🍷🍰HBD MOHADESE🎂🎉

می‌آمور تولدت مبارک قشنگم 💖 💖 💖 

دعا میکنم بمونی برام و بتونم هرسال تولدت رو تبریک بگم

دعا میکنم شادی دلت زیاد بشه و روز و شبت پر مهر و برکت

دعا میکنم آدمای مهم و عزیز زندگیت و همینطور خود خوشگل و قوی و خفنت سالم و سلامت باشید💋💕

میبوسمت از دور و خدارو شکر میکنم که باهات آشنا شدم و واتاشینوآی تو شدم😆😎🍷

خدا منو سوسک کنه اگر بگم الان توی چشام اشک نیست :)))))

ولی نگو اینجور😂😂😂 این چ وضعشه اخه دخترㅠㅠㅠ

زبونم بند اومده بقران :)))))))

الهی من فدات شم :)))))

چون لحظه‌ی مهمیه طوری نیست اینو بگم سیگار بعد اون مشروبه رو یادت رفته :))))))

الهی من بگردمت که فقط شماها رو توی زندگیم دارم :)))))

اتفاقا دیروز هم توی سایت کی‌ال برای میسو پیام دادم و همینو نوشتم...

من اونقدر تنهام که کسی زنگ نزد بهم تبریک بگه... حس کردم خیلی هیچکسم. دقیقا همون جوری که همیشه توی مرکز توجه همه‌ام، هیچ وقت مهم نبودم... چه جوری دلشون اومد بهم یه تبریک هم نگن :))) از اون طرف فردا که تولد پسر داییمه و از من پنج سال کوچیک‌تره یهو بعد ۱۵ سال یادشون اومده باید جشن بگیرن و بریز بپاش کنن و کادو ببرن...

حس بدی داشتم ولی بعدش برای خودم آهنگ flower از مایلی سایروس رو گذاشتم که میگه i can buy myself some flowers و نتیجه گرفتم باید تنهایی جشن بگیرم.... تنهایی هم برای خودم شمع روی کیکمو فوت کردم :)))))

ولی این........

بمونی برام واتاشینو آی.... واقعا بمونی :)))))))))

ای جانم 🥺🥺🥺🥺🥺

دورت بگردم ک💕💕💕
😂😂😂 خواستم فضا یکم سالم باشه اگه گذاشتی (حالا نکه خوده مشروب خیلی سالم و غیرقابل فسادبازیه🤣)
آیگوووو🥺🥺🥺 کنچانا کنچانا.. آدما هیچوقت یاد نمیگیرن به احساسات همه درست احترام بذارن
این اهنگه رو تا حالا گوش ندادم👀
آومووو.. بگو که یادت نرفته آرزو کنی؟؟
لیلیخعغخس💋😘❤️

بخدا اومدم اینجا پیشت همه‌ی اینارو درد و دل کنم یهو اینو دیدم:)))))

امیدوارم خدا دلتو شاد کنه این جوری خوشحالم کردی :)))))

 

پ.ن.

یه عکس مکش مرگ ما هم گرفتم دیشب.... الان می‌فرستم برات:)

برای میسو و ماهی هم بفرستش.... توی سایت کی‌ال دیشب قول دادم بهشون که براشون عکسمو می‌فرستم :)))))

عزیزمㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

دعات شبیه دعای مامان بزرگا شد😂❤️ نکنه باید هارامونی یا آجوما صدات کنم؟ 😜😂

اوففففف به بهههه بابا جذابیتتتتت بابا نیم رخخخخخ بابا نگاه محو در افقققق
با اجازتون این عکسو نفرستم براشون یکم حرصشونو دربیارم😈😈😈😈😂مدیونی فکر کنی سر عکسای قبلیت اذیتشون نکردما👀😆

یهویی دلم خواست برم از آسمون عکس بگیرم...

خوشحالم با همه‌تون زیر یه سقفم واتاشینو آی :)

به همین وقت ساعت (از اذان پنج دقیقه گذشته ولی طوری نیست) از خدا خیلی ممنونم شماها رو بهم داد :) 

عکس آسمون رو هم می‌فرستم جدا الان 

ای عزیزممم😍🥰 دل من از تو بیشتر گیلی ویلی رفت که🥺🥺🥺

آسمون

هیچ وقت عکاسیم خوب نبود... ولی اینم طوری نیست :) life goes on 

واووو انصافا عکس خوبیه😮😮😮

نه خوشمان آمد.. آسمون چه قشنگ بود امروز و من ندیده بودم😮
ولی پتانسیلش رو داریا.. عکاسی رو میگم
Like this again... 

😂😂😂 خواستم فضا یکم سالم باشه اگه گذاشتی

کلا من اومدم اینجا ایمان و عمل صالح شما رو بسنجم فرزندم😔 شما با نمره‌ی B قبول میشید، چون مشروب گذاشتین یه نمره کسر می‌کنه 😔

 (حالا نکه خوده مشروب خیلی سالم و غیرقابل فسادبازیه🤣)
 

آفرین فرزندم که شما خودتون از این‌ها آگاهی دارین. من می‌دونستم شما رو به حال خودتون بذارم به راه راست هدایت میشین😔 

فکر کنم مامان بزرگ مرحومه ننم رفته تو جلدت😱😂 بسم الله الرحمن الرحیم

ننهههههه... مامان جووننن توییی؟؟ با رفیقم چیکار داری ننه؟؟ ول کن بدبختو  برو یقه بچه هاتو بگیر ننه جون آسایش برامون نذاشتن این بچه هات😔😂😂

آیگوووو🥺🥺🥺 کنچانا کنچانا.. آدما هیچوقت یاد نمیگیرن به احساسات همه درست احترام بذارن

چی بگم.... غمم دیروز خیلی گین بود ولی امروز به لطف کار دیروزت کلی خوبم🤗🤗

 این اهنگه رو تا حالا گوش ندادم👀

من مرگ.............................

ببین بخوام خیلی جامع توضیح بدم

آهنگ seven از جونگ‌کوک چقدر معروف بود و چارت‌ها رو پکوند؟؟

حالا این آهنگ هم دقیقا همون موقع‌ها اومد بیرون و همیشه یه قدم از آهنگ جونگ‌کوک جلوتر بود.... :)

اولشم من با خودم گفتم بابا مگه چی داره آخه...

بعد دو روز پیش فهمیدم خیلی چیز داره :) 

آیگووووو🤩🤩🤩


واحب شد یدور گوش کنم پس😮👀
Let's go 

آومووو.. بگو که یادت نرفته آرزو کنی؟؟

آرهههه که آرزو هم کردمممم

با توجه به آهنگ مقدس، flower، خودم واسه‌ی خودم تنهایی همه کار کردم😂😁

می‌تونم یکم متن آهنگو بنویسم اینجا و ترجمه‌اش کنم برات حالا که اینقدر درموردش گفتم...

صبر کن الان تیکه ی مورد علاقه‌مو می‌نویسم

I can buy myself flowers
Write my name in the sand
Talk to myself for hours
Say things you don't understand
I can take myself dancing
And I can hold my own hand
Yeah, I can love me better than you can 

می‌تونم خودم برای خودم گل بخرم

اسمم رو روی شن حک کن

برای ساعت‌ها با خودم حرف بزنم

و چیزهایی رو بگم که تو نمی‌فهمیشون (یعنی با خودم درباره‌ی این حرف بزنم)

می‌تونم خودم رو به رقص دعوت کنم

و می‌تونم خودم دست خودمو نگه دارم

آره، من می‌تونم خودم رو بهتر از تو دوست داشته باشم

آفریننننننن🤩🤩🤩🤩

خوب کردیییی.. یادت باشه تو خودت اولین و بهترین دوست خودتی، تتها کسی که حتی اگه عاشق بشه بازم اولویت اولش خودشه ( فلسفی گونه شد چرا😂)

واو... عحب لیریکی.. همه اهنگای این داداشمون همین قدر با محتوا و قشنگه؟ (بگو نه تروخدا.. اگه بگی آره زندگی رو باز ول میکنم میرم سراغ اهنگاش و زندویش از میانترما و بدبختیام میمونم😂💔) 

اوففففف به بهههه بابا جذابیتتتتت بابا نیم رخخخخخ بابا نگاه محو در افقققق

*سیس خفن برداشتن

ما اینیم دیگه  😎🍷🚬

با اجازتون این عکسو نفرستم براشون یکم حرصشونو دربیارم😈😈😈😈😂مدیونی فکر کنی سر عکسای قبلیت اذیتشون نکردما👀😆

وایییی😂😂😂😂😂

بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.😂

عاقاااا کاش منم ریاکتاشون رو میدیدمممم

بذار یه رمز بفرستم همین الان که پست رمز دار درست کنی هم من خودتون ببینم هم اگر زحمتی نیستتتتت واکنش این دو تاااااا رووو😂

جووونن بابا

شماره بدم پاره کنی؟ 😏😉

انقدر این وپنم سر وصل شدن اذیتم کرد ک دیگه حس اذیت کردنم پرید😢😂
ماهی فعلا دیده عکس جدیده رو ولی میسو نه هنوز👀
چشممم.. فقط ظهر میذارم چون باید برم پای سیستم ازونجا اون فیلمه هم برات بذارم تو پست😂💔


تولدت مبارکک محددد💙
با تاخیر

vmoon@

عزیزم، مرسی❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان