I'm here to say that.. W_log

ی مدتی هست ک کم کارتر شدم و کمتر میلم اینورا

میخواستم یه رایت لاگ خیلی درست حسابی بنویسم بعده اینکه از دانشگاه اومدم

اما تا رسیدم تهران خبر فوت مونبین رو شنیدم و ب حدی شوک شدم که تو ایستگاه بی ار تی نزدیک بود بزنم زیرگریه :")

اوضاع توییتر وحشتناک شده بود(بله بعده مدتی طولانی باز رفتم سراغ توییتر) و منم صبح پنجشنبه قرار بود که زود بلند شم برم با مربیم رانندگی و بعدش برای پنجمین بار ازمون بدم... واقعا آدم گوهی شدم تو اون 24 ساعت بعده شنیدن خبر (البته اگر گوه بودن اخلاقم تو از شروع سال 402 رو فاکتور بگیریم)

تو محل آزمون یه دوست قدیمیه نسبتا تاکسیک ک نمیدونم چرا دوسش داشتم با اینکه اولویتش نبودم اون موقع ها رو دیدم.. اون آزمون داد (میدونم یسری کنجکاوید،رد شد، برای بار دوم) و رفت و من و یسری سوار شدیم

فکر میکردم بیشتر از اینا گند بزنم ولی خب بازم به مرام افسر و کمک مربیم و زور کردنای بابام😂 رفتم قبول شدم

شادی بعده قبولی اونجور نبود که انتظار داشتم..ولی خب بازم یکم بهتر از خنثی بودن بود

رفتم کتابخونه و قبلیا رو تحویل دادم.. تو فکر اینم که تمومش کنم و یکی از ما دروغ میگوید..

جفتش قشنگه.. به قتل و خودکشی ربط دارن.. اولی تا حدودی روانشناسانه و دومی بیشتر نوجوانانه بود.. 

الانم کتابای راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب و دروغ های کوچک بزرگ رو گرفتم بخونم..

هفته پیش دانشگاه تنها کلاسی ک یکم چیز میز فهمیدم ریاضی بود... باورم نمیشه بالاخره سره کلاس بعده مدتها ریاضی رو درک کردم.. البته بگم ماله همونجا بود و الان رسما یادم نمیاد از چی حرف زد😐😂💔

انیمه ناکجاآباد موعود رو دیدم و اولش فکر کردم چقدر وجه مشترک بین این انیمه و اتک ان تایتانه ولی خب.. میدونید درعین شباهت خودش بود.. نه یه کپی از اون یکی

الانم دارم درامای قهرمان ضعیف کلاس رو میبینم و انصافا پارک جیهون عجب کراشیه و خبر نداشتم👀 

یه قسمت از لست او آس دیدم و چندان حال نکردم نمیدونم قسمت بعدو ببینم یا نه

اینو نگفتم.. این محدثه چشم منو دور دیده اومده یه تنه 26تا کامنت تو کمتر از 24 ساعت گذاشته.. اصلا فکرشم نمیکردم وبم روزی بیشتر از 10تا کامنت منتظر تایید ب خودش ببینه😂😂 

سلام خوبی فداتشم؟ چطوری؟😍😍😍 

خوش  برگشتی ! 

ایوللللللللللللللللللللللللل بنازم 😍😍 که قبول شدی 😍😍👍 

کلا محدثه ها مهربونن ! مخصوصا وقتی دوست یه دختر میشن !

من خیلی محدثه دیدم که واقعاا دوستای خوبین 😍👍

سلام فرهاننن شکرخدا تو چطوری؟

مرسیی😆
😎🥃
بچه های باحالین محدثه ها واقعا (محد تو ب خودت نگیر😈😂) 

وااو عجب روزمرگی😅😅 اسم اون کتاب روانشناسی ک خوندی چی بود؟👀

طولم ب حضورت که  « تو فکر اینم که تمومش کنم» 

بچه های باحالین محدثه ها واقعا (محد تو ب خودت نگیر😈😂) 

وات د هل....

به خودم میگرم بدجورررررررر😂💔

ای بشکنه این دست که نمک نداره 

بشکن بشکنه بشکن

من نمیشکنم بشکن
اخه چیو بشکنم بشکن
😂😂🤪

هایی اونییییی

خوبی؟! 

دلم تنگ شده بود

هیییی هیکاروچان (چان نشانه اشنایی و صمیمیت بود یا سان؟! 🤔)

خوبم عزیزم تو چطوری؟ چخبرا؟
ایگوووو دل مهربونش رو😍🥺❤️

سلام شفا جون ~ چطوری دخترررر؟؟؟😍😍😍🤩👋🩷حالت چطوره؟

+ قبولی آزمون رانندگی  تو که باید جشن بگیریم کععع!!!😍😍😍🥳🥳🥳👏👏آفرینننن😆🥰یسس🤩✊️

۱۰۰ تا برچسب قلب تقدیم با عشق🥺🩷😳🫣

++ آخرم مشخص نشد به چه علت موبین  این اتفاق براش افتاد و دست به همچین کاری زد 🙁منم خیلی ناراحت شدم با اینکه زیاد از اعضا ی گروه خبر نداشتم ولی منم به نوبه ی خودم این درد رو حس کردم واقعا خیلی ناراحت کننده بود و منم غمگین کرد😔🖤🥺

+++و منی که دلم می خواد انیمه و کتاب متفرقه بیشتر بخونم ولی میدونم وقت تنگ است و کار ها بسیار🥲🫠 این تعطیلات هم طوری بود اصلا به هیچی نرسم🥲

++++چقدر خوبببب😂😂، محدثه چه کردهه~~ وب رو به عرش رسونده~😎* با ریتم آهنگی خوندن*

سلاااممم عزیززممم

قربونت تو خوبی؟

مرسییی😍😎🔥

آره واقعا.. اکثر کیپاپر ها واقعا ناراحت شدن:(

ایشالله یکم وقت ازاد گیرت بیاد😂💔

دیش دیری دیرین ماشالله شله شله شله😂

طبیعیه که یادم رفته؟! 😂

خداروشکر🤎

منم خوبم🤍

سلامتی و البته درگیری با درس و زندگی

از تو چه خبر؟! 

✨🤍

آره جانم😂😂 پیش میاد فراموشی

گوود

منم درگیری با درس و زندگی.. این وسطا یکمم خوشحالی و خنده میسازم واسه خودم دلم نپوسه😆

😂😂

 

 

بهترین کار همینه👌

یسسس یسسس😆👍

سلام اونی چطوری هایی؟

خوفی؟

بهتره الانا بپرسم بهتری؟ TT

جوری که بعد رفتن مونبین همه غم دارن TT

تبریک میگم فاینالی قبولیدی XD

ای استپ مادر اگر این را میبینی...

چجوری میتونی انفدر کامنت بدی مسنسمنسمسنمس

دستام با فکر کردن بهش درد میگیره XD

اری همین گفتیم یه عرض ابدی نماییم بعد صد سال امدیم بیان D:

سلااممم ستارهه😍😍😍

شکرخدا خوبم.. خودت چطوره احوالت؟
:")))))
گراسیاسسسسس بیب😆😆❤️✨
با لپتاپ میاد😂😂 یه تنه امار وبمو بالا نگهداشته 😂😂😎
خوب کردیییی دلمان تنگت بود😘😘🤩

وای نات مای چایلدددد

 

سلام فدات شمممم چه طورییی؟؟؟

قبل عید یادمه پیامت دادممم توی وبت ولی نرفتم ببینم جوابم دادی یا نه😂💔

والا چه جوری میشه این همه کامنت داد؟! همه شو مدیون جناب مین هستیم😂

خیلی وقت بود اینکارو نکردم😂

@ستاره

واییی هنوزم اینجوریم که یهو میگم ها کی مردههه ؟؟ چیی مونبین نه بابا مگه میشه !! چرااا آخه چیشد یهو و ممکنه برای بار هزارم بزنم زیر گریه 
خیلی هم نمیشناختمش فقط در حد چندتا اجرا ازش دیده بودم ولی جدااا خبرش خیلیی درد داشتت ㅜㅜ
بعد من اینجوری بود که اول با استوری سیاه نامجون مواجه شدم و سکته کردم بعد خبرو دیدم ... 

اوووو تبریکککککککک مبارک باشههه الان یعنی دیگه واقعا راننده شدی ؟؟ XD 

 

اصلا آدم هرجور اون خبر بهش میرسید شوک میشد😢



راننده ک بودم😎😌💅 الان افسر محترم اجازه دادن گواهینامه بگیرم ک وقتی زدم ب جاده استرس کمتر داشته باشم ک بدون این کفه دست مدرک چ غلطی کنم😂😂💔

میسیییی منم خوبمممم

به خدا که

حیحیحیحی 

ولی @محدثه

ممنونممممم

نههههه کی پیام داده بودییییی برای من چیزی نیومددددد مسنمسنسمسنسمنسمسمسمس

 

نایسسس😍


@محدثه 

@ ستاره

 

ودفففف؟؟؟ چه جورییی نیومده براتتتتتت مقاذبثصلخعهم

یادمه توی پسته نوشته بودی همین طوری آزمایشی

بعدش بچه ها زیرش نوشته بودن اینم یه سلام آژمایشی

منم اسممو گذاشته محدثه از klfamily و یه سلام آزمایشی فرستادمممم خهاقکثبهکثقک

واییییی چه جوری نیومدهههه😂💔

نگووو برای یکی دیگه پیام فرستادممم؟!😂💔 نه مطمئنم خودت بودی.. یه تم آّبی و کالباسی داشت تم وبتتت

از این تم های فرهان هم بوددددد

تو نبودی یعنییی؟؟؟؟😂💔

@ستاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان