❕👻🛏️❕

⚠️THE MONSTER UNDER MY BED⚠️

...

..

.

...Coming soon

نگو که داری یه چیزی منتشر میکنی...

یپ!!

یه داستان کوتاهه تو ورژن های مختلف و با کاراکترای مختلف میخوام منتشر کنم>~<

به بههه 😃😃شفا کامیینگ بک 😄😉

یههع

لانگ تایم نو سی هاا 😆

شفایی...🥲🥲🥲
قراره بازم اتک بخورم🥲

رزه رزم به تن کن💂‍♀️

20....22....Shefa coming back
-الهام گرفته شده از اول آهنگ that that-

دقیقا.. مرسی هیرای😂❤️

ای جاننن😆
منتظریم پس.. فایتینگگگ

정말 고마워요. ♥

파이팅 

شفا دلم خواست هیولای زیر تختت باشم!
قول میدم بیصدا باشم... حالا اگه تو سروصدا را نندازی... سروصدای لذت ولی...
وای😂😂 ببین دلم میخواد صاحب این نوشته رو خودت حدس بزنی... نمیخوام بگم کیم خودت بگو هو آی ام؟

خدا لعنتت کنه ولی😂😂

خودم همین بازیو با یکی راه انداختم و شکست خوردم
و اعتراف میکنم بازیکن بدیم تو این بازی😔💔
بچه تو این وب میاد میره یکم مودب باشه عهه😂😂

اصلا دلت نمیخواد بدونی کیم😂😂
بزار سکرت بمونم
بچه ها این روزا از من و تو بیشتر همه چی سرشون میره نگران نباش و بزار اوناهم حال کنن😂

اتفاقا الان رو مود اینم بفهمم کیستی؟ 🤨

یه لحظه اومد تو ذهنم جیسوگی 😂😂
منتها 60 درصد یا ماهی ای.. 30 درصد محدثه.. 10 درصد بقیه شامل سارا و میسو و جیسوگ و ممم مغزم یاری نمیکنه 😐💔 
من نگران اینم جواب مامان باباهاشون رو چی بدم😔😂

نچ جیسوگ نیستم
ماهی هم از کی تا حالا توی جاهایی که شلوغه اینجوری بی پرده حرف میزنه؟ نچ ماهیم نیستم
ولی ببین از طرز نگارش و کلمات و حرفهای راحتم (دقت کن راحتم من😂) میشه فهمید کیم...
محدثه هم نیستم بقیه موارد هم نیستم
درکل اگه فهمیدی کیم دیگه اینجا پدیدار نمیشم و اگرم نه سکرت میمونم و باهات حرف میزنم
والا جواب رو خودشون قراره بدن چرا تو؟😂 تقصیر خودشونه میخواستن بلد نبودن!😂😂

جیبینا چطور؟! 🤨

اوپسسس اینجوری ک خیلی بده بفهمم و نیای😐💔 از کی تا حالا لوس شدی تو😕
بخدا اگه تاحالا به طرز نگارش یک یکتون دقت کرده باشم😂😂💔
یادمه یکی از کلمه سکرت هم زیاد استفاده میکردا🤔مناها ذهنم جدیدا عین تو لوس شده منو اذیت میکنه
اینم نکته ی خوبیه😂😂
عااا اون پرانتزی ک باز کردی.. عرضم به حضورت همه با من راحتن.. تو این وب هم حتی اگه ازم خوششون نیاد یا هیتر فیوریتام باشن بازم راحتن 😂 سو یجور دیگه راهنمایی کن

شفا یکی که مدتیه نیس کاملااا واضحه میسوعه
اصا از نگارش جمله هاش میشه فهمید میسوعه

من هی میام خودمو بزنم علی چپ تو نذار😂😂

مگه ندیدی عملا گفت بگم کیه دیگه کامنت نمیذاره💔😂😭

خب شفا شی چون قلبم بزرگه باز کامنت میزارم...
فقط چون قلبم بزرگه.. البته بخاطر اینه که وسط این قلب بزرگ تو چادر زدی نمیتونم نزارم؟


(الان حتی یه بچه کوچولوعم بیاری میفهمه کیم... کاش اینقدر تابلو نبودم😂😂💔)

جیشد ک اینجوری شد😂😂

اوه.. بلا بگو غیر من دیگه کی وسط قلب بزرگت چادر زده؟ 😜

تابلو بودن از خصایص رفتاریه مال کی ال فمیلی عه😂😂

متاسفانه آمار دقیقی از افراد داخلش ندارم😂😂 شمارش از دست رفته...
واقعا ویمون گوزو از کجا فهمید؟😂😂😂

اوه اشکال نداره خودم میبینمشون بهت خبر میدم😜😂


گوزو عه دیگه باید یه هنری داشته باشه ک چینگوز باشه یا نه

میسو از همون کامنت اولت فهمیدممم😂خب لااقل مثل ماهی لحنت رو عوض کن😂

میسو

ولی ماهی تابلوتر بود...
من که از اولشم فهمیدم خودشه😂😂

الان من مخاطبم یا ویمون؟ 😂💋

ویمون

به به چشمان روشن... میسو هم اومده؟🥺
دلم می‌خواد بگیرم این بچه رو یه بار با دمپاییم، نرم بزنمش😐
میسو بیبی گرلممممممم کجا بودی آخه توووووو
دیدم توی سایت کی‌ال تگم کردی (البته از توی ایمیلم فهمیدم خیلی وقته لاگین نکردم اونجا) نوشته بودی دو سال دیگه میاییییییخقهابخ
وای عزیز دل نمیگی دلتنگی می‌ترکم؟ هرچند عادت دارم منتظر بمونم... گفتم برات که... چندین ساله منتظر خبر از یه نفرم ولی خب...😭😭😭😭😭 باز خوبیش میدونی چیه؟ به حرفم گوش کردی یهویی نرفتی😂 همچنین قول داده بودی حتما برمی‌گردی پیشم دوباره.
چخبرا عزیز؟ درس‌ها خوب پیش میره؟ مدرسه چه طور؟
از خودم که هرچی خبر جدید داشتم همه رو گزارش دادم به مای فرند😂 برو تو هم از روشون بخون آگاه بشی مای چایلد😂💜
ولی یه خبر دارم Just for you. یه کلمه جدید بلد شدم عزیز. کلمه‌ش هم اینه "هوژین". بیا هر وقت رو در رو دیدمت اینو بهت می‌گم... حضوری اونم. فقط کی وقتش میشه رو نمیدونم🥰 فعلا گیر کردم تو خونه... اونم دوباره :|
حالا فعلا برای الان به همون «روله» بچسبم کافیه ئازیزم😎

از محدثه به میسوگوزوووو

ماااامممم محدددددددددددمسمسخینبنلنبممیمینثنب⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
ولی دلت نمیاد منو بزنییی... هه😏 میسو رو همینجوری ساده بدست نیاوردی که بخوای بزنیش (حالا انگار یه شبه بیبیت نشدم وایی😂😂😂)
اره خب دیگه بقول خودت کنکوره و شوخی نداره باهامون پای آینده وسطه که دو سال خودمو از چت و فضای مجازی (بیشتر چت و خب نمیشه از فضای مجازی کنده بشم چون کنکور من اینجوریه که از فضای مجازی بیوفتم، از پیشرفتم افتادم سو..) بگیرم، به ازای اون دوسال قراره چهار سال زندگی کنم پس ارزششو داره...
نو نو نو مام محده من نمیترکه و میتونه تحمل کنه... میدونم دوری از من خیلی سخته بهتون حق میدم😔😂😂😂
اره اره میدونمممم
من بدون اطلاع قبلی اصلا کاری نمیکنم و نخواهم کرد (للا.. لاییی؟! نووو)
درسا که خیلییییی خوب و جذابن... جوری که باورت نمیشه عاشققق درس خوندن واسه کنکور شدم خیلییی لذت داره... میدونی کجاش عالی و نابش کرده؟ اینکه درسا انقدرررر جذابن که نمیشههه عاشقش نشددد... فرض کن داره از هنر انسان های نژاد هموساپینس (یه نژاده که قبل باستانه و اغلب میگن انسان های اولیه) به طرز خیلییی گسترده و جذابی میگه، بعد از انواع سبک های هنری و ادبی، بعد آشنایی با هنر ایران و جهان، آشنایی با انواع چاپ، طراحی، نقاشی، عکاسی، سینما، صنعت، موسیقی و خیلیی چیزای دیگه که هنوز نرسیدم بهشون... عالیننن جوری که هرررر روزز دارم خداروشکر میکنم که تغییر رشته و تکرار پایه کردم:")))
مدرسه هم که یا کلا عمومیای بی ربط (یه درسایی داریم که خودمونم نمیدونیم چرا این درسا رو ما داریم، مثلا یکیش مدیریت تولیده:/ یکیش کارآفرینی:/ تفکر:// انسان و محیط:// فیزیک:/// ریاضی:/ تاریخخخ معاصرر:////) رو میپیچونیم یا کلا اعتصاب سراسره که نمیریم مدرسه...
همه رو خوندم مام محد جونم 💜
هوژین به معنی چی بلد شدی؟😭😂😂😂
میدونی معنی همسر و همدم هستششش😭😂 اتفاقا اونی ستیا هم اینو بلد بود که اشتباه معنیشو گرفته بوددد...
چرا گیر کردی تو خونه؟ اونم دوباره؟
نیتیبننینینبنینبنبننبنبنینینیمیمبنبهنزنزسکمیهبهبنل ارهههه همون روله رو بگی فعلا کافیه چون بیشتر از این بلد باشی تشنج میکنم (حالا زیاده رویی هم کردم ولی به روم نیار)

چه رمانی شد😂😂🚶
مرسی شفا توهم این وسط اذیت میشی:"))💜✨

محدثه!! 

فک کنم کامنت قبلیم دستم خورد خصوصی ارسال شد...
خلاصه که میدونم یا ارسال نشده، یا خصوصی ارسال شده چون عین احمقا گوشی از دستم سر خورد و دستم به یچی خورد که امیدوارم هیچکدومشون نبوده باشه...

فعلا کامنت قبلیت سالم رسیده ولی اینجا گزینه هایی دارم که میتونم  بلا سره کامنتت بیارم😈😈😂

من که میدونم کامنتامون پیش شفا محفوظه و دستتت نمیخورهههه😭😂 نه؟

Who know? 😈😏

@میسو
مای مای بیبی گرل😂 آره... یهو اومدی پیوی تحت عنوان بچه‌ام و یهو بوم به قول مای فرند😂
فقط اون تیکه «لای؟ نووو»😂😂😂 وای لحنش داره تو مغزم یه بند پلی میشه😂😂😂😂😂
آره متوجه هستم. کاش منم لذت می‌بردم از خوندنم. تنها چیزی که از خوندنش لذت می‌برم فیزیکمه با ریاضیم. همچنین زمین شناسیم که جونم بهش بسته‌س. زیست خوشم نمیاد :"/ نمیگم نمیفهممش ها، اتفاقا می‌فهممش ولی دلم نمیخواداین طور وحشیانه بخونمش انگار جنگ دارم باهاش. از این زیستی که اینقدر شیرین میتونه باشه ولی از کتاب زیستی که به افتضاح ترین حالت ممکن گفته بیزارم. از این زیست وزارتی که اگر بخوام از روی منابع معتبر علمی مثل گایتون بخوام بخونمش متوجه غلط داشتن علمی کتاب زیستمون میشم بیزارم. از اینکه نمیدونم دقیقا دارم چه کوفتی تحت عنوان زیست میخونم بیزارم.
درست خوندم از روی جمله‌ات؟ ریاضی درس عمومی‌تونه؟ درس عمومیییییییییی؟؟؟ No Damn Waaaaaaaayyyyyyyy! شوخی می‌کنی یا راستی راستی؟ وای تاریخ معاصر. من که خودمو راحت کردم اون موقع که یازدهم بودم کرونا تازه یه سالم نشده بود که اومده بود. در نتیجه همه چی آنلاین بود. دادم همه تاریخامو مامانم بخونه... جای منم امتحان میداد راستش😂😂😂
کاش این درساتونم ما داشتیم. از موسقی به شدت خوشم میاد. نمیگم نشستم حالا خودم نحقیقات کردم راجع بهشا ولی خب از این ور و اون ور یه چیزایی شنیدم درموردش. همین چند وقت پیش هم یکی از موسیقی‌هایی که خیلیییییی قدیمیه رو دانشمندا از روش آهنگ ساختن اینقدر قشنگه. بدجور حس آرامش میده لامصب T_T
وووووووووووووووددددددددددددفففففففففف😂😂😂😂😂 به جان خودم میگم اینترنت به درد نمیخوره کسی گوش نمیده😂😂 کلا همه چی رو باید از اصلش بلد شد بخدا😂 هوژین به معنای «پناهگاه» و «جایی یا کسی که آدم باهاش حس آرامش بهش دست میده» خونده بودم😂 تف تو اینترنت😂 حضوری هم دیدمت بهت نمیگم این کلمه رو😂 اصرار هم بکنی یکی پس کله‌ت میزنم😂💔 همون بیبی گرل خودمو بگم راحت ترم😂😈💔
به خاطر این میگم این وسط گیر کردم تو خونه چون پارسال هم همین وضع بود ولی با نخوندن خودمو الکی زمین گیر کردم.
آره آره دارم میبینم چه جوریه با یه روله گفتن داری تشنج نمیکنی خدا به داد بقیه‌ش برسه بیبی گرل😂

چه کتابی تایپ کردم..😂😂😂

شرمنده بابت تاخیر😂😂

میسووووووووووو

وای مای فرند😂😂😂😂😂😂😂
فقط اون وسط که میگی یه بلا سر کامنتت میارم😂😂😂 به جان خودم عاشقتم مای فرند😂😂😂😂😂

دلم واسه کرم ریختن رو میسو تنگ شده بود😈😂 اینجا بساط محیاعه😈😈😈

مای فرندددددددددددد
از روی متن میسو دوباره خوندمم... میگه فیزیک هم درس عمومیه... ریاضی هم درس عمومیه... وات د هل😂 این یعنی فیزیک هم نخونی تو کنکورت مهم نی :"//////
بعد من یکی باید جلومو بگیره نرم فیزیک رشته ریاضی‌ها رو بخونم از بس علاقه دارم بهش😂 انصافا خیلی درس باحالیه... مخصوصا الکتریسه جاریش😂

دقت نکردم به کامنت میسو😳😳


منی ک ریاضی بودم:😐ودفاااااااااککککک.. ای کنت بیلیو😂😂💔

لنتی تو فقط لحنشه من قیافه فاکیشم میاد جلو چشماممم😭😂😂😂😂
و منی که بشدت از ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست و اینا متنفرم🤝😂 وای سر و کله زدن با این درسا واقعا تحمل میخواد... تحملتو خریدارم مام
اره ریاضی و فیزیک عمومیه و اصلا مهمم نیست تو کارنامه و معدل بخصوص فیزیک... میدونی چون من کنکورم جداس، چرا ریاضی و فیزیک مهمن اتفاقا ضریب درک عمومی ریاضی فیزیک بالاس، ولی ترجیح میدم با درک عمومی هنر رتبه مو بالا بکشم چون اون شاید واست عجیب باشه ولی ضریبش 12سسس با این حال درک عمومی ریاضی فیزیک ضریبش 4عه سو.. ولی اگه بخوام همون کنکور فنی رو بدم که منابعش همون دروس مدرسه س، نه درک عمومی ریاضی و فیزیک و نه درک عمومی هنر هم مهم نیست... درک عمومی هنر واقعاااا پیچیده س ولی بشدتتتتت جذاب و دوسداشتنیههه که ترجیح میدم بخونمش و کنکور سراسری هنر رو بدم...
ماها هم فرقی با تو نداریم توی این تقلب تاریخی که میگی با این تفاوت که ما تو مدرسه قبل امتحان از سوالا عکس میگیریم (البته من که نه.. نه بخاطر اینکه میخونمش بهت میگم بزار) بعد سر جلسه گوشیو میزاریم رو پامون و راااحتتت تقلبی میکنیم🤝😂😂😂😂
میدونی چرا میگم من نه؟ چون من با دبیر تاریخمون قراداد بستم که نمره امتحانو با سوالاش نگیرم بلکه واسش آهنگ بخونم تا نمره بده... دیگه هرچه بهتر بخونم و آهنگ بهتریو انتخاب کنم نمره بیشتری میگیرم😂😂😂
میدونی چیشد که اینجوری شد؟ بزار واست تعرییففف کنمممم😭😂
این دبیر تاریخمون استاد دانشگاه آزاده... بعد این از دانشجوهاش میخواد پروژه نمیدونم چی چی واسش بیارن اینا بعد یکی از دانشجوهاش اون وسط پامیشه میگه استاد من پروژه بلد نیستم من خوندن بلدم... بعد دانشجوش شروع میکنه به خوندن و اینم نمره کامل بهش میده... اینو خودش واسمون تعریف کرد بعد صدای پسره رو ریکورد کرده بود و واسمون سر کلاس پلیش کرد... بعد چند جلسه قبل آقای فیضی (دبیر تاریخ) اومد سر کلاس خواست امتحان بگیره بعد هممون آماده تقلبی کردن بودیم که یهو گفت شفاهی امتحان میگیرم... از فرصت سواستفاده کردم و گفتم من بلدم بخونم و صدامم خوبه میاین بده بستان کنیم؟ اونم تعجب کرده بود چون من سر کلاس اصلا دهن باز نمیکنم فک کنم بنده خدا فک کرده بود سایلنتم😂😂😂😂 بعد گفت چه بده بستانی گفتم من میخونم شما نمره بدین
اونم گفت اوکی و منههه مغروررر سکوتمو شکستم و واسشش آهنگگگگ خوندممم واییی😭😂😂😂😂 نمیدونی چههه حس بدی داشتم بعدش
ولی میدونی بهههترررینننننن روش واسه کسب نمره توی اون موقعیت بودددد😂😂😂 دیگه من قرارداد دارم باهاش که تاریخو نمیخونم😂😂😂 آقای فیضی عالیییهههه🤝
این درسامونو خودمونم نداریم مام... ولی منبع کنکور سراسری هنر هستن که باید منابعو به درستی راست و ریست کرد تا اینا رو بخونی
فک کنم از بس درمورد کنکور سراسری هنر توضیح دادم که دیگه گیج شدم خودمم😭😂 فرقش با کنکور فنی زیاده و عملا دروس تخصصی مدرسه هم بدرد هیچچچچ من نمیخوره🤝
ولی اینو خوب بدون اسممو توی رتبه برترای کشور خواهی دید...
واییییی میدونم نمیدونی معنیش اصلیشو بخاطر همیننن گفتمممم😂😂😂😂😂😂😂 همین معنیایی که تو میگی هم میده ولی معنی مستقیمش همسر و همدم هست😂😂😂🤝
جون تو فقط بیبی گرل بگووووو
میدونی همین مسأله بیبی گرل هم پارسال همین موقعا بود؟ از همون خواب مقدسم برگرفته شد... خوابم گاددد بوددددد وایییی
یادشششش بخیرررر... باورم نمیشه یه ساله که میشناسمت و یه ساله که خوشبخت شدممم:))))


کوماعو شفایاااا💜✨

یا جونگ کوکه کبیررررررر چخبرهههه دخدر😮😮😮

کامنته یا نامه فدایت شوم برای محد؟ 😂😂

اون درک عمومی که شونصد بار گفتیو درک نکردم
اقای فیضی چ باحاله🤩😂😂
اوه اینجا خصوصی تر شد محدثههههههههههههه
خواهش میکنم میسویا❣️ یه جاجانگمیون باید منو مهمون کنیا😜 (نشستم اینجا از اب گل الود ماهی بگیرم😂😂) 

به شفا:
ببین این وسط باز به منه بیچاره گیر دادین باز😂😂😂 بابا چی واسه کرم ریختن زیاده؟ آدمممم منو گیر آوردین چراا😭😂😂
بعد خوبه بعضی چیزایی که چینگوز ازم شنیدنو شما نشنیدین ولا از زندگی لفت میدادم...🤝😂🚶

چ عجب بالاخره خودم مخاطب کامنتات شدم😂😂

دروغ میگم مگه؟ 😂😂😂
هوممم جالاب شد ماجرا... درجریانی از بین چینگوزات ماهی خواهریمه.. جیس چاگیمه.. محد فرندمه و ویمون هم دوست خوب و آیدل گشنگم؟ خلاصه ک الان حال ندارم ولی سر فرصت از زبون چینگوز هات چیزایی ک نمیخوای بدونمو میفهمم😈👿

وای شفااا جدا خیلی طولانی شده لنتییی😂😂😂
ولی بیا به همین خوشحال باش چون من بابتش خوشحالم حقیقتا... میدونی چرا؟ چون این عادت طومار نویسیم با کراشم (میدونی دیگه کیو میگم) مشترکه... ههه بیا خوشحال باشیممم D=
میدونی اصن اینقدرررر توضیح دادم که واقعا داره یادم میره چیه😂😂😂
خیلییی باحاله... کلا دبیرای ما توی مدرسه ما فقط حیف شدن چون تنها کلاسی که توی کل اون مدرسه فاکی مث آدم برخورد میکنن و آدمن، کلاس ماعه... بری تو مدرسه باغچه‌بان (اون بخشش که فلج مغزین) چیزای قشنگتری نسبت به چیزایی که مدرسه ما قراره ببینی خواهی دید... افتضاحه وضعیت بچه هاش
ببین من میخوام رامیون خونمون دعوتت کنم... توی خونه گربه دارم شعر میخونه عین بلبل میای نشونت بدم بیب؟

تو و کراشت رو باید چسبوند بهم دیگه دور نکرد 😂😂نه وایسا تازه یادم اومد کراشت کیهه😠😠 ازش دورر شوووو ماله خودمههههههه نگاش کنی جیغ میزنممگمَغ6سیخعباجب


مغزم درد گرفت از توضیحاتت🤯😂

هوممم اوکایییی ایم کامینگ.. لتس گو بِیبِ

@میسو & مای فرند (تا تهشو بخون مای فرند وسط اون خصوصی هاش تو هم میای وسط 😂)

نگو بیبی گرل، میخوای بگی حتی اگر منم درست بدم قرار نیست از فیزیک و ریاضی و شیمی و زیست خوشت بیاد..؟ *پشت چشم خود را نازک کردن
آخی یادش بخیر جدا... چند سال پیش که مد میرفتم و کرونا نیومده بود بچه های کلاسمون دورم جمع میشد شیمی کربن درسشون بدم چون از معلم هیچی نمیفهمیدن😂 اتفاقا بعدش هرچی گفتمم توی امتحان اومد بعد دوستم با قیافه زاری اومد پیشم گفت میدونم تو خودتو جر دادی ولی من باز فلان جای نامگذاری رو استباه نوشتم😂💔

این تیکه ای که هی درک تو درک رو راستش درک ننمودم😂 فقط فهمیدم کنکور فنی با هنر فزق داره و درسای مدرسه هم طبق معمول به هیچ دردی نمیخوره و منابع هنر خیلی وسیعن ولی باید درستش رو پیدا کرد... درسته؟

مای مای رتبه برتر... والا من نمیتونم مثل تو قول بدم رتبه برتر میشم ولی کاش اصفهان رو بیارم که هر بار از جلوی در دانشگاه هی رد میشم غم نگیره منو...

واییییییییییی چه روش خوبی برای نمره دادنهههههههههههههثهقابقا8ح9ثق وای اگر منم اونجا صد در صد از کول معلمتون پایین نمیومدم این روش نمره دادن رو هم برای من عملیش کنهههههههههههههثقعباخ خوش به حالت جداااااااااااااااااااااقهباخقها

هوم... خواب مقدست😂😂 یه مدت باعث شده بودی منم خواب زیاد میدیدم دوباره جدیدا هیچی خواب نمیبینم😂 از طرفی گربه های مجتمعون هم به خاطر فصل جفت گیری جدیدا ناله میکنن شبا (ㆆ_ㆆ) برای همین باعث میشه یهو ساعت 2 شب با صداشون بیدارم میکنن همون جور که درگیر فحش دادن به زمین و زمون و اون گربه ها هستم یه جوری دوباره خودمو بخوابونم😂😂

منم باورم نمیشه یه ساله می‌شناسمت و ترکم نکردی... همچنین باورم نمیشه یه ساله میشناسمت و توی زندگیت موثر بودم🙂💜
به جان خودم از نزدیک ببینمت از کولت پایین نمیام بیب. یه جوری تحملم کن دیگه😂
البته اگر شفا رو ببینم احیانا اولش اون با خنجرش و منم با دمپاییم به جون هم میوفتیم... بقیه اش هم دست خداست ببینیم چی پیش میاد😂😂
هان راستی بیب، heart attacking news!!! دارم آهنگ جدید کاور میکنم براتون... *پاک کردن اشک از گوشه ی چشمان خود* این دفعه کاملا یه 4 دقیقه ای میشه... با آهنگ این دفعه😎🍷🚬 آخه هر چی خونده بودم برات آهنگ نداشت همه ش صدای خودم بود.. البته به جز love poem آی یو که پیانو هم داشت. این یکی آهنگ ملودی اصلی خود آهنگه، هاه😎🍷🚬 برید کنار کول و خفنیم چشتونو نزنه😎🍷🚬

now now، دیگه چی بیبی؟ گربه داری بلبلی میخونه... منم اینجا گلابیم لابد... هان نه راستی شفا با قمه اش زده منو کشته بیبی گرل انتقام منو ازش بگیر😂 *فکر کردی از کولت پایین میام مای فرند؟*

میگما بیب میگم ایموجی کراشت از 🚶🏻‍♀️ به 🤝🏻 عوض نشده؟😂

@میسوووو بیا😶😂

گوزپیچ شد مغزم باز😂😂
راست میگه میسویا بذار اول منو محد همو ببینیم هرکی زنده از دیدار برگشت اون موقع برنامه بریز😂😂😂


ممممممممممممممممااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی فرند کجاییییییییییی؟؟؟؟
دلم برات تنگولیده نامرد! دیروز بعد ده قرن رفتم سایت کی ال و دیدم یا امام هشتم! چه قدر همه چی عوض شده😂 مثلا اون پیام هایی که نخوندی همون اول کار میاد بالا دیگه نیازی نیست هی خودتو خفه کنی برای بالا یا مثلا پیام های خودت یه وره پیام های بقیه یه ور دیگه و این خیلییییییییییییی فا.کینگ عالیییییییییییی بود!!!!!!!
بعد همه هم اومده بودن از شانسم😂 میسو و ماهی اونی زهرا و یه ممبر جدید به اسم سانشاین و ویمون و سارا! تازه با میسو و ماهی و خودم یه دور بیابون گردی هم کردیم😂😂
جات خیلیییییییی خالی بود مای فرند. اتفاقا دیروز به بقیه هم گفتم، من جمعه همین هفته دوباره میام، اگر خواستین دوباره بیاین دور هم جمع شیم. تو هم خواستی و تونستی بیاااا
گویا دیروز تولد یلدا هم بود سو بهش تبریک هم گفتیم😁
انصافا دیروز خیلی چشم به راهت بودم ولی نیومدی 😕
حالا بی‌خیالش، برات آهنگ خوندم عزیز! دیشب برای میسو خوندمش ولی دیگه جا نداشت نفس بکشه😂 بهش گفتم برای توی هم بفرسته.... حالا محض احتیاط اگر نفرستاده باشه (هرچند که غیر ممکنه، گفت حتماً برات می‌فرسته) خودمم برات می‌فرستم. متأسفانه صدام خیلی توش کمه ولی خب چه کنم؟ حالا شاید اگر وقت شد دوباره از نو ضبطش کنه اگر هم که نه... که هیچی😂
و اینکه برات لینکشو جداگانه می‌فرستم بعد یه نظر دیگه میدم توی اون جواب بده... 😂💔

.

تفففففففففففففف ب این شانسسسس

اوکی اوکی ...فرندکمممممممممممممممممم چرا من از غافله جا ماندمممممممممممم
ای میس یو تو سو فاااااااکیینگ ماچچچچچچ
.(اصلا معلوم نیس که تازه تونستم با پی سی کار کنم)

اوههههههه یهههههههه 

اهم... اینو تایید کن نظرتو درمورد خوندن زیبام بگو😂
متن آهنگ رو هم خواستی، بگو تا برات بفرستم😁💜💞

لعنتتتتتت بهتتتتتتت خیلییییییی خوشممممم اومددددددددددد


.
بفرست بفرست....دفعه بعدی هم یا اهگو کم کن یا داد بزنXD

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اهم اهم... برید کنار محدثه کول و خفن اومده😎🍷🚬
شفا، مای فرند، آهنگی که خوندم رو دوباره برات ضبط کردم چون دیدم انصافاً صداش خیلی کمه... این یکی از نظر خودم اینقدر صداش بلنده که حد نداره😂😂
بفرمایید:
**************************************
متن آهنگ رو هم جدا می‌فرستم... تاییدشم نکردی، نکردی ولی خب لاقل میتونی بهش نگاه کنی ببینی چی می‌‌خونم😂
اسم آهنگی که میخونم: Avid
زبان اصلی آهنگ: ژاپنی!
Somewhere far away where shadows never move
A silent place, so close It’s where we’re heading to
Abandons cries they echo out in 6 and 8s
The storms, it brews Behind this hate
Close my eyes and figure out the vacancy
I don’t know what I wanted or you made me do
So torn apart inside
Can you really smile when you’ve been wronged?
“Don’t you give in!”
It calls, it calls
The empty skies above one day will change their hues
My naked heart can hear echoes, echoes
I find my purpose My avidity
Thoughtless prayes approach Just like the waves ahead
A silent maze is where We’re headed once again
Resounding loud Heartbeat in two
Our fates are sealed
The harm, the tears
The echo too
Plug my ears and figure out the tendency
You don’t know how reckless you are
You made me blue
A calm so deafening
Are you searching for what’s not insight?
“Don’t you give in!”
It calls… It calls
The wind carries this song
This little light of hope
My rusted heart can hear echoes, echoes
And what we’d lost before AVIDITY
Whisper your name again
Then restart it right away
Oh my bitter color ardor wander
Gotta feel it undercover
Even when we can’t see it clear!
“Don’t you give in!”
It calls… It calls
The empty skies above one day will change their hues
My naked heart can hear echoes… echoes
What I’ve been searching for AVIDITY
Whisper your name again
Then restart it right away
Oh my bitter color ardor wander
Gotta feel it undercover
Even when we can’t see it clear
Follow the light the crimson blue

بالاخرههههههه

محد 🥺 کنار استیل ویث یویی ک میسو خونده اینو نگه میدارم گوش میدم 
موقعیت پز دادن هم جور شد پز اهنگ خوندناتون رو میدم
اون نظرم تایید نمیزنم چون ماله خودمه😌😇
یه حسی میگه تو حتی با تمرین میتونس اپرا هم اجرا کنی🤧👌
هرروز یه دلیل برای حسودی بهم میدید😭😭😭❣️

جان دل محد مای فرند؟🥺
واو... گفتم محدثه کول و خفن وارد میشود😎🍷🚬
ابرفرض... اپرا؟ no way😂💔 خودم متوجه شدم صدام یکم خودش میکشه وسط خوندن ولی نه تا این حد انصافا😂 (حالا صداشو در نیار ولی دارم یه آهنگ دیگه هم کاور میکنم... اینو فقط برای میسو خونده بودم... love poem از IU بود ولی کره ای جلو عقب هم بود ریتمش و کلا چیز افتضاحی بود...😂 الان میخوام انگلیسیشو ضبط کنم... به نظرت بکنم این کار رو یا نه؟)
یسسسسس😎🍷🚬 خوبه خوبه پزمو بده حال کنیم دسته جمعی😂
میگم این ورژن جدید رو که برات فرستادم رو هم میتونی برای میسو بفرستی؟ یا اگر تو هم مثل من درست بهش دسترسی نداری، جمعه که رفتم توی سایت براش بفرستم؟
آیگوووووووووو چرا حسودی آخهههه؟؟؟ T_T

بوراهه یو💜🥺


جدی میگم😂😂 بابا تمرین کنی عین خودشون میشه 👌
اووووووو 😮😮😮 ضبط نکنی برا منم ندی خری... خودهه خری و معنی مصدری میده فرندکم☺️ اوکی؟🤝؟
فیلترشکنام کار نمیکنه اصن.. ددباره با گوشی ام سایتم نمیتونم برم... مم.. نیگم این بچه اکانت سروش داره اونجا پیامش بدم؟ بفرستم اونجا؟ 🤔
چون همتون قشنگ قشنگ اهنگ میخونید🤧 اون از ماندانا اون از میسو اینم تو  اصن من اعتراض دارم آقای قاضی 🤥😂😂

وای مای فرند الان سر کلاس ریاضیم بعد معلمم کانادا هست ولی داره اینجا به من درس میده... :") بعد حالا بیخیال طنز سیاهش، یه دقیقه دوربین چرخوند بیرون رو ببینیم و تف یعنی... شدییییییییییییییددددد داشت بررررررفففففففف درشت میومد....
برفش اونجا میاد سوز(دما الان اینجا منفی چهار درجه اس) و آلودگیش اینوره... به جان خودم اینقدر امروز آلوده بود به سرفه و آبریزش بینی افتاده بودمممممممقخهغالغقیلای9ق

ویت.. چرا از کانادا به ایران🤔 عجیبا غریبا😲

عهههههه😮😮😮 منم میخواممم خببببب
دیدی از آلودگی کل ایران داره تعطیل میشه؟ همه جا دوباره دبستانی هاش تعطیلن چندجا دانشگاها و دبیرستانا.. ورژن جدید امیکرون هم اومده و دوباره داره دارک میشه اوضاع
نمیدونم چی بگم فقط خیلی مراقب خودت باش مریض نشی محدثه

پرپل یو تو مای دیِر فرند💜💜💜💜
اوکی اوکی فهمیدم خرم😂😂😂😂😂
حالا تو میخوای کره ای باشه یا انگلیسی؟ والا من خودم انگلیسیشو گوش کردم تازه فهمیدم متن آهنگ نزدیکه اشکمو در بیاره... کره ایش بهم حس نمیده... حالا تو دوست داری کدومشو بشنوی؟😂💔
وای نه سروش نه از اون اپ سمی بدم میاد😂 صبر کن خودم براش توی سایت کی ال می‌فرستم بعد😂❤️💜

😍😍😍


الان بگم جفتش رو میخوام فحش ناجور میدی؟ 👈👉 یاچی؟
 😂😂😂 ولی پروفش خعلی خوشمله لامصب🤭🤭

آره... یه کلاس چند هزار نفری رو داره از کانادا هندل میکنه😂 صبح زود اونجا معادل شب اینوره😂 همین جوری گاهی وقت ها که چایی میخوره داره درسمون میده😂💜 خیلی معلم خوبیه انصافا... ریاضی رو به مرگمو نجات داد😂❤️
نه جدی؟ والا قبلا ها هم سال 98 که من دهم بودم یادمه از آلودگی همه جا تعطیل بود ولی این یکی داره رو دست 98 رو هم میاره:"/ آره پدر منم این کرونا جدیده رو گرفته... چیز خاصی جدا نیست. چهار لیوان آویشن قرص تقویتی بخوری حله😂
فدایت عزیز دلم... تو هم مراقب خودت باش سرما نخوری.... این وسط نمیدونم سرماخوردگی رو بین این حجم از آلودگی و غیره و غیره کجای دلم بذارم😕

ابول بهش😮😂😂

خوبه پس
بخدا هوای تمیز شده آرزو :")  برج میلاد فاکی رو نمیشه دید از هیچ جای تهران هنین ک در حد قدم بعدیت میبینی خداروشکر میکنی😷
عهه زود خوب شه انشالله 💚 اوکایییی 😂😂👌
چشم مراقبم منم.. ☹️

وای معلمم داره مشتق درس میده و الان باز یادم اومد از دراز نویسی های مشتق بدم میاد😂💔
معلمم داره میگه حل مشتق هنره... از بس توی هم و دراز دراز و پیچ تو پیچه😂😂
من نخوام مشتق حل کنم باید کی رو ببینم... نه وایسا الان یادم اومد! حاضرم 1000 تا مشتق حل کنم ولی زیست نخونم پس نه غلط کردم، حرفمو پس میگیرم😂💔

تازه بذار داغ دلتو تازه کنم جیگرتو خون!!

میای ریاضی عمومی 1 باید بازم مشتق بخونی بعد انتگرالی ک وصله به مشتق.. قربونش برم مثلثات هم قاطی میکنن اون وسط ک هم حوصله ما سر نره هم عمه هاشون فحش های جدید بخورن😂💔

وای پارم😂😂😂
معلمم میگه من اصلا «شانسی» مشتق میگیرم از بس سخته... بعدش غلط شد دوباره فکر میکنم روش😂😂😂😂
اولین بارمه میبینم معلم خودش اقرار میکنه فلان مبحث، چرت و سخت و محاسبه رنده کن داره😂😂😂
جرررررررررر الانم یه سووال رو خودش غلط حل کرد😂😂😂
خدایا از این معلم ها بیشتر بذار توی دامنمون😂💜

چقدر اهل دله😂😂😂

تو ریاضی یکی از پسرا یه سوال پرسید بعد استاد موند چی بگه بعد اینم گفت استاد من از یه استاد دیگه هم اینو پرسیدم جنع کرد رفت😂😂استادمونم بهش گفت تو هم پاشو جمع کن برو بیرون😂😂

امینننننن... اون عقبیا بلند بگید صدا برسه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان