*موقت***

میخوام فونت وب رو عوض کنم ولی هم بلد نیستم هم اینمه با گوشی خیلی سختمه.. میشه یکم راهنماییم کنید؟؟ تو وب آسمانم از توضیحاتش هیچی متوجه نشدم  :(


این فونت خوبه؟!.. تو گوشی و لب تاب موقع خوندن اذیت نمیشید؟ حتی اگه یکیتون اذیت میشه حتما بگه

جانم بگو کمکت کنم .. چه فونتی می خوای بزاری؟


فونت مثل وب من خوبه یا فونت وب خاصی رو مد نظر داری؟

از بین قالب های خود بیان هم اگه خواستی بگو تا ببینم فونت شون اسمش چیه تا بگم درست کنی 

اینو میخوام بذارم ولی نمیدونم چیکار کنم

تو آسمانم گفته بود برم ویرایش css بعد font-face سرچ کنم ولی هیچی نیاورد :(

خب اول اینکه این نوع فونت نصبی رو نمی دونم چطور باید وارد کرد.

یه سری فونت هستن که میدونم اسم شونو وارد کنی بخش فونت های قالبت خیلی راحت فونتش تغییر میکنه 

ولی اینی که گذاشتی راستش نصب میخواد و من اطلاعی ندارم و متوجه نشدم چیکار باید کرد.

 

آسمانم برای قالب خودش گفته. کد به کد متفاوته عموما و اسم های متفاوتی میزارن. تو باید بخش بادی و هدر و جاهای دیگه وبت بری و دنبال فونت بگردی. وقتی پیدا کردی میبنی یه اسمی داره .. بزار ببینم اسم مال تو چیه ..

عههه

که اینطور 

اهاا.. کد قالبمو که دیدم برای کامنتا فونتو زده بود ولی بصورت کلی ندیدم برایرقالب

خب من inspect وبت رو دیدم .. متاسفانه بخش سی اس اس نزده چه فونتیه ولی خودت خیلی راحت می تونی اضافه کنی .. فقط اینکه من فونت های استفاده شده توی وب های خود بیان و یه سری های دیگه که بچه های بیان استفاده کردن رو بلدم.

باقی رو از سایتی که گفتی متاسفانه بلد نیستم

 

فونت هایی که از سایت اسمانم هستش رو میتونی با ابزاری که خودش گذاشته جا گذاری کنی 

اگه کد فونت کلا وبت نداره بگو کد فونت رو برات بفرستم

عجب... با این قالب انتخاب کردنم 😂😂💔 فکر دردسر اینجاش نبودم اصلا


تا جایی که چک کردم نداشت
ممنونت میشم😍🙏

یه چیزی شفا .. بازم از کسایی مثل محمدرضا(آسمانم) و فرهان و بچه هایی که طراحی وب انجام میدن و کارشون اینه بپرس

چون من فقط یکسری فونت های خاصی رو میدونم نه هر فونتی رو. 

اونا باز بهتر می دونن راهنمایی می کنن

آره باید برم سراغ یکیشون.. فرهان رو باید ببینم کی اینورا میاد


دستت درد نکنه سوفیا اذیتت کردم 

* {

font-family: 'اسم فونت';

}

 

ببین اینو میتونی کپی کنی خب .. بعد از بین اسم فونت هایی که مثلا این زیر نوشتم می تونی یکی رو به جای "اسم فونت" بزاری 

'Estedad-Medium'

'Scriptina'

'system-ui'

'monospace'

'IRANsans'

'yekan'

'tahoma'

'Sahel'

'aisa'

 

اینا چند نمونه از کد های فونتیه که من می دونم. مثلا آخری رو بزار توی کدت .. ببین مثل دست خطه اگه دست خط طور می خوای

دستت درد نکنه❤️❤️❤️❤️ یه دنیا ممنون 😚😚😚😚

نه خواهش میکنم چه اذیتی

🤲❤️

دیوونهههه

از وبلاگ فرهان برووو

جزو معدود موارده که حرفتو میفهمم و نمیفهمم 😐😂

خیلی اسون تره و تازه با یک کد کوتاه و اسون میتونی سی تا فونت امتحان کنیی کلیکک

یعنی عاشق تو و فرهانم که جز خیر و خوبی چیزی به آدم نمیرسونید😍😍😍

سلام، من لینک فونت مدنظرت رو دارم ☺️

راستش وقتی که می خواستم برای وب خودم فونت بزارم سه تا از فونت های همین سایت رو دانلود کردم، لینکش 

لینک دانلود مستقیم رو کپی کن و توی قسمت @font-face به جای لینک قبلی جایگذاری کن و بعد اسم هایی که به نام فونت قبلی هستند رو تغییر بده. 

مثلا اگه اسم فونت قبلی yekan هست باید همه yakan ها رو به اسمی که برای فونت جدیدت گذاشتی تغییر بدی و تمومه ^^ 

شیماا

تو واقعا خفنی 
بیا ماچت کنم 

خواهش میشه 💗

 

اوه اینجا رو باش :")) میبینم چالشم اینجاست 💗💗 خیلی ممنون ازت

عزیزمییییی


بلییی😆😆 ایشالله بزودی پست هم میذارم... امروز کتابخونه بودم کلی صفا کردم ^^

💕💕💝

 

:"))) اوه اوه پس حسابی صفا کردی واقعا .. من که کتابخونه ی نزدیک خونه مون انقدر بچه هاش سر و صدا میکنن توی کتابخونه که نمیشه چیزی خوند :/ کتاب رو برمیدارم میام بیرون .. خودم خونه ی جدا دارم خوبیش اینه .. خوب می تونم بدون مزاحمت بخونم .. ولی خب میفهمم لذت کتابخونه ساکت و اروم و اون همه کتاب چجور حسی میده



آره جات خالی بود.. ولی صفای این دفعه یکم متفاوت بود چون یه گروه خانم اونجا بودن ازین مطالعه های دسته جمعی و نقد و تحلیل داشتن و نو این چندسالی که اونجا عضوم دفعه اول بود این صحنه رو دیدم ^^

وای خیلی خوبه یه خونه و محل راحت و مشخص داشته باشی.. من اتاقم برای خوندن رمان اینا خوبه ولی کتابای علمی و درسی نه چون حواسم رو سریع پرت میکنه اون فضا.. ولی وقتایی ک میرم خوابگاه سالن مطالعه اونجا خوبه... کتابخونه هم هست نزدیک خونه

اوه که اینطور .. چجور فضایی هست اینا؟؟ .. من تا آلان به صورت حضوری نرفتم .. مجازی شرکت کردما ولی حضوری نه

 

که اینطور ..

کلا من یه خونه واسه خودم دارم .. زار و زندگیم همین جاست 😂😂 

من قبلا رمان می خوندم ولی مدت زیادیه که فقط کتاب علمی میخونم 

واسه کنکور و درسهای دانشگاهمم که می خونم دیگه

برای این تحلیل و نقد اینا من دیدم کتفه هم جمع شدن حتی.. ولی تو کتابخونه محل ما عامم. بذار اینجور بگم.. اینجا درواقع یه فرهنگخانه است.. اسمش فرهنگخانه ایروانی (سرچ کنی چندتا عکس از حدود 10 سال پیش میاره) کتابخونه اونجا هم بالای پله ها اون کنج در ورودیشه که 5تا اتاق تو در توعه.. یه اتاق برای فرهنگ لغت هاس و چندتا کتاب دیگه که اصلا امانت نمیدن.. بعد اتاقی ک خانم کتابدار و قفسه مجله اونجاس.. بعد یه اتاق دیگس که به اون دوتای اخر راه داره که یکیشون سالن بزرگیه و میز و صندلی چسبیده بهم چیدن اونجا و قفسه کتابای کودک نوجوان دورشونه.. اون خانم ها اونجا نشسته بودن احتمالا هم مادرایی بودن بعضیشون که بچشون اون ساعت کلاس داشت چون خیلی بچه تو حیاط بودن.. با چندتا فلاکس چای و هرکی یه کتاب.. و انقدر اروم حرف میزدن که صداشون اصلا از اون اتاق بیرون نمیومد..

منم تا حالا شرکت نکردم.. یه پیج کتاب هست دنبال میکنم اونم ازین جلسه های حضوری میذاره اکثرا همسن و سالای خودمون هم شرکت میکنن.. تازگیا یه کتابو تموم کردن دارت برای بعدی برنامه میچینن.. شاید بتونم برم اینو

همینش هم خوبه😂😂😂
خوبه اینجوری.. قشنگ به صورت پیوسته داری رو شخصیت علمیت کار میکنی و بالا میبریش😻

برو وبلاگ" آسمانم " اونجا محمدرضا آموزش داده

اونجا رفتم ولی اون font-family و font-face تو کد وبم نیست :(

به فرهان پیام دادم منتظر جوابم

خواهش می کنم عزیزم 🥰❤

🍭

❤️❤️❤️

شفا وقتی داشتی فونت رو عوض میکردی من تو وبت بودم و با هربار ریفرش تغییرات و حس میکردم ، ی فونتی رو قبل از این گذاشتی که خیلی خوب بود...

یذره مشخصات ازون فونته بده پررنگ بود چی بود

(فکر میکردم فقط خودمم😂😂💔) 

واایی چطوری مشخصات بدم اخه بابااا فونت قبل اینی که گذاشتی چی بود ؟ همونو میگم!

انگار شبیه فونت وب شیما بود...

خب بذار یکی ازونایی ک خودم نظر دارم روشون رو میذارم بگو

الان اینی که گذاشتم شماره 29 عه
23 رو میذارم اومدی بگو چطوره

صادق باشم؟TT ببین این فونت برای عنوان و سرفصل خوبه ولی برای نوشته ها نه خیلیTT ..... 

آره چرا ک نه

اوکی دوکی.. الان عوض میکنم این یکیو بگو چطوره 

این باحالهه*---* شبیه کتاب کلاس اولمهxDTT البته این خوشگل تره:دی

😂😂😂

خب فعلا اینو نگه میداریم تا ببینیم چی میشه

این نسبت به قبلی خیلی بهتره...

میخوای یکی دوتا دیگه هم هست امتحان کنم؟ 

اهان که اینطور .. میتونه فضای جالبی باشه .. راستی عکس ها رو هم دیدم زیبا بود

 

آره منم رفتم تا الان ولی کتاب های علمی بودن و خب بهتره بگم به درد نمی خورد و مطالعه ی شخصیم رو ترجیح میدم :/

(تجربۀ شخصی)

 

دقیقا همین طوره و همین کارو می کنم :"))

 

راستی .. فونت قالب رو خودت درست کردی؟ •^•

آره.. واقعا محل قشنگ و باصفاییه


که اینطور... فکر می‌کردم چون سطح علنی افراد مختلفه میتونه با کتاب علمی هم جالب باشه این جمع

فایتینگ ❤️👊

اگه منظورت از درست کردن عوض کردنشه آره.. دیروز دست از پا دراز تر رفتم وب فرهان و اون گفت کجای کدو اشتباه زدم و چجوری عوض کنم.. میتسوری هم پست فرهانو قبلش کامنت داد با کد اون پست اخر اینجور شد.. الان چطوره؟ خوندنش راحته؟ چشمات اذیت نمیشه؟ 

هاییی اونییی 🥺✨

حالت چطوره؟! 

دلم حسابی برات تنگ شده بود😭💛

ببخشید که تو این چند وقت بهت سر نزدم💔

سلاااامم هیکاروی قشنگ🤩

خوبم گل خودت چطوری ؟؟
عزیزم🥺❤️❤️
اشکال نداره میدونم کلی کار داشتی.. ادیت هاتو دیدم این مدته ملی پست توی وب هات گذاشتی👍😻

راستی اونی هر فونتی که دوست داشته باشی رو میتونی بزاری 

فقط کافیه یه خط بیای پایین تر از font-family و این کد رو بزاری 

src: url ('your link') ;

کافیه فونت مورد نظرت رو یه جا اپلود کنی و لینکشو جای your link بزاری . 

اینجوری: click

و فرمت فونتت هم اینجوری باشه بهتره : click

واو چ کوتاه و سریع و چکشی

مرسییی😍

😍💛

خداروشکر ، همیشه خوب باشی💛

مرسی اونی،من عالییییم🫂🤍

🥺🫂

مرسی که این قدر با درکی اونی🥺💛💛💛

 

تو هم همینطور ❤️❤️❤️

خداروشکر 🤩 🤩 

عزیزمیی 😆❤️

😂💛

خواهش میکنم ولی کار خاصی نکردم🫂🤍

همین که بلدی چبکار کنی خودش کار خاصیه😂❤️

اگه سختت نیست امتحان کن.

شماره27 رو میذارم الان نظر بده بعدش

فدایت 💛

💛✨😃

 

😃🫂✨

❤️❤️✨🎈

فدای شما😂💛

گوربان شما😆❤️

فونت دیگه ای هم در کاره ؟ اینم بد نیس...

27تا فونته ولی از نظر من کمتر از 10 تاش قشنگه

20 میذارم الان

میفهمم چی میگی..

20 خوب نیست -_- نظر خودت چیه ؟

از گوشی من اکثرشون شبیه همن =(


فکر کنم اون 23 بهتر بود حداقل سوفی و میتسو رای مثبت داده بودن یجورایی

اینجا هم واسه من همینه ! تفاوتا ی فونتا خیلی کمه...

 

یادم نمیاد الان شکلشو ولی هرجور صلاح میدونی، انجام بده قربونت.

عهه که اینطور


خب یکی در کشف فوت شماره 2 کمکم کرد.. ببین اینی ک الان گذاشتم پسنده؟ 

عالیه شفا !

این یکی از همه بهتره!...

خداروشکر یدونه خوب پیدا شد 

اره خدایی... فونت و پروف جدید مبارکه...

خیلی ممنان خیلی ممنان ایشالله خونه ماشین بخرم شیرینی ای شامی مهمونت کنم😂❤️

ایشااالله ؛ اووف اصن چه سیس چنتل وومنی دارم آخهه💜!

نفرمایید بانو😆😆😆


+ماهی...الان با پی سی اومدم بیان و سایت کی ال...پیاما نمیاد برام تو سایت...عین گوشیم شده....صفحه همه چت هام سفیدههه!!!!فکر کنم جیس اومد ابروش رو درست کنه الان چشم سایتو هم کور کرده =/////

++پروفایل جدیدت قشنگهههه چقدررر🤩🤩

+++ویرایش جدید پیام:بعد 5 دقیقهتو صفحه چت تو بودن پیاما اومد

چینجاااا ؟ بذار بیام ببینم چخبره ! ریفرش کن چنبار یا ی بار کلا بیا بیرون دوباره برو تو سایت یاااااااا مرورگر و تغییر بده...

 

جرررر فکر نکنم کاری کرده باشه امروز اومدم همه چی اوکی بود...

 

چینجاااا؟؟ واسه من هنوز تغییر نکرده هنوز ابر و کوه 

 

پ.ن : پروف قبلی...عکسشو خودم گرفتما

اخر از دست سایت دیوونه میشم اونوقت جیس و سیم باید بیان هزینه روان درمانگرمو بدنTTTTTTTTT


یکم طول میکشه تو بیان ک پروف ادم همه طرف اوکی شه کنچانا

اومووو ازین هنرای زیبا هم داری و رو نمیکنی بلا؟؟؟

وای شفا واسه من سایت اوکیه اصن مشکل نداره😂😂😂 

 

+ میخوای بروز رسانی بذار؟ اونجا راحت تر میشه پیامارو خوند..

خب انگار سایت با من لجه =/// خوداااایاااا


یا شاید یه اکانت دیگه بزنم؟؟...نمیدونم...فعلا بقول خودت عنسردگی گرفتم :((((( 
اینکه یجایی ک باعث حال خوب و شادیم بود الان داره اذیت میکنه واقعا رو مخمه...اصن جیس باید سایتو طلاق بده یا من

جرر آروم باش خواهر T^T

آره انگار همینطوره...

 

هعی چی بگم ... حالا سیس ی سری هنرای دیگه هم هست که باید حتما تل داشته باشی تا بفهمی... T^T

سعی میکنم :") هیق


عاوووو...تو هم هی دلمو بسوزوننننTTTT

خدای من چراااا همچین میکنه باهات :"//

اگه با ی اکانت دیگه اوکی میشه بزن! ای بااابااا الان تگ منو نمیتونی ببینی؟ 

 

میفهمم...  سایتو که قطعا طلاق نمیده T^T

به رابطه منو جیس حسودیش میشه!!

بذار ی رفرش ریز بکنم



یااااااا الان غیرمستقیم گفتی دلش میاد ک از من جدا شهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

دلت نسوزه بلاخره که میای ! 

 

قبول دارم که داره حسودیش میشه.

جرررر لهنتی تو اول طلاق و مطرح کردی!

یپ درسته..


حیحیحی
یاااا بازم دلیل نمیشه ک منو طلاق بده!!!!

آرههههههههههه بابا وبلاگ و قالبای جدید رو باید ببینی ❤😍😍 کاری میخوام بکنم کارستون😍😍

اوکیییی...واقعا دلم میخواد زودتر منتشر کنی شاهکاراتو ببینم ...کی وقتش میشه اقای همه فن حریف؟؟؟؟؟

والااا همینو بگو این آرمان های جیسفا نیست ، نبود و نخواهد بود!...

همینو بگو

حالا یه نوشیدنی میزنیم بسلامتیه جیسفا فمیلی🍻

 حله به سلامتی...🍻

یهههه🍻

فداتشممممممممممم من 😍😍
خیلی نمونده اون ریپست رو آماده کنم دیگه رفتیم براش 😍 همین که وبلاگ خودم رو پخش کنم پشت بندش کلی قالب میزاریم و ابزار و چیزای دیگه 😍 هر چیزی که فضای وبلاگ رو جذاب تر و خوشگل تر کنه 😍

 

قربونت 😘❤️❤️❤️

نایسس 😍😍😍👍👍

شفا نمیتونم کامنتمو تو وب ددی پیدا کنم از بس زیادن
اوتوکه

این بده

اول بگو تو کدوم پست کامنت دادی؟ 

همونن اولین پست وب

خب دوتایی میگردیم پیداش کنیم

ویرایش جدید کامنت: ویمونا تا 20 شهریور کامنتا رو دیدم احتمالا یا کامنتت سند نشده یا هنوز نخونده تایید نکرده 

وای مرسی
منم خوندم بقیشو
اره احتمالا هنوز تایید نشدهه

خواهش


ولی اگه خواستی زیاد کامنت بدی پیشنهاد میکنم عین ماهی ی اکانت اینجا بزنی😂 هرموقع جواب بده متوجه میشی

نههه اکانت جدید یه جای جدید نمیخوام😂زیاد کامنت نمیدم...

نمیدونم دیگه چی بگمت😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان