‌هاش گریه طوره ولی انصافا با استندینگ نکست تو یو؟!😐💔 دقیقا اد آهنگی سیک راک داره؟😐


واییی ام ویش خیلی گاد بودد.. اصن عالیییی.... فرا زمینییی... چقدر لیموزین داشت اون تو😵🤯

میمینستستسخقتیتقخصخیخق

مدیونی فکر کنی تمام مدتی که اون ام‌وی کوفتی رو می‌بینم یادم به فیکشن House of Cards نمیوفتهههههیخیخیتیهعسعسا

از اینش بگذریم اصلا اینکه جونگ‌کوک این همه دلبری می‌کنه تا خانمه قبولش کنه>>>>>>>>>

دیدی این همه لیموزین که داشتند می‌رفتن داخل ساختمونه روی دیوار نوشته شده بود JK؟؟؟؟:$:@۲۷:۷:(/(/(/

جی‌کی مافیا لیدر... گاد کیل می... کیل می نوووووو

ای درددددددد

چرا اینقدر کانسپ ام‌وی مرگ بودینقنیخیههیای

خدایا کمک🥲

واقعنی ؟؟ 😢😢😢😢



خاننه خیلی خوب چصی میومد😂😂😂 کلن خانمایی ک خیلی چصی میان براش تو ام وی هارو دوست دارم😂😂
خیلی خفن بود اصصن نمیشه راحبش درست توضیح داد😭😭

ببینید کی بعد از ۳ روز اومده یه سلامی بکنه😂

آقا انصافا دلم برای اون روزها که هر روز خدا یچی داشتم بگم تنگ شده😂 

اینقدر هر روزم داره عین هم می‌گذره که نگو🥲

بذار عینک ته استکانیمو بزنم چشام ببینه.. عههه محدثه توییی😃😂

هعی گوزگار😂💔
ای خواهر... نمیدونم چی بگمت.. فقط تف تف تف ب این وضعیت 

بذار عینک ته استکانیمو بزنم چشام ببینه.. عههه محدثه توییی😃😂
وای😂😂😂😂 نباید سر این جر می‌خوردم😂😂😂


آقاااااا بذار تا یه اتفاقی که دقیقا همیننننننن یه دقیقه پیش رخ داد رو بگمممممم

ما دقیقا این ساعتی که دارم پیام میدم حدود ۱ ساعت خاموشیه توی خونمون🙂💔 مادرم عااااشق اینه ساعت ۱۰ بخوابیم😐 بعد دقیقاااا همین یه ساعت پیش یکی از روی مرض داشتن دو بار زنگ خونه رو زد و رفتتتت😐😐😐😐 بخ‌ا فکر کردم دزده😂😂😂😂

والا😂😂

مامانت واقعا حکومت نظامی راه انداخته😂😂 گودرتمنده چقدر😎🔥
ملت چیز خل شدن رفیق😐😂😂 عقل ندارن راحتن بخدا

😂😂💔 

خداوکیلی مگه مرغم ساعت ۱۰ بخوابم😂💔 

منم جدیدا در اتاقمو می‌بندم و هر دو تا لامپ موجود توشو روشن می‌کنم😂 چنان تلافی تاریک بودن سالن رو میارم ه اون سرش نا پیداس😂😂😂 

خب بابا... آدم واقعا نور می‌خواد😂

نمیدانم اطلاعی ندارم 👀 😂😂 اگه بلدی قدقد کنی ینی مرغی🤪😂

😂😂😂
خوب میکنی.. اینکه تو محیط کم نور بخوای با گوشی و لب تاب کار کنی یا کتاب بخونی برای چشمای آدم اصلااا خوب نیست 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان