آشوب٩ 〰️ (خواندن این مطلب اتلاف وقت شماست)

⚠️این پست هیچ بار خاصی ندارد و در صورت اتلاف وقت شما پاسخگو نخواهم بود⚠️

اخیرا زیادی خسته ام

خودسانسوری هام کم نشده که هیچ.. زیادتر هم شده

روزانه نویسی هام خیلی کمتر شده

روزایی که دانشگاه نمیرم سعی میکنم یکم ورزش کنم

کتاب چنین گفت زرتشت رو شروع کردم به خوندن و راستش عملا هیچی نمیفهمم ازش.. و این باعث میشه مغموم تر از قبل بذارمش تو قفسه ها و دوباره گوشی بگیرم دستم

حوصلم تند تند سر میره جدیدا

حتی اهنگ گوش کردن هم گاهی اعصابمو عین یه گوله کاموای بهم ریخته میکنه

گاهی بین دوستای جدیدم معذب ترینم

دخترا میگن یکم زیادی بداخلاقم با پسرای کلاس و اگه میخوام برام حرف در نیارن مهربونتر باشم😶

پسرای کلاس هم منو خانم معلم صدا میکنن از بعده کنفرانس

تو آزمایشگاه ارشد (لقب یکی از پسرای زیادی برونگرا و پرحاشیه کلاس) رو همگروه انتخاب کردیم این جلسه و انقدر غر زد به استاد ک "این خانم(منو میگه) بهم زور میگه و همه کارا رو تنها انجام میدم" ک استاد بهش گفت خوب کرده اصن 😂

غذاهای دانشگاه هردفعه یه ایرادی داره :/

چرا نت خیلی ضعیفه؟!

یساعت قبل شروع بازی ایران آمریکا با دوتا دخترای آرمی تو اتاق تنها بودیم یکیشون لالیسا و مانی گذاشت میخوندیم و من قر میدادم

بازی ایران آمریکا رو فقط برا این دیدیم ک کلاسای چهارشنبه کنسل شه و کوییز انتگرال ندیم💔 ک خب نشد که بشه

کمرم و قسمت ته کمرم که دمچه نام داره ( انشالله از نظر زیستی متوجه شدید کدوم قسمته زیاد شرح ندم) خیلی درد دارههه

از صندلی های قطار خوشم نمیاد

هم اتاقی های جدیدم بچه های خوبی به نظر میان

من مکنه اتاقم😂

اونی اکیپ مونم.. هفتاییم.. 4تاشون خردادی اند😐

خیلی ناراحتم یوتیوبم بالا نمیاد :(

اینستا هم بالا میاد ولی نه دایزکا باز میشه نه میتونم درست حسابی استوریا رو چک کنم.. نیاره سنگین تره😒

جیسوگ سایتو اپدیت کرده و چت ها به فنا رفته برام.. باز نمیشه💔😐

سردمهههه

مرسی 

ایح

بای

قبل خوندن پست : به حرف هایی که از وجودت...از ذهنت بیرون میان اینطوری نگو. ادمها باید بخاطر اینکه یه نفر میاد و ذهنیات و زندگیشو براشون مینویسه اونم اینقدر بی‌پرده شکرگذار باشن. من یکی که هستم و مطمئنا بعد از اینکه چندتا تست زدم میام و با دثت میخونمش.

اوه ویلی:))) خیلی خوشحالم میکنی.. درواقع دلگرمم کردی

بعضی وقتا حینی ک خودمو نشون بقیه میدم میترسم نکنه غیر از آدمای دورم حتی این بخش از وجودمو از دست بدم..
مرسی بابت بودنت حنا♥

هم اتاقی هات ارمی ان؟! ~ واقعا خوش شانسی👌

اوه نه

درواقع دوستم و هم اتاقیش آرمی اند
یه دوست دیگم اونجا آگاسه اس و اتاقی ک یه شب مهمون بودم با یه اکسوال اشنا شدم><
گاهی خیلی خوش شانسم، قبول دارم🤝

بابات قبول کرد بری خوابگاه؟؟
منی که سر بازی اشتم دعا میکردم ببازیم امتحان هندسه بدیم XD

دینااااا چطوری؟

یپ هانی ><
عجببب😯😯 من غیر اینی ک گفتم کنجکاو بودم بدونم ادعای اونی ک میگفت از آینده اومده و میدونه 3_1 ایران میبره واقعیه یا نه که رید😂💔

جای دمچه فرزندم بگو خاجی علمیش هم ساکروم نام داره که اونو بگی کلاسش بیشتره😎 (البته اینو بگم دمچه قسمت انتهاییه که اسم علمیش کوکسیکس نام داره که زیاد جالب نیست😅)

واسه نشستن زیاده سر کلاس یکم تغییر پوزیشن بدی حله👌

جهت اطلاع عمومی👆
ااوه دکتر عزیز♥ㅅ♥ممنون بابت آگاه کردنم.. عحب اسمای عجیبی میذارن ولی😶
عزیزه من نیم وجب صندلیه چ پوزیشن دیگه ایه میشه نشست اخه😂😔💔

سییلامممم اونیی
دانشگاه خوش میگذره ها😂😭
خوش به حالت
برا ما امتحان استانی فشرده گذاشتن خیلی خستم شدههههه
و 2 ماهه نیومدم سایت
این بدههه

سیلااااممم کلوچه

اصن انقد خوش میگذره ک نگم برات😂😭
اوهه😯 حسابی رز مارو مشغول کردن.. فایتینگ رز ❤️✨
این بدهه:) 

خوبممم تو خوبی؟؟چخبر؟؟انصافا از وقتی خطمو خاموش کردم احساس دلتنگی زیادی دارم :"
عههه تبریک میگممم فاینالی پیروز شدی^^
😂😂نه من فرداش رفتم گپمونو چک کردم دیدم بچه ها کل تیمو به فوش بستن که چرا نبردید امتحان ما کنسل شه :/ در حالی که همشون صب میگفتن نباید تعطیل شه..
جالب تر اینجاس من میگفتم ببازیمممم بابام میگفت بزن اون گلو لامصببب بعد کم مونده بود دعوامون شه😂😂😂

هی بدک نیستم.. شکر خدا نفسی میاد و میره.. ایگوو:")

کامساهه😆
عحب وضعی😂😂💔 ما تو نمازخونه خوابگاه بازیو با بقیه دیدیم هرکی یچی میگفت  اصن یچیزی ها😂😂

وایییی، جدا؟؟
هققققق چه خوبههههه •~•

یپ

انشاالله قسمت همه^~^

الانم بزنم بر ملاجت یا خیر ؟
دیگر هرگز به افکار و روزمرگی ات اتلاف وقت نگو منظورم این است خطاب نکن
وای سخته دیگ نمخ رسمی حرف بزنم گاد
و منی که طرف امریکایی بودم چون خیلی کراش بودن..

یاخدااا نزنن لدفن نزن 😥😥دیگه نمیگم

راحت صحبت کن بابا جلسه اولیا نربیان نیومدی کهXD
دیدی اون کله فره و کله سفیده چ ناناس بودن؟!! 

🫂🫂
😂😂البته بگما بعد از اینکه امتحانو گند زدم ز کار خود پشیمان گشتم ولی خب دیر بود .. لامصبااا صاف منو انداختن جلو معلم سر میز خودشون پشت سر من کتاب وا میکردن به هم میگفتن در حالی که اصن استراتژی از من بود من خوم اون روشو بهشون یاد دادم :/
شفا حس میکنم الان دارم درکت میکنم..نقش کوزتو ایف کردن بسی سخته :" هرر دفه دارم خونه جارو میکنم میگم شفا میگفتااا..

ای دل غافل... الهی ای نارفیقان با کارنامه هایی قهوه ای امسال به اغوش خانواده رفته و دمپایی خیس ابری مامانشان به استقبالشان رود (تحت تاثیر کامنت قبلیم😂😂)

حیح:") به انجمن کوزتان خوش آمدی دلبدم

خواهش می کنم👍❤️
البته می دونی حق داری اینطور فکر کنی خودم وقتی آناتومی می خونم به این می کنم آخه کدوم بیکاری نشسته برای ذره ذره استخوان و عضله و رگ و.... بدن برای حفره و برجستگیشون و .......... اسم انتخاب کرده🥲😐😐

سعی کن هر نیم ساعت به یه جا فشار بیاری به یه پا به یه طرف دیگه ... چاره ای نیست فرزندم بیماری جیپ(کیست پیونیدال دقیقا زیر همون استخوان)که شروعش با درد همون ناحیه است ممکنه بگیری

^~^ *فینگر هارت نذاشته‌ی کیبوردم تقدیمت

بخدا قدیمیا زیاد بیکار بودن.. نکه گوشی و اینترنت  نداشتن برا همون 💔
اوه.. گستردگی بیماری ها خزانم کرد!! تا حالا اسم اینو نشنیده بودم 😶 دیگه جدی یه حرکتی میزنم شده وسط کلاس پا میشم رژه میرم!! 

وای کله سفیده اسمش دست بودم شماره بیست چهار فرفری هه هم اسمش ساجرت بودگاد بودنننن ریم هم خیلی ناز بود اونکه موهاشو بسته بود مدافعشون
وای شفا خوبی؟

تو چ پیگیری ک اسمشونم یاد گرفتی لعنتی😯👍

اونم گشنگ بود✨
ایم فاینن.. میگم.. جرعت حقیقت بازی کردی؟! بخاطر اسمت میگم *سعی نخندی شفا 😅👀

دقیق نگا کردم وگرنه همون یبار بود یه کنکوری وق نداره به این کارا هعی
یس
کاملا مشخصه ک ج ح بازی کردم یونو ؟
ایمم بارانه ولی احتمالا یادت نیاد

میفهمم *استیکر بغل نداشته‌ی کیبوردم

یه ای نو 👌
اتفاقا قشنگ یادم میادت با اینکه زیاد چت نکردیم.. دینا خیلی دوست داره راجبت گاهی صحبت میکنه

هعیی اشک *
😂🖐🏻
اره وقت نیست وگرنه که سر میزدم .. اره منم عاشقشم خب

گریه نکن.. نه گریه کن.. کنکوری گریه نکنه کی گریه کنه🥺💔


تچکرات بابت همشون♡ اومانا 😍

🥹❤️❤️
آره واقعا😔👍👍👍
ببین اون قسمت استخوان وقتی تحت فشار باشه اول درد میاد بعد قرمز میشه بعد یه سوراخ ریز درش ایجاد میشه که بهش میگن کیست پیونیدال یا کیست مویی چون یه مقدر چربی و مو های ریز داخلش جمع میشه.اون قسمت چون فقط یه لایه پوست نازکه استخوان برای اینکه در معرض تماس مستقیم نباشه یه آبسه کوشولو زیر پوستی برای خودش می‌سازه!!
بهش میگن بیماری جیپ چون اولین بار تو جنگ جهانی بین رانند های جیپ که زیاد روی صندلی می نشستن دیده شد!!
آره حتما مراقب باش که درد با تغییر پوزیشن رفع میشه حله👍

واااو😯 عجبب

یه سرچکی زدم چشمم به عکساش خورد منقلب شدم.. عین بقیه بیماری ها اینم دردناکه💔
تنکیو وری ماااااااااااچ بابت این توصیه ها و اطلاعات💖

😂😂ادبیاتووو
علاوه بر کوزت خونه خودمون تا اطلاع ثانوی کوزت خونه مادربزرگ گرام نیز هسدم :///

وقتی فردوسی درونم بیدار میشه 😂😂

این دیگه فرای بده.. فاجعه اسㅠㅠ

😂😂😂
فرار راه خوبیه!!

فرار از چی؟ 🤨 

ز منزل*-*

هومم.. آره خوبه👌

خواهش میکنم عزیزم، سو مراقب خودش باش🥰❤️👍👍

کلی مرسیی مرسیییی مرسییییییی.. چشمم>~< ❣️ تو هم مراقب خودت خیلی باش  و اوه مراقب این مهربونیت هم باش ❤️ 🥰

البته 🥹
مرسی کاری نکردم 🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️

راستیی

من خیلی صاحب وب بدیم😅🙈
این همه صحبت کردیم و رسم ادب بجا نیاوردم.. افتخار معرفی ندادی بهم👈👉😅

عیبی نداره😅
این منم که دوست دارم وبها رو فالو کنم و بعد یه مدت سایلت ریدر بودن یهو بی مقدمه کامنت بزارم😂
شیما هستم و ماه گذشته ۲۰ ساله شدم🤧

😂😂
خوشبختم شیمای عزیزم ✨
منم زینبم ملقب به شفا و ماه گذشته 19 ساله شدم😆
جفتمون آبانی ایم یعنی؟! 

همچنین زینب جان❤️👌
آره ولی با اختلاف یه سال، چقدر باحال 😎👌

😄

آره واقعا😎 

صیم منم مکنه‌ام تو اتاقمون😂

حس عجیبی داره دقت کردی؟ 😂

مخصوصا اگه تا الان جزو اونی/هیونگ لاین اکیپی گروهی جمعیتی بوده باشی

فق بچه صدام میزنن😂😂 نمیدونم این اصطلاح رو میدونی یا ن (سون‌بِشیح) برا بچه استفاده میکنم😂ولی شیطونی هم میکنم کنارش زورم میگم😌
نه والا اکیپی هم ندارم..خخ

یکی بم بگه بچه قلبم درد میگیره😂💔 نه نشنیده بودم تا حالا😯

زور گفتنو منم هستما😂😂✊ منتها نمیدونم چرا تو خوابگاه اون فرشته درونم هوشیارتر از شیطون درونمه🤔😂

من مشکلی ندارم باهاش ولی تو خوابگاه بگن نه تو کلاسو محوطه دانشگاه 😂 یس عادیه نشنیده باشی چون کامه ترکیه^^
نه من تو خوابگاه برعکسم😂شیطونی میباره ازم..

اوه تو دانشگاه و کلاس دیگه بدتره😂😭 اهان😲

منو تو باهم خوابگاه رو به تعادل میرسونیم🤪😝 (مثلن من دیگه خیلی فرشته ام😇😂😂) 

اره خودمونی بهتره🤭یبار تو اونیکی اتاق صدام زدن بچه جوری به اون هم اتاقیم کوبیدم بیچاره تا سه روز بازوش درد میکرد😆
😆اره اتیشش نزنیم به تعادل میرسونیم. خخ

من هنوز نزدمشون انشالله لازم نمیشه به اون مرحله برسم😂

یسسس😆🤟

دیر یا زود میرسی😄...
😁😁

غیرقابل انکاره😔😂

اوکی اینجانب از طریق اعتصابات کی ال فمیلی به خاطر صفحه چت اینجارو شناختم😂

بححح اینجاروو ویمون افتخار داده 😎

جدی؟! بازم همین غنیمته
چطوری؟ 

مننن مانده‌اممم تنهای تنهااااا

تنها میانهههههه وببب شفااااا

آرههه نمیدونستم وب دارییی
ولی صفحه چت من امروز اوکی شده دیگهه مرسی میگذرونم
تو چطوری؟

الان دیگه میدونی😆

عهه خوش بحالت.. دستت به جیس رسید بگو برا منم ی فکری کنه😢

سلاااام 😍🤗 خوبی خوشی؟😃
آخ میدونم چی میگی منم ۳ سال پیش کتاب طریق بسمل شدن رو شروع کردم اما خب خیلی کلمه های سختی داشت و هیچی نمیفهمیدم ازش برای همین نخوندمش دیگه😅
آره یه ذره مهربون تر باش ولی همینطور با ابهت بمون 😄😂
چقدر استادتون خوب گفت بهش 😂😂
غذاهای دانشگاه کلا همیشه همین طور بوده از مامان و بابام که رفتن دانشگاه تا یکی از دوستام که رفته دانشگاه همشون توی این هم عقیده ان 😅🤦‍♀️

سلاااااااااااااااااام به سهای جذابمممم😍😍 ایم فاین سیس وات ابوت یو؟

امروز اومدم یه تیکه از کتابو خوندم ویس گرفتم فقد واسه مدل خوانشم به به چه چه کردم😂😂 اصن هم اهمیت ندادم نمیفهمم ولی اخرش کم اوردم💔😐
چشممم😎👌
به نظرم از بین دانشجو ها حداقل یه دوتا بااستعدادش برن اشپزخونه یه مزه کنن غذارو یا نگاه کنن کافور نریزن😂😂 اینطوری بهتر نیست خدایی😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان