آشوب١٣ 〰️

من نباید وبمو استرسی کنم.. نباید حس ناامنی رو منتقل کنم اما واقعا نمیتونم!!

دارم روانی میشم... اینکه الان دانشگاه رو خوده استادا کنسل کردن و همکلاسیام گفتن نریم و منم ناچارا اوکی دادم..

اینکه دوتا پنجشنبه گذشته آزمون شهری دادم و رد شدم و باز فردا باید آزمون بدم و فاااااککک میدونم گند میزنم... شاید بتونم پارک دوبل خوب بزنم اما اون وسط یا ترمز دستی یادم میره یا کلاجو شل میکنم یا ی گند دیگه میزنم 😑

از صبح خودمو با فیلم دیدن کشتم و هنوزم نگران و مضطرب فردام.. اوه فردا هم نتونم چی؟

لبم تبخال زده و اذیتم میکنه... پریشب مطمئنم خواب بدی دیدم و اینجور شدم و دیروز عصر ک خوابیدم بوضوح یادمه چ خواب ترسناک و وحشتناکی دیدم و با صدای بمب های چهارشنبه سوری از خواب پریدم... شدیدا احتیاج داشتم کسی بغلم کنه ولی خونه فقط اون ساعت منو تحمل میکرد.. باز خوبه مامان بزرگم زنگ زد و بعدش نشستم rover گوش دادم:)

خیلی وقته وبمو به امون خدا ول کردم اما واقعا اسفند تمام جونمو میگیره و نمیذاره غلط های همیشگیمو بکنم =(

خیلی حرف زدم.. 

فردا

اه

حتی حافظ هم منو پیچوند نگفت خوبه یا بد =/

شفا دلتنگتTT
و اگه فردا هم نشد به چپت"-" والا..اشکال نداره که.

ایساااا♡ㅠㅠㅠ. ♡ㅅ

الان با این حرفت یاد اون میم خرسه افتادم ک زده بود به اینورم به اونورم😂😂 
🥺❤️

سلامممممممممممم خوبی فداتشم چطوری؟🥺😍 زیاد نگران نباش اصولا عمدا میندازن ادما رو برای بار های اول و دوم و اینا رو ولی خب مهم نیست زیاد بهش فکر نکن 🥺💗 امیدوارم الان قبول شده باشی ولی مهم نیست حتی اگر نشدی میتونی از نو شروع کنی 😍 این مهم ترین چیزههههههههههههههههههههه😍💗💗 میدونم ممکنه سخت باشه ولی همیشه یه نقطه واسه شروع هست😍 یه آهنگ بزار و برقص تنهایی مهم نیست ببازی و فقط برقص بخند کمدی ببین و اصلا به فال فکر نکن ! فال ها اصولا واسه سرگرمی هستن و هیچ صداقتی توشون نیست 🥺👀💗 امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه 😍😍😍👍

سلام فرهان عزیزمم😍😍😍

دفعه سومم بود و بی مروت باهام تو روز بارونی اینکارو کرد😔😂 ولی خدایی افسر خوش اخلاقی بود.. قبلیه هم خوش اخلاق بود ولی اولین افسرو نگم برات😑😑
مرسی فرهان مهربونم🥺🥺💕💕

همیشه یه شانس nاُمی هست

میدونی بعضی وقتا ک پا توی یه راهی میذاری بی بروبرگشت یه نتیجه ی ثابت در انتظارته.. دیر و زود داره اما سوخت و سوز فکر نکنم

سلااام شفای عزیزم خوبی ؟ ❤😘🙋🏻‍♀️
اشکال نداره فدای سرت میدونی منم یکی از دوستام چند ماه پیش میرفت هی میداد هی رد میشد ولی بالاخره فکر کنم بار چهارم یا پنجم بالاخره قبول شد 🙂 برای اکثر آدما همینطوره چند بار رد میشن بعد قبول میشن نگران نباش تو میتونی🙂 داداشم تقریبا اواخر آبان اینا کلاس رانندگیش تموم شد و هنوز که هنوزه آیین نامه نمیخونه که بعد بتونه بره امتحان شهری بده هی بهش میگم بابا چرا نمیخونی بری بدی میگه وقتی ماشین ندارم گواهینامه میخوام چیکار خلاصه خیلی نسبت به این قضیه بی تفاوته نمیدونم چرا 😐😂😂
منم توی همین هفته یه خواب ترسناک دیدم درک میکنم آدم به شدت احساس بدی بعد از بیدار شدن داره ☹☹
آخ از دست پیچوندن های حافظ .. 😂😂🤦🏻‍♀️

سهاااا😍😍 قربونت برم

من خوبم.. درواقع بهترم تو چطوری؟
ولی باز خیلی استرس‌زاس هربار... امروز یه خانم نسبتا مسن برای بار 9ام امتحان میداد و رد شد.. خیلی هل کرده بود بنده خدا
داداشت موده😂😂😂 ملت میرن مدرک زبان میگیرن و خارج نمیرن اینم عین همون👀
حالا میدونی چیه؟؟ منم کرمم گرفته نشستم امروز فیلم ترسناک دیدم😐 حالا ببین امشب بخوابم چی میشه😂😂💔
شیطونه میگه دیگه فال نگیری حساب کار دستش بیاد😒😂

منم خوبم 😄❤
آخی 🙁 ایشالا دفعه بعدی قبول بشن 🤲😅 تو هم تمرین کن تا دفعه بعدی عیدم فرصت خوبیه که دیگه دفعه بعد حتما قبول بشی فایتینگ 😁😄
👍😂😂
من اصلا نمیتونم فیلم ترسناک ببینم چون شبا بدجور میترسم اولین و آخرین بار که فیلم ترسناک دیدم ۶ ۷ سال پیش بود شبا قوه تخیلم فعال میشه هر موجودی که هست و نیست رو تصور میکنه حالا اگر پیش زمینه ذهنی هم داشته باشه که دیگه هیچی 😅😅😂
دقیقا با کلی امید میری فال بگیری بعد اینطوری میکنه 😒😂😅

خداروشکر 🤩

انشاالله... چشممم😄فایتینگ 

😂😂 ذهنت رو دوست منم بچگی هام اینطور بودم اما الان تمام تلاشمو میکنم بگم واقعی نیست و قطعا برای من اتفاق نخواهد افتاد🧘‍♀️🧘‍♀️🧘‍♀️

نمیگم رفته رفته استرس و نگرانیت از بین میرن ولی با گذشت زمان تو اونقدری قوی میشی اونا دیگه به چشم تو نمیان!
تو امتحانتم موفق باشی شفا شییییی

ویموناااااااا.. چطوریییی؟؟؟🤩🤩🤩🤩

این جمله رو باید جلو چشمم بذارمㅠㅠㅠㅠ مرسی ویمونااا🥺❤️✨

شفااا
بدک نیستم تو چطوری؟

منم بدک نیستم میگذرونم

سلام شفای عزیزم عیدت مبارک 😍❤🎉🎊
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی پر از موفقیت و شادی برات باشه، خودت و خانوادت سلامت و خوشحال باشید و به آرزوهای قشنگت برسی ❤❤

سلام همای مهربونم سال نوت مبارک 🤗😘😘

مرسی قشنگ خانم تو هم همینطور❣️ به حدیث گفتم اینو به تو هم میگم امیدوارم امسال بقدری برات خوب پیش بره ک عید 403 باورت نشه اون همه اتفاق خوب برات افتاده و زندگیت خوشگلتر شده😆💌

مرسی 😍🥰😘❤ ایشالا برای تو هم همین طور باشه 😄😁😍🤗❤

ممنونم 🥰🤩😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان