چالش ویژه کیپاپ!

هــــــــــــــــــــــــــــــــــی بروبچ!

توی آشوب گفتم چالش دارم اونم کیپاپی

این چالش هارو دیدم و چشممو گرفت و حالا با انتخاب خودتون حداقل دوتا از این چالش هایی که میذارم تو ادامه رو شرکت کنید^^ذکر منبع هم ک من باشم فراموش نشه لطفا^^

Let's go babe

.

.

من خودم بیشتر این یا اون رو دوست دارم...یه چالش دیگه هم هست مخصوص اهنگای هر گروه یا سولوییست ک هی دوتا دوتا هستن و از بینشون انتخاب میکنی تا فقط یدونه اهنگ بمونه..از این چالش استقبال کنید ازونا هم برای هر ایدلی خواستید میذارم>_<

فایتینگ💛

پ.ن: یادم رفت بگم قبلا ی چالش کوچولو کیدراما گذاشته بودم خواستید اونم کنارش جواب بدید^^

این یا اوناش سختهههههTT

خیلی سختههههTTمخصوصا بین بی تی اس و اکسوTTانگار میگه بین مامان و بابات کدومو بیشتر دوست داری :(

حتی اهنگا هم سخته فقط اون 3تا عکس اول اسونه^^
در نهایت مزش به همینه>_<

عرررر چههه باحالهههه

میشه درباره انجام چالش بیشتر توضیح بدی

خیلیییی* *

ببین اینجوریه که(البته ترجیح منه) عکس رو دان میکنی میری روش جواب های مورد نةرت رو تایپ میکنی یا خط میکشی..مثلا اون 3تای اول ک تایپ کردنیه میری گالری توی جاهای خالیش تایپ میکنی میذاری..برای اون چالش های این یا اون دور گزینه خط بکشی یا استیکر بغلش بذاری کافیه بعد سیو میکنی درنهایت میای یه پست تو وبت میذاری و عکسای جواب چالش و لینک خوده چالش رو میذاری تا بقیه هم بیان ببینن و جواب بدن^^
خوب توضیح دادم سوییتی؟

خب من آرمی نیستم برام سخت نیست:")

 

Otp یعنی چی؟"-"...

تنکس سوییتی^^

مدیونی فکر کنی منم نمیدونستم از گوگل پرسیدم:")
خیلی خلاصه همون شیپ خودمونه ^_^
مرسی شرکت کردی😍

انجام میدم به نظرم جالبههههه 

 

مرسییی خیلی خوشحالم کردی^3^

نمیشه از گروه های دیگه هم بزاری؟TT

چرا نمیشه ^~^خوبم میشه منتها باید سره فرصت برم پینترست قشنگ سرچ کنم

چون در حالت عادی اکسو و بی تی اس میباره ازونجا برا من😅😂
سعی میکنم زود بذارم
گروه پیشنهادی نداری؟ یکم هدفمند بگردم برات^^

وایی چه قشنگ
همین الان انجامش میدم😍😍😍

قشنگی از چشاتهه😍😍

تنکس سوییت🤩

میسییییی*-*
گروه های دختر بیشتر مدنظرمه مخصوصا توایس*-*

خواهش^~^

اوکی میگردم چندتا ازون خوباش پیدا میکنم👌

وایییییی سختهههههه
ایرادی نداره جر زنی می کنیم ><
اومونی جواب خودتم بزااااار

خیلیییییی

آفرین👌🤩الحق دخدر خودمی😌😎راضیم ازت
چشممم فردا میذارمش امروز خیلی ویو گرفتم بذار فردا هم بگیرم 🤫😂

چطوری بین جین و جیمین و بین کوک و ته ته یکیو انتخاب کنم؟ TT~TT

#اجازه یکبار استفاده کد تقلب😉

دور هرچار نفر خط بکش بگو شنبه فهمیدم 🤫😂

های کیوتی؛
میشه منو فالو کنی:>
وبلاگم به حمایت نیاز داره.
ممنونم3>

سلام سوییتی

فالو شدی 😊😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان