W_log A stranger's birthday

امروز ٢٠ بهمن حزو معدود روزای خوب بهمن امسال برای من بود (تا این ساعت فعلا) 

صبح ساعت ١٠ رفتم تا اخرین جلسه شهری رو پشت سر بذارم.. اولش یه نم نمکی از اسمون میومد و یهو بومممم برف های بزرگ و درشت با کمی ماندگاری رو زمین!! خیلی با مربی فیلم گرفتیم و ماشینو کنار پارک کرذیم و برف نگاه کردیم.. راستییی من حتی مامان مربی‌مو رسوندم خونه دوستشXD

بعد کلاس رفتم خونه تا جای پافر کاپشن بپوشم و برم مترو تا دوستام بیان.. ۶تا کیسه پر کتاب قلمچی و مدرسه رو ٣نفر آدم بردیم انقلاب و کیلویی فروختم (توصیه میکنم اگه واقعا کتاب قابل استفادس دسته دوم تو دیوار، شیپور و.. بفروشید یچی دستتون بگیره) 

پیتزا خوردیم و دنبال دوستمون انقلاب رو دور زدیم تا خانم کتاب inside writing قیمت بگیره بخره - _- اون بین منو اون یکی دوستم کتاب هایی ک میخواستیم از دست فروش با نصف قیمت (چ تاکیدی دارم با جزییات بگم😂) خریدیم

(کتابای من.. ترجمه والدین سمی واقعا بده، اگه خواستید بخرید به اسم مترجم دقت کنید ک ایشون نباشه) 

خلاصه دوستم کتاب زبانو خرید و ما قدم زنان انقلابو بالا پایین رفتیم و هر مغازه ای ک توجهمون رو جلب میکرد سرک کشیدیم.. 

اومدیم بریم سمت کافه که دیدیم تابلو شاسی کوچیک از عکس هنرمندا و فوتبالیستا و کاراکترای فیلم و انیمیشن و نقاشی های معروف و... اونجاست و بانو هایده توجهمو جلب کرد.. منم ازونجا که خیلی آینده نگرم یه تابلو بانو هایده با استایل و لبخند خفنش برداشتم برای بابام که هایده فن عه 😎 در همان لحظه!! دوستم داد زد زینبببببب اکسوووو دارههه و سه‌تایی شیرجه زدیم و دیدیم عههه بلک پینک و بی تی اس هم دارهههه

از اونجا ک کیفیتش چندان خوب نبود همونو از طرف خریدم با بانو هایده (گشنگه؟؟ ♥ㅅ♥)

یکم اونورتر بازم ازین شاسی فروش ها دیدیم و تابلو هارو زیر و رو کردیم تا من تونستم این دوتا جیگر رو بخرم 

(فرحبخش، زیبا، مطلوب دلㅠㅠ)

خلاصه برای اینکه بتونیم یچی بخوریم سرمونو انداختیم پایین و تا کافه رفتیم.. سفارش دادیم و نشستیم و اینارو ثبت کردیم

تو همین گیر و دار...

میز بغل یه خانم و اقا تو حدود 50 سالگی اومدن و آقاییه برا خانم کیک تولد خرید و شمع روشن کرد، کافه اهنگ تولد اندی رو گذاشت

(برای درک بهتر فضا، راستی میزا خیلی نزدیک بهم بود) 

یهو من و یکی از میز پشت سرم شروع کردیم دست زدن و بقیه کافه همراه شدن و آقاییه شروع کردن فیلم گرفتن از خانمش و ما و تشکر کردن

یکم دست زدیم، اومدیم خوراکی هارو بخوریم یهو آقاییه گفت دوستان فیلم ضبط نشد لطفا یدور دیگه همکاری کنید میخوام فیلمو بفرستم برا خارج (احتمالا بچشون؟!) ماهم گفتیم اوکی و دوباره اهنگ پلی شد و همه دست زدیم و با اندی میگفتیم تولدت مبارک 🥳 🥳 

آقایی فیلمو گرفت و باز تشکر کرد.. شمارش معکوس گفتیم و خانم شمع هارو فوت کرد و باز دست زدیم.. آقایی تند پلشد پیش دستی گرفت و کیک رو تقسیم کرد و به ما و میز پشتی داد

(کیک در تصویر سهم ما سه نفر که خدایی زیاد بود) 

یکم کیک رو خوردیم و بقیشو ظرف گرفتیم بیاریم خونه.. آقایی تعارف زد برامون چای یا نسکافه بگیره که خب ماها پر بودیم😂😂

خیلی زوج شیرین و دوست داشتنی بودند^^ یدور به خانم تبریک گفتم  «انشالله هزار ساله، صدساله بشید» دوستم اون بغل میگفت تروخدا تو دعا نکن داری بدتر گند میزنی و چرا عین مامان بزرگا دستتو میکوبی به پات😂

موقع رفتن هم آهنگ kiss and make up  بلک‌پینک و دوآ لیپا داشت پخش می‌شد و من شروع کردم خوندن باهاش و دوستام بزور منو گرفتن تا نرقصم با آهنگ 😂

اومدنی تا متروی انقلاب هم کلی برف اومد و رسمااا سفید شد لباسامون *~*

یه گربه که سردش بود هم بغل کردم ولی خب دوست داشتم بتونم بیشتر کمکش کنم.. 

الانم از طبقه بالا فکر کنم صدای جیغ و دست و هورا میاد 😂😂 مهمونی گرفتن و دلم میخواد برم بالا بگم منم قرصصص منم دنسسسس🤪

واییی چه روز خوبی کلی منم خوشحال شدم با خوندن پستت و حس خوبتو به منم منتقل کردی😍😍😍😍 برف امروز خیلی قشنگ بود 😍❄ و چقدر چیزایی که خریدی قشنگن 😍😍 منم خیلی دلم میخواد که یه روز انقلاب گردی رو تجربه کنم 😄

سو گوووددد😍😍😍 خوش‌حالم که توهم حس خوب گرفتی🤗😆

خیلییی قشنگگگ اصلا فرای قشنگگㅠㅠ مدت زیادی بود از برف و بارون و تفریح تو همچین هوایی لذت نبرده بودم 😄
قابلتو ندارن😆 
دلم میخواد یدور باهات بیام فقط میترسم دیگه از انقلاب برنگردیم خونه😂😂 همونجا موندگار ‌شیم😂😂

😍😍😍
دقیقا منم همیشه خونه بودم وقتی برف میومد و کلا سمت خونه ما معمولا زیاد برف نمیاد اما امروز بیرون بودم و جدا حس خیلی خوبی داشت 😍😄
مرسی مبارکت باشه 😍😘
آرهه منم اصلا کجا بهتر از انقلاب برای موندگار شدن 😄😄😂
خیلی بغل کردن یه پیشی باید باحال باشه 😍😄 میدونی من عاشق گربه ام اما میترسم بغلشون کنم یا کلا دست بزنم بهشون میترسم چنگ بزنن 😅😅

ازین حسای خوب ان‌شاءالله قسمت همههه😍

سلامت باشی 💖
سو لتش گوووو😂😂
منم دفعه اولم بود بغل کردم.. خیلی ناشیانه اون بیچاره رو نگه داشتم برا همین پنجول هاشو آورده بود بیرون و نزدیک بود ب مانتوم بگیره😺ولی بخیر گذشت.. فعلا بیا ازین مرحله نوازش کردن سر یا پوزشون شروع کن.. هوم؟ 

ایشالا 😍😍
Go go 😄😂
باش باید سعی ام رو بکنم 😅😄🐱

😆😆


فایتینگگگگگ😺😺

ازون کیکا میخاممممTTTTT
چه روز زیبایی داشتی. امروز دو نفر دیگه هم دیدم که روز خوب و خاصی داشتن. میو .

ایکاش داشتم برات میاوردم منتها داداشم هنشو یه لقمه چرب کردㅠㅠ

کالیستا رو من دیدم از روزش گفت.. خیلی خوب میشه که بیاتی ها کنار حرف دلشون حس هایی که ممکنه اذیتشون کنه از خاطرات و لحظه های خوبشون بگن دور هم 

دفعه ی بعد خواستی بری انقلاب منم با خودت ببر😂

چشممم😆😆

ولی اینجور که پیش میره باید یه اتوبوس کرایه کنم بیام جمعتون کنم بعد ببرم😂🤩

شفااااا
برو از این تابلو شاسیا برای منم بگیر وقتی همو دیدیم بهم بدیش^^3>
بوسxD

آیسااااا

کیوت*~* چه عکس یا طرحی میخوای دخترجان؟
^3^

هاییی اونیی
خوشحالم روز خوب داشتی همیشه به شادی 😁💜✨
منم امروز زیر برف بودم ولی نشد که برف بازی کنم ولی خیلی خوب بود هوااا ژنژننژنژنژ

شاسی هات بسی خوشگلن مبارک باشه 🌸

وای من از گربه ها میترسم 😭 همین امروز هم یه گربه سیاه هی نگام میکرد منکه نگاش میکردم میومد طرفم و من جیغ کشان فرار میکردم و این روند تا چند دقه ادامه داشت 😐😂 از بچگی هم میترسیدم ولی الان بهتر شدم اگه قبلش ببینمشون و سرجاشون ثابت باشن میتونم از کنارشون راحت رد شم ولی اگه یهو ببینم هم خودم سکته میکنم و هم با جیغی که میکشم اون بدبخت سکته می‌کنه 🤣🤣🤣
یه گربه هم تو مدرسمون هست بچه ها باهاش دوست شدن اسمشم گذاشتن بهمن 😂 برا همین موقع تعطیل شدن میاد دم در و بین بچه هاس و باعث میشه هر روز من جیغ بزنم 🤦🏻‍♀️🥴🤣

آره اتوبوس بگیرررر بیا همه مونو جمع کن ببر😍🤣

چقد حرف زدم 🤦🏻‍♀️😂💔

هایییی دونسنگ کیوتممم

مرسییی امیدوارم روزای خوب تو هم زیاد باشن 😆❤️ اصلا با هربار یادآوری برف لحسعحیحعیحعیخععهغعحیعسخ

سلامت باشی^~^

الهی... میدونستی اونیت داره این اعتقاد رو رواج میده که دیدن گربه سیاه نشونه یه خبر یا اتفاق خوبه؟! 😆.. چ اسمی🤣🤣🤣
اشکال نداره همه که قرار نیست عاشق گربه ها باشن ^^

من بخوام جمعتون کنم خودش یه پروژس😂😂

خوب کردی😜

طبقه B1 کوروش مال -اکسسوری کیان- مرچ و لوازم کیپاپی و چیزای خفنی داره اگه دوست داشتی سر بزن ولی خب بعضی چیزاش گرونه برا همین باید مدام قیمت بگیری😂

اوکاییییی

آریگاتوو هیکارووو😍🤩 
😂😂😂

عزیییزم امیدوارم تک تک روزات به این دلچسبی باشه برات...
همه چییی عالییی به به ...
حالا اون اقاعه که فیلمو نگرفت و...
ی خاطره دارم... در قالب ی ویس برات میفرستم پیوی 🤣🤣🤣...
از گربه ها میترسم درود بر شجاعتت😆

مرسیییی 😆😆 ازین روزا باهم بسازیمم💖💖


اوکایییی منتظر ‌شنیدنشمم

منم میترسیدم.. کلن با حیوونا حال نمیکردم ولی یکم بهتر شدم.. البته اگه مار ببینم میشم یکی بدتر از جی هوپ 😂😂

فرقی نداره. هرچه از دوست رسد نیکوست*-*xD

آیگووو♥ㅅ♥

اومووو ایشالا خواهر کیوتم *بغض
جرر هنوز ویس رو نگرفتم ... ولی اوکی

تو شبیه منی یا من شبیه تو ام؟:")
البته خیلی از مار نمیترسم ...

🥺🤧



ما یه روحیم یونو:")
ولی من میترسم.. حتی دیدن ویدیویی ک مار داره عصبیم میکنه

💜✨

اوه خیلیم عالیی 😂😂 حالا یعنی الان باید منتر یچیز خوب باشم ؟!
اونروز یکی میگفت حالا چرا اسم پسر روش گذاشتید یه یازدهمیه گفت ظاهراتایید شدس که پسره 🤦🏻‍♀️😂😂
آره واقعا پرژه ایه که بسی سخته 😂

هوممم میتونی ببینی چ چیز خوبی اتفاق میفته😉


😂😂😂 

خیلیی از الان موندم چیکارتون کنم😂😂

اونی چرا نمیای سایت میدونستی منتظرتیممم 🥺

دیدم آنلاین شدی ولی رفتی صفحه چتت باز نمیشه ؟

شرمندم جدی😢


بیرون بودم باگوشی امتحان کردم از هیچ مرورگری صفحه چت باز نشد
اومدم خونه هم با کامپیوتر اومدم سایت که اصلا همون صفحه اول هنگ بود  هی ارور میداد... خیلی دلم میخواست بیام باهاتون چت کنمㅠㅠ

وای نه شرمنده چیه شرمنده چرااا
اشکال نداره ولی جات حسابی خالی بود 💜
ما ام دلمون میخواست باشی ولی نشد دیگه عیب نداره

بازم میانههه🥺💓


کنچانا.. ان شاء الله یروز وقت میشه همه باهم یه چت درست حسابی داشته باشیم 😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان