چالش نوزده سوال مرینا

۱. خودت را معرفی کن.

شفام یه جوون از دل موسیقی و تنبلی ^^

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

خواب؟!

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

سبزززززززززززززززززززززززززز ..حس تازه بودن میده سبکترم میکنه و راه نفسم با دیدن این رنگ باز میشه

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

اولش فقط یه قسمت از  کل اسم و فامیلیم بود و بعد برام به معنی این شد ک بخوام کمک کنم تا بقیه حال و حس بهتری داشنه باشن^^

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

کره و ایتالیا...آیدلایی ک دنبال میکنم ،غذاهایی ک دوست دارم امتحان کنم ،تکنولوژی و شهر  و طبیعتشون

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟

بینوایان ، دخترکفشدوزکی ، 12پرنسس 

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

نمیدوم ..ممکنه نویسنده یا شاعر شم.. شاید یه نوازنده تو ی بند....شاید معلم..شاید اشپز و حتی یوتیوبر!!! برنامه خاصی ندارم ونمیدونم

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

هیچ نکته باحالی جز کسب تجربه نداره

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

پاییز..تولدمه ..بارون میا..یکم سرده..ذرت مکزیکی همه جا پیدا میشه ... با پتو های گنده میشه خوابید و از زندگی کلی لذت برد><

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

پاستا چیکن آلفردو و قرمه سبزی و فسنجون

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

حشرات و مار..نمیدونم چرا

تنهایی.. یکم قلب ادم سنگین میشه و کلی دلیل پنهان:)

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

اره ولی مسئولیت سختیه و مطمئن نیستم بتونم از ی زبون بسته ی بیچاره مراقبت کنم

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

دراین لحظه تعطیلاتی ک بتونم با دوستام برم دوردور و کلی کلاس و یا حتی مهمونی

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.

عضو گرل بند لاک پشت های نینجا باشم><

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

لباسی ک معذبم نکنه ..همین

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

اندازه نوح عمر کنم تا ب همه کارایی ک میخوام برسم

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

دستپختم خوبه

یبار با کامپیوتر داییم فوتبال زدم  و 10 تا گل زدم  ک داییم بهم گفت گل ب خودب بوده و ذوقم ب فوتبال همونجا کور شد:/

ی توانایی الهی  پیدا کردن جایزه و کادو دارم برا همین  تولدام سوپرایز نمیشم :|

توانایی یادگرفتنم فوق العادس منتها حال دل به کار دادن ندارم

بقول ویلی ونکا اینو تو بگو><

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟

فیلم کمدی^^

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟

وقتی خودمو لوس میکنم و ایگنورمیشم(اخیرا بابام خیلی ایگنورم میکنه و میگه بزرگ شدی:/ )

دلم میخواست هرجور شده تو چالش شرکت کنم و حالا تونستم^^ ممنون مرینابابت چالش باحال جذابت

۱۱ منم اون ترسارو دارم
۱۴ فانتزی جالب داری من فانتزی دارم مافیا بشم🤣🤣🤣💔💔😑😑

واقعا ترسناکن

وایی مافیا هم خیلی باحاله🤩من وقتی وینچنزو دیدم تو اوج رویاپردازیم برا مافیا شدن بودم 😂🤣

و پاستا و سوال 16 هم صیم>>>
دیگه... اینکه توانایی یاد گرفتن داری ولی اراده نداری هم بدهTT چجوری میتونی از همچین توانایی‌ای استفاده نکنی؟:_)

جدی خواسته های من عمر نوح رو میطلبه تا تک تکشونو انجام بدم:")

ببین تا ی زمانی ب خوبی از این نعمت استفاده میکردم اما از یجایی ب بعد واقعا خسته شدم و موندم.. هنوز اونجور ک روحم احساس شعف کنه استراحت نکردم

واییی خیلی خفنه مافیا بشی من فیلم گرو و با برادر دوقلوش بود و دیدم دلم خواست مافیا بشم💔😑🤣🤣🤣🤣🤣

وایی گرو خیلی خوب بود داداشش از خوش مودتر بود😂😂

دیدی چقدر ماشین داشت داداشش؟ جدی اون موقع حسودیم شد😂💔

فکر کنم همه اینجوری باشن:") چون انسان هر چقدرم داشته باشه بیشتر میخواد-
حتما خیلی به خودت فشار اوردی..TT

درسته طمع ما آدما تمومی نداره

اوهومㅠㅠولی گذشت مهم الانه  ک ب خیر و خوشی بگذرونم^^

سلام؟
کسی هست؟🥲😂
شنیده ام که حالم رو از خانوم ویلی ونکا پرسیده ای🤡😁😂

سلاااااام به زهراجونن عزیزه دلها😍🤩

بله بله چرا کسی نباشه گایسا وبو مرتب کنم زشته شلخته باشه🤭😂
بلههههه درست ب عرضتون رسوندن دست ویلی درد نکنه 😆 
خوبی خوشی سلامتی دماغت چاقه چخبرا (فکر کن همشون علامت سوال داره😂) 

بسم الله
خیخثههقهقاتسح۲تثخقتتبخب
بلییی خوبم
این یه مدت یه چنتا کار اینترنتی میکردم پثل فتوشاپ و اینا و با یه سایتی کار مبکردم به عنوان ادمین
اصلا انقدرررر وقتمو میگرفت که دیگه داشتم دیوانه میشدم اخرا
و الان اونو دیگه تموم کردم و بلاخرههه برگستم بیان🥲😂🤏
دماغ من که چاقه
مال تو چی؟

خداروشکر خوبی

واو ایول بهت جدی حسودیم شد انقدر مفید گذروندی این مدت رو😲👍
به به پس باید جشن بگیریم😂🥳
دماغ من چاق بود الان یکم پفش خوابیده😂😭 روزاول پریودم با ی کار نسبتا سنگین یروز شد الان جوری بدن درد دارم ک حتی حموم ابگرم هم کمکی نکرد

فانتزیتو دوووسسسسس
من همیشه فانتزیم بود هکر شم...بعد بزنم اس ام رو هک کنم XD

😆😆

فانتزیتو واقعا دوست دارم 😯👍👍👍خیلییی بمبههههه اس ام هک کنی 😈 بعد اگه گیرت مینداختن میگفتی چون سهون گفته 😜😂🤣

به خدااااا
ببین من چه فن حرف گوش کنی اممم

اصن باید بهت مدال فن برتر داد اونم شخصا بدست اوه سهون😉😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان