ری اکشنم به پیاماتون

سلام ^~^

میشه ازینا برام جواب بدید؟! 👈👉

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

حالا جواب من به شماهایی ک پیام دادین 

بقیتون هم خواستید لینکش بالای پست هس پیام بدید😉✨

سلام شفایی خوبی فداتشم؟ چه خبر؟

سلاااااااااااااااااااااام فرهااااان🤩🤩🤩🤩

خوش اومدی پسر.. خوبم شکرخدا 
خودت چطوری؟
سلامتی امتحان هارو گند میزنم و با خیال آسوده ب آغوش رخت خوابم میرم تا ازمون بعد😂😂👌

😂 عرررر اونی حس میکنم قشنگ من خودمو لو دادم
ای ژااااااااااانننننننن(تیکه کلام جدیدمه)

بگی اونی ک راحب خنجرم گفته تو نیستی ناراحت میشم😂😂

جوووون بابا😂

ای ژانننن نه من اونیم که خیلی کوچولو بازیر در میاوردم😂😂خودم بهم دونسنگ گفتی
جرررر
راهنمایی (جواب اولین سوال):جی هووووووووپ

عاااا یافتمت بچه🤩😂

پس اونی ک حرف از خنجر زده یا دیناس یا میسو🤔

خاله شفا خاله شفا
میخوام اعتراف کنم😜
اری من بودم من من عسلت 🙋‍♀️
کلا رو خنجرتون حساس بودم از اول😅
لاولی مامی:به خنجرش دست نزنین🙅‍♀️
دختراش یکصدا: نه نه نه نمیزنیم👀

😂😂😂 خوب کردی اعتراف کردی از بار گناه نکردت کم شد😂

مگه خنجر من چشه اخه؟ از هفت تیر و تانک و تفنگ و پنجه بوکس بقیه بهتره که 😐😑😐

@رزی:
تو اخر منو پیر میکنی بچه چن دفعه باید سکرت بودن پیام رو یادت بدم؟😑باعث اعترافم شدی😑

عهه بد اخلاقی نکن با مکنه خوب کرد اصن😂😁

خداراشکر🤲🏻والا دیروز که لاولی مامای منو کرد قاتل حلیمه😶
هیچی فقط جیزه یونو؟👀اصن من پیشنهاد صلح رو میدم🏳️

رییس کیم بیوه شد؟ 😶😂

ای نو بات ایتس نات دنجرس 🤗قبول 🤝

😂😂نه لهنتی هنوز زندس سو رییس غمش نباشه🤦🏻‍♀️نمیدونی چقدررررررر خوشحالم بعد 2 سال ازش راحت میشم
هوراااااااا نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبری نانای نامجین و ویمین.....💃🏻💃🏻💃🏻
شهرو چراغون کنید ستاره بارون کنید ......💃🏻💃🏻💃🏻

(خدایا چرا من) 😂🤦‍♀️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان