جواب من به چالش کیپاپ>_<

هــــــــــــــــــــــــــــای  رفقا

مرسی از تک تکتون که شرکت کردید و میکنید^_^

THE END FOR ME

پ.ن:خیلی جاها به خودم زحمت ندادم انتخاب کنم یا حتی همه موارد انتخاب کردم

خوب کردم ^^شما هم اجازه داشتید حداکثر دوتا مورد رو از بین این یا اون انتخاب نکنید یا بگید جفتش^^عاااا>_<

پ.ن:بیاید بازم ازین چالش ها امتحان کنیم و منم سعی کنم واقعا خودمو به چالش بکشم>_<

از من بیاموزید همه رو انتخاب کردم 😎

به خودم رفتی 


.

سلاممممممممممم شفا خوبی فداتشم خیلی باحاله البته من کلا کیپاپر نیستم انجام بدم ولی طوفانی شروع کردیا 😍👍😂

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گودبوی خودمممممممم

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
دیدم کامنت ماله توعه انقدر خوشحال شدم که😍
خوبم گل خودت چطوری؟
😂😂ایتس اوکی ی چالش توووپ مخصوص خودت یا پیدا میکنم یا میسازم😎😉

😍😍😍 سلامممممممممممممممممممممم

😍 واقعا؟؟؟؟؟ پس هر روز کامنت میدم 😍😍😂😂

ایولللل همیشه عالی باشششششی منم عالیمممممممم😍 یسسسسسسسسسسس بسازززززز انجام بدم 😍😍

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام(90%محتوای کامنتای منو تو به هم😂)

یسسسسسسسسسسسسسس اخجووووووووووووووووووووووووووون مرسیییییییییی

.
خداروشکر عالی ای😍✨

😍😂😂😂😂 دقیقااااااا😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ایوللللللللللللللللللللللللللللللللللللل 😂 اخ جون چ حالی دارم میکنم 🤣🤣🤣

مرسیییییییییییییییییییییییییییی ممنونم از تو 😍💗

😂😂😂😂

از خندت خندم گرفته🤭🤭🤣🤣🤣🤣
آره دیگه مغز ملت رو بعد قرن ها فکر نکردن داری به چالش میکشی کلی حرفای ناب و متفاوت میخونی منم جای تو باشم کلی حال میکنم😂😎
قوربانتتتتتتتتتتت قابلی ندارههههههههه💛💛💛

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان