W_log.. It's my daily note

خب دوباره شفاتون با یه اسم جدید برا پست هاش

مدل جدید (البته برای من!!)

..

عجب هفته ای بود این هفته

دانشگاه رفتنی اسنپیه گفت کارتش تو پمپ بنزین جا مونده سره راه برداره؟ ما گفتیم باشه.. رفت گفتن فرستادیم شرکت.. که خب یکی از دخترا گفت ما کلاس داریم لطفاً مارو برسونید بعد ب کارتون برسید.. مسیر هم چون یکم تغییر کرده بود تیزی دست این بچه بود و هی میگفت زینب درست میره؟ نزدیکیم‌؟ غلاف کنم؟

..

اینترنت دهی دانشگاه عالیهههه.. جلو انتشارات دریغ از یه خط بعد تا میری وسط راه ماشین رو نت فایوجی میشه‌:/

.. 

سه شنبه صبح دخترای قمی اکیپ اومدن خوابگاه باهم صبحونه بخوریم.. بابای اونی که سری پیش گوجه خیار خرید برامون این دفعه نون سنگک گرفت و مامان دوستمون پنیر و گردو و کره و مربا داد :) خامه شکلاتی هم 4عدد داشتیم جز رزرو خوابگاهمون بود... جاتون خالی چسبید^^

.. 

اون آگاسه اکیپ ک گفته بودم؟ اون همین زودیا عروسیش عه و همسرشو رو  «پسرک جومونگ نما» سیو کرده.. عاشقانه نیست؟! 🥺😍

.. 

برید کنار که استاد فیزیک بیان شفای اعظم میخواد خودنمایی کنه!! نیم ترمو از 5 نمره 2گرفتم *سیس خفن بودن

..

چهارشنبه فقط یه کلاس ریاضی داشتیم که با بدبختی نیم ترمشو انداختیم برا هفته بعد.. 30 دقیقه وقت تلف کردیم و سوال پرسیدیم تا اومد شروع کنه تدریسو برق رفت!! مگه میشد جمعمون کرد.. برق اضطراری هم چشمک زد رفت!!! 10 دقیقه نشسته بودیم همو نگاه میکردیم تا برق بیاد استاد درس بده

.. 

امروز بعده حدود 4،5سال رفتم کتابخونه ای که نوجونی هام میرفتم.. کتابدار اونجا منو شناخت!! گفت خیلی وقته نیومدی ازین طرفا... حقیقتا برگام ریخته بود.. حس خوبی هم داشت.. برا ثبت نام مجدد مدارکم کافی نبود شنبه دوباره میرم..

اونحا کتاب دکتر جکیل و آقای هاید رو دیدم.. میسویااااا بالاخره قراره داستانشو کامل بخونمممم>~<

راستیییی میسویااااا الان دارم کاور استیل ویت یو ویمس رو گوش میدم:") حقیقتا گلبم ♡

هلوووو مای فرند چگونه‌ای؟
من خودم هفته‌ی به شدت کوفتی‌ای رو گذروندم... شاید دردش هم هیچ وقت خوب نشه البته... هفته‌ی بدی بود کلا. اینقدر دلم میخواست یکی رو داشتم بغلم می‌بود می‌گفت طوری نیست،خودت تلاش کن تااون موقعیت رو بهتر کنی، خودت هم پس کارات بر میای، تو وقتی تصمیم میگیری یکی رو از زندگیت پرت کنی بیرون کار خوبیه ولی پاش وایسا و ثابت کن تصمیمت اشتباه نیست... ولی هیچکس نبود... من اینجا توی واقعیت یه دوست هم ندارم یونو؟ دلم میخواست یکی بغلم کنه حس آرامش بده بهم... بازم نبود...
حتی تولدمم غریبانه گذشت...
چرا دارم اینا رو میگم حال تو رو هم دارم میگیرم نمیدونم😂💔
هرچی بود گذشت ولی مای فرند. زیاد نگرانم نشو. چون من همیشه همه چی رو توی همون گذشته نگهش میدارم البته تنفری که ایجاد شده برام شاید یه مدت موندگار باشه... سو الان خوبم😁
خواستم یه حاضری زده باشم بگم I'm still alive 😂
پ.ن. اینجا داره حسابیییییییییی بارون میاد😁

هییی محددد ایم نایس

الهی:(
اوه شتتتت.. شت شت شت و کلی فاکککک😑😑 تولدت رو یادم رفت تبریک بگم😑😑خاک بر سرممم.. هولی شت.. لعنتیییی.. زینب تو دیگه رسما ریدی تو رفاقتا😑😑اون دنیا این محدثه رسما تولد همه رو داره یادم میره😭😭😭 زوال عقل گرفتممم😭😭😭
محد فرندکم با تاخیر زیاد و کلی شرمساری تولدت مبارک.. کنکورتو بده ببینمت جبران کنم برات 🥺❤️
بیا درددل کن برام.. به میسو گفتم به تو هم میگم  هرموقع غم داری بیا پیشم حرف بزن یا اصن هرجور میخوای نشون بده غمت رو.. نذار تو دلت بمونه غمباد بگیری♡
خوش بحالتتتت.. اینجا بقدری هوا الودس ک میخام برم قممم دیگه نیام این شهرخراب شده😭😂اسمون تو روز روشن سیاهههه💔🤧

هعی... ایم سم یونورسیتی داره خیلی مشتاقم می‌کنه برم دانشگاه😂

ودف... این چه نمره فیزیکه؟ وای اگر من بودم سکته میکردم... یه مدت کوتاهی از اینا بودم که اگر 20ش میشد 19 گریه میکردم... بعد اومدم تیزهوشان برام عادی شد 18 بگیرم که خیلی کار سختی هم بود... ولی انصافا 2 از 5؟ الان اگر من بودم مو روی سرم نبود دیگه😂😂😂
هعی هعی... استیل ویث یو رو که میسو خونده خیلی دلنواز شده انصافا قشنگ خونده. البته ناگفته نمونه منم برای میسو به خاطر اینکه اشکمو باهاش در آورد یه آهنگ خوندم که اونم اشکش در بیاد تلافی کرده باشم😂😂😂
*پ.ن. بارون اگر جا داشت میومد توی خونمون دیگه از بس که داره چپ میزنه😂*

😂😂😂بیا بیا


من از کلاس ششم که یبار علومو 13 گرفتم فهمیدم بهتره خودمو جر ندم چون ممکنه بازم گند بزنم😔😂

قبوللل نیسسس منم اهنگتووو میخوامممممممم😭😭😭😭😢😢😢 گل شبدر چ کم از لاله‌ی قرمز دارد که براش اهنگ نخوندی؟ 🤨

😂😂 

اینکه تو داری به خودت سر اینکه یادت رفته تولدم رو تبریک بگی نمد چرا داره از خنده جرم میده😂😂😂😂
عزیزمی... ایشالا نتیجه بگیرم کنکورمو T_T والا لعنتی خیلی سخته همش بالا نگه داره نتیجه قلمچیو... یهو میاد پایین دلم هُری میریزه
آیگوووو باشه چشم چشم. واقعا خیلی دوست دارم تو و میسو و ماهی رو از نزدیک ببینم
برای اینکه حرصت بگیره تاکید کنم امروز هم داشت بارون میومد یه چند ساعت؟😂💔 واقعا عجیبه ولی... معمولا بارون نمیاد.. سالی یه بار هم زوری میومد الان اینقدر..! البته من که کاملا راضیم. امیدوارم خدا کاری کنه بیشتر بباره... خاک اصفهان و زاینده رود خشکش تشنه‌ان...

خیلی ممنان که میخندی 😂😂😔


وییی من اون میسو رو ببینم فقد میچلونمش درونگرای فسقلیه خوش صدای خوشگلوووㅠㅠ به خانوادش پس نمیدم... همین کارو با اون ماهی بلا ب جون گرفته میکنم میارمش خونمون درو قفل میکنم مامانش اینا بیان اینجا ببیننش برن😂😂
جدییییییی؟ ؟؟ دلممم باروننن میخوادددد.. اصن برنانه کنکله محد جان چ بخای چ نخای دارم ساک میبندم بیام خونتون مهمونی😎👜

منم یه بار امتحان جبر کلاس هفتممو گرفتم 13... البته تقصیر خود معلمش بود اینقدر سخت امتحان گرفته بود :| بالاترین نمره فکر کنم 17 بود اصلا :|

*نگاه کردن به راست* *نگاه کردن به چپ* *صاف کردن صدای خود* *چشم‌های خود را عین گربه شرک کردن*
اگر بهت بگم تحت یه عملیات انتحاری که داشتم از روی لب تاپم هرچی فیکشن و آهنگ و فن آرت داشتم پاک میکردم، آهنگی که هم خوندم باهاشون پاک شد... با خنجرت میوفتی دنبالم میکُشیم؟
البته جاست فور یو دارم خودمو به قسمت تقسیم می‌کنم یه آهنگ بخونم... ژاپنیه ولی بسی زیباس... دلم میخواد پلیش کنم ساعت‌ها گوشش بدم... باورت میشه؟

اتقد بدم میاد ازین عقده ای بازیه معلما 😒


*نگاه کردن ب راست *نگاه کردن ب چپ * ندیدن خنجر خود *رفتن به سمت دیوار مخفی* برداشتن یه قمه *دورخیز *حملههههههههه

من الان تو باورپذیر ترین حالت ممکن ام خواهر😂😂 جدیدا حتی دارم جاز و بالاد گوش میدم برگای خودم ریخته

سلام شفا خوبی خواهر ؟
همیشه از اینا بنویس عالیه😆😂😂😂
ی پیامی داشتم برای محدثه ی عزیزم ؛
سلام محد خوبی؟ محد منو نگا ؛ وقتی این پیامتو خوندم"لعنتی خیلی سخته همش بالا نگه داره نتیجه قلمچیو... یهو میاد پایین دلم هُری میریزه"...[از وب شفا برداشته.. بدونه اجازه هم برداشته.. خجالتم خوب چیزیه بچه جان =/، شفا جر خوردم لهنتی😂😂😂 ]
اومدم بگم بهت که به عنوان یک کنکوری که همین چن روز دیگه کنکور داره...امسال ی دونه هم آزمون ندادم محدثه باورت میشه؟؟ پشتیبانم بهم اجازه نمیده دختر جان ! میگه یک ، اینا سوالاشون استاندارد نیس دو ، نتیجش تضعیف روحیه میکنه برات ! سو حق نداری ی دونهههه آزمون بدی گفته باشم... البته این چیزی بود که پشتیبانم بهم گفته؛
خواستم بهت بگم انقدر دلت هری نریزه که با همون دمپایی میزنمتاااااااا🙂😂 به امید موفقیت هردومون😌💎💙
محد راستی منم خیلی دوس دارم ببینمتااا گز فراموش نشود که آردیشو دوس دارم😂😂😂""راستیییی ی سوسو به جفتتون بدم که اینجا بعضی اوقات کل هفته بارونه و میشه گفت اکثر اوقات بارونههههه بقول رعنا یوهاااهاااهااااااا😁😁😁😂😂😂""
جررر شفاااا از دست تو دخی بلااا ریکشنم نسبت به این پیامت(همین کارو با اون ماهی بلا ب جون گرفته میکنم میارمش خونمون درو قفل میکنم مامانش اینا بیان اینجا ببیننش برن😂😂)
بریم تو خونه فقط ؟ بعد تو خونه میخوایم خاله بازی کنیم نه ؟ یااا منو از بیابون بکش بیرون لهنتییی😂😂😂

سلاااااااااااااااااام.. ازینورا گذری ذلو هرجا میخای میبری ی روی خوش نشون نمیدی مارو میکشی با این دلبری 🤪😂

یا ابرفض محددثهههه ماهی یه پیام برات داره😂😂
دیدی متن کپی رو؟ 😎😂 برام سوال بود کی میاد هی تیکه تیکه از متن و کامنتا کپی میکنه نگو تویی😂😂
پشتیانت درست گفته جدی.. کاظم و جوکار و تقی و نقی ارسطو و پرستو فقد میخوان ازین ازمونا ب ی نون و نوایی برسن😔

لعنتیییاااااا من باروننن میخاااممممممم انقد دلمووووو نسوزووونیدددددد😭😭😭😭... اکشال نداره اصن فردا میرم قم حداقل یه اپسیلون هواش تمیز تره شاید یه دو قطره بارون هم زد:/

نگا تروخدا 😐 یه ماهی معصوم سپرده بودیم دست میسو نگاه چ بیابونگردی تحویل ما داده😐😂😂 نخیر میشینیم فقد گِل بازی میکنیم 😁👌

جرررر فداات😂😂😂💙💎
😌👌💎
جررر نگو که برات پیام میومد یکی داره کپی میکنه؟ خووو جرررر😂😂😂😂😂😂😂
اره والا پشتیبانمو بسیییی زیاد چوآ بیکاز درست زیاد میگه ، بهم گفته اگه دوس داری سوالای قلم و ببینی شنبه صبح تو سایتاا پره😆😆😂
بیا پیش خودم اصن!از این O2 فراااوان در هوا لذت ببر!!😁
بله بله؟؟ ماهی معصوم؟! جررر نه خواهرم بنده از اون اول منشی تور های بیابون گردی بودم منتها ملاحظه ی مکان و زمان و جمع و میکنم و معصوم دیده میشم😔😅😆😂
عوففف گل بازی چوآ ؛ شن بازی چوآآاااا [میسویااااا دارم یاد خاطرات سمی میوفتممم جر]
ولی در کل خیلیم عالی اصن هر بازی شفا پیشنهاد دهد خوش است😂💙💎

😂❤️

نه ببین یه قسمت هست تو منوی وب ب اسم مالکیت معنوی.. هرچی از وبت کپی بشه نشون میده😂😂
😂😂
محد توکه آدرس ندادی رامو کج کردم برم خونه ماهی اینا.. فعلا خدافضضض😂😎👜
اوههه این فکت از اتک های رز و دینا هم دردناکتر و سهمگین تر بود😂😭
مرگ چوآ درده چوآ زهره هلاله چوآ😂😂
بیا با دم شیر بازی کنیم پس👿👿☠️

@ماهی+شفا ( میدونم همه تون از روش میخونید 😂)
سلام عزیز دل چه طوری؟ چخبرااا؟ دلم برات تنگ شده عزیز😂 موندم کی میشه دوباره بریم خرید... منتها باید یه پارک خوب پیدا کنم قبلیه وضعش خوب نبود😂
اوه اوه... آره خیلی ها مشاورهاشون اجازه نمیدن قلمچی بدن... متاسفانه من مشاور ندارم چون همین جوریش وضعم خوبه... 4 تا درس اختصاصی هر روز میخونم باز شماها یه عمومی دارین... من ندارم. خلاصه تهش اینکه 4 تا درس مشاور نمی‌خواست... از طرفی من مامانم میشه گفت کمی سختگیره روی درسام...؟ توی مغزش رفته قلمچی خیلی فلانه بیساره. بعدم یه چیزی بره توی مغزش دیگه در نمیاد متاسفانه. هر چی بهش میگم به حان خودم فقط به یه ریاضیش نگاه کنی همه ش عین ریاضی 1400 میمونه، فرقی بین اونی که حالیش هست و نیست، نیست نمیپذیره... در نتیجه ناخودآگاه وسواسم داده روش. البته این وسواسسم روی نمره خیلی قدیمیه... از کلاس پنجم تا حالا همچین مشکلی وجود داره باهام. سو... دونت ووری؟
ولی مرسی که به فکرم بودی عزیز دلم💞 برام کلی ارزش داشت. نمیدونی چقدر حرفات حس خوبی بهم داد. این مدت یکم اعصابم سر جاش نیست متاسفانه.😕

😂😂😂 شخصا از گز خوشم نمیاد ولی مامانم جون میده براش😂 نمیدونم والا... چیز خاصی توی گز نمیبینم... مامانم فقط گز پسته ای و بادومی میخره نمیدونم بقیه مزه هاش چه جوریه. آردیش خوبه حالا؟😂😂

آره دیگه جمعتون با شفا شی جمعه قشنگ... منم که مای فرند زده با قمه کشته چون اهنگمو پاک کردم، میتونید وقتی جمع شدید خونه شفا شام غریبان برام برگزار کنید💔😂

نه دیگه عزیزم دارم میگه... خاله بازی نیازی نیست بیب، باید برام شام غریبان بگیرید چون شفا منو زد کشت نذاشت آهنگ جدیدمو بدم بیرون😂

ناموسا همه پیامارو میخونم😂😂 فقد گاهی پیامای میسو به تو رو نمیخونم چون یجوری میشم😂🤣


مامان بابای وسواسی رو درس و کنکور بخدا 1000تا جون از آدم کم میکنه😢🥺 اینکه خودتم وسواس داری به توان دو میکنه داستانو😂😭💔

گز خوبه اگه لای دندون گیر کردنشو فاکتور بگیریم😋 دفعه اخر ک من گز آردی خوردم نصف مانتو و شالم سفید شده بود😂😂😂

شام غریبان🤣🤣🤣 میخوام به یاد فرندشیپمون اون اهنگ فرند ویمین رو پلی کنم اون شب 🤧🤧

ببین خونی و زخمی ولت میکنم ولی باید یه ترک مخصوص برا من منتشر کنی؟ دو یو اندرستند؟ 🤨 

@ مای فرند😂

ودف آهنگ جاز و بالاد؟😂😂 من سطح آستانه ام برای گوش کردن به این آهنگا خیلی پایینه... نمیگم گوش نمیدما، چرا میدم ولی عام، یه جوریه😂 خیلی شیپور وسطش بخوره و اینا اعصابم داغان میشه جانا😂 (اونوقت کسی داره این حرفو میزنه که هارد راک و متال گوش میده...)

ولی جدا از شوخی دارم یه اهنگ تمرین میکنم. ژاپنی بود ولی یه نسخه انگلیسی ازش پیدا کردم دارم. حالا وقت گیرم بیاد باید متنشو بنویسم روی کاغذ تمرین کنم از روش. ریتمش تو ذهنمه ها ولی یهو ژاپنیش میاد بالا😂 باید عادت کنم به انگلیسیش

ساک میبندم میام خونه‌تون... آره عالی میشه مخصوصا توی مجتمعمون چندتا گربه هم داریم چون فصل جفت گیریه یهو ناله کردناشون ساعت 2 شب از خواب بیدارت میکنه بسی لذت میبری و اصلا هم از اینکه اون ساعت توسط چنین صدایی بلند میشی فحش نمیدی به من😂😂 این گربه های گرام پارسال هم همینقدر صدا میدادن بعد امسال 3 تا گربه کوچولو داشتند.. وای خیلی ناناز بودن🥺 به جان خودم سال دیگه من بچه اینها رو نبینم به خاطر این همه ناله شون میزنمشون 😑💔

بخداا😂😂😂 تازه وسطاش یهو فاز تهیونگ رو میگیرم ک تو اینستا ویدیو گذاشته بود تنها وسط بار اسلو میرقصید🤣🤣😎

راک وطنی هم گوش میدم😎🤘 بروبچ ازشنبه کارشون درسته بااهنگاشون حال میکنم (الان برگای همه میریزه بابت تنوع سلیقه موسیقیاییم😂😂) 

یه داستان مشابه منم با اهنگ رز کیونگسو و ورژن انگلیسی و کره ایش دارم😂💔 منتها موقع گوش دادن ورژن کره ایش یهو انگلیسیه میزنه بیرون😂

ببین برنامه اینه من میام اصفهان باهم 2نصفه شب از سمفونی گربه ها لذت می‌بریم بعد میریم خونه ماهی اینا 😎😂

وای جر😂 پیامای منو میسو رو چرا وقتی میخونی یه جوری میشی؟😂

وای وای داره این امانم میبره از وسواس و فشاری که رومه... گاهی وقتا فکر میکنم برم اصلا کنکور ریاضی بدم که کاکتوس هم بشینه جام دانشگاه خوب میاره :"/

خب تصویب شد گز آردی نمیخورم😂😂😂

ای پر رو😂 لاقل قتلمو به گردن مای فرند😂😂 اهنگ ویمین به چه دردم میخوره اخه😂😂😂

هوم زخمی و خونی...؟ نه فعلا دارم میسو رو میندازم به جونت ببینم الان منو کشتی واکنش اون چیه😂 *افکار شیطانی*

نمیدونم واقعا چرا خودت نمیگی🤔😂😂


ایگووو فرندک مظلومم🥺(فقط کنکور باعث میشه یذره مظلوم باشی) 

بقول سم یونیورسیتی من گردن گیرم خرابه😂😂😂 هیچی گردن نمیگیرم حتی یه خراش روی این خانم 😎👌

نوچ نوچ نوچ.. درجریانی منو میسو یبار تا خیانت به تو و جیس پیش رفتیم؟ *منحرف کردن حواس محد و دنبال راه فرار از میسو گشتن😂😂

نمد قضیه پست تهیونگ چیه ولی چرا وسط بار باید اسلو برقصیم اخه؟😂😂😂😂😂

راک وطنی... من اصلا فارسی گوش نمیدم... از هییییییییچ اهنگ فارسی ای جز "برای" خوشم نمیاد😂 کلا همه فامیل هم میدونن.. اینقدر که وقتی سوار ماشینشون میشم و یا با من تنهان به خاطر اهنگ خارجی میذارن ولی ایرانی نه😂😂

وای😂😂😂 منم این مشکل رو با یکی از اهنگ های جی-آیدل دارم😂

سمفونی گربه ها... به جان خودم پشیمون میشی😂 چند ماهه خوابو ازم گرفتن. بعدش منم نمیدونم چیکار کنم فیکشن میخونم😂😂😂

من اسلو رقصیدم با اون اهنگای بالاد و جاز دیوونه😂😂 بعد مدل رقصم شبیه ته تو اون پست بود ک متاسفانه پاک شده فکر کنم😔


عوضش من گوش میدم.. نه خیلی زیاد ولی اوجش گوش دادن این مدتم برا خوابگاهه که اهنگ سم فارسی قدیمی پیدا میکنیم باهاش میرقصیم🤣🤣

😂😂

اشکال نداره حداقل تو تنها نمیمونی😂😂 واییی منم باز رگ فیکشن خوندنم زده بیرون.. بعد اینجوری شدم که اصن طاقت حرکت های خشن و اذیت و ازار تو فیک ندارم.. 4تا فیک همینجوری نصفه ول کردم😶

جوری که طومار دادنم باعث شد مای فرند نا پدید شه😂 فکر کنم اونم پیامم برای میسو رو باید میذاشتم آخرین پیامی که میفرستم😂😂😂
امان از من امان *پلی شدن آهنگ حمیرا در ذهنش «اماااااااااان اماااااااااااان امان از درد دوری امان از درد دوری»... از بس مامانم گوش میده حفظ شدم بخدا😂😂*

خب چخبرا مای فرند؟ به قول یلدا همه چی رواله؟

بخدا برگام ریخت 😂😂😂9تا پیام جدید از تو و ماهی یکی از یکی طولانی ت

😂😂😂 واییی مامانت >>>>>
نات بد بات نات گود فرندکم... دانشگاه و خانواده باهم اصن ترکیب خوبی نیستن.. و هر کدوم به تنهایی قدرت تخریب یه کشور رو دارن ببین باهم جین😢😢

پاسخ نسبت به کامنتی که گفتی ی چیزی به اسم مالکیت معنوی داره... وه پرام خو !! .... جووووون ایناس که درسته! جررررر چرا نمیتونم جلوی خندمو بگیرم؟؟؟ عووف ولی نظرت با سواری رو کروکودیل چیه سیس؟

😂😂😂 لعنت بهتون دیگه دارمدقاطی میکنم با این مدل چت کردن😭😂

سو گوددد بیا سیس کامان راید اور دای😎😂

@ محدثه؛ چشم رنگی جانم؛؛؛ قربونت تو چطورییییی؟ همه چی اوکیه؟، خبرررر زیاده محد دلم تنگته لهنتی واقعا خیلی تنگه* دلمو میگم:/ جرررر نخندون منوووو ببین محد وقتی جنس از موتوری میگیریم همینه دیگه*جر خوردن ؛؛ آه محد سو سو میدی رو عمومیات اره؟ دارم جر میخورم سرشون *بغض کردن... ایگووو پس خیالم راحت گشت خدایش نتونستم سکوت کنم نسبت به کامنتت اینکه خودت اگاهی اوکیه! عزیزکمممم منو نگا محد[ آرزو هاتو بغل کن ! آرزو هات همه چیتن:)] سفت بغل کن باشه ؟ خفشون نکنی یوقت ! واییییی محد! گز ندوس؟ پرام! اقا میشه ی قرار دورهمی با مامانت برام ترتیب بدی؟ گز چوآ! پسته ای چوآ تر! آردی چوآ ترتر (قول میدم دختر خوبی باشم پیش مامانت) نو نو نو خیلی غلطه یو هو دان 2 به همین راحتی ها خدا بیو نمیگی فداا اوکی؟

@محدثههههه بیا ماهی رو گردن بگیر😂😂

وای شفا خواهر خسته شدم انقدر نوشتم! فیزیک بهم چشمک میزنه!
میگه بسه ماهی دربه در شده گمشو سر درست :/
شفااا گز خوب اصلا به دندون نمیچسبه هااا بگو ی تیکه؟ عمرا! جات خالی چن روز پیش خوردم اصن عوووف :")
اره اره موافقم اردی میشه لباسا ...
سر ناله گربه ها جر خوردم از دسته تو محد... برنامتو دوس داشتم بلا شی منتظرتونم بلاهاااا

ایگووووو خسته نباشی دردونه‌ی خواهر🤗😙

دروغغغغغ.. ینی هرجی گز ب من دادن جنس نامرغوب بود؟ 😳😢
نوش جونت😂❤️

اوکایییی لتس گووو بیبِ وی گونا گو پارتی... پارتی پازتی یحححح

😍😘❤ قربونت برم خواهر
گویا همینطوره!!!
اوه یهههه پارتی پارتی یههه😂😎

بوچ ماچ😘🥰


لتس گو پارتی😎🤘

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان