This about... W_log

سلااامم^^

خوبید؟

شنبه با دوستای دانشگاهم قرار بود بریم نمایشگاه کتاب 

مترو مصلی منو بهار همو پیدا کردیم در حالی که داشتن به بهار تذکر میدادن دکمه های نداشته مانتوشو ببنده و من از قیافه حرصیش غش‌غش میخندیدم. 

سمت بخش ناشران عمومی رفتیم و یکم منتظر نشستیم ببینیم خبری از بقیمون میشه یا نه؟

نزدیک بود یه بحثی بین یکی از ناشرا با مدیریت مجموعه بالا بگیره که نفهمیدیم چی بود.. حوصلمون سر رفت بلند شدیم بین غرفه ها چرخ بزنیم و هرجا عکس ابراهیم عزیز بود وایمیسادیم ابراز دلتنگی و سلام دادن (اتاق ترم قبل یه پوستر با عکس ابراهیم و متن سلام بر ابراهیم به دیوار بود که صبح به صبح سلام میکردیم) 

اون وسطا چشمم غرفه ایو گرفت که کتابای شرق آسیا داشت.. یه پسر و دوتا دختر همسن و سال ما مسئول غرفه بودن که انصافا خوشبرخورد و اهل دل بودن. یه مشتری راجب یکی از کتابا پرسید داستانش چیه و پسره اومد توضیح بده:این درباره‌ی...   که حواسش پرت شد و بهار دوستم گفن انصافا توضیح کامل و خوبی بود حالا این یکی کتابو به من معرفی میکنید!؟😂

در وسط این ماجرا من دو دل بودم که آیا کتاب ییشینگ رو الان بخرم یا آنلاین؟! چون نمیدونستم آنلاین بخرم ایا بازم بوکمارک و فتوکارت نصیبم میشه یا نه پس طی تصمیم انتحاری گفتم ازین کتاب بده و پشت سرش کتاب تصمیم گرفتم خودم باشم هم گفتم بده.. رفتم صندوق حساب کنم.. تا بغل دستمو نگاه کردم زری دوست قدیمیم رو دیدم و یهو اسم هم دیگه رو داد زدیم و بغل مغل😂😂

جوری که سعی میکردیم جلو بقیه مودب باشیم همو فحش ندیم ک چرا با اون یکی دوستات اومدی باعث شد همه خندشون بگیره😆😂

خلاصه بعد این درامای شبکه شفا و دوزتان منو بهار رفتیم دنبال مریم تو اون صحرای محشر🥵🥵

ادامه دارد... 

عجب لی کتاب داشت و من نمیدونستم؟ فکر کنم زندگینامش باشه

*میم صبحت بخیر عزیزم😂😂💔

آره جانم داره حدود 9،10سال پیش نوشته

نهههه وقتی من داشتم بابا آب داد مینوشتم؟ باهام شوخی نکنید ಥ‿ಥ چرا من تو این چهار سال آشنایی باهاشون نفهمیدم؟ 

کنچانا کنچانا 🥺

اصولا کمتر اکسوالیه که زود متوجه بشه من خودم پنجمین سال اکسوالیم فهمیدم :) 

عه پس من یسال جلوترم P; 😂

رفت تو لیست کتابایی که بعد کنکور  میخونم ಥ‿ಥ 

آره خوشبختانه 😂😂

فایتینگ ❤️ 

نمیسوزم چون خودم دارمشxD مال من فتوکارت شیومینه:")

مبارکه*-*

ای بابا.. عملیات سوزاندن با شکست مواجه شد😔😂😂 هیونگممم😍😍ماله تو هم مبارک باشه

میبینم که اونی شفا کتاب گرفته 👀 موبارکهههه

کتابای جذاب با افراد جذاب تر ..🤧

یپ یپ😆😆

مرسیییی
افراد جاذاب تر؟ عاااا فتوها😂😂😂😍 ایشالله قسمت همه 😎

سلاااممم

بهه بههه بعد مدتها اومدم و میبینم اونی شفا میخواد سرانه مطالعه رو بالا ببره :)))

خیلی دلم میخواد کتاب لی رو بخونم 🥺 ولی خب نمیشه کتابشو بخرم بخاطر جلدش ... بزار از مخالفت های سرسختانه مامان بابام نگم برات 😭😂 شاید برم از دخترخالم قرض بگیرم و قایمش کنم و هروقت نبودن بخونم 😂😂💔

من اصلااا آدم کتاب خونی نبودم ولی الان شدیدا یه مدته دلم کتاب میخواد ترجیح هم میدن داستانی باشن ولی لابه لاش فلسفه هم باشه 
از طرفی هم میترسم کتاب بگیرم و نخونده یا نصفه ولشون کنم پس در نتیجه یه عالمه چیز دانلود کردم که بعد خرداد بخونم 😂😂😂 
هرچند برنامه ریزی الکی دارم میکنم برا بعد خرداد چون خبری از تعطیلی نیستتت بذبددللدیدفتثتظف بعد امتحانا دوباره میریم مدرسه برا کارگاه علوم و بعد اون دوباره کلاسای یازدهم ... ㅜㅜ

هرچند کارگاه اختیاریه ولی چون یبار بیشتر تو عمرم  قراره نیس اتفاق بیفته پس میخوام برم 😁 و خب کارای جذابی هم قراره بکنیم مثلا من که از اول سال تو پژوهش رباتیک بودم با بچه ها قراره یسری پرژه مربوط به همین موضوع بسازیم😍😂

اههه چقد حرف زدم 😂💔

سلاااممم به حدیث قشنگممم


😂😂😂اگه امتحانا و اساتید بذارن همت میکنم بالا ببرم😎🤘

حالا اگه نشد قرض بگیری پی دی افش هست.. من خودم دفعه اول پی دی اف دان کردم خوندم فکر کنم اوه سهون فنز یا سیلوراوشن بود ک ترجمه کرده بود🤔

جز از کل فلسفی خوبیه 👍
بعده خرداد قراره همه خفه شیم با این حجم از کار ک داریم میچینیم😂😂💔

اومووو نمیدونستم دست تو رباتیک هم داری... دونسنگام همه خفنن ها فقط من این وسط بی هنرم =(
خلاصه که فایتینگ حدیث 🔥🔥🔥حسابی خوش بگذرون و چیزای جدید تجربه کن❤️🔥

😍💜

ایوللل حسابی فایتینگگگ هم تو امتحانات و هم تو مطالعه ...✨

اووو پس اینم دان میکنم 👌🏻😁

مرسییی میخونمش 

من همین الانشم احساس خفگی دارم 😂💔

نه بابا دست چیه هنوز خیلی چیزا برام گنگ عه این وسط بعد ما یکم دیر شروع کردیم ( البته یکنم که نه خیلی 😭😂) و خب همین باعث شد که بیشتر رو برنامه نویسیش کارکنیم تا ساخت خود ربات :/
در ضمننن به خودت نگو بی هنررر عههه قطعا هنری داری حالا یا طرفش نمیری یا پیداش نکردی هنرتو هنوز😁😁😁

اوههه درستهه یو توووو 💜

فایتینگ یو تو 🔥🔥🔥


خواهش^^

😂💔

که اینطور😯کنچانا همینکه شروع کردید کار میکنید خودش چیزیه که خیلی ها میخوان انجام بدن و تنبلی میکنن😉
اینم حرفیه😄

💖💖

بسی عجیب است که اینجا اینقدررررر سوت و کوره😐

یاااا واتاشینو آی، زنده ای یا چی؟😂💔

آنیونگگگگ می‌آمور حالت چوطوره؟

زنده ام😂💔 ولی امان از بی نتی و امتحان و درس و هر فاکی ک میره رو مخ آدم 😑😑
خودت چطوری چخبرا چ میکنی

سلامممم بهت واتاشینو آیییییییی

فدات شم، خوبم. تو خوبی عزیز؟

وای... این «و هر فاکی که میره روی مخ آدم» رو خیلی موافقم.

من سلامتی فدات. مثلِ چی دارم میخونم و دعا میکنم که فقط همین یه ماهم تموم شه بره... دارم جر میخورم 😭

قربونت بشم من می‌آمور.. خوبم شکرخدا

الهی🥺امیدوارم نتیجه این همه زحمت و تلاشت رو به خوبی ببینی.. تراز و رتبه اتو ک دیدم واقعا خوشحال شدم برات که انقدر خوب جلو رفتی تا الان... این یک ماه هم ادامه بده می‌آمورم🤗😙😙 برات دعا میکنم💖

خدا نکنه واتاشینو آی💕

خداروشکر که خوبی

امیدوارم امتحاناتو خوب بدی و نیوفتی درسی رو مثل ترم قبلی😂💕

 

الهییی کههههه.... مرسی که دعا میکنی.... واقعنِ وااااقعاااا نیاز دارممم بهشششش😭💕

منم برات دعا میکن نگران نباش😭🤝🏻

امیدوارم منم😂😂❤️


بیا بخلم😭💖💖 مرسیییی
 گراسیاس می‌آمور 😭✨

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان