آشوب١۴ 〰️

کدوم ****** هفته اول بعد عید میره دانشگاه ک من رفتم‌؟!

ک گشنه و تشنه بمونم وسط این بیابون؟!

اونم بی یار و یاور؟!

وایییی فکر کنید به امید اون ی بسته نودل اومدم خوابگاه که تا ساعت 6،6ونیم چیزی خورده باشم بعد برم غذامو بگیرم که بعد پخت با بوی فوقه گوههههه نودل مواجه شدم😭😭😭😭 تاریخ انقضاش برای خرداد بود ولی نمد چیشد 😢

خلاصه با ساقه طلایییی کرم دارررر😬😬😬 ته دلمو راضی کردم

دلم میخواد حتی اون قابلمک بیچاره هم بندازم دور انقد بوی بدی میده🥴

توی اتاق تنهامممممم👀 با کلید یدکیه سرپرست درو باز کردم 👀

به نظر شما هم از بین این 6تا دوسته من همشون گاون که حتی یکی نیومده یا خیلی گاون‌؟! 🤔

دیشب دو ساعت خوابیدم و خیلی خوابم میاد ولی باید تا ساعت پخش غذا دووم بیارم😩😩

جورابامو نشستم هنوز :دی

ای ملت 

ای ملت

ای ملت

نرید پارک ملت😐

هیح

پ.ن: عا راستی میشه برید وب جدیدمو فالو کنید؟! 🥺👈👉 همین بغل آدرسش تو پیونداس... « urinmyeyes.blog.ir» ♡

سلام فداتشم خوبی؟😍😍 عاشق رایت لاگاتم 😂😂 خیلی خوب مینویسی رئاله رئال😂 خداییش ، چنل یوتیوب بزن ولاگ بگیر مثل نیلی 😂👍 

خیلی گاون 😂😂😂

 

راستی یادت نره برای وبت دکمه فالو بزاری تا بقیه بتونن دنبالت کنن 🥺💗 آموزش دکمه فالو هم برات الان میزارم برو به اینجا برات توضیح دادم، سوال اول بخش سوالات رایح نحوه ایجاد لینک و دکمه دانلوده حتی میتونی آخر پستت همینجا هم لینکه رو بزاری تا بچه ها با کلیک بر روش فالوت کنن💗

سلاااممممم فرهاننننن🤩🤩🤩قربونت خودت چطوری؟

😂😂😂 وسوسم نکن خواهشا از من بعید نیست یهو چنل یوتیوب بزنم😂😂

خیلیییی 👍👍👍 فکر کن هر اکیپی حداقل دونفرشون بود اصن یکی از رشته ها کل دختراشون اومده بودن بعد من :😐

واییی فرهاااااننن خدا خیرت بدههه😍😍😘 مدیونی فکر کنی تنبلیم میومد برم بین پست هات نگاه کنما👀😅 
اومدم امتحان کنم الان دیدم نمیشه بعده 10بار خوندن سوال اول فهمیدم جای پیوند جدید میزنم رو ایجاد صفحه جدید🤦‍♀️🤦‍♀️😂

سلاممممممم فداتشم 😍😍😍
من عالیم 😍💗
😂😂👍 خب خیلی عالیه خداییش ، به نظرم برو بزن 🤦‍♂️😍👍 من یکی که دنبال میکنم کاراتو 😍👍

شت🥺 پس تنهایی 😥 رشتت شیمیه؟ اره؟

😂😂 عیبی نداره 😂😂 ببین درست کار میکنه فقط u اول لینک وبلا

گتو باید کوچیک وارد کنی به همین خاطره که لینک فالوت کار نمیکنه برو از دوباره همونجا که بهت گفتم بعد وقتی میخواستی لینک وبتو وارد کنی که لینک فالو بهت بده لینک وبت رو با حروف کوچیک وارد کن 👍 و از دوباره دکمه فالو رو بزار تو وبت 👍💗😍

سلاااممم دوبارههههه ( خوبه همه سلاما رو تو گفتی و من میگم دوباره😂😂)

نایس😍
نکن فرهان نکن عزیزه من بذار به برنامه هایی ک چیندم پایبند باشم😂

اوهوم🥺 یجورایی.. پلیمره رشتم

ععهه دوباره بسم الله 😆 مرسی فرهان ❤️❤️❤️

خواستم بگم منم تو شستن جوراب خیلی تنبلم.

🤩🤝

اخرم نشستمش چهارشنبه پام کردم الانم تو لباسشویی داره چرخ میخوره😂👀

اینو و خوندم و یادم افتاد برم تاریخ مصرف نودلامو چک کنم و دیدم به به اینا هم تاریخشون گذشته 💔🤣

فکر کنم نجام دادی ... 😂

آفرین آفرین 😂😂

ازین به بعد واقعا ب تاریخا دقت کن چون حیف پوله آدمه :"(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان