آشوب١٠〰️

احتمالا تا الان از شنیدن اسم ونزدی حامله شدید.. مبارکههه ^^

ولی من عاشق ونزدی و خانواده آدامز ام

مخصوصا عمو فستر که یه خنگی خاصی شخصیتش داره

بابام قسمت 7 ونزدی رو باهام دید و گفت کمتر ازین فیلما ببین😐😂😂

دانشگاه رفتنی نه ب اسنپ بودیم و راننده‌ی ک اشنا بودم باهاش هم سرویس داشت...یکی از پسرای دانشگاه بغلی گفت میرید این سمت و ما گفتیم یسسس و اونم اسنپ گرفته بود مارو برد.. با چادر تو روز بارونی ی چیز سمی شدیم ک نگم براتون

یکی از پسرای کلاس شبیه جک اسپاروعه.. در واقع همون جانی دپ نسخه لاغرش.. با یه دختره رله ک خب چون تو عکسا سوج افتاده دخترامون سلیطه صداش میکنن و یبار اینا بهم زدن و دوباره برگشتن بهم ( این تیکه اخر شایعه اس و هنوز تایید نشده) و این شدید منو یاده جانی و امبر و دعوا و دادگاهاشون انداخت و وسط کلاس شیمی تا پارگی رفتم🤣🤣

دوشنبه راه آهن رفتنی 2تا دیگه از پسرا رو دیدم ک یکیشون ارشد (سابقا یاد کردیم ازش)  بود و لعنتتتت لباسامون ست شده بود😐 جفتمون پیرهن شلوار مشکی و پافر کرمی پوشیده بودیم😶.. یکی از دخترا باهاش صحبت کرد گفت ست شدید اونم گفت فعلا اوضاعم داغونه نمیتونم گردن بگیرمتون بعد این دختره گف زینب بفهمه تو بخوای گردن بگیریش خودشو میندازه زیرقطار و خب  ممکنه!!

یبارم همین دختره اومد اذیتم کنه.. تو راهرو بودیم  برگشت بهم گفت زینب و چشم ابرو اومد و ارشدو نگاه کرد و تا گفت جوووننن یهو با کله رفت تو بغل یکی از اشپز های سن بالا و تپلیه سلف😂😂 از خنده هممون پهن شده بودیم کف راهرو

سه شنبه جک اسپارو داشت سره کلاس شیمی آلی تام و جری میدید ک استاد هم صداش کرد بره مسئله حل کنه و قیافش دیدنی بود🤣🤣🤣

یکی از دخترا امتحان شیمی آلی میانترم رو از 8 نمره 0.875 گرفته... برگای همه از مدل نمره دادن استاد ریخته بود!!

سه شنبه همین دختر  حماسه آفرین 😂😂 زنگ زد ب باباش ک دنبالش اومدنی برای ما گوجه بخره تو خوابگاه املت درست کنیم... ک مامان و باباش با ی کیسه پر از گوجه و خیار و یه ظرف ترشی خونگی اومدن.. یهو 6تا دختر رفتیم جلو ماشین همه باهم تشکر کردیم مامانش ترسید 😂😂

املت درست کردنی هم کلی داستان داشتیم.. اونی ک از گوجه بدش میومد مجبور ‌شد گوجه رنده کنه و منه مظلوم 3بار تا فروشگاه خوابگاه رفتم تا چیزمیز بگیرم 😂

شب قبلش هم 7تا بسته نودل برا شام پختیم و 6نفر ادم ریختیم سرش😂😂 جاتون خالی بود حسابی

میدونید بکهیون 16 بهمن برمیگرده؟! من الان خوشحالم.. این خیلی خوبه:) 

وای پاره شدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خدایی دمت گرممممممممممم مای فرند خستگی از تنک رفتتتتتتتتتتتتتت😂😂😂😂😂

عم ای جوک تو یو؟! (تو یو یا فور یو مسئله این است🤔)

خواهش میکنم لاولی فرندم 😎😂

واییی خط اخرررر
به عنوان کادوی تولدم در نظر میگیرمشTT

بخدا بهمن امسال خیلی خوبهㅠㅠ

ازین کادو تولدا>>>>>>>>

منم دانشگاه میخوامTT XD

درس هاتو بخون بیا اینجا^^

ولی ازین دوران هم لذت ببر

انصافا نیشم تا ته بازه 😂😂😂 بیا منو ببر دانشگاهتونننننن😂😂😂😂
خدایا سمیتش بالا بوددددد😂😂😂😂

No my dear friend... you're not a joke to me, I assure youu😂🥰 you're just my lovely friend who I care about a lot😂🥰

اونجا دانشگاهه حرمت داره نه لذت عه😂😂😂

ولی بذار ببینمت اونجا هم میبرمت لاولی فرند

اوه مای گاش... You stole my heart ♥ 

وایییی چه سمین شمااااا😂😂

سم یونیورسیتی تقدیم می‌کند 😂😂😂

عه دیگه چه خبره مگه؟
حالا یذره فاصله داره با تولدم ولی خب مهم نیستTT

روز قبلش تولد بابامه

روز قبل قبلش عروسی یکی از همین دخدرای دانشگاه ک لفظی دعوت کرده ببینیم کی کارت میده بهمون😆
کنچانا مهم نیته هدیه اس

پیشاپیش هردوش مبارکه:دی
کارت چه میخواین صداشو که دعوت‌تون میکنه رو ضبط کنین بعد برین عروسیش"-"xD

مرسییی^~^

شاید تالارش ازونا باشه ک باید کارتو نشون داد؟ 

به شفا:
هه... احساس نمیکنی روز قبل قبلش یه اتفاق مهم دیگه هم هست؟ مثلا یه اتفاق خیلی مهم که زندگی خیلیا از جمله تو باهاش تغییر کرده... یکم فک کن... فک کن ببین اگه چی/کی رو نداشتی توی زندگیت اینقدر خوشبخت نبودی...
خوب فکر کن شفا تو میتونی

پ.ن: تماشاچیان عزیز راهنمایی نکنید لطفا!

خدا لعنتت کنهههههههههههه

امروز همتون گیر سه پیچ دادید شفا فکر کن شفا فکر کن😂😭
نکنه تولد عممه یادم نمیاد؟ تولد بنگ پی دی؟ عروسی مامان بابای تهیونگ؟ ریلیز شدن البوم نامجون؟ تولد جین؟ سالگرد هاپ هاپ کردن یونتان؟ سالگرد اولین شاش جئون بم؟ سالروز نوتیص گرفتنت از کراشت؟ سالروز فهمیدن جونگ‌کوکسکشوال بودنت؟ بهم بگو چیییههههههه😩😩😩😩

واااای منتالترلاتدذرا......خانواده آدامز...تو دوست خوب منی...اوکی؟
ونزدی....دیگه سه قلو زاییدم
یه چیزی بگم؟
دانشگاه مدنی هستی؟

اوکایییی♥ㅅ♥

بوگو
امم نه دانشگاه صنعتی ام

واییییییییییی خوش به حالتون چقدر ماجراهای دانشگاه شما فانه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اینجا شبیه پادگان نظامیه هر روز هفته تا شب کلاسه بعد تنها چیزی که بچه ها راجبش بحث می کنند اینکه نمره تو چند شد؟ چقدر درس خوندی و اینها ‌‌‌‌... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وای حسودیم شدددددد من دانشگاه این مدلی می خواممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خوابگاهی هم نیستم بدونم اونجا چخبره فقط می دونم بچه ها جمعه شب ها آشپزی می کنند بقیه روزا رو در کتابخانه سپری می کنند 😐
من ریاضی فیزیک می خواممم از یکی دیگه از دوستان هم شنیدم ماجرای اونها هم فانه دانشگاه های این رشته کلا فانن 😭

به به شیما جون بالاخره اومدی♥ㅅ♥

عزیزم🥺  دانشگاهی ک جوش انقدر خشک باشه آدم دیگه انگیزه ای براش نمیمونه :(

بیشتر همون جمعه پنجشنبه اشپزی میکنن چون تو طول هفته از دانشگاه غذا میفرستن خوابگاه ولی خب اصن خوشمزه نیست
یه همبرگر صنعتی داریم جزو غذاهای خوابگاه من یچی گفتم موند دیگه سره زبونا.. انگار ترم بالایی های پلیمر اومدن این همبرگرا رو ساختن چون با لاستیک فرقی نداره😂😂

اره دبیرستانمون هم خوش میگذشت تو کلاس ریاضی ها
غصه نخور ایشالله چیزای فان باحالی قسمتت شه انرژی بگیری😆

اکیییی اکیییی میخام زودتر برم دانشگاههههههه عررررررر
چقدر باحالییین شماااااا

امیدوارم برگشتن بکهیون اعصاب خوردی های این مدت کیپاپ رو بشوره ببره ㅠㅠ

همتون هوایی شدید ها😂😂 بذارید برم جلوتر از امتحانات ترمش و پارگی هاش هم براتون میگم


اره وجدانن:") بک بیاد.. اکسو کامبک میده.. سوپرام کامبک میده.. چنبکشی کامبک میده.. خودش سولو میده... یه عالمه کیونگتیوب داریم... یه عالمه لایو داریم... من الان غش میکنم با فکر بهش

ای بابا ناراحتم نکن دیگه😂😂😂

واییی کامبک اکسووووو میخاممممم
کامبک سوپر اممممم البته وقتی تمین برگشت من شش نفره قبول ندارم ㅠㅠ
ک اونم ب زودی برمیگرده ㅠㅠ
سمنستسنستنستسنین نکننننن

باید حقیقت ها بیان شه عزیزم😂😂


اوه حواسم ب تمین نبود... تمین هم بیاد بعد کامبک سوپرام😆

البته ❤️😎👍
راستش درک می کنم سختگیر باشن چون اینجا آموزش حفظ جان آدمیزاده ولی... برای مناسبت ها جشن های کوچیک برپا می کنند و بچه ها اهل فان نیستن😭😭😭

اوهوم🥹
وای چه باحالی 😂😂😂👍


دلم برا ریاضی تنگ شده😭🥲💔
دبیرستان من هم اصلا خوش نگذشت فقط جو کنکورش برام مونده💔
امیدوارم 🥲👍❤️

خب این دیگه روحیه‌ی جمعیه نمیشه راحت عوضش کرد:(


😂😎 ممنان باحالی از خودته

دبیرستان ریاضی خوندی؟
اخی☹️ این کنکور نصف جونمونو گرفت💔😢

😭💔

❤️❤️

نه ولی ریاضی خیلی دوست دارم😭😭😭😭
حق حقققققق😭😭😭💔


💞

اهان.. من یکی یجورایی دیگه زده شدم ازش
💔

بیا جامون رو باهم عوض کنیممممممم
دلم می خواد ماژیک بگیرم به دستم و روی تخته ام که داره خاک می خوره سوال حل کنم و فرمول بنویسم یه معادله بزرگ حل کنم یه جواب نهایی برسم حال کنم نه اینکه بشینم سه ساعت گوارش بخونم عههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یچیزی اینجا درست نیست😶

میگم این حجم از علاقت به ریاضی.. چرا نیومدی اینور؟ احساس میکنم جامعه ریاضی خیلی هارو مثل تو به چشم ندیده با این علاقه

 دانشگاه علوم پزشکی توی هر کدوم از رشته هاش پر از مهندس ها و هنرمند هاییه که راه رو گم کردن اینو همه قبول دارن ... 
همکلاسی خودم سر کلاس آناتومی وقتی جزئیات اجزای بدن رو میبینه ذوق هنریش شکوفا میشه همون لحظه نقاشی هایی میکشه که هر کسی واقعا نمی تونه😔💔 وقتی بهش گفتم چرا امدی اینجا گفت چرا نیام وقتی که به تمسخر بهم میگن دوست داری بقیه عمرت رو بشینی نقاشی بکشی؟! 
دلم می خواست بیام اونور ولی نگذاشتن💔
می دونی ارزشی تو رشته ای که علاقه داشتم نمیبینن واسه همینه ... 
اینجا موفقیت بد تعریف شده می دونی
هنوزم دلم می خواد شاید بعد فارغ‌التحصیلی یه روز دوباره کنکور دارم دلم فیزیک می خواد

آره واقعا

عزیزم :( یکی از دوستای خودمم تقاش خوبیه ولی باز زور خانواده اتسانی خونده و یکی دیگه تجربی.. باز حداقل اونی که انسانی خونده یکم به معلمی علاقه داشته و الان قبول شده اما تجربیه کنکور نداد
آره موفقیت برای آدمای اینجا کار دولتی یا دکتر بودن.. با پول دراوردن ثابت و بیمه مادام‌العمر عه..
منم خودم چندان راضی نبودم و هنوزم نیستم از اومدن به این رشته.. اصلا از هرکی که تو مدرسه بپرسی میگن ن از شیمی و فیزیک متنفر بودم الان که اینجام برگای همه ریخته.. ولی جون کنکور دادن دوباره و ادای درس خوندن درآوردن ندارم.. از طرفی با این وضعیت اصلا ننیتونم علاقم موسیقی رو دنبال کنم :")
عزیزم:")) 

ونزدی....
باید اعتراف کنم خوشحالم از اینکه با این سریال حامله شدم
بی شک یکی از بهترین سریالاست😃

جدی خیلی خوبه.. چه فیلمنامه.. چ کارگردانی.. چ بازیگرا... 

ونزدی....
باید اعتراف کنم خوشحالم از اینکه با این سریال حامله شدم
بی شک یکی از بهترین سریالاست😃
حیحیححی
پروف جدید مباررررک
نو نوار شدی XD

بالاخره یکی توجه کرد😍🥰🥰

مرسیییی💞
بلی بلی.. گشادیم میاد وگرنه یه دستی ب قالب هم میکشیدم 

نیحاااا

ارههه عوضش کننن یه تنوعی بشههههه
تنبل ._.

 الان تنبلو با کی بودی؟؟! 🤨🤨

دشمنننننن


وای خدا...
تو کلاسمون یه جوی افتاده...هرچی معلما میگن جواب مبدیم دشمن...سردستشونم منم...
اینسری معلم گفت کی میاد سوال حل کنه
من:دشمننننن

یکی این یکی هر بلایی سرمون میاد تقصیر امریکاس XD

ماهم اینجوری بودیم😂😂


بعضی وقتا معلم میگفت کی میاد اینو حل کنه میگفتیم کیمیااااا😂😂

اینم قشنگه...ولی دوستم اسمش کیمیاس...هرسری معلم میگه کی میاد...اون بدبخت سکته میزنه XD
کلا کلاس ریاضی 103 اسمش تو کل مدرسه پخش شده...ما خیلی خاصیم XD

طفلکی😂😂

103ایا خاص هستن موجوداتی ناز هستن😜😆

چه قدر ماجراها و خاطرات دانشگاهتون بامزه ست😄😄😂😂 تو هم خیلی باحال تعریفشون میکنی 😀😄
بعد از استادتون نپرسیدید چطوری این نمره رو داده ؟ 😂😂

گوربانت 😎❤️

برگه هارو داد نگاه کردیم.. این دوستمون ی عالم برا جواب چرت و پرت نوشته بود شانسی ی تیکه خیلی ریز به جواب درست اشاره کرد😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان