W_log... It's not funny

خب اول پست رسمی ١۴٠٢

*خیره شدن به ١۴٠٢

اوکی..باشه.. بگذریم

خرس درونم از اندکی قبل ملی شدن نفت  تا روز طبیعت ک همه  میریزیم بیرون با جوج و نوشاباح، خیلی دوست داره خودنمایی کنه و الحق که میکنه. 

جوری که این چند روز از ٧ صبح تا ۴بعدازظهر خواب بودم :)

احساس میکنم اصلا شبیه رایت لاگ های قبلی نیست و مهم نیست.. 

ازونجایی که به افسر قول دادم تمرین کنم تا ازمون بعدیم.. با پدر گرام رفتیم دور دور... اونم کِی؟؟؟ دمه افطاررر!!! ملت هی میپریدن جلوی ماشین :/ و منم میترسیدم بلایی سره کسی بیارم.

اخر شب هم باز رفتیم تمرین و سمت انقلاب و... بگم براتون که تا میومدم با هر ماشینی پارک دوبل بزنم صاحاب و خانواده اش میومدن خوشان خوشان میرفتن =/

ببینید بچه ها جونم پارک دوبل میتونه راحت باشه اگه بابات بغل دستت ننشسته باشه و با اون نگاه عجیب غریبش هی به تو و مدل رانندگیت نگاه نکنه!

از من به شما هم یه نصیحت.. قبل اینکه خریدهاتونو بذارن تو کیسه (لباس مخصوصاً) یه چک کنید اون جنس رو از هر لحاظ مخصوصا اینکه اون بیل‌بیلک آهنربایی رو از لباس جدا کرده باشن=/ وگرنه ممکنه بیاید خونه و هیچ آهنربایی پیدا نکنید که بشه جدا کرد اون لامصبو ‌=|

در نهایت طبق روال همیشگی توجهی بهم نکنید.. و اصلا به روم نیارید همچین پستی گذاشتم 👀

Cute 🥹♥️

🥰🥰🥰

چطوری شیما؟ 💓

هفت صبح تا چهار بعد ظهر؟ این نامردیه من فقط سه ساعت خوابیدم T____T

*وی ب روی خود نمی‌آورد که حتی روزهایی بوده که بالای 12 و حتی 18 ساعت خوابیده 👀

کنچانا کنچانا این دنیا هیچ جاش عدالت نداره میتسوری ㅠㅠ

شتر دیدم ندیدم.

بیا جایزتو بدم بت اتقدر ک حرف گوش کنی😆😚

من امروز 10 ساعت خوابیدمxDDD

وای اون بیلبیلکه رو میخوای چیکار کنی؟ اگه ببری مغازه ممکنه فکر کنن دزدیدیش"-"xD...

ایولللل بهت🤩🤩🤩 حالا به قول مامان بزرگم از خواب سیر شدی یانه؟


قراره ببریم مغازه خوده طرف بهش بگیم درستش کنه😂😂 اتفاقا این برنامه رو داشتیم.. میخواستم بدم خیاط جیبشو از فانتزی بودن دربیاره حداقل یه گوشی بذارم ک دیدم ای دل غافل اینجوریه😂😂😂

اولین باره یکی بخاطر اینکه این همه خوابیدم تشویقم کردTT
اره سیر خواب شدم ولی یجوری بود در کل- میدونی از اون حسا که وقتی بیدار میشی اصلا حس نمیکنی که این همه خوابیدی و بازم جسمی و روحی خسته ای"-"

گهگداری آدم نیاز داره حتی برای کارایی که چندان دلجسب مامان باباها نیست تشویق بشه و حال کنه 😎👍

اهههه خوش بحالتتتت منم دلم این حسو میخواد ㅎ, ㅎ یادم نمیاد کی همچین حسی داشتم 

میسی، خودت خوبی؟ 🥰🥰

نایسس

شکر میگذرونیم بیحال و باحال😆

اره راست میگی، دمت گرم:")
به نظرت حس خوبیه؟ من ازش متنفرم"-"

خواهش میکنم برای مشاوره جهت حرصی کردن مامان باباها میتونید از منشیم وقت بگیرید 😎

اوههه نووو👀😂💔 الان رفتم دوباره اون کامنتو خوندم تازه دستگیرم شد منظورت چیه😂😂😂الان اون حرفمو پس میگیرم و میگم ک ایی خواهررر نیفهمم جی میگی منم هرچی این مدلی بخوابم خسته تر میشم😔😂

یعنی برای ما پارتی بازی نمیکنی بدون وقت گرفتن بیام؟:(
عا اوکیxD برگام ریخت گفتی خوشبحالتxDD

مسئله اینه فقد آشناها و رفقا میان😂😂😂

من وقتی گیجم واقعا نمیفهمم طرف مقابلم کی میگه در نتیجه گند میزنم تو اون بحث😂💔 این تو انجام دادم کار هم صدق میکنه☹️

سلامم شفا 😁
ولی من اینجور پستاتو دوستت دارم😍😂

آخ آخ خرس درون ... من امروز و دیروز با کمک 10 تا زنگی که گذاشته بودم بلاخره تونستم از تخت دل بکنم ولی روزای قبل قشنگگگ 18 ساعتو خوابیدم 😂
به مامانم گفتم من اگه بمیرم تو خواب شما نمیفهمید میگه نه میام چک میکنم میبینم نفس میکشی میرم 🤦🏻‍♀️🤣🤣

اووو پس حسابی تلاش کن ببینیم اینسری آزمونو چه میکنی فایتینگگگ 😍😁

ای وای چرا حواست نبوده اصلا تو هیچی خود فروشنده چییی اون چرا یادش نبوده🤣 بعد مگه اصلا اینو نمیزنن که اگه کسی مثلا قصد دزدی داشته باشه موقع خروج صدای دزدگیر دربیاد ؟؟ 😅😂

سلاااممم حدیثثثث

ایگوووو ایگوووووو

واااووو😂😂😂 مامانت رو پسندیدم ینی هااا😂🤣🤣
امروز بازم خیلی خوابیدم یعنی جوری ک بابام قهر کرده😂💔 چون قرار بود بریم یجایی پدر دختری و من با این خوابیدنم کلن گند زدم ب برنامه😐💔

یسسسس فایتینگگگگگ👊👊👊

امروز رفتم مانتو بردم گفتم به طرف، طرف برگاش ریخت رسما😂😂😂 آره برا همون میزنن اصن یبار هم یادمه با زنداییم رفتیم مغازه دوستش خیلی سال پیش و داییم بیرون بود بعد زنداییم اومد لباسی ک پروو کرده بود نشونش بده ک تا اومد دمه در صدا جیغ دستگاهه دراومد😂😂 
حالا جالبیش میدونی چیه باز دوباره اون مانتو رو بردم داخل مغازه دقت کردم صدا نیومد فکر کنم دستگاه کلن خاموشه😂😂

اوه اوه این بده ... 💔😂
حالا تونستی از دل بابات دربیاری ؟😶😂

😂😂😂
آره همون 👌🏻😂
احتمالا واقعا خاموش بوده 🤦🏻‍♀️🤣

از دلش ک درنیاوردم هیچ دیروز خودش تا 1 خواب بود بیدار شد همون مدلی ک اون غر میزد سرم سرش غر زدم و اونم ازم فرار کرد.. نه واقعا چرا فکر نمیکنن ممکنه با غر زدنشون ما واقعا دیوونه تر شیم؟ 

پس جبران کردی 😂😂😂 غر زدن همیشه هس دیگه باید اهمیت نداد هرچند واقعا نمیشه ... 🥲

یسس😈😎😂

واقعا سخته... گاهی فکر نیکنم واقعا مامان باباهای ماهم یروزی همسن و سال ما بودن؟ پس چرا سعی نمیکنن یا حتی تظاهر نمیکنن یسری چیزارو درک میکنن؟! 🤔 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان