آشوب١١〰️

میگی میای دستمو میگیری تا فرار کنیم پس کجایی

حس تعلقم معلقه... دیگه نمیدونم برای این ادمام یا نه

فقط میتونم بگم I'm fucking lonely و باهاش سرمست بخونم و برقصم

جواب دل تنگمو کی میده

بذار فرار کنم

من از فرار میترسم ولی از موندن خستم

باید برام گریه کنی.. همونجوری که من برات اشک ریختم

باید یکم برام اشک بریزی تا باورت کنم

دیگه سعی نکن ناراحتم کنی چون خط خوردی از لیست

بیا بیشتر از این کشش ندیم

چرا نمیتونم تمومش کنم

چرا ادامه دادنش سخته

ولی میدونم یه روزی دوست داشتم

برای همین بهت احترام میذارم

تو ارزششو نداری

دیگه نه

دلم تنگ شده لمسش کنم ولی چرا نزدیک شدن بهش انقدر سخته 

پ.ن:جدای تخلیه روانیش صرفا برای گاوگیجه گرفتن شماXD

سعی کردم یبار بیشتر هر قسمتو نخونم چون مطمئن ام اگه میخواستم هی برم از اول بیام پایین قراره بیشتر نفهمم 😁😂

😂😂😂

به این سبک نوشتن میگن مدل بیانی از وب شروع شد الان خیلیا اینجوری مینویسن که مخاطب جمله ها همه فرق داره و عملا خودت فقط میفهمی😆

اووووو
به جرات میگم سبک بدی عه نظر دیگه ای هم ندارم 😁🤷🏻‍♀️
چرا واقعا باید اینجوری نوشت 😭😂
چرا خواننده رو مجبور میکنن چندبار متنو بخونه تا بفهمه 😭😂

😂😂😂

خیلی دوست دلرم چهره‌ی گیجت رو ببینم خدایی😂

چرا فکر میکنی خواننده باید حتما متوجه شه چخبره؟ 😂😂

خودمم نمیدونم قیافم چجور میشه وقتی متعجبم 🤣

چون خواننده فضوله ؟؟ 😍🤣

فکر کنم خودتم صحنه جالبی رو از دست میدی😂😂


بذار بگیم کنجکاو که حرمت خواننده حفظ بشه😆🤝

فکر نکنم خیلیم جالب باشه ولی اگه میگی جالبه که باشه 😂 سعی میکنم ببینم چجور میشه بعدا با جزییات توصیفش کنم برات 😜

بعد اینکه کامنتو زدم ارسال شد داشتم فکر میکردم چرا نگفتم منم دوست دارم چهره جذاب تورو ببینم 🥺( پس الان گفتمو خودمو راحت کردم 😌 )

آخه خواننده ( که خودم ) خودش داره تایید میکنه که فضوله 😶😂

آفرین آفرین حتما اینکارو بکن بعد بهم بگو😆👍


چهره جذاب؟! 😅بابا یه صورت معمولی دارم عین بقیه بذار توصیف کنم برات
دوتا چشم دارم.. دوتا ابرو.. یه مماخ و یه دهن.. دوتا گوش بغل اینا و موی پریشونی که همیشه گیره به کش مو😎😂😂 

از دست خواننده های این دوره زمونه 😂😂😶

فعلا طی تحقیقاتم و گفته ی یکی از دوستام چشمام گرد میشه و با تعجب میگم جدییی ؟ 😯 یا میخندم🤣 جزییات بعدی طی تحقیقات بیشتر اعلام خواهد شد 😎 ( یاد بیانیه هایی که کمپانیا میدن افتادم بعدا اعلام خواهد شد... 🤦🏻‍♀️🤣 )

معمولیتم جذابه 😎💜
اووو با این توصیفات کاملا دیگه میتونم تصورت کنم 🤣😜💔

ای بابا چه میشه کرد دیگه از دستشون

😂😂😂 ری اکشنات عالیه

تروخدا با این روحیه کمپانی نزنیااا همین اس ام و هایپ و وایجی و بیگ هیت برامون بسه با بیانیه هاشون 😂😂💔

😌💅 
از من خیالی تو تصوراتت قشنگ فیض ببر هرکسی نمیتونه منو تصور کنه😎😂😂

با این کاراشون نوچ نوچ نوچ😔😂

نه نمیشه من باید کمپانی بزنم اصلا نمیشه این روحیه برا کمپانی زدن ساخته شده بزارید برم کمپانی بزنممم 😭🤣🤣
(#حدیث_خل_میشود🥴)

چشم تا حد ممکن فیض میبرم ، مرسی که بهم اجازه دادی تصورت کنم شفا ( اونی ؟ ) 😍😂

دست و پاشو ببندید 😂😂😭

. خواهش می کنم دونسنگ؟! 😂❤️

نه نبندید من باید انجامش بدممم 😂🤪
این یعنی الان اجازه دادی بهت بگم اونی ؟؟ 🥺
آه خیلیم عالی دونسنگ میدوست

نه تنها دست و پاشو ببندید، جورابش هم از پاش دربیارید بذارید تو دهنش😈😈😂 (#شفای خبیث ظاهر می‌شود)

یپپپ 😆
نویا نایه دونسنگ اراسو‌؟😎

دلت میاد با من با خباثت برخورد کنی ؟؟ 🥺🤧

اممم بهتره بروی خودم نیارم که نفهمیدم نویا نایه یعنی چی 💔🤣
یچی تو ذهنم هس ولی خب ترجیح میدم خودت بگی تا من ضایع شم 😁😂

خباثت من برای همه است هیچ استثنایی هم نداره حتی شما دوست عزیز 😂😂


اوپس🙄😂😂
والا دفعه اخر میشد تو دونسنگ منی😆

اه بله در جریانم ولی فکر کردم ممکنه یه تخفیفی لحاظ کنی 😁
آه تنکیو یادم میمونه 😂💜

متاسفم بخشش لازم نیست اعدامت میکنیم 😔😂


😆❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان