W-log... Taghalooob😱

جونم براتون بگه که

سلاامم خوبید؟ روزای آزمون های مهم ورودی به مقاطع بعدی تحصلیه و قلبا برای همتون بتونید نتایج خوب و خفنی بگیرید و ازتون شیرینی بستونیم XD

خب این روزا کلی امتحان دادم _که تا الان دوتاشو افتادم و پنج صدم با مشروطی فاصله دارم👀_ امتحان دیروز که اخلاق اسلامی بود. 

استاد گرامی اخلاق از اول ترم دهن مارو با حضور غیاب سرویس کرد و آخرش گفت غیبتاتون ب...👀

ازونجایی که خیلی وقته ننوشتم یادم رفته کجوری آب و تاب ماجرا رو زیاد کنم پس میرم سره اصل مطلب =|

منو دوتا از دوستام با یکی از ترم بالایی های خودمون تو یه کلاس افتادیم که من اخرین صندلی ردیف کنار دیوار و یکی از دوستام ردیف بغلی نه بغلیش ک جلوش ترم بالاییمون و جلوی اون دوست دیگم نشسته بود. 

مراقب برگه های سوال رو ک داد گفت میرم ببینم پاسخنامه دارید یا تو همین جواب بدید که تا برگشتنش همه از فرصت استفاده کردن جوابا رد و بدل شد. برگشت و پاسخنامه داد و ما شروع کردیم نوشتن و اون جلوی در وایساده بود. 

هی میرفت ییرون و میومد و اون بین ی چیزایی میرسوندیم بهم. دوتا دوستام سریع پر کردن و بلد شدن رفتن و من دوتا سوال رو مونده بودم (کلن 6تا سوال هرکدوم 3نمره) 

ترم بالایی (بابا اسمش نازنینه دیگه چیه هی سونبه سونبه 🙄) بهم گفت سوال 4 سوال 4 و هرجی بلد بودم گفتم بهش و منم گفت 3، 3 اونم گفت. سوال بعدیو که پرسید تا اومدم بگم مراقب اومد تو و زل زد به چشمام که ناخودآگاه لبخند ژکوند زدم و اونم یه ژکوند تحویلم داد. رفت سمت نازنین و گفت برو صندلی بغلیش بشین و نازنین عین جت پرید رو این صندلی و منم عملا برگه رو گذاشتم رو دسته صندلیش و از روش همه رو نوشت. 

برگه رو که گذاشتم رو میز مراقب تا اومدم بیام بیرون عین گیجا رفتم سمت راست که در کلاس بغلی بود و مراقبمون گفت مهندس سمت چپ برو😂 تا از جلو چشمش دور شم نتونستم از فشار خنده نفس بکشم😂

حالا

فردا یه امتحان داریم ک اخریه و درواقع ما اینو عقب انداختیم...اما برای اینکه آموزش گیر نده ما اون روزی ک تاریخش بود همه رفتیم امضا کردیم برگه حضور رو و سوالا رو دیدیم.. سوالای ترم های پیش هم ک دیدیم کلن همیشه 5تا سواله که 3تاش هرترم تکرار میشه. حالاا.. حالااا این استاد دیروز خبر داذ ک ما میتونیم با گوشی و جزوه سره امتحان بریم و برگای همه ریخته که نکنه بخواد سوالارو عوض کنه یچیز سخت بده یااا نکنه میخواد ما راحت پاس شیم با نمره بالا؟! (مخصوصاً اینکه سره میانترم نصفمون تو یه کلاس دیگه با مراقبی بودیم ک نشد تقلب کنیم و ریدیمم😬)

حالا نظر شما چیه؟! 

براتون دعای خیر میکنم..

چون معمولا وقتی استادا یا معلما اینجوری میگن سوالا فضایی از اب در میاد

ولی خب با گوشی نمیتونید جوابا رو برای هم بفرستید؟

مچکرم😂

چرا تو تل گروه زدن یه خرخون ترم بالایی هم صحبت کردن ک اگه سخت بود بفرستن اون حل کنه برامون ولی باز ترسناکه👀

منم دیروز تموم شدم ینیی دهنم سرویس شداااا رسمااا..تا اینجا ک نیوفتادم ول نمرهام شرم آورن یکم🤣 

فایتینگ 👍خسته نباشی حسابی

😂😂😂اصن نمره شرم آور نمکه زندگی دانشجویی عه👍😂

😔😔💅

عه خب خوبه باز. به طور کلی امتحانو گذاشتن برای تقلب کردن و گرنه فایده یه برگه ای که تهش ۴ تا عدد با قرمز روش مینویسن چیه؟🙄💅

احسنتتتتت اصن امتحان برای مسورت گروهی بین شرکت کننده هاس تا بتونن با نظر بقیه اشنا بشن و استفاده کنن🤓

اوکی ولی با خوندن اینا واقعا دلم دانشگاه میخوادTT

وای ولی مراقبه خیلی خوب بود مهندس سمت چپ بروxDD

عزیزم😂😂😂

وایی یعنی به نظرت چند درصد ممکنه ترم بعد اون بشه استاد یکی از درس هام؟؟ 👀👀

بله بله😔 ولی خب انسان های ظالم نمیذارم از نظر همدیگه فیض ببریم😔

ننگ ب نیرنگشان😔✊

دیناا رفتیم امتحان دادیم بچه ها جوابارو رسوندن ولی هیچکس مطمئن نیست چقدر درسته👀👀😬 امیدم ب خدا و بعد لطف استاده

دانشگاه هم دنیای عجیبیه واقعا 

یکی و دو سال دهن خودتون رو سرویس میکنید که برید اونجا ادامه تحصیل بدید 

بعد هیچکس اونجا درس نمیخونه ( منتغیه )

ولی میتونی از سال بالایی ها بپرسی اگه روالش کلا اینه که سر امتحان جزوه آزاده که هیچی ولی اگه روالش این نیست که یعنی میخواد از فضا سئوال بده

آره واقعا.. اکثر آدما نمیتونن حقیقت کامل رو ازش بهت بگن و تو فقط باید تجربه کنی و یاد بگیری

😂😂😂 اصلا دلم نمیخواد اون دوران مزخرف دبیرستانی ک کرونا و آموزش مجازی هم خورد بهش یادم بیاد یا تکرار شه قشنگ سوهان روحمه😑

تا جایی که فهمیدم بستگی به درس و استاد داره انگار.. اگه درس تخصصی باشه احتمال زیادی هست استاذ بگه جزوه تو جلسه مجازه اما دروس عمومی و پایه نه چندان 

😔😔

به به 👀خوبه باز ایشالا که درسته جوابا غصه نخور🫂💅

ایشالله

خب چخبرا از خودت؟ واسه تابستون برنامه مفیدی داری؟ مثل لم دادن زیر کولر و فیلم دیدن؟؟ 👀😂😂

والا جونم برات بگه.. این هفته هفته اخر تابستونمه یه جورایی😂

کلاسام از هفته دیگه شروع میشن😵‍💫 ولی خب کتاب میخونم🤓 با خواهرم فیلم میبینیم (الان داریم وینچنزو میبینیم) 👀اشپزی میکنم😋 درس میخونم🤧گاهیم گیم میزنیم🎮

اوا😳😳 مدرستون عجیبه ها ولی خب یه دلیلی هست نخبه و مغز این مملکتی 😮👍👍👍

اومووو دوست دارم تک تک این کارارو تابستون امسال پیاده کنم منم (بجز گیم).. حسابی لذت ببر و خوش بگذرون👊

هایییییی اونی شفاا ✨

چطوری ؟؟ چه خبرااا

واییییی خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا و یهو الان یادم افتاد و گفتم بزار ببینم امتحانتت تموم شده یا نه ، که مثل اینکه تموم شد دیگههه 😂

به سلامتی و میمنت 🥳😜😂 امیدوارم همه رو قبول شییی 

 

سلاااااااااااااااااام حدیثثثثث😆😆😆

شکرخدا قربونت.. خودت خوبی؟سلامتی؟
ایگووو 🥺 😂❤️ سلامت باشی ممنونم دخدر🥰😚
ایشالله خدا ازت بشنوه😇

سلااام اونی شفااا ✨

چطوری ؟ چه خبرا ؟! 😁

( داشتم می‌نوشتم که دستم خورد به ارسال و سریع صفحه رو بستم که ارسال نشه پیام و امیدوارم ارسال نشده باشه 😭😂) 

وایییی خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا سر بزنم و یهو الان یادم افتاد و بعد گفتم فکر کنم امتحاناتت هم باید تموم شده باشه که انگار بلههه 😁😂

پس حسابی خسته نباشید 💜☘️ و امیدوارم بقیه رو با یه نمره خوب قبول شب که خستگی از تنت دربیاد 🫂

 

وای این مراقبا که کاری ندارن و گیر نمیدن خیلی خوبن 😭😂 مراقب امتحان زبانمون عالییی بود یکی از بچه های یازدهمو که خودش جابجا کرد که از پشت سریش بنویسه 🤣🤣 با ما ام کاری نداشت طوری که منو جلوییم یه سوالی مونده بودیم و با هم حرف زدیم تهشم من یادم اومد رو دستم نوشتم بهش نشون دادم 😂😂 و من از زبان میترسیدم ( چون بسی معلمش سخت گیره ) ولی نتیجه خوب شد 🥴😁

 

دلم برات خودت و پستات جدا تنگ شده بود 🥲💜

 

 

ایگوووو 😂😂😂😂بچه😂🤭

عزیزمی مرسی❤️❤️❤️ خودت امتحانات رو چ کردی حالا؟ بقول این باباها شیری یا روباه😂😂

خوبه مراقب خوبی گیرت اومد سره این امتحانت👍👍 امیدوارم امتحان زبان منم خوب بشه👀 استادش موجیه😂💔

🥺🥺🥺اخه جی بگم من🥺🥺 بیا یه بغل از دور بهت بدم🤗🤗🤗🤗

نههه😂😂 مدرسه کیلو چنده؟ کلاس اضافس😂😭

کی گفته من نخبه مملکتم؟👀تکذیب میکنم.. باران نخبه مملکته نه من😌

پس حتما انجامشون بده حسرت به دل نمونی*-* بل بل چشم شوما نیز همینطور😆💅✨

عههه؟؟جالب شد😮

من میگم😎 تکذیب جایز نیست 👩🏻‍⚖️ دوتاتون هستید😎✌️
اوکی دوکی‌^^ 

امیدوارم تو موفق بشی ما بتونیم ازت شیرینی قبولی بگیریم :دی

مرسی یاسمن جون😆❤️

بله 😵‍💫

احساس میکنم یکم زیادی هندونه گذاشتی زیر بغلم*-* ولی خب چون شما میگی سکوت اختیار میکنم💅

❤️❤️✨

ایگووو آفرین آفرین ازین ب بعد هرکی ازت تعریف کرد مخصوصاً من قبول کن چون دروغ ک نمیگم😎 حتما همونقدر خوبی🤓👌

بل چشم😆💅 انقد خوشم میاداینجوری بدون خنجر مهربون حرف میزنی✨✨

به اونی شفام رفتم😎

آفرین 😆🤩 خوب شد یادم انداختی یه خنجر جدید سفارش دادم برام بسازن دسته اش از استخون ومپایره👀😃 هرموقع رسید بیا انباکسش کنیم، 😈😈😈

ایگووو کم بلا باش😂❤️

بستگی به شانس زیبات دارهxD

فعلا شانس زیبام داره کارنامه درخشانی رو بهم نشون میده :"))) 

وای ارسال شده اولیه 😭🤣🤣

سلامی دوباره ، خداروشکر بلی بلی منم خوبممم 💜

خب فکر کنم بشه گفت شیر ولی عربی و ریاضی چیزی که باید نبود 😭😂 

عربیو که من رسما نتونستم بخونم و انداختمش گردن مامان بابام که مهمون داشتیم نخوندم 🥴😂

ریاضیم خب قبول دارم که کاملا مقصر خودمم ولی خب معلممون جدا درس دادن بلد نبود و منم اون دانش آموزی نیستم که خودش درس میخونه ..‌.😁😂

بقیه رم فکرکنم اوکی بودن دیگع 😂

الانم در حال حاضر هر روز میرم مدرسه و یکشنبه دوشنبه بعدی ارائه کارای کارگاهمون برا عموم عه البته اکثرا دوستای خودمون میان با یسری آدم از آموزش پرورش 🥴 و شاید مدیر و دانش آموزای بقیه مدارس که دعوتشون میکنیم 

ولی خیلییی خوش میگذره مدرسه همش از در و دیوار آویزونیم و چیز میز درست می‌کنیم 😂😂😂

آره خیلی خوب بود 😂 اووو امیدوارم موفق باشی 👌🏻

یعنییی چی موجی 😭😂 جدی موجیه یا چیییی ؟! 

 

بغل دوست دالممم 🥺🫂

😂😂😂

سلام مجدد خوبه ک خوبی😆
کنچانا کنچانا 😂🤗 منم عین تو آدمی نیستم ک خودم درس بخونم و الان نتیجش شده نمرات درخشانم 😅😂
عههههه چ جالبب😮😮😮تو کارگاهتون چی ساختید ؟ چرا ما ازینکارا نداشتیم🤔😢

ببین اومده یه نمونه سوال داده گفت بخونید پاسید.. بچه هایی ک قبلا باهاش داشتن هم گفتن مو نمزنه سوالایی ک تو امتحان میده لا اونا برا همین اون نمونه سوالاتی ک ب بچه های ترم قبل داده بود نخوندیم ولی سوپرایزززز!! امتحان تلفیقی از سوالای برق و صنایع ترم پیش بود :"))))

🤗🤗🤗

دلت که برام تنگ نشده سیسی؟😔😂😂

ماهیییییی😍😍😍😍😍دختره بچه پررو چ عجب ازین ورا.. راه گم کردی خانم خانما؟!! تنگ ک سهله اندازه سوراخ جوراب مورچه شده بود🥺🥺🥺

شفاااااا جاست 2 روز به کنکور مونده!

آیم اوکی! 

_لبخند ملییییییح زدن!

 

کنچانا کنچانا تو تمام کاری که میتونستی رو تا اینجا انجام دادی و کارت خوب بود. آزمون هم خوب پیش میره مائده😆👌❤️

علیه کی میخوای ازش استفاده کنی؟🙄😶 ببین من بچه خوبیمااا *-* بله چشم میام انباکسش کنیم با هم💅

حقتیق را باید گفت🤭✨

تا اونموقع معلوم میشه😈😈😈 در بچه خوب بودنت که شکی نیست😌👌 آورین آورین قول میدم درد ندا.. چیزه انباکس جالب انگیزی میشه👀😆

که اینطور 😂❤️

دلت میایه؟🥺

بل بل✨

ممم.. راستشو بگم؟؟؟








آره😈👀

حرفمو پس میگیرم..

 

تو همون اونی شفای سابقمی که با خنجرت مرا اشنا نمودی🤝✨

😂😂😂 ایگوووو جدی انتظار تغییر داشتی؟ 😈😂😂

گفتم شاید رفتی دانشگاه خنجرتو تو خونه جا گذاشتی😔😂

نوووپ.. خنجره من شده غضو جدانشدنی بدنم😎همه جا نامحسووس حضور داره😉

می‌تونم با افتخار اعلام کنم هنوز نمردم!!!!

وای شفا بذار بهت بگم چه خبر بوده این مدت که نبودم

(تایپ کردنم با گوشیم خیلی بده... از بس گوشی دستم نگرفتم خداوکیلی 😂💔)

خب از شب قبل کنکورم میگم که اصلاااا نخوابیدم... اینقدر دل پیچه و اینا داشتم که حد نداشت. تهشم مامانمو ساعت ۳ صبح بیدار کردم یه کاریم بکنه چون حالم خیلی بد بود... مامانمم منو نشونده جلو تلویزیون برام ران بی تی اس پخش کرده و بعدشم یه عالمه چیز شیرین داد بخورم ( من شیرینی زیاد میزنه زیر دلم و باعث میشه بالا بیارم محض اطلاع) بعدش یه هوار شیرینی رو به خوردم داد، یهو باعث شد بالا بیارم. بعدش دوباره بهم زور کرد چیز بخورم چون شنیده بود نباید شکم خالی برم کنکور بدم که تهش منجر شد به دوباره بالا آوردن 😂💔 

بعدش دید هیچی روم جواب نمیده، بهم گفت لباس بپوش تا بریم و این حرفا... توی راه یه لیوان قهوه با قرص سر درد خوردم که تهش همونم توی ماشین بالا آوردم... تاحالا راستش کف ماشین چیز بالا نیاورده بودم😑😂💔 بعدش که این همه بالا آوردم یهویی حالم خوب شد. 

من مطمئنم همش به خاطر استرس بوده... من راستش معده ی عصبی دارم و عصبانی شم یا استرس بگیرم روی معده ام اثر میذاره... خلاصه تهش حالم کاملا خوب بود و رفتم سر جلسه... 

هااان اینم بگم توی راه گم هم شدیم😂😂😂 بنده خدا مامانم اینقدر نگران من بود که گم شدیم😂💔

ولی خب بعدش سر جلسه من هیچ مشکلی نداشتم و خداروشکر حالم کاملا خوب بود. 

بعدش که از جلسه اودم بیرون و استراحت کردم شمیدم سوالای ریاضی مون همه اش سخت ترین سوالای المپیاد ریاضی بوده🙂💔 الهی خودم طراحای ریاضی مون رو سر تخته بشورم 🙂💞

 از اون روز به بعد هم دارم سریال کره ای میبینم و یه عالمه کتاب انگلیسی خریدم : they both die at the end, the first to die, it atarts with us, it ends with us, 1984, the last thibg he said to me 

اینا یسری شون عشقیه، یسری شون ادبیاتیه، یکیش هم جناییه😁😎🍷🚬

اینارو هم خریدم شبا قبل خواب بخونم.

دیروز مطب دکتر بینی بودم و نوبت عملم هم افتاده چهارشنبه همین هفته🙂 یه عالمه آزمایش کوفت و اینا هم دادم و مامانم رفته حوابشو بگیره😂

دارم سریال آقای ملکه رو میبینم😂 آقا خیلییییی خوبههههههه خیلییییی!!!

(یساعت جواب نوشتم بعد بجای تایید پاسخ زدم انصراف🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️)

دوباره از اول 😂
محدثههههههه برات خوشحالم فرندکم که الان خوبی 🤩🤩🤩🤩
ایگوووو ببین من براساس تجربم فکر میکنم آدم ک حالت تهوع داشته باشه بالا بیاره خیلی خوبه.. قشنگ احساس میکنم نصف مریضی ها از تن آدم میره با این حرکت

کنترل مامانت رو شرایط هم دوست دارم 😂👍مخصوصا ران پخش کردنش 😂😂
این گمشدنه برا ماهم پارسال اتفاق افتاد.. مسیر حوزه سمت راست چهاراه بود بعد اون سرباز وظیفه ای ک اونجا بود گفت برید پایین  ماهم رفتیم دیدیم سه چهار تا ماشین دارن دور میزنن بابام از اونا پرسید و پشت سذشون ماهم رفتیم حوزه😂😂
وایی این طراحای چهل پدره هزار مادر 😑😑😑 هرسال انگار باید برینن ب اعصاب داوطلبا وگرنه امتیاز مرحله رو از دست میدن😒

ایگووو افرین باریک الله 🤩👍 
1948 رو منم خوندم اما نصفه نیمه👀 ولی جالب و باحاله

بسلامتییییی😍🤩🤩🤩 ایشالله ک عملت و کاراش به خوبی و خوشی پیش بره❤️❤️💋

این خیلی فیلم فان و باحالیه 😂😂👍 دلقک ترین ملکه و پادشاه تاریخ کیدراما توشن😂😂

ببینید کی یهویی عمل بینیش یه روز افتاده جلو و فردا ساعت ۶:۳۰ صبح باید اونجا باشه!!!!

مای فرند، عزیزم... لطفاً اگر کمی دیر اومدم ببخشید. نمی‌تونم برای مدتی به صفحه ی موبایل نگاه کنم. اگر احیانا کسی هم سراغمو گرفت براش توضیح بده 😭

خب همین دیگه.... من باید برم!

راستی، دیدن سریال آقای ملکه تموم شد... شروع کردم قسمت اول فصل اول سریال خنده در وایکیکی رو ببینم.

جدیی؟؟ اوکایییی امیدوارم موفق پیش بره و راضی باشی از عمل

کنچانا کنچانا 👍
مراقب خودت باش فرندکم❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

واااای شفاا اصن وقت نمیشد بیام یونو؟

منممم منممم دلم اندازه دهن مورچه شده بود براات!

چخبرااا مای سیسی؟ تل اکانت زدی یا چی؟

 

آره جانم آی نو

نلسغخسعنعیعخسب😭😭😭❤️❤️❤️❤️
سلامتی.. این ترم خواهرت گل کاشته کلی گند زده ب نمره هاش... هی میرم برا ستیا تعریف میکنم میخندهَ😂💔
واسه پاس شدن ی درس 3بار امتحان دادم عملن😐
و کلی چیز دیگه 
آجیک آنی👀 دارم شرایط پذیرش خانواده رو میسنجم😂😂 فعلا دارن با اینستام اشنا میشن میبینن چ درخدر خوبیم 😁

بله بله...

پلی شدن اهنگ ازاد شدم خوشحالم ننه* البته بجای ننه میگم سیسی😔😂😂

ایگووووو بسلامتیییی ایشالله همیشه شاد ببینمت خواهری 😍😍😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان