You were an angel

دریافت

سلام مامان محترم.. میدونم با اینکه بعده 15 سال همسرتو دیدی و به جمع همسر و پسر و خواهر و والدینت پیوستی بازم حواست به ما هست.. میدونی همیشه فکز میکردم اگه روزی ترکمون کنی اون روز همه کنارتیم ولی مثل همیشه اشتباه بود.. تو تنهایی با رفتن رو به رو شدی حتما سخت بود.. امیدوارم خانواده آسمونی به پیشوازت اومده باشن.. ما هم اینجا جسم و روحت رو بدرقه میکنیم..

امروز تو مسیر برگشت از قم به تهران به قول هایی که وقتی سرحال بودی به منو داداش دادی فکر کردم.. آدم بدقولی نبودی مامان خانم حتما قسمت ما هم این بود چندتا خواسته ازت تو دلمون بمونه و سنگینی کنه.. 

مامان اونجا به خودت سخت نگیر.. فکر پسرات و نوه هات و خواهر برادرات هم نباش همه یجور سر میکنیم.. تو فقط خوب باش و از چیزای خوب لذت ببر

مرسی روزای سخت بی مادری و دعواهای مامان و بابام بودی.. مرسی بابت منتظر بودنات با سینی چای تا من بیدار شم برای صبحونه و عصرونه.. ببخشید برای همه بی ادبی هام و کج خلقی هام.. امیدوارم برات نوه خوبی بوده باشم و حداقل یکم بهم افتخار کرده باشی.. ببخش که این روزای اخر اذیتت کردم و خواسته هاتو متوجه نشدم من فقط قصدم کمک برای خوب شدنت بود ولی عذاب میکشیدم با حال بدیات و بی حالی هات.. خلاصه که سلام منو به بابابزرگی و عمو محمد برسون و اگه دوست داشتی منت بذار بیا به خوابم مثل بابا احمد و عمو بدجنس نشی ها :")

دوست دارم مامان بزرگی.. نوه بزرگت که از نظرت کوچیکه بود، زینب سادات

زینب....

بگردمت...

بیا بغلم :)

محدثه جدی جدی رفت.. فکر میکردم خوب میشه ولی انگار تصورم از خوب با اون فرق داشت

می‌فهمم چی میگی...

موندم اونور چی داره که بعضی‌ها ترجیحش میدن

ماها که اینور می‌مونیم دلمون می‌پوسه 

یروز ما هم میفهمیم.. 

روحشون شاد.

جاشون اون ور بهتره:))

مرسی عزیزم

امیدوارم 

درود، زینب

حالت... بهتره؟

درود خدایان بر تو

آره خداروشکر خیلی بهترم مرسی

شفا من قربونت برم آخه 

 

خدا نکنه میزوکی :) 

منم یه مامان بزرگ داشتم قد عالم و دنیا دوسش داشتم 

اما خیلی مریض شد نتونست دووم بیاره 

حتی الان هم بعد ۸ سال صداش یادم نرفته چین و چروک هاش موهای فری که با گیره فلزیش می‌بست چادر نمازی که حتی رنگش رو هم یادم میاد همشون یادمه

دلم براش تنگ میشه 

خدا رحمت کنه شفا گلم 

خدا رحمت کنه مادر بزرگت رو میزوکی عزیزم

امیدوارم اون بالاها مامان بزرگ هامون هم بتونن باهم دوست بشن 

شفا جونم🥺🫂* محکم بغل کردنت * خدای بیامرزدشون  الهی بگردم برات ناراحت شدم چون خودم غم همچین عزیز از دست رفته ای رو چشیدم و میدونم چقدر سخته برات ...گریه نکن دختر قویم🥺🫂🖤 خیلی ناراحت شدم باور کن یاد خودم روزی که از دستش دادم افتادم بغضم گرفته🥺🖤 خدا بهتون صبر بده ‌. عزیزم...امیدوارم منو هم در غم خودتون شریک بدونی🥺🫂 امیدوارم جاش تو بهشت باشه . غصه نخوریا !! میدونم خیلی ناراحتی و میگی چطور می تونم غصه نخورم ...ولی امیدوارم قلبت آروم تر بشه🥺🖤

سلام راشل عزیزم🥺 سلامت باشی گل خدا رفتگان و عزیزانت رو بیامرزه و مورد رحمت قرار بده

مرسی عزیزم🥺❤️

اینم بخشی از زندگی بوده🥺...حتما همینطوره ! تو نوه ی خوبی بودی و امیدوارم بیاد تو خوابت و محکم بغلت کنه و ببوستت😭 من که هنوزم که هنوزه ندیدمش ولی بعد از اینکه تو حداقل شفا جون تو خوابت دیدیش  بزار بعدش با ارامش  بره اونجاییکه یکم ارامش داشته باشه🥺 فقط بهش بگو هوام رو داشته باش و بازم بیا به خوابم🫠* وی خودش هنوز نتونسته عزیزش رو تو خواب ببینه *

واقعا سال هاست اررو میکنم بابابزرگم یا عموم به خوابم بیان و حالا مامان بزرگم هم به این ارزو اضافه شده :") 

درود زینب عزیزم

خواستم بیام و حالی ازت بپرسم.

امیدوارم خوب باشی :)

خوستی با کسی حرف بزنی من هستم عشق دلم... نریز توی خودت، باشه گلم؟🥺

محدثه🥺🥺

ممنونم انقدر نگرانم ای❤️❤️ خیلی ماهی یو نو؟
به روی چشمم می‌آمور 💋

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان