طلوع... من شبیه طلوعم؟!

برای سرگرمی رفتم تست "شبیه کدوم نقاشی معروفی" دادم

میدونم اینا همش سرگرمیه.. اما گاهی دلگرم کننده است

نتیجه تست من شد نقاشی بالا.. طلوع اثری از کلود مونه و اما توضیحاتش.. 

جالب بود نه؟!

شاید شماهم دوست داشته باشید اینجوری سرگرم شید.. سو وی پی ان روشن کنید و این لینکو (https://quotev.com/quiz/15054468) کپی پیست کنید و تست رو انجام بدید

دوست داشتید به منم بگید نتیجه رو :) 

تو خود طلوعی بیب 😌
اینم مال من..چرا این تستا انقدرر با شخصیتم جور در میان و حقن؟

اوه🥰😇

واوووو بابا پرطرفداره ایده آللل🤩🤩

واسه من شب پرستاره ون گوگ اومددد

با دینا یکی در اومدییییی

جفتتون منحصربفرد و خاص و خفنید😎

وی پی ان وصل شد چشم!

امان از وی پی ان 😢

عهههه آره با دینا یکیههه
اووو یس وی عار کوول

یپ

بابا کوووللل بابا خفننن بابا همه چی تمومممم

برا منم طلوع شد

نایسسس🤝

جدای توضیحاتی که حقه.. نقاشیش قشنگه اینطور نیست؟ 

اره واقعا 👌
دقیقا فتوکپی همین شد

کلن سایته همینجوریه.. تهش چندتا نتیجه مشخصه هرمدلی بزنی یکی ازینا درمیاد.. بعضی از تست های دیگش هم باحاله

مال من اثر «مادر ویسلر» شد...
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20221205-111311_xn84.jpg این توضیحاتشه
و اینم نقاشیشه https://s6.uupload.ir/files/whistlers_mother_high_res_mzrt.jpg
حقیقتا خیلی منه... پشمام خزان واقع گشت

عهه این نقاشیههه

اوه خودتی واقعا 👌👌

اره... ولی بعد مجازیم نیست این😂
اگه بعد مجازیم بخواد نقاشی باشه، یه یه اثره با رنگ روغن؛ بکگراندی کاملا بنفش و یاسی با تکنیک بداهه داره بعد خطوط تیز قرمز رنگی وسطش هست که غلظت قرمزا روی صفحه کاملا مشخصه جوری که برجسته تر شده و بیشتر به چشم میاد
این حقیقت که من کاملا دو شخصیت متفاوت (یکیش واسه مجازی اون یکی، واقعی) رو دارا هستم، یکم باور نکردنیه ولی بدون که کاملاااا تضاد دارن باهم😂

اوههه شدی شبیه جکیل و هاید 😯

جکیل و هاید دوست

مااااااااااااااااااااااای فرنددددددد سلاممممم عزیزمممممممم
به جان من منو یادت نیاد که البته اجازه نداری منو یادت بره با دمپایی میام میزنمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
منم تست دادم نتیجه اش شد این:
https://s6.uupload.ir/files/capture_2022_12_05_17_07_45_759_5tp.png
اومده اثر "دختری با گوشواره مروارید" منتها اصلا توضیحاتش به من نمیخوندددددعبیاخلهاحسابقحسخا
جدای این بحث ها چه خبر مای فرند؟ دانشگاه کوفتی خوش میگذره؟😂💔

اوه مایییی گاشششش ببین کی اینجاسس🤩🤩🤩

من میسو و جیس رو یادم بره تورو نمیره فرندجان😆

بیا به این فکر کنیم نقاشیه قشنگیه😂😂
نات بد بات نات گود... دارم پارههه میشم فرند جانم😢 زیر بار امتحانا و تکلیفاشون دارم 7قلو میزام💔😂😭
خودت چطوری لابلی فرند؟

خب میدونی من جیکل و هاید رو نخوندم ولی درموردش میدونم...
اون دوگانگی شخصیتی داره که تغییر شخصیتش دست خودشه ولی خودش فکر میکنه که شخصیت هاش خودشون میان و میرن... درحالی که یکی از شخصیت هاش (بنظرم آقای هاید هستش) رو موقعی رو میکنه که کار بدی کرده یا بعد شیطانیش زده بالا و نمیخواد خودشو قبول کنه که همچین کاری کرده و سریع نسبتش میده به شخصیتِ بدِ درونش...
این یه اختلال روانیه، اونایی که دچارش شدن خودشون رو قانع کردن که آره یه شخصیت دیگه دارن که کار بد انجام میده و توی ذهنیت و دید خودشون کاملا اونجوریه و حتی ممکنه استایل و صدا و اینا هم از یه شخصیت به شخصیت دیگه تغییر کنه که بازم بخاطر همون اختلاله...
ولی نه من اینجوری نیستم... من با هردوشون راحتم و چیزی که توی فضای مجازی نشون میدم چیزیه که واقعا توی درونم هست که پیش دوستای نزدیکمم اینجوریم... ولی چیزی که در واقع هستم جوریه که شخصیت مجازیمو فرض کن، بعد بندازش توی قفس... اینجوریه
یونو؟



بهت حق میدم گیج شده باشی🤝
چون خودمم تا خودمو شناختم خیلییی طول کشید و کنار اومدن باهاش بیشتر...

میفهمم چی میگی اما متوجه نمیشم😂😐💔

دکتر جکیل اختلال دوقطبی داشت.. من تشبیه رو بخاطر این کردم که دوساید مختلف دارید وگرنه ک کلن داستان جکیل و هاید یه کوفت دیگس هانی

به هرحال تو میسو و سرور مایی و همه مدله بازم میسو و سروری و گور بابای بقیه😆😎

منم شب پرستاره شدم نیحاااا

ولی...ما یه معلم شیمی ی خیلی خری داشتیم با عرض معذرت به اسم خانم طلوع.. عنوانو که دیدم ی لحظه شوک شدم....حیح

بح بح چقدر شب پرستاره و درخشان داریم اینجا😎😎


شت😂😂💔

عهههه منم طلوع شدم(:

سو نایسس🤩

آره اصلا من اینقدر خفنم شما جرأت نمی‌کنید فراموشم کنید.
اوه اوه مای فرند زیادی زدی توی کار انگلیسی حرف زدن. مطمئنی خوشت نمیومد ازش؟😂 شیطونه میگه دیگه از این به بعد یه بند باهات انگلیسی چت کنم مای فرند😂💜

آره نقاشی قشنگیه. زیاد هم دیدمش راستش. همه جا هست والا😐

با این توضیحاتت خیلی مشتاقم کردی برم دانشگاه💔 والا معلم زبان من هم که آخرین ترم دانشگاهشه بهم گفت که داره زیر بار فشار امتحانا له میشه... بعد من؟ منم هیچی پامو انداختم روی پام همون جور که قهوه‌مو می‌خورم هی می‌خندم میگم من نه دانشگاه دارم نه مدرسه که بخوام نگرانش باشم😂😂

هعی. از زندگی یه پشت کنکوری چه انتظاری داری آخه عزیز؟ صبح که بلند میشم تا ظهر یه پارت درس خوندنمه، از ظهر بعد ناهار و استراحت کردنم تا ساعت ده الی ده و نیم یه پارت دیگه درس خوندنمه. منتها دیگه با اون شور و شوقی که اوایلش (منظورم مرداد ماهه) درس می‌خوندنم دیگه نمیخونم. نمیگم نتایجم بده ها نه اصلا. اتفاقا جمعه‌ها که قلمچی میدم واقعا راضیم از خودم. ولی خوب این اواخر خیلی موجی میخونم. مثلا یه بار یه جوری میخونم که انگار دارم میکشم خودمو بعد برای امتحان بعدی درست نمی‌خونم نتیجه‌اش بد میشه و دوباره روز از نو روزی از نو :"/ ولی درکل خوبه.
فقط می‌دونی چی عذابم میده؟ با اینکه عمومی‌ها حذف شده و الان من می‌تونم تایم اون‌ها رو هم بدم به اختصاصی خوندن و نه حتی مدرسه‌ای دارم که بخوام درگیر معلم‌ها و مسخره بازی‌هاش بشم، اون‌جور که دلم می‌خواد نتیجه نمی‌گیرم... ولی خب، من همیشه تلاشمو می‌کنم. خدارو چه دیدی شاید روز کنکور همه چی خوب از آب در اومد😂

واییی چراا جدیدا همه گیر دادن به انگلیسی حرف زدنم😂😂 دتس اوکی (ناخودآگاه میاد بخدا😂💔) مای فرند.. تو حتی کره ای هم باهام چت کنی جوابتو کره ای میدم😎


نمیدونم الان بگم قدر این اوقاتو بدون یانه :/ ولی جدای اینا... تو خیلی خوبی که تونستی تا اینجا پیش بیای... خیلی خفنی که قلمچی میدیو از خودت راضی ای... خیلی باحالی که هنوز جا نزدی.. بهت همین الانش هم افتخار میکنم رفیق ❤️💋

من هنوزم میگم به خودت یه استراحت خوب بده و دوباره ذهنت و روحت رو آماده کن ^~^

وای شفا روی لبم یه جوری تبخال زده انگار وزنه 100 کیلویی آویزون کردن بهش... به جان خودم اگر روی لب یکی چنین چیزی می‌دیدم اولین فکری که توی ذهنم میومد این بود که توی دعوا مشت خورده تو صورتش😂😂😂
آخه من‌ عادت بدی که دارم اینکه بعضی وقت‌ها حواسم که نیست پوست لبمو می‌کنم... بعد هر وقت این کار رو میکنم تبخال میزنه😂 یکی نیست بگه مرض داری آخه مگه :"/

واییییی چ دردناک😢😢

😂😂
مریضه روانی... منم پوست لبمو میکنم ولی یجایی ب خودم میام عهه

هعی بذار ببینم خبر جدید دیگه چی دارم...
هاااااان یادم اومد
یه انیمه دیدم جدیدا که 22 قسمت بود اگر اشتباه نکنم و یعنی به معنای خود کلمه مرگ بودددددد. اسمش Eighty Six یا همون 86 بود. از کمپانی A-1 pictures... یعنی خود کلمه اثر هنریه... علاوه بر جلوه بصری‌ها قشنگی که به رخ می‌کشه آروم آروم جلو می‌ره... بعد هم خیلی درس‌ها میشد از توش یاد گرفت و جدای این‌ها خیلی خوب یسری از مسائل رو که همیشه وجود داره رو به تصویر می‌کشه. همچنین اینکه بعد این همه سال انیمه دیدنم باید اعتراف کنم اگر به دیالوگ‌ها دقت نمی‌کردی سوال‌های مجهول بیشتری توی ذهنت می‌موند😂 درسته یسری سؤال پاسخ داده نشده باقی گذاشت ولی در روند فیلم آنچنان تأثیر گذار هم نبود که بخوایم درموردش غر بزنیم. و اما موسیقی متنش... وااااااااااااای😭😭😭😭 انقدر خوب بود، دانلودش کردم تا جداگانه بهش گوش بدم. سازنده موسیقی متنش یه کارنامه تپل توی دستش داره و اون هم انیمه Attack on Titan هست... یعنی من وقتی اینو فهمیدم دم بود جیغ بکشم😂
بیا تو هم دوست داشتی انیمه‌ش رو ببین تا دوتایی با هم ذوق کنیم روش😂😂

شبیه منتقدهای فیلم شدی یهو😂😂

ببین چقدر خوبه اینجوری راجبش حرف زدیی🤩
لیست واچ لترم که تا خرخره پرهه ولی بدجوری داری وسوسم میکنی😋
پیشنهاد ویژه برای اوتاکوها!! 

به شفا:
آره خب فقط یه کلّیت ازش میدونم...
یسسس.. در هر صورت خفن و کراشم نه؟😔😂

نویسسی

افکورسسس
لای؟ نوووووو
بیکاز میسو ایز گووووددد😎

یههههه ایم گود.. ایم گاد... یونو؟😔😂

یه ای نوو

اصن گاد ایز ع ومننن
(دنبال هالزی میگردد) 

مای فرند میدونم نباید این حس خفن گاد ایز عه وومن رو خراب کنم ولی... این شعر مال آریانا گرنده نه هالزی😂😂 باید به جاش دنبال آریانا بگردی....


نکنه منظورت آهنگ I'm not a women, I'm a God هالزی رو میگی؟
وای مونگل شدم بخدا جدیدا😂😂😂😂

هولییی شتت *لبخند بزن مصنوعی وانمود کن مست بودی😁

بقول بکهیون آریانا گرانده نیم خیلی کارای خفنی دارههه😎👍 میرم دنبالش بگردم😂😂🚶‍♀️


عااا اونم میتونه باشه.. اصن اینجا حرفم ایهام داره😎😏

عاه مای فرند من علاقه دارم ژاپنی چت کنم اصلا😂 اگر تو هم بلدی ژاپنی که حله دیگه😂😎


منتقدین فیلم😂😂😂😂😂😂 جا داشتم بیشتر هم حرف بزنم درموردش هااااا ولی نخواستم طومار تایپ کنم 😂😂😂
نچ نچ اینو باید مهر اضطراری و اورژانسی بزنی روش حتمااااااااااا نگاهش کنییییییی😂
آره من بسی بقیه رو اغفال میکنم بر خلاف میلشون عمل کنن😎😈 بسی Sweet talk حرف زدنم عالیه (آره جون خودم) بعدش که خلاصه همه رو من از راه به در میکنم😂

بلد که نیستم ولی اینجا یه ویلی ونکا دارم متخصص ژاپنی و انیمه و هرچی ک من بلد نیستم میارم کمک😉😎


نمیخوای اونجوری کامنت میدی بخوای چجور میشه، 😂😂
چشمممممممممممممم😂😂
اوه یححح بیا از راه بدرم کن اصن تو نکنی کی بکنه؟ 😉😂

نه شفا اشتباه نکن...😔
I'm God and there is no one else...not even a woman... UKNOW 😔😂😂😂

محد بیا این خودشیفته‌ی جونگ‌کوکسکشوال رو جمع کن تا نزدمش😔😂

😂😂😂😂😂😂😂😂هیهییی
ولی به طرززز عجیبی از این پسوند جونگ‌کوکسکشوال خوشم میادددد

یه مدال افتخاری بهم بدید بابت اختراع و ثبت این کلمه😎

چه قشنگ 😃😃🤗
منم خواستم انجامش بدم منتها سایتش با وی پی انم باز نشد😕🤦‍♀️😅

عهه :(

حیف شد ک:/ اشکال نداره شاید بعدا از فیلتری در اومد و تو هم یادت بود😆#ارزوهای‌محال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان