یچی بگم درباره این خواب های آینده... اونایی که برج ماه هاشون به آب مربوطه و از حیوانات دریاییه تو خواباهاشون احتمال داره آینده رو ببینن..‌
بووم یه فکت :>

اومم

خب ببین عقرب نماد تولدمه ولی اسم ماهم ابان عه و این سنبل طبیعتش اب عه اینم حسابه؟ 🤔 

واییییییییییی دقیقا منم خیلی دژاوو میبینم از استاد عصب شناسی پرسیدم گفت می تونه از بازی بخش حافظه مغز باشه 🚶‍♀️ یه جور اختلال که می خواد حس کنی قبلا اون اتفاق رو دیدی ...

خیلی حس عجیبیه

اووو.. این جواب چندان مورد پسندم نبود ولی حیف ک سعی میکنم منطقی باشم😔😂

امم تیر،شهریور،ابان،بهمن و اسفند

برا من چن باری اتفاق افتاده

پس منم هسدم😎


@شیما...  لیا منطقی بودن منو بیخیال شیم😂😂

سونبه این اتفاق بار های بار برام افتاده
و هر بار بعدش اعصابم خورد میشه که چرا وقتی برا اولین بار تو خواب میبینمش یادم نمیمونه ولی برا دوم که اتفاق میوفته میفهمم این صحنه کاملا آشناس و قبلا دیدمش...
اصلا حس حال بعدش یه چیزی فراتر از فشار خوردنه

(خوشحال شدن برای سونبه شنیدن😎)

واییی راست میگیاااا.. ننم هیچ وقت خوابام یادم نمیمونه تا اینکه اینجور میشه

باشه😅 ولی اگه بخوایم غیر منطقی بهش نگاه کنیم، میگن ما قبل از تولد کل زندگیمون رو دیدیم...

😆

منم شنیدم اینو.. یعنی خیلی وقت ها حس دژاوو بخاطر یادآوردن همون هاست؟
نمیدونم چرا من حاضر شدم برای این زندگی بدنیا بیام😶 حتما چیزی بوده که رضایتمو بدست آورده 

و یک سوال
دژاوو یعنی چی؟

هی مینییی چطوری؟


خب طبق تحقیقات دانشمندان بر سر چندتن انسان داوطلب فهمیدن که هرجای دنیا اکثر آدما وقتی تو موقعیت ای قرار میگیرن که بهشون حس آشنایی میده جوری که انگار قبلا دیدن یا شنیدن یا تجربه کردن و ذهنشون حداقل چند لحظه درگیر میشه که خب این چیه و کی اتفاق افتاده... اونا این حس اشنا پنداری رو با کلمه دژاوو که یه واژه فرانسوی هست تعریف کردن ^^ جهت اطلاعات بیشتر به ویکی پدیا و ازین چیزا مراجعه کنید😂😎

من اسفندم....
سنبلم آبه:)
معمولا زیاد خواب نمیبینم اگه هم ببینم مربوط به آینده نزدیکه

واوووو😮😮😮


وای اون لحظه که اتفاق می‌افته حس میکنم بهم برق وصل کردن 😭😂 خیلی حس عجیبیه یمیمیمنینژ

حالا نه ب شدت برق گرفتگی ولی انگار بهم شوک وارد کردن😂👌

شفااااااااااا پرامممم داره برف میادددددددد
عرررررر بالاخره برف فاکی رو دیدممممممقیخهالخیق8لیق8لیقک8بلفکی خیلی خوشگلهههههههههههه خیلی خیلی خیلی خوشگلههههههه
وای خدایا مرسی ازتتتتتتتتتتتتت داشتم از آلودگی میمردمممممممممممیقتخلایخق9لقتقیخ9

اندههههههههههه ایمپاسیبلللللللللل😮😮😮😮

تبریک میگم بهتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭خوشا ب سعادتت😭😭😭
من دارم برمیگردم تهران و فکر کنم باید قبل خونه رفتن خرما و حلوامو بخرم 😭😂 

وای جرررررررر این impossible اون وسط فقط😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واییییی کاش تهران هم برف بیاد یا لاقل باد بیاد! لامصب موندم چه جوری زنده‌این اونجااااااااااا

جررررررر حلو😂😂😂😂😂😂😂😂

عسیسم میتونی تیچر صدام کنی😎😌💅

😂😂😂
جزو معجزات الهی و همینطور امتحان الهی عه😩😩😩

@محدثه
اههه اونروز خندیدی وقتی گفتم کاش برف بیاد و الان داری میگی برف اومدههه 😭😂 الان نباید حسادت کنممم ؟؟

وای واقعا میخوام از اینجا فرار کنممم مخصوصا امروز که مجبور شدم برم بیرون و از وقتی پامو گذاشتم بیرون سردرد گرفتم حتی هنوزم سرم درد میکنه 💔😫

@محدثه


مای فرند: عسیسم میتونی تیچر صدام کنی

از وب شفا برداشته.. بدونه اجازه هم برداشته.. خجالتم خوب چیزیه بچه جان =/

(وای جررر کپی کردم این اومد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 پاره شدممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
خب داشتم میگفتم: بله بله صد در صد مای تیچری که دمپایی لازم داری🥰😂

احساس گودرت و نبوغغغغغ😎😂😂


یاااااا آدم تیچرشو با دمپایی تهدید نمیکنه که.. آدم باید قربون صدقه تیچر بره نمره بگیره=/😂

وای من خیلی دزاوو برام رخ میده... بعضی وقت ها حس میکنم فلان لحظه رو دفعه ی 4 یا 5 اممه که دارم توش زندگی میکنم و خیلی یه حس عجیبی داره😂😂

نظریه چندبار زندگی کردنو شنیدی؟ شاید چندمین زندگیته ک دیگه این همه دژاوو داره یه صحنه برات🤔 البته فکر کنم همین اولینت باشه وگرنه هیچ آدم عاقلی زندگی بعدیشو نمیخواد ایران اونم قرن 15 شمسی بیفته😂💔 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان