🍜South Korea Facts🍜

برای اینکه به طور قانونی در کره جنوبی به خالکوبی بپردازید ، باید مجوز پزشک بگیرید.


اولین سگهای شبیه سازی شده ، شش لابرادور کانادایی ، در سال 2009 برای خدمات گمرک کره جنوبی به عنوان بویایی شروع به کار کردند.


60 درصد خانواده های کره جنوبی از متخصصان برای یافتن نام نوزادان خود استفاده می کنند.


خیانت زناشویی تا سال 2015 در کره جنوبی مجازات زندان داشت.


با نرخ زاد و ولد فعلی ، کره جنوبی تا 2750 منقرض می شود.


مردم کره جنوبی دو برابر روس ها الکل مصرف می کنند.


در 60 سال گذشته ، بیش از 23000 کره شمالی به کره جنوبی پناهنده شده اند. تنها دو کره جنوبی به شمال رفته اند.


همدردی با کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی ، اقدامی غیرقانونی در کره جنوبی است. حتی وبلاگ نویسی می تواند شما را به زندان بیاندازد.


منطقه "غیرنظامی" بین کره شمالی و جنوبی نظامی ترین منطقه جهان است.

 


های گایز!

کلی فکت دارم از همه چیز!! هرچیزی که فکرشو بکنید..از پول..از دیزنی..از کشورها..از فیلم ها..از آدم ها..حیوونا..مک دونالندس..هری پاتر و...

چون زیادن و من نمیدونم چی خوشتون میاد پس بهم پیشنهاد بدید از چی شروع کنم :)

*میدونم برای شروع فکت های جذابی نبودن...راستش زیادن شانسی باید از بین عکسا انتخاب کنم بعد ترجمه ..دفعه بعد باحالتر هاشو میارم>_<*

اوووه تا ۲۷۵۰ یعنی میشه ۱۳۰۰ سال بعد حالا خیلی مونده 😂😂 

نه به میلادیه تاریخش میشه 723سال دیگه

😂مطمئنم قبل اونا ما منقرض شدیم

ااا نه من چرا از ۱۴۰۰ کم کردم 😮😅 میشه ۷۵۰ سال دیگه ... عجب!

یهت..معلومه بدجور ب 1400 عادت کردی😂

خیلی باحال بودن

ی وب بزن برا فکت و اینا باحال میشه

واو خوب گفتیاا

منتها دست تنها نمیشه
نظرت در مورد همکاری در این زمینه چیه؟! >_<

ولی من ک نمت از این چیزا بپیدایم =(

مثلا چیکا کنم تو وب؟

منبع رو خصوصی میفرستم

از اونجا میتونی فکت برداری
برای اینکه قاطی هم نشه ی موضوع خاص برای تو یکی من
ترجمه هم از گوگل ترنسلیت کمک میگیریم :)
هوم؟

اوکیه ولی چون درس دارم فقط شبا میتونم فعالیت کنما اشکال نداره؟

نو پروبلم بیب منم عین توعم :) یکم دیگه ی بنده خدای غیرکنکوری پیدا میکنیم تا هیچکی اذیت نشه :)

فقط ی کامنت خصوصی بده نام کاربریتو ک وبو زدم ادت کنم بهت آدس منبع هم بدم

چه خفن بود *-*

خفنی از خودته سوییتی*-*

حیحی..خجالتم ندید.. :")😂

خوبی؟

😂😂😂 

شکرخدا خوبم
تو چطوری؟ چ میکنی این روزا؟

واای باحال بودن👌✌

برا خوندن فکت های باحال اینجا هم بیا😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان